PRIČEVANJA

29. nov. 2021

Razmišljanja moja - OBRNILI SO SE PROČ IN ODŠLI

 


 

OBRNILI SO SE PROČ IN ODŠLI




 

 

 

A to ljudstvo ima trmasto in uporno srce. Obrnili so se proč in odšli.

(Jeremija 5:23).

 

Edina razlika med Cerkvijo in svetom je v Kristusu. Več kot je v Cerkvi ljudi, ki so podobni Kristusu, večje pričevanje je le ta svetu okoli sebe.

 

Edina razlika med kristjanom, ki je nanovo rojen od zgoraj in tradicionalnim kristjanom verske tradicije (lahko tudi binkoštne) je v tem, ali iz njega izžareva Kristusov značaj.

 

Sad Duha in njegovo pričevanje skozi naša življenja je rezultat sorazmernosti Božjega delovanja v in iz kristjana, ki izhaja iz poslušnosti Bogu in njegovi živi Besedi in avtoriteti Cerkve, katere glava je Kristus.

 

Boga in Božjega delovanja ali »nedelovanja« v življenju kristjana ali cerkve ni potrebno opravičevati pred svetom izven cerkve, niti v cerkvi. Zavedati se moramo, da je tudi kristjan odgovoren za svoj del - poslušnost Božji Besedi in vodstvu Svetega Duha in odzivu na to v praktičnem življenju. To, da so nekateri kristjani zgled krščanskega življenja ni v tem, ker bi Bog pri nekaterih deloval bolj ali manj popolno ali uspešno, pri drugih pa ne, ampak tudi v tem, kaj človek naredi iz tistega, kar je naredil Bog v njem. V svoji svobodni volji in poslušnosti Svetemu pismu – Božji Besedi po kateri deluje v nas Sveti Duh, se kristjan odloča nositi vsak dan svoj križ in hoditi za Jezusom, ali po svoje. Tudi kot kristjani imamo še vedno svobodno voljo, da se vsak trenutek svojega življenja odločamo na človeški ali na Božji način.

 

Vsem pa je govoril: »Če hoče kdo iti za menoj, naj se odpove sebi in vzame vsak dan svoj križ ter hodi za menoj.« (Luka 9;23).

 

Zato je neumestno in neprimerno pričakovati od Boga, da bi v tiste, ki so mu neposlušni vložil več truda, da bi opravičil sebe, s tem pa podpiral njihovo neposlušnost in jim dajal duhovno potuho – jih za njihovo neposlušnost ali uporništvo »nagradil« s še večjim blagoslovom, da bi jih le nekako porinil naprej in jih rešil, svetu pa dokazal, da je zmagovalec. To je že enkrat storil, na križu. To je dovolj.

 

Če bi bil Bog le usmiljen, kakor smo mnogokrat usmiljeni mi, kristjani, nebi bilo delo, ki je bilo storjeno na križu in Kristusova zmaga na njem za grešnike nikoli narejeno, kajti on je storil, kar človek nebi mogel nikoli storiti. Svoje usmiljenje je udejanjil in ga naredil učinkovitega. Človekova naloga je sprejeti, kar je bilo narejeno in to živeti, Bogu na slavo in v veselje. Kajti milost ima omejeno trajanje. Konča se v pravični sodbi za vse, ki so bili, so, in bodo neposlušni Besedi Evangelija.

 

Ko Bog naredi po Svetem Duhu, skozi živo Besedo svoj del in on ve kaj in koliko je potrebno za to, ker je vseveden, je odločitev na človeku. Neposlušnost in zavračanje povabila ali opomina po Božji Besedi in zavračanje poziva Svetega Duha k spreobrnjenju in spokorjenju, pa naj bo tega deležen grešnik ali uporni pripadnik Kristusove Cerkve, se enkrat konča. Sveti Duh se s takšnim »kristjanom« ne ukvarja več. Človek sam bo pred Bogom polagal račun za to napačno odločitev, in noben argument ali razlog ne bo človeka opravičil pred Božjo sodbo, ki bo posledica upora proti Bogu, ne proti človeku (pastorju, bratu, sestri). Človek sam bo odgovoren in bo tudi nosil posledice za svoje napačne odločitve.           

 

 

20.8.2009

 

 

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar