PRIČEVANJA

27. okt. 2021

Joe Hanry Hankins - VERA STARIH ČASOV

 


 

VERA STARIH ČASOV


Joe Henry Hankins

 

 

        »Čudim se, da se od tistega, ki vas je poklical po Kristusovi milosti, tako hitro obračate k nekemu drugemu evangeliju, ki pa ni drug evangelij, pač pa so nekateri, ki vas begajo in hočejo Kristusov evangelij postaviti na glavo. Toda tudi če bi vam mi sami ali pa angel iz nebes oznanjal drugačen evangelij, kakor smo vam ga mi oznanili, naj bo preklet! Kakor smo prej rekli, tako pravim ponovno: če vam kdo oznanja evangelij, ki je drugačen od tistega, ki ste ga prejeli, naj bo preklet!

        Koga si namreč skušam dobiti na svojo stran, ljudi ali Boga? Si mar prizadevam, da bi ugajal ljudem? Ko bi še hotel ugajati ljudem, ne bi bil Kristusov služabnik.

        Izjavljam vam torej, bratje: evangelij, ki sem ga oznanil, ni po človeku. Nikakor ga namreč nisem prejel in se ga naučil od človeka, temveč po razodetju Jezusa Kristusa«. (Gal 1,6-12).

        Ko govorim o  »veri starih časov«, ne mislim na religijo, temveč govorim o odrešenju, o izvirnem staromodnem preporodu Svetega Duha. Povprečen človek dojema religijo in odrešenje kot nekaj, kar ima isti pomen. Nič ni dlje od te resnice. Ogromen prepad je med njima. Nekdo je lahko zelo religiozen, ne ve pa ničesar o odrešenju. Dejstvo je, da več ljudi odhaja v pekel po poti religije, kakor po kateri drugi poti.

        Mnogi mislijo da so odrešeni, ker so prisvojili krščansko filozofijo življenja, ker so Sveto pismo sprejeli kakor Božjo Besedo, ali da »vsebuje« Božjo Besedo, ker so sprejeli za resnično dejstvo, da je Jezus Kristus Božji Sin in ker verujejo v principe in načela krščanske vere. Lahko gojite vero, se učite njenih postavk in temeljnih resnic, ter druge učite njenih obredov, ritualov in načel, nikogar pa ne morete vzgojiti v odrešenje. Nekdo je rekel: »Človek je neozdravljivo religiozen.« To je resnica o človeški naravi. Zaradi tega je zelo lahko vzeti otroka in ga naučiti katerekoli religije, poganske ali krščanske. Prav tako je lahko prebuditi religijske občutke z določeno glasbo, rituali in religijskimi obredi. Mnogi ljudje mislijo da so odrešeni, ker se pod vplivom takšne okolice »počutijo religiozni« pri tem pa pozabljajo, da so lahko občutki strahospoštovanja, čaščenja in zanosa lahko prebujeni tudi v neodrešenem srcu. Ni dvoma, tudi budist in musliman, konfucionist, ali katerikoli pogan ima iste občutke, ko prehaja skozi svoje religijske ceremonije čaščenja in molitve. Toda kdo bi, če ve sploh kaj o svetopisemskem učenju odrešenja, sploh lahko pomislil, da so oni odrešeni? Oni so religiozni, toda izgubljeni, mnogi od njih pa so celo bolj religiozni od mnogih, ki se imenujejo kristjani. O, kako nam je potrebno razlikovati religijo od odrešenja! Ni dvoma, obstajajo mnogi milijoni v cerkvah širom sveta, ki niso nikoli spoznali ali doživeli resnično odrešenje.

 

RELIGIOZEN, A IZGUBLJEN

 

Jezus je rekel: »Ne pojde v nebeško kraljestvo vsak, kdor mi pravi: ›Gospod, Gospod,‹ (Mt 7,21). Z drugimi besedami, ni vsak, ki izpoveduje da je kristjan, odrešen. Jezus gre celo zelo daleč v tej izjavi: Veliko mi jih bo reklo tisti dan: ›Gospod, Gospod, ali nismo v tvojem imenu prerokovali in v tvojem imenu izganjali demonov in v tvojem imenu storili veliko mogočnih del?‹  In takrat jim bom naznanil: ›Nikoli vas nisem poznal. Pojdite proč od mene, kateri ravnate nepostavno!‹« (Mt 7,22-23).

        Ali si lahko zamislite kaj bolj tragičnega od človeka, ki gre skozi življenje, živeč religiozno, dela religiozna dela, ves čas misleč da je zaradi tega odrešen, na koncu pa sliši Gospoda, kako mu pravi: »Nikoli te nisem poznal.« Religiozen, a izgubljen!

        Kot primer tega kar mislim pod religioznim ali izgubljenim, omenjam Jude. Pavel je za njih rekel: »Bratje, hrepenenje mojega srca in moja prošnja k Bogu veljata njim, da bi se rešili. Saj jim priznam, da so goreči za Božjo stvar, le da to ni po pravem spoznanju. Ker namreč niso poznali Božje pravičnosti in so skušali uveljaviti svojo, se niso podredili Božji pravičnosti. (Rim 10,1-3). Iz tega vidite, da »gorečnost za Boga« in iskreno prizadevanje, da se živi pravično, »ustanavljajoč lastno pravičnost«, ni odrešenje.

        Drugi primer v Svetem pismu je Kornelij. Bog pravi za njega: »Bil je pobožen in bogaboječ z vso svojo družino. Ljudem je delil obilno miloščino in vedno molil k Bogu.« (Apd 10,22). Analizirajmo te izjave o tem človeku iz Božje Besede.

        Bog pravi da je bil »pobožen« ali globoko, iskreno in dosledno religiozen človek, ki je bil »bogaboječ z vso svojo družino«. Ne da se je samo sam bal Boga, temveč je s svojim vzorom in navodili, učil ves svoj dom, otroke in služabnike, da se bojijo Boga. Bil je človek, ki  je »brez prenehanja molil k Bogu« in kateri je radodarno delil svoja sredstva tistim, ki so imeli manj sreče. Bil je človek, ki je imel sočutje do ljudi, ki so trpeli, ter »delil mnoge miloščine med ljudi«. Njegovi služabniki so rekli, da je pravičen v vseh svojih delih z bližnjimi in da se do vseh obnaša pošteno. Poznam mnoge ljudi, ki se naslanjajo prav na te stvari, glede svojega odrešenja. In ne samo to, oni mislijo da so zaradi teh stvari čudoviti kristjani. Toda, ali je bil Kornelij odrešen človek? Naj to pove Božja Beseda sama! Medtem ko je Kornelij nekega dne molil, se je pred njim pojavil angel in mu rekel: ›Pošlji v Jopo, da ti pripeljejo Simona, ki se imenuje Peter!  Ta ti bo govoril besede, po katerih boste odrešeni ti in vsa tvoja hiša.‹ (Apd 11,13-14).

        Nekoč sem neko ženo vprašal o odrešenju njene duše, njen odgovor pa je bil: »Nisem članica iste cerkve kakor vi, a mislim, da če ste član katerekoli cerkve in živite pravilno, boste prišli v nebo.«

        Odgovoril sem: »Gospa, mogoče vas bom šokiral s tem kar bom rekel, toda lahko ste članica katerekoli cerkve in živite pravilno, po vseh standardih, kateri se zahtevajo, pa vseeno oditi v pekel, ko umrete. Lahko ste najboljša, najbolj zvesta in najbolj dosledna članica katerekoli cerkve, a ste še vedno neodrešena.«

 

KAJ JE TA VERA STARIH ČASOV

 

        1. To je napovedan načrt odrešenja.

       

        Pavel pravi: Izjavljam vam torej, bratje: evangelij, ki sem ga oznanil, ni po človeku. Nikakor ga namreč nisem prejel in se ga naučil od človeka, temveč po razodetju Jezusa Kristusa. (Gal 1,11-12).

        To je povsem očitno iz same vsebine Evangelija, posebno pa je jasno, ko se primerja s katerokoli ali z vsemi religijami sveta. Le te so največji proizvod uma, naravnega človeka. Ko berete njihove svete zapise, se vam zdi, da morate skupaj s Pavlom reči: Kje je modrec, kje je pismouk, kje razpravljavec sveta? Mar ni Bog modrosti tega sveta obrnil v norost?

(1 Kor 1,20). Nobena človeška modrost še ni dognala ničesar, kar bi se lahko začelo primerjati z Božjim načrtom odrešenja, skozi Kristusovo spravo na križu. Zares, »Beseda o križu je namreč za tiste, ki so na poti pogubljenja, norost; nam, ki smo na poti rešitve, pa je Božja moč.« (1 Kor 1,18).

        Danes mnogi poslušamo in beremo o nesmiselni potrebi po novem evangeliju za nov čas, o tem, da je svet prerasel staromodne ideje o veri. Sveti Duh je vedel da bo prišel čas, ko bodo ljudje »odvrnili ušesa od resnice in se obrnili k bajkam«, ter je vzpodbudil Pavla da zapiše: »Toda tudi če bi vam mi sami ali pa angel iz nebes oznanjal drugačen evangelij, kakor smo vam ga mi oznanili, naj bo preklet! Kakor smo prej rekli, tako pravim ponovno: če vam kdo oznanja evangelij, ki je drugačen od tistega, ki ste ga prejeli, naj bo preklet!« (Gal 1,8-9).

        Ne, prijatelji moji, ne potrebujemo novega sporočila za nov čas. Potrebna nam je nova generacija pridigarjev, ki se bodo dvignili in pridigali Evangelij starih časov, kateri bo ne glede na filozofijo, moderno psihologijo in prazno govorjenje modernističnih pridigarjev, povedal ljudem, da Božja Beseda pravi da so grešniki obsojeni in vnaprej določeni za pekel in da so v svetu brez Boga in brez upanja, ter jih poklicati k spokorjenju in v vero v prelito kri Jezusa Kristusa, kot Božje, edino in popolno sredstvo za greh. Dokler je greh na svetu, je ljudem potrebno slišati to zelo staro zgodbo.

 

        2. Ta vera starih časov je odrešenje po milosti.

       

        »Čudim se«, pravi Pavel, »da se od tistega, ki vas je poklical po Kristusovi milosti, tako hitro obračate k nekemu drugemu evangeliju, ki pa ni drug evangelij, pač pa so nekateri, ki vas begajo in hočejo Kristusov evangelij postaviti na glavo.« (Gal 1,6-7). Tukaj Pavel jasno pravi, da je vsako odstopanje od načrta odrešenja po čisti milosti, postavljati na glavo Kristusov Evangelij. Njegovo klicanje prekletstva celo na angele iz neba, ki bi si dovolil postavljati na glavo ta Evangelij, definitivno pomeni da obrnjen evangelij v sebi nima moči odrešenja.

        Naraven ponos človeškega srca je vedno vodil človeka, da je želel biti svoj lasten odrešenik, ali da vsaj naredi nekaj, kar bi mu pomagalo rešiti samega sebe. Naraven človek je vedno sovražil Evangelij odrešenja po čisti milosti. Prvič je bilo to očitno na »Kajnovi poti« in se nadaljuje vse do današnjega dne, skozi človeške dodatke poti milosti, v obliki del in človeških zaslug, zakramentov, obredov, cerkvenega članstva, itd. Celo mnogi od tistih, ki trdijo da pridigajo odrešenje po milosti, dodajajo dobra dela, kakor pogoj da bi se »obdržali odrešeni«. Pismo pa pravi:

»Z milostjo ste namreč odrešeni po veri, vendar to ni iz vas, ampak je Božji dar. Niste odrešeni iz del, da se ne bi kdo hvalil«.                     (Ef 2,8-9).

 

        Vendar je človek tako nenaklonjen priznanju da je nemočen, izgubljen in nedostojen grešnik, ter kakor berač priti k prestolu milosti, da si bo prizadeval kako bi nekaj dodal Božji poti milosti, poseči po čemerkoli kar bi ugodilo njegovemu telesu in ga pomirilo.

        Toda kaj je milost? Nekdo je rekel: »Milost je nezaslužena naklonjenost.« To je to in še mnogo več. To je Božja naklonjenost, dana tam kjer ni zasluge, kjer je njeno popolno pomanjkanje. Milost je edina mogoča pot odrešenja, na razpolago vsemu človeštvu. To pomeni, da ne obstaja pogoj spojen z odrešenjem, ki bi ga mogel povsod, izpolniti vsak človek.

        V četrtem poglavju Pisma Rimljanom, razpravlja Pavel o odrešenju po milosti. Kakor primer lahko uporabimo Abrahamovo odrešenje, ter izjavlja da »Vera je bila Abrahamu šteta v pravičnost.« (Rim 4,9). Vrhunec doseže z argumentom govoreč: »Potemtakem postajamo dediči po veri, tako da je dedovanje iz milosti in da je obljuba zagotovljena vsemu potomstvu.« ( Rim 4,16). To definitivno pomeni, da se nihče, nikoli ne bo znašel v položaju ali situaciji, v kateri nebi mogel biti rešen, če to želi.

        Zamislite si človeka v podmornici, deset kilometrov od kopnega. Podmornica je zadeta in se potaplja na dno, brez kakršnekoli možnosti, da se kdajkoli dvigne. Človek odkrije, da je edini preživeli od cele posadke. Izgubljen je in to ve. Želi biti rešen. Na mizi je Biblija. Vzame jo in odpira na strani tretjega poglavja Evangelija po Janezu. Ali je ta človek lahko odrešen? Če ne, potem obljuba ni »zagotovljena vsemu potomstvu«.  Toda hvala Bogu, lahko je odrešen prav tako, kakor razbojnik na križu. To je milost.

 

Samo ena stvar v celem vesolju je,

ki ti lahko onemogoči da bi bil rešen, moj izgubljeni prijatelj,

in to je tvoja lastna volja.

 

        Jezus je rekel: »Toda vi ne želite priti k meni, da bi imeli življenje.«(Jn 5,40).

        Moje življenje, moj karakter, moja moralnost in moja dela, nimajo popolnoma nič z odrešenjem. No, želim vam reči, da če resnično imam odrešenje, se bo le to izkazovalo z načinom življenja, ki ga živim. To je preobrat v nasprotno smer. Moj karakter, moja moralnost, moja dela ne ustvarjajo odrešenja. Toda izvirni preporod, narejen po Svetemu Duhu v človeškem srcu, proizvaja novo stvaritev v Jezusu Kristusu, daje novo naravo, daje nova hrepenenja, nova upanja, nova hotenja, nove ljubezni. »Če je torej kdo v Kristusu«, govori Pismo, » je nova stvaritev. Staro je minilo. Glejte, nastalo je novo«.  (2 Kor 5,17).

        Sam Jones je imel navado reči: Svinjo imate lahko tudi v dnevni sobi; resnica je da se bo nekaj spremenilo, toda to ne bo svinja.« Karkoli bi naredili z njo, jo nadišavili, jo počesali, ji navezali rožnat trak okoli vratu in jo hranili iz svoje mize, ne boste nič dobrega naredili tej svinji, če ji ne spremenite narave. To pa je tisto, kar Bog naredi v odrešenju: spreminja človekovo srce. Če je nekdo v cerkvi neodrešen, bo vedno ljubil svet, ker tisti, ki so do sveta, ljubijo svoje. Jezus je rekel: »Če bi bili od sveta, bi svet ljubil, kar je njegovo; ker pa niste od sveta, ampak sem vas jaz odbral od sveta, vas svet sovraži«.(Jn 15,19). Z nespreobrnjenim človeškim srcem lahko naredite kar vam je volja: lahko ga izobrazite, negujete, oplemenitite, učite vere in pripeljete v cerkev, toda dokler ni spreobrnjeno, ne bo od njega nič dobrega. Z vedno ostaja dejstvo: »Kar je rojeno iz mesa, je meso.«

        Napaka, ki jo delajo ljudje je v miselnosti, da se v odrešenju Bog v glavnem ukvarja s človeškim grehom,  s tistim kar je človek naredil. Bog pa pravzaprav prihaja globlje od tega in dosega korenino. Bog se v odrešenju ukvarja predvsem s tem, kar človek je, ter zahteva spremembo, kar predvsem pomeni spreminjanje tistega, kar človek je. Od tu Jezusove besede farizejem: »Gorje vam, pismouki in farizeji, hinavci, ker kozarec in skledo čistite od zunaj, znotraj pa sta polna ropa in nezmernosti.  Slepi farizej! Očisti najprej kozarec znotraj, da bo čist tudi zunaj« (Mt 23,25-26).

        Nikoli si niti en človek ne more zaslužiti odrešenja. Vsak od nas je grešil, prostovoljno grešil, obrnil hrbet Bogu, odšel od Boga, se uprl Bogu, ter zavestno in namerno zakrknil srce proti Njem. Vsak zasluži pot v pekel. Z ničemer se ne more priporočiti Bogu. Govorim o človeškem karakterju in človeški moralnosti. Zamislimo si, da imamo karakter in moralnost najboljših in najbolj pomembnih ljudi na zemlji; ali bi nas to priporočilo Bogu? Pismo govori: »Vsi smo postali kakor umazanec, vsa naša pravična dela kakor umazana obleka. Vsi smo oveneli kakor listje, naša krivda nas je odnesla kakor veter.« (Iz 64,5).

        Vrzite pogled na svoje življenje. Mnogo je greha, blata in umazanije tudi v najboljših od nas; greh v mislih, greh v motivih, greh v besedah, greh v delih, greh v nagonu. O, kako smrdljiv zarod, v vsakem človeškem srcu! Potem pa poglejte v popolno Božjo svetost in se zamislite, kako ste videti v Božji navzočnosti, ter boste doumeli da potrebujete nekaj, kar ne morete narediti sami za sebe. Bog je tako svet, da »zvezde niso čiste v njegovih očeh«. (Job 25,5). Sveto Pismo nam govori da je On presvet, da bi gledal na greh. Bog je tako svet, da ko ga je človek, kakor je Mojzes vprašal, če lahko vidi Njegov obraz, mu je rekel: »Mojega obličja ne moreš videti; kajti noben človek me ne more videti in ostati živ.«  (2 Mz 33,20). Najboljše kar je lahko storil Bog, da bi odgovoril na Mojzesovo prošnjo je bilo, da ga skrije v razpoko pečine in da ga pokrije s svojo roko, medtem ko bo šel mimo, dopuščajoč mu, da lahko vidi samo odsev Njegove slave. Mojzes je bil eden najsvetejših ljudi, ki so kdajkoli hodili po tej zemlji, eden od najsvetejših Božjih služabnikov, kateri je kdajkoli živel. Toda Bog je moral reči Mojzesu: »Če boš videl moje obličje, boš umrl.« Zakaj? Zato ker je grešno telo še vedno samo šotor za odkupljeno dušo, greh in svetost pa ne moreta stati iz obličja v obličje, če greh ni uničen. To je razlog, zakaj je Jezus rekel: »Če se kdo ne rodi od zgoraj, ne more videti Božjega kraljestva.«  (Jn 3,3,). Poglejte uporabljeno besedo. Ni rekel: »Ne bo«, temveč »Ne more« Če bi na nek način lahko postavili nespreobrnjeno osebo v nebo, bi propadla v trenutku, ko bi vstopila v navzočnost Božje svetosti.

 

VERA STARIH ČASOV JE

EMOCIONALNA VERA

 

        Milijoni ljudi hodijo skozi življenje upajoč da bodo odrešeni in trudeč se, da bi bili odrešeni »viseč« na nečem, ne vedo pa, ali so odrešeni ali ne. Lahko ste odrešeni in to lahko veste, ker je svetopisemsko odrešenje, ta vera starih časov, emocionalna vera. Poslušajte Božjo Besedo: »Kdor veruje v Božjega Sina, ima pričevanje v sebi«. (1 Jn 5,10). Poslušajte ponovno: »Ker pa ste sinovi, je Bog poslal v naša srca Duha svojega Sina, ki vpije: »Aba, Oče!« In ponovno: »Saj niste prejeli duha suženjstva, da bi spet zapadli v strah, ampak ste prejeli duha posinovljenja, v katerem kličemo: »Aba, Oče!«  Sam Duh pričuje našemu duhu, da smo Božji otroci«. (Rim 8,15-16).

        Ko ste odrešeni, ne samo da imate pričevanje Duha, temveč je samo odrešenje jasno izkustvo. Novo rojstvo je jasno izkustvo. Job je sredi razpada vsega kar je imel lahko rekel: »Vem, da moj Rešitelj živi.« Kako je to vedel? Skozi osebno izkustvo.

        Pavel je lahko rekel: »Vem komu sem veroval.« (2 Tim 1,12). Ali vi veste, če ste odrešeni?

 

TA VERA STARIH ČASOV

JE POSTAVLJENA V SREDIŠČE ENE OSEBE

 

        Odrešenje je v eni Osebi, ne v delih, ne v karakterju, ne v moralnosti, ne v cerkvi ali v cerkvenem članstvu, ne v zunanjosti religije, temveč v eni Osebi, ta oseba pa je Jezus Kristus. Pavel je rekel: »……….ker vem, komu sem veroval, in prepričan sem, (popolnoma prepričan),  da more zaklad, ki mi ga je zaupal, obvarovati do tistega Dne«. (2 Tim 1,12). Ni rekel: »Vem kaj sem dosegel« ali  »kakšno življenje sem živel«, temveč enostavno: »Vem, komu sem zaupal«.

        Nekega dne sem sedel ob postelji nekega človeka v bolnišnici, poskušajoč ga privesti k Jezusu. Razložil sem mu, da je Pavel prinesel svoje izkustvo odrešenja v enem kratkem stavku, v teh nekaj besedah: »Vem, komu sem veroval, in prepričan sem,  da more zaklad, ki mi ga je zaupal, obvarovati do tistega dne«. Predvsem poslušajte besedo »komu«, eni Osebi. Pavel je rekel: ‘Vem, komu sem zaupal.’ Zaupal je v Jezusa Kristusa, v Osebo, v Božjega Sina, kakor v svojega osebnega Odrešenika, nosilca njegovega greha.  Nato mu je nekaj predal ali zaupal. Zaupal mu je svojo dušo, za sedaj in za vso večnost.« Potem sem rekel temu neodrešenemu človeku: »Ali vidite to?«

        »Vidim«, je rekel. »Pavel je mislil s tem, da je položil svoje zaupanje v Jezusa Kristusa, kakor svojega osebnega Odrešenika; njemu je predal svojo dušo.«

        Rekel sem mu: »Vi ste neodrešen človek, toda nikoli nisem slišal boljše razlage tega teksta Svetega pisma, niti od teologov.

        Odgovoril je: »Vi mislite, da sem jaz neodrešeni človek. Toda nisem več. Čim je ta svetloba prodrla v mojo dušo, sem se zanesel Nanj, ga sprejel in se mu predal. Nisem več neodrešen človek, temveč odrešen!«.

 

 

 

 

TA VERA STARIH ČASOV

POČIVA NA TREH VELIKIH DEJSTVIH

 

        1. Prvo je Kristusova sprava.

 

        »Njega, ki ni poznal greha, je zavoljo nas storil za greh, da bi mi postali Božja pravičnost v njem«. (2 Kor 5,21).

 

        On je zavzel moje mesto; On je ponesel moj greh; On je plačal kazen za moj greh, plačilo za greh pa je bila smrt. Moj greh je padel Nanj; Božja kazen je bila na Njemu.

»On pa je bil ranjen zaradi naših prestopkov, strt zaradi naših krivd. Kazen za naš mir je padla nanj, po njegovih ranah smo bili ozdravljeni.

Mi vsi smo tavali kakor ovce, obrnili smo se vsak na svojo pot, GOSPOD pa je naložil nanj krivdo nas vseh.« (Iz 53,5-6)

       

        Modernisti nam bodo rekli, da bomo odrešeni z oponašanjem Kristusovega prekrasnega življenja. Toda, če mi rečete da je to moje edino upanje odrešenja….. ker če gledam na njegovo čudežno življenje vam rečem iskreno, jaz ne morem živeti tako. Človek, ki ga je obsodil na smrt in predal na križanje, je pričeval: »Jaz ne najdem na njem nobene krivde«. (Jn 18,38). Prišla je Pilatova žena in rekla: »Nikakor se ne vmešavaj  v stvari tega pravičnega!« Juda, ki ga je prodal za trideset srebrnikov je rekel: » Izdal sem nedolžno kri.«

        Jezus je bil takšen človek, da je lahko stal v navzočnosti svojih strašnih sovražnikov in je lahko rekel: »Kdo od vas mi lahko dokaže greh?« 

        Niti greh, niti madež, niti krivdo, niti pomanjkanje! On ni nikoli zgrešil. Nikoli ni rekel ali naredil napačne stvari, niti ni imel napačnega stališča. Pa mi pravite da moram oponašati to življenje, da bi bil odrešen! Pravim vam, če pogledam v svoje bedno, grešno srce, mi ne dajete nikakršnega upanja v odrešenje. Namesto tega ste me porinili v globine večnega obupa; ker kakorkoli bi poskušal tako živeti (o kako si to želim!), ne morem in nimam upanja, če je to pot odrešenja.

        Če pa mi pravite, da je naravnosti iz Emaunuelovih ven stekel krvavi izvor in da se grešniki, če se potopijo v to kri, očistijo od vsake krivde in umazanije, tedaj bo moje srce vzkliknilo: »Popeljite me do tega izvora!« To je to kar potrebujem. O, potrebno mi je nekaj kar me bo očistilo, kar bo osvobodilo mojo vest bremena greha; nekaj kar me bo ponovno spravilo z Bogom. Hvala Bogu, On je obljubil, da ko se operemo v Kristusovi krvi, bo moje grehe vrgel za svoj hrbet in nikoli več se jih ne bo spominjal, niti jih ne bo uporabil proti meni za vso večnost! Rekel je: »Če pa hodimo v luči, kakor je v luči on sam, smo med seboj v občestvu in kri njegovega Sina Jezusa nas očiščuje vsakega greha. (1 Jn 1,7). O, to je tisto, kar mi je potrebno!

 

        2. Drugo dejstvo na katerem počiva vera starih časov je Kristusovo vstajenje.

        O, grob ga ni mogel zadržati! On ni mrtev Kristus. Mi ne častimo križanega Kristusa. Mi častimo Kristusa, ki je danes živ, ki je raztrgal verige smrti in s seboj prinesel ključe smrti in pekla. On sedaj živi na Božji desnici. Bog Oče je rekel: Kateremu izmed angelov je kdaj rekel: »Sédi na mojo desnico, dokler ne položim tvojih sovražnikov za podnožje tvojih nog?«  (Heb 1,13).

        Zaradi tega je Pavel rekel: »Kajti on mora kraljevati, dokler ne položi vseh sovražnikov pod njegove noge (1 Kor 15,25). O, slava Bogu, Kristus zmagovalec živi! Vstali Kristus je moje upanje v zmago, vzdolž poti mojega življenja po odrešenju. Veliko jih pridiga le polovičen Evangelij. Prva polovica je, da je Kristus umrl za naše grehe, da jih je ponesel na križ in da je z žrtvijo sprave, zadovoljil za naše grehe, zadovoljujoč Božjo pravičnost in svetost. Bog je sedaj lahko pravičen: »Hotel je pokazati svojo pravičnost v sedanjem času, da je namreč sam pravičen in da opravičuje tistega, ki veruje v Jezusa.(Rim 3,26). Toda to je samo pol Evangelija. Druga polovica je to: »Pokopan je bil in tretji dan je bil obujen, kakor je v Pismih«. (1 Kor 15,4). On živi! On živi! On živi v meni! To je odrešenje! Ne v delih, ne v karakterju, ne v religiji, temveč: »Njim je Bog hotel oznaniti, kakšno je bogastvo slave te skrivnosti med pogani, namreč Kristus v vas, upanje slave«. (Kol 1,27).

Mnoge sem slišal reči: »Želel bi biti vernik, toda če postanem vernik, si želim vedeti ali bom zdržal.« Prijatelji moji, želim vam reči, da vi to ne morete, niti bi kdorkoli na svetu mogel, če nebi obstajalo dejstvo da Kristus živi; ko ste odrešeni, vstopa v vaše srce, da v njem prebiva. Tedaj lahko skupaj s Pavlom rečemo: »…..ne živim več jaz, ampak Kristus živi v meni. Kolikor pa zdaj živim v mesu, živim v veri v Božjega Sina, ki me je vzljubil in daroval zame sam sebe. (Gal 2,22). Slava Gospodu, »Otroci, vi ste od Boga in ste jih premagali, ker je tisti, ki je v vas, večji od onega v svetu«. (1 Jn 4,4). Zmaga je v zaupanju v Njegovo moč, v zaupanju v Njegovo vodstvo, v zaupanju v Njegovo delo v nas, da bo zlomil moč greha.

 

Tretje veliko dejstvo je Kristusovo zavzemanje.

 

        »Dokončno lahko odreši tiste, ki po njem prihajajo k Bogu, ker vedno živi, da posreduje zanje«. (Heb 7,25). »Do konca« pomeni v vsaki bitki, na vsakem koraku poti, v vsaki preizkušnji in težavi; to pomeni, dokler ne bom zasidran v Slavi.

        Zaradi tega je Pavel rekel: »Zato tudi vse to trpim. A me ni sram, ker vem, komu sem veroval, in prepričan sem, da more zaklad, ki mi ga je zaupal, obvarovati do tistega dne«. (2 Tim 1,12). Kakšen dan, Pavel? Dan nad dnevi; dan ko bo nebo prešlo kakor knjiga ki se zvije in ko se bodo prvine v ognju raztopile. (2 Pt 3,10). On, živi Kristus, nas lahko obvaruje do tega dne, dne, ko bo angel stal z eno nogo na zemlji, z drugo pa na morju, ter izjavil da ni več časa. Živi Kristus nas je zmožen obvarovati do tistega dne.

        Ali ni velika stvar biti kristjan! Ali ni to odrešenje slavno!

 

Jaz se nisem sam odrešil; jaz sem se predal in sprejel.

 

Vera je prazna roka, ki se iztegne da sprejme. To je vse. Večno življenje je dar, ki je ponujen iz roke z brazgotino od žeblja. »Kdor ima Sina, ima življenje; kdor nima Božjega Sina, nima življenja.« (1 Jn 5,12). Kakšen dar je ponujen! Sprejemniku ni potrebno prositi zanj, ni mu ga potrebno zaslužiti, ni mu ga potrebno kupiti, ni mu potrebno delati zanj; potrebno mu je le iztegniti prazno roko vere in ga sprejeti. To je vse kar stoji med dušo in odrešenjem; samo sprejeti ga je treba. Bog je mogoč. Kristus je umrl. Kristus je plačal popolno kazen za greh. On je naredil vse potrebno da reši vsako dušo na zemlji. Ne potrebuje vaše pomoči. Sposoben je to narediti. Bog je zadovoljen z Njegovim popolnim delom. Pobotal se je z izgubljenim svetom in sedaj govori: »Sprejmi!«

» Tistim pa, ki so jo sprejeli, je dala moč, da postanejo Božji otroci, vsem, ki verujejo v njeno ime (v Besedo).« (Jn 1,12).

        Ljudje se spotikajo ob enostavnost tega. V ponosu svojega človeškega srca, želimo mi pripomoči k temu, ter kvarimo Evangelij Njegove milosti in ga mešamo z našimi deli.

 

TA VERA STARIH ČASOV JE DOVOLJ

 

        Zadovoljuje hrepenenje vsakega človeškega srca.

        Nedavno je prišla k meni mladenka, ki je redno hodila v cerkev, nikoli pa ni izkusila milosti. Leta in leta je bila nemirna. Njena duša je bila zlomljena; tavala je in tipala v mraku. Ko je videla enostavnost načrta odrešenja v Kristusu, je rekla: »Zdi se mi da sem sama to poskušala narediti pretežko.« »Ne«, sem rekel »hudič te je skušal prevarati, da misliš da je pretežko.« Nato pa je to drago dekle izreklo te besede: »Z vsem svojim srcem odpiram vrata Jezusu.« Zapustila je prostor radostno vriskajoč: »O, kakšen mir! O, kakšen mir! O, kakšen mir!«

        Kristus je dovolj; nič drugega ni potrebno.

»Ker smo torej opravičeni iz vere, živimo v miru z Bogom po našem Gospodu Jezusu Kristusu«. (Rim 5,1)

 

TA VERA BO VELJALA, KO BOM UMIRAL

 

        Ne bo vam dala samo mir in zadovoljstvo v tem življenju, vas naredila srečne na vsakem koraku poti, vam položila novo pesem v dušo, vas radostnega poslala po poti življenja, temveč tudi ko pridete do konca, ter položite glavo na smrtni vzglavnik, tudi takrat boste imeli zmago in slavo.

        Poklican sem bil v dom neke matere, ki je umirala od tuberkuloze. V postelji je bila že več kot tri leta, enostavno izginjala je. Nekega nedeljskega jutra so me poklicali: »Ali lahko pridete? Delta umira in želi da ste ob njej.« Ko sem vstopil v njeno sobo je bila tako šibka, da je komaj lahko govorila. Ko me je videla se je nasmehnila in rekla: »Brat Hankins, vesela sem, ker ste prišli. Želim si da bi videli, kako umira kristjan, tako da boste lahko to povedali drugim.«

        Imela je dve mali deklici, sedmih in desetih let. Poklicala jih je k svoji postelji. Mala sedemletna deklica je sedla na posteljo ob svoji mamici. Mati jo je objela. Obe je pritegnila bliže k sebi, ju poljubila in rekla zbogom. Solze so se zasvetile v njenih očeh, njena mati, ki je stala poleg nje je vzela robček in ji jih brisala. Medtem ko je to delala, je nastal smehljaj na umirajočem obrazu in slava drugega sveta ga je obsijala. Ko je pogledala v obraz svoje matere je rekla: »Mati, v nekaj trenutkih bo Bog obrisal poslednjo solzo v mojih očeh«. Zazrla se je naravnost v nebo. Nato pa je rekla: »Male moje, ne jokajte, vaša mamica je imela težke dni, težko borbo. Toda sedaj je to končano; z Jezusom bom. Zbogom. Prišel je Jezus in odhajam z njim.« In ponovno je slava drugega sveta zasvetila na njenem obrazu. Videl sem to kar so videle priče, ko je umiral Štefan. Zaspala je kakor majhen otrok v naročju svoje matere.

        Izvirno odrešenje je nekaj, kar vas bo popeljalo skozi vsako preizkušnjo življenja in osrečevalo na vsakem koraku poti. Ne morete odgnati sonca, ker sonce v duši ustvarja mavrico v oblaku in sije s slavo na vsakem koraku poti. A ko pridete do konca, bo to zmagoviti konec, s slavo in zmago, ko krenete naproti svojemu Gospodu, da boste za vedno z Njim. To je vera starih časov.





Ni komentarjev:

Objavite komentar