PRIČEVANJA

25. okt. 2021

Charles Stanley - EDINA VRATA V NEBESA

 


Edina vrata v nebesa 


Charles Stanley

 

 

 

Jezus je rekel v evangeliju po Janezu 3,3: »Resnično, resnično, povem ti: Če se kdo ne rodi od zgoraj, ne more videti Božjega kraljestva.«

Nato nadaljuje v sedmi vrstici: »Ne čudi se, da sem ti rekel: Morate se roditi od zgoraj.«

 

On ni rekel »lahko bi se«, ampak je rekel »morate se« roditi od zgoraj, ali pa nikoli ne boste prišli v nebesa. Obstajajo samo ena vrata, in ta vrata so oseba – Jezus Kristus in način na katerega človek pride v nebo, je skozi izkustvo, katerega Jezus imenuje novo rojstvo.

 

Poglejmo za trenutek to trditev. Kaj je pravzaprav Jezus mislil, ko je rekel, da se moramo na novo roditi? Novo rojstvo je izkustvo. Duhovno izkustvo, do katerega lahko vodi mnogo življenjskih dogodkov. Torej lahko rečemo, da lahko pokriva določeno časovno obdobje.

 

Samo izkustvo je trenutno, ko v danem trenutku neka oseba, prepoznavajoč svojo grešnost in veruje, da je Jezus Kristus umrl na križu za njene grehe in plačal popolni dolg.  Priznava svoje grehe in se zaradi njih kesa, ter z vero  prizna svojo potrebo po Kristusu kot Odrešeniku, ki odpušča grehe.

 

Predaja se osebi, Jezusu Kristusu, ker spozna, da ni On nihče drugi, kot sam Bog. To je tisto, kar se imenuje izkustvo novega rojstva. Apostol Pavel je uporabil isto terminologijo.

 

V 2 Korinčanom 5,17 je rekel: »Če je torej kdo v Kristusu, je nova stvaritev. Staro je minilo. Glejte, nastalo je novo.« Resnica je, da je izkustvo novega rojstva natanko to, kar Bog pravi, da je. To je novo rojstvo. Pavel je rekel, da če je kdo v Kristusu, je postal nova stvaritev v Kristusu.

 

Torej, za osebo, ki je nanovo rojena, ne samo da obstaja odpuščanje grehov in odstranitev vse krivde, temveč sam Sveti Duh vstopi v življenje te osebe, ter ji da novega Duha v njeno notranjost.  V tej osebi se »nekaj zgodi«, kar se razumsko ne more obrazložiti. Ta nanovo rojena oseba ne more biti več tisto, kar je bila prej. Ima novega duha, novo življenje, in to življenje je Gospod Jezus Kristus, Sveti Duh pa živi in prebiva v njej.

 

Če imamo vse to na umu, je zanimivo, kaj je Jezus rekel Nikodemu v Janezu 3,7: »Ne čudi se, da sem ti rekel: Morate se roditi od zgoraj.«

 

Po tem sta Jezus in Nikodem začela diskusijo o tem izkustvu, ki je kakor veter. Ne more se reči od kod prihaja in kam gre. To pomeni, da se to izkustvo novega rojstva ne more videti. Lahko pa se vidi rezultate tega izkustva. Temu sledi novo življenje, popolnoma nova perspektiva.

 

Zatem nam Jezus začenja govoriti, kaj mora človek narediti, oziroma, če v tem izkustvu novega rojstva Bog vse naredi za nas, kje je tu naša odgovornost?

 

Prešli bomo skozi nekatere odlomke Svetega pisma in hotel bi, da me slediš skozi svoje Sveto pismo, medtem, ko bomo brali. Opazi, da bo vsak od teh odlomkov Svetega pisma v sebi vseboval isto besedo. Tebi bom dopustil, da odkriješ, katera beseda je to. Mislim, da ti ne bo potrebno veliko časa za to.

 

Premikali se bomo skozi poglavja pet, šest in osem, Janezovega evangelija, kjer prihaja do konflikta med Jezusom in farizeji. V teh trenutkih je imel Jezus samo en cilj. Ta tema se vleče skozi celoten Janezov evangelij. Vsi čudeži imajo izza sebe samo en končni cilj. To pa ni samo ozdravljenje bolezni, temveč še eden, višji cilj. Izza vseh čudežev se je skrivalo nekaj, kar je imel Jezus na umu. To je bilo nekaj, za kar je želel, da se jim zgodi, kar je mnogo pomembneje kot ozdravljenje, ki je samo za to življenje.

 

Poglejmo skupaj v Janezov evangelij 3;14-15:

In kakor je Mojzes povzdignil kačo v puščavi, tako mora biti povzdignjen Sin človekov, da bi vsak, ki veruje, imel v njem večno življenje.

 

Večno življenje nikoli ne preneha. Je dar vsem, ki so nanovo rojeni.

 

V 16. in 18. vrstici pa nadaljuje:

Bog je namreč svet tako vzljubil, da je dal svojega edinorojenega Sina, da bi se nihče, kdor vanj veruje, ne pogubil, ampak bi imel večno življenje. Kdor vanj veruje, se mu ne sodi; kdor pa ne veruje, je že sojen, ker ne veruje v ime edinorojenega Božjega Sina.

 

Pa poglejmo sedaj skupaj vrstico 36:

»Kdor veruje v Sina, ima večno življenje; kdor pa ne veruje v Sina, ne bo videl življenja, ampak ostane nad njim Božja jeza.«

 

Vidiš, tudi tukaj postavlja verovanje in poslušnost v isto kategorijo.

 

Nadaljujmo z branjem v Janez 5,24:

Resnično, resnično, povem vam: Kdor posluša mojo besedo in veruje njemu, ki me je poslal, ima večno življenje in ne pride v obsodbo, temveč je prestopil iz smrti v življenje.

 

Nadaljujmo z branjem 38 vrstice:

»In tudi nimate njegove besede, ki bi ostajala v vas, ker ne verujete tistemu, ki ga je on poslal.«

 

In v Janez 6,40:

»Volja mojega Očeta je namreč, da ima vsak, kdor gleda Sina in veruje vanj, večno življenje, in jaz ga bom obudil poslednji dan.«

 

V 7 poglavju v 37. in 38. vrstici govori na veliki dan praznika:

»Če je kdo žejen, naj pride k meni in naj pije.  Kdor veruje vame, bodo, kakor pravi Pismo, iz njegovega osrčja tekle reke žive vode.«

 

Kaj je s tem mislil, nam je razjasnil v naslednji vrstici:

»To pa je rekel o Duhu, ki ga bodo prejeli tisti, kateri so sprejeli vero vanj. Duha namreč še ni bilo, ker Jezus še ni bil poveličan.«

 

Torej, tistim, ki verujejo Vanj je rekel v 38. vrstici, da bodo iz njihovega osrčja tekle reke žive vode. To pomeni, da bo Božji Duh tekel skozi življenje in iz življenja tistega, ki je nanovo rojen.

 

Sveto pismo v prvem poglavju Janezovega evangelija v 12. vrstici govori, da »Tistim pa, ki so jo sprejeli (Besedo – Jezusa Kristusa), je dala moč (Beseda – Jezus Kristus), da postanejo Božji otroci, vsem, ki verujejo v njeno  ime (v Besedo – Jezusa Kristusa).«

 

V Apostolskih delih 3,16 beremo: »Veruj v Gospoda Jezusa in rešen boš ti in tvoja hiša!«

 

In ponovno Janez 3,16: »Bog je namreč svet tako vzljubil, da je dal svojega edinorojenega Sina, da bi se nihče, kdor vanj veruje, ne pogubil, ampak bi imel večno življenje.«

 

Torej, izkustvo novega rojstva sledi kot rezultat tega, kar se zgodi v življenju osebe, ko izrazi svojo vero v Kristusa.

 

Mogoče misliš, da si na »konju«, ker veruješ v Kristusa že od otroštva in  misliš, da bom sedaj nekaj zakompliciral. Toda, če je vprašanje samo verovanje v Kristusa to ni nikakršen problem.

 

Dopusti mi, da te vprašam nekaj. Kaj si veroval že od otroštva pa do danes? Kaj ti pomeni verovati v Jezusa? Ali ti to enostavno pomeni intelektualno se strinjati z dejstvom, da je On rojen v Betlehemu od device Marije, da je odrasel kot mladenič, postal veliki učitelj in Odrešenik sveta, kakor tudi vse ostalo, kar so ti tvoj dedek in babica, oče in mati ali duhovnik povedali? Ali je to novo rojstvo?

 

Ali je to način na katerega lahko nekdo izkusi novo rojstvo, enostavno verujoč v to kar so mu drugi povedali, da so se vse te stvari zgodile? Ni tako preprosto.

 

Poglej, to je Jezus želel, da ljudje verujejo.

 

V Janezu 14,9b pravi: »Kdor je videl mene, je videl (Boga) Očeta.«

In v Janez 10,30 pravi: »Jaz in (Bog) Oče sva eno.«

 

Prijatelj, če ne veruješ, da je Jezus Bog v telesu,
se nikoli nisi nanovo rodil.

 

Danes obstajajo mnogi lažni učitelji in religiozne skupine, ki bodo trdile, da verujejo v Sveto pismo. Oni imajo svoja Sveta pisma. Da, mogoče celo verujejo v Boga Očeta, Boga Sina in Boga Svetega Duha. Toda ko jih vprašaš, ali je Jezus Kristus Bog v telesu, bodo rekli: »Počakaj no malo, verujemo v Boga in verujemo v nekatere stvari o Jezusu in verujemo neke stvari o Svetem Duhu, toda ne mi reči, da so Bog.

 

Če ne veruješ, da je Jezus Kristus Bog v telesu,
ki je prišel na zemljo,
če ne veruješ v Kristusovo božanstvo,
to je, da je Jezus Bog,
potem si izgubljen.

 

Ti si mogoče misliš v sebi: »Pa ja menda ne misliš, da moram verovati, da je Jezus Bog?« Če je tako, da misliš, da Jezus ni Bog, kdo torej on je?

 

Sedaj pazi, jaz vem kaj misliš. Misliš – verujem, da je bil veliki učitelj, veliki človek, veliki filozof, veliki dobrotnik, velik zdravilec, da je ljubil otroke. O, Bog, torej je bil prečudovit človek.

 

Ne, ne!

 

Ali veruješ, da je on Bog,
ali pa moraš verovati,
da je največji lažnivec in največji prevarant,
ki je kdaj koli hodil po zemlji,
ker je trdil, da je Bog.

 

 

Zato je ali Bog, ali prevarant. Ne moreš reči, da veruješ v vse to o Jezusu, razen, če veruješ, da je Bog.

 

Kako lahko veruješ, da je on dober človek, ko teka naokrog govoreč, da je Bog? Kako moreš verovati, da je dober človek, če je uporabil neko vrsto nadnaravne moči, s katero je ozdravljal ljudi in so se jim zgodile razne stvari? Če ni Bog, je torej lažnivec! In če ni Bog, potem nimaš kaj iskati, verujoč v njega.

 

Toda če je Bog, ali nima potem pravico reči v Janezu 10,9: »Jaz sem vrata.« in v Janez 14,6: »Jaz sem pot, resnica in življenje. Nihče ne pride k Očetu drugače kot po meni.«

 

Ali razumeš kaj ti hočem pokazati? Obstaja  veliko ljudi okoli tebe, ki so tvoji prijatelji in sodelavci na delavnem mestu. Če jih boš vprašal glede tega, bodo rekli, da je bil Jezus super frajer (prvi komunist pravijo nekateri).«

 

Toda na vprašanje, ali mu verujete kot Odrešeniku, odgovorijo, da do tega dela še niso prišli. In če jih vprašaš, če je on tak super frajer, zakaj mu ne verujejo, ogovarjajo, da zato, ker ne verujejo, da je on edina pot v nebesa.

 

Če je temu tako,
potem Jezus ni tako zelo dober človek,
ker je rekel, da obstaja samo ena pot.
Torej, ali je lažnivec, ali pa je res Bog.

 

 

To moraš razumeti. Ali ga pozabi, ali pa mu predaj svoje življenje. Ves ta govor o tem, kdo je on in kako dober človek je, ne pomeni nič.

 

 

On je ali Bog, ali prevarant. Amen!

 

 

Ne more obstajati niti ena druga izbira razen teh dveh. Toda pravim ti, prijatelj, da obstajajo milijoni in milijoni  ljudi, ki so strahotno zapeljani, a so prepričani da gredo v nebesa.

 

 

Želim ti povedati, da si izgubljen,
če si zavrnil priznati Jezusa kot Boga.
Ne boš prišel v nebesa.
Obstaja samo ena pot, ne glede na to kaj ti praviš.
Sam Bog, ki je odprl nebesa in dal svojega edinega Sina,
Jezusa Kristusa kot spravno daritev za tvoje grehe,
je rekel, da obstaja samo ena pot,
a njegovo ime je Jezus Kristus.

 

 

On je sin živega Boga, ki je izpolnil prav vsako preroštvo, ki se tiče prihoda Mesije. Kristus sam je izpolnitev preroštva. Jezus je ali Bog, ali prevarant.

 

Kam nas to postavlja? Mogoče boš rekel, da veruješ, da je Jezus Kristus Božji sin, da veruješ, da je umrl na križu za tvoje grehe in v popolnosti plačal tvojo zadolžnico za tvoje grehe pred Bogom. Veruješ, da je on edinorojeni Božji Sin in da če ga prosiš, da ti oprosti tvoje grehe, da bo to tudi naredil. Veruješ, toda kaj pomeni verovati?

 

Če odpreš Novo zavezo in pogledaš vsako besedo »verovati«, oziroma, ko Jezus ali apostoli izzovejo nekoga, da veruje.

 

 

Vedno, ko oseba izrazi svojo vero v Kristusa,
se zgodi sprememba.

 

 

Razmisli o tem.

 

Če priznaš, da je Jezus Božji Sin
in zares veruješ, da je Bog,
potem je to verovanje večje,
kot samo verovanje uma.
Potem je to predajanje življenja, Bogu.

 

 

Želim nekaj razjasniti. Pridigal sem ti, da je Kristus tvoje življenje, da sva ti in jaz sprejeta v Ljubljenem, ter da nam ni potrebno nič izvajati, da pridemo v Božje zadovoljstvo. Želim pa to postaviti v ravnotežje.

 

Jezus Kristus vstopa v naše življenje skozi svetega Duha,
to je izkustvo Novega rojstva,
da bi lahko mi živeli pobožno in sveto življenje pred Gospodom.
In verovanje v Jezusa ni samo intelektualno strinjanje z njim kot z osebo, temveč priznanje v našem duhu, da je on Bog
in zaradi tega priznavamo in se kesamo za naše grehe.
Skozi priznanje in kesanje se odločimo,
da mu bomo sledili kot našemu Odrešeniku in Gospodu.

 

 

Obstaja mnogo ljudi, ki so zaskrbljeni glede svojega odrešenja – večnega življenja. Mene to ne skrbi, ker vem, da če si odrešen po Božji milosti, si lahko glede tega za vedno siguren. Toda njihov problem je v tem, ker opazujejo ljudi, ki pravijo, da so odrešeni, a živijo kakor sam hudič. Mnogo je namreč ljudi, ki mislijo, da so odrešeni, pa niso, kar se odraža tudi v načinu njihovega življenja.

 

Dopusti mi, da te nekaj vprašam. Vrnimo se malo nazaj.

 

Kako se lahko nanovo rodiš?
Kako lahko prejmeš novo življenje?
Kako imeti Kristusa, ki živi v tebi?
Kako imeti Svetega Duha, ki živi v tebi
in ti daje svoje darove, te uči, opogumlja in tolaži?

 

Torej, čigava je odgovornost, da nas prepriča o grehu, pravičnosti in ustreznosti Kristusovega življenja, ki je pokoril naše grehe in nas prepričal o Božji sodbi, ki prihaja?

 

Rekel ti bom kako lahko veš, da si nanovo rojen ali ne.

 

Nisi nanovo rojen zaradi tega, če si obiskal že mnogo cerkva, kolikokrat si bil krščen, kolikokrat si bil krščen v vodi, kolikokrat si bil poškropljen ali polit z vodo, kako pogosto greš v cerkev kako veren si, koliko denarja daješ v cerkvi ali kot miloščino, koliko moliš ali kako pogosto bereš Sveto pismo.

 

 

Končni kriterij za določanje novega rojstva je to;

da v tebi prebiva Sveti Duh.

 

 

Sveti Duh živi v tebi, če si nanovo rojen in imaš Božjega Duha in Božje življenje. Ko zgrešiš proti Bogu, boš v svojem srcu prepričan o tem grehu in se boš za ta greh spokoril. Če si grešil proti Bogu, a nisi prepričan o grehu, ki si ga storil in nisi užaloščen zaradi greha, ki si ga storil proti Bogu (človeku), je velika verjetnost, da v tebi ni nastanjen Sveti Duh in da nisi nanovo rojen, da si na poti v pekel, ne glede na to kako pogosto hodiš v cerkev, ne glede na to, koliko dobrih del si naredil.

 

Brez navzočnosti Svetega Duha,

ki je edino jamstvo novega življenja,

nikoli ne boš prišel v nebesa.

 

Rekel bom tudi to. Obstaja množica ljudi, ki živijo v grehu, so neposlušni Bogu, a trdijo, da so odrešeni! Dovoli mi, da ti obrazložim. Oseba, ki je odrešena lahko pade v greh in je lahko ujeta v ta greh, ali celo vstopi v zli običaj, ki lahko traja tedne in tedne, celo mesece, ali dlje. Lahko postane oseba, ki več ne ve, kako se te navade osvoboditi, čeprav si za to prizadeva. To se dogaja zato, ker večina ljudi obiskuje cerkve v katerih jim neprestano govorijo, kako se odrešiti, kako se odrešiti, kako se odrešiti. Nihče pa jih ne uči tega, kako živeti svoje krščansko življenje in Kdo je naše življenje. To je Kristus, ki živi v nas in ki nas osvobaja vsega tega legalizma. Mnogi tega nikoli ne doumejo.

 

Razumem, kako lahko greh ujame nekoga v past, toda želim ti reči še nekaj. Ne glede na to, kako so nekateri globoko ujeti v greh, če so bili kdaj koli nanovo rojeni po Svetem Duhu, potem ta isti Jezus Kristus, ki jih je nastanil v trenutku, ko so bili odrešeni, še vedno živi v njih.

 

Sveti Duh še vedno živi v njih in jih prepričuje o grehu, o Kristusovi pravičnosti in o neposredni Božji obsodbi in disciplini, ki bo prišla na njihovo življenje prej ali slej.

 

Želim, da sprevidiš, da obstajajo samo ena vrata v nebo, in Jezus je rekel: »Jaz sem vrata.« Način pa, kako se tja pride, je skozi izražanje vere v Jezusa Kristusa. Vera v Kristusa ni samo razumsko strinjanje s tem, temveč predanost. Vera v Jezusa Kristusa je predanost Njemu.  Vanj in skozi Njega veruješ.  Bog, ki prebiva v tebi, katerega življenje postaja tvoje življenje, te spreminja, da postajaš podoben Njemu.

 

To ne pomeni, da nikoli več ne boš pogrešil, pomeni pa, da če boš pogrešil, zaradi tega ne boš srečen, ali da ti bo zaradi tega vseeno, ali da zaradi tega ne boš opozorjen. To prihaja kot del velike Božje milosti, opozorilnega zvonjenja, Svetega Duha, ki nas opozarja na naš greh, da se nebi pogubili s svetom vred.

 

Obstajajo ljudje, ki imajo velike težave glede prepričanja ali so odrešeni ali ne, kajti primerjajo se z ljudmi, ki živijo v grehu in pravijo: »Poglej, poglej, oni so odrešeni, a glej, kako živijo.« To za nas ne more biti zanesljiv znak zgledovanja glede odrešitve. Spomnimo se opozorila, ki ga je izrekel Jezus v 1 Janez 2,19: »Odšli so od nas, a niso bili od nas. Ko bi namreč bili od nas, bi ostali z nami, a niso, da bi se razkrilo, da niso vsi od nas.«

 

Postavljam ti vprašanje. Ali zares veruješ, da je Jezus Bog? Ali bi se Bog lagal? Ne?

 

Jezus je rekel v Janezu 3,3: »Resnično, resnično, povem ti: Če se kdo ne rodi od zgoraj, ne more videti Božjega kraljestva.« Veruješ to?

 

Torej če je Bog, ali ni rekel resnice?

 

Si nanovo rojen?

 

Menda, ja, saj verujem v Jezusa.

 

Kaj veruješ?

 

Svetopisemska vera je vera,
ki za seboj v življenju človeka prinaša predanost.
Ne samo neko intelektualno strinjanje, da Jezus obstaja.

 

 

Sedaj te želim izzvati, ne glede na to kdo si, ali kje si prav sedaj. Veš, da tvoja pravičnost nikoli ne bo zadovoljila Božanskih zahtev svetosti.

Nikakor ne moreš priti v nebesa
razen samo na en način,
in to je, da priznaš,
da je Kristusova smrt na Golgoti odvzela tvoj greh,
ter da Jezusa obupno potrebuješ.
Nobena druga pot ne obstaja
razen skozi Kristusa.

 

 

Ko mu priznavaš svoje grehe, ko ga prosiš, da ti odpusti, mu povej, da od sedaj naprej postavljaš svoje upanje in vero vanj, kot v svojega Odrešenika in Gospodarja svojega življenja, ter da se od tega trenutka naprej odločaš slediti Kristusu.

 

Rotim te, da to storiš danes,
ne glede na to kje si, ko to bereš.
Mogoče si v svojem avtu,
v svojem domu,
mogoče na delovnem mestu.
Ni pomembno kje si.

 

Ni potrebno, da zbujaš pozornost. On te posluša ne glede na to kje si, medtem ko se izpoveduješ svojih grehov. Mogoče tega celo ne razumeš popolnoma. Niti ni potrebno. Tvoje razumevanje bo rastlo, medtem ko mu boš predajal svoje življenje.

 

Rotim te v Jezusovem imenu,

ker obstaja samo ena pot.

Jezus je rekel;

Jaz sem vrata in Jaz sem pot, resnica in življenje.

Nihče ne pride k Očetu razen po meni.

 

Jezus tudi danes sprašuje:
»Želiš po smrti priti v nebesa?

Potem se moraš nanovo roditi.«

 

Si prepričan, da ko boš zvečer legel v svojo posteljo, da se boš naslednje jutro zbudil v njej? Nikoli ne vemo, kdaj pride čas smrti. Lahko umiramo počasi, lahko nenadno. Bomo takrat imeli čas narediti, kar lahko naredimo sedaj, ko smo še zdravi in na tem svetu?

 

To je moja molitev in moj poziv zate, preden bo prepozno.




 

 

 

 

 

 


Ni komentarjev:

Objavite komentar