Andrew Murray
11.
Katere
Božja moč varuje
V 1. Petrovi 1,5 beremo: »Katere Božja moč po veri varuje, da boste dosegli odrešitev, ki čaka, da se razodene v poslednjem času,« najdemo dve čudoviti resnici o tem, kako Božja moč varuje vernike za odrešenje. Ena resnica je: »Katere Božja moč varuje«; druga pa je: »Varuje z vero«
Poglejmo obe strani – Božjo in Njegovo vsemogočno silo, katero
nam naš Varuh nudi vsak trenutek; in človeško, to je da ni nič ostalo, temveč
da z vero pustimo Bogu da nas varuje. Na-novo si rojen za dediščino,
prihranjeno za tebe v Nebesih in tukaj na zemlji te varuje Božja moč. Poglej
kako ima to Božje »varstvo« dvojen pomen – nasledstvo,
ki mi je prihranjeno v nebesih in Božja
moč, ki me varuje na zemlji za nasledstvo v nebesih.
Kar se tiče prvega dela, ni dvoma, niti vprašanja. Bog čuva
nasledstvo na nebu čudovito in popolno in le to nas tam čaka, popolnoma
sigurno. Ta isti Bog tudi mene varuje za nasledstvo. To želim razumeti. Nesmiselno bi bilo, da bi se oče zelo
zavzemal da bi zasigural nasledstvo za svoje otroke in da bi ga za njih čuval,
v kolikor nebi najprej njih obvaroval za sebe. Kaj bi si mislil o človeku, ki
vlaga ves svoj čas in dela vse mogoče žrtve, da bi nagrmadil denar, a ko nabere
milijone, ga vprašaš zakaj se toliko žrtvuje? On pa odgovori: »Svojim otrokom
želim zapustiti veliko nasledstvo, zato ga čuvam za njih« - nato pa bi slišal,
da si sploh ne prizadeva da bi jih šolal, temveč jim pušča, da tekajo po ulicah
in da hodijo po poteh greha in neznanja. Kaj bi si mislil o njemu?
Ali nebi rekel: »Ubogi človek! Čuva nasledstvo za otroke, ne čuva pa otroke, niti jih na to nasledstvo ne pripravlja?« Toliko kristjanov je, ki mislijo: »Moj Bog mi čuva to nasledstvo;« ne morejo pa verjeti: »Moj Bog čuva tudi mene za to nasledstvo.« Ista moč, ista ljubezen, isti Bog, dela za nas to dvojno delo.
Rekel sem že, da obstajata dve zelo enostavni resnici: prva,
božanska – varuje nas Božja moč; in
druga človeška – varuje nas z vero.
Poglejmo najprej božansko stran – varuje nas Božja moč.
Razmišljaj najprej o tem, da to zajema vse. Kaj varuje? Tebe! Ne
glede na to kako je to varovanje nejasno in nedoločeno, nas bo Bog varoval
tako, da bomo ko umremo odšli v nebesa. Ne
dojemajo, da se ta beseda »varuje« nanaša na naše celotno bitje in naravo.
Vseeno je to prav tisto, kar Bog hoče.
Predstavljajmo si, da sem si od prijatelja sposodil uro. On mi
pravi: »Ko boš odšel v Evropo, lahko odneseš uro s seboj, toda čuvaj jo, in
prinesi nazaj.« Če bi uro poškodoval in bi jo tako poškodovano prinesel nazaj,
bi mi on odgovoril: »Uro sem ti posodil
pod pogojem, da jo varuješ.« »Ali je nisem varoval? Tukaj imaš uro!« On pa
bi mi odgovoril: »Jaz nisem mislil, da jo varuješ tako na splošno in da mi
sedaj vračaš samo okvir in zobce. Od
tebe sem pričakoval, da obvaruješ vsak posamezni del.«
Prav tako tudi Bog ne želi nas obvarovati le na splošno, tako da
bomo na koncu nekako odrešeni, kakor skozi ogenj, da vstopimo v nebesa. Božja
moč, ki varuje, deluje na vsak del našega bitja.
Obstajajo ljudje, ki mislijo, da jih bo Bog varoval v duhovnih
stvareh, ne pa tudi v telesnih. Pravijo, da je to drugo izven Njegovega dosega.
Bog te pošilja, da delaš v svetu, ni pa rekel: »Sedaj te moram zapustiti, da
pojdeš in zaslužiš denar in da poskrbiš za sebe.«
On ve, da ne moreš varovati samega sebe. Bog pravi: »Otrok moj,
niti enega dela ti ni potrebno opravljati, niti z enim delom se ti ni potrebno
ukvarjati, niti enega dinarja (Evra) ti ni potrebno potrošiti, a da bi te jaz,
tvoj Oče ne varoval.« Bog ne skrbi samo za duhovno, temveč tudi za telesno.
Mnogi ljudje morajo večino življenja preživeti v skušnjavi in vrtoglavici dela;
toda Bog tudi v tem skrbi za tebe. Božja skrb zajema vse.
Obstajajo ljudje, ki mislijo: »Bog me varuje v težavah, toda ko
mi gre v vsem dobro, mu ni potrebno, da me varuje, takrat Ga lahko pozabim in
zapustim.«
Drugi spet mislijo popolnoma nasprotno. Mislijo tako: »Ko gre
vse gladko in mirno, se lahko držim Boga, toda ko pridejo hude težave, se moja
volja nekako upira in takrat me Bog ne varuje.«
Razglašam
ti sporočilo, ki govori, da v dobrem ali težavah, na svetlobi dne in v mraku,
te je tvoj Bog vedno pripravljen varovati. Obstajajo pa tudi nekateri, ki to
varovanje dojemajo: »Bog me bo varoval, da ne naredim nekega velikega zla, toda
obstajajo mali grehi in glede tega ne morem pričakovati, da me bo Bog varoval
tudi glede njih. Obstaja greh vročekrvne narave. Ne morem pričakovati, da jo
Bog premaga.«
Ko slišiš za nekoga, ki je padel v skušnjavo in zašel, ali se vdal
pijančevanju ali umoru, se zahvaljuj Bogu za moč, ki te varuje in reci: »Če me
Bog nebi varoval, bi tudi jaz lahko tako naredil.« Veruj, da te je obvaroval
pijančevanja in umora. Zakaj potem ne moreš verovati, da te lahko obvaruje tudi
od vročekrvne narave?
Mislil si, da je to manj pomembno; nisi si zapomnil, da je
velika zapoved Nove Zaveze: »Ljubite drug drugega, kakor sem vas ljubil jaz.«
In ko se je pojavila vročekrvna narava in nagla obsodba drugih in ostre besede,
si pogrešil proti najvišjemu zakonu – zakonu Božje ljubezni, a ponovno praviš:
»Bog ne more« – ne, ne boš rekel, da Bog ne more; temveč »Bog me varuje od
tega.« Mogoče praviš: »On lahko; toda nekaj je v meni kar nasprotuje in česar
Bog ne bo odstranil.«
Postavil ti bom eno zelo pomembno vprašanje: Ali verni lahko
živijo sveto življenje, kakor se običajno živi? Ali verni lahko doživljajo
Božjo moč, da jih obvaruje po ves dan, da jih obvaruje od greha? Ali se verni
lahko varujejo v skupnosti z Bogo? Tukaj je sporočili iz Božje Besede: »Varuje vas Božja moč.« V teh besedah
ni nikakršnih pogojev. Pomen je sledeč: če se popolnoma in absolutno nasloniš na
Božjo vsemogočnost, te bo On z veseljem varoval.
Nekateri mislijo, da ne morejo iti tako daleč – da mora biti
vsaka beseda, ki izhaja iz njihovih ust na slavo Boga. To je prav to, kar Bog
pričakuje od njih.
Bog je pripravljen postaviti stražo pri njihovih ustih, in če to
želi storiti, ali ne more obdržati jezika in ustnic? Lahko; in to Bog počne za
tiste, ki zaupajo vanj. Božja skrb zajema vse. Bog vas lahko zaščiti pred
vsakim grehom.
Sicer pa, če želite razumeti to vodenje, razumite da ni samo
vseobsegajoče, ampak tudi vsemogočno. Bog je vsemogočen in vsemogočni Bog
ponuja delo v mojem srcu, da me obdrži; in želim se povezati z Vsemogočnim,
bolje rečeno, povezati se z Vsemogočnim živim Bogom in zasesti mesto v njegovih
rokah.
Berete Psalme in meditirate o čudovitih resnicah skozi številne
izraze, ki jih uporablja David; na primer, ko pravi, da je Bog: naš Bog, naše
mesto, naše svetišče, naše trdno zavetišče, naša krepost in naše odrešenje.
David je imel zelo čudovit vpogled v to, kako je večni Bog
zatočišče verujoče duše in kako jo drži v roki, kako jo skriva v svoji zaščiti,
pod senco svojih peruti. In David je tam živel. In mi, otroci binkošti, ki smo
spoznali Kristusa in njegovo kri ter Svetega Duha, ki ga je poslal iz nebes,
zakaj tako malo vemo, kaj pomeni hoditi na vsakem koraku z vsemogočnim Bogom,
ki je naš varuh?
Ste kdaj pomislili, da imate z vsakim milostnim dejanjem v srcu
vso Božjo vsemogočnost, da vas blagoslovi?
Če bi mi bogataš dal recimo 100 funtov, bi vzel denar in ga vzel
s seboj. Dal mi je nekaj od svojega denarja; ostalo je zadržal zase.
Toda Božja moč ne deluje tako. Boga ni mogoče ločiti od
najmanjšega dela njegove moči, zato lahko moč in dobroto Boga izkusim le do te
mere, kolikor sem v stiku in v občestvu
z njim, in ko pridemo v stik in občestvo z njim, stopimo v stik in občestvo z
vso Božjo vsemogočnostjo in imam Božjo vsemogočnost, ki nam lahko pomaga vsak
dan.
Sin ima lahko bogatega očeta, in ko želi začeti posel, mu oče
reče: "Vzemi toliko denarja, kolikor hočeš za svoja prizadevanja."
Vse, kar ima oče, podari sinu. Tako je tudi z Bogom, našim vsemogočnim Bogom.
Tega preprosto ne morete ugotoviti; počutiš se kot mali črv. Ali mora vsa
njegova vsemogočnost varovati tako majhnega črva? Da, njegova vsemogočnost je
potrebna za zaščito vsakega malega črva, ki živi v prahu, in za vzdrževanje
celotnega vesolja, zato je njegova vsemogočnost še toliko bolj potrebna za
zaščito vaše
in moje duše, pred močjo greha.
Če
želite rasti v milosti, začnite od tu; v vsem svojem znanju, razmišljanju,
mislih, dejanjih, pregledu, preučevanju in molitvi se naučite ohraniti
vsemogočnega Boga.
Kaj vsemogočni Bog ne naredi za otroka, ki zaupa vanj? Sveto
pismo pravi: "Predvsem sprašujemo in razmišljamo.
Morate se naučiti poznati in zaupati v Vsemogočnega in takrat
boste živeli tako, kot bi moral živeti vsak kristjan.
Kako
nismo navajeni preučevati Boga. Morali bi razumeti, da je pobožno življenje v
resnici polno Boga - življenje, ki ljubi Boga, čaka nanj, se zanaša nanj in mu
dovoljuje, da ga blagoslovi!
Božje volje ne moremo izvajati drugače kot po Božji moči. Bog
nam daje prvo izkušnjo svoje moči, da nas pripravi, da hrepenimo po več in
sprejmemo vse, kar zmoremo. Naj nam Bog pomaga, da vanj zaupamo vsak dan.
Sicer
pa, ta oskrba ni le obsežna in vsemogočna, ampak je trajna in neprekinjena. Ljudje včasih
rečejo: "Bog me je čudovito čuval mesec ali teden; živel sem v luči
njegovega obličja in kakšno veselje sem doživel v družbi z njim! Blagoslovil me je pri mojem delu za
druge. dal mi je nove duše in včasih se mi zdi, da se
dvignem na krilih kot orel. A ni trajalo. Bilo je prelepo, vendar ni moglo
trajati.
Nekateri pravijo: »Moral sem pasti, da bi bil
ponižen." In drugi spet pravijo: "Vem, da sem jaz kriv; vendar nekako
ne moreš živeti nenehno na višini.
Toda ali obstaja razlog, zakaj Božji blagoslov ne bi bil trajen
in neprekinjen?
Premisli! Vse življenje je neprekinjena stalnost. Če bi moje življenje prekinili za pol ure, bi umrl in moje življenje bi izginilo. Življenje je trajno. Božje življenje je življenje njegove Cerkve. Božje življenje je njegova vsemogočna moč, ki deluje v nas. Bog se nam predstavlja kot vsemogočni in se ponuja za našega varuha, kar pomeni, da nas bo dan za dnem, trenutek za trenutkom, Bog varoval
Če bi vas vprašal: »Kaj mislite, ali vas lahko Bog nekega
dne obvaruje pred prestopki? Morda bi odgovorili:" Vem samo, da to zmore,
ampak mislim, da je to že storil. Bili so dnevi, ko je ohranil moje srce v
svoji sveti navzočnosti in ko me je, čeprav sem v sebi vedno nosil grešno
naravo, obvaroval pred zavestnim resničnim grehom.« Če lahko to stori za eno uro
ali na dan, zakaj tega ne more storiti v dveh dneh? Naj bo Božja vsemogočnost,
razkrita v njegovi Besedi, merilo vaših pričakovanj.
Ali ni Bog v svoji Besedi rekel: »Do vaše starosti ostanem isti,
do vaših sivih las vas bom tovoril. Jaz sem naredil, jaz bom nosil, jaz bom
tovoril in osvobodil.« (Izaija 46:4).
Kaj to lahko pomeni? Ali "vsaka starost« pomeni vsako
starost? Ali je Bog obljubil, da bo ta vinograd, ki prideluje rdeče vino, ves
čas zalival, da se ne bo nikoli posušil zaradi sončne toplote ali vetra? Natanko
tako!!
V Južni Afriki pri cepljenju drevesa včasih na cepljenko
privežejo steklenico vode, da le-ta občasno kapne in prepoji povoj. Tako se
vlaga zadrži, dokler cepič ni sprejet in vgrajen in lahko prenese sončno
pripeko.
Ali
nas naš Bog v svoji nežni ljubezni do nas ne bo ves čas ohranjal, kot je
obljubil? Oh, ko enkrat razumemo, da je vse naše življenje vere Božje
delo – »Bog je namreč tisti, ki po svojem blagohotnem načrtu udejanja v vas
hotenje in delovanje.« (Filipljanom 2:13). Ko imamo vero, da to pričakujemo od
Boga, bo to storil namesto nas.
Njegova skrb je trajna. Bog vas bo srečal vsako jutro, takoj ko
se zbudite. Ne gre za vprašanje: kaj se bo zgodilo, če pozabim razmišljati o
njem, ko se zjutraj zbudim, če pa svoje prebujanje zaupate Bogu, ko se zjutraj
zbudite, vas bo Bog srečal s svojim božanskim soncem in ljubeznijo. Dovolil vam
bo, da razumete, kako vas nenehno varuje s svojo vsemogočno močjo. Bog vas bo
srečal naslednji dan in vsak dan; in ni pomembno, če včasih ne vzdržujete te
skupnosti. Če se boste držali svojega stališča in rekli: »Gospod, pričakujem, da boš storil vse, in verjamem, da me boš
obdržal vsak dan," bo tvoja vera močnejša in spoznal boš Božjo moč, ki te
ohranja.
In zdaj druga stran - Vera. »Ki
jih božja moč ohranja z vero.« Kako naj gledamo na to vero?
Najprej ta vera pomeni popolno nesposobnost in nemoč pred Bogom.
V središču vsake vere je občutek nemoči.
Če moram opraviti nekaj dela, recimo kupiti hišo, mora odvetnik
hišo prenesti v moje lastništvo in urediti vse podrobnosti. Ne morem tega
narediti sam, in ko prosim za njegovo pomoč, priznam, da tega ne zmorem sam.
Tako vera vedno pomeni nemoč. V mnogih primerih to pomeni, da
lahko to storim z veliko truda, drugi pa bolje. V večini primerov gre za
popolno nemoč; drugi mora to narediti. In to je skrivnost duhovnega življenja.
Človek se mora naučiti reči: »Predajam se; trudil sem se in
želel, razmišljal in molil, vendar neuspešno. Bog me je blagoslovil in mi
pomagal, na koncu pa je bilo veliko greha in žalosti.« Kakšna sprememba
je, ko se človek zlomi v popolni nemoči in obupu nad sabo ter reče: »Ne
morem nič!
Spomnite se Pavla! Živel je blagoslovljeno življenje in bil
vzdignjen v tretje nebo, nato pa prejel trn v mesu - »satanov angel, da bi
ga zbadal.
In kaj se je zgodilo? Pavel tega ni mogel razumeti. Trikrat je
molil k Bogu, naj mu ga odstrani; toda Gospod mu je rekel: »Ne; možno je,
da si aroganten, zato sem ti poslal to težavo, da boš šibek in ponižen.
Potem se je Pavel naučil tega, česar nikoli ni pozabil, da bi se
veselil svojih slabosti. Rekel je, da je zanj bolje, da je šibkejši, kajti ko
je šibek, potem je močan v svojem Gospodu Jezusu Kristusu.
Bi radi vstopili v tisto, kar ljudje imenujejo »Višje
življenje«? Potem pojdite en korak navzdol. Šele ko se v popolni nemoči
spustimo, se bo večni Bog razkril v svoji moči in naše srce se bo naučilo
zaupati samo Bogu.
Kaj nam preprečuje, da bi mu popolnoma zaupali? Mnogi pravijo: »Če bi bilo moje zaupanje vanj popolno in trajno, bi bilo vse v redu, saj
vem, da je Bog vreden vsega zaupanja. Toda
kako lahko to zaupanje pridobim?" Moj odgovor je: Ko umreš samemu sebi.
Velika ovira za zaupanje so naša osebna prizadevanja. Dokler
imam svojo modrost, misli in moč, ne morem popolnoma zaupati Bogu. Ko pa te Bog
zlomi, ko ti pred očmi vse zbledi in vidiš, da ničesar ne razumeš, to pomeni,
da se Bog približuje, ti pa se boš upognil v nič in čakal na Boga; On vam bo
postal vse. Dokler smo mi nekaj, Bog ne
more biti vse in njegova vsemogočnost ne more v celoti delovati. To je začetek vere - popolno razočaranje
nad samim seboj, ko zapustimo zaupanje v človeka in v vse na zemlji ter upamo
le v Boga.
Zdaj moramo razumeti, da je vera počitek. Na začetku našega
življenja vere je vera boj; toda dokler je vera boj, še ni dosegla svoje moči.
Ko pa se vera preneha boriti in se le preda Bogu in se nanj zanese, prideta
veselje in zmaga.
Morda bi vam bilo bolj jasno, če bi vam povedal, kako se je
začela konferenca Kezik. Canon Battersby je bil pridigar v anglikanski cerkvi
več kot dvajset let in je bil človek globoke pobožnosti, vendar ni imel občutka
za znanje in zmago nad grehom in je pogosto obžaloval svoje spotike, neuspehe in
grehe. Ko je slišal za možnost zmage, si jo je zaželel, a zdelo se mu je, da je
ne more doseči.
Nekoč je poslušal pridigo na to temo: »Počitek in
vera« iz zgodbe o kraljevem uradniku, ki je prišel iz Kafarnauma v Kano,
da bi prosil Jezusa, naj ozdravi njegovega otroka. V tej pridigi je rečeno, da
je uradnik verjel, da mu lahko Jezus na splošno pomaga, in da je prišel k
Jezusu, da bi ga do neke mere preizkusil. Upal je, da mu bo pomagal, vendar ni
bil prepričan, da bo dobil pomoč.
Toda kaj se je zgodilo? Ko mu je Jezus rekel: »Pojdi, tvoj sin živi,«
je mož verjel Jezusovi besedi; in se je oprl na to besedo. Ni imel dokazov, da
je njegov otrok okreval, in moral je sedem ur hoditi do Kafarnauma. Prihajal je
proti domu.
Na poti ga je srečal hlapec in mu povedal, da je otrok zdrav, da
je imel ob eni uri dan prej, ravno v času, ko je Jezus govoril z njim, vročino.
Ta oče se je zanašal na Jezusovo besedo in dejanje ter se spustil v Kafarnaum
in našel svojega otroka na varnem; slavil je Boga in postal Jezusov vernik in učenec.
To je vera! Ko mi Bog obljubi, da me bo ohranjal, in na zemlji
nimam večjega zaupanja, rečem Bogu: »Tvoja beseda mi je dovolj«; »Božja moč me ohranja.«To je vera. To je počitek.
Ko je Canon Bathsby slišal to pridigo, se je vrnil domov in
našel mir. Zanašal se je na Jezusovo besedo. Naslednje jutro je prijatelju
rekel: "Našel sem ga!
Velika stvar je, ko se človek v vsakem trenutku svojega
življenja zanaša na vsemogočno Božjo moč v skušnjavah godrnjave narave,
drznosti, besa neprijaznosti, ponosa in greha, zavezo z vsemogočnim GOSPODOM ne
zaradi tega, kar človek reče, ali zaradi česar koli, kar čuti moje srce, ampak
zaradi tega, kar pravi Božja Beseda:
»Katere
Božja moč po veri varuje, da boste dosegli odrešitev, ki čaka, da se razodene v
poslednjem času.« (1 Petrova 1:5).
Povejte Bogu, da ga želite preizkusiti v vsem. »Moj Bog, naj bo moje življenje dokaz, kaj
vsemogočni Bog lahko stori. Naj bosta ti dve stališči moje duše vsak dan -
popolna nemoč; in preprosto otroško zaupanje.«
Še nekaj o veri - vera
pomeni občestvo z Bogom. Boga in njegove Besede ne morete ločiti. Nič dobrega,
nobene sile ni mogoče sprejeti neodvisno od Boga, in če želite vstopiti v to
pobožno življenje, si morate vzeti čas za občestvo z Bogom.
Ljudje mi včasih pravijo: »Moje življenje je tako polno
naglice in dela, da nimam časa za druženje z Bogom.« En misijonar mi je rekel: »Ljudje ne vedo, da ni enostavno biti misijonar.« Vstanem ob petih
zjutraj, domači pa že čakajo, da jim dam navodila za delo. Potem moram v šolo
in preživeti nekaj ur tam; potem pa imam drugo delo in tako mine šestnajst ur
in komaj najdem čas, da bi bil z Bogom.« To je velika pomanjkljivost.
Zapomnite si dve stvari. Nisem vas prisilil, da zaupate v Božjo
vsemogočnost kot stvar, niti v Božjo besedo kot tiskano knjigo, ampak da greste
k Bogu, čigar vsemogočnost je in čigar Beseda je to. Z Bogom ravnajte kot
kraljevi uradnik s Kraljem, le da je Kristus veliko več - živi Bog.
Kako je lahko verjel besedi, ki mu jo je rekel Jezus? Ker je v
samih očeh in tonu in glasu Jezusa, Božjega Sina, videl in slišal nekaj, zaradi
česar se je zavedel, da mu lahko zaupa. In to je tisto, kar lahko Jezus Kristus
stori za vas.
Ne poskušajte navdihniti vere od znotraj. Vere ne morete
prebuditi iz globine svojega srca. Zapustite svoje srce in poglejte v Jezusovo
obličje ter poslušajte, kaj vam govori o tem, kako vas bo ohranjal. Poglejte v obličje svojega ljubečega Očeta
in vsak dan preživite čas z njim ter začnite novo življenje v globoki ničnosti
in revščini človeka, ki nima nič in čaka, da vse prejme od Njega; v
globokem miru človeka, ki se zanaša na živega Boga, vsemogočnega GOSPODA,
preizkusite Boga, da vidite, kako bo odprl nebeške zapornice in izlil obilje
blagoslova na vas, da ga boste imeli več kot dovolj.
Na koncu tega poglavja vas sprašujem, ali ste pripravljeni
doživeti, da vas Bog rešuje za nebeško dediščino? Robert Murray Mcheyne je
rekel: »O Bog, naredi me tako svetega,
kot je lahko svet samo grešnik, ki mu je
odpuščeno.« In če boste to rekli in če je ta molitev v vašem srcu, sklenite
novo zavezo z večnim in vsemogočnim Gospodom; v veliki nemoči, pa tudi v
velikem miru, se predajte v njegove roke.
In ko boste sklenili to zavezo, bodite prepričani, da bo večni
Bog vaš prijatelj, ki vas bo ves čas držal za roko; vaš varuh, ki nenehno bedi
nad vami; vaš Oče, ki se vam z veseljem vedno razodeva v duši. Ima moč, da
dovoli, da vas sonce Njegove ljubezni spremlja ves dan.
Ne bojte se, da zaradi poslovnih skrbi in odgovornosti ne boste
mogli vedno imeti Boga s seboj. Tako kot vas naravno sonce razsvetljuje ves dan
in vi uživate v njegovi svetlobi, bo tako tudi Bog skrbel, da vas razsvetljuje
njegova božanska svetloba in da v tej luči lahko živite le, če zaupate vanj.
V tem je Božja vsemogočnost in v tem je vera, ki se drži te
Vsemogočnosti.
Ali želiš reči: »Jaz se želim zanašati v mojega Boga, v vsem,
kar ta Vsemogočnost lahko naredi«?
Ali nista čudoviti ti dve strani Nebeškega življenja? Božja
vsemomgočnost me pokriva, a moja volja v svoji malenkosti, se naslanja na to
vsemogočnost in se raduje v njej!
Vedno Bog moj ljubi me;
vedno imam življenje od zgoraj
gledam na Kristusa, to je moj raj,
za vedno Tvoj sem, Odrešenik moj!
Ni komentarjev:
Objavite komentar