Zdravljenje se začne s posvetitvijo srca
Včasih ljudje niso ozdravljeni, čeprav v svojem miselnem življenju pridobijo znanje o duhovnem grehu, ki je privedel do njihove bolezni, in se ga pokesajo. Tukaj moramo globlje pogledati v svoja srca in duše, kaj nas ovira pri prejemanju ozdravitve po kesanju. V tem primeru je še vedno potrebna sprememba srca. Poznavanje problema ni vedno rešitev – morali se boste do konca uskladiti z Bogom. Bog je sveti Bog in vas ni pripravljen deliti s sovražnikom.
Morda želite sobivati s sovražnikom, na primer tako, da se oklepate svojega neodpuščanja, toda Bog ne bo popustil. Tudi kot verniki včasih nočemo iti skozi ozka vrata. Vrata v kraljestvo niso široka vrata, ampak ozka vrata. 100-odstotno se morate uskladiti z Njegovo Besedo.
»Vstopíte skozi ozka vrata, kajti široka so vrata in prostorna je pot, ki vodi v pogubo, in veliko jih je, ki vstopajo po njej.« (Matej 7:13).
Morda iščete izhod ali način, kako se izogniti kazni prekletstva, ki je Bog ne spoštuje, ne da bi se pri tem potrudili, vendar Bog tega ne bo dovolil. Ne morete biti delno poslušni. Uskladite se z Njegovo Besedo 100 %. Bog ne spoštuje delne poslušnosti. Na primer, tako kralj Savel kot kralj Salomon, ki sta prezgodaj umrla, ker nista v celoti ubogala Boga. (1 Krn 10:13–14 in 1 Kr 11:4–11).
Mojzes ni nikoli vstopil v Obljubljeno deželo, ker je le
delno ubogal Boga. Morate to storiti po Božji poti, sicer ni možnosti. V Svetem
pismu je mogoče prepoznati več ovir za ozdravitev. Te blokade so zelo pogoste
med kristjani. Ovirajo nas, da bi v svojem življenju prejeli polnost Božjega
blagoslova in ozdravitve. Te blokade se je treba pokesati iz srca, tako kot
je kesanje potrebno pri soočanju z duhovnim grehom v našem miselnem življenju,
ki je povzročil bolezen.
1. Neodpuščanje
Marko 11:25–26: »In kadar vstanete k molitvi, odpustite, če imate kaj proti komu, da vam tudi vaš Oče, ki je v nebesih, odpusti vaše prestopke.«
V tej knjigi sem pojasnila, da je po Svetem pismu pogoj za ozdravitev kesanje od greha. Del kesanja vključuje prošnjo k Bogu za odpuščanje od greha, ki je povzročil bolezen. Vendar je Božje odpuščanje za vas pogojno. Bog je v svoji Besedi jasno povedal, da vam ne bo odpustil, če ne boste odpustili vsakemu človeku, ki ste ga kdaj poznali, pa naj bo živ ali mrtev, za vsako napačno stvar, ki vam jo je storil. Neodpuščanje je glavna ovira za ozdravitev in je eden od razlogov, zakaj so naše cerkve polne bolezni.
Podroben nauk o odpuščanju je v poglavju na strani 539.
2. Brez odnosa z Bogom
Ne moreš zahtevati nekaj, kar ti ne pripada. Če si ločen od Boga, ker Jezusa nisi sprejel za Gospoda svojega življenja, nisi del Božje družine. Zato ti Njegove obljube, ki vključujejo ozdravitev, niso na voljo.
Marko 7:24–30: »24 Vstal je in od tam šel v pokrajino Tira. Stopil je v neko hišo in je želel, da bi tega nihče ne izvedel, vendar ni mogel ostati skrit. 25 Takoj je slišala o njem žena, katere hčerka je imela nečistega duha, in je prišla ter mu padla pred noge. 26 Žena je bila Grkinja, po rodu Sirofeničanka. Prosila ga je, naj izžene demona iz njene hčere. 27 Govoril ji je: »Pústi, da se najprej nasitijo otroci. Ni lepo jemati kruh otrokom in ga metati psom.« 28 Ona pa je odvrnila z besedami: »Gospod, tudi psi pod mizo jedo drobtinice, ki padajo od otrok.« 29 Rekel ji je: »Zaradi te besede pojdi, demon je šel iz tvoje hčere.« 30 Odšla je domov in našla deklico, ki je ležala v postelji; in demon je šel iz nje..« Ko je ta tuja ženska prosila Jezusa za ozdravitev, ji je rekel: »Pusti, da se najprej nasitijo otroci, kajti ni prav vzeti kruha otrokom in ga vreči psom.«
Z drugimi besedami, kar ji je Jezus govoril, je: »Nisi upravičena. Nimaš pravice do ozdravitve, ker si ločena od Boga – nisi pod Njegovo zavezo. Prosiš za nekaj, kar ti ne pripada.«
Veliko je neodrešenih ljudi iz New Age-a in lažnih religij, ki si želijo ozdravitve od Boga, a ga nočejo sprejeti. Ne zanima jih Bog Oče, njegov Sin ali Sveti Duh, želijo si le »zdravila«, da se lahko znebijo svoje neozdravljive bolezni. Name so se že obrnili drugi zdravniki, ki so videli uspeh tega nauka pri ljudeh, ki okrevajo po neozdravljivih boleznih. Vprašali so me, ali lahko vzamejo nauk iz te knjige, vendar iz nje odstranijo Boga, da bi bila bolj sprejemljiva za svet, saj vsi ljudje ne bodo sprejeli Boga.
Moj odgovor njim je bil ta: »Izvzeti Boga iz nauka v tej knjigi je tako, kot če bi ljudem dali avto brez bencina. Avto jih ne bo mogel nikamor odpeljati. Brez Boga ne morete storiti ničesar.«
Janez 15:4–5: »4 Ostanite v meni in jaz bom prebival v vas. [Živite v meni in jaz bom prebival v vas.] Kakor nobena mladika ne more sama od sebe roditi sadu, če ne ostane v trti, tako tudi vi ne morete roditi sadu, če ne ostanete v meni. 5 Jaz sem trta, vi pa mladike. Kdor ostane v meni in jaz v njem, rodi veliko sadu. Brez mene pa ne morete storiti ničesar.«
Bog je ozdravil ljudi, ki niso odrešeni, kot je razvidno iz Svetega pisma in na primer iz pričevanja gospe, ki je odšla v Etiopijo (povedano na strani 74). Med tem misijonskim potovanjem je bilo vsak dan na stotine hudo deformiranih in bolnih ljudi čudežno ozdravljenih. Mnogi od njih sploh niso poznali Boga – vendar ni trajalo dolgo, da so se začeli spraševati: »Kdo je ta Bog?« Videla sem, da ko ljudje izkusijo Božjo moč, ki deluje v njihovem življenju, se kmalu zbudijo in spoznajo, da je On resničen, in jih pritegne, da želijo izvedeti več o Njem ter so rešeni.
Lahko ste ozdravljeni, tudi ko ste izven Božje zaveze, vendar je bolje, da hitro sklenete zavezo, ker je Vsemogočni Bog, ki vas je ozdravil, tisti, ki mu morate služiti do konca svojega življenja. Bolje je biti ozdravljen in se nato ponovno roditi, kot pa ne biti ozdravljen in umreti. Če umrete, ne boste nikoli mogli biti rešeni. Po smrti se ne morete rešiti – oprostite, ampak reinkarnacija je laž.
Hebrejcem 9:27: ». . . .Vsem ljudem je določeno enkrat umreti, nato pa [določena] sodba.« To ni moje mnenje, to je rekel Bog. Mnogi ljudje bodo pogubljeni, ker ne poznajo Boga in niso hoteli sprejeti Resnice, da bi se lahko rešili.
2 Tesaloničanom 2:10–12: »10 Z vsakovrstnim krivičnim zapeljevanjem se bo predstavljal tistim, ki gredo v pogubo, ker niso sprejeli ljubezni do resnice, da bi bili rešeni. 11 Zato jim Bog pošilja delovanje blodnjave, da verjamejo láži: 12 tako bodo obsojeni vsi, ki niso verjeli resnici, temveč so pritrjevali krivičnosti.«
Ljudje, ki zavračajo Boga in resnico Njegove besede, bodo padli v še večjo prevaro in se še bolj ločili od Boga. Bolezen je posledica ločitve od Boga. Ne morejo biti ozdravljeni, ker niso v zavezi, ker niso rešeni.
3. Iskanje Božje roke namesto Njegovega srca
Ovira za naše ozdravljenje je včasih odnos našega srca . . .
Izaija 29:13: »In Gospod je rekel: Ker mi to ljudstvo prihaja naproti le s svojimi usti in me časti le s svojimi ustnicami, njegovo srce pa je daleč od mene in mu je moj strah le priučena človeška zapoved.«
Jezus je farizejem v Marku 7:6 rekel: »Odlično in resnično [da ne bo prostora za obtožbe] je Izaija prerokoval o vas, pretvarjevalcih in hinavcih, kakor je pisano: »To ljudstvo me [nenehno] časti z ustnicami, a njihovo srce se zadržuje in je daleč od mene.'«
Zgornji odlomki govorijo o prazni, človeški religiji, ki vključuje le izvajanje dejanj, kot da bi šlo za mehanizem ali nesmiseln ritual. To je približevanje Bogu na podlagi tega, kar je neki človek ali religija rekel, da morate storiti, da bi prejeli svoje ozdravljenje od Boga. Če boste zgolj postopoma uporabljali informacije v tej knjigi kot sistem, mehanizem ali znanstveno formulo, ne bo delovalo. Boga ne morete pretentati – On lahko vidi vaše srce. Ne zanimajo ga zunanji rituali in metode – On gleda v vaše srce. Efežanom 6:6 KJV: »Ne le na pogled, kakor da bi ugajali ljudem, ampak kot Kristusovi služabniki, ki iz srca izpolnjujejo Božjo voljo.«
V uvodu sem opozorila, da ta knjiga ni hitra rešitev ali znanstvena formula »Deset korakov, kako dobiti od Boga, kar hočeš« – kot da bi bil Bog bankomat, kjer pritisneš ta gumb in tisti gumb in Bog ti izpolni tvoje prošnje.
Nauk »Poimenujte in zahtevajte«, ki ga uporablja veliko sodobnih cerkva danes, ni svetopisemski. Bog ni kot avtomat za prodajo, ne kot stojalo za denar, kamor vržete kovanec in boste nekaj dobili. Bog je Bog – On je mogočen, neopisljiv, strašljiv in suveren. Do Njega moramo biti spoštljivi, predenj pridemo v strahospoštovanju. Mi služimo Njemu, ne On nam.
»Poimenujte in zahtevajte« je kompromisni evangelij nove dobe, ki oznanja zdravje, bogastvo in blaginjo. Čeprav s temi stvarmi ni nič narobe in bi morale biti del življenja vsakega kristjana, se ne bi smel osredotočiti na iskanje Božje roke, temveč na iskanje Njegovega srca. Spoznavati ga moramo skozi čas, preživet v intimnem občestvu z Njim. Boga moramo ljubiti in mu služiti, ne zaradi tega, kar bomo od Njega dobili, ampak preprosto zato, ker je tega vreden.
Ozdravljenje, bogastvo in vse te druge stvari bodo le stranski produkt boljšega spoznavanja Očeta. Ozdravljenje ni glavni produkt.
Matej 6:33: »Iščite najprej Božje kraljestvo in njegovo pravičnost in vse to vam bo navrženo.«
Informacije in nauki v tej knjigi, tako na znanstveni kot na biblijski ravni, vas usmerjajo nazaj k temu, da se poravnate z Bogom in razvijete bolj intimni ljubezenski odnos z Njim. Če ga poskušate uporabiti kot bankomat, to ne bo delovalo. Vaše molitve za ozdravitev so zaman in Bog jih ne bo spoštoval, ker so goljufive. (Koristoljubne, sebične).
Jakob 4:3: »Prósite, pa ne prejemate, ker slabo prósite – namreč zato, da bi to porabili za svoje naslade.« Najprej morate iskati odnos z Bogom. Samo zato, ker hodite v cerkev in občasno berete Sveto pismo, še ne pomeni, da imate odnos z Njim. Kako lahko zgradite odnos ali prijateljstvo z nekom, ne da bi preživeli čas z njim? Preživeti morate čas z Bogom – prebivati morate v skrivnem kraju Najvišjega, o katerem govori Psalm 91. Vsak dan morate priti v ta tihi kraj, kjer sta samo vi in On.
Psalm 27:4: »Eno sem prosil GOSPODA, to bom iskal, spraševal in [vztrajno] zahteval: da bom prebival v hiši GOSPODOVI [v njegovi navzočnosti] vse dni svojega življenja, da bom gledal in opazoval lepoto [sladko privlačnost in očarljivo ljubkost] GOSPODA in premišljeval, premišljeval in spraševal v njegovem templju.«
Preživeti morate čas v Božji navzočnosti in se z njim družiti. Druženje vključuje pogovor z Njim o željah in načrtih Njegovega srca, ne le vaših. Druženje vključuje, da je Bog poslal svoje edino služenje Bogu skozi čaščenje. Po čaščenju lahko pride prošnja. Bog me je nekoč pripeljal do točke v mojem molitvenem življenju, kjer je edino, zaradi česar je dovolil Sinu, da umre zame, da ga prosim več Njega.
2 Mojzesova knjiga 33:13: »Oče, pokaži mi svoje poti, da te bom spoznal [postopoma se globlje in intimneje spoznal s teboj, te močneje in jasneje zaznal, prepoznal in razumel].«
In če ne bi nikoli več nič storil zame, bi bilo to več kot dovolj.
Bog je poslal svojega edinorojenega Sina, da umre zame, in če zame ne bi storil ničesar drugega, bi bilo to več kot dovolj. Dar odrešenja in privilegij odnosa z Bogom sta več kot dovolj – ostalo je le dodatek. Nauk je, da iščemo Božje srce, ne le Njegove roke. Iščimo ga in ga ljubimo takšnega, kot je, ne le zaradi tega, kar lahko stori za nas.
Jezus je v Janezu 4:23 rekel: »Pride pa ura in je že zdaj, ko bodo pravi častilci častili Očeta v duhu in resnici. Prav takih častilcev si namreč želi Oče.«
4. Molitev in post nista del našega življenjskega sloga
Njegova blokada pri ozdravitvi je zelo podobna blokadi, o kateri sem pravkar govorila o iskanju Božje roke in ne Njegovega srca. Neuspeh pri umiku z molitvijo in postom je povezan s pomanjkanjem bližine v osebnem in intimnem odnosu z Bogom Očetom.
Izaija 58:1–8: »1Vpij na glas, ne prizanašaj si! Dvigni svoj glas kakor trobenta in oznani mojemu ljudstvu njihovo prestopek in hiši Jakobovi njihove grehe! 2Pa vendar me iščejo, sprašujejo in zahtevajo vsak dan ter se [navzven] veselijo spoznavanja mojih poti, kakor [da bi bili v resnici] narod, ki ravna pravično in ne zapušča postave svojega Boga. Prosijo me za pravične sodbe, se veselijo, da se bodo približali Bogu [na vidne načine]. 3 Zakaj se postimo, pravijo, in ti tega ne vidiš? Zakaj se mučimo, in ti tega ne opaziš? Glej [o Izrael], na dan svojega posta [ko bi moral žalovati zaradi svojih grehov] najdeš dobiček v svojem poslu in [namesto da bi ustavil vse delo, kot narekuje postava tebi in tvojim delavcem] izsiljuješ od svojih najetih služabnikov polno delo. 4 [Dejstva so, da] se postite samo zaradi prepira in razpravljati in udarjati s pestjo hudobije. Če se danes postiš, se tvoj glas ne bo slišal na višavah. 5 Ali sem si izbral takšen post, kot je tvoj, dan, da se človek poniža z žalostjo v duši? [Ali je pravi post zgolj mehaničen?] Ali je to le to, da skloni glavo kakor rogoz in si posipa raševino in pepel pod seboj [da pokaže stanje srca, ki ga nima]? Ali boš to imenoval post in dan, ki je všeč Gospodu? 6 [Namesto tega] ali ni to post, ki sem si ga izbral: da razrešiš vezi hudobije, da razvežeš spone jarma, da izpustiš zatirane na prostost in da zlomiš vsak [suženjski] jarem? 7 Ali ni to, da deliš svoj kruh z lačnimi in pripelješ brezdomca v svojo hišo – ko vidiš nagega, ga pokriješ in se ne skriješ [potrebam] svojega mesa in krvi? 8 Tedaj bo tvoja luč vzplamtela kakor zarja in tvoje ozdravljenje (tvoja obnova in moč novega življenja) bo hitro vzcvetela; tvoja pravičnost (tvoja pravičnost in tvoj pravi odnos z Bogom) bo šla pred teboj [in te vodila k miru in blaginji] in slava Gospodova bo tvoja zadnja straža.«
Med ljudmi v Cerkvi je veliko zmede glede posta in razlogov zanj. V tej oviri do ozdravitve se moram soočiti z nekaterimi slabimi nauki, ki so danes v cerkvi po vsem svetu zelo pogosti. Ta nauk uporablja 6. vrstico v Izaiju 58, da bi rekel: »Molitev posta (ki vključuje vzdržnost od hrane) je najmočnejša molitev – ko vse drugo odpove, bo molitev posta, ki jo moliš in h kateri postiš, premaknila Božjo roko in te osvobodila.«
Ta nauk je iztrgal iz konteksta, glede srečanja z Bogom v odnosu na Izaija 58:6 in ni čudno, da ne deluje. Post in molitev nista bila namenjena temu, da bi karkoli prejeli od Boga. Molite in postite se, da bi srečali Boga v odnosu – da bi iskali Njegovo obličje in se Mu približali, ne glede na to, ali kaj prejmete ali ne.
V Mateju 9:14–15 so Janezovi učenci prišli k Jezusu in rekli: »Zakaj tvoji učenci ne postijo in ne molijo tako kot mi?« Jezus je rekel: »Ker sem jaz tukaj. Ko jaz odidem, se bodo tudi oni postili.« To je povezano z odnosom. Post je, ko odložite vse, vključno s prehranjevanjem, da bi preživeli nekaj časa popolnoma sami z Bogom in njegovo Besedo z namenom odnosa. Gre za to, da preživite čas samo sedeč pri Očetovih nogah, da ga ljubite, se družite z njim, da se osredotočite nanj in mu daste priložnost, da govori z vami.
V Mateju 17:14–21 učenci niso mogli izgnati zlega duha in ozdraviti sina moža, ki je imel epilepsijo. Ko je Jezus ozdravil dečka, so učenci šli k njemu in ga vprašali, zakaj tega niso mogli storiti sami. Jezus je odgovoril: »Ta vrsta se ne izganja drugače kot z molitvijo in postom.« »Učenci so se tako zelo zapletli v to, da so iz te nove službe ozdravljanja v Jezusovem imenu naredili znanost, da so pozabili, da morajo biti v tesnem odnosu z Očetom in Jezusom.
Sporočilo tukaj je naslednje: če se ne posvetite molitvi in postu kot delu svojega življenjskega sloga, boste blokirali Božjo roko, da vas ozdravi, ker to pomeni, da svojega odnosa z Njim ne postavljate v središče svojega življenja. Iz tega ne morete narediti zakona, ampak zgolj iz radovednosti je post en dan na teden zelo dober za vaše zdravje. Vendar pa post vključuje več kot le odpovedovanje hrani kot žrtvovanje za toliko in toliko dni.
V Izaiju, 58. poglavje, so Izraelci molili, postili in iskali Boga za ozdravitev, ker so bili bolni in polni bolezni. Bili so nezadovoljni z Bogom, ker ni odgovarjal na njihove molitve.
Danes je veliko takšnih ljudi, ki sprašujejo Boga, tako kot so Izraelci:« Pozdravljen, Bog! Postim se in molim, a še nisem ozdravljen!« Ko so Izraelci vprašali Boga, zakaj jih ne posluša, jim je pojasnil, da je to zato, ker so postili in molili zgolj kot mehanski, zunanji ritual. Medtem so živeli v prepirih, razpravah, razdeljenosti, obtoževanju, zavisti in ljubosumju.
V Izaiju 58:7–8 Bog spremeni opredelitev posta, ki ga zanima, in to je velika skrivnost prejemanja: Bog je pojasnil, da gre pri molitvi in postu za služenje Bogu z ljubeznijo do drugih.
Post, ki vas bo osvobodil suženjstva in zatiranja, razbremenil težka bremena in zlomil vsak suženjski jarem v vašem življenju (Izaija 58:6), nima nič skupnega s postenjem od hrane. Post, h kateremu vas je Bog poklical, je povezan s tem, da se vključite v interese tujcev, začnete skrbeti za ljudi in se ponovno zaljubite v svojo družino. (Izaija 58:7). In v vašem služenju Bogu vas bo On srečal s »postom«, h kateri vas bo poklical, in vas ozdravil (Izaija 58:8). »Post«, h kateremu nas Bog kliče, je hoja v ljubezni!
Bog nas kliče k postu torej ne gre le za ljubezenski odnos z Bogom, ampak tudi za hojo v ljubezni v odnosih z drugimi. Če rečete, da ljubite Boga, pa ne ljubite svojega brata, ker ste v sovraštvu in prepiru, bodo vaše molitve in post zadeli ob zid in nebeško nebo se vam bo zdelo zaprto. Ne morete reči, da ljubite Boga in imate osebni odnos z njim, medtem ko sovražite svojega brata. Je to hoja ljubezni! Prav tukaj je velik manjkajoči člen do zdravja.
1 Janez 4:20: »Če kdo pravi: »Ljubim Boga,« pa sovraži svojega brata, je lažnivec. Kdor namreč ne ljubi svojega brata, ki ga je videl, ne more ljubiti Boga, katerega ni videl.«
5. Ali je v vašem življenju prepir?
Jakob 3:16: »Kjer sta namreč nevoščljivost in prepirljivost, tam je nered in vsakršno zlo.«
To je zelo podobna blokada tisti, o kateri sem pravkar razpravljala zgoraj. Ko živite v prepiru, odpirate vrata vsakemu hudobnemu delu v svojem življenju. Prepir vključuje prepire, razpravljanje, boj, ogovarjanje, vroča nesoglasja in jezne pod-tokove. Na strani 218 sem podrobno razpravljala o prepiru in pojasnila, kako vaše telo spravi v strupeno stanje stresa in bolezni, kjer so visoke ravni stresnih hormonov, ki škodljivo vplivajo na skoraj vsak organski sistem v vašem telesu. Eden od sistemov, ki je poškodovan, je vaš imunski sistem. Ko je vaš imunski sistem oslabljen, ne bo mogel uničiti raka, virusov, bakterij itd. in zato se vaše telo ne bo moglo pozdraviti. Prepiri vam bodo preprečili, da bi prejeli ozdravitev – to drži tako z biblijskega kot z medicinskega vidika. Če boste nadaljevali s prepiri, bodo visoke ravni stresnih hormonov še naprej škodljivo vplivale vaše telo in vas ohranjale v toksičnem stanju bolezni, kjer se vaše telo ne bo moglo pozdraviti.
Druga težava je, da za ozdravitev potrebujete vero. Vendar Sveto pismo pravi, da vera deluje po ljubezni. Galačanom 5:5-6: »Mi [ne zanašamo se na postavo, ampak] po [pomoči] [Svetega] Duha v veri pričakujemo in čakamo blagoslov in dobro, v katero upamo zaradi naše pravičnosti pred Bogom [naše skladnosti z njegovo voljo v namenu, mislih in dejanjih]. Kajti [če smo] v Kristusu Jezusu, ne šteje ne obreza ne neobreza (tj. postava), ampak le vera, ki je aktivirana, poživljena, izražena in delujoča po ljubezni.«
Če torej ne delujete v ljubezni, ker delujete v prepiru, vaša vera ne bo delovala. Nekatere najhujše stvari, ki so se človeku zgodile, niso bile strel, udarec s pestjo ali vbod z nožem. Bile so posledica ostrega jezika drugih kristjanov! Isti posamezniki, ki vzamejo jezik in nekoga razrežejo na koščke, bodo naslednjo nedeljo prišli v cerkev in pričali o tem, kako zelo ljubijo Boga. Citirali bodo Božjo besedo in rekli: »Moj Bog bo zadovoljil vse moje potrebe. Po njegovih ranah sem ozdravljen.« Izpovedovali bodo vse prave stvari in se spraševali, zakaj ne prejemajo denarja in zakaj bolezen ostaja z njimi.
Nesmiselno je izpolnjevanje vere, kot je: »Zahvaljujem se ti, Gospod, za moje ozdravljenje – po Jezusovih ranah sem ozdravljen,« (Izaija 53:5), če s svojim zakoncem ali bratom v Kristusu ravnate kot z umazanijo. Če v svojem življenju izpovedujete vero, da »bo Gospod po svojem bogastvu v slavi izpolnil vse moje potrebe,« (Filipljanom 4:19), vendar obrekujete, obsojate, ogovarjate in povzročate razdore, ki nenehno živite v prepirih, lahko to izpoved vere prav tako pozabite in sami poiščete način, kako zadovoljiti to potrebo. Prerezali ste življenjsko vrv med seboj in Bogom, ker kršite zakon ljubezni.
Zapomni si, da se vse začne v tvojih mislih – ne meditiraj o negativnih mislih o nikomer, ker bo to oviralo tvojo ljubezensko pot, kar bo nato oviralo tvojo vero – kar te bo nato oviralo pri prejemanju ozdravljenja od Boga. Si lahko privoščiš, da ne hodiš po ljubezni? Si lahko privoščiš življenje v prepiru? Si lahko privoščiš, da se oklepaš te grenkobe in neodpuščanja? Si lahko privoščiš, da ne ljubiš sebe v veri? Ne bo delovalo.
Bistvo je v tem – če ne hodite v ljubezni, vaša vera ne bo delovala in ne boste prejeli ozdravljenja, ker vera deluje po ljubezni. Ko boste svoje življenje in dejanja uskladili z Božjo besedo in boste močno pazili na svoj jezik, (misli), boste ugotovili, da ljubezenska hoja postaja avtomatična. Takrat se vam bo posvetilo, da se med hojo po ljubezni ne borite s svojo vero, da vam ni potrebno poskrbeti za stvari, ampak da se vse dogaja samodejno, ko hodite v ljubezni. Vaša vera je močna in vera deluje po ljubezni – Božji ljubezni – to je Božja vrsta vere in ljubezen, ki premaga vse.
Sicer svojega ozdravljenja ne boste prejeli, ker vera deluje po ljubezni.
6. Iščete človeka namesto Boga
Nisem proti zdravnikom in drugim zdravstvenim delavcem, sicer sama ne bi bila zdravnik. Imamo dragoceno vlogo. Kot zdravnik lahko na primer postavim diagnozo – lahko vam povem, katero bolezen imate in kateri greh v vašem življenju ali vaše misli vodijo do razvoja te bolezni. Če pa se namesto, da bi iskali ozdravljenje pri Bogu, obrnete samo name ali na druge zdravnike, imate veliko oviro. Vaš primarni vir mora biti Bog in ne človek. Kot zdravnik sem le znak ob cesti, ki vas usmerja v pravo smer, nisem vaš vir. Ne glejte name, ker če pogledate mene, morate spoznati, da gledam nekoga drugega – gledam svojega nebeškega Očeta, gledam Jezusa, zanašam se na Svetega Duha.
V Stari zavezi je zgodba o kralju Asi. Bog se je kralju Asi že dokazal tako, da mu je pomagal v prejšnjih vojnah. Vendar je bilo kraljevo, Asino srce otrdelo in ni zaupal Bogu ne v vojni ne v svojem osebnem življenju. Biblija pravi, da je to razlog, zakaj je umrl.
2 Kroniška knjiga 16:7–8 in 12–13 pravita: »7 Tisti čas je prišel videc Hananí k Judovemu kralju Asáju in mu rekel: »Ker si se zanašal na arámskega kralja in se nisi zanesel na Gospoda, svojega Boga, je vojska arámskega kralja ušla tvoji roki. 8 Mar niso bili Etiopci in Libijci velikanska vojska s premnogimi vozmi in konjeniki? A ker si se zanesel na Gospoda, ti jih je dal v roke. 12 V devetintridesetem letu svojega kraljevanja je Asá zbolel na nogah in bolezen je postajala vedno hujša. A tudi v svoji bolezni ni iskal pomoči pri Gospodu, temveč pri zdravnikih. 13 Nato je Asá legel k svojim očetom: umrl je v enainštiridesetem letu svojega kraljevanja.«
Božje ljudstvo je na koncu poiskalo pomoč pri ljudeh, deloma zaradi neuspeha Cerkve. Na začetku te knjige sem omenila, da je v povprečju le 2 % do 5 % ljudi, za katere se moli v Cerkvi, dejansko ozdravljenih. Božji otroci propadajo in zdi se, da mnogi pastorji glede tega ne storijo ničesar.
Večina cerkva ljudem pridiga, da morajo verjeti v Boga, in jim povedo, kako priti v nebesa, vendar ne pridigajo o posledicah greha na področju bolezni. Posvetitev za ozdravitev je dimenzija, ki se v Cerkvi danes ne uči. Cerkev ne uči, zakaj do ozdravitve ne pride. Ko člani cerkvene skupnosti pridejo k starešinam, da bi molili za njihovo ozdravitev, sploh ne pomislijo, da je morda treba najprej obravnavati vprašanje greha. Mazilijo z oljem, a popolnoma pozabijo na drugo polovico Svetega pisma v Jakobu 5:14–15, ki govori o priznanju greha in obnovi v duhovno stanje uma in srca.
Spoprijemanje s specifičnimi boleznimi
Ker cerkev ne ponuja nobenih pravih odgovorov, se Božje ljudstvo nima kam obrniti, razen k človeku. Vendar sem vam v tej knjigi dala znanje in vpogled v bolezni z Božje perspektive. Zdaj nimate izgovora, da bi se obrnili na človeka. Pomembno je, da iščemo Boga in se nanj obračamo kot na vir ozdravljenja. Obračanje samo na človeka prinaša prekletstvo.
Jeremija 17:5 in 7–8: »5 Tako govori Gospod: Preklet mož, ki zaupa v človeka in se opira na meso, njegovo srce pa se odmika od Gospoda. 7 Blagoslovljen mož, ki zaupa v Gospoda in je Gospod njegovo zaupanje. 8 Je kakor drevo, zasajeno ob vodi, ki steza svoje korenine k potoku, ne boji se, ko pride vročina, njegovo listje ostane zeleno; v sušnem letu ne trpi pomanjkanja in ne neha roditi sadu.«
7. Poskus izogibanja kazni prekletstva
Edini način je, da se o tem podrobno pogovorim. Želite si ozdravitev, vendar niste pripravljeni iti po pravi poti, da bi jo dosegli. Namesto kesanja in popolne ozdravitve, ki bi prišla do posvečenja, kjer se spopadate z grehom, ki je vzrok bolezni, je, bi šli skozi prava vrata, namesto da bi jemali zdravila na recept in uporabljali druge metode zdravljenja. Ta prava vrata do ozdravitve so zgolj poskus, da bi se izognili kazni prekletstva. Zapravljate kesanje in svoj čas.
Ko se za boleznijo skriva duhovni greh, noben zdravnik ali katera koli oblika medicine ne bo mogla storiti ničesar več kot zgolj upravljati s posvečenjem srca. Bolezen se pogosto zaplete z zdravili na recept, ki bolezen pogosto zapletejo s stranskimi učinki. To prinaša tudi okultizem in čarovništvo, kar je še ena ovira za ozdravitev. Edini način, da se bolezen popolnoma izkorenini in pride do popolne ozdravitve, je, da gremo skozi prava vrata, in to sta kesanje in posvečenje srca.
8. Čisti dvom in nevera
Če ne verjamete, da vas bo Bog ozdravil, je bistvo tega, da vas ne bo ozdravil. Jezus je rekel v Mateju 9:29: »Zgodi se vam po vaši veri, zaupanju in zanašanju [na moč, ki je vložena vame].« Dvom in nevera sta glavna ovira za ozdravitev.
Celo Jezus zaradi dvoma in nevere ni mogel ozdraviti ljudi v svojem kraju: Marko 6:5–6: »5 In ni mogel tam storiti nobenega mogočnega dela, samo na nekaj bolnikov je položil roke in jih ozdravil. 6 In čudil se je njihovi neveri.« (Njihovemu pomanjkanju vere vanj). O pomenu vere, ki je nasprotje dvoma in nevere, sem razpravljala na strani 143.
9. Verjel bom, ko bom to videl
Če moraš videti znamenje ali čudež od Boga, preden boš verjel, da te lahko ozdravi, ne boš ozdravljen. Koliko nas je reklo: »Bog, če to storiš, ti bom verjel?« Mnogi ljudje se bodo na ta nauk odzvali z besedami: »Če je to, kar praviš, resnica, če Bog danes resnično ozdravi, potem to dokaži. Naredi nekaj in potem ti bomo verjeli.«
Kdo misliš, da sem? Nisem čarovnik, ki izvaja čarovniške trike. Ne bi mogla ozdraviti muhe z glavobolom, če bi poskusila. Sem samo Božji služabnik. Ti ljudje bodo prišli k meni, ker so bolni, a v svojih srcih bodo rekli: »Če je to, kar učiš, resnično od Boga, potem bom ozdravljen.
»Naredi nekaj. Če ne moreš, potem to ni resnično.« Kar počnejo, me skuša, da bi skušala Boga. Takšen odnos bo oviral tvoje ozdravljenje, ker ne smeš gledati name ali na človeka – moraš gledati na Boga in na posvečujoče delo Svetega Duha in Njegove Besede.
Tudi hudič je skušal Jezusa, da »nekaj stori«, po tem, ko
se je 40 dni postil v puščavi: Matej 4:1–7: »1 Tedaj je Duh odvedel
Jezusa v puščavo, da bi ga hudič skušal. 2 Ko se je postil štirideset dni in
štirideset noči, je postal naposled lačen. 3 In pristopil je skušnjavec in mu
rekel: »Če si Božji Sin, reci, naj ti kamni postanejo kruh.« 4 On pa je odgovoril:
»Pisano je: Človek naj ne živi samo od kruha, ampak od vsake besede, ki prihaja
iz Božjih ust.« 5 Tedaj ga je hudič vzel s seboj v sveto mesto in ga postavil
vrh templja 6 ter mu rekel: »Če si Božji Sin, se vrzi dol, kajti pisano je:
Svojim angelom bo zate zapovedoval
in: Na rokah te bodo nosili, da z nogo ne zadeneš ob kamen.« 7 Jezus mu je odgovoril: »Pisano je tudi: Ne preizkušaj Gospoda, svojega Boga!«
Če ti ne postanem nevidna in če ne iščeš Boga Očeta za mano – če iščeš ozdravljenje pri ljudeh, potem imaš blokado. Ljudje, ki iščejo znamenja in čudeže, bodo na koncu razočarani.
Jezus je rekel, da hudobni in prešuštni rod išče znamenje: Janez 4:46–48: »46 Prišel je torej spet v galilejsko Kano, kjer je bil naredil vino iz vode. In v Kafarnáumu je bil neki kraljevi uradnik, ki je imel bolnega sina. 47 Ko je slišal, da je prišel Jezus iz Judeje v Galilejo, se je odpravil k njemu in ga prosil, naj pride in mu ozdravi sina, ki že umira. 48 Jezus mu je tedaj dejal: »Če ne vidite znamenj in čudežev, ne verujete.«
Matej 12:38–39: »38 Tedaj so se nekateri izmed pismoukov in farizejev začeli pogovarjati z njim in so rekli: »Učitelj, od tebe bi radi videli znamenje.« 39 On pa je odgovoril in jim rekel: »Hudobni in prešuštni rod zahteva znamenje, toda ne bo mu dano znamenje razen znamenja preroka Jona.«
Znamenja in čudeži sledijo tistim, ki verujejo – ne obratno. Iskati moramo Boga in verjeti Njegovi Besedi, ne pa znamenjem in čudežem kot temelju naše vere. Bolezen je posledica ločitve od Boga na nekem področju našega življenja. Ključ je vera v Boga in Njegovo Besedo na podlagi intimnega odnosa z Njim, ne na podlagi znamenj in čudežev.
10. Osredotočite se na simptome namesto na Zdravnika – strahu pustite vstopiti v vaše srce
Matej 14: 22–31: »22 In takoj je primoral učence, da so šli v čoln in se peljali pred njim na drugo stran; sam naj bi medtem odpustil množice. 23 In ko je množice odpustil, je šel na goro, da bi na samem molil. Ko se je zvečerilo, je bil tam sam. 24 Čoln pa se je medtem oddaljil že precej stadijev od brega. Valovi so ga premetavali, kajti pihal je nasprotni veter. 25 Ob četrti nočni straži je Jezus hodil po jezeru in prišel k njim. 26 Ko so ga učenci videli hoditi po jezeru, so se vznemirili in rekli: »Prikazen je.« Od strahu so zavpili. 27 Jezus pa jim je takoj rekel: »Bodite pogumni! Jaz sem. Ne bojte se!« 28 Peter mu je odgovoril in rekel: »Gospod, če si ti, mi ukaži, da pridem po vodi k tebi.« 29 On mu je dejal: »Pridi!« In Peter je stopil iz čolna, hodil po vodi in šel k Jezusu. 30 Ko pa je videl, da je veter močan, se je zbal. Začel se je potapljati in je zavpil: »Gospod, reši me!« 31 Jezus je takoj iztegnil roko, ga prijel in mu dejal: »Malovernež, zakaj si podvomil?«
Če boste gledali na svoje simptome in ne na Zdravnika,
boste potonili v strah in nevero, tako kot se je potopil Peter, ko se je
osredotočil na nevihto in ne na Jezusa. Vendar je Peter vsaj prišel iz čolna!
Vsaj poskusil je, kar je več, kot smo mnogi od nas kdaj storili. Če želite da
pride do ozdravitve, se morate osredotočiti na Boga in na Njegovo Besedo. Če
čakate, da simptomi izginejo, preden boste verjeli, boste na to lahko čakali
dolgo časa.
Če čakate na ozdravitev, preden se ozrete na Zdravnika, boste na ozdravitev čakali dolgo časa!
Ko se boste potopili v simptome svoje bolezni, so to le sad problema. Pojdite do korenine – strahu in nevere. Poglobite se v Besedo in se posvetite grehu, ki stoji za boleznijo. Odvrnite pogled od svoje bolezni in od svojih simptomov. Uprite pogled nazaj na Gospoda in na Njegovo Besedo in ga ohranite tam! Ko bodo vaše oči uprte v simptome in bolezen, boste potonili v strah in nevero. Če so vaše oči uprte v Gospoda in njegovo besedo, boste vstali v veri. Strah in vera sta nasprotujoči si duhovni sili. Obe zahtevata izpolnitev in obe projicirata v prihodnost. Strah bo ugasnil vašo vero, vera pa bo ugasnila vaše strahove. Izbrati morate, katera vam bo vladala. 2 Timoteju 1:7: »Bog vam ni dal duha boječnosti, temveč duha moči, ljubezni in razumnosti.«
Rimljanom 8:15: Kajti [Duh], ki ste ga zdaj prejeli, [ni] duh suženjstva, da bi vas spet usužnjeval strahu, ampak ste prejeli Duha posinovljenja [Duha, ki ustvarja sinovstvo], v katerem kličemo: »Aba (Oče)! Oče!«
11. Ponos in pričakovanje, da vas bo Bog ozdravil na vaš način
Če preberete vse čudežne ozdravitve, ki jih je Jezus storil v Svetem pismu, nikoli ni storil popolnoma iste stvari dvakrat. Enkrat je slepemu človeku dal blato na oči, neka ženska je bila ozdravljena tako, da se je dotaknila njegove obleke, drugič pa je preprosto izgovoril besedo in ozdravljenje je prišlo. Ne moremo pričakovati, da bo Bog v našem življenju storil čudež na popolnoma enak način, kot ga je storil nekomu drugemu. Včasih imamo svoje lastne predstave o tem, kako naj bi nas Bog ozdravil, in ga poskušamo postaviti v okvir. Povemo mu, kaj naj stori, kako naj to stori in kdaj naj to stori, natančno v okviru pogojev, ki smo jih postavili mi.
2 Knjiga kraljev 5:1–14 pripoveduje zgodbo o Naamanu, ki je bil poveljnik vojske sirskega kralja. Veljal je za zelo velikega in uglednega moža. Sveto pismo pravi, da je bil mogočen in hraber mož. Vendar je imel gobavost. Slišal je za Elizeja v Izraelu in da bi ga morda lahko ozdravil. Zato je prepotoval dolgo pot, da bi videl Elizeja. Prava prelomnica zgodbe je, da Elizej sploh ni prišel iz svojega doma, da bi mu prišel naproti. Elizej je poslal sporočilo po služabniku in Naamanu naročil, naj gre in se sedemkrat umije v reki Jordan, potem pa bo ozdravel. To zagotovo ni bilo všeč Naamanovemu egu – bil je zelo pomemben človek! Elizej bi moral priti ven, da bi ga pozdravil in počastil!
2 Knjiga Kraljev 5:11–14: »11 Toda Naamán se je razjezil, odšel in rekel: »Glej, rekel sem si, da bo gotovo prišel ven, se ustopil in klical ime Gospoda, svojega Boga, mahal z roko nad bolnim mestom in tako ozdravil gobavost. 12 Mar nista damaščanski reki Abána in Parpár boljši kot vse izraelske vode? Ali se ne bi mogel v njiju umiti in se tako očistiti?« Obrnil se je in razburjen odšel. 13 Njegovi služabniki pa so pristopili in mu govorili; rekli so: »Oče, ko bi ti prerok ukazal kaj težkega, mar ne bi tega storil? Koliko bolj, ko ti je naročil: Umij se in boš čist!« 14 Tedaj je šel in se sedemkrat potopil v Jordanu, po besedi Božjega moža. In njegovo meso je spet postalo kakor meso majhnega dečka; bil je čist.«
Naaman je imel duhovni problem ponosa in to ga je skoraj stalo ozdravitve. Ozdravljenje se začne s posvetitvijo srca, kar pomeni, da se znebimo greha v naših mislih in življenju. Vendar se mora kesanje začeti s priznanjem, da greh sploh obstaja. Nekateri ljudje so preveč zaslepljeni s svojo lastno pravičnostjo in so preveč ponosni, da bi priznali kakršen koli greh v svojem življenju. Zaradi tega so videti sveti, čeprav niso, in to je goljufivo življenje. Bog sovraži ponos, hinavščino in goljufijo.
1 Janez 1:8–10: »8 Če rečemo, da smo brez greha, sami sebe varamo in resnice ni v nas. 9 Če pa svoje grehe priznavamo, nam jih bo odpustil in nas očistil vse krivičnosti, saj je zvest in pravičen. 10 Če rečemo, da nismo grešili, ga delamo za lažnivca in njegove besede ni v nas.«
Pregovori 28:13: »13 Kdor prikriva svoje pregrehe,
nima sreče, kdor pa jih prizna in jih opusti, doseže usmiljenje.«
Psalm 32:3 in 5: »3 Ko sem molčal, so moje kosti postale krhke zaradi mojega vpitja ves dan, 5 Svoj greh sem ti dal spoznati, svoje krivde nisem prikrival; dejal sem: »Priznal bom svoje pregrehe Gospodu.« In ti si odpustil krivdo mojega greha.«
Ponos je nevarna stvar, ker vam bo preprečil, da bi prejeli ozdravljenje, in povzročil padec. Pregovori 16:18: »Pred razsulom hodi napuh, pred padcem ošabnost duha.«
Mnogi ljudje postanejo živčni, zadržani in obrambno nastrojeni, ko se jih vpraša o grehu v njihovem osebnem življenju, ki povzroča njihovo bolezen. Česa se bojijo? Bog že pozna globine njihovega srca – pred njim ne morete ničesar skriti! Dandanes je strašljivo biti odprt, transparenten in iskren, ker si preprosto ne moremo zaupati. Ko je nekaj skrito v temi, na skrivaj, ima hudič oporo v vašem življenju. Ko je to priznano in razkrito, to zlomi hudičevo moč nad vami. Če se želite osvoboditi bolezni, morate priznati svoje napake.
Jakob 5:16: »Zato izpovedujte grehe drug drugemu in molíte drug za drugega, da boste ozdravljeni. Veliko moč ima dejavna molitev pravičnega.«
Izaija 57:15: »15 Kajti tako govori Visoki in Vzvišeni, ki večno prebiva in je njegovo ime sveto: Na višavi in v svetišču prebivam, sem pa hkrati pri potrtem in ponižnem v duhu, da poživljam duha ponižnim, da poživljam srce potrtim.«
12. Zakrknjeno srce
Obstajajo ljudje, ki so zaslepljeni s svojo lastno
pravičnostjo ali pa so preveč ponosni, da bi priznali, da imajo greh v svojem
življenju. Njihovo srce je zakrknjeno in se ne kesajo svojega greha. Ne bodo se
spremenili. Greh je zanikan, opravičen ali dopuščen. Še naprej grešijo očitno
ali nenehno, ker je njihovo srce zakrknjeno. Edini način, da bodo ti ljudje
ozdravljeni, je, da se ponižajo pred Bogom, z globokim prepričanjem in iskrenim
kesanjem
Psalm 51:19: »Moja daritev Bogu je potrt duh, potrtega in pobitega srca, o Bog, ne preziraš.«
Izaija 57:15: »15 Kajti tako govori Visoki in Vzvišeni, ki večno prebiva in je njegovo ime sveto: Na višavi in v svetišču prebivam, sem pa hkrati pri potrtem in ponižnem v duhu, da poživljam duha ponižnim, da poživljam srce potrtim.«
Pokesati se morate iz srca. O tem sem že podrobno razpravljala v poglavju »Bistvene osnovne informacije o bolezni z biblijskega vidika« na strani 23.
13. Ne-učljivo srce
V Mateju 5:3 Jezus je rekel: »3 Blagor ubogim v duhu kajti njihovo je nebeško kraljestvo.« Izraz »ubogi v duhu« pomeni, da je vaše srce odprto in da ste učljivi. Niste trmasti, niste modri v svojih očeh in niste uporniški. Če vam bom sploh lahko pomagala, morate biti učljivi. Ne morem vam prinesti nebeškega kraljestva, ki je po Rimljanom 14:17 pravičnost, mir in veselje v Svetem Duhu, če niste učljivi.
Pregovori 5:11–13: »11 Ti pa boš nazadnje stokal, ko boš izčrpal svoje meso in svoje telo. 12 Govoril boš: »Kako da sem sovražil vzgojo in je moje srce zaničevalo opomin, 13 da nisem poslušal glasu svojih učiteljev, ne nagnil ušesa k svojim vzgojiteljem.«
Nekateri ljudje so preprosto popolnoma neučljivi. Modri so v svojih očeh in niso pripravljeni sprejeti navodil in graje, ki bi jih pripeljala do kesanja za njihov greh, da bi bili lahko ozdravljeni.
14. Godrnjanje in pritoževanje
Ena od stvari, ki je Boga najbolj razjezila pri Izraelcih, ko so bili v puščavi na poti v obljubljeno deželo, je bila ta, da so kljub vsem nadnaravnim čudežem, ki jih je storil, da bi jih rešil in oskrbel, še vedno godrnjali, se pritoževali in tarnali.
V 1 pismu Korinčanom, 10:10–11 piše: »10 Ne godrnjajte, kakor so nekateri izmed njih godrnjali in jih je pomoril pokončevalec. 11 To se je onim zgodilo, da bi bili za zgled, zapisano pa je bilo v svarilo nam, nad katere je prišel konec vekov.«
V 4 Mojzesovi knjigi 12:1–13 sta Mirjam in Aron dobila gobavost zaradi godrnjanja in pritoževanja nad Mojzesovo ženo. Godrnjanje, negodovanje, pritoževanje in nehvaležnost vplivajo na vaše zdravje, takšen odnos pa bo preprečil Božjemu ozdravljenju in blagoslovu, da bo pritekel v vaše življenje.
15. Nesporazumi in napačna prepričanja o ozdravljenju
Nerazumevanja, ki temeljijo na napačnih prepričanjih o Svetem pismu, so glavna ovira za ozdravitev. Ena od prej omenjenih ovir za ozdravitev je nevera. Nevera pomeni ne-verovanje v Boga ali v to, da bo ozdravil. Vendar pa nevera vključuje tudi nevednost (ki je obravnavana v spodnjem bloku) in napačno učenje.
Obstaja veliko denominacijskih svetih krav teologije in
doktrine, ki se ne ujemajo z Božjo besedo. Nekatera od teh nesporazumov in
denominacijskih klišejev vključujejo: • S svojo boleznijo prinašam Bogu slavo.
Moja bolezen me približa Bogu – to je Njegovo kaznovanje.
• Morda ni Božja volja, da me ozdravi. Utemeljitev za to
prepričanje je Pavlov trn v mesu. • Morda ni Božja volja, da me ozdravi, ker se
je moj dodeljeni čas na zemlji iztekel.
• Ozdravitev ni za danes – prenehala je z apostoli pred 200 leti. Ti nesporazumi so podrobno pojasnjeni v poglavju »Bistveno osnovno znanje o boleznih z biblijskega vidika« na strani 23.
16. Pomanjkanje znanja
Bog je rekel v Izaiju 5:13–14: »13 Zato pojde moje ljudstvo v izgnanstvo, ker nima spoznanja. Njegovo slavo bo usmrtila lakota, njegovo ljudstvo bo umorila žeja. 14 Zato bo podzemlje odprlo svoje žrelo, čezmerno bo razprlo svoja usta. . . «
Nevednost je oblika znanja, vendar je zelo nevarna za naše zdravje.
V Ozeju 4:6 je Bog rekel, da njegovo ljudstvo propada zaradi pomanjkanja znanja.
Nekateri ljudje niso ozdravljeni, ko zanje molimo, ker jim manjka znanje o Božjih načelih glede zdravljenja. Zato ne vedo, kako se uskladiti z Njegovo besedo, da bi bili v položaju, da bi prejeli od Njega.
Pregovori 9:10–11: »Spoštljiv in častitljiv strah pred Gospodom je začetek (najvišji in najboljši del) modrosti, spoznanje Svetega pa je uvid in razumevanje. Kajti po meni [Božji modrosti] se bodo tvoji dnevi pomnožili in leta tvojega življenja se bodo podaljšala.«
Zato upam, da vam bom v tej knjigi dala znanje, razumevanje in modrost o tem, kako uporabljati Božja načela zdravljenja in preprečevanja bolezni.
17. Preprosto tega ne počnete
Janez 1:22 in 25: »22 Bodite pa izvajalci besede [ubogajte sporočilo] in ne le poslušalci, ki se izdajajo [v prevaro z razmišljanjem, ki je v nasprotju z resnico]. 25 Kdor pa se pozorno poglobi v brezhibno postavo svobode in jo zvesto izpolnjuje ter vztraja pri poglobljenem preiskovanju, ne kot brezbrižen poslušalec, ki pozablja, ampak kot dejaven izvajalec [ki uboga], bo blagoslovljen v svojem delovanju (v svojem življenju poslušnosti).«
Nauk in načela v tej knjigi vam ne bodo v ničemer koristila, dokler jih ne boste udejanjali in uporabljali v svojem življenju. O tem sem podrobno razpravljal v poglavju »Bistveno osnovno znanje o boleznih z biblijskega vidika« na strani 23.
18. Pomanjkljivo vzdrževanja templja
1 Korinčanom 6:19–20: »Ali ne veste, da je vaše telo tempelj (samo svetišče) Svetega Duha, ki prebiva v vas, ki ste ga prejeli [kot dar] od Boga? Niste sami svoji, ampak ste bili kupljeni z drago ceno [kupljeni z dragocenostjo in plačani, postali njegova last]. Zato častite Boga in mu prinesite slavo v svojem telesu.«
Naše telo je tempelj Svetega Duha in ga moramo kot takega častiti, ceniti in spoštovati. Če bi me prosili, naj molim za vas za ozdravitev, vendar je bolezen posledica malomarnosti in neskrbnosti za vaše telo, ali mislite, da bo Bog uslišal mojo molitev? Ne.
Če vsak dan spijete liter gaziranih pijač, hrano preobremenjujete s sladkorjem, konzervansi in predelanimi maščobami, delate 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez zadostnega spanca in počitka in/ali vadbe ne dajete prednost v svojem življenju, potem ne morete pričakovati, da vas bo Bog ozdravil, ne glede na vaš izgovor. Na strani 631 je razdelek »Skrbite za svoj tempelj«, ki vsebuje praktične nasvete o zdravi prehrani, pitju zadostne količine vode, vadbi in zadostnem počitku. Če niste dober gospodar svojega telesa, boste plačali visoko ceno.
19. To ni bolezen, ampak stranski učinek zdravila
Mnogi ljudje jemljejo najrazličnejša zdravila – njihova kopalniška omarica je videti kot lekarna. Na primer, sladkorna bolezen in hipertenzija (visok krvni tlak) sta po vsem svetu v epidemičnih razsežnostih in ti bolezni se pogosto pojavljata skupaj. Človek z diabetesom, ki ima tudi srčno bolezen, lahko na koncu vzame več kot 13 tablet na dan. Zdravila imajo za seboj stranske učinke, ki so pogosto »Pandorina skrinjica pekla«. Četrti najpogostejši vzrok smrti so neželeni učinki zdravil na recept.
Mnogi ljudje se sprašujejo, zakaj ne ozdravijo od bolezni, ki je v resnici stranski učinek zdravila.
Morda trpite za nečim, kar se zdi bolezen, a je v resnici stranski učinek zdravila, ki ga jemljete. Na primer, razjedo na želodcu povzroči miselno življenje, v katerem prevladujejo strah, tesnoba in stres. Lahko pa jo povzroči tudi dolgotrajna uporaba protivnetnih zdravil. Zato preverite navodilo za uporabo zdravila, ki ga jemljete. Če nimate navodila za uporabo, pojdite v lokalno lekarno, saj bi morali imeti tam knjigo, ki vsebuje vsa zdravila in njihove stranske učinke. Nima smisla poskušati zdraviti stranskega učinka zdravila – za stranske učinke zdravila ni ozdravitve. Mnogi ljudje se sprašujejo, zakaj se ne ozdravijo od bolezni, ko je v resnici to stranski učinek zdravila.
20. Neposlušnost pri desetini
Malahija 3:8–11: »8 Ali sme človek Boga goljufati?
Vi pa me goljufate in pravite: ›V čem te goljufamo?‹ Pri desetini in darovih. 9
S prekletstvom ste prekleti, ker me goljufate, ves narod! 10 Prinesite vso
desetino v zakladnico, da bo zaloga v moji hiši, in preizkusite me s tem,
govori Gospod nad vojskami, če vam tedaj ne odprem zapornic neba in ne izlijem
na vas blagoslova do preobilja! 11 Zadržal vam bom požiralca, da vam ne pokonča
sadu zemlje, in tudi trta na polju ne bo jalova, govori Gospod nad vojskami.«
Pogosto, ko se citira odlomek iz Stare zaveze, ga ljudje zavrnejo z besedami: »Sem v Novi zavezi, nisem pod postavo.« Abraham je plačal desetino Melkizedeku, zakon desetine pa je bil dan šele 435 let pozneje.
Razumeti morate, da vse, kar imate, v resnici ne pripada vam, ampak Bogu – zaupal ti je, da boš njegov oskrbnik.
Verjamem, da je eden glavnih namenov desetine preizkusiti, kaj te najbolj gane – tvoja denarnica ali tvoja ljubezen do Boga? Jezus je v Mateju 6:24 rekel: »Nihče ne more služiti dvema gospodarjema: ali bo enega sovražil in drugega ljubil, ali pa se bo enega držal in drugega zaničeval. Ne morete služiti Bogu in mamonu.«
Če Bog ni resnično številka ena v tvojem življenju, ker bolj ljubiš svoj denar, boš težko oddal teh 10 % desetine. Če pa je tvoja naklonjenost usmerjena k Bogu, vračilo teh 10 % ne bo problem zate, ker razumeš, da je tako ali tako Njegovo. Desetina je pravzaprav zapoved, ne prošnja, če se ti tako zdi ali če imaš dober mesec. Ko ste na katerem koli področju neposlušni Božji besedi, vključno z neplačevanjem desetine, se odprete hudiču.
Česar se morda ne zavedate, je, da če teh 10 % ne daste Bogu, gre to požiralcu. Glede na nacionalno statistiko v Ameriki iz leta 2002 je odstotek denarja, vrnjenega Bogu v desetinah in darovih iz bruto nacionalnega dohodka, 2,7 %. Kam gre preostanek? Za plačilo zdravniških računov in bremena dolgov!
Ko hodimo v poslušnosti, so blagoslovi samodejni. Ko smo neposlušni, bo prekletstvo zagotovo prišlo. V uvodnih poglavjih te knjige sem pojasnila, da del prekletstva vključuje bolezen v skladu z 28. poglavjem 5 Mojzesove knjige. Če želite ozdravitev in uživati v polnosti tega, kar ima Bog za vas, zadrževanje desetine ni možnost.
In ko govorimo o tem, da bi Boga postavili na prvo mesto – ali je On na prvem mestu glede vašega časa? Nočem biti legalistična glede tega, ampak morda ne bi smeli uporabljati merila 10 % samo za naše materialne dobrine, kaj pa prvine našega časa? To je samo izziv.
1 Janezovo pismo 5:21: »Otroci, varujte se malikov, (lažnih bogov) – [vsega, kar bi v vašem srcu zasedlo mesto, ki pripada Bogu, in vsakega nadomestka zanj, ki bi imel prvo mesto v vašem življenju].«
21. Pretekla ali nadaljnja vpletenost v okultizem
Dokler se še naprej ukvarjate z okultnimi praksami kakršne koli vrste, ne morete pričakovati ozdravitve. Odločiti se morate, kdo je vaš gospodar – Satan ali živi Bog? Ne morete imeti eno nogo v vsakem taboru – lahko ste bodisi eno bodisi drugo.
Okultizem vključuje vpletenost v satanizem ali katero koli drugo obliko lažne religije, ki uči karkoli drugega kot pravi Sveto pismo in evangelij Jezusa Kristusa.
Okultizem vključuje čarovništvo, povezano s stikom z mediji, posvetovanjem z vrači, čarovniki ali kakšnimi drugimi okultnimi ljudmi, uporabo zdravil na recept, ukvarjanjem s čarovništvom in celo stikom z zlimi duhovi s pomočjo drog kot načina življenja, kot je namizna igra Ouija.
Kaj mislite, da premika to ploščo in izpisuje te besede? To je prvi medij za stik s Satanom pri otrocih. Levitacija, prevračanje mize in upogibanje žlice so del Satanovega kraljestva in moči. Obstajajo celo nekatere zdravstvene metode, ki so del okultizma, kot sta vzhodnjaški misticizem in joga, ki temeljijo na demonskih temeljih Kundalini.
Zreti v prihodnost ali poskušati nadzorovati vidike prihodnosti prek vedeževalca ali katerega koli medija, namesto da bi se posvetovali z Bogom in Njegovo Besedo, je malikovanje in to osebo naredi za »boga« v vašem življenju, v katerega zaupate. Naše znanje in modrost izvira iz Božje besede, ne iz preučevanja stvarstva, kot so sonce, luna, zvezde ali kar vedeževalec, astrolog ali lažni prerok govori o preteklosti, sedanjosti in prihodnosti. Pretekla vpletenost ali nadaljnja vpletenost v okultne prakse, razmišljanje ali načine zdravljenja, ki niso od Boga, bo preprečila ozdravitev. Dokler se za to ne pokesate, ima hudič še vedno oporo v vašem življenju in bo blokiral vaše ozdravitev.
Okultna vpletenost in čarovništvo v prejšnjih generacijah vaše družine, za katere se niste pokesali, lahko prav tako odprejo vrata boleznim v vašem življenju in blokirajo vašo ozdravitev. S tem se je treba spopasti, kot je pojasnjeno v poglavju o genetsko podedovanih boleznih na strani 172.
Del okultizma je čarovništvo in čaranje, povezano s kronično uporabo zdravil na recept kot načinom življenja, medtem ko se osnovni greh, ki stoji za boleznijo, ne obravnava. O zdravilih na recept in njihovi povezavi s čarovništvom in čaranjem razpravljam na strani 79.
22. Rešitev otroka zaradi greha staršev
To stališče je zelo težko sprejeti, a žal je zavračanje Boga in hoja v grehu pogosto kruta resničnost. Nočem biti neobčutljiva do staršev, ki so utrpeli grozno tragedijo izgube otroka. Zagotovo ne namigujem, da se ta točka nanaša na vse primere, ko je bil otrok izgubljen. Včasih lahko greh staršev prepreči ozdravitev.
V poglavju »Gensko podedovane bolezni« na strani 172 sem pojasnila, zakaj in kako greh ne prizadene samo nas, ampak tudi naše otroke. Otroci lahko zbolijo zaradi greha staršev.
V 2. Samuelovi knjigi 13–14 je bilo nad Davidovim in Batšebinim otrokom prekletstvo smrti. Otrok je umrl zaradi greha staršev (umor in prešuštvo).
1 Knjiga Kraljev 14:1–13 pripoveduje zgodbo o Jeroboamu, ki je bil hudobni kralj, in o njegovem sinu, ki je bil bolan. V tej zgodbi je izjemna izjava o tem, da je Bog v smrt vzel otroka. Bog je pogledal z neba in videl, da je v tem otroku dobrota, toda če bi temu otroku pustili živeti, bi njegovi neposlušni starši, ki so zavrgli Boga in Njegove poti, izpridili otrokovo srce in Bog bi ga za vedno izgubil zase. Zato Bog otroka ni ozdravil in je dovolil, da je umrl, da bi ga ohranil za večnost.
1 Knjiga Kraljev 14:1–13: »1 Tisti čas je zbolel
Jerobeámov sin Abíja. 2 Jerobeám je rekel svoji ženi: »Vstani, prosim, in se
preobleci, da ne bodo vedeli, da si Jerobeámova žena, in pojdi v Šilo! Glej,
tam je prerok Ahíja, ki je o meni napovedal, da bom kraljeval nad tem ljudstvom.
3 Vzemi s sabo deset hlebov, kolače in vrč medu, pa pojdi k njemu. Povedal ti
bo, kaj se bo zgodilo z dečkom.«
4 Jerobeámova žena je storila tako; vstala je, šla v Šilo
in prišla v Ahíjevo hišo. Ahíja pa ni več videl, ker so mu oči od starosti
oslabele. 5 Gospod je tedaj rekel Ahíju: »Glej, Jerobeámova žena prihaja, da te
povpraša, kaj bo z njenim sinom, ker je bolan. Tako in tako ji govôri. Ko bo
prišla, se bo delala neznanko.«
6 Kakor hitro je Ahíja zaslišal šum njenih korakov, ko je stopila skozi vrata, je rekel: »Vstopi, Jerobeámova žena! Čemu se delaš neznanko! K tebi sem poslan s trdo besedo. 7 Pojdi, povej Jerobeámu: Tako govori Gospod, Izraelov Bog: ›Povišal sem te izmed ljudstva in te postavil za vladarja čez svoje ljudstvo Izraela. 8 Odtrgal sem kraljestvo od Davidove hiše in ga dal tebi. Ti pa nisi bil kakor moj služabnik David, ki se je držal mojih zapovedi, z vsem srcem hodil za menoj in delal samo to, kar je prav v mojih očeh. 9 Napravil si več hudega kakor vsi, ki so bili pred teboj. Šel si in si naredil druge bogove, ulite podobe, da bi me jezil, meni pa si obrnil hrbet. 10 Zaradi tega bom spravil nesrečo nad Jerobeámovo hišo in iztrebil iz Jerobeámovega rodu vse moške, mladoletne in polnoletne v Izraelu. Pometel bom z Jerobeámovo hišo, kakor pometejo smeti, prav do čistega. 11 Tistega iz njegovega rodu, ki bo umrl v mestu, bodo žrli psi; tistega pa, ki bo umrl na polju, bodo jedle ptice neba.‹ Da, tako je govoril Gospod. 12 Ti pa vstani in pojdi domov! Ko bodo tvoje noge stopile v mesto, bo deček umrl. 13 Ves Izrael bo žaloval za njim in ga pokopal. Edino ta izmed Jerobeámovega rodu bo namreč položen v grob, ker se je le na njem v Jerobeámovi hiši našlo nekaj, kar je všeč Gospodu, Izraelovemu Bogu.«
Ta zgodba daje izjemen vpogled. Iz nje ne morete narediti zakona ali doktrine, vendar pojasnjuje, zakaj Bog dopušča, da so nekateri otroci odpeljani zaradi bolezni ali nesreč.
Po Jezusovih besedah velja, da ima vsak otrok, ki se rodi na svet, dodeljenega angela varuha, ki mu je po Božji zapovedi dodeljeno, da otroka spremlja skozi življenje in bdi nad njim v njegovo dobro. Matej 18:10: »Glejte, da ne boste zaničevali katerega od teh malih! Povem vam namreč, da njihovi angeli v nebesih vedno gledajo obličje mojega Očeta, ki je v nebesih.«
Čeprav je namen angela zaščititi otroka, je očitno, da mu v tem pogledu ni bila podeljena neomejena avtoriteta, vendar je bila njegova zaščita omejena na določene meje. Če ne bi bilo tako, noben otrok ne bi umrl.
Dejstvo je, da nam Sveto pismo v 1 Knjigi Kraljev 4 poglavje, pokaže, da če hudobni starši otrok prekršijo duhovno obljubo, lahko Gospod dovoli, da mu otroka vzamejo, da ne bo odraščal v hudobnem okolju, ki ga bo okužilo.
Pri opazovanju človeške narave včasih obstaja možnost, da se nekdo, ki si ga Bog resnično želi za večnost, za vedno izgubi zanj zaradi odpada ali življenjskih situacij, ki ga popolnoma ločijo od Boga. Ko otroci umrejo v mladosti, smo nagnjeni k misli, da je to velika tragedija. Vendar to ni vedno res. Bog lahko predvidi okoliščine, v katerih bi bilo za malčka veliko bolje, da bi ga angeli odstranili s prizorišča in ga odpeljali v raj, kjer bo za otroka ustrezno poskrbljeno in bo ohranjen za večnost. Če so starši kristjani, ki ljubijo Gospoda, ima to lahko velik vpliv na otrokovo usodo. Po 1. Korinčanom 7:14 otroke posvečujejo in osveščajo verujoči starši. V Apostolskih delih 16:31 je Pavel rekel: »Odgovorila sta mu: »Veruj v Gospoda Jezusa in rešen boš ti in tvoja hiša!«
23. Ali je vaša bolezen genetsko podedovana?
Ali imajo drugi družinski člani in tisti v generacijah
pred vami isto bolezen, za katero trpite vi?
Ali imajo druge bolezni, ki imajo isto duhovno korenino, ki stoji za boleznijo, ki jo imate vi?
Na primer, različni člani v družinskem drevesu imajo lahko depresijo, težave s težo, sladkorno bolezen in možganske kapi. Duhovna korenina vseh teh bolezni je nizka samozavest in samo-sovraštvo, kar se kaže v celotnem družinskem drevesu.
Podobno so lahko pri različnih članih v različnih generacijah prisotni ADHD, epilepsija, disleksija, barvna slepota, avtizem, učne težave in homoseksualnost – za vsemi temi boleznimi stoji gluhonemi duh, ki je dobil oporo skozi zakon, kjer je ženska prevladovala in vladala domu, medtem ko je moški pasivno sedel v ozadju.
Če obstaja podobnost med vašo boleznijo in boleznijo vaših družinskih članov, morda trpite za boleznijo, ki je genetsko podedovana, in nujno je, da preberete poglavje na strani 172.
Če se vrnete k istim koreninam greha, potem vaše možnosti za ohranitev ozdravitve niso dobre.
24. Ne-ohranjanje zmage
Joyce Meyer ima rek: »Ko enkrat na nekem področju dosežeš zmago, jo moraš ohraniti.«
Znanje, ki sem vam ga dala o tem, kako se osvoboditi, je isto znanje, ki vas bo ohranilo svobodne. Z drugimi besedami, ko uporabljate ta načela, katerih vas učim, in vas Bog ozdravi, morate ta načela še naprej uporabljati tudi po tem, ko ste ozdravljeni. Na primer, če ste imeli depresijo zaradi nizke samozavesti in ste nato spremenili svoje razmišljanje tako, da ste obnovili svoj um z Besedo o tem, kdo ste v Kristusu, in vas je Bog ozdravil, morate še naprej razmišljati o sebi v skladu s tem, kdo ste v Kristusu. Če zdrsnete nazaj v svoje stare slabe miselnosti nizke samozavesti – veste kaj? Depresija se bo vrnila in najverjetneje bo hujša kot kdaj koli prej.
Matej 12: 43–45: »43 Kadar nečisti duh odide iz človeka, hodi po suhih krajih in išče pokoja, in ga ne najde. 44 Tedaj pravi: ›Vrnil se bom v svojo hišo, iz katere sem odšel.‹ Ko pride, jo najde prazno, pometeno in urejeno. 45 Tedaj gre in si privzame sedem drugih duhov, hujših od sebe, in gredo vanjo ter tam prebivajo. Nazadnje je s takim človekom huje, kot je bilo na začetku. Tako bo tudi s tem hudobnim rodom.«
Vidite, ko bo sovražnik odstranjen, se bo vrnil, da bi videl, ali ste resnični. Sovražnik ve, kaj je bilo potrebno, da je dobil dostop do vašega življenja, in poskusil bo znova, toda zdaj sem vam dala znanje in orodja, da vas ohranim svobodne. Ko je Jezus v templju ozdravil nekega moškega, mu je rekel: »Pozneje ga je Jezus srečal v templju in mu rekel: »Vidiš, ozdravel si. Ne gréši več, da se ti ne zgodi kaj hujšega!« (Janez 5:14). Če se vrnete k istim koreninam greha, potem vaše možnosti, da ohranite ozdravljenje, niso dobre. Ohraniti moraš svojo zmago. Če tega ne storiš, je to ovira za ohranitev tvojega ozdravljenja.
25. Iskanje ponavljajočega se ozdravljenja namesto življenja v božanskem zdravju
V zgornji točki sem pravkar pojasnila, da moraš še naprej uporabljati Božja načela zdravja, tudi potem ko si ozdravljen. Nekateri ljudje ozdravijo, nato pa zdrsnejo nazaj v svoj stari greh, ponovno zbolijo in nato še naprej pričakujejo, da jih bo Bog spet ozdravil. Ista načela, ki ti bodo pomagala ozdraveti, so ista načela, ki te bodo, če jih dosledno uporabljaš v svojem življenju, ohranila v božanskem zdravju. Boga ne zanima, da bi te vedno znova ozdravljal, ker Božja popolna volja ni ozdravljanje, njegova popolna volja je, da sploh ne zboliš. 3 Janez 1:2: »Ljubljeni, molim, da bi ti v vsem šlo dobro in da bi [tvoje telo] ostalo zdravo, kakor [vem], da dobro godi tvoji duši.«
26. Preprosto, obupali ste
Ta blokada do ozdravitve je, ko pogledate svoje simptome in prognozo, pogledate besedo »neozdravljivo« in omejeno življenjsko dobo, ki so vam jo dali zdravniki, in se prepustite tem oznakam ter vse to sprejmete kot resnico, namesto da bi živeli po veri in ne po videnju ter si prizadevali za ozdravitev kljub temu, kar pravi vse v fizičnem svetu. Če so vam diagnosticirali neozdravljivo bolezen, vas toplo spodbujam, da zavrnete to oznako ali omejeno obdobje preživetja. Obstaja nekaj časovnega obdobja, za katerega so zdravniki rekli, da vam je še ostalo. Če se prepustite temu, kar se mora zgoditi, se bo dejansko zgodilo. »Kakor človek misli v svojem srcu, takšen je.« (Pregovori 23:7). Očitno ne smete zanikati, ampak morate priznati dejstva. Vendar pa obstaja upanje! Nobena bolezen ni neozdravljiva, ko so izpolnjeni Božji pogoji za ozdravitev. Biblija pravi, da ga bo duh človeka podpiral v njegovi slabosti. Da bi bili premagani, in to pomeni, da morate imeti prevod King James Version:
»Pregovori 18:14: »Volja do življenja te lahko podpira, ko si bolan, če pa jo izgubiš, je tvoje zadnje upanje izgubljeno?«
Pravim vam: »Zbudi se, duh človekov! Vstani! Zavzemi svoje mesto v deželi živih!« Nekaj se mora zgoditi globoko v vas, da bi bila vaša tako imenovana neozdravljiva bolezen premagana, in to je, da morate imeti voljo do življenja! Nehati morate biti brezupni in polni obupa, samo čakati na fatalistični konec nekega sklepa.
Gospod je nekega dne Joyce Meyer dal fenomenalno izjavo: »Lahko se smiliš samemu sebi ali pa si močan – odloči se.« Smiliti se samemu sebi je kot super lepilo, ki te bo privezalo na tvojo bolezen in te obdržalo v tvoji jami. Spodbujaj se v Gospodu – vstani, duh človekov! Vstani, sin ali Božja hči! Imaš čudovito usodo in Božji klic v svojem življenju, ki ga moraš izpolniti v svoji generaciji, kar je Bog videl od ustanovitve sveta!
Efežanom 2:10: »Saj smo Božje [lastno] delo [Njegova stvaritev], prerojeni v Kristusu Jezusu [na novo rojeni], da bi delali dobra dela, ki jih je Bog vnaprej določil (načrtoval) za nas [hodili po poteh, ki jih je vnaprej pripravil], da bi hodili po njih [živeli dobro življenje, ki ga je vnaprej pripravil in uredil za nas].«
Šele ko izpolniš ta klic, lahko odložiš svojega duha in rečeš: Najlepša hvala! Psalm 30:9: »Kaj koristi moja kri, ko grem dol v jamo (grob)? Ali te bo prah hvalil? Ali bo ljudem oznanjal tvojo resnico in zvestobo?«
Izaija 38:18: »Kajti Šeol (kraj mrtvih) ne more priznati in iztegniti roke k tebi, smrt ne more hvaliti in se veseliti v tebi; tisti, ki gredo dol v jamo, ne morejo upati na tvojo zvestobo [na tvoje obljube; njihova preizkušnja je končana, njihova usoda je zapečatena].«
Želim, da si to na glas poveš: »Ne bom umrl, ne, živel bom in pripovedoval o Gospodovih delih!« (Psalm 118:17). Ali Bog dobi kakšno slavo, če te prezgodaj izgubi s tega planeta? Bog te ne potrebuje v nebesih, preden se izteče tvoj določeni čas, ker v nebesih nimaš nobene zemeljske koristi. Če še nisi star 120 let, ni čas, da bi se umaknil – še vedno imaš delo za Boga. Če si izgubil smisel svojega življenja, moraš iskati Boga, dokler ga spet ne najdeš. Ne moreš se upokojiti – moraš se znova zagnati! Bog te lahko močno uporabi, če se mu le daš na voljo. Potrebujemo te. Tvoja družina te potrebuje. Tvoja mesta te potrebujejo. Človeštvo te potrebuje. Potrebujemo tvojo modrost. Če boš zadnji del svojega življenja zapravil v čakanju na smrt, te bo Mojzes čakal v nebesih in ti bo pokazal prst v obraz, ker je s svojim delovanjem začel šele pri 80 letih. Pri teh letih je postal pastor ene največjih cerkva v zgodovini človeštva, ki je vključevala 3 milijone in pol Izraelcev. Kakšen je torej tvoj izgovor?
Mojzes sploh ni znal pravilno govoriti, moral je imeti ob sebi svojega brata, ki je govoril namesto njega. Velike stvari, ki jih je Abraham storil za Boga in po katerih se ga je zgodovina spominjala, so bile po 75. letu starosti. Samo stopiti morate pred Boga in reči: »Uporabi me, Gospod, na voljo sem. Vzemi me takšnega, kot sem, vse, kar imam, Ti dam. . . .«
2 Kroniška knjiga 16:9 »Kajti Gospodove oči se sprehajajo po vsej zemlji, da okrepijo tiste, ki so mu z vsem srcem predani.«
Naj vam povem nekaj o tem, kdo ste kot otrok v Kristusu: Želim, da si to na glas poveste: »Kajti vse, kar je rojeno iz Boga, premaga svet. In zmaga, ki premaga svet, je naša vera. (1 Janez 5:4; Razodetje 2:11).
Z močjo mogočne ženske ali pogumnega moža, prvak, ki premaga bojevnika, ki ima Božje dostojanstvo in čast. (Sodniki 6:12) Sem več kot osvajalec.(Rimljanom 8:35).
Toda v vseh teh preizkušnjah zmagujemo po njem, ki nas je vzljubil. (Rimljanom 8:37) in v vsem me Bog vodi k zmagi, dobesedno imam zmago v Kristusu. (2 Korinčanom 2:14).
Skozi svojo združitev z Bogom sem močan v Gospodu in v sili njegove moči. (Efežanom 6:10) Imam moč za vse v Kristusu, kar me lahko pretrese. Pripravljen sem na vse in sem kos vsemu, kljub narodom, po Njemu, ki mi vliva notranjo moč. (Filipljanom 4: 13).
Ker verujem v Boga, se nanj naslanjam, zaupam in se zanašam nanj, delam stvari, ki jih je delal Jezus, in delal bom še večje stvari, kot jih imenujete vi, kajti njegov Duh v meni ne pozna meja. (Janez 14:12–14) Zato verujem, da je vse mogoče in da Sveti v meni ni omejen. (Filipljanom 4:13) Kakor je Jezus, tak sem tudi jaz na tem svetu (1 Janez 4:17). Neizmerna, neomejena in presežna Božja moč je v meni! (Efežanom 1:19). Ista moč, ki je Jezusa obudila od mrtvih, živi v meni! (Efežanom 1:20).
Ista moč, ki je Jezusa obudila od mrtvih in premagala grob, je v tebi! Neizmerna, neomejena in presežna Božja moč je v tebi! Čas je, da odkriješ svoj potencial kot Božji otrok! Z Božjo močjo v sebi imaš dobesedno potencial, da pretreseš narode, kaj šele premagovanje tako imenovane neozdravljive bolezni! Ste pripravljeni upreti se duhu človeka in biti to, za kar vas je Bog poklical? Ne dovolite hudiču, da vam oropa usode tako, da vam skrajša življenje – agresivno si vzemite nazaj tla, ki vam jih je vzel. Spodbujajte se v Besedi in uporabljajte načela, o katerih vas učim. Jezus je premagal in zlomil moč Satana, bolezni in smrti.
Janez 16:33: »To sem vam povedal, da bi imeli v meni [popoln] mir in zaupanje. Na svetu imate stisko, preizkušnje, nadloge in žalost; vendar bodite dobrega srca [zberite pogum; bodite samozavestni, prepričani, neustrašni]! Kajti jaz sem svet premagal [odvzel sem mu moč, da bi vam škodoval, in sem ga premagal za vas].«
V Luku 10:17–20: »17 Dvainsedemdeseteri so se veseli vrnili in govorili: »Gospod, celo demoni so nam pokorni v tvojem imenu.« 18 In rekel jim je: »Gledal sem satana, ki je kakor blisk padel z neba. 19 Glejte, dal sem vam oblast stopati na kače in škorpijone ter na vsakršno sovražnikovo moč. In nič vam ne bo škodovalo. 20 Vendar se ne veselite nad tem, da so vam duhovi pokorni, ampak se veselite, ker so vaša imena zapisana v nebesih.« Pri Bogu ni absolutno nič nemogoče. Zasnoval je človeško telo in natančno ve, kako ga popraviti. Zvesto bo izpolnil svojo obljubo o ozdravitvi, ko bodo izpolnjeni njegovi pogoji.
Prosimo, obrnite se na stran 168 in preberite
razdelek z naslovom »Ne obupajte!«
Ni komentarjev:
Objavite komentar