ZDRAVLJENJE SE ZAČNE S POSVETITVIJO SRCA
Michelle Strydom
Odpuščanje – nujnost za ozdravitev
Moški, ki ga je ugriznil pes, je šel k zdravniku, ker je
začel imeti čudne simptome. Po pregledu mu je zdravnik rekel: »Žal mi je,
prepozno je – imate že steklino.« Moški je nonšalantno odgovoril: »Tako sem
tudi mislil.« Nato je izvlekel pisalo in papir ter začel besno nekaj pisati.
Zdravnik mu je radoveden rekel: »Ne mi reči, da zdaj
pišeš oporoko? To bi moral storiti že zdavnaj!«
Moški je pojasnil: »Ne, ne pišem oporoke, pišem seznam
ljudi, ki jih želim ugrizniti, preden umrem!«
Moški v tej zgodbi je imel
grenkobo in neodpuščanje!
Ko berete to poglavje, začnite razmišljati o tem, kdo
vas je prizadel, vam povzročil škodo, vas zlorabil, ponižal, vas lažno obtožil,
lagal o vas ali vas spravil v občutek nevrednosti. Kaj se je zgodilo v
preteklosti, kar še vedno povzroča občutke bolečine, jeze, besa, zamere in
grenkobe, ko se tega spomnite?
Grenkoba, kot kislina iz
baterij, razjeda in razžira vašo dušo. Najprej zastrupi vaš um in nato vaše
telo z boleznijo.
Hebrejcem 12:15: »Bodite preudarni in pazite drug
na drugega, da kdo ne odstopi od Božje milosti (Njegove nezaslužene
naklonjenosti in duhovnih blagoslovov) in je ne opusti, da ne požene nobena
korenina zamere (zamere, grenkobe ali sovraštva) in ne povzroči težav in grenkega
mučenja, zaradi česar se mnogi omadežujejo in skrunijo.«
Grenkoba, kakor kislina v baterijah, razjeda in razjeda
vašo dušo. Najprej zastrupi vaš um in nato vaše telo z boleznijo.
To je nauk o grenkobi, kot ga je pojasnil Henry Wright v
svoji knjigi »Še bolj odlična pot. Nauk o duhovnih koreninah bolezni«:
Grenkoba je oblast, pod njo in v odgovor nanjo pa je
sedem duhov, ki krepijo grenkobo:
1. Neodpuščanje
Tako se zagrenjenost prvič ukorenini. Začnete si
zapisovati krivice in v srcu nosite neodpuščanje. Rečete si: »Nisem pripravljen
odpustiti ti in spomnil se bom, kaj si mi storil.« Razmišljate o vseh napačnih
stvareh, ki so vam bile storjene, in vsakič, ko se spomnite obraza te osebe, se
v vas sproži visokooktanski ping. Neodpuščanje povabi naslednjih šest duhov, da
postanejo del vašega življenja:
2. Zamera
Zamera se razvije, ko še naprej meditirate o tem zapisu
krivic in se nad njim notranje jezite. Trnovo drevo, o katerem sem govorila v
poglavju »Bistveno osnovno znanje o bolezni z medicinskega vidika« (23),
začne rasti v vaših možganih in izločati kemikalije, ki vaše telo spravijo v
strupeno stanje bolezni. Te kemikalije nosijo negativna čustva in zato imate ta
slab občutek v želodcu vsakič, ko se spomnite te osebe. Zamera ohranja
neodpuščanje.
3. Maščevanje
Ko zamera nekaj časa vre, se para stopnjuje in začnete
razmišljati o načinih, kako se maščevati tej osebi. Plačati mora za to, kar je
storila.
4. Jeza
Neodpuščanje, zamera in maščevanje se kopičijo in zdaj
ste zelo, zelo jezni. Lonec na pritisk se resnično vklopi in doda olje na
ogenj. Ta jeza je tako vidna kot čutna.
5. Sovraštvo
Zdaj, ko ste jezni, se sovraštvo okrepi. Pravite:
»Spomnim se, kaj si mi storil. Res sem razmišljal o tem in resnično me jezi.
Maščeval se ti bom in te prisilil, da plačaš.« Na tej stopnji sovraštvo začne
govoriti: »Ne zaslužiš si obstajati. Na tej zemlji ni prostora, da bi bila oba
na istem mestu hkrati.« Sovraštvo začne prehajati v način izločanja:
6. Nasilje
Sovraštvo podžiga nasilje. Nasilje pravi: »Preden te
odstranim, boš čutil mojo bolečino.« Nasilje je jeza in sovraštvo v akciji.
Lahko se kaže v verbalni, čustveni, fizični ali spolni zlorabi.
1. Umor
Ko izbruhne nasilje, je končni sad grenkobe umor. To je
lahko dobesedni fizični umor, premišljen umor, ki je umor srca, ali umor z
jezikom, ki je ogovarjanje, obrekovanje ali uničevanje značaja. Ko so
sovraštvo, nasilje in umor v življenju osebe, se ta počuti upravičeno in bo ta
oseba plačala ceno.
Žal se oseba ne zaveda, da je do te stopnje hudiču
uspelo vstopiti in spremeniti kemijo njenega telesa, kar povzroča bolezni, kot
je rak, ki povzročajo smrt njenega lastnega telesa.
Če je prisotno katero koli od teh sedmih področij, ki se
odzivajo na grenkobo, so običajno prisotna tudi prejšnja, in če se z njimi ne
ukvarjamo, bodo zagotovo prišla vsa ostala. Na primer, če ima oseba v srcu
sovraštvo, bodo prisotni tudi neodpuščanje, zamera, maščevanje in jeza. Grenkobe
ne boste mogli odstraniti iz svojega življenja, dokler se ne boste spopadli z
neodpuščanjem, zamero, maščevanjem, jezo, sovraštvom, nasiljem in umorom, ki
stojijo za njo.
Zakaj je grenkoba greh? Rimljanom 12:19–21; »19 Ljubljeni,
nikoli se ne maščujte, ampak pustite odprto pot Božji jezi, kajti pisano je:
'Moje je maščevanje, jaz bom povrnil,' govori Gospod. 20 Če pa je tvoj
sovražnik lačen, ga nasiti, če je žejen, mu daj piti, kajti s tem mu boš na
glavo zgrnil žerjavico. 21 Ne pusti se premagati hudemu, ampak premagaj hudo z
dobrim.« Izaija 54:17: »Nobeno orožje, ki je narejeno zoper tebe, ne bo
uspelo, in vsak jezik, ki se bo dvignil zoper tebe na sodbi, boš izkazal krivico.
To [mir, pravičnost, varnost in zmaga nad nasprotovanjem] je dediščina
Gospodovih služabnikov [tistih, v katerih se reproducira ideal Gospodovega
služabnika]; to je pravičnost ali opravičilo, ki ga dobijo od mene [to jim
dajem kot opravičilo], govori Gospod.«
Zaharija 2:8 pravi, da se tisti, ki se te dotakne,
dotakne zenice Božjega očesa. Ko ti nekdo stori krivico, sta tista dva odlomka
zgoraj Božja obljuba tebi, dokler si z Njim. Ko se odločiš, da boš ohranil
svoje srce čisto z Njim. Ko se odločiš odpustiti in preveč odpustiti ter
premagati zlo z dobrim, odpreš pot Božji jezi in Mu dovoliš, da povrne zlo, ki
ti je bilo storjeno, in da bo tvoj maščevalec. Z dobrim pa odprete. Ko pa se
postavite v Božje čevlje in postanete svoja pot, da bi bil Bog vaš maščevalec in
sodnik drugih, ste v neposlušnosti svetopisemskemu maščevalcu. In želi boste
posledice tega:
Matej 7:1–3: »1 Ne sodite in ne grajajte in ne
obsojajte drugih, da ne boste sami sojeni in grajani in obsojeni. 2 Kajti kakor
sodite in grajate in obsojate druge, boste sojeni in grajani in obsojeni, in po
meri, ki jo merite drugim, se vam bo kaznovalo. 3 Zakaj strmite od zunaj v
drobni delček v očesu svojega brata, bruna v svojem očesu pa se ne zavedate in
ne opazujete?« Grenkoba ima hujše posledice kot bolezni, kot je rak – s tem se
izpostavljate nevarnosti, da boste preživeli večnost v peklu, ker je Bog v
svoji Besedi zelo jasno opozoril, da če ne boste odpustili drugim, vam tudi on
ne bo odpustil.
Odpuščanje – Manjkajoči člen
Marko 11:22–24: »22 Jezus pa jim je odgovoril:
»Verjemite v Boga [nenehno]! 23 Resnično vam povem: Kdor reče tej gori: 'Dvigni
se in vrzi v morje!' in v srcu ne dvomi, ampak verjame, da se bo zgodilo, kar
pravi, se mu bo zgodilo. 24 Zato vam pravim: Karkoli boste prosili v molitvi,
verjemite (zaupajte in bodite prepričani), da vam bo dano, in boste prejeli.«
Ta odlomek iz Svetega pisma smo se danes v cerkvah po
vsem svetu že večkrat učili, kjer pravijo, da bo vera zagotovila prejem. Če to
izpoveste, če imate dovolj vere, boste to prejeli. Toliko kristjanov je tako
zmedenih in razočaranih nad sporočili vere in jih poimenujejo ter trdijo, da so
nauki, ker še vedno ne delujejo. Ko oseba v tem cerkvenem cirkusu ne prejme
predmeta svojega prepričanja, ji preprosto rečejo, da nima dovolj vere . . . in
potem govorite o brezupnosti! Vera sploh ni problem. Ne deluje, ker je bil
ta odlomek izvzet iz konteksta.
Če želite razumeti avtorjev namen, morate prebrati
Marko 11:22–24 v kontekstu. Če želite uporabiti Božjo besedo, uporabite celotno
Božjo besedo, ne le tistega dela, ki se vam zdi dober. Sveto pismo ni le
obljube in blagoslovi – obstajajo tudi pogoji in graja.
Kar se nam je zgodilo v
ozdravljajoči službi, je to, da smo se zanašali na nekaj odlomkov iz Svetega
pisma, preostalo Resnico v Besedi pa smo izključili. Kolikokrat ste že
poskušali moliti molitev vere in govoriti svoji gori ter se sklicevati na Božje
obljube, pa niste nikoli ničesar prejeli? Ste se kdaj vprašali, zakaj?
No, upam, da do te točke na vašem potovanju skozi to
knjigo začenjate razumeti, zakaj.
Pokazala vam bom manjkajoči člen prejemanja, ki ga
najdemo v verzih, ki sledijo Marku 11:22–24, in ga uči zelo malo ljudi
kjer koli na svetu, ker so tako zaposleni z oznanjevanjem Božjih blagoslovov in
njegovih obljub.
Marko 11:25–26: »In kadar koli stojite in molite
(molite kaj? . . . govorite gori, kot piše v Marku 11:22, ne da bi
dvomili v svojem srcu, verujoč, da se bo zgodilo, kar pravite, in da boste
prejeli, kar verjamete), če imate kaj zoper koga, odpustite mu in pustite,
da odpusti (pustite, pustite, da gre), da tudi vaš Oče, ki je v nebesih, vam
odpusti vaše [lastne] napake in pomanjkljivosti. Če pa vi ne odpustite, tudi
vaš Oče, ki je v nebesih, ne bo odpustil vaših napak in pomanjkljivosti.«
(*Opomba: V prevodih Svetega pisma NIV je bil Marko 11:26 odstranjen – zakaj
pojasnjujem na strani 102)
Torej sta 25. in 26. vrstica v Marku 11 nadaljevanje
22. do 24. vrstice: V kontekstu teh odlomkov piše: »In ko stojite in
molite, odpustite.« To ni nikoli povezano s pridigami o veri in nauki
»Poimenujte in zahtevajte«.
Ni nobenih pogojev, razen
da morate imeti dovolj vere. Brez obvladovanja tega vprašanja odpuščanja
zapravljam svoj čas s poskusi, da bi vam pomagala ozdraveti od vaše biološke in
psihološke bolezni. Odpuščanje je velik manjkajoči člen pri ozdravitvi.
Odločno vam bom povedala, da je odpuščanje predpogoj za
vsako ozdravitev. Temu se preprosto ni mogoče izogniti. Obljuba ozdravitve in
božanskega zdravja je vaša kot Božjega otroka (Izaija 53:5). Vendar
pa ima Bog z vsako obljubo pogoj. Ne morete zahtevati njegovih obljub,
ne da bi bili pripravljeni izpolniti njegove pogoje.
V poglavju »Bistveno osnovno znanje o bolezni z
biblijskega vidika« (23), sem vam pojasnila, da je pogoj za
ozdravitev kesanje. Kesanje vključuje prošnjo Bogu, naj vam odpusti greh, ki je
povzročil vašo bolezen. Ko se Bogu pokesaš za greh, ki je povzročil tvojo
bolezen, ali misliš, da ti bo odpustil in te ozdravil? Odgovor je – odvisno.
Vidiš, Božje odpuščanje zate je pogojno. Biblija ti zelo jasno pove, da ne
moreš prositi Boga za odpuščanje, če nisi pripravljen odpustiti vsem, ki so te
prizadeli in ti storili krivico. Neodpuščanje je glavna ovira za
ozdravitev in je eden od razlogov, zakaj so naše cerkve polne bolezni.
Jezus je v Mateju 6:14–15 rekel:
»Kajti če ljudem odpustite
njihove pregrehe [njihove neuničljive in namerne grehe, ko jih zapustite,
odpustite in opustite zamere], vam bo odpustil tudi vaš nebeški Oče. Če pa
ljudem ne odpustite njihovih pregreh [njihovih neuničljivih in namernih grehov,
ko jih zapustite, odpustite in opustite zamere], vam tudi vaš nebeški Oče ne bo
odpustil vaših pregreh.«
Odpuščanje je velik manjkajoči člen pri ozdravitvi.
Predstavljajte si, v kakšnem stanju bi bilo vaše
življenje, če vam Bog ne bi odpustil? Bili bi odrezani od odnosa z Njim in vse
v vašem življenju bi bilo bedna zmešnjava revščine in bolezni – duhovno,
duševno, čustveno, finančno in fizično.
Radi mislimo, da se lahko jezimo na druge ljudi in kljub
temu gremo k Bogu ter prejmemo odpuščanje za svoje grehe. Toda Gospod nam v Mateju
6:14–15 pravi, da to ni tako. Božje odpuščanje za vas je v neposredni
povezavi s tem, kako odpuščate svojemu bratu.
Jezus nas je v Mateju 6:12 naučil, kako moliti:
»Oče, odpusti nam naše dolge, kakor tudi mi odpuščamo (odpuščamo in se
odpuščamo dolgove ter se odpovedujemo zameri) svojim dolžnikom.«
Bog je Bog usmiljenja (Psalm 57:10; Psalm 86:15)
in to vprašanje odpuščanja mu je zelo pomembno.
Henry Wright uči, da kot vernik ne boste prejeli ničesar
iz nebes, česar ne bi bili pripravljeni dati drugim. Če torej želite
odpuščanje, ga boste morali tudi dati. Bog nam v svoji Besedi večkrat pove, da
če želimo usmiljenje, moramo usmiljenje izkazovati. Matej 5:7: »Blagor
usmiljenim (srečnim, zavidljivim in duhovno uspešnim – z življenjskim veseljem
in zadovoljstvom v Božji naklonjenosti in odrešenju, ne glede na njihovo
zunanje stanje), kajti oni bodo dosegli usmiljenje!«
Matej 18:21–22: »Tedaj je Peter pristopil k njemu
in rekel: 'Gospod, kolikokrat sme moj brat grešiti zoper mene in naj mu
odpustim in ga pustim? [Kar] sedemkrat? Jezus mu je odgovoril: 'Povem ti, ne do
sedemkrat, ampak sedemdesetkrat sedemkrat!'«
Ne vem, kako je z vami, ampak jaz sem osebno zelo vesela,
da Bog ne postavlja omejitve, kolikokrat mi odpusti. Kolikokrat ste storili
isto napačno stvar vsaj sedemdeset krat sedemkrat, pa vam je Bog vseeno odpustil?
Pogosto smo pripravljeni še naprej prejemati in prejemati
odpuščanje od Boga, a neverjetno je, kako malo želimo odpuščati drugim.
Prostovoljno sprejemamo usmiljenje, vendar je to presenetljivo, kako togi,
legalistični in neusmiljeni smo lahko do drugih, še posebej, če so nam
kakorkoli storili krivico ali nas prizadeli.
Vendar Sveto pismo pravi, da je dolg, ki ga dolgujemo
Bogu, veliko večji od katerega koli dolga, ki ga ima kdo morda nam. Matej 18:23–35:
»23Nebeško kraljestvo je torej podobno človeškemu kralju, ki je hotel poravnati
račune s svojimi služabniki. 24 Ko je začel računati, so mu pripeljali nekoga,
ki mu je bil dolžan 10.000 talentov (verjetno približno 10.000.000 dolarjev).
25 Ker ni mogel vrniti, je njegov gospodar ukazal prodati ga, njegovo ženo,
otroke in vse, kar je imel, in odplačati dolg. 26 Služabnik je padel na kolena
in ga prosil: »Potrpi z menoj in vse ti bom vrnil.« 27 Gospodar se je usmilil
in ga je izpustil ter mu odpustil dolg. 28 Ko pa je isti služabnik odšel, je
našel enega od svojih tovarišev, ki mu je bil dolžan sto denarijev (približno
20 dolarjev). Zgrabil ga je za vrat in rekel: »Plačaj, kar si dolžan!« 29 Njegov
tovariš je padel na tla in ga goreče prosil: »Daj mi časa in ti bom vrnil vse!«
30 Vendar ni hotel, zato je šel ven in ga dal vtakniti v ječo, dokler ne bi
poplačal dolga. 31 Ko so njegovi tovariši videli, kaj se je zgodilo, so bili
zelo užaljeni in so šli ter povedali svojemu gospodarju vse, kar se je zgodilo.
32 Tedaj ga je gospodar poklical in mu rekel: »Prezreli in hudobni služabnik!
Odpustil sem ti in ti odpustil ves tvoj [veliki] dolg, ker si me prosil. 33 In
ali se ne bi moral tudi ti usmiliti svojega tovariša, kakor sem se jaz usmilil
tebe? 34 In v jezi ga je gospodar izročil mučiteljem (ječarjem), dokler ne bi
poplačal vsega dolga. 35 Tako bo tudi moj nebeški Oče ravnal z vsakim od vas,
če svojemu bratu ne odpustite iz srca njegovih prestopkov.«
Včasih je zelo težko nekomu odpustiti, še posebej, če nas
je zlorabil, večkrat prizadel ali užalil. Če nekomu težko odpuščamo, se
spomnimo Božjega usmiljenja, milosti in odpuščanja, ki ga je nam namenil
Gospod. Neodpuščanje je razkošje, ki si ga ne moreš privoščiti. Ker si prejel
odpuščanje, si poklican, da odpuščaš. Neodpuščanje je razkošje mesa. Zaradi
njega se tvoje meso takrat počuti dobro, a te bo dobesedno duhovno in fizično
uničilo. To je razkošje, ki si ga ne moreš privoščiti. Če se želiš oklepati svoje
užaljenosti, zamere in neodpuščanja – moraš biti pripravljen tudi oklepati se
svoje bolezni in živeti z njo.
Mnogi ljudje ne morejo razumeti, zakaj njihove molitve za
ozdravitev niso uslišane, vendar imajo v srcu neodpuščanje. Obstajajo ljudje,
ki gredo k molitvi vsako nedeljo v cerkvi, mesec za mesecem, leto za letom, in
se še vedno ne morejo osvoboditi svojih spon. Postili so se in molili, a bolj
ko se trudijo, bolj so v sponah. Zdi se, da njihove molitve trčijo ob zid in da
je nebo zaprto za njihove molitve.
Neka gospa je prišla k meni po pomoč zaradi kožnega
izpuščaja, ki ji je prekrival telo. Zaradi srbenja in nelagodja, ki je trajalo
že več kot dva meseca, se je komaj mogla sprijazniti s seboj. Obiskala je več
zdravnikov in dermatologov. Predpisali so ji različne vrste antihistaminikov in
kortikosteroidnih krem, vendar ji nič ni kaj dosti pomagalo.
Posvetil sem ji čas razlagi, da je njen kožni izpuščaj
posledica strahu, tesnobe in stresa v njenem miselnem življenju. Tega se je
pokesala. Vendar kožni izpuščaj ni izginil. Velik vir njenega stresa je bil,
ker je moški, ki mu je zaupala, zapravil njen denar, ki ji ga je mati zapustila
kot del dediščine. Razumljivo je, da je bila zelo jezna nanj. Vendar je to
neodpuščanje preprečilo njeno ozdravitev in to sem ji razložil.
Zato je moškemu odpustila pred Bogom in mu poslala
e-pošto, v kateri mu je sporočila, da mu je odpustila. Izpuščaj se je takoj
razblinil na nekaj pikic tu in tam po njenem telesu in do naslednjega jutra je
popolnoma izginil.
Vaše ozdravljenje je odvisno od vašega odpuščanja
Vsi ljudje so se že odločili in popolnoma opravičili
svoje občutke neodpuščanja ali zamere. Pravijo stvari, kot so: »Imam vso
pravico do . . . « ali »Njegova krivda je bila, tako zelo se moti . . . «
Je bil Jezus krivičen? Bil je edini, ki ni nikoli grešil
in ni nikoli nikomur storil ničesar krivičnega. Imel je popolnoma prav! Pa
vendar je še vedno rekel: »Oče, odpusti jim,« ko je umiral na križu.
V Apostolskih delih 7:50–60 beremo o tem, kako so
Štefana kamenjali do smrti, ker je pričeval o Bogu: Apostolska dela 7:55-59
in 60: »55 On pa, poln Svetega Duha in pod njegovim vodstvom, je pogledal v
nebo in videl Božjo slavo in Jezusa, ki je stal na Božji desnici; ... 59 Medtem
ko so Štefana kamenjali, je ta molil: »Gospod Jezus, sprejmi mojega duha!« 60
Padel je na kolena in glasno zavpil: »Gospod, ne prištevaj jim tega greha!« In
ko je to rekel, je zaspal v smrti.«
Vau! So Štefana krivili? Seveda! Bil je edini v množici,
ki je imel prav, a ko so ga kamenjali do smrti, je Štefan zavpil k Bogu: »Odpusti
jim!«
Kar želim, da razumete,
je, da ni pomembno, kdo je imel prav ali narobe, to je popolnoma nepomembno.
Pomembno je, da ste vi tisti, ki odpuščate. Pomembno je, da se pomirite z
Bogom. Ni vam treba dokazovati tega, da imate prav, ampak da ste pripravljeni
odpustiti. Vaše meso se želi oklepati tega neodpuščanja, ker si želi pravice
... toda Biblija pravi, da je Bog tisti, ki nas opravičuje (Izaija 54:17).
Ni vam treba nositi greha nekoga drugega v sebi. To je
njihov greh. Bog bo njihov sodnik. Vaša naloga je, da jih osvobodite in jim odpustite.
Vaša svoboda, duhovna in fizična, ni odvisna od njihove odločitve – odvisna je
od vaše odločitve med vami in Bogom. Če je mogoče, da se s to osebo pomirite,
to storite.
Rimljanom 12:18: »Če je mogoče, kolikor je odvisno
od vas, živite v miru z vsemi.«
Če pa ni mogoče, ker oseba
ni pripravljena obnoviti odnosa ali se celo pogovoriti z vami, ker je oseba
umrla ali ker ne veste, kje je, nič hudega – pomembno je, da se pomirite z
Bogom. Če imaš nekaj iz preteklosti in se ne moreš pobotati z drugo osebo, moraš
to preprosto urediti z Bogom in Bog bo glede tega sodil po integriteti tvojega
srca. Ni ti več treba nositi krivde. Če ti nekdo zameri greh, je to njegov
problem, ne tvoj. Mora se pobotati z Bogom, tako kot ti. Ali se bo pobotal ali
ne, nima nobene zveze s tabo, ker stojiš sam pred Bogom v integriteti svojega
srca. Ni ti treba, da se s to osebo pobotaš, da bi bil svoboden. Da bi lahko
prejel popolno ozdravitev svoje bolezni. V srcu se boš moral pomiriti z vsako
osebo, ki si jo kdaj koli poznal, in zadevo glede nje rešiti pred Bogom.
Ljudem, ki so te prizadeli, ne odpustiš, ker se ti
tako zdi. Odpustiti jim moraš kot dejanje svoje volje v poslušnosti Bogu in
njegovi besedi. Odpuščanje ni obred: ni ti treba, da ga storiš z
intelektualnega vidika ali zato, ker je to zakon – ampak stori to iz srca:
Odpuščanje je odnos tvojega srca do drugih v ljubezni.
Odpuščanje ni občutek, ampak odločitev – dejanje vaše
volje.
Ko odpustite drugim, jih ne izpustite iz kavlja, ampak
jih izročite Bogu, medtem ko še vedno visijo na kavlju. Zdaj ste vi osvobojeni kavlja. Ko
nekomu odpustite, morate osebo ločiti od njenega greha, tako kot vas je Bog v
svojem srcu ločil od vašega greha, ko vas je rešil. Da bi odpustili, vam ni
treba opravičevati njihovega greha. Še naprej sovražite greh, vendar vam je
zapovedano, da ljubite osebo.
Ne ustavi se samo pri odpuščanju, Jezus nas kliče
veliko višje:
Luka 6:27–38: »27 Vam pa, ki me zdaj poslušate,
pravim: [da bi poslušali, si vzgojili navado] ljubite svoje sovražnike, dobro
ravnajte s tistimi, ki vas sovražijo in preganjajo. 28 Blagoslovite in molite
za srečo tistih, ki vas preklinjajo. Ko odpuščate, prosite za blagoslov tistim,
ki vas žalijo [ki vas žalijo, grajajo, ponižujejo in vas prevzetno
zlorabljajo]. 29 Kdor udari drugega, ne ponudi drugemu čeljusti ali lica; in
tistemu, ki ti vzame vrhnje oblačilo, ne odrekaj kljuke za spodnje perilo,
ampak si tudi ti. 30 Vsakemu, ki te prosi [ki ti je v stiski], daj, in tistemu,
ki ti jemlje imetje, ne zahtevaj ničesar.« zdaj so izklopljeni in jih
zahtevajte nazaj, 31 In kakor želite in želite, da bi ljudje 32 storili vam,
storite jim prav tako. Če [samo] ljubite tiste, ki vas ljubijo, kakšna pohvala
in zahvala vam je to? Saj tudi [prav] grešniki ljubijo svoje ljubimce (tiste,
ki jih ljubijo). 33 In če ste prijazni in dobri ter delate usluge in koristite
tistim, ki so prijazni in dobri ter delate usluge in vam koristijo, kakšna
pohvala in zahvala vam je to? Saj tudi izjemno preprosti delajo enako. 34 In če
posojate denar z obresti tistim, od katerih upate, da jih boste prejeli, kakšna
pohvala in zahvala vam je to? Celo znani grešniki posojajo denar z obresti
grešnikom, da bi dobili nazaj toliko. 35 Ljubite pa svoje sovražnike in bodite
prijazni in delajte dobro [delajte usluge, da bi kdo imel od njih korist] in
posojajte, ne da bi pričakovali in upali na nič v zameno, ampak ne smatrajte
ničesar za izgubljeno in ne obupajte nad nikomer; in takrat bo vaše povračilo
(vaša nagrada) velika (bogata, močna, intenzivna in obilna) in boste sinovi
Najvišjega, kajti On je prijazen in dobrotljiv ter dober do nehvaležnih,
sebičnih in hudobnih. 36 Bodite torej usmiljeni (sočutni, nežni, odzivni in
sočutni), kakor je vaš Oče [vsi ti]. 37 Ne sodite [niti ne izrekajte sodbe niti
ne podvrzite se graji] in ne boste sojeni; ne obsojajte in ne razglasite za
krive in ne boste obsojeni in razglašeni za krive; oprostite in odpustite in
odpustite (opustite zamero, jo pustite, da pade), in oproščeni boste in
odpuščeni in izpuščeni. 38 Dajajte in [darila] vam bodo dajali; dobro mero,
stlačeno, streseno in prelito, bodo zlili v [vrečko, ki jo tvorijo] nedrja
[vaše obleke in se uporablja kot vreča]. Kajti s kakršno mero merite [s kakršno
mero dajete drugim], s takšno se vam bo odmerilo.«
Nekaj manjka,
ko pravite, da odpuščate
tistim, ki so vas prizadeli in užalili,
in ne greste dlje.
Joyce Meyer je nekoč vprašala Gospoda: »Oče, Zakaj
ljudje prihajajo na naše cerkvene bogoslužje in molijo za sposobnost
odpuščanja, pa se v kratkem času spet znajdejo z istimi težavami, kot so
zagrenjenost, jeza in preobčutljivost? Gospod ji je pokazal, da takšni ljudje
ne delajo tega, kar jim naroči v svoji Besedi. Vidite, Bog nam v svoji Besedi
pravi, naj odpustimo drugim – vendar se tu ne ustavi. Nadaljuje z navodilom,
naj jih ljubimo in blagoslavljamo. V tem kontekstu beseda »blagosloviti« pomeni
»govoriti dobro o njih«.
Ena od naših težav je torej ta, da čeprav molimo in
poskušamo odpustiti tistim, ki nas užalijo, se obrnemo in jih preklinjamo s
svojim jezikom ali pa žalitev vedno znova ponavljamo z drugimi. Žal mi je,
ampak to ne bo delovalo! Ni dovolj, da samo rečemo, da drugim odpuščamo; paziti
moramo, da jih ne preklinjamo ali govorimo grdo o njih, tudi če menimo, da si
to zaslužijo. Da bi izpeljali proces odpuščanja in uživali v miru in
celovitosti zdravja, ki si ga želite, morate storiti, kar vam Bog naroči, kar ni
le odpuščanje, ampak tudi to: Jezus vas je izzval, da molite zanje, jih
blagoslavljate, o njih dobro govorite in jih ljubite. Zakaj? Ker s tem ne
blagoslavljate samo njih, ampak tudi sebe! Jezus je v Luku 6:35 rekel,
da je vaša nagrada za Vaša poslušnost na tem področju bo velika, bogata, močna,
intenzivna in obilna, dobra mera, stisnjena, pretresena in prelita. To vključuje
tudi vaše telesno zdravje.
Sovražiti tiste, ki te prizadenejo, je kot piti strup
in upati, da bo tvoj sovražnik umrl. Očitno bi vsak, ki bi to storil,
uničil le samega sebe.
Zakaj bi preživljal svoje življenje jezen na ljudi, ki
verjetno sploh ne vedo ali jih ne briga, da si jezen? Ti ljudje še naprej
uživajo v svojem življenju, medtem ko si ti popolnoma nesrečen. Ni ti treba
dovoliti, da ti greh nekoga drugega uniči življenje. Odpusti jim, odpusti jim,
pusti, da greh izgine. Imej enak odnos, kot ga je imel Jezus do svojih
sovražnikov. S tem boš doživel čudovito svobodo, mir, dobro zdravje in Bog se
bo pokazal močnega kot tvoj Zagovornik.
Ko imaš grenkobo in neodpuščanje, imaš v možganih
spomin, ki je videti kot trnovo drevo. Ti trni izločajo strupene kemikalije,
zaradi katerih zboliš. Prav tako vam preprečujejo, da bi obnovili svoj um, ker
je znanost pokazala, da na strupenem trnovem drevesu ne morete zgraditi novega
zdravega spomina. Zato si ne morete opomoči od bolezni, ne glede na to,
za kakšno bolezen gre, če imate v možganih strupena trnova drevesa
neodpuščanja. Zato je neodpuščanje glavna ovira za ozdravitev.
Ko pa se odločite, da
boste to grenkobo sprostili tako, da osebi resnično odpustite iz svojega srca,
vzgojite nov zdrav spomin ali bujno drevo. To bujno drevo proizvaja zdrave
kemikalije, ki tečejo skozi ta stara trnova drevesa in dobesedno fizično odstranijo
te trne. Spomin bo še vedno tam, zato se boste še vedno spominjali, kaj vam je
oseba storila, vendar vas to ne bo prizadelo. V svojem življenju ne boste več
nosili bremena bolečine, sovraštva in grenkobe. Ta visokooktanski ping bo
izginil in ne bo povzročil bolezni v vašem telesu.
Preden se obrnete k Bogu, da bi se pokesali greha, ki
je povzročil vašo bolezen, morate odpustiti vsem, ki so vas prizadeli ali vam
storili krivico.
Če sem vam z branjem te knjige uspela pokazati, da imate
bolezen, ker ste na določenem področju služili grehu in ste na mestu, kjer ste
se pripravljeni pokesati za sodelovanje v tem grehu, si resnično želim, da vam
Bog odpusti. Vendar je to pogojno, saj od Boga ne prejmete odpuščanja, če ne
odpustite svojemu bratu. Zato morate, preden se obrnete k Bogu, da bi se
pokesali greha, ki je povzročil vašo bolezen, narediti vajo, kjer odpustite
vsem, ki so vas prizadeli ali vam storili krivico, ne glede na to, ali so živi
ali mrtvi.
Zato si vzemite trenutek, da se umirite in prosite
Svetega Duha, naj vam razkrije, komu morate odpustiti. On pozna vaše srce bolje
kot vi, zato poslušajte in bodite občutljivi na Njegove spodbude, ko vam bo v
misli priklical imena ljudi. Kdo je to, da se vam ob misli nanje v notranjosti
oglasi tisti visoki oktanski ping, se vam obrne želodec in se vam naježijo
dlake na hrbtu? Spustite jih in pustite, da gredo. Vse verbalne zlorabe,
čustvene zlorabe, spolne zlorabe, fizične zlorabe, legalizem, nadzor, zavračanje
in izdaja, ki ste jih utrpeli. . .. vse to pustite izginiti. Spodbujam vas, da
molite molitev, ki se glasi nekako takole:
»Oče, v Jezusovem imenu
molim, da bi tvoj Sveti Duh zdaj deloval v mojem življenju. Poglej v globino mojega srca in mi razkrij, kje
je trdota, neodpuščanje, grenkoba in zamera ali karkoli drugega proti
komurkoli. Prosim, prinesi njihova imena v moje srce zdaj z močjo svojega
Svetega Duha. Kesam se, Oče, ker včasih vračam zlo z zlom in se zaradi tega
počutim upravičenega. Mislil sem, da se ščitim, ko se v resnici nisem vedel nič
drugače kot oseba, ki mi je storila zlo.
Oče, kesam se, ker sem sodeloval v grehu grenkobe in
neodpuščanja. Kot dejanje svoje volje v poslušnosti Tebi se odločam odpustiti
(poimenujte osebo in kaj je storila). Zaupam ti, da bo moje odpuščanje iskreno
– da bom odpustil popolnoma, tako kot ti, brez oziranja nazaj. Prosim, vzemi
trdoto mojega srca in ga omehčaj s svojo ljubeznijo. Molim, da bi tvoje odpuščanje
teklo skozenj.
Hvala ti za delo, ki ga
trenutno opravljaš v mojem srcu.«
Morda boš moral odpustiti cerkvi.
Pravzaprav je 99 % ljudi v cerkvi od ponovnega rojstva
utrpelo škodo, poškodbe ali bolečino zaradi duhovnega vodstva. Odpustite jim in
pustite, da gre. Če ste razočarani nad krščansko cerkvijo, bi rada povedala, da
Bog ni krščanska cerkev. Ti pastorji in voditelji so samo ljudje. Pogosto ne
razumejo, kaj pomeni biti pastor, ker imajo svoje osebne cilje, so polni
sebičnih ambicij, želijo si kraljestva in imperije, želijo si vladati in
postali ste porabljeni za njihov sistem.
No, kaj potem, to je njihov greh. Bog se bo z njimi
soočil na Kristusovem sodnem prestolu, vi pa to preprosto pustite pri miru. Ne
prepustite se malodušju in se ne spotikajte ob neuspeh drugih. Ne glejte na
ljudi in pastorje, ki so šibki in so vas razočarali. Vstanite in se potrudite z
Bogom.
Opomba: Ni vam treba rešiti niti ene težave z
nekom, ki vas je zlorabil, da bi vas Bog ozdravil, če ste to težavo rešili z Bogom,
glede te osebe. Ni vam treba čakati na rešitev med to osebo in vami, preden
lahko ozdravite – to vas samo veže na tragedijo in viktimizacijo.
Naslednje področje, kjer boste morda potrebovali
odpuščanje, je, da boste morda morali odpustiti SEBI. Grenkoba ni vedno
povezana z drugimi. Lahko se znajdemo v obsodbi, krivdi in sramu zaradi sebe.
Pogosto govorimo o odpuščanju drugim, toda ali čutite neodpuščanje in zamero do
sebe? Se imate za krivega zaradi težave iz preteklosti? Če se spopadate s krivdo
in neodpuščanjem do sebe, vam priporočam, da si osvežite spomin z branjem
poglavja »Dan, ko se začne posvečenje« na strani 129, saj vam
bo nauk v tem razdelku na tem področju zelo pomagal. Se spomnite, da sem
pojasnila, da morate razločiti vir svojih misli (stran 92)? Ti
občutki neodpuščanja, ki jih imate do sebe, sploh niso vaše misli in občutki.
To je obtožujoči duh samo-sovraštva in samo-zaničevanja, ki vas obtožuje
samega sebe z mislimi v prvi osebi – verjeli ste njegovim lažem in ste jih
naredili za del svojega razmišljanja, kot da bi bili to vi.
Ne pozabite, da vaš boj ni z mesom in krvjo (Efežanom 6:12)
in zato vaš boj ni s samim seboj.
Odpustiti si moraš – nimaš druge možnosti, ker bolezni,
ki izvirajo iz sovraštva do sebe in krivde, vodijo v smrt in preprosto se ne
splača verjeti hudičevim lažem. Želim, da to poveš na glas: »Nisem kriv!«
Nekateri ljudje so tako globoko v krivdi in sovraštvu do
sebe, da jim obtožujoči duh, ki je navezan nanje, ne dovoli, da bi to povedali,
ker je v trenutku, ko to izpustijo in rečejo: »Nisem kriv,« ta lažnivi duh
premagan. Spodbujam te, da si to rečeš: »Nisem kriv.
Postal sem eno z grehom,
kot da bi bil to jaz, in se vsa ta leta krivim in sem zagrenjen do sebe.
Počutil sem se krivega, nevrednega, osramočenega in manjvrednega ter se
primerjal z drugimi. Oče, kesam se za grenkobo in neodpuščanje do sebe in si
odpuščam. Zapovedujem obtožujočemu duhu sovraštva do sebe, samo-zanikanja in
krivde, naj izgine iz mojega življenja v Jezusovem imenu.«
Tako preprosto je. Morda boste morali v naslednjem mesecu
obnoviti svoj um, da boste to dojeli. Ste jezni na Boga? Neverjetno je,
koliko ljudi ima neodpuščanje do Boga Očeta. Mnogi ljudje gojijo zamero in
grenkobo do Boga, ker ga krivijo za razočaranje ali tragično situacijo ali za
nekaj, kar se ni izšlo po njihovih pričakovanjih.
Hudič želi, da krivite Boga, ker želi ustvariti razkol
in ločitev v vašem odnosu z njim. To vam bo ukradlo veselje, ljubezen in strast
do Njega ter odprlo vrata hudiču v vaše življenje. Če imate v srcu jezo,
neodpuščanje in grenkobo do Boga, se temu odpovejte in pustite, da gre. Ni
kriv, je dober Oče. Bog je vaš prijatelj, ne vaš sovražnik. Ne obračajte se
stran od edinega, ki vam lahko pomaga in vam da življenje, pravi mir in
veselje. Če ste jezni ali razburjeni na Boga, vas spodbujam, da z mano molite
tole molitev, da se boste osvobodili krutih posledic neodpuščanja in grenkobe,
ki ste jo morda usmerili do Njega:
»Bog, gojim jezo do Tebe.
Vem, da nisi storil ničesar narobe in potrebujem tvoje odpuščanje. Vendar
verjamem, da mi bodo besede »Odpuščam ti« pomagale, da se osvobodim
neodpuščanja, ki sem ga napačno usmeril do Tebe. Odpuščam Ti. Moje težave niso
tvoja krivda. Ti si moj odgovor.«
Preden se kdaj odpravite k prestolu, da bi se pokesali
in prosili za ozdravitev od bolezni, morate priti do točke, ko odpustite Bogu,
sebi in drugim. Pomembno je razumeti, da so te molitve le vodilo, ki vam bodo v
pomoč. Če to počnete le zato, da bi se pozdravili iz sebičnih razlogov, in to
uporabljate kot sistem ali mehanizem, zapravljate svoj božanski čas. Boga ne
zanimajo besede na pamet – gleda v vaše srce in od tam morata priti vaše
kesanje in odpuščanje.
Jezus je umrl, da bi dal Svoje življenje za nas. Efežanom
6:6: »Ne služite na videz, kakor bi ugajali ljudem, ampak kot služabniki
delajte za Kristusa, iz srca izpolnjujoč Božjo voljo.« KJV
Nenehno vadite Matej 18:35: »Tako bo tudi moj
nebeški Oče ravnal z vsakim, ki ne odpusti svojemu bratu njegovih prestopkov iz
srca.«
Ne pozabite, Božja popolna
volja ni zdravljenje, temveč preprečevanje bolezni. Če želite uživati obilno življenje božanskega zdravja, za katerega je Jezus umrlza vas,
(Janez 10:10; Izaija 53:5), morate
nenehno vaditi navado odpuščanja. Ne bom umrl zaradi
grehov drugih ljudi. Nočem več sprejemati grehov drugih ljudi v svoje življenje. Odločil sem se, da bom
vedno odpuščal vse grehe vsem ljudem. Vseeno mi je, kaj govorite ali
kaj mi počnete ali ne – odpustil vam bom in
to me dela izpolnjevalca Besede.
Ni komentarjev:
Objavite komentar