OZDRAVLJENJE IZ NEBEŠKEGA SODIŠČA
V službi ozdravljenja sem deloval
že mnogo let, že vrsto let. Pravzaprav, ko sem prvič prenehal delovati kot
pastor, in začel potovati, pred skoraj 15 leti, ker sem mislil, da bom
preporoditelj v ozdravljenju. Mislil sem si, to bom počel, ker se mi je zdel to
tako zelo pomemben nivo, biti na tem področju, in se premikati v apostolstvu,
in v treh letih je prišlo celotno razodetje Nebeškega Sodišča.
Vedno sem vedel, da imata Nebeško
Sodišče in ozdravljenje povezavo. Molil sem za zelo veliko ljudi, za veliko
bolnih ljudi, in videl, da so bili mnogi ozdravljeni, vendar sem videl tudi, da
nekateri niso ozdraveli, in celo, da so nekateri umrli. Zato vem, da se to ni
dogajalo samo meni, ampak tudi drugim, le da tega niso razglašali. Vsi služabniki,
ki molijo za bolne imajo nekaj izjemnih uspehov, nekaj neuspehov, a tudi nekaj smrti.
In odkril sem nekaj, čeprav ne
pravim, da imam vse odgovore, toda danes vem, da razlog, da mnogi ljudje niso
ozdravljeni, ni v tem, ker jih Bog ni slišal, ker jih Bog ne ljubi, temveč je razlog, zakaj
niso bili ozdravljeni v tem, ker ima sovražnik proti njim pravno tožbo,
ker vidi vso njihovo krvno linijo, oziroma vse njihovo življenje.
V Novi Zavezi so približno štiri
mesta, kjer vidite, da se Jezus jasno ukvarja s pravnimi vprašanji, da bi lahko
osebi prinesel ozdravitev. Prva je v Luku 13, kjer je opisana ženska, ki je
bila sključena že 18 let.
10 V soboto je učil v neki shodnici. 11 In
glej, tam je bila tudi žena, ki je že osemnajst let imela duha bolezni. Bila je
sključena in se sploh ni mogla vzravnati. 12 Ko jo je Jezus videl, jo je
poklical k sebi in ji rekel: »Žena, rešena si svoje bolezni.« 13 Položil
je nanjo roke in takoj se je vzravnala in slavila Boga. 14
Oglasil pa se je predstojnik shodnice. Nejevoljen je bil, ker jo je Jezus
ozdravil v soboto, in je govoril množici: »Šest dni je, v katerih je treba
delati. Ob teh dneh torej prihajajte in se dajajte zdraviti, ne pa na sobotni
dan.« 15 Gospod pa mu je odgovoril: »Hinavci! Ali ne odveže vsak od vas v
soboto svojega vola ali osla od jasli in ga žene napajat? 16 Te pa, ki je
Abrahamova hči in jo je satan zvezal za – poslušajte – osemnajst let, ni bilo
potrebno rešiti te vezi na sobotni dan?« 17 Ko je to govoril, je bilo vse
njegove nasprotnike sram, vsa množica pa se je veselila vseh veličastnih reči,
ki jih je delal. (Luka 13:10-17).
In v Svetem pismu beremo, da jo
je videl, jo poklical k sebi in ji rekel: Žena, rešena si svoje bolezni.« Jezus
je imel do nje sočutje. Beseda REŠEN, POMENI V Grščini APOLLON, kar pomeni izdati ločitveno odločbo, to pomeni
preklic prejšnje pogodbe; to so vse
pravne stvari, in s tem ji je povedal, da je bila zakonita pravica, ki jo je
sovražnik 18 let uporabljal proti njej, in jo držal v tem stanju, zdaj
odstranjena.
Ko je to rekel, je bila ženska še vedno
sključena, navkljub temu, da ji je rekel, da je rešena svoje
bolezni. In potem vidimo v naslednjem stihu, da je položil nanjo roke in ona se je takoj
zravnala in začela slaviti Boga. Ko se je je Jezus dotaknil, je
sprostil maziljenje, ki jo je dokončno osvobodilo. In to je bil celoten način,
po katerem ji je prinesel ozdravljenje.
Za mnoge ljudi sem molil, in
ljudje so doživljaji vidne manifestacije, videlo se je, da se jih je Bog
dotaknil, skozi Njegovo maziljenje, postalo jim je vroče, tresli so se, na njih
je prišla Božja moč, in vendar, ko je bilo vse povedano in narejeno, so bili še
vedno bolni. Iz tega sledi, da maziljenje ne bo kršilo legitimne, pravne
pravice satana, ki jo ima pred sodiščem. Jezus ne gre preko pravne pogodbe, da
bi izdal ločitveno pogodbo, proti stvari, ki zahteva to zakonsko pravico. Ne
more v vseh primerih izreči to besedo apollo – svoboden si. To tudi povem
ljudem.
Lahko se ukvarjaš z zakonitimi
pravicami, vendar moraš imeti dovolj veliko maziljenje, da v takšnih situacijah
prineseš ozdravljenje tej osebi, v njeni situaciji. Bog res lahko naredi vse dobro,
ampak ozdravljenje glavobola ali ozdravljenje zlomljene hrbtenice, ko nekdo
sedi na invalidskem vozičku, se razlikuje. Torej moraš imeti precejšnjo raven
maziljenja, kot ga je imel Jezus, da se lahko ukvarjaš s pravnim vprašanjem te
osebe.
Pomembno je odpustiti, zelo
pomembno pa je pa tudi, moliti večkrat. To je tisto, kar je Jezus mislil in kaj
je rekel. Ko je molil za slepega, je navkljub temu, da je bil Bog, zanj molil
dvakrat. Ko je molil prvič je človek videl ljudi okoli sebe kot drevesa. Ko je
Jezus molil zanj drugič, je popolnoma jasno spregledal. To pomeni, da je Jezus
maziljenje nanj sprostil dvakrat.
Prispeli so v Betsajdo in pripeljali so mu
slepega ter ga prosili, da bi se ga dotaknil. Prijel je slepega za roko in ga povedel iz vasi. Nato mu je s
slino omočil oči, položil nanj roke in ga vprašal: »Vidiš kaj?« Ta se je ozrl
kvišku in rekel: »Vidim ljudi, kakor da bi okrog hodila drevesa.« Nato mu je
ponovno položil roke na oči in slepi je
spregledal. Ozdravel je in vse razločno videl. (Marko 8:22-25).
Jezus se je moral dotakniti
slepega dvakrat, da je ta jasno spregledal in popolnoma ozdravel. Tudi John G.
Lake je razumel ta princip, to načelo. Govoril je o tem, da je Jezus nosil
maziljenje brez mere, Duha brez mere, in jaz ne pravim, da mi ne moremo imeti
takšnega maziljenja (moje mišljenje je, da Jezus ozdravlja in ne mi), zato je
pomembno, da se bolnika dotaknemo večkrat, da pride večja raven maziljenja nanj.
Tudi večkrat, ne samo dvakrat, kot je to storil Jezus.
John G. Lake je poslal svoje
učence ozdravljat in jim rekel. Naj se ne vračajo, dokler bolniki ne bodo
ozdravljeni. In oni so bili ozdravljeni. Oni so šli rešit pravno težavo, ki bi
jih lahko zadrževala v tej bolezni, in ko bolnik dobi to svobodo, se ga
dotaknejo in on je ozdravljen zaradi prostega pretoka maziljenja. Ni več pravne
ovire.
Apostol Robert Henderson
Ni komentarjev:
Objavite komentar