BOŽJI ODGOVOR NA ČLOVEŠKI GREH
Hyman Appelman
“Plačilo za greh je namreč smrt; božji
milostni dar pa je večno življenje v Kristusu Jezusu, našem Gospodu.” (Rim
6,23)
V enem mogočnem stavku, nam
apostol Pavel na kratko izrazi Biblijo, potrebo človeka in Božjo pomoč.
V eni močni
izjavi zbere Pavel vse, kar nam je potrebno, da bi vedeli za načrt zveličanja.
Mnogi
govorijo, da bi želeli postati verniki, vendar ne poznajo dovolj Knjige. Oni
želijo imeti čas za proučevanje Božje Besede. Večina od njih nikoli ne
postanejo verniki. To je samo še ena od satanovih pasti. V tem genialnem, a
lahko razumljivem stavku, nam Pavel razkrije alibi vsakega grešnika. Ta vrstica
iz Rim 6,23 vsebuje dovolj, da reši vsakogar, ki veruje in obsodi vsako
neverujočo dušo na zemlji. Jasno, definitivno, enostavno in nepogrešljivo, je
ta vrstica razdeljena v tri misli:
1. greh je smrt
2. zveličanje je po Kristusu
3. to zveličanje je brezplačno, ker je Božji
dar.
1.GREH JE SMRT
Skozi stoletja se potrjuje ta
Pavlova misel, da je posledica greha smrt.
To je bila
smrt, ko sta bila Adam in Eva izgnana iz Edenskega vrta in ko jima je bil dan
smrtonosni znak na čelo.
Bila je to
smrt, ko so vode Božje jeze preplavile zemljo in uničile vse, kar je imelo dih
življenja izven barke. Vsako plavajoče truplo človeka ali zveri na tistih strašnih vodah, je bil amen na to
Pavlovo trditev.
Bila je to
smrt, ko je padel ogenj iz neba in popolnoma uničil Sodomo in Gomoro. Vsak
tleči ogorek in vsak ogljeni
ostanek, je bil “ ja, zares ” na ta tekst.
Bila je to
smrt, ko je tiste strašne noči v tistem strahovitem mimohodu Božje jeze, angel
smrti prešel skozi Egiptovsko
zemljo, zahtevajoč vsakega prvorojenca v vsakem poganskem domu. Vsak jok in
vsak krik, ki je izšel iz trpečega srca
očetov in mater, tiste od Boga preklete noči, je bil pozitivna demonstracija
večne resnice te izjave.
Bila je to
smrt, ko so se vode Rdečega morja zaprle in pogoltnile egiptovsko viteštvo.
Bila je to
smrt, ko je angel Božji s svojo težko roko pobil 185.000 Sanheribovih asirskih
vojakov, ki so oblegali
Jeruzalem.
Bila je to
smrt, ko je Jezus Kristus izkrvavel svoje življenje na golgotskem križu.
Bila je to smrt, ko je Tit natopil
Jeruzalem s krvjo tisočev pogubljenih Judov.
Bila je to
smrt, ko je srbski študent ustrelil avstroogrskega prestolonaslednika in se je
svet
natopil s krvjo Prve svetovne
vojne.
Vsako truplo, ki je plavalo, vsak tleč kup
sodomske kataklizme, vsak mrtev egipčanski prvorojenec, vsak potopljen
egiptovski vojak, vsak od kuge zadet sirski vojak, vsaka kapljica Kristusove
krvi, grob vsakega neznanega junaka, ki krasi glavno mesto vsake civilizirane
države, je krik in večni amen na to Pavlovo trditev: “Plačilo za greh, je namreč smrt.” Bila je smrt in je smrt! In bo
smrt, dokler ne bo Kristus, zmagovalec, uničil poslednjega strašnega
sovražnika.
Plačilo za greh je smrt tudi danes, tukaj
med nami. To je fizična smrt, duhovna smrt, druga smrt. To je smrt
karakterju, osebnosti, ambiciji, ugledu, ljubezni, vplivu, življenju, domu,
delu, šoli, cerkvi.
To
je splošna smrt. Jud, nejud, moški, ženska, otrok; “....Duša, ki greši, umre.” (Ez
18,4). Od nje ne morete pobegniti. Ne morete je zanikati, se ji zoperstavljati,
se skriti od nje. V naših lastnih telesih nosimo njeno seme. Vdihujemo jih z
zrakom. Vnašamo jih v sebe z vodo in hrano. Vse vesolje je pod prekletstvom,
obsodbo in posledico greha – kar je smrt. Revež ni dovolj reven, da bi se ji
izmuznil. Bogataš ni dovolj bogat, da bi jo premagal. Kralj na svojem prestolu,
kraljica v svojem apartmaju, nečistnica v svoji luknji, kmet na svoji brazdi –
v smrti so si vsi podobni.
Nobeni načrti, nobeni programi,
nobene organizacije, nobeni predlogi človeka, na noben način ne morejo na
boljše spremeniti to strahovito dejstvo.
To je
neizbežna smrt. Najdete jo kjerkoli se nahajajo ljudje. Civilizacija je ne
omejuje; grobost je ne more preprečiti. Briljantnost ji ni prepreka; divjaštvo
je ne more ustaviti. Pogrebne sprevode boste našli v srcu poganske Afrike,
kakor tudi v najvišjih sloji Zahoda. Ni opravičila, ni bega, ni izjeme. Ne more
se odkupiti, ne more se urazumiti, ne more se odriniti. Njen strašen koščen lik
je neizbežen, kakor tudi misel našega uma ali bitje našega srca. Na vsak način,
če to moški doumejo in žene vidijo, bodo prenehali z norim hitenjem za
materialnim in minljivim, ter pohiteli v iskanju za večnim. Naš celoten sestav
– družbeni, politični, gospodarski, pa celo verski se menja preko noči, če se z
nekim dejanjem Božje milosti neizbežnost smrti vtisne v dušo človeštva.
Tu
ne gre samo za splošno smrt, tu ne gre samo za neizbežno smrt, temveč je na
osnovi avtoritete Božje Besede, greh večna smrt, druga smrt, brezup gorečega,
večnega pekla. In to je resnična posledica greha. Če se reši problem greha,
če se zlomi satanov prijem, zaustavijo napadi in skušnjave, izgubi pekel vso
grozovitost, in smrt je izgnana iz programa večnosti.
Obstaja
večni pekel z večnim ognjem in večnim trpljenjem, izgon iz Božje navzočnosti,
mesto nenehnega, brezupnega in nemočnega očitka vesti, ki čaka tiste, ki so
umrli brez priznanja svojih grehov in brez odpuščanja. To je Božji zakon. To je
razglas večnosti. To je deklaracija stoletij.
Vendar obstaja beg iz
trpljenja, iz obsodbe, iz propada, iz prekletstva greha. To je od Boga
obljubljena, od Jezusa zagotovljena, od Svetega Duha ponujena pot. To je pot
Biblije, pot evangelija, pot križa, pot krvi, pot Golgote. Ta je Boga stala vsega kar je bil in vsega,
kar je imel, On ga brezplačno nudi človeškim otrokom. To je moj drug
stavek.
- ZVELIČANJE
JE PO JEZUSU KRISTUSU
V Jezusu
Kristusu je absolutno, popolno, večno, učinkovito zveličanje za vsako dušo do
koncev zemlje. Rečete: “Pridigar, kako lahko to rečeš?" Saj ne poznaš vseh
ljudi na svetu. Celo nas tukaj, ki nam pridigaš, ne poznaš vseh.
Kako si lahko tako dogmatično prepričan,
da obstaja zveličanje za vse nas?” Ljubljeni, jaz vas mogoče ne poznam. Mogoče
ne poznam vseh ljudi na svetu.
Poznam pa Biblijo. Poznam
Gospoda. In zaradi tega, ker poznam Knjigo in Boga te Knjige, brez oklevanja
nudim zveličanje vsakemu od vas, na temelju evangelija. Sveto Pismo nam
daje tri temeljne resnice glede te odrešitve.
1. Jezus je prišel da zveliča.
On sam je rekel: “Saj tudi Sin človekov ni prišel, da bi mu
stregli,
ampak, da bi stregel in dal življenje v odkupnino za mnoge.”
( Mk 10,45)
“Sin človekov je namreč prišel iskat in rešit, kar je izgubljeno.”
(Lk 19,10).
Bog je za Njega rekel: “Rodila bo sina in daj mu ime Jezus, kajti
on bo svoje ljudstvo odrešil grehov.” ( Mt 1,21).
To je bilo Njegovo poslanstvo. To
je bila njegova služba.
Zaradi tega je zapustil svoj dom
v nebesih.
Zaradi tega je prevzel omejeno
življenje človeka.
Zaradi tega se je spustil v
mizarsko delavnico v Nazaretu.
Zaradi tega je sam sebe spustil
na nivo revnih, odpovedujoč se celo gole udobnosti doma in družine.
Zaradi tega je pridigal Besedo, ozdravljal bolne, čistil
gobavce, obujal mrtve.
Zaradi tega je cele samotne noči
molil obtežen z duševno bolečino sveta.
Zaradi tega je jokal nad
Jeruzalemom.
Zaradi tega je imel krvave kaplje
znoja v mraku Getsemanija.
Zaradi tega je umrl na križu.
Ja obstaja zveličanje za vsakega od vas, ker je Jezus Kristus prišel,
da zveliča.
1. On
je umrl, da zveliča
On je na
svojem lastnem dragocenem telesu, na strašnem Golgotskem križu, ponesel grehe
vsake duše med nami.
“Njega, ki ni poznal greha, je zavoljo nas storil za greh, da bi mi
postali Božja pravičnost v njem.”(2 Kor 5,21)
“Kristus pa nas je odkupil od prekletstva postave tako, da je za nas
postal prekletstvo. – pisano je namreč: ‘Preklet je vsak, kdor visi na lesu!’
(Gal 3,13)
“Saj veste, da vas iz vašega praznega življenja, ki ste ga podedovali
od očetov, niso odkupile minljive reči, srebro ali zlato, .... ampak dragocena
kri Kristusa, brezhibnega in brezmadežnega Jagnjeta.”
(
“Mi vsi smo tavali kakor ovce, obrnili smo se vsak na svojo pot, Gospod
pa je naložil nanj krivdo nas vseh.” (Iz 53,6)
Ti odlomki iz
Svetega Pisma so jasni in dokončni v svoji izjavi, da je Kristus Sin Božji,
umrl za naše grehe, umrl, da zveliča. Ta smrt je pečat zveze med Očetom in
Sinom na temelju katerega smo odrešeni,
ko pridemo k Bogu v veri v Kristusa. Jezusova kri, prelita na golgotskem
križu, je zvezala Božje roke na dva načina:
brez te krvi On ne more rešiti niti enega
grešnika
in On mora rešiti vsakega grešnika, ki pride
k Njemu in
zahteva spravo.
In kakor ste prepričani v
dejstvo, da je Jezus umrl pod bremenom Golgotskega križa, tako ste lahko
prepričani v opravičenje od svojih grehov.
- Jezus
živi, da zveliča.
Če bi bil križ konec Gospodovega
življenja, če bi bila Jožefova grobnica še vedno zapečatena s prijemom smrti in
groba, bi bilo naše zveličanje stvar globokega dvoma in grenke bojazni. Tedaj
ne bi mogli biti prepričani v neoporečno zamisel o Jezusu, o Njegovem
brezgrešnem življenju, Njegovem učenju, ki je brez tekmeca, z Njegovimi
mogočnimi deli, Njegovi moči ozdravljanja, zveličanja in vzdrževanja.
Temelji naše vere so položeni v
resničnost vstajenja in večnega, nebeškega življenja Odrešenika. Toda mi imamo
Božjo Besedo in pričevanje dva tisoč let krščanske zgodovine, da se je križani
Sin Božji res dvignil iz smrti, da se je On vrnil k svojemu Očetu v slavo in da
On v Svetem Duhu menja usodo ljudi, narodov in sveta.
Vsak od nas lahko po veri izkusi osebno, jasno in prepričljivo bivanje
živega Kristusa v sebi. To ni nekaj, kar se razlaga; nekaj o čemer se
razpravlja, ali prepira. To je
izpolnjenje srca, ki ga doseže tisti, ki se radostno preda Gospodu. S tem
izkustvenim spoznanjem pridemo do zaključka, da Jezus živi, da odrešuje. On z
nami hodi, se pogovarja, nas vodi, podpira, nam daje moč, nas razsvetljuje,
oplemeniti, usposablja; na kratko rešuje nas od suženjstva, izčrpanosti in
pomanjkanja tega sveta, ter nas vodi v radost in polnino skupnosti z Bogom in
služenju v Bogu. To je tisto, kar je pobožen pesnik prepeval, ko je zapisal:
“Od tu sledi, da lahko za vedno odrešuje
tiste, ki po njemu prihajajo k Bogu, ker vedno živi, da posreduje za njih.”
Ja, tudi za vas obstaja
zveličanje, ker Jezus živi, da zveliča.
3. ZVELIČANJE JE BREZPLAČNI DAR BOŽJE
LJUBEZNI
In sedaj moj
zadnji stavek. "Z milostjo ste
namreč odrešeni po veri in to ni iz vas, ampak je Božji dar. Niste odrešeni iz
del, da se ne bi kdo hvalil. (Ef 2;8,9).
"Saj smo bili tudi mi nekoč neumni, nepokorni in v zablodah.
Stregli smo najrazličnejšim poželenjem in nasladam. Živeli smo v hudobiji in
nevoščljivosti. Neznosni smo bili in sovražili drug drugega. Ko pa sta se
pojavili dobrota in človekoljubnost Boga, našega Odrešenika, nas je rešil, a ne
zaradi del pravičnosti, ki bi jih storili mi, marveč po svojem usmiljenju, s
kopeljo prerojenja in prenovitve po Svetem Duhu. Tega je po našem Odrešeniku
Jezusu Kristusu obilno izlil na nas, da bi opravičeni po Njegovi milosti,
postali dediči večnega življenja, v katero upamo." (Tit 3;3-7)
Odrešenje je
brezplačno, ker je neprecenljivo; je iznad človeške vrednosti in sposobnosti
izračuna. Ne obstaja nič s čimer bi človek odrešenje lahko primerjal. Vzemite
vse blagoslove, katere je Bog spustil na nas, dodajte temu mnogoštevilna
materialna bogastva, nepremičnine, imetje, uspehe, dosežke, dragocene stvari po
celi zemlji, ter jih združite v en ogromen kup, tako da s sijajem preseže
opoldansko sonce na vrhuncu njegovega sijaja. Postavite za tem ob strani te
ogromne gore samo eno dragoceno kapljico Jezusove krvi. Primerjajte med seboj
imeti v posesti odrešenje brez smrtnega življenja in blaženosti s katerokoli
zemeljsko stvarjo in razumel boš, kaj mislim, ko govorim o neprecenljivosti te
najmogočnejše od vseh Božjih milosti.
Odrešenje je
brezplačno, ker je za njega plačano. Za njega je plačano s ponižanjem Božjega
Sina, ko se je sam odpovedal svoji nebeški slavi in prišel na zemljo, da bi
živel, kakor reven galilejski vaščan. Za njega je plačano s krvavim znojem v
Getsemaniju. Za njega je plačano s krivičnim rimskim bičem. Za njega je plačano
s samoto, žalostjo, globoko bolečino in prelito krvjo Golgote. Bog ne more
sprejeti, Bog ni mogel sprejeti, Bog noče sprejeti, Bog ne sprejema, niti ene
druge cene od nas ubogih grešnikov, razen spokorjenje
in vero.
Odrešenje je brezplačno, ker je ponujeno
vsem, ki pridejo in ga sprejmejo.
Glede tega je
Biblija popolnoma dokončna. Na mnogih mestih, na mnogo načinov, skozi primere
in zgodbe, nam Sveti Duh, pisec Svetega Pisma, ponuja Kristusovo kri, kruh in
vodo življenja, popolnoma zastonj, vsem, ki pridejo. Dva tisoč let brezplačnega
odrešenja se nudi človeštvu. Brezmejne množice iz vsakega podnebja, iz vsake
države, stanja in rase, so našle svojo pot do Izvira, do krvi poškropljene
Golgote in se napile globoko in brezplačno krvi in vode za svoje lastno
opravičenje in večno radost.
Sveti Duh tudi vas kliče k tem odrešenju. Z
vsako obljubo odrešenja, z vsakim gorečim pozivom, z vsako čudovito in nežno
besedo poziva, ki si jo On lahko izmisli, vas On podpira, da pridete in se
rešite, da pobegnete od jeze, ki prihaja, da pridete zato, da se izognete joku
greha. Stojite na križišču. Na enem mestu Gospod vleče vaše srce in vašo
dušo in vam ponuja Kristusovo kri za odpuščanje vaših grehov. Z druge strani se
bori satan s svojo peklensko silo, da vam prepreči da sprejmete poziv
evangelija. Odločitev je vaša. Ali plačilo za greh, ali Božji dar. Ali Kristus,
ali satan; ali Bog, ali greh; odrešenje, ali prekletstvo; ali življenje, ali
smrt; ali nebo, ali pekel. Vaša odločitev bo odločilna. Satan vas ne bo
izpustil brez boja. Od njega se
morate odtrgati z dejanjem svoje volje. Prekoračiti morate mejo na
drugo stran, k Rešitelju. Bog pa bo zaradi Jezusa Kristusa storil ostalo.
Pred nekaj
leti, je bil čudovit mlad evangelist Henry Moorehouse, povabljen v neko velško
rudarsko mesto, da bi imel sestanke prebujenja. Nekaj kristjanov mu je
postavilo skromen šotor - štiri zidove in streho. Začel je pridigati, dvakrat
na dan. Množice so prihajale. Duše so bile odrešene. Organizirala se je cerkev.
Sestanki so razburkali mesto in postali tema razgovorov na ulici. Ko je nekega
večera krenil k prižnici, sta ga dva člana cerkve poklicala na stran.
"Brat
Henry", sta rekla, "nekateri od nas verjamemo, da bi bilo bolje, da v
tem večeru zaključiš s sestanki in zapustiš mesto."
"Zakaj
bratje?" je vprašal pridigar. "Za kaj gre?" "Kaj sem
naredil?"
"Nič
nisi naredil brat Henry, temveč bo tebi storjeno."
"Kaj bo
meni storjeno in kdo bo to naredil?" Svobodno mi povejte. Ne bojim se. Ob
tem ne morem dobro premisliti, dokler mi ne razodenete vsa dejstva."
"Brat
Moorehouse", mi je rekel eden od njih, "v tem mestu živi zločinec po
imenu Ike Miller. On je najhudobnejši, najbolj pokvarjen in najbolj podel
človek za katerega vemo. Sovraži pridigarje, prezira cerkev, hudo ravna s
kristjani, preklinja Gospoda in Biblijo. Nekaterim od nas je rekel, da če danes
zvečer ne zaključiš sestankov, bo naslednji večer prišel, prekinil sestanek in
te s pištolo izgnal iz mesta."
Henry je
spustil glavo v tihem razmišljanju. "Bratje", je rekel, popolnoma
prepričan sem, da me je Gospod pripeljal sem, da vam pridigam. On bo na tem
sestanku poskrbel za mene. Ne bom bežal. Kako ta Ike zgleda?"
Povedali so
mu. Cel naslednji dan je pridigar iskal in lovil Ikea po celem mestu, da bi se
z njim pogovoril, a ga ni mogel najti. V tem večeru je bil šotor prepoln. Henry
je najavil pesem, nato drugo. Nekoga je poklical, da moli. Za tem je množica
spet zapela. Evangelist je prebral neko vrsto iz Svetega pisma, najavil temo
pridige in za tem ponovno za nekaj časa vodil skupnost v molitvi. Po tem, je začel pridigati. Komaj se je dobro utekel,
ko so se vrata treskoma odprla in prepustila ogromen, neroden lik Ikea Millera.
Moorehouse ga je prepoznal po opisu, ki ga je dobil. Ike je prišel popolnoma
blizu naprej in sedel na klop v prvi vrsti, potem pa pogledal v pridigarja,
kakor da govori: "Dobro, samo nadaljuj, da zaključiš, kar imaš."
Henry je
zaprl Biblijo, Še enkrat je dvignil svoj obraz k Bogu v tihi molitvi. Za tem je
počasi, nežno in jasno naznanil novi tekst:
" Da, Bog je tako ljubil ta svet, da
je dal svojega edinorojenega Sina, da bi se nihče, kdor vanj veruje ne pogubil,
ampak bi imel večno življenje." (Jan 3,16)
In pridigal
je o Božji ljubezni, pridigo, ki bi raztopila celo kamnito srce. Ko je
zaključil, je poklical ljudi, da se dvignejo in najavil pesem poziva k oltarju.
Nihče se ni premaknil. Nekaj jih je zapelo. V sredini druge vrstice, se je Ike
Miller obrnil in s težkimi koraki odšel. Množica se je v trenutku sprostila.
Nekateri ljudje so se približali pridigarju. "Henry, od vseh norih stvari,
ki jih nek pridigar lahko stori, si ti v tem večeru naredil najhujšo. Kaj
človek, kakor je Ike Miller ve o Božji ljubezni? Zakaj mu nisi raje govoril o
Božji jezi in kazni za greh ?"
"Moorehouse
je sklonil glavo in vroče solze so mu spolzele preko obraza:
"Bratje", je rekel, "molite za mene. Mogoče sem se zmotil,
vendar sem poskušal slediti vodstvu Svetega Duha."
Sveti Duh je
vedel kaj dela. Prav On je govoril skozi pridigarja, od greha otrdelemu srcu,
tega pokvarjenega rudarja. Ike Miller je zapustil šotor, ter na pol slep,
opotekajoč se odšel po glavni ulici skozi mesto. Šel je mimo salona, igralnice
in mesta brezkončno slabega slovesa. Ljudje in žene so ga poskušali ustaviti, a
se jih je otresel in nadaljeval svojo pot. Prišel je do konca ulice, skrenil
desno in odšel še skoraj kilometer po ozki vaški cesti, do prevrnjenih vrat na
zrušeni ogradi, izza katere se je nahajala enosobna brunarica, tako stara in
slaba, da se je lahko videlo svetlobo luči med deskami. Dobro je zaslužil, pa
je vse zapil, zaigral in zapravil.
Krenil je k
vratom in jih odrinil. Prostor je bil na pol prazen. V enem kotu stara peč,
postelja, slamnjača, miza, dva razmajana stola. Žena je sedela za mizo in nekaj
krpala. Dvoje otrok, deklica desetih in deček sedmih let, sta bila poleg mame, nagnjena nad nečem v njenem naročju.
Slišali so vrata in videli očeta, kako vstopa. Njihovi mali obrazčki so
prebledeli od strahu. Mama se je dvignila, porinila otroke izza sebe in se
počasi ritensko odmikala proti postelji. Mislili so, da je oče pijan in, da jih
bo pretepel. Da bi prihranila otrokom, je bila mama pripravljena vse prevzeti
nase. Ike je vedel kaj delajo. On je bil gnili grešnik, vendar je bil poln
občutkov. Srce v njegovem velikem telesu je zastalo. Oči so ga zapekle od
zadržanih solz. Ko je vstopil v prostor, je razširil roke in objel svojo ženo.
"Lassie", je rekel, "ni se ti več treba bati se. Bog ti je v tem
večeru pripeljal novega moža." Med tem, ko je jokala si jo je prižel na
srce. Ko jo je spustil, je pokleknil ob postelji in izpod nje izvlekel otroke.
Ko so prišli ven, so videli objokano mamo, zato so tudi sami začeli jokati.
Ike jih je
objel, božal, tešil, ljubkoval in skupaj z njimi jokal. Po nekaj trenutkih, se
je obrnil k svoji ženi: "Lass, moramo moliti." Vsi štirje so
pokleknili okoli mize. Žena je poskušala moliti, a je zajokala. Vsa bolečina,
muka, težave in slabo ravnanje preteklih let so izšli skozi njeno glasno
jokanje. Otroci so jokali z njo.
Ike je
dvignil svoj glas: "Gospod", je rekel in obstal. "Gospodar"
in obstal. "Rešitelj" in obstal. "Oče" in obstal. Tako
močno je želel moliti, vendar ni vedel kako. Njegovo grešno srce se je zlomilo.
Dolgo zadržan hudournik solza, je privrel skozi močna čustva kesanja in
hrepenenja. Nenadoma mu je skozi um padla
vrstica iz stare molitve, ki se jo je naučil na kolenih svoje matere.
Dvignil je glavo in ihte zakoprnel:
Jezus mili,
krotki in blagi,
na tega
otročka pogled svoj obrni;
moje
prostodušnosti se usmili
in dovoli, da
pridem k Tebi.
Ljubljeni, Jezus je iztegnil roko
iz neba in s krvjo svojega lastnega Sina opral grehe tega človeka. Iz njega je
naredil Božjega otroka, ga poklical pridigati Besedo in uporabil za
pridobivanje tisočev za Kristusa.
Bog, bo zaradi Jezusa, naredil isto za vas,
če pridete in sprejmete brezplačni dar Njegove ljubezni;
večno življenje po Jezusu Kristusu.
Ni komentarjev:
Objavite komentar