PRIČEVANJA

14. jan. 2022

Hyman J. Appelman - SAMOMOR DUŠE



 

SAMOMOR DUŠE

 

Hyman J. Appelman

 



 

 

»….le kako bomo ušli mi, če nam ni mar za tako veliko odrešenje, o katerem je začel govoriti Gospod, in so ga tisti, ki so ga slišali, utrdili med nami (Heb 2,3).

            Vsakič, ko preberem to vrstico iz Svetega Pisma, vsakič, kadar poskušam pridigati o njej, mi pride na misel dogodek, ki se je zgodil davno prej, preden sem postal kristjan.

            Bilo je okoli šeste ure popoldan, ko se je neki farmar, mlad človek, vračal iz vasi, kjer je kupil živež. Hodil je po železniških pragovih. Spuščal se je mrak; ni bilo še popolnoma mračno. Roke je imel natovorjene z zavoji. V eni roki je nosil laterno in zavitke z živili. Nenadoma se je spotaknil, padel in malo je manjkalo da ni vse izpustil iz rok. Nekako mu je uspelo zravnati se, nato pa je pogledal v tla. Ni vedel ali slučajno, ali namerno, toda tri spone so bile izvlečene in velik del tračnice je bil ukrivljen. Mladenič je vedel, da če bo vlak naletel na to izkrivljeno tračnico, bo prišlo do strašne nesreče. Vedel je, da v tem večernem času hitri vlaki, ne samo eden, temveč kar nekaj, z vso hitrostjo drvijo po tej železnici, da bi prepeljali ljudi iz Philadelphie do New Yorka na vsakodnevno delo in nazaj. Nobenega orodja ni imel, pa tudi če bi ga imel, mu nebi uspelo nič popraviti. To je bilo pretežko delo za enega samega človeka. Nenadoma je občutil podrhtavanje tračnic. Zaslišal je sopenje in žvižg. Prihajal je vlak. Vedel je, da ima vsega nekaj minut, da nekaj naredi. Prižgal je laterno, odvrgel svoje svežnje in začel teči v smeri prihajajočega vlaka. Vlak je prihajal proti njemu, on pa je tekel proti vlaku. Tekel je, kolikor je le mogel hitro in gledal v vlak, ki se mu je približeval. Spotaknil se je, padel in razbil steklo na laterni. Ni bilo več ničesar, kar bi še mogel storiti. Vlak je prihajal; videl je že svetlobo. Nato pa mu je dal Bog idejo. Nadaljeval je s tekom in prav v trenutku, ko je bil vlak že skoraj pri njem, je skočil iz tirov in razbito laterno vrgel v lokomotivo. Očitno strojevodja ni bil tako neumen, saj je, ko je videl laterno, takoj vedel da nekaj ni v redu. Potegnil je zavoro in uspel zaustaviti vlak, malo pred ukrivljeno tračnico. Farmar je dobil medaljo za pogum.

            Sveti Duh dviguje golgotski križ in zlomljeno, s krvjo poškropljeno Jezusovo telo. Postavlja ga pred vas, v opomin. Če boste nadaljevali po svoji poti, potem pred vami ni več ničesar drugega, razen smrt in obsodba. »Ustavi se! Spreglej! Prisluhni!« je to, kar nam Sveti Duh govori skozi to vprašanje: »Kako bomo ušli mi, če nam ni mar za tako veliko odrešenje?«

            Razmišljajte o tem vprašanju v svojem umu, medtem ko mi sledite.

  1. Veliko odrešenje
  2. Zanemarjanje odrešenja
  3. Posledice tega zanemarjanja

 

Še mnogo več je tega, o čemer bi vam lahko govoril, vendar nimam časa za vse, dopustite pa mi, da vsaj s temi tremi predramim vaša srca, kakor mi Sveti Duh da izreči.

 

ODREŠENJE JE VELIKO ZARADI STRAHOVITOSTI SVOJE CENE

 

Odrešenje je veliko, zaradi strahovitosti svoje cene. Pridite z menoj na Golgoto; ustavite se v senci križa; poglejte v izmučen Kristusov obraz; še enkrat poslušajte, kako kri, ki je bila prelita za vaše in moje grehe, pada iz križa, kaplja, za kapljo. Odrešenje je brezplačno, ni pa poceni. Stane več, kot vse bogastvo vesolja skupaj. Stane več, kot vse drugo bogastvo, več kot vse Božje bogastvo skupaj. Ko je Bog pribil svojega Sina na križ, da bi plačal ceno za našo odkupitev, je samega sebe osiromašil. Ostal je brez najdragocenejšega, ker je dal Kristusa, tisto, kar je najbolj ljubil, svoje najdražje, najboljše, kar je imel. Dal je svoje lastno srce, ko je izpustil zadnje kaplje krvi za nas. Ko boste to razumeli, ko boste to doumeli, bo to iz vas naredilo dobrega kristjana. Takrat vas ne bo potrebno prositi, da pridete na molitveni sestanek. Takrat vas ne bo potrebno prositi, da daste svoj denar. Samo en dober, dolg in odločen pogled na Gospoda Jezusa bo naredil, da boste postali koristni. Samo en pogled v obraz Božjega Sina bo naredil, da boste tudi vi želeli žrtvovati. En dolg pogled na zlomljeno, s krvjo poškropljeno telo, vas bo naredilo še bolj goreče od pričakovanja in več kot samo voljne, pokazati umirajočemu Božjemu Sinu hvaležnost in spoštovanje, skozi svoj trud in svojo željo, da izpolnjujete Njegovo voljo.

En dober, dolg in odločen pogled na križ, moj neodrešeni prijatelj, vas bo prisilil, če

imate vsaj eno kapljico hvaležnosti v svojem srcu, da pridete h Kristusu, da ga sprejmete kot svojega osebnega Odrešenika, da se krstite in vstopite v Njegovo službo, da daste svoje življenje z enako vdanostjo, kakor je dal tudi On svojega za vas na tem okrutnem prekletem križu. Cena tega odrešenja je ena od najmočnejših vzpodbud, da vas pritegne k njegovim pogojem. Cena tega odrešenja je verjetno med najpomembnejšimi razlogi, zakaj je nevera tako strašen greh, hujši od vsakega greha. Nehvaležnost, strašna, žalostna, črna nehvaležnost, je pripisana tistim, ki zavračajo ponudbo Božje milosti v krvi Njegovega Sina. Naj cena, ki je bila plačana za vašo rešitev, zlomi vaše srce in raztali vašo dušo!

 

ODREŠENJE JE VELIKO ZARADI POLNINE SVOJE VSEBNOSTI

 

V tem velikem odrešenju nam Bog vsem nudi, da poskrbimo za svojo preteklost in  sedanjost in se oskrbimo za bodočnost. Odrešenje se začenja z brezkončnim opravičenjem od naših grehov, zaključi pa se z blaženo večnostjo nebes. Naši grehi so oprani v krvi križa. Naše potrebe so utemeljene v obljubah zapečatenimi s križem. Dan nam je Sveti Duh, ker, ko je križani Odrešenik po golgotski tragediji, zmagovito vstal v višino, je osvobodil ujetnike in dal ljudem darove. S krvjo smo očiščeni in posinovljeni, zapečateni Božji otroci, saj je Bog sam sebe naredil popolnega, absolutnega, večnega, učinkovitega, zmagovitega, ljubosumno odgovornega za vsak fizični, duševni moralni, družbeni, verski in duhovni del našega življenja in življenja tistih, ki jih ljubimo in za katere smo odgovorni. Ni potrebe po tem, da bi vernik za karkoli skrbel. Saj pravi Gospod v Evangeliju po Luki 11,13: »Če torej vi, ki ste hudobni, znate dajati svojim otrokom dobre darove, koliko bolj bo nebeški Oče dal Svetega Duha tistim, ki ga prosijo

Oče bo hodil z nami, se z nami pogovarjal, nas vodil, učil, navdihoval, opogumljal, razsvetljeval v svoji volji in na svoj način, ko nam bo dajal milost, da lahko naredimo njegovo blagoslovljeno delo. Zatem, ko nam življenje pride h koncu, ko pridemo do konca poti, ko v somraku  obstanemo na robu hladnega Jordana, z njegovimi hladnimi vodami, ki pljuskajoč zalivajo naše noge, bo tam Oče, da nas varno popelje skozi dolino smrtnih senc, v svetlobo novega jutra. O, kakšna veličina, popolnost, celovitost, takšnega odrešenja!

 

 

ODREŠENJE JE NAJVEČJE

ZARADI  BREZPLAČNOSTI NJEGOVIH POGOJEV

 

 

Kljub strahu pred njegovo ceno, kljub polnosti njegove vsebnosti, je to mogočno, to

edinstveno, to veličastno odrešenje brezplačno ponujeno vsem ljudem. Brez denarja in brez cene, piše na darilu Božje ljubezni.  Preiskujte Sveto Pismo, pozorno opazujte njene strani, proučujte njene izjave! Na vsak mogoč način nam Gospod nudi kri svojega Sina in odrešenje naše duše. Poslušajte Izaijo:

»O vsi, ki ste žejni, pridite k vodi, in vi, ki nimate denarja, pridite, kupite in jejte! Pridite, kupite brez denarja, brez plačila vino in mleko!« (Izaija 55,1)

»Iščite GOSPODA dokler se daje najti, kličite ga, dokler je blizu!« (Izaija 55,6)

»Krivični naj zapusti svojo pot in hudobni svoje misli. Vrne naj se h GOSPODU, da se ga bo usmilil, k našemu Bogu, ki je velik v odpuščanju.« (Iz 55,7).

Poslušajte Jezusa:

»Pridite k meni vsi, ki ste utrujeni in obteženi, in jaz vam bom dal počitek.« (Matej 11,28).

Poslušajte Janeza:

»In Duh in nevesta pravita: »Pridi!« In kdor posluša, naj reče: »Pridi!« In kdor je žejen, naj pride. Kdor hoče, naj zastonj zajame vodo življenja.« (Razodetje 22,17).

Najsiromašnejši in najbogatejši, najmlajši in najstarejši, najšibkejši in najmočnejši,

Judje in ne – Judje, moški in ženske, otroci in vsi mi, ki smo v isti potrebi in na isti poti soočeni z istimi pogoji, ko pridemo pred Boga. Bog ne gleda kdo je kdo. Pogoj pod katerimi nam je odrešenje dano, bodo vzdržali kakor zvezde in še več. Hvala Bogu za to. Vsi moramo vedeti in vemo, kaj moramo narediti. Vrata milosti so odškrtnjena enako za ene, kakor za druge. Spreobrnjenje k Bogu in vera v Jezusa Kristusa sta dva koraka, katera moramo narediti, da bi pobegnili od kazni greha v Božje odpuščanje, od trpljenja pekla v slavo neba. To je cena, ki jo moramo vsi plačati. To so pogoji, ki jih vsi lahko sprejmemo. Bog jih je naredil tako enostavne, da jim lahko sledi celo otrok; da jih tavajoči brezdomec, čeprav zmeden, lahko prebere in razume. Niti v enem življenju ne obstaja ovira, prepreka, težava, skušnjava, problem, ki bi nas lahko zadržal od Boga, ko nam je dana ponudba odrešenja pod takšnimi, brezplačnimi pogoji.

Ljubljeni, ali opazujemo strahovitost cene, popolnost njene vsebine, brezplačnost in enostavnost njenih pogojev. Ali ni presenetljivo, da jih toliko odlaša, da jo toliki zavračajo, da jih toliki zametujejo, da jih toliko zanemarja Božjo ponudbo? Verjamem, da angeli v Slavi težko razumejo norost človeških bitij, ki obračajo svoj hrbet proti Božji ljubezni. Da, mnogo je tistih, ki jim ne uspe predati se nežnosti Božje milosti, ki še naprej živijo v svojih grehih, v njih umirajo in jih za vso večnost odnašajo v goreč ogenj večnega pekla. Zakaj? Mnogo razlogov je, verujem pa, da so trije najpogostejši: pokvarjenost, neobčutljivost in odlašanje.

Nekatere ljudi zadržuje pokvarjenost. V njihovih življenjih obstaja greh, ki ne želi oditi.

 D.L.Moody je rekel, da obstajata samo dva razloga, ki dušo človeka držita proč od Kristusa, vsaj eden ali oba. To sta moralna strahopetnost, ali lahko zapeljivi greh. Pred nekaj večeri na bogoslužju, sem odšel do neke mlade žene, da bi se z njo pogovoril o njeni duši. Ona mi je zelo jasno rekla, da želi biti kristjanka, dodala pa je: »Ne še nocoj.« Po pogovoru je priznala, da jo pri tem ovira ples. Zelo rada je plesala, vedela pa je, da jo bodo zaradi tega v cerkvi gledali postrani. Pripravljena je bila odlašati glede svoje večnosti, z Odrešenikom, satanom, z nebom, s peklom, samo zaradi plesa! Judova sramota! Govorim o prodaji Kristusa za trideset srebrnikov! Greh je lahko velik. Grehov je lahko veliko. Hudič jih ima zelo veliko, s katerimi lahko skuša ljudi, da ne sprejmejo Kristusa. K temu spada nepravilno vodenje posla, nepoštenost v politiki, umazanija v družbi, karkoli. Ljubljeni, strinjali se boste z menoj, tako kristjani, kakor nekristjani, da na celem svetu ne obstajajo grehi, ki bi bili vredni, da se zaradi njih zanemari odrešenje in večno bivališče v Slavi. Ni dovolj velike vrednosti, katero bi hudič, svet in telo lahko ponudili kateremukoli od nas, da bi si zaradi nje nakopali Božji gnev za celo večnost. Karkoli bi naš greh, ali naši grehi bili, jih lahko v ponižnem spokorjenju in priznanju prinesete h Kristusu. On vam bo oprostil pretekle grehe in vam dal moč in milost, da premagate sedanje in bodoče grehe.

Tudi neobčutljivost zahteva dušo nekaterih. Oni ne prihajajo pogosto v cerkev. Svojega Svetega Pisma skoraj več ne berejo. Svetemu Duhu ne dajo priložnosti, da bi delal v njihovem duhu. Manjka jim pričevanje, globoko, ostro, resno pričevanje o grehu in potreba po Gospodu Jezusu Kristusu. Primerjajo se s člani cerkve in ljudmi okoli sebe, ki so enako pokvarjeni, kakor oni sami. Svoje lastne grehe postavljajo na najmanjšo možno mero, svoje vrline pa na največjo možno mero. Zato, ker niso smrdljivi, surovi, ubogi grešniki, zato, ker ne nosijo krivde velikih telesnih prestopkov, zato, ker imajo družbeni položaj, svetovni ugled, ker niso alkoholiki, kockarji, izsiljevalci, zaporniški ptički, ne občutijo strašne potrebe po Odrešeniku. Ne glede, kaj si mislite o tem, so tudi oni skupaj z vami, izgubljeni v grehu, na poti v pekel, brez Boga, brez upanja v svetu, če se za svoje grehe ne spokorijo in zelo očitno, zelo osebno, zelo javno ne sprejmejo Jezusa Kristusa, kot svojega osebnega Odrešenika. V Božji besedi je pisano:

»A če se ne spreobrnete, boste vsi prav tako pokončani.«(Lk 13,5) .

»Če se ne spreobrnete in ne postanete kakor otroci, nikakor ne pridete v nebeško kraljestvo!«(Mt 18,3).

»Če se kdo ne rodi od zgoraj, ne more videti Božjega kraljestva.«(Jn 3,3)

»Kdor vanj veruje, se mu ne sodi; kdor pa ne veruje, je že sojen, ker ne veruje v ime edinorojenega Božjega Sina.«(Jn 3,18).

»In po postavi se skoraj vse očiščuje s krvjo in brez krvi ni odpuščanja.«(Heb 9,22)

Če občutite ali ne, če verjamete ali ne, če priznate, ali ne, vam je potreben Jezus Kristus. Neobčutljivost in ravnodušnost vam nikakor ni v pomoč.

Oklevanje je najljubša satanova past. Več ljudi je bilo zapeljanih v propad z oklevanjem, kakor s katerimkoli hudičevim trikom. On ve, kako težki smo in kakšne so naše slabosti. Dovolj je pameten da ve, da nas ne more zapeljati na pot težkega greha. To mu niti ni potrebno storiti. Ni potrebno, da nas naredi hudobne, pokvarjene grešnike. Že samo če nas napelje, da dovolj dolgo odlašamo glede odrešenja, je to prav tisto, kar je hotel doseči.

Slišal sem zgodbo o nekem pridigarju, ki je sanjal da je umrl in odšel v pekel. Znašel se je v dvorani s satanovim prestolom. Belcebub je sedel na svojem prestolu, pred njim pa  so za mizo v obliki podkve sedeli demoni, ki so imeli pomemben sestanek. Hudič jim je govoril: »Ne trudite se dovolj. Ne pridobivate dovolj duš. V cerkvah preveč pridigarjev pridobiva ljudi za Kristusa. Morate nekaj storiti in to hitro.«

V peklu je nastala tišina, kakor v mestu mrtvih. Demoni so gledali eden v drugega. Eden od njih je skočil na noge in rekel: »Vaše veličanstvo, odšel bi gor, kjer pridiga tisti Žid. Dovolite mi, da hodim sem in tja po cerkvi in govorim ljudem, da je Biblija od strani, do strani laž in da je Kristus lažen.«

Hudič je pogledal vanj.

»Sedi! Ta trik že dolgo ne deluje več. Vsak v tej množici ve, da je Sveto Pismo Božja Beseda in da je vera v Kristusa prava. Bolje je, da se spomniš česa drugega.«

Pekel je ponovno utihnil. Še eden od demonov se je dvignil na noge. Hudič ga je prepoznal. »Vaše veličanstvo, dovolite mi, da grem jaz tja gor. Rekel jim bom, da so preveč pokvarjeni, da bi bili lahko odrešeni in da jih Kristus ne namerava odrešiti; da so zaradi greha zamudili svoj dan milosti.«

»Tudi ti sedi«, mu je rekel hudič. »Vsi so v Svetem Pismu prebrali o Božjih pozivih in obljubah. Sveti Duh toplo govori njihovim srcem o Kristusovemu klicu. Vedo, da jih bo Kristus odrešil. Na ta način jih ne moreš ujeti.«

Ponovno je v prebivališču trpljenja nastala tišina. Minevale so minute. Hudič in njegovi ljubljenci so sedeli v globokem razmišljanju. Nenadoma se je dvignil na noge eden od demonov. »Vaše veličanstvo, vem kako lahko napolnimo mesta pekla. Šel bom gor. Hodil bom sem ter tja po skupnosti. Ustavil se bom ob vsakem grešniku in mu bom rekel: ‘Izgubljen si in na poti v pekel. Kristus je umrl za tebe in te lahko odreši. Moraš oditi v nebo.’«

»Hudič je skočil na noge: »Če jim boš to rekel«, je zavpil, »bodo vsi stekli h Kristusu!«

»Čakaj malo«, je rekel demon. »Ko jim bom vse to povedal, jim bom rekel tiho, nežno in počasi, zvito: ‘Zakaj bi hitel? Počakaj. Ne nocoj. Počakaj, da se bodo srečanja prebujenja končala. Kdaj drugič. Ne nocoj.’«

Ljubljeni, če boste dopustili, da Božji glas v vaših ušesih zamre, boste lahko slišali demone, ki vam bodo govorili: »Čemu hitenje? Ne še sedaj. Odlašaj.«

O, opozarjam vas, zaradi Božje milosti, Kristusove krvi, vseh klicev Duha, zaradi peklenskega ognja, radosti neba, ne obračajte pozornosti na satanove poslance. Poslušajte Božji glas, dokler vam kliče:

»Glejte, zdaj je tisti milostni čas! Glejte, zdaj je dan rešitve!«( 2 Kor 6,2)

»Če danes zaslišite njegov glas, ne zakrknite svojih src!«(Hebrejcem 4,7).

 

Bog pravi sedaj; hudič pravi ne sedaj.

 

Poslušajte Gospoda in bodite odrešeni, sicer se bodo vrata milosti za vas zaprla, ker se bo mogoče čas vašega pripravljanja končal, ker se bo Božja potrpežljivost do vas izčrpala.

Dovolite mi torej, to poslednje vprašanje:

 »….le kako bomo ušli mi, če nam ni mar za tako veliko odrešenje?……. (Hebrejcem 2,3).  

Veste da ste grešili. Veste, da je vaš dosje ves umazan z vašimi prestopki. Veste, da ne morete rešiti same sebe. Veste, da morate enkrat umreti. Veste, da se boste morali ob Sodbi soočiti z Bogom. Da bi ušli peklu in vstopili v nebo veste, da se morate pobrigati za vaše odrešenje. No, predpostavimo, da ga zavrnete? Predpostavimo, da nadaljujete kakor do sedaj, da neodločeni, oklevajoči, zavračate, odlašate in umrete brez spokorjenja, priznanja, odpuščanja za svoje grehe. Kako boste lahko ušli posledicam tega?

Za Boga ni bega. On vas mora kaznovati. Njegov zakon je nespremenljiv, trajen kakor zvezde za vse veke. On nima ljubljenčkov. Pri njem ni izjem. Kakor živite, tako boste umrli in tako se boste tudi morali soočiti s sodbo. Plačilo za greh, prekletstvo zakona, Božji gnev, obsodba svete pravičnosti, se mora izvršiti nad vami, sicer bi ne bil Bog nič več, kakor slaboten, nepomemben človek. Sami stebri večnosti, sami temelji vesolja, samo bistvo Boga, zahtevajo vašo obsodbo. Za Boga ne obstaja beg.

Za tebe ni druge možnosti. Ne moreš odstraniti angela smrti. Ne moreš se skriti pred sodbo. Ne moreš zanikati svojih grehov. Ne moreš plačati globe, da bi se izognil peklu. Ni dogovorov, ni opravičila, ni alibija; nikakršna obzirnost ne bo odstranila dejstva, da si prekršil Božji zakon in zanikal Božjega Sina. V grozni izpostavljenosti razgaljenosti, z goro greha nagrmadenega na sebi, z neprijetnim popisom svojih prestopkov, razgaljen pred Bogom, za tebe ni možnosti bega, moj neodrešeni prijatelj, če zavrneš Kristusa.

Takrat bo celo Jezus tvoj sovražnik. Celo Sveti Duh bo tvoj sodnik. Takrat bodo celo  tvoji najljubši prijatelji prisiljeni, zlomljenega srca pričevati proti tebi. Kri, ki je edina lahko oprala tvoje grehe, bo glasno oznanjala tvoje zanemarjanje, neposlušnost in zavračanje.

»Če kdo Mojzesovo postavo zavrže, ga po pričevanju dveh ali treh prič brez usmiljenja doleti smrt.  Kaj mislite, koliko hujšo kazen bo zaslužil šele tisti, ki potepta Božjega Sina, tisti, ki ima za navadno tisto kri zaveze, s katero je bil posvečen, tisti, ki zasramuje Duha milosti? Saj vendar vemo, kdo je rekel: Moje je maščevanje, jaz bom povrnil, in spet: Gospod bo sodil svoje ljudstvo.« (Hebrejcem 10,28-30).

Za tebe ni bega!

Hvala Bogu, obstaja izbira. Še vedno živiš v času milosti. Še vedno si v stanju možnosti za odrešenje. Božje roke so razširjene proti tebi. Kristusova kri ti je na razpolago. Sveti Duh te še vedno kliče. Lahko si odrešen in za celo večnost zveličan. Odločitev je v tvojih rokah. Ti sam se moraš odločiti. Bog je naredil vse, kar je mogel. Kristus je naredil svoj del in to dobro. Sveti Duh si z vso svojo močjo prizadeva za tvojo dušo. Odgovor je na tebi.

            Se boš odločil za greh, ali za odrešenje? Se boš odločil za satana, ali Odrešenika? Se boš odločil za Boga, ali prekletstvo? Zanemarjanje pomeni zavračanje. Zanemarjanje je zoperstavljanje. Zanemarjanje je uničenje. Zanemarjanje je smrt. Zanemarjanje je pekel. Ta trenutek lahko odloča o tvoji večnosti. Ali se hočeš spokoriti za svoje grehe, položiti svojo vero v Kristusa in ga priznati pred ljudmi za svojega Rešitelja?

            Pred nekaj leti, se je metodistični potujoči pridigar Daniel Curry izgubil v prerijah Nebraske. Prišla je noč. Prepozno je bilo, da bi šel naprej. Sestopil je s konja, snel iz njega sedlo in ga odpel, prižgal mali ogenj, si napravil malo večerje, vzel sedlo in odejo in se pripravil na spanje. Ob svetlobi ognja je bral Sveto Pismo, ter dvignil svoje srce in dušo v molitvi k Bogu. Razkomotil se je, razprostrl odejo, namestil pod svojo glavo sedlo in zaspal.

Sanjal je, da je umrl in da je njegova duša potrkala na biserna vrata Slave. Angel mu je odprl vrata in ga vprašal za ime in razlog prihoda.

            »Ime mi je Daniel Curry«, je odgovoril pridigar. »Iščem svoj dom v nebesih, katerega mi je Jezus obljubil.«

            »Angel je listal po straneh knjige na mizi. »Žal mi je«, je rekel, »toda tvoje ime ni v tej knjigi. Za tebe ni mesta v nebesih.«

            »Briga me, če je moje ime v tej knjigi ali ne«, je odgovoril Curry. »Vem, da se nahaja v Jagnjetovi knjigi življenja in da vstopam v nebo.«

            »Ali želiš o tem govoriti z Bogom?« ga je vprašal angel.

            »Ne«, je rekel Curry,« če mi ni potrebno. Če pa ni druge možnosti, da me spustiš naprej, potem me pelji k Bogu.«

            »Mirno stoj«, mu je rekel angel. Potem je pristopil h Curryju, potegnil svojo roko pod njegovo, razširil svoja močna krila in poletel v zrak noseč Curryja. Letel je in letel s hitrostjo misli. Curry je imel oči odprte. Nenadoma je ugledal bleščečo svetlobo, kakor da se je na tisoče sonc spojilo v enega. To ga je zaslepilo. Zaprl je oči. Angel je še hitreje letel proti tej svetlobi. Nenadoma se je ustavil in nežno spustil sebe in Currija. Pridigar je odprl oči. Videl je, da stoji na nečem, kar ga je spominjalo na kristalno steklo. Dvignil je pogled. Na belem prestolu, visoko nad njim, je sedel Bog, sam Jahve. Curry se je prestrašil. Našel se je z obličjem v obličje s samim Bogom. Kolena so mu popustila in padel je predenj na tla. Od lika na prestolu, je prišel do njega glas, strog, jasen in resen: »Kdo si ti? Kaj hočeš?«

            Curry se je hotel dvigniti in govoriti, pa se mu je strah zavlekel v kosti. Ni se mogel premakniti, niti izreči besede. Ponovno je prišel do njega glas: »Kdo si ti? Kaj delaš tukaj?«

            Nedoumljiva groza in strašen strah so zajeli Curryjevo dušo. Vsa njegova moč je usahnila. Njegov um je bil nesposoben misliti. Njegove ustnice so bile zapečatene od strahovitosti Navzočnosti, s katero se je soočal. In ponovno so prišle strašne besede: »Govori, smrtnik! Kdo si? Kaj iščeš?«

            In prav takrat, ko je pridigar občutil, kakor da se je sam pekel začel odpirati pod njegovimi nogami, je zaslišal zvok bosih nog in nežno šelestenje blaga ob blagu. Nekdo je prišel do njega, se nagnil nadenj in ga dvignil na noge. Ena roka ga je objela preko ramen; videl je dlan na svoji levi strani prsi. Pogledal je v dlan in videl brazgotino. Daniel Curry je vedel, da je njegova duša rešena. Od veličastnega lika na prestolu je ponovno prišlo vprašanje: »Kdo si ti? Kaj tukaj delaš? Kaj hočeš?«

            Lik ob Curryju je spregovoril, nežno, kakor poletni vetrič, nežno, kakor materine uspavanke počivajočemu detetu, blago, kakor nežno oglašanje grlice na drevesu. Zaslišale so se tihe besede: »Oče, to je Daniel Curry. Katerekoli grehe je storil, katerikoli prestopki so umazali njegov dosje, katerikoli grehi so umazali njegovo preteklost, vse jih pripiši meni. Daniel Curry, me je priznal pred ljudmi in jaz ga sedaj priznavam pred teboj, Oče moj, v nebesih«.

            Ljubljeni, mogoče ne bo prav tako, toda Biblija pravi:

 

»Vsakega torej, ki bo priznal mene pred ljudmi,

bom tudi jaz priznal pred svojim Očetom, ki je v nebesih.«

(Matej 10,32).

           

Pridite, sprejmite in priznajte Kristusa, ter od sedaj in skozi neskončno večnost počivajte v popolnem prepričanju, da ste Božji v Kristusu.

     

Ni komentarjev:

Objavite komentar