RADIKALNA VERA IN MOLITEV ZA SVOBODO
Beatty Carmichael
Podcast vodi Daniel King, odgovarja Beatty Carmichael
Prevod ni dobeseden
Prihajam iz sedmih generacij zdravnikov. Tudi moj oče je
zdravnik kirurg. To so bili ljudje, ki so, ali zdravijo z medicinsko znanostjo.
Jaz sam se nikoli nisem ukvarjal z medicino. Imam majhno podjetje skozi katerega
pomagamo nepremičninskim posrednikom pri ustvarjanju oglasov za prodajo v
Združenih državah Amerike, majhno podjetje z imenom Agent doominator.com. Pred
približno devetimi leti pa je začel Gospod v mojem srcu vzbujati željo, da bi
začel moliti za ljudi in jih ozdravljati.
Prihajam iz legalistične cerkve in tam nisem nikoli slišal
ničesar o tem, da Bog danes ozdravlja. Ko sem začel praktično izvajati, kar sem
videl na nekaterih poučevanjih na temo ozdravitve v imenu Jezus, sem spoznal,
da to deluje. Bil sem navdušen nad tem. Skozi leta me je Gospod začel usmerjati
v to smer, najprej z milostnimi darovi ozdravljanja nato pa mi ga je vzel in me
začel učiti kako voditi ljudi v molitev kesanja in spokorjenja in skozi leta
prišel do 90% uspeha ozdravitve bolnih
po tem načinu.
Ta način molitve ima tako velik vpliv zato, ker natančno
sledi temu, kar je Bog rekel v Svoji Besedi. Velikokrat, ko beremo Sveto pismo, ga beremo z umom, z očali dotakratnega spoznanja in razumevanja, na osnovi
tega, kar so nas učili v cerkvi. Zato smo brali, kar nam je bilo znano in všeč,
ne pa vse, kar je Bog rekel. Sveto pismo je zelo jasno v eni osnovni stvari, DA
GREH USTVARJA POSLEDICE IN ČE SE OD TEGA GREHA POKESAŠ, SE POSLEDICE ODSTRANIJO
in to vidimo skozi celotno Sveto pismo.
Bog je v Stari zavezi v času Mojzesa ljudem jasno povedal,
da če mu mi ne bomo služili, če mu ne bomo sledili, če bomo grešili proti Njemu,
bo na nas spravil vse te egiptovske bolezni in vse vrste bolezni, za katere še
niste slišali, (in niso zapisane v Svetem pismu). In nato v Psalmu 32, 38,
pravi David; ker nisem priznal grehov, je moje telo hiralo.
V Novi zavezi je Jezus ozdravil tega hromega moža, ki ga
kasneje najde v templju, ter mu pravi: »Pojdi in ne greši več, da se ti ne
zgodi kaj hujšega.«
V 1 Pismu Korinčanom 11 govori Pavel vernikom glede jemanja
Gospodove večerje: »17 Ko vam to naročam, vas ne
hvalim. Ne shajate se namreč tako, da bi se poboljšali. Slabši postajate. 18
Najprej tole: slišim, da so med vami razprtije, kadar se zberete kot Cerkev. In
deloma verjamem. 19 Med vami pač morajo biti ločine, da se bodo med vami
razkrili tisti, ki so preizkušeni. 20 Vi se res zberete, a temu se ne reče
jesti Gospodovo večerjo, 21 saj se vsem mudi pojesti svojo večerjo – in tako je
eden lačen, drugi pa pijan. 22 Mar nimate domov, da bi jedli in pili? Ali
zaničujete Božjo Cerkev in sramotite tiste, ki nimajo? Kaj naj vam rečem? Naj
vas hvalim? Glede tega vas ne hvalim.« (1 Korinčanom 11:17-22).
»27 Kdor bo torej nevredno
jedel ta kruh in pil ta Gospodov kelih, se bo pregrešil nad Gospodovim telesom
in krvjo. 28 Naj torej vsak sebe presodi in tako jé od tega kruha in pije iz
keliha, 29 kajti kdor jé in pije, jé in pije svojo obsodbo, če ne razpoznava
telesa. 30 Zato pa je med vami veliko slabotnih in bolehnih in precej jih je že
zaspalo.« (1 Korinčanom 11:27-30).
13 Če kdo med vami trpi, naj
moli. Če je kdo dobre volje, naj pôje hvalnice. 14 Če je kdo med vami bolan,
naj pokliče starešine Cerkve in naj nad njim molijo ter ga v Gospodovem imenu
pomazilijo z oljem. 15 In molitev vere bo rešila bolnika in Gospod ga bo
okrepil; če je storil grehe, mu bodo odpuščeni. 16 Zato izpovedujte grehe drug
drugemu in molíte drug za drugega, da boste ozdravljeni. Veliko moč ima dejavna
molitev pravičnega.« (Jakob
5:13-16).
To je govorjeno vernikom. Bog nas usmerja v priznanje
grehov, ker šele po tem lahko pride ozdravitev. Razlog zakaj to deluje je v
tem, da je to vzorec, ki ga je Bog vzpostavil skozi celotno Sveto pismo. Bog je
vedel, da greh prinaša posledice, toda dal nam je možnost, da greh priznamo
skozi kesanje in posledice greha bodo izginile.
Ko sem deloval skozi milostne darove ozdravljanja sem videl
na stotine ljudi, ki so ozdraveli v trenutku. Glavkom, bolečine, in mnoge druge
težave in bolezni, toda ko mi je ta dar Bog vzel, me je usmeril v področje
osvobajanja.
Gospod mi je dal dar ozdravljanja 2. oktobra leta 2016. Ker
prihajam iz legalistične cerkve, kjer so molili: »Gospod, ozdravi to osebo, če
je to Tvoja volja,« nisem vedel ali je res Božja volja, da vodim ljudi k
ozdravljenju, ali ne. Zato sem šest mesecev preučeval Sveto pismo in prišel do
zaključka, da mi gre glede tega dobro, toda zame je bilo vse to zelo novo, da
je Božja volja, da so ljudje ozdravljeni.
Če pogledamo v Sveto pismo vidimo, da je bil Jezus natančna
slika Boga Očeta in da Jezus ni storil ničesar kar bi bilo izven Božja
volje. Vse, kar je Jezus storil je bila
Božja, Očetova volja, kar pomeni, da je Jezus predstavljal Očetovo voljo na
Zemlji. Jezus ni nikjer v Svetem pismu zavrnil ozdraviti kogar koli, ki je
prišel k Njemu. Ozdravil je vsakogar, popolnoma vsakogar, ki je prišel k Njemu.
To mi je povedalo, da je Njegovo srce ozdravljati.
Moja cerkev je del moje prejšnje cerkve v kateri sem bil 35
let in nismo verjeli, da nadnaravni darovi danes obstajajo, prepričani, da so
bili samo za čas apostolov, nato pa so izginili.
V Svetem pismu vidimo zgodbo o apostolu Petru, ki mu je Bog
v viziji pokazal živali, ter mu rekel, naj jih zakolje in je. On pa je rekel
Gospodu, da nikoli ni jedel nič nečistega. Bog pa mu je rekel: »Kar je Bog očistil, ne imenuj nečisto!« (Apostolska dela 10:9-16).
In nato je bil povabljen, da
gre v dom poganov, v Kornelijev dom in medtem ko je učil in pridigal evangelij,
in še preden je kdorkoli rekel: »Želim se pokesati, želim biti krščen v Svetem
Duhu, je prišel nanje Sveti Duh in vsi so začeli govoriti v jezikih. In ko se apostol Peter vrne v Jeruzalem, so se
vsi legalistični krščanski Judje zbrali, prišli k Petru in rekli: »Kako si
drzneš oditi k poganom. Nikoli nebi smel iti k poganom, ker so bili prepričani,
da je evangelij samo za Jude. Nato pa je Peter z njimi podelil kar mu je Gospod
pokazal v viziji in povedal o njej. In šele po tem so bili pripravljeni
SPREMENITI SVOJO DOKTRINO. In podobno se je zgodilo z mano, ko je Bog začel
ozdravljati skozi mene. Ko sem videl, da Bog ozdravlja skozi mene, sem
spremenil svojo doktrino.
Na začetku je bil uspeh ozdravitev le približno ena tretjina
bolnih, ki so ozdraveli in od ozdravljenih jih je bilo nekaj z zelo hudimi
obolenji kot je na primer LUPUS, ali degenerativne poškodbe kosti. Ko sem šel
po tem v cerkev – bila je mega cerkev, sem šel do starejšega pastorja in ko sem
mu povedal za ozdravitve, mi je rekel: »Veš, tudi satan lahko zdravi.«
Jaz pa sem mu odgovoril: »Toda jaz delim evangelij.«
Ampak to, kar sem delal je kršilo njegovo doktrino, zato je
pač moral biti za ozdravitve kriv satan. Nato sem šel do drugega pastorja in on
je rekel isto: »Veš, tudi satan lahko zdravi.«
Nato sem mu rekel: »Od vas se ne bom ničesar naučil in ne
morem vam zaupati ničesar, kar se učim od Gospoda, ker ste tako slepi in če ste
pripravljeni zavrniti nekaj, kar se očitno dogaja, ker to krši cerkveno
doktrino.« To je bil začetek mojega delovanja v milostnih darovih ozdravljanja.
Moj oče in vsi ostali rodovi zdravnikov v moji rodovini so
bili znanstveniki in so veliko eksperimentirali, da bi videli kaj deluje, ker
niso dobro poznali človeškega telesa. Tudi jaz sem v trženju uporabljal isti
znanstveni pristop. Zato sem začel delati isto s svojim darom ozdravljanja, ker
sem spoznal, da če bi bila ozdravljena le tretjina ljudi, če bi Jezus molil, bi
jih bilo ozdravljenih 100%. Kaj je torej drugače? V čem je razlika?
In nekega dne sem odšel na ulico in 90% ljudi je bilo
ozdravljenih s še bolj dramatičnimi stvarmi kot do takrat. Običajno sem se postil 36 ur preden sem odšel na ulico in
molil za ljudi in zdelo se mi je, da se je kar odprlo.
Vprašal sem Gospoda: »Kaj se
je zgodilo?«
Rekel je: »Šel si, postil si
se in s postom imaš več avtoritete.«
Šel sem v Walmart, delil evangelij in molil za ozdravitev.
Če ljudje niso bili verniki, sem jih samo vodil v osvoboditev, kamor je spadalo
tudi izganjanje demonov. Torej tukaj je še eno nadnaravno delovanje, v katerega moja druga cerkev tudi ni verjela.
Danes vem, da obstaja več različnih vrst osvoboditve.
Metoda, ki jo uporabljam je, da Sveti Duh prikliče prvega demonskega duha, za
katerega želi, da ga nagovorim, da bi ga zaslišal in vprašal, kaj ti daje zakonito
pravico, da si tam. Vedel sem, da če lahko to zakonito pravico prekršimo, ga
lahko spravimo ven. Ugotovil sem, da je bila zakonita pravica v 100% primerih
neskesan greh.
Spomnim se nekega fanta, ki je bil popolnoma obupan, vse
česar se je v življenju lotil je samo razpadalo. Star je bil 32 let. In ko je
prišel k meni, da ga osvobodim, je bil prvi duh, ki ga je Sveti Duh priklical,
VRATAR. Vprašal sem ga: »Kaj ti daje zakonito pravico, da si v njegovem
življenju?« Odgovoril je: »Igral se je z Ouija ploščo.«
Ko sem mladeniča, Josha seznanil s tem, je rekel, da ne ve,
da bi kdaj to počel. Rekel je, moja sestra je to počela, ko sem imel jaz 7 let.
Jaz sem bil samo zraven. Toda nekaj je komunicirala tudi zame. Za satana je
dovolj že malo sodelovanja pri tem, čeprav ne odkrito in namerno. To je
odprlo vrata temu demonu, ker je imel zakonsko pravico, da vstopi. Joshu sem
rekel, naj se pokesa od tega in po tem sem lahko spravil ven tega duha.
Ko sem začel izvajati osvoboditev in videl, da so ljudje
ozdravljeni skozi osvoboditev, sem šel v Walmart in na druga mesta in videl, da
so bili ljudje ozdravljeni preprosto z ukazom ozdravljenja. Gospod mi je začel
odkrivati, da je to isto, kot odhod duha in zato je takojšnje.
In potem sem bil tam zunaj in dosegal 90% stopnjo uspešnosti
in v dveh tednih (to je bilo približno tri leta nazaj), sem iz 90% uspešnosti
padel nazaj na 10% uspešnost. To me je presenetilo. Nisem vedel kaj se dogaja
in zakaj. Ne vem kako je bilo pri tebi, če si imel dar, ki ni bil samo zabaven
ampak tudi smiseln, spreminja ljudi, potem pa nenadoma izgubiš to sposobnost.
Vprašal sem se: »O, moj Bog, kaj se dogaja?« Smilil sem se samemu sebi ob vsem
tem, saj nisem mogel več početi tistega, k čemer me je poklical Gospod. Zato
sem ga vprašal: »Kaj se je zgodilo?«
Odgovoril mi je: »Vzel sem ti
milostne darove ozdravljanja.«
Rekel sem Gospodu: »Zakaj si to storil?«
Odgovoril mi je: »Ker želim,
da to zdaj storiš na podlagi avtoritete.«
In ko je to rekel, sem natančno razumel, kaj je mislil s
tem. Mislil je na kesanje.
Ko sem z ljudmi izvajal
odrešitev, sem imel približno tri minutno molitev, za katero sem prosil, da jo
ponavljajo za menoj in to ni bilo nič drugega kot kesanje. Pokesali so se.
Odpustili so ljudem. To je bila le splošna molitev globokega kesanja.
Zato sem po tem odšel v Walmart in ko je nekdo potreboval
molitev za ozdravitev, sem samo rekel: »Ali vas lahko vodim v kratki
molitvi?«
Vodil bi jih h kesanju in nato molil zanje. In ponovno sem
videl, da je bilo 90% ljudi ozdravljenih. Gospod
me je vodil, da sem to sistematiziral in to je pripeljalo do knjige, ki sem jo
napisal, z naslovom Molitev za svobodo.
Na koncu knjige je delovni
list s seznamom različnih kategorij, ali vrst grehov, ki so jih ljudje morda
storili v svojem življenju. To je 18 različnih kategorij. In ko gredo ljudje
skozi to, se sami pokesajo. Ni mi potrebno biti kakor koli vpleten in vidim, da
je 87 do 90 % ljudi tako ozdravelo, vse od duševnih bolezni, kot so
posttravmatska stresna motnja, tesnoba, depresija, napadi panike, do kroničnih
bolečin kot sta artritis in LUPUS, ter bolečine, ki jim zdravniki ne morejo
ugotoviti vzroka.
Vidim, da odvisnosti popolnoma izginejo, Vidim, da
celo akutna bolečina izgine, kar sem videl pri eni gospe med poučevanjem v
Centru za zdravljenje odvisnosti, in imela je vse vrste težav, kakor običajno
vsi, ki so se soočali z odvisnostmi.
Neka gospa je pravkar prestala večjo operacijo rame, kjer je
imela pred tremi leti nesrečo, a ker ni imela zavarovanja, ni imela denarja za
nastavitev in operacijo. Zato so ji dali opornico in jo držali pod določenim
kotom, da bi se vseeno nekako zacelila. Nato je šla v center za zdravljenje
odvisnosti, kjer je pridobila zavarovanje, zato je odšla k ortopedu, ki ji je
rekel, da bo to neverjetno invazivno, da bo moral vrtati skozi kosti, jih
razdeliti in ponovno povezati z žicami, čemur bo sledilo vsaj 12 tednov
okrevanja, čemur bo sledila fizioterapija, da se rama spet gibalno obnovi.
In takrat je sodelovala v enem od mojih tečajev Centru, v
zelo kratki različici te molitve za svobodo. Njeno ime je Jaquelin. Vprašal sem
jo, kako občuti bolečino v rami na ravni od nič do 10, ona pa mi pravi: »Ne čutim nobene bolečine več. Bolečina je izginila.
Tisti, ki so bili z njo so bili zelo presenečeni, ker je minilo le štiri tedne
od operacije in še vedno je imela vidne brazgotine po njej.
Prosil sem jo, da dvigne obe
roki, da ugotovi, koliko se razlikuje gibljivost zdrave in operirane roke.
Ugotovila je, da lahko premika obe roki z enako intenzivnostjo gibanja. Ni
zaznala razlike. Bila je popolnoma in čudežno ozdravljena.
Dva tedna kasneje je šla na zdravniško kontrolo na
šesttedenski pregled po operaciji in zdravnik je bil popolnoma osupel. Bil je
nevroortopedski kirurg že 20 let, a še nikoli ni videl nečesa takšnega, tako
hitrega okrevanja po tako težki operaciji.
Zakaj? Ker tako pravi Božja
Beseda. Bog obljublja, da če priznaš svoje grehe, te bo On ozdravil.
Vse, kar sem storil je bilo to, da sem z Božjim vodstvom
ugotovil, kako strateško priznati svoje grehe, da te lahko dosledno ozdravi od
vseh vrst stvari za katere nebi verjel, da imajo dejansko korenine v grehu. Ni
nujno, da je to nekaj, kar si počel danes.
Na primer nekega dne sem se nameraval malo razgibati in premaknil
sem nekaj stolov, eden od njih pa mi je povzročil poškodbo, kjer sem si
nategnil vse vezi v desnem palcu, na desni roki, zaradi česar sem imel ob
vsakem gibu na tem mestu ostro bolečino. Nisem mogel telovaditi, kakor sem to
običajno počel.
Zato sem šel pred Boga in rekel: »Oče, trajalo bo šest
tednov, preden se bo to zacelilo.«
In po enem tednu je bila še vedno prisotna ostra bolečina.
Bil sem razočaran in sem si mislil, no, uporabil bom svoje zdravilo, nekaj
čemur pravim štiristopenjski proces okrevanja.
Vprašal sem Gospoda, ali je
kakšen greh povezan s korenino te težave? Spomni me na to, da se pokesam za to,
če je to povezano s čimer koli, da prekinem vezi nesvetih duševnih vezi in nato
ukažem bolečini, da odide.
Edino kar mi je prišlo na misel je bilo, ko sem imel
približno pet do sedem let, kako je prišlo do besednega dialoga med mojo babico
in mamo, in poskušal sem svoji mami nekaj povedati, a je babica takoj zabrusila
nazaj: »Oh, utihni, otrok!« In takrat me je to zelo prizadelo. To sem si za
vedno zapomnil.
Zato sem rekel: »O, Gospod, odpuščam svoji babici,
prekinjam vse nesvete dušne vezi, odpuščam vse sodbe proti njej, v imenu Jezus.«
Nato sem zapovedal vezem, naj se ozdravijo in bolečine ni bilo več. Zjutraj ko
sem se zbudil ni bilo v tem palcu desne roke popolnoma nobene bolečine. Lahko
sem prijel karkoli, tako kot sem želel ali potreboval, brez bolečin. Popolnoma sem bil ozdravljen. Vse, kar je bilo potrebno
za to je bilo, da sem se pokesal za nekaj iz daljne preteklosti, iz zgodnjega
otroštva. In to deluje.
Kako zdravljenje in evangelizacija sodelujeta med seboj?
Poglejmo najprej kakšen je Biblični model evangelizacije.
V Svetem pismu imamo samo eno osebo označeno kot evangelista in to je bil
Filip. Če preberemo o njem in vidimo kaj počne, vidimo, da gre ven, in ozdravi
vse ljudi, nato pa se pojavi velika množica in on deli evangelij.
Ena mojih najljubših izkušenj je bila, da sem bil v Walmartu,
in bil sem zunaj in to je smešen del. Mislil sem, da mi daje Bog milostne
darove ozdravljanja, da delim evangelij, ker je bilo to nekako moje srce. Vedno
sem si želel deliti evangelij kamorkoli sem šel in vedno sem ugotovil, da je
bilo 95 % ljudi ali več, tistih, za katere sem molil, že Kristusovih.
Začel sem spoznavati, da me pošilja bolj k Svojim otrokom, kot med neodrešene.
Ko sem prišel v Walmart je bil tam en velik temnopolti
mladenič in sprehodil sem se do njega. Rekel sem mu: »Molim za ljudi, ali je
kaj, zaradi česar bi molil za vas?« Če rečejo ne, potem vem, da Bog
trenutno ne počne ničesar v njihovem življenju, zato mi zanje ni potrebno
skrbeti, ter odidem naprej.
Ta temnopolti mladenič je rekel: »Jaz sem voznik tovornjaka,
molim za svojo varnost in podobno, ker preživim veliko časa na poti.« Zato sem
to storil, da ko molim za nekoga, mu postavim vprašanja, o katerih se lahko pogovoriva.
Zato sem rekel: »Ali vam lahko postavim nekaj duhovnih vprašanj?«
In rekel je: »Seveda.«
Prišel si do točke v svojem duhovnem življenju, ko zagotovo
veš, da bi, če bi danes umrl, šel v nebesa?«
Ali pa: »Joe, če bi danes umrl, zakaj misliš, da bi te Bog spustil
v nebesa? Kaj bi mu rekel?« Ni vedel kaj bi odgovoril.
Vprašal sem ga: »Ali lahko
povem kaj pravi Sveto pismo o tem, kako vedeti, da gremo v Nebesa in kako
dejansko pridemo tja?«
Takoj je rekel: »Ne, ničesar ne želim slišati o tem.« Takoj
se je zgodil popoln preobrat v pogovoru.
Rekel sem mu: »Počakaj, kaj se dogaja? Kaj je narobe?«
»Kaj je narobe,?« je odgovoril »Moj očim je bil pridigar,
prihajal je domov, pil je, pretepal mojo mamo, nato pa je šel na prižnico v
cerkvi in rekel, naj se ljudje izogibajo alkoholu, nato pa ga ujamejo v
cerkveni pisarni, s cerkveno tajnico. Preprosto nočem imeti ničesar s tem.«
Rekel sem mu: »Prav, popolnoma te razumem.«
Naj ti postavim vprašanje, v mislih pa si rečem: »Kako naj
mu postavim vprašanje?«
Bog me je vzpodbudil, da ga vprašam kakšne bolečine ali
bolezni ima, ki bi se jih rad znebil.
Rekel je: »Ja, imam grozno bolečino v hrbtu, imam jo že tri ali
štiri mesece, in karkoli sem poskusil, da bi si pomagal, ni pomagalo.«
Rekel sem mu; »Če bi prosil Boga, naj vam ozdravi hrbet in
bi bolečina takoj izginila, bi mislili, da je to čudež?«
Rekel je: »Oh, ja.«
In če bi to storil ali bi mi zaupali, da vam povem, kaj
Božja Beseda dejansko pravi in bi verjeli, da je to resnica?«
»Ja, če bi to lahko storili. Absolutno.«
Rekel sem: »V redu, potem se pripravite.«
Rekel sem: »Gospod, vem, da
imaš zelo rad Joeja, zato te prosim, da takoj odstraniš vse te bolečine iz
njegovega hrbta. Naj v Jezusovem imenu takoj vse bolečine iz njegovega hrbta
izginejo.« In ko sem to rekel so se mu oči na stežaj odprle. Rekel
je: »Kaj se je pravkar zgodilo?« Ozrl se je okoli sebe in rekel sem: »Kaj
misliš s tem? Rekel sem vam, da vas bo
Bog ozdravil, ker si želi odnosa z vami.« In začel se je upogibati, premikati,
sklanjati.
»Lahko zdaj delim, kaj pravi Beseda o tem odnosu?« in vodil
sem ga h Kristusu.
V prvem delu je bil
uporabljen dar ozdravljanja.
Želim to demonstrirati na tebi, Daniel. (Daniel King, ki ga
intervjuva).
Naj te najprej vprašam Daniel, ali imaš kakršno koli
bolečino ali tesnobo, depresijo, glavkom ali karkoli v telesu, kar ne deluje
ali boli, ali karkoli, kar lahko izmeriš?«
Odgovoril je: »Trenutno nič posebnega.«
V zadnjih nekaj tednih smo bili na Tajskem, v Etiopiji,
sedaj pa smo spet v Tulsi, Oklahoma. Na Tajskem je bil deček, ki je imel na
hrbtu tumor v velikosti grozda. Ko smo molili, je tumor padel s hrbta in on je
bil takoj ozdravljen. To je bil eden od mnogih čudežev, ki jih je Bog storil.
Všeč mi je razlog zakaj sem te spraševal tudi o Tajski, ker
sem ravno končal Podcast z voditeljem iz Nove Zelandije, vendar se je preselil
na Tajsko, kot misijonar in Gospod ga je poklical, da se s polnim delovnim časom
posveti podcastingu, zato sem šel skozi isto stvar in ga je to popolnoma
osupnilo, ker je bolečina v hrbtu, takoj izginila.
Ko sem prišel v vašo oddajo sem si mislil, da Daniel pa ne
bo imel ničesar, verjetno je precej zaprt, ampak naj vam predstavim
postopek v štirih korakih nato pa bom vodil vaše občinstvo, kako to storiti.
Mimogrede temu pravim preprosta različica. Zelo
preprosto je, zelo strateško, ne osvobaja ljudi vsega, precej hitro pa osvobaja
pomembne stvari. Postopek v štirih korakih je naslednji:
1)
Prosili bomo Boga, naj nam razkrije vsak
neskesani greh, ki se ga moramo pokesati in je povezan s katero koli našo
težavo.
2)
Pokesali se bomo tega greha in če je to
kesanje odpuščanje, ker je neodpuščanje greh, bomo tej osebi odpustili.
3)
Če je katera od stvari, za katere smo se
pokesali, povezana z drugo osebo, bomo prekinili tako imenovano nesveto dušno
vez, v bistvu duhovno povezavo med obema in se odpovedali morebitnim sodbam,
kajti kakor sodite, tako boste sojeni. To je druga vrsta greha.
4)
Prosili bomo Boga, naj odstrani to
težavo, nato pa bomo ukazali, naj se ta težava odstrani v imenu Jezus.
To vsem omogoča preproste korake, ki
jih lahko naredimo sami, in doslej še nisem videl nikogar, da nebi odpravil
tega, v čemer je bila njegova težava. Naj si dovolim, da vas nekako popeljem
skozi to.
Recimo, prva stvar, ki jo bom
naredil, je, da imate na primer bolečine v hrbtu. Bolečine v hrbtu so najbolj
standardna stvar in prva stvar, ki jo bom naredil je, da jo opredelite s
stopnjo od 1-10. Recimo, da je vaša stopnja 8. Postopek je takšen, in jaz vas
bom vodil v tem procesu, vsi ostali pa mi lahko sledite.
Ko boste prepoznali svoje težave,
mi samo sledite.
»Gospod Jezus, pokesam se svojih
grehov in želim Tvojo pomoč, da se znebim teh bolečin v hrbtu. Če obstaja
kakršen koli greh, ki se ga moram pokesati, ali katera koli oseba, ki ji moram
odpustiti, ki je korenina te bolečine, me prosim opozori na to takoj zdaj.
To je bil zdaj prvi korak.
Drugi korak je, za vse, kar
vam Gospod prikliče v misli, se pokesajte, ali odpustite in tukaj je besedna
zveza, ki je zelo preprosta. To ni nekaj: »O, Bog, tako mi je žal, da sem to
storil, bla, bla, bla . . . ne, samo
pokesam se. In če si to storil z nekom drugim, recimo, veš; pokesam se, da
sem ukradel denar Johnu, ali ukradel denar skupaj z njim, rečeš, da se pokesam,
da sem ukradel denar skupaj z Johnom.
Na primer: »Pokesam se, da sem
spal-a s tem ali tem. Karkoli že je.
Torej, pokesam se in če si to storil
z nekom drugim, ga izgovori, če pa se tega imena ne spominjaš, ga preprosto
opišeš.
Pokesam se, da sem ukradel denar
tipu v modrem klobuku, ker je pomembno, da v mislih vzpostaviš povezavo s njim,
s katerim si to storil, ali komu, če se kdo pojavi, da mu moraš odpustiti. Odpuščanje
je izbira, ni čustvo. Ni pomembno kako močno so te prizadeli in ranili in kdo
je to bil. Ni pomembno kako grozno je bilo, preprosto reci, odpuščam (Johnu).
Številka tri je preprosta izjava
in gre takole: »Prekinjam vse nesvete vezi z dušo te osebe in odpuščan vse
sodbe proti tistim ljudem, ki sem jih imenoval.«
Sedaj prehajamo na četrti korak,
ki je, da to spraviš ven.
»Gospod Jezus, prosim te, da takoj
odstraniš moje bolečine v hrbtu (. . . . . . . . . . . . ), zmanjšaj jih iz
osem na nič. (To je prošnja).
Zdaj jo bomo razglasili v imenu
Jezusa.
V Jezusovem imenu govorim s teboj,
duh bolečine v hrbtu, in ti ukazujem, da odideš ven, pojdi k Jezusu, pojdi k
Jezusu, pojdi ven takoj zdaj, pojdi z osem na nič.«
In to je to. Zdaj se zgodi
naslednje: »Skoraj v vsakem primeru boste videli kodo bolečine v hrbtu od osem
do na primer, štiri, ali nič. Pogosto gre le do šestice, zato jo preverite in
ponovno umerite. Če se stvar ni popolnoma zmanjšala, ponovite četrti korak.
»Gospod, prosim te, da to zdaj
premakneš iz šestice na ničlo. V Jezusovem imenu ti ukazujem, pojdi od šestice,
do ničle.« In po tem se bo po vsej verjetnosti znižalo do štiri, ali dve, ali
do konca.«
Ugotovil sem, da običajno, če to
storiš dvakrat, ali trikrat, prideš vse do ničle in če se sploh ne premakne, na primer ostane bolečina
na osem, potem se vrneš in rečeš: »Gospod, pokaži mi, če je to duhovna pot, če
sem kaj spregledal, prosim pokaži mi to, spomni me na to.«
Več kot 90% vsega, kar sem videl, je
duhovnega izvora.
Gospod ti bo pokazal, če je vpleten
kateri koli drugi greh, ali katera koli druga oseba, ki ji še nisi odpustil in
ponoviš celoten postopek.
Mimogrede, to imam v svoji aplikacijo
Radical Faith, ki jo lahko preprosto preneseš iz katere koli Apple trgovine,
ali Google play.
https://getradicalfaith.org/topics/
Prvi del knjige o molitveni svobodi
vas uči in vam pokaže v Svetem pismu, kje se vse to nahaja. Druga polovica
knjige pa je poglobljen proces, s katerim se prebijete skozi vse v svojem
življenju in se znebite vseh teh odprtih vrat, ki povzročajo vseh vrst muk v
vašem življenju in vseh vrst frustracij in to je zelo temeljit proces, kako se
znebite vsega tega. V bistvu so kot prekletstva ali generacijske krivice, s
katerimi se morate spopasti drugače.
V knjigi uporabljam svojo aplikacijo
kot dodatni učni vir, zato, ko sem v razdelku Molitev za svobodo, v aplikaciji,
če se pomaknete do dna tega razdelka, boste videli poenostavljeno molitev.
Odprete jo in jo uporabite ali sami ali z nekom drugim, ali pa jo molite za nekoga drugega, kot avtoriteta
(duhovnik, oče, starš) in se pokesate v njihovem imenu, v imenu nekoga drugega.
Vi kot starš se lahko pokesate v imenu svojih otrok.
Kesanje je pravni postopek na
nebeškem sodišču, ki ne temelji toliko na čustvih, temveč na tehničnih
podrobnostih tega pravnega postopka. Vem, da razumem, da boste morda želeli, da
se ustavim in postavim vprašanja.
Tega brata je Gospod enkrat odpeljal
na nebeško sodišče – v nebeško sodno dvorano in rekel: »Želim vam pokazati kako
vse to deluje. Moj sin gre v nebeško sodno dvorano in na njegovi desni strani
je Oče, na Njegovi levi pa demonski duh. In ta demonski duh obtožuje mojega
sina vseh vrst grehov, ki jih je zagrešil. Spraševal sem ga, ali so resnični?
Rekel je, da je bil vsak od njih absolutno resničen, ker je vloga satana,
tožnika, on je v bistvu glavni tožilec, in vsa njegova avtoriteta je njegova
sposobnost, preganjanja neskesanih grehov.
Potem je Gospod rekel mojemu
sinu, naj se sklicuje na Jezusovo kri. V redu. Potem pa moj sin reče Jezusu: »Sklicujem
se na Jezusovo kri in demonski duh je v trenutku izginil. Zakaj? Ker so bili ti
grehi izbrisani, vendar niso bili izbrisani, dokler se moj sin ni pojavil na
nebeškem sodišču in se branil s kesanjem.
Torej je to pravni postopek na sodbi
in ko se začnete poglabljati v to knjigo, in ko začnete brskati po Svetem
pismu, vidite, da vse temelji na teh zakonih in da obstaja pravna struktura v
nebeškem Kraljestvu, kjer je običajno Bog postavljen na prestol, ki je
vladajoča oblast, in če se ne podredite njihovim zakonom vidite mučitelje, ki
jih vidite v Mateju 18, - Prilika o neusmiljenem služabniku.
Na primer Peter je prišel k Jezusu
in ga vpraša kolikokrat naj odpustim svojemu bratu, Jezus pa pravi 70 x 7 krat.
In temu sledi ta zgodba o služabniku, ki mu je bil odpuščen ogromen dolg, sam
pa ni hotel odpustiti svojemu bratu, ki mu je bil dolžan majhen dolg. In kralj
ga vrže v zapor. Ječar v pravem pomenu, pomeni (basano), mučitelj.
Pomen te zgodbe je naslednja izjava,
ki jo Jezus izreče, ker ne govori s farizeji, ne govori z množicami, ki mu
sledijo, ampak govori s svojimi najbližjimi
učenci, Petrom in dvanajsterimi apostoli in pravi: »Tako bo tudi moj nebeški
Oče storil z vami, če vsak iz srca ne odpusti svojemu bratu.« (Matej 18:35).
Z drugimi besedami pravi, da če
imate neskesani greh, vas bo moj Oče izročil mučiteljem, dokler se tega greha
ne pokesate. To je bistvo vsega. Samo s kesanjem ali kesanjem v imenu nekoga
drugega, če obstaja neka oblastna struktura (duhovnik, mož, starš), lahko
osvobodimo ljudi.
Videl sem že ljudi, ki so se
osvobodili vseh vrst stvari. Evangelizacija je preprosti postopek, ki ga je
treba izvesti v množici. Ljudje ozdravijo in potem rečete: »Zdaj vam bom
povedal vse o tem Jezusu, . . . .«
Eden mojih najljubših stihov o
ozdravljenju je Psalm 103:3, kjer piše, da je On
Bog; »Ki odpušča vso našo krivdo in ozdravlja vse naše bolezni.« Tu se namreč prepletata odpuščanje in
ozdravljenje kot dve plati istega kovanca.
Skozi vse Sveto pismo vidimo to mešanico
odpuščanja in ozdravljenja. Grška beseda SOZO pomeni tako ozdravitev kakor
odrešenje in v primeru krvotočne ženske, kjer pravi Gospod: »Tvoja vera te je ozdravila, (odrešila).«
Za evangeliste je tako zelo pomembno
vedeti, da Bog služi tako glede odrešenja, kakor glede ozdravljenja; delujeta
skupaj.
https://www.youtube.com/watch?v=T8xEw1MFzcA
Ni komentarjev:
Objavite komentar