NEBEŠKA SODIŠČA
Robert Henderson
Imava majhnega psa po imenu Otis. Otis tehta približno 6
kilogramov in ima dolgo, razmršeno dlako. Njegova mama je jazbečar, mešanec s
terierjem ali pudlom ali čim drugim. Otis pač je in imamo ga radi. Nekega dne
je naš šestletni vnuk Jackson v dnevni sobi z Otisom in ne ve, da je kdo v
bližini. Moja žena vidi Jacksona na tleh z Otisom. Jackson nežno drži Otisovo
glavo v rokah in ga gleda v oči. Jackson reče Otisu: »Otis, če želiš biti
superheroj, boš moral spremeniti način razmišljanja. Prva stvar, ki jo moraš
storiti, je, da si priskrbiš plašč. Druga stvar, ki jo potrebuješ, je ime za
superheroja, kot je Superpes. In tretja stvar, ki jo moraš storiti, je, da se
naučiš leteti.« Če se želimo gibati v nadnaravnem, moramo spremeniti način
razmišljanja.
Ljudem povem, da moj vnuk razume več kot mi o tem, kako
deluje Božje kraljestvo. Če se želimo gibati v
nadnaravnem, moramo spremeniti način razmišljanja. Naš naravni način
razmišljanja se ne more premakniti v nadnaravna področja – in nebeška sodišča
so v nadnaravnem Božjem področju.
TRI DIMENZIJE MOLITVE
Jezus je molitev postavil v tri različne dimenzije – Oče, Prijatelj, Sodnik.
Prvo dimenzijo pristopa k Bogu kot Očetu najdemo v Luku
11 in 18. Sveti Duh razodeva očetovstvo Boga, zdravi naše rane, nas tolaži
itd. Zaljubimo se v Očeta in pridemo do večjega razodetja, kako globoko nas Oče
ljubi.
Jezus pravi: »Ko molite,
recite: Oče naš, ki si v nebesih« (Lk
11:2). Torej je prva dimenzija molitve pristop k Bogu kot Očetu.
V Luku 11:5–6 Jezus pravi: »Recimo, da imaš prijatelja in
greš k njemu opolnoči ter mu rečeš: 'Prijatelj, posodi mi tri hlebe kruha. K
meni je prišel prijatelj, ki je na poti, in nimam hrane, da bi mu jo dal.'«
Druga dimenzija molitve je
pristop k Bogu kot prijatelju.
Jezus je učence učil tri dimenzije molitve.
Prva se je nanašala na Boga kot Očeta, kar pomeni, da si
sami izpolnimo svoje potrebe in želje.
Druga sfera je pristop k Bogu kot prijatelju, s sliko, ki jo
je Jezus naslikal o človeku, ki je imel prijatelja v stiski in mu ni mogel
pomagati, zato je šel k drugemu prijatelju. Mi smo tisti, ki ne moremo
pomagati, lahko pa se obrnemo na svojega Prijatelja po pomoč – smo v položaju
posrednika. Pred Boga Očeta pridemo zaradi svojih potreb in svojih želja. Pred
Boga pridemo kot Prijatelj zaradi potreb drugih. Pred Boga pa pridemo kot
Sodnik, ko imamo opravka z nasprotnikom.
V Luku 18:1–8 Jezus uči o molitvi skozi priliko in učencem
pokaže, naj vedno molijo in ne obupajo.
Pove jim, da je bila neka vdova, ki je prišla pred
krivičnega sodnika in želela pravico od svojega nasprotnika. Ni se takoj
strinjal, a ji je na koncu dal, kar si je želela, ker je nenehno sitnarila.
Jezus jim je rekel, da bo Bog
hitro pomagal do pravice svojim izvoljenim, ki noč in dan vpijejo k njemu.
Tretja dimenzija molitve je pristop k sodniku ali odhod v
sodni sistem.
Ko je Jezus govoril o vdovi, ki se približuje krivičnemu
sodniku, ni rekel, da je Bog krivičen sodnik; rekel je, da če lahko vdova dobi
sodbo od krivičnega sodnika, koliko bolj lahko mi, njegovi otroci, pridemo pred
pravičnega sodnika, sodnika vse zemlje, in vidimo, kako razsodi v našem imenu
in v našo korist.
Pred Boga Očeta pridemo
zaradi lastnih potreb in lastnih želja. Pred Boga pridemo kot prijatelj zaradi
potreb drugih. Pred Boga Sodnika pa pridemo, ko imamo opravka z nasprotnikom.
PREBOJ NA NEBEŠKEM DVORIŠČU
Zavedati se moramo, da je molitev konflikt. Ste že kdaj
občutili konflikt v molitvi? Morda molite in si mislite: Ne razumem, zakaj se
tako počutim. Nisem prepričan, zakaj pošiljam to molitev Bogu, in zdi se, da
obstaja konflikt. Konflikt, v katerem ste, ni bojišče; pravzaprav je to sodni
sistem ali sodna dvorana. Sodišča so kraji konfliktov in imamo opravka z
nasprotnikom, ki želi preprečiti, da bi se Božja volja zgodila v našem
življenju.
Sveto pismo v Prvem Petrovem pismu 5:8 pravi: »Bodite trezni in bedite, kajti vaš nasprotnik, hudič,
hodi naokoli kakor rjoveč lev in išče, koga bi požrl.«
Beseda za »nasprotnika« v Prvem Petrovem pismu 5:8 in v Luku
18 je ista beseda – grška beseda antidikos, ki
pomeni tisti, ki vlaga tožbo. Gre
za pravni položaj. Konflikt, v katerem ste, ni bojišče; pravzaprav je sodni
sistem ali sodna dvorana.
PREBOJI
Če želimo doseči preboj sredi konflikta, moramo razumeti,
kaj konflikt sploh je. Nahaja se v pravnem sistemu ali pravosodnih sistemih
duhovnega sveta in vedeti moramo, kako stopiti pred Boga, ne le kot Oče, ne le
kot prijatelj, ampak tudi kot Sodnik, in se spopasti z nasprotniki in težavami,
ki nas napadajo. Mnogi ljudje že dolgo molijo, vendar niso doživeli nobenega
preboja. Bog nam želi prinesti preboj, vendar moramo
vedeti kako vstopiti v tretjo dimenzijo molitve.
Poglejmo si Razodetje 12:10–12, ki prinaša dodaten vpogled:
Tedaj sem v nebesih zaslišal močan glas, ki je govoril: »Prišlo je odrešenje, moč, kraljestvo našega Boga in
oblast njegovega Kristusa, kajti tožnik naših bratov, ki jih je dan in noč
tožil pred našim Bogom, je bil vržen. Premagali so ga s krvjo Jagnjeta in z
besedo svojega pričevanja in niso ljubili svojega življenja do smrti. Zato se
veselite, nebesa in vi, ki prebivate v njih! Gorje prebivalcem zemlje in morja!
Kajti hudič je prišel k vam z veliko jezo, ker ve, da ima malo časa.«
Ali se je Božje kraljestvo na zemlji v celoti razodelo? Ne. Če bi se kraljestvo v celoti razodelo, bi bili ljudje v
trenutku, ko bi se rešili, takoj ozdravljeni, osvobojeni in popolnoma zdravi
tukaj in zdaj.
Če bi se kraljestvo v celoti razodelo, bi se mesta prenovila
in narodi bi bili učeni. Še nismo videli polne manifestacije Kraljestva, kot bi
ga razumeli danes. Torej, ko Janez reče »so prišli«, očitno ni govoril o
sedanjem »zdaj« ali celo o »zdaj, takrat«; govoril je o nečem, kar še ni
prišlo. Slišal je zvok nečesa, kar se še ni uresničilo, kar se še ni
manifestiralo, ker še vedno pritiskamo in si prizadevamo za polno manifestacijo
Kraljestva.
Če obstaja polna manifestacija Kraljestva, ste zdaj dosegli
vsako področje preboja, po katerem ste si želeli. Janez nadaljuje: »Kajti tožnik naših bratov, ki jih je tožil pred našim
Bogom dan in noč, je bil vržen dol.«
Tukaj pojasnjuje, zakaj je prišla polna manifestacija
Kraljestva, ker ni bilo več tožnika, ki bi lahko govoril proti nam. Ta
beseda za »tožnika« je grška beseda kategoros in pomeni pritožnika v pravnem
sistemu – tožnika pred zakonom. Če želimo popoln preboj, se moramo ukvarjati s
tožnikom, tistim, ki nam preprečuje, da bi dobili tisto, kar Bog želi, da
imamo.
To je nekdo, ki v nebeškem sodnem sistemu vlaga pritožbo
proti vam. Zato piše, da se tožnik ali ta kategorios pritožuje ali vlaga
tožbo proti nam na nebeških sodiščih – in njegova pritožba proti nam ustavi naš
popoln preboj.
Janez je zapisal, da do popolnega preboja pride, ko je
tožnik utišan, ko je z njim v celoti opravljeno. Če z njim ni v celoti
opravljeno in ima še vedno primer proti nam, potem je rezultat ta, da še nismo
doživeli popolnega preboja. Če želimo popoln preboj, se moramo spopasti s
tožnikom, tistim, ki nam preprečuje, da bi dobili tisto, kar Bog želi, da
imamo.
Ne pozabite, Prvo Petrovo pismo 5:8 pravi, da je
antidikos tisti, ki vloži tožbo. Ista ideja, druga beseda. Antidikos izhaja iz dveh besed – anti, kar pomeni
zanikati, in dikos, kar pomeni prav. Naš nasprotnik, hudič, uporablja svoje
obtožbe proti nam, da nam odreče tisto, kar nam upravičeno pripada. Jezus je
umrl za nas, da bi imeli vse. Zakaj potem tega nimamo? Ker še vedno obstaja
primer proti nam, s katerim se je treba ukvarjati! V duhovnem svetu še vedno
obstaja primer proti nam – tako preprosto je.
Še nismo doživeli polne manifestacije Kraljestva, ne
zato, ker še nismo zmagali na bojišču; temveč zato, ker še nismo dobili
odgovora na primer v nebeški sodni dvorani. To deluje v tretji dimenziji
molitve. Molili ste za preboj, vendar niste videli nobenih rezultatov, ker v
duhovnem svetu še vedno obstaja obtožba proti vam. Pomanjkanje preboja ni
posledica časa. »Oh, samo čakam, da mi Bog odgovori, in medtem ko čakam, me bo
to ubilo. Samo čakam na Božji čas.«
Medtem se okoli nas vse podira – prihaja do ločitev in
finančnega propada ter prezgodnje smrti ljudi, vendar mi »čakamo na Boga«.
To ni Bog, ki mu služim. To ni vprašanje časa; to je pravno vprašanje. Če nam
uspe rešiti pravno vprašanje, če nam uspe dobiti odgovor na primer in če nam
uspe utišati tožnika, potem lahko dosežemo preboj tako, da se premaknemo v tretje
področje molitve.
TRIJE KLJUČI DO PREBOJA NA
NEBEŠKIH DVORIŠČIH
V naslednjem razdelku želim deliti tri ključe, ki vam bodo,
ko jih boste razumeli in uporabili, omogočili dostop do preboja in uslišane
molitve na nebeških dvoriščih. Trije ključi, ki jih morate uporabiti, da
stopite v tretjo dimenzijo molitve in odgovorite na primer proti vam na
nebeških dvoriščih, temeljijo na
Razodetju 12:11. In premagali
so ga z Jagnjetovo krvjo in z besedo svojega pričevanja in niso ljubili svojega
življenja do smrti.
1. Jagnjetova kri
2. Beseda tvojega pričevanja
3. Ne ljubiti svojega življenja do smrti
Ko hodimo v tretji dimenziji molitve, smo sposobni
odgovoriti na vsako obtožbo proti nam, ki bi jo nasprotnik uporabil, da bi
preprečil popoln preboj, ki si ga želimo, v naša življenja. Sovražnik je dolgo
časa gradil primer proti vam. Če nekdo vloži tožbo proti vam, ima dokaze proti
vam in je porabil čas za sestavljanje tega primera. Sovražnik je enak.
Satan je dolgo časa
sestavljal primere proti nam, ker ne želi, da bi dosegli popoln preboj, ki ga
je Bog pripravil za nas. Toda Jezus nam je s tem, kar je storil na križu, dal
vse, kar potrebujemo, da odgovorimo na vsak primer, utišamo tožnika in vidimo,
kako se polnost tega, kar Bog želi za nas, uresničuje v našem življenju.
To bi moralo dvigniti raven našega navdušenja in
pričakovanja, ko gre za molitev. V naslednjih treh poglavjih želim, da preučimo
vsakega od teh treh ključev posebej, začenši s krvjo Jagnjeta.
KRI, KI GOVORI
In premagali so ga s krvjo Jagnjeta. —RAZODETJE 12:11
Ko sediš v naravni sodni dvorani, slišiš različne glasove –
priče, porotnike, sodnika, sodne izvršitelje itd. Tudi na nebeških sodiščih so
glasovi, osem od teh pa je omenjenih v Pismu Hebrejcem 12:22–24.
V duhovni razsežnosti sodišč je zadnja omenjena »kri, ki
govori bolje kakor Abelova«.
V Prvi Mojzesovi knjigi 4:9, ko Kajn ubije Abela, Bog pride
h Kajnu in reče: »Kje je tvoj brat Abel?« Kajn reče: »Ne vem. Sem mar jaz varuh
svojega brata?« Bog odgovori: »Kaj si storil? Glas krvi tvojega brata vpije k
meni iz zemlje. … Begunec in potepuh boš na zemlji« (1 Mz 4:9–10, 12b).
Na podlagi pričevanja Abelove krvi je Bog sodil in obsodil
Kajna. Kri je govorila (preteklik), a govori tudi (sedanjik).
Še vedno govori (glej Hebrejcem 12:24). Jezusova kri nam govori še danes. Ko Sveto pismo pravi,
da s krvjo premagamo tožnika, je to zato, ker se strinjamo s tem, kar kri
govori. Kri daje Bogu zakonsko pravico do odpuščanja.
ŠEST STVARI, KI JIH GOVORI
JEZUSOVA KRI
1. Jezusova kri prerokuje:
aktivno govori. Kri je preroške narave. Kri, ki je spregovorila, lahko ni biti
preroška. Ko pa kri še vedno govori, to pomeni, da je z njo povezan preroški
element in lahko v duhu zaznamo, kaj kri govori.
To je celotna dimenzija Pisma Hebrejcem 12:22–24 – preroška
dimenzija – kjer lahko začnemo razločevati in razumevati.
2. Jezusova kri govori
odpuščanje: Bogu daje zakonsko pravico, da odpušča grehe.
Ko Sveto pismo pravi, da
tožnika premagamo s krvjo, je to zato, ker se strinjamo s tem, kar kri govori.
Zdaj se zahvaljujem Bogu, da lahko vsakič, ko grešim ali na
katerem koli področju, na katerem spodletim, rečem: »Gospod,
prosim, da tvoja kri govori zame. Zahvaljujem se ti, da tvoja kri govori zame,
in prosim, da ta greh (napaka ali karkoli že je) pokrije Jezusova kri. Prosim,
da kri govori.«
Kaj počne kri? Kri daje Bogu
zakonsko pravico, da odpušča. Kako to vem?
Ko so duhovniki v Stari zavezi enkrat letno na dan sprave
šli za tančico, so škropili s krvjo pashalnega jagnjeta, in pričevanje te krvi,
ki jo je dal veliki duhovnik, je Bogu dalo zakonito pravico, da za eno leto
odvzame grehe izraelskemu ljudstvu. To je storila kri.
3. Jezusova kri priča na
nebeškem sodišču: kri Jezusa, našega velikega duhovnika, daje Bogu
zakonito pravico, da za vedno odpusti grehe.
Dobra novica je, da imamo pod novo in boljšo zavezo velikega
duhovnika po Melkizedekovem redu. Njegovo ime je Jezus (glej Hebrejcem 7:17).
Vzel je svojo kri in jo izlil v naše ime. Poškropil jo je in njegova kri govori
kot pričevanje pred nebeškimi sodišči. Bogu daje
zakonito pravico, da ne le odstrani naše grehe, ampak da nam jih za vedno
popolnoma odpusti. To počne kri. Je pravni element, ki govori v našem imenu. Na
vsako obtožbo, ki bi jo sovražnik vložil proti vam na nebeškem sodišču, imate
pravico odgovoriti s krvjo.
4. Jezusova kri priča proti
satanovim obtožbam:
Jezusovo odkupno delo odgovarja na vsako obtožbo, ki bi jo
hudič izrekel proti tebi. Vedeti moraš, kaj počne kri, če želiš premagati s
krvjo. Na vsako obtožbo, ki bi jo sovražnik
izrekel proti tebi na nebeškem sodišču, imaš pravico odgovoriti s krvjo. Želim,
da veš, da ni niti ene obtožbe, ki jo hudič lahko izreče, na katero kri ne bi
mogla odgovoriti. Jezusova kri lahko odgovori na vsako obtožbo.
5. Jezusova kri govori o
Jezusovi zvesti in zakoniti naravi. Da bi kri odgovorila na našo obtožbo, se
moramo pokesati.
1 Janez 1:9 jasno pravi: »Če
pa priznavamo svoje grehe, je zvest in pravičen, da nam jih odpusti in nas
očisti vse krivice.«
Bodite pozorni na pravniški jezik. »Zvest« govori o njegovi
naravi, ki drži zaveze. »Pravični« govori o njegovi zakoniti naravi. On je zvest in pravičen, da odpušča. Ko priznamo svoje
grehe, aktiviramo pravno področje, v katerem deluje Bog, da lahko kri govori v
našem imenu in da ima Bog zakonito pravico, da nam odpusti. Premagamo po
Jezusovi krvi – kri se ukvarja z vsemi našimi napakami.
6. Jezusova kri govori o
Jezusovi strasti do Božjega ljudstva, da bi Jagnjetu priboril nagrade za svoje
trpljenje. Jezusova kri kliče, da bi se vse, za kar jo je prelil, uresničilo.
Vidite, kri ne samo da odpušča. Kri ne samo da ščiti.
Jezusova kri kliče, da se njegov namen zgodi na zemlji. Tukaj moramo imeti uho,
da preroško slišimo, kaj kri govori. Ko začnete dojemati, kaj kri govori, bo to
v vas vzbudilo Božjo strast. Nato se boste začeli strinjati z izjavami njegove
krvi in rekli: »Gospod, vse, za kar si dal svoje življenje, naj postane resničnost v mojem življenju in na
svetu.« Jezusova kri kliče, da bi se vse, za kar jo je prelil, uresničilo.
Bog želi, da bi ta duh ponovno prinesel v Cerkev. Moravci,
organizirani v 15. stoletju, so znani po tem, da so toliko molili in imeli tako
veliko srca za evangelizacijo sveta, da so se prodali v suženjstvo, da bi lahko
šli v tuje dežele in ljudem pripovedovali o Jezusu, o katerem sicer ne bi imeli
priložnosti povedati. Pravijo, da so, ko so jih nalagali na ladje za neznane
destinacije, peli: »Da bi Jagnjetu prislužili
nagrado njegovega trpljenja, da je strast našega srca, da položimo svoja
življenja in prislužimo jagnjetu nagrado njegovega trpljenja.«
Če želimo utišati tožnika, se
moramo strinjati s krvjo in s tem, kar govori.
Zato smo tukaj na zemlji. Včasih zmotno mislimo, da smo
tukaj samo zato, da bi bili blagoslovljeni. Bog nas noče preprosto
blagosloviti. Da, globoko nas ljubi in želi to ljubezen izraziti v obliki
blagoslova. Vendar smo tukaj tudi zato, da položimo svoja življenja, da bi vse,
za kar je Jezus umrl, postalo resničnost. Njegova kri, sporočilo in to, kar kri
govori, govori tudi o tem, da se je njegova strast izpolnila na zemlji.
Če želimo utišati tožnika, se
moramo strinjati s krvjo in s tem, kar govori.
Molimo skupaj:
Gospod, želim, da veš, da se
strinjam s tvojo krvjo. Strinjam se, da tvoja kri prinaša ozdravljenje,
odrešenje, odpuščanje in zaščito. Strinjam se, da te kri spominja name. Gospod,
strinjam se s Tvojo krvjo in se ti zahvaljujem za Jezusovo kri. Gospod Jezus,
zahvaljujem se ti za kri, ki si jo prelil zame. Ne jemljem je za samoumevno.
Vem, kako dragocena je. Hvala ti, Gospod!
BESEDA PRIČEVANJA - In
premagali so ga ... z besedo svojega pričevanja. —Razodetje 12:11
Druga stvar, ki jo Janez piše: »in premagali so ga ... z
besedo svojega pričevanja.«
Beseda pričevanje pomeni
tiste, ki sodno pričajo. To je pravni izraz. Sovražnika premagamo z besedo
svojega pričevanja. V duhovnem svetu je veliko različnih stvari, ki so na
nebeških sodiščih sprejete kot pričevanje. Poskrbeti moramo, da so naše besede
v skladu z Božjo strastjo. In poskrbeti moramo, da so naše preroške besede v
skladu z Njegovo strastjo.
SUHE KOSTI ALI MOČNA VOJSKA?
Na primer, v Ezekielu 37:1–14 Ezekiela spustijo v dolino
suhih kosti. Bog mu reče: »Ali lahko te kosti
oživijo?« Ezekiel reče: »O Gospod Bog, ti veš.« Zakaj takšen odziv? Ker se je mučil; v naravnem svetu so
njegove oči videle dolino suhih kosti, v duhu pa je slišal korakajočo vojsko.
Ezekiel se je moral odločiti, ali se bo strinjal s svojimi očmi – s tem, kar je
opazoval v naravnem svetu – ali s svojimi ušesi – s tem, kar je slišal bobneti
v duhu. Odločil se je, da se bo strinjal s tem, kar so slišala njegova ušesa,
in začel prerokovati.
Ko je Ezekiel na sodišču dal pričevanje, so se kosti
združile, meso in kite so se ovile okoli njih, vanje pa je vstopil Božji dih,
tako da so se postavili na noge kot mogočna vojska. Vse to je temeljilo na tem,
kar se je Ezekiel odločil prerokovati.
Zelo enostavno je pogledati naravno stanje stvari in
prerokovati napačne stvari. To je preprosto strinjanje s situacijo ali
okoliščinami, kakršne so.
Ko se potem, kar je bilo prerokovano, zgodi, oseba reče:
»Saj sem ti rekel, da je to Bog.« Ne, ni se
zgodilo, ker je bil Bog; zgodilo se je, ker je bilo prerokovano in izdano kot
pričevanje na nebeških sodiščih.
Tega ljudje ne razumejo. Kako je to mogoče? se sprašujejo.
Poglejmo si zgodbo iz Svetega pisma, ki to še dodatno ponazori. Ezekiel se je moral odločiti, ali se bo strinjal s
svojimi očmi – kar je opazoval v naravnem svetu – ali s svojimi ušesi – kar je
slišal bobneti v duhu.
KAKŠNO PRIČEVANJE PREROKUJEŠ?
Dvanajst oglednikov je šlo v Kanaan in ko so se vrnili, jih
je deset dalo slabo poročilo – slabo pričevanje (glej 4 Mojzesova knjiga 13:32).
Kaj je storil Bog? Izrekel je
sodbo proti narodu, ker je deset oglednikov dalo napačno pričevanje.
Zaradi teh desetih vohunov – ki so bili na nebeških sodiščih
prepoznani kot vlada, kjer so dali napačno pričevanje – je Bog v bistvu rekel:
»Na podlagi tvojega pričevanja nimam druge možnosti. Izrekam sodbo: štirideset
let boš taval po puščavi.« Šokantno je, a resnično – deset ljudi je štirideset let odločalo o usodi naroda.
Bolje, da pazimo, kaj prerokujemo. (Govorimo,
pričujemo).
Jezen sem na vse današnje preroke sodnega dne. Vsakemu od
njih bi rad rekel: »Prosim, bodite tiho. Prosim, ne govorite tega.
Prosim, ne prerokujte tega. Prerokujte, kar je v nebeških knjigah o narodu.
Prerokujte dobro besedo Gospodovo, kar je Bog dejansko nameraval – ne tisto,
kar vidite v naravnem.«
Potrebujemo ljudi, ki lahko prerokujejo, kaj govori Božji
Duh, in vidijo dobro tudi sredi slabega ter vidijo Božji namen. To mi je všeč,
ker so to tisti, ki objavljajo pričevanja, ki bodo prinesla preboje in
pozitivne sodbe od Boga. Premagamo z besedo svojega pričevanja. Potrebujemo ljudi, ki znajo prerokovati o tem, kaj govori
Božji Duh, in ki vidijo dobro sredi slabega ter vidijo Božji namen.
DELJENJE FINANČNIH SREDSTEV
SPROŠČA MOČ PRIČEVANJA
Pričevanje dajemo tudi, ko delimo svoja finančna sredstva z
Božjim kraljestvom na zemlji.
V Pismu Hebrejcem 7:8 piše: »Tukaj
prejemajo desetino smrtni ljudje, tam pa jo prejema on, o katerem se priča, da
živi.«
Vsakič, ko damo dar, damo pričevanje.
Pisec pisma Hebrejcem govori o našem prehodu iz levitskega
duhovništva v Melkizedekovo duhovništvo. Levitsko duhovništvo govori o
legalizmu. Melkizedekovo duhovništvo govori o časti. Ko dajemo desetino po Melkizedekovem redu, častimo Jezusa kot našega
velikega duhovnika.
Beseda priča v Pismu
Hebrejcem 7:8 pomeni dati sodno pričevanje. Vsakič, ko daste svoj denar, date
pričevanje. Karkoli je v vašem srcu, ko daste desetino ali dar, je pričevanje,
ki govori na nebeških sodiščih.
To ni zgolj naslavljanje dajanja lokalni cerkvi ali službi,
čeprav je to zagotovo del primera. Tukaj imamo opravka s samim motivom, ki nas
sili k dajanju v kakršni koli vlogi, dajanjem, na katerega vpliva Sveti Duh, ki
živi v vas.
PREPIR IN SPORI USTVARJAJO
PRIMER PROTI TEBI
V Mateju 5:23–26 Jezus pravi: Če
torej prineseš svoj dar k oltarju in se tam spomniš, da ima tvoj brat nekaj
zoper tebe, pusti svoj dar tam pred oltarjem in pojdi. Najprej se spravi s
svojim bratom, nato pa pridi in daruj svoj dar. Hitro se dogovori s svojim
nasprotnikom, dokler si še na poti z njim, da te nasprotnik ne izroči sodniku
in te sodnik ne izroči stražarju in te ne vržejo v ječo. Resnično, povem ti, ne
boš prišel od tam, dokler ne plačaš zadnjega centa.
Če je med tabo in nekom drugim kaj narobe, je to prepir.
Obstaja problem. Imaš slabe občutke, ki jih pogosto spremlja notranja
sovražnost. Če je temu tako, moraš pustiti svoj dar pri oltarju in popraviti
stvari. Z drugimi besedami, ne uporabljaj spora kot razlog, da ne bi dajal;
uporabi ga kot razlog, da stvari popraviš, da boš lahko rad dajal. Jezus pravi,
naj pustimo svoj dar pred oltarjem, pojdimo in se spravimo, nato pa se vrnemo k
oltarju in darujmo svoj dar.
Jezus pravi, naj ne dajemo
daru, če imamo v srcu težavo z nekom drugim. Zakaj bi to rekel?
V 25. vrstici piše: »Hitro se
sprijaznimo s svojim nasprotnikom, dokler smo še na poti z njim, da te
nasprotnik ne izroči sodniku in te sodnik ne izroči stražarju in te ne vržejo v
ječo. Resnično, povem ti, ne boš prišel od tam, dokler ne plačaš zadnjega
centa.«
Razlog, zakaj ne bi smeli dajati daritve, ko imamo v srcu
težavo, je ta, da naša daritev daje pričevanje pred sodnikom, nasprotnik pa ga
lahko uporabi proti nam. Vsak način, kako dajemo pričevanje na nebeških
sodiščih, je zasnovan tako, da nam pomaga odpreti primer, ki Bogu daje pravico,
da razsodi v našo korist.
Če darujete svoj dar, medtem ko gojite zlobo do drugih,
vaš denar sprošča napačno pričevanje na nebeških sodiščih.
Z vami bom delil skrivnost, ki vam bo pomagala odkleniti
nove ravni svobode in preboja – zlasti na finančnem področju.
Če ste cerkvi dali denar in še vedno čutite zagrenjenost do
nekoga, morate prositi: »Gospod, prosim, naj se
pričevanje teh financ razveljavi, da ne morejo več govoriti proti meni. Zdaj
vem, da denar govori na nebeških sodiščih in sprošča pričevanje, ki tožniku
daje moč, da vloži primer proti meni.«
Denar je zelo duhoven, zato morate stvari urediti z
Bogom. Spet, to ni razlog za dajanje ali ne-dajanje. To je razlog, da si
uredimo srca, da lahko dajemo in kar najbolje vplivamo na Kraljestvo.
Če je vaša daritev tako močna
v negativnem smislu, kako močna je v pozitivnem? Vsak način, kako objavimo
pričevanje na nebeških sodiščih, je zasnovan tako, da nam pomaga objaviti
primer, ki Bogu daje pravico, da v našo korist izreče sodbo; premagamo s krvjo,
pa tudi z besedo našega pričevanja.
PRINESITE DARITEV V
PRAVIČNOSTI
Malahija 3:2-3 pravi: »Kdo pa more prenesti dan njegovega
prihoda? In kdo more obstati, ko se prikaže? Kajti kakor ogenj rafinerja in
kakor milo perečevo. Sédel bo kakor rafiner in čistilec srebra; očistil bo
Levijeve sinove in jih prečistil kakor zlato in srebro, da bodo lahko darovali
Gospodu daritev v pravičnosti.
Zakaj nas Bog očiščuje? Da bi
lahko bili sveti? Ne. To je zato, da bi lahko darovali daritev v pravičnosti.
Ves razlog za ta očiščevalni proces ni v tem, da bi bili
lahko sveti, ampak da bi lahko darovali daritev v pravičnosti. Naše daritve so
tako močne, ker vsebujejo pričevanje.
Gospod nas vodi skozi očiščevalni proces, da bi bila naša
srca pravilna in čista. Ne bi smeli poskušati manipulirati z Bogom z našim
denarjem. Namesto tega mu prinašamo svoje finance prek njegove Cerkve, ker
razglašamo njegovo vrednost in kako zelo ga ljubimo in kolikšna je naša vera
vanj. To odmeva v nebeških dvorih. Ne moremo misliti: No, bolje, da to dam,
ker če tega ne storim, bi se lahko jezil name. Ne, to je napačen motiv za
dajanje. To je poskus manipulacije z Bogom.
DVA BLAGOSLOVA DAROVANJA V PRAVIČNOSTI Malahija 3:4-5 pravi,
da se bosta zgodili dve stvari, ko bomo darovali daritev v pravičnosti: »Tedaj
bo daritev Juda in Jeruzalema prijetna GOSPODU, kakor v starih dneh, kakor v
prejšnjih letih. In približal se bom tebi za sodbo; bom hitra priča zoper
čarovnike, zoper prešuštnike, zoper krivoprisežnike, zoper tiste, ki
izkoriščajo zaslužkarje, vdove in sirote, in zoper tiste, ki zavračajo tujca –
ker se me ne bojijo,« govori GOSPOD nad vojskami.
1. Daritve, dane v pravičnosti, sproščajo družbene
blagoslove (v velikem obsegu) Bog pravi, da naš denar sprošča pričevanje in bo
prijetno, ker smo mu dovolili, da očisti naša srca, tako da dajemo iz pravih,
čistih motivov
Razmislite, kaj pravi
Gospod – naše pričevanje mu dejansko daje moč, da s svojih sodišč izreče sodbe
zoper vsako zlo, ki pesti družbo. Deluje tako na osebni kot na makro ravni. Bog
pravi, da ko mu njegova cerkev prinese daritev v pravičnosti, lahko sodi prešuštvo
v družbi, razpad zakona. Sodi čarovništvo in krivoprisežnike. Sodi zatiralske
gospodarske sisteme in ureja družbo, ker mu je njegova vlada, Cerkev, prinesla
daritve v pravičnosti s pravimi pričevanji. Tako močno je to.
Ko spoznamo vso to resnico, darovanje časa v cerkvi pomeni
veliko več. Na nebeških sodiščih ste, ko prinesete daritev k oltarju. To je v
velikem obsegu.
2. Daritve, dane v
pravičnosti, sproščajo osebni preboj (osebna raven) Vaše daritve, dane v pravičnosti, spreminjajo
tudi na osebni ravni. Morda se borite za svoj
zakon – prinesite daritev v pravičnosti. Naj to pričevanje govori na sodiščih.
Morda ljudje lažejo o vas; prinesite daritev. Morda ne zaslužite dovolj
denarja; prinesite daritev. Vsakič, ko prinesete daritev, sprostite pričevanje,
ker dovolite Bogu, da očisti vaše srce. Ko prinašate svoje daritve v
pravičnosti, se sprosti Božja sodna roka, da se premakne v vašo korist.
To je premagovanje ovir z besedo vašega pričevanja. V tej
dimenziji molitve ne samo prosite Očeta ali se celo obračate na Prijatelja. Prinašate
primer na nebeška sodišča, ker to počnete, ko pričate. Moramo prekiniti vse
pretekle daritve, ki so bile dane na napačen način, ker nismo razumeli. To sem
moral storiti. Nisem hotel postati žrtev nekega prefinjenega motiva
manipulacije; želim prinašati daritve v pravičnosti. Dovoliti mu moramo, da nas
očisti, da lahko prinesemo svojo daritev v pravičnosti, da bo pomnožil naše
vire. Če ste v preteklosti darovali daritve in desetine z brezbožnimi motivi,
vas spodbujam k molitvi:
»Gospod Jezus, če sem Ti
kakorkoli prinesel daritve s slabim srcem, z zlonamerno voljo ali z napačnimi
motivi, prosim, Gospod, da vsako pričevanje, ki še vedno leži pred tvojimi
sodišči v zvezi z mojo daritvijo – ki daje pričevanje, ki tožniku omogoča, da
ima primer proti meni – Gospod, prosim, da se to pričevanje razveljavi z
Jezusovo krvjo.
Gospod, priznam Ti, iz
nevednosti ali česar koli drugega, da sem se zmotil, in te prosim, da s Svojo
krvjo utišaš to daritev in besede daritve. Gospod, želim ti prinesti svoje daritve, ker te ljubim, te častim, te cenim in se
gibljem v veri vate. Želim, da moja daritev govori iz tega področja, zato se
pokesam in prosim, Gospod, da se zdaj v Jezusovem imenu utiša vsaka beseda, ki
je bila uporabljena v zvezi s preteklimi daritvami.
DAJANJE SVOJIH ŽIVLJENJ
In niso ljubili svojih življenj do smrti. — Razodetje 12:11
Da bi utišali tožnika, ne
ljubimo svojih življenj do smrti. Z drugimi besedami, dajemo svoja življenja za
Boga. Ko predamo svoja življenja Gospodu – Njegovemu namenu in Njegovi volji –
to dejanje prinaša veliko avtoriteto in vpliv na nebeških dvorih.
Zato bi morali v svojo molitev vključiti nekaj takega, kot
je: »Gospod, ne moja volja, ampak tvoja volja.
Svoje življenje polagam predte.« Ko
predamo svoja življenja Gospodu – Njegovemu namenu in Njegovi volji – to
dejanje prinaša veliko avtoriteto in vpliv na nebeških dvorih.
VLOGA PRAVIČNOSTI NA NEBEŠKIH
DVORIŠČIH
Pomembno je razumeti, kako pomembna je pravičnost na
nebeških dvorih. V Ezekielu 14:14 Bog pravi, da je nad Izraelom prišla takšna
sodba, da bi se lahko rešili le s svojo pravičnostjo, tudi če bi Job, Samuel in
Noe posredovali. Ne bi mogli spremeniti sodbe glede Izraela, niti ne bi mogli
rešiti sinov in hčera. Imeli bi dovolj pravičnosti le, da bi rešili sebe. To mi pove, da je pravičnost zelo pomembna na nebeških
sodiščih – da je naša sposobnost, da predstavimo primer pred nebeškimi sodišči,
povezana s pravičnostjo. Če je to res, je tukaj vprašanje – nikoli ne moremo
biti dovolj pravični na podlagi lastnih zaslug. Dovolj pravični smo postali le
zaradi tega, kdo je Jezus in kaj je storil za nas.
Hoja v luči ni popolna hoja,
ampak poštena hoja.
Biblija pravi, da je Jezus
postal greh za nas, da bi mi lahko postali Božja pravičnost. Celo Izaija 54:17 pravi, da naša pravičnost prihaja od Njega.
Ko hodim v odprtem in iskrenem odnosu z Jezusom, se ukvarjam
s svojimi stvarmi in grehom, imam pravico stati pred Njim v pravičnosti. Ne
morem reči: »No, lahko živim, kakor hočem, in Bog me bo še vedno imel za
pravičnega.« Ne, po veri mu moramo slediti, ga ubogati, ga iskati. Pokesati
se moramo, kjer se moramo pokesati.
Ne pozabite, Prvo Janezovo pismo 1:7 pravi: »Če hodimo v
luči, kakor je On v luči, imamo občestvo drug z drugim in kri Jezusa Kristusa,
njegovega Sina, nas očiščuje vsakega greha [krivice].«
Kaj to pomeni?
Hoja v luči ni popolna hoja, ampak poštena hoja. Gre za
iskrenost z Bogom. Verjamem, da če so naša srca in naši odnosi pravični, nas bo
Gospod zaradi krvi svojega Sina in vsega, kar je dosegel, imel za pravične. V
Rimljanom 4:3 piše: »Abraham je verjel Bogu in
to se mu je štelo v pravičnost.« Abraham je bil razglašen za
pravičnega, ker je slišal Božji glas in verjel Bogu. Ne pozabite, vera ima pri
Bogu veliko moč, da nas naredi pravične.
V Rimljanom 8:4 piše, da »se
pravična zahteva postave izpolni v nas, ki ne živimo po mesu, ampak po Duhu.«
Ker smo v svojem mesu šibki, moramo hoditi v pravičnosti po veri in verjeti,
kar je storil Jezus; nato pa iz moči Duha ubogamo vse, kar nam Duh naroči. Pravičnost ni nikoli posledica spoštovanja pravil.
Pravičnost je posledica življenja pod mandatom in vodstvom Svetega Duha.
POSLUŠNOST SVETEMU DUHU
Sveti Duh lahko reče, da je
nekaj v redu zate, ne pa zame. Kot verniki smo vsi odgovorni, da živimo pod
mandatom Duha. Gospod mi je spregovoril in mi povedal, da obstajajo stvari, ki
jih ne morem storiti, ne zato, ker bi bile napačne, ampak zato, ker Bog želi,
da ga ubogam.
Te stvari nimajo nobene zveze
s tem, ali je prav ali narobe; Vse to je povezano z neposredno poslušnostjo
Njemu v kontekstu odnosa. In zato si prizadevam biti poslušen. Pravičnost ni
nikoli posledica spoštovanja pravil. Pravičnost je posledica življenja pod
mandatom in vodstvom Svetega Duha.
Nekaj primerov:
Bog je Reesu Howellsu, velikemu priprošnjiku, naročil, naj v javnosti ne nosi klobuka, kar je bila žalitev in zelo izven družbenega reda v njegovem času. Takrat je bilo skoraj škandalozno, da so bili moški zunaj brez klobuka. Pa vendar
je Howells dejal, da je imel, dokler je ubogal to Božjo zapoved –
ki ni imela nobene zveze s pravilnim ali napačnim – tako
imenovani »kraj bivanja«, ker je ubogal, kar mu je Duh
naročil.
William Seymour je sedel na ulici Azusa v Los Angelesu s škatlo nad glavo in molil, in slava
je prišla. Ljudje so se ustavljali, ga obiskovali in mu govorili, da mu ni
treba sedeti s škatlo nad glavo. Takoj ko je snel škatlo, je slava nehala
prihajati, dokler si je ni spet nadel na glavo. To nima nobenega logičnega
smisla; vse je povezano s tem, da ubogaš tisto, kar ti Duh naroči.
Bog mi je v življenju večkrat dal točke poslušnosti. Dokler
hodim v soglasju, sledim temu, kar govori Duh, imam v duhovnem kraljestvu
pristojnost, s katere lahko molim, česar sicer morda ne bi mogel. To mi daje
drugo kraljestvo. Zakaj? Pravičen sem, ker hodim pod vodstvom Duha in ne zgolj,
ker upoštevam pravila in predpise.
Ko damo svoja življenja, lahko delujemo v novih kraljestvih,
v katera Bog želi, da se premaknemo. Moramo biti pripravljeni žrtvovati svoja
zemeljska življenja za Njegovo uporabo – za Njegovo slavo.
Za zaključek molimo, da utišamo tožnika in predstavimo svoje
primere pred nebeškimi sodišči z drznim zaupanjem, da bomo lahko izpolnili
svojo usodo. Naj bo to vaša molitev:
»Gospod, hvala ti! Hvala ti
za kri Jagnjeta. Hvala ti, ker me učiš, kako dati pravo pričevanje. Izjavljam,
da dajem svoje življenje iz moči Duha. To mi po Jezusovi krvi omogoča, da
stojim na mestu
pravičnosti, kjer sem
prepoznan na nebeških sodiščih. Zdaj lahko na sodiščih predstavljam primere, ki
prinesejo preboj meni, moji družini in vsem področjem pristojnosti, ki si mi
jih dal. Gospod, verjamem v velik preboj v mojem osebnem življenju, v mojem
domu, na mojem delovnem mestu, v moji cerkvi, mojem mestu in mojem narodu – da,
Gospod, celo na svetu. Hvala ti za to, v Jezusovem imenu, amen!
VAŠI NASLEDNJI KORAKI NA
NEBEŠKIH DVORIŠČIH
Osnovna načela, opisana v tej majhni knjigi, so predhodniki
knjige Delovanje na nebeških dvoriščih in vseh nadaljnjih knjig o
nebeških dvoriščih. Menim, da so ta učenja bistvena in pripravljalna za tiste,
ki želijo sodelovati v strategiji nebeških dvorišč za preboj v molitvi. Preden
preučite podrobnosti o nebeških dvoriščih – nebeških knjigah, treh dimenzijah
molitve, razreševanju prekletstev, pridobivanju knjig usode itd. – želim, da imate trdne temelje za to, kaj vam daje
zakonito pravico, da sploh vstopite na sodišča in prejmete prebojne odgovore na
molitev. R.
Robert Henderson je globalni apostolski voditelj, ki deluje
na področju razodetja in posredovanja. Njegovo učenje opolnomoča Kristusovo
telo, da jasno vidi skrite resnice Svetega pisma in jih uporablja za prebojne
rezultate. Robert, ki ga žene mandat, da uči narode s pisanjem in govorjenjem,
veliko potuje po svetu in uči o apostolski veri, Božjem kraljestvu, »sedmih
gorah« in predvsem o nebeških dvorih. Z Mary je poročen že več kot 40 let.
Imata šest otrok in pet vnukov. Skupaj uživata življenje v čudovitem
Midlothianu v Teksasu.
Ni komentarjev:
Objavite komentar