ZDRAVLJENJE SE ZAČNE S POSVETITVIJO SRCA
- 'NOBENA BOLEZEN NI
NEOZDRAVLJIVA'
– Michelle Strydom –
16.del
Prevod – Zdravko Zapušek
Postopek, s katerim smo zvabljeni v greh
Rada bi vam pokazala, kako vas hudič zvablja v greh, da
lahko, ko pride skušnjava, prepoznate hudičeve strategije in se z njo spopadete
po znanju. Ta vpogled sem dobila iz nauka Henryja Wrighta v njegovi knjigi »Še
bolj odlična pot.« Postopek, s katerim nas hudič navede, da pademo v greh, je
pojasnjen v naslednjem svetopisemskem odlomku:
Jakob 1:13–15: »13 Nihče, ki
je preizkušan, naj ne govori: »Bog me skuša.« Boga namreč zlo ne more skušati
in sam ne skuša nikogar. 14 Vsakogar skuša njegovo lastno poželenje, ki ga
vleče in zavaja. 15 Nato poželenje spočne, rojeva greh, storjeni greh pa porodi
smrt.«
Ko vam bom razlagala postopek, bom uporabila primer
moškega, ki prešuštvuje. Vendar isti postopek velja za vse grehe. Beseda
poželenje v zgornjem svetopisemskem odlomku se ne nanaša nujno na spolno
poželenje (čeprav lahko vključuje tudi to) – beseda po preučevanju izvirne
grščine pomeni karkoli, na kar usmerite svojo naklonjenost, razen na Boga. Svojo
naklonjenost lahko usmerite na obrekovanje, prepir, ljubosumje, zagrenjenost,
neodpuščanje itd.
1. Skušnjava Prvi korak je skušnjava: tukaj hudič in njegovo kraljestvo v naš um projicirata zle misli, občutke, vtise ali podobe. Tu se začne ves greh – v našem miselnem življenju. V našem primeru duh poželenja v prvi osebi v človekov um vnese misel: »To je lepa ženska. Želim spati z njo.« Čuti privlačnost do nje in v mislih mu pridejo podobe poželenja o njej. Pomembno je razumeti, da skušnjava ni greh – če bi bilo tako, bi bili vsi v globokem grehu, ker nas hudič in njegovo kraljestvo vedno poskušata skušati tako, da nam v glavo vstavita misli. Ko nam najprej pride na misel zla misel, to ni greh. Ali bo postala greh ali ne, je odvisno od tega, kaj storite s to mislijo.
Jezus je bil skušan v vseh pogledih, tako kot mi, vendar
ni grešil. Vsak demon v peklu je poskušal Jezusa spraviti v zadrego, da bi imel
zakonito pravico, da pride v njegovo življenje in ga povzroči, da postane
grešen.
Hebrejcem 4:15: »15 Nimamo
namreč vélikega duhovnika, ki ne bi mogel sočustvovati z našimi slabostmi,
marveč takega, ki je kakor mi preizkušan v vsem, vendar brez greha.«
Mnogi ljudje mislijo, da so grešili samo zato, ker so
bili skušani z zlobno mislijo, ki jim je prišla na misel. Mnogi ljudje padejo
zaradi tega nerazumevanja. Pravijo si: »No, lahko kar grem naprej in to
storim, saj sem tako ali tako že grešil v svojih mislih.« To je hudičeva past,
ki vas zavaja, da mislite, da je skušnjava enaka dejanju. Niste grešili
samo zato, ker se vam zdi, da bi to storili. Vem, kaj Sveto pismo pravi o
moškem, ki v svojih mislih poželi po ženski:
Matej 5:28: »28 Jaz pa vam pravim: Kdor koli gleda
žensko, da jo poželi, je v srcu že prešuštvoval z njo.«
Sredi vaše skušnjave obstaja
priložnost za blagoslov, če se odločite, da se boste podredili Bogu in se uprli
hudiču.
Obstaja razlika med skušnjavo (ko se vam v mislih prvič
pojavi zla misel) in fantazijsko poželenjem (ko se odločite, da o tej misli razmišljate).
Po svoji svobodni volji se lahko odločite, ali boste o misli razmišljali ali
jo zavrnili. Tukaj morate prepoznati pravi vir teh misli in se zavedati, da
niso vaše. Če te misli in domišljijo ujamete v poslušnost Kristusu (2
Korinčanom 10:5), boste greh ustavili. S svojo svobodno voljo lahko zavrnete to
misel, ki bo, kot sem pojasnila v prejšnjem poglavju, dobesedno postala vroč
zrak in ne bo trajno postala del vašega uma v obliki dolgoročnega spomina.
Bog želi, da premagate skušnjavo, kajti tistega dne, ko
tega ne storite, postane to vaš greh in dajete hudiču odprta vrata in zakonito
pravico, da v vaše življenje prinese bolezen.
Poleg tega obstaja tudi priložnost za blagoslov sredi
vaše skušnjave, če se odločite, da se boste podredili Bogu in se uprli hudiču.
Jakob 4:7: »7 Podvrzite se torej Bogu, hudiču pa se
uprite in bo od vas pobegnil.«
Jakob 1:12: »12 Blagor
človeku, ki stanovitno prenaša preizkušnjo, kajti ko bo postal preizkušen, bo
prejel venec življenja, ki ga je Bog obljubil njim, kateri ga ljubijo.«
2. Biti zapeljan Če se moški s svojo svobodno
voljo odloči, da ne bo zavrnil poželenja do te ženske, ga bo to zapeljalo, da
bo začel premišljevati o tej misli in se ukvarjati s to domišljijo. Na tej
točki greh v njem začne dobivati obliko
in postajati resničnost. Biti
zapeljan še vedno ni
greh.
3. Biti zapeljan in zvabljen zaradi lastne poželenja
Moški se strinja z zlim duhom in se z njim združi, ker goji misli, za
katere misli, da so njegove. Tukaj hudič poskuša oslabiti vašo voljo,
da se mu ne bi več upirali. Pripelje vas do točke, ko ste pripravljeni
podrediti svojo voljo skušnjavi, ker želi, da ta greh uresničite. To je proces,
s katerim se pripravljate na greh.
4. Zasnutek poželenja V našem primeru moški razmišlja
o tej misli in domišljiji. Usede se nazaj, pritisne gumb za predvajanje na
televizorju svojih misli in uživa v tem, kar opazuje njegovo umsko oko, medtem
ko fantazira o ženski. Uživa v občutku te misli poželenja. Medtem ko meditira o teh
mislih, v svojih možganih gradi strupeno trnovo drevo poželenja v obliki
dolgoročnega spomina. Tu se duhovno začne manifestirati v fizično. Strinjal
si se s tem, kaj skušnjava predstavlja, tvoja volja se ji je vdala in to je
postal tvoj greh v tvojem srcu. Na tej točki je zelo težko, da greha ne bi
udejanjil.
5. Dejanski greh. To je točka, ko moški deluje na
podlagi teh misli in zagreši greh prešuštva.
6. Posledica greha. Greh, ki se ga ne pokesamo in
se z njim ne spopademo, odpira vrata hudiču, ki prinaša prekletstvo psiholoških
in bioloških bolezni. V našem primeru spolni greh odpira vrata številnim
boleznim, na primer raku na jetrih. Končna posledica neskesanega greha je smrt.
Pregovori 7:10, 21–23: »10 In
glej, ženska mu pride naproti, napravljena kot vlačuga in osvajalka src. 21
Premoti ga s svojim zavzetim prigovarjanjem, spelje ga s svojimi gladkimi
ustnicami. 22 Takoj gre za njo, kakor gre vol v zakol, kakor bedak stopica k
privezi. 23 Dokler ji puščica ne razpara jeter, ko ptica prileti na vabo, ne
spozna, da gre za njeno življenje.«
Zakaj potrebujemo posvečenje po odrešenju Pogovorimo
se o tem, zakaj moramo iti skozi proces posvečenja, potem ko se ponovno rodimo.
V Novi zavezi se Matejev, Markov, Lukov in Janezov
evangelij in Apostolska dela ukvarjajo s širjenjem evangelija in sporočila
odrešenja. Nato se pismo Rimljanom do Judovega pisma ukvarja z našim
posvečenjem po odrešenju. V 1. pismu Tesaloničanom 5:23 se Pavel obrača na
vernike v cerkvi, kjer pravi: »23 Sam Bog miru naj
vas posveti, da boste popolni. In vse, kar je vašega, duh, duša in telo, naj bo
ohranjeno neoporečno, dokler ne pride naš Gospod Jezus Kristus. (Mesija).«
Svetost ustvarja celovitost. Celovitost je dobro zdravje
v duhu. Biblija pravi, da smo duh in imamo dušo ter živimo v telesu. Torej smo
troedino bitje. Izaija 59:2 pravi, da nas greh ločuje od Boga. Prevod King
James: »In sam Bog miru naj vas popolnoma posveti.
In vaš duh, duša in telo naj se ohranijo brez madeža do prihoda našega Gospoda
Jezusa Kristusa.«
Pomen svetosti ali biti
svet po izvirni hebrejščini pomeni ločiti se od sveta za Boga. Ko s procesom
posvečenja odstranite greh iz svojega življenja, postanete bolj sveti. Svetost
rodi celovitost. Celovitost je dobro zdravje v duhu, duši in telesu. Po
odrešenju moramo iti skozi proces posvečenja. Naš duh, duša in telo morajo biti
posvečeni. Da, tudi vaš duh mora biti še vedno posvečen in to vam lahko pokažem
v Besedi:
Pavel je v 2. pismu Korinčanom 7:1 učil o posvečenju
duha, duše in telesa: »Ker so torej te [velike]
obljube naše, ljubljeni, očistimo se vsega, kar oskrunja in skruni telo in
duha, in dopolnimo [svojo] posvetitev v [spoštljivem] strahu pred Bogom.« (KJV).
»Te obljube torej imamo, predragi. Zato se očistimo
vseh madežev mesa in duha in v strahu Božjem dopolnjujmo svetost.« (SSP3).
Zakaj bi si želeli le ozdravitve duše in telesa, ne pa
posvečenja duha? Zakaj bi si želeli odpraviti popolno manifestacijo ozdravitve
fiziološke bolezni? Celoten projekt je duh, duša
in telo. To je prava celovitost.
Pavel je v 2. pismu Korinčanom 7:1 učil: »Očistimo se vseh madežev mesa in duha.« Kaj je
duhovna umazanija? No, vse, čemur služite, kar ni od Boga, je umazano. Vedno
razmišljamo o umazaniji kot o spolni umazaniji, toda vse, kar se ne ujema z Božjo naravo, je umazano.
Na primer, sovraštvo,
zagrenjenost, neodpuščanje, prepir, ljubosumje, zavist, kritiziranje in iskanje
napak, obsojanje, jeza, bes, zamera in samo-sovraštvo se ne ujemajo z Božjo
naravo in so zato duhovno umazani. Zato je Jezus, ko je izgnal zle
duhove, imenoval te duhove nečisti duhovi. To ne pomeni, da so bili spolni
duhovi, ampak pomeni, da je vsak duh, ki je padel, nečist po svoji grešni
naravi.
Kako se očistite vse umazanije duha? No, na primer, prej sem pojasnila, da je visok krvni tlak
zadnja faza neposlušnosti enemu odlomku iz Nove zaveze, ki pravi, da ne smemo
misliti na jutri.
Pisala sem tudi o razločevanju vira svojih misli. Kdo vas skuša z mislimi, da bi vas skrbelo za prihodnost?
Duh strahu. Če imate visok krvni
tlak, ste postali eno z duhom strahu v duhu, duši in telesu. Če imate duha
strahu, to ni čisti duh – to je nečist duh zaradi svoje padle grešne narave.
Zato se morate očistiti vse umazanije duha – z drugimi besedami, pokesati se
morate, ker ste postali eno z duhom strahu zaradi skrbi za prihodnost, in duha
strahu morate odstraniti iz svojega življenja tako, da mu v Jezusovem imenu
ukažete, naj odide. To je posvečenje duha.
Jezus nam je dal oblast
nad hudičem in njegovim kraljestvom.
Jezus je rekel v Luku 10:18–20: 18: 18 In rekel jim je:
»Gledal sem satana, ki je kakor blisk padel z neba. 19 Glejte, dal sem vam
oblast stopati na kače in škorpijone ter na vsakršno sovražnikovo moč. In nič
vam ne bo škodovalo. 20 Vendar se ne veselite nad tem, da so vam duhovi
pokorni, ampak se veselite, ker so vaša imena zapisana v nebesih.«
Marko 16:17: »Tiste pa, ki
bodo sprejeli vero, bodo spremljala ta znamenja: v mojem imenu bodo izganjali
demone, govorili nove jezike. . . .«
Ko v Marku 1:17 piše, da bodo tisti, ki verujejo, »dvigali
kače«, to ne pomeni, da lahko dvigate kače – to je identifikacija za satana.
Pomeni, da lahko obvladujete njegovo kraljestvo.
Izraz »Če bodo kaj strupenega izpili« se nanaša na učinke
satanovega kraljestva. Govori o avtoriteti vernika.«
Jezus nam je v njegovem
imenu dal moč nad vsemi nečistimi duhovi in nad vsemi boleznimi in nad vsemi hudičevimi deli. V
njegovem imenu lahko polagamo roke na bolne in vidimo, kako ozdravljajo, in
lahko izganjamo demone. Zakaj tega ne počnemo?
Razlog je v tem, da nas niso naučili, kako biti verniki,
ker cerkev tega sploh ne razume. Po posvetitvi duha mora biti vaša duša
posvečena. Ne pozabite, da je vaša duša sestavljena iz vašega uma (ki je vaš
intelekt), vaše volje (ki jo uporabljate za sprejemanje odločitev) in vaših
čustev. Zakaj mora biti vaša duša po odrešenju posvečena? Ker imate še vedno
iste slabe navade in grešne misli, ki ste jih imeli pred tem, preden si se »ponovno
rodil« – še vedno imaš greh v svojem življenju. Ko
te Jezus odreši greha, tvoja čustva in miselnost niso odrešeni. Še vedno moraš
iti skozi proces posvečenja svoje duše (uma, volje in čustev).
Kako posvetiš svojo dušo? Z Besedo!
Janez 17:17: »Posveti jih
[očisti, posveti, loči jih zase, jih naredi svete] z resnico; tvoja beseda je
resnica.« (KJV).
Pismo Efežanom 5:26: ». . . Da
bi jo posvetil, ko jo je očistil s kopeljo vode z besedo.«
Posvetitev duše s kopeljo
vode besede pomeni, da morate obnoviti svoj um. Obnova uma pomeni spremeniti
svoje razmišljanje v Božje razmišljanje.
Edini način, da spoznate, kako Bog razmišlja, je, da
preučujete Njegovo besedo. Pismo Hebrejcem 4:12–13: »12 Božja beseda je namreč
živa in dejavna, ostrejša kakor vsak dvorezen meč in zareže do ločitve duše in
duha, sklepov in mozga ter presoja vzgibe in misli srca. 13 Ni je namreč
stvari, ki bi bila nevidna pred njim. Pred njegovimi očmi je vse razgaljeno in odkrito.
Njemu bomo dajali odgovor.«
V našem primeru visokega krvnega tlaka ste postali eno
duhovno, psihološko in fizično z mislijo, ki ni Božji zakon, ampak zakon greha,
ki vključuje strah. Božji zakon ne vključuje strahu. Zato pride Božja beseda in
vam v 2. Timoteju 1:7 pove: »Bog vam ni dal duha boječnosti,
ampak duha moči ljubezni in razumnosti.«
Psalm 34:5: » Iskal sem Gospoda, in me je uslišal, vseh
mojih strahov me je rešil.« Zdaj je Božja beseda prišla, da loči duha od duše
in vam pokaže, da je tisto, kar vam je govorilo; vir misli, duh strahu. Božja
beseda vam je pravkar razkrila bitje, ki obstaja in ga ne morete videti s
svojimi fizičnimi očmi, a Gospod vam lahko nato obnovi um. Glej v duhovnem
področju, opisanem v Pismu Efežanom 6:12. Zato se lahko po Besedi, ki je
dvorezen meč, v duši in duhu ločite od strahu, medtem ko ste bili prej eno z
duhom strahu v načinu misli. Tega duha strahu se znebite tako, da mu ukažete,
naj odide v Jezusovem imenu.
To je posvečenje duha, kot sem že pojasnil. Vendar
posvetitev duše ni tako enostavna, ker je ta miselna navada skrbi, ki jo imate
tako dolgo, postala trajni del vaše biologije v obliki dolgoročnega spomina
(strupeno trnovo drevo strahu) v vaših možganih. To strupeno trnovo drevo lahko
zdaj sproži visok krvni tlak, tudi če duha strahu ni več.
Torej se morate spopasti z dvema dimenzijama
zdravljenja: najprej morate odstraniti vir misli, ki je zlobni duh strahu, nato
pa se morate spopasti s tem strupenim trnovim drevesom z obnovo svojega uma z razmišljanjem
o Božji besedi. Svoj um morate preoblikovati,
da razmišlja tako, kot razmišlja Bog, torej da vas ne skrbi za jutrišnji dan.
Ko se vaša duša s pomočjo premišljevanja o Besedi združi
z Božjim zakonom, začne uspevati.
3 Janez 1: 2 pravi, da
boste uspevali in bili zdravi, ko bo uspevala vaša duša.
Hipotalamus zaznava mir v
vašem miselnem življenju, ki prihaja iz vaše nove božanske miselnosti, in prek
povezave med umom in telesom bo hipotalamus obnovil ravnovesje med simpatičnim
in parasimpatičnim živčnim sistemom. Posledično se krvne žile vrnejo
na pravilen premer in nimate več visokega krvnega tlaka.
Na tisoče ljudi po vsem svetu nima več visokega krvnega
tlaka in zaradi tega nauka ne potrebuje več nobenih zdravil. Število ljudi, ki
so ozdravljeni visokega krvnega tlaka, ker so razumeli, kako se njihova telesa
prilagajajo bolezni, skozi misli, ki izvirajo iz njihove duhovnosti, presega 90
%. To je statistika, ki je brez primere kjer koli na svetu. Pot do ozdravitve
visokega krvnega tlaka, ki sem vam jo pravkar opisal, je ista pot, ki vodi do
ozdravitve drugih bolezni. Vaša duša mora biti
posvečena s kopeljo Besede, preden bo vaše telo posvečeno. Posvetitev telesa
pomeni znebiti se bolezni in vsega, kar jo uničuje. Ko spremenite
svoje razmišljanje z obnovo svojega uma z Božjo besedo, se bo vaše telo
prilagodilo zdravju in bolezen se ne bo več vrnila. To pomeni biti premagovalec.
To je pot do zdravja in premagovanja bolezni. Zato pravim, da se ozdravljenje
začne s posvetitvijo srca.
Že prej sem pojasnil, da v biblijskem kontekstu beseda
»srce« pomeni duha in dušo. Ko sta naš duh in duša posvečena in spremenimo
svoje razmišljanje, je naše telo posvečeno z ozdravitvijo; v tem vrstnem redu –
posvečenje duha, nato duše in nato telesa.
Če se vrnem k odlomku iz Svetega pisma, s katerim sem
začel: 1 Tesaloničanom 5:23: »Sam Bog miru naj vas posveti, da boste popolni.
In vse, kar je vašega, duh, duša in telo, naj bo ohranjeno neoporečno, dokler
ne pride naš Gospod Jezus Kristus.«
Končni namen posvetitve
V tem poglavju sem že omenil, da verjamem, da prihaja
preporod ozdravitve v ta narod in po vsem svetu – vendar preporod ne prihaja na
način, kot si morda mislite. To prebujenje bo v obliki posvečenja in očiščenja
src Božjega ljudstva. Božje delo na zemlji je danes delo posvečenja. Danes se malo oznanja o posvečenju in zato ne vidimo
veliko ljudi, ki bi bili ozdravljeni in osvobojeni. Bog ni odpravil čudežnega
ozdravljenja in odrešenja – le Cerkev se mu mora najprej podrediti v svetosti.
Vendar pa je namen posvečenja več kot le ozdravljenje
našega telesa – končni namen posvečenja je, da nas oblikuje v Jezusovo podobo.
Biti oblikovan v Jezusovo podobo pomeni, da Sveti Duh iz vas izloči vaše mesene
lastnosti in v vas vdela Kristusov značaj in um – z drugimi besedami, postajate
vedno bolj podobni Jezusu!
2 Korinčanom 3:16–18: »16 Ko
pa se bo kdo spreobrnil h Gospodu, se bo zagrinjalo odgrnilo. 17 Gospod je
namreč Duh, kjer pa je Gospodov Duh, tam je svoboda. 18 Vsi mi, ki z odgrnjenim
obrazom motrimo Gospodovo veličastvo – kakor bi odsevalo v ogledalu –, se
spreminjamo v isto podobo, iz veličastva v veličastvo, prav kakor od Gospoda,
Duha.«
Upoštevajte, da zgornji
odlomek ne pravi, da se morate vedno bolj spreminjati, da bi postali podobni
Jezusu. To je nemogoče. Ko boste spoznavali Boga skozi čas, preživet v občestvu
z njim in v Njegovi Besedi, bo začel delo v vašem srcu – delo posvečenja. Začel
vas bo postopoma spreminjati. Sveti Duh je tisti, ki vas bo oblikoval v
Kristusovo podobo. Ne moreš se spremeniti, zato tega ne poskušaj storiti z
lastno močjo. Že na začetku ti povem, da če se boš poskušal spremeniti, ne bo
delovalo. Na koncu se boš počutil samo frustrirano, razočarano in poraženo.
Tvoja naloga je le, da spoznaš Boga in ga ljubiš. Bog je tisti, ki bo v tebi
povzročil spremembo.
Končni namen
Zdaj te želim popeljati do 2. pisma Korinčanom 5:17, toda
preden se lahko lotim posvečenja, je, da nas to oblikuje. Moram govoriti o
Svetem pismu NIV. Sveto pismo NIV, ki ga uporabljajo mnogi današnji kristjani,
predvsem zato, ker je enostavno berljivo, ima 38.000 doktrinarnih sprememb – 30.000
sprememb v Stari zavezi in 8.000 sprememb v Novi zavezi. Če bi ti uspelo dobiti
Rimokatoliško Biblijo iz 19. stoletja, bi videl, da je dobesedno to, kar je
danes zapisano v Svetem pismu NIV. Sveto pismo NIV je v bistvu ponatisnjeno Rimokatoliško
Sveto pismo.
Na zvitkih iz Mrtvega morja je zapisana celotna knjiga
Izaija in po mnenju hebrejskih učenjakov se Biblija kralja Jakoba z njim popolnoma
ujema. Najbližji angleški prevod knjige Izaija, ki ga je mogoče najti na svetu,
je prevod kralja Jakoba. V NIV se knjiga Izaija od prevoda kralja Jakoba
razlikuje za 50 %. 50 % je bilo spremenjen! V NIV so bile spremenjene besede v
Svetem pismu, spremenjeni so bili časi in izrezane fraze. NIV je iz Biblije
celo izrezal celotne svetopisemske odlomke.
Na primer, popolnoma so izrezali Marko 11:26, ki je
ključnega pomena, zlasti glede ozdravitve, ker je to eden od pogojev za prejem
(zakaj pojasnjujem na strani 481). Marko 11:26 je bil izvzet iz Biblije NIV,
ker so prevajalci NIV dejali, da dvomijo o verodostojnosti tega svetopisemskega
odlomka. Če je svetopisemski odlomek tam, je pod okriljem navedeno, da tega
svetopisemskega odlomka ni v prejšnjih rokopisnih dokazih, zato je neveljaven.
Česar vam ne povedo, je, da ga ni v Samatiku in Vanatiku, ki je prišel do nas v
Rimskokatoliški cerkvi v 4. stoletju. Prav tako vam ne povedo, da Samatik in
Vanatik predstavljata le 1 % vseh rokopisnih dokazov, ki segajo v 4. stoletje.
Vendar pa je ta svetopisemski odlomek v 99 % vseh rokopisnih dokazov na svetu,
kar je 6000 kosov papirusa itd., ki segajo v prvo stoletje. Torej je NIV
manjšinska Biblija NIV ima 38.000 besedil. Neverjetno pri NIV je, da niso
spremenili niti doktrinarnih sprememb – sistema številčenja, kljub temu da so
ta odlomek izpustili. Ne samo, da manjka 26.000 sprememb v Stari zavezi, ampak
so tudi številko opustili in niso spremenili niti sistema številčenja poglavja,
tako da greste od 25. do 27. vrstice. In samo da veste, kako smešno je to,
odlomek iz Marka 11:26 se nahaja v Mateju 6:14. Zakaj je veljaven v Mateju 6:14
in ne v Novi zavezi. Marko 11:26? (Nahaja se v Ekumenski izdaji Svetega pisma –
naveden pa je v oklepaju: »26 [Če pa vi ne odpustite, vam tudi vaš Oče, ki je v
nebesih, ne bo odpustil vaših grehov.«]
»Kamor koli se obrnete v NIV, je vedno kakšen odlomek iz
Svetega pisma, ki je označen v opombah kot sumljiv, in vedno se nanaša na
identifikacijo pekla, božanskost Kristusa in sposobnost vernika, da predstavlja
Boga Očeta v Jezusovem imenu. Ustvarili so družbeni evangelij, ki vernika ne
smatra več odgovornega za greh. Vedno bolj vam odvzemajo odgovornost kot
vernikom, da delujete v darovih Svetega Duha, in vedno bolj odvzemajo
prepričanje, da je ozdravljenje namenjeno za danes.
Na primer, Izaija 61:1 je bila prerokba o Jezusu, kjer
piše, da je prišel ozdravit strte v srcu in osvobodit duhovne in telesne
ujetnike.
V Luku 4:18 je Jezus v templju in citira Izaija 61:1, da
bi rekel, da je prišel izpolnit ta odlomek iz Svetega pisma. V Svetem pismu NIV
boste videli, da so iz Luka 4:18 odstranili stavek »Prišel je ozdravit strto
srce«. Če torej poskušate pomagati nekomu, ki ima na primer alergije, ki jih
povzroča strto srce, in mu želite v Svetem pismu dokazati, da Jezus danes
ozdravlja strto srce, in imate Sveto pismo NIV, lahko iščete zaman, tega tam ne
boste našli. Stavek, da je Jezus prišel »ozdravit strto srce«, je bil opuščen,
ker so ga premaknili v zgodovinski čas pred 2000 leti, ko je po njihovem mnenju
z apostoli končalo vse ozdravljenje.
Mislite, da duhovniki katolicizma želijo, da
ozdravljate bolne? Ne, duhovniki želijo biti edini, ki so za to usposobljeni.
Nekateri odlomki iz Svetega pisma, ki so bili spremenjeni v Svetem pismu NIV,
odražajo knjigo prostozidarstva.
Iz Razodetja 19:13 vidimo, da je Jezus Božja beseda. V
Janezu 1:14 piše, da je Beseda postala meso. V Svetem pismu NIV piše, da je
Beseda prevzela videz mesa in to piše tudi v knjigi prostozidarstva. Jezus ni
prevzel videza mesa, dobesedno je postal človeško bitje. V prostozidarstvu
piše, da je Jezus (no, pravzaprav ne uporabljajo imena Jezus – piše Kristus)
prevzel videz mesa.
Sveto pismo pravi, da je vsak duh, ki ne prizna, da je
Jezus Kristus prišel v mesu, duh Antikrista. Tisti, ki imajo Sveto pismo
NIV, bi morali o tem resno razmisliti. Zakaj bi sploh želeli brati Sveto pismo,
kjer je bila Božja beseda tako močno ogrožena?
Ko smo vse to povedali o NIV, pojdimo k 2. Korinčanom 5:17:
»Če je torej kdo v Kristusu, je nova stvaritev; staro je minilo; glejte, vse je
postalo novo.« (KJV). Pravkar sem vam citiral ta
odlomek iz Biblije kralja Jakoba, ki je najnatančnejši prevod, kar jih obstaja
danes, saj je najbližje originalnemu hebrejskemu rokopisu.
Če imate Biblijo NIV, boste videli, da so bili časi v tem
odlomku spremenjeni, kar je huda napaka, ki je povsem spremenilo pomen verza.
Biblija NIV pravi: »Če je kdo v Kristusu, je nova
stvaritev, staro je minilo in novo je prišlo.« NIV pravi, da je staro
(preteklik) minilo.
Če je staro minilo, zakaj ima krščanska cerkev še
vedno toliko stare grešne narave? Zakaj je cerkev še vedno polna grenkobe,
neodpuščanja, sovraštva, ljubosumja, zavisti, prepirov, obrekovanja, prešuštva,
nizke samopodobe, ločitve, poželenja itd.? To ni nova narava Boga, ampak stara
grešna narava mesa. Zakaj je stara grešna narava mesa še vedno v vas, če ste
popolnoma oblikovana nova stvaritev?
Kar mnoge sodobne cerkve učijo, je, da je bilo, ko je
Kristus umrl za vas, vse končano, staro je (preteklik) minilo in vi ste nova
stvaritev. Vendar je krščanska cerkev tako zmedena in razočarana, ker ko
pogledate cerkev v praktični realnosti, so ujete v svetu, kjer niso nova
stvaritev. Božja beseda je bodisi resnična bodisi ni. Božja beseda je resnična,
če je ohranjena.
Kralj Jakob pravi, da »stare stvari so minile; glejte,
vse stvari so postale nove«. Beseda »so« v grščini, kot jo najdemo v
zgodovinskem rokopisu, je progresivni sedanjik– to se nanaša na posvečujoče
delo Svetega Duha v verniku po ponovnem rojstvu, ko postopoma iz tebe odstranjuje
tvojo staro grešno naravo in v tebi dela novo naravo in značaj Kristusa.
Če si novo bitje in so vse
stvari minile, kot piše v NIV, potem ne potrebuješ posvečenja, ker si že popoln
– v tebi ni več grešne narave. Zakaj potem še vedno oznanjamo in učimo ljudi?
Ko se ponovno rodimo, Jezus ne želi biti le naš Odrešenik, ampak želi biti naš
Gospod.
Navkljub temu, da smo ponovno rojeni verniki,
obstajajo področja v našem življenju, kjer Jezus ni Gospod, ker še vedno
služimo svoji stari grešni naravi. Zato moramo vernike še vedno učiti, ker so v
njihovem življenju stare stvari, ki niso minile, vendar bi morale postopoma miniti.
Če je staro že minilo, kaj potem pomeni 2. pismo Korinčanom 3:18, ki sem ga
citirala prej, kjer piše: »Iz slave v slavo se
spreminjamo v njegovo podobo«? Spreminjamo se. To je sedanjik,
progresivni čas. Postopoma postajamo nova stvaritev v Kristusu, kot nenehen
proces posvečenja v našem življenju vsak dan.
Posvečujoče delo Svetega Duha vključuje odstranjevanje
vaših telesnih lastnosti, ter vdelavo Kristusovega značaja in uma v vas.
Pavel je v Filipljanom 2:12–13 rekel: »12 Zato, moji ljubljeni, kakor ste bili vedno poslušni,
ne le v moji navzočnosti, ampak zdaj veliko bolj v moji odsotnosti, s strahom
in trepetom delajte na svojem odrešenju. 13 Kajti Bog je tisti, ki v vas deluje
tako, da hočete kot delate po svoji dobri volji.« (KJV).
Zakaj bi nam Pavel rekel, naj si sami prizadevamo za
odrešitev, če je bilo vse končano na križu? Odgovor je, da moramo še vedno iti
skozi proces posvečenja svojega duha, duše in telesa.
»Uresničiti si lastno odrešitev« v zgornjem odlomku
pomeni, da se poglobimo v Besedo in sodelujemo s Svetim Duhom, ko mu dovolimo,
da posveti našega duha, dušo in telo. Kot sem že pojasnila, posvečujoče delo
Svetega Duha vključuje, da iz vas izloči vaše mesene lastnosti in v vas vdela
Kristusov značaj in um.
To lahko primerjamo s tem, ko ženska rodi otroka: rojstvo
se zgodi v nekaj trenutkih, vendar traja 18 let, da otroka vzgojimo in ga
naučimo dobrih navad. Podobno, ko svoje življenje predamo Gospodu, se v nekaj
trenutkih »ponovno rodimo«. Po tem se začne posvečenje, ki je proces postopnega
odstranjevanja greha iz naših misli in življenja. Biti kristjan ne pomeni
izreči molitev grešnika in to je to. To je šele začetek poti posvečenja srca.
Vsak dan morate s strahom in trepetom nadaljevati proces dela na svojem
odrešenju. Uporabiti morate Božjo ljubezen, usmiljenje in milost, se povezati z
Besedo, preživeti čas v Njegovi navzočnosti in sodelovati s Svetim Duhom pri
čiščenju svojega srca od greha. To je bistvo posvečenja. Kako dolgo bo trajal
vaš proces posvečenja, je v veliki meri odvisno od vas. Pri posvečenju gre za
spremembo, iz slave v slavo se spreminjamo v Njegovo podobo. Vendar pa je edino
mesto, kjer ste lahko spremenjeni v
Božji navzočnosti. Moraš ostati v trti (Janez 15:5). Moraš prebivati v skritem prostoru Najvišjega (Psalm 91:1).
Če
ne preživljaš časa z Bogom in če
se ne potrudiš, da bi
obnovil svoj um z Besedo, bo tvoj proces posvečenja počasen
ali pa se sploh ne bo zgodil. Torej si ponovno rojen kristjan in morda si
ponovno rojen kristjan že
10, 20 ali 50 let, a ker si redko v Božji navzočnosti
in redko v Besedi, si nespremenjen, neposvečen, poražen,
nesrečen, bolan
kristjan, ki se ne razlikuje od nevernika.
Ko si redko v Božji prisotnosti, zelo zlahka in zelo
hitro zdrsneš nazaj v svetne poti, posledice pa so za neposvečeno življenje
hujše od bolezni: Jezus je rekel v Razodetju 3:5: »Kdor
zmaga, bo oblečen v bela oblačila in njegovega imena ne bom izbrisal iz knjige
življenja, ampak ga bom priznal [kot svojega] in njegovo ime bom javno priznal
pred svojim Očetom in pred njegovimi angeli.«
V Razodetju 3:5 je jasen znak za vernika, ki noče biti
zmagovalec in se noče spremeniti, biti posvečen in vzpostaviti Božjega
kraljestva v svojem življenju – če zakrkne svoje srce za Božje stvari, obstaja
zelo očitna možnost, da bo Jezus sam izbrisal njegovo ime iz knjige življenja
in ne bo priznal njegovega imena pred svojim Očetom.
V Pismu Galačanom 5:19–21 je Pavel našteval dela mesa –
malikovanje, čarovništvo, prepire, ljubosumje, jezo, pijančevanje, prešuštvo
itd. Nato je v 21. vrstici rekel: »Tisti, ki te
stvari počnejo, ne bodo podedovali Božjega kraljestva.«
.jpg)
Ni komentarjev:
Objavite komentar