6. jun. 2025

Michelle Strydom - 16. Del - ZDRAVLJENJE SE ZAČNE S POSVETITVIJO SRCA

 

ZDRAVLJENJE SE ZAČNE S POSVETITVIJO SRCA

- 'NOBENA BOLEZEN NI NEOZDRAVLJIVA'

– Michelle Strydom – 16.del

Prevod – Zdravko Zapušek







Postopek, s katerim smo zvabljeni v greh

 

Rada bi vam pokazala, kako vas hudič zvablja v greh, da lahko, ko pride skušnjava, prepoznate hudičeve strategije in se z njo spopadete po znanju. Ta vpogled sem dobila iz nauka Henryja Wrighta v njegovi knjigi »Še bolj odlična pot.« Postopek, s katerim nas hudič navede, da pademo v greh, je pojasnjen v naslednjem svetopisemskem odlomku:

 

Jakob 1:13–15: »13 Nihče, ki je preizkušan, naj ne govori: »Bog me skuša.« Boga namreč zlo ne more skušati in sam ne skuša nikogar. 14 Vsakogar skuša njegovo lastno poželenje, ki ga vleče in zavaja. 15 Nato poželenje spočne, rojeva greh, storjeni greh pa porodi smrt.«

 

Ko vam bom razlagala postopek, bom uporabila primer moškega, ki prešuštvuje. Vendar isti postopek velja za vse grehe. Beseda poželenje v zgornjem svetopisemskem odlomku se ne nanaša nujno na spolno poželenje (čeprav lahko vključuje tudi to) – beseda po preučevanju izvirne grščine pomeni karkoli, na kar usmerite svojo naklonjenost, razen na Boga. Svojo naklonjenost lahko usmerite na obrekovanje, prepir, ljubosumje, zagrenjenost, neodpuščanje itd.

 

1.      Skušnjava Prvi korak je skušnjava: tukaj hudič in njegovo kraljestvo v naš um projicirata zle misli, občutke, vtise ali podobe. Tu se začne ves greh – v našem miselnem življenju. V našem primeru duh poželenja v prvi osebi v človekov um vnese misel: »To je lepa ženska. Želim spati z njo.« Čuti privlačnost do nje in v mislih mu pridejo podobe poželenja o njej. Pomembno je razumeti, da skušnjava ni greh – če bi bilo tako, bi bili vsi v globokem grehu, ker nas hudič in njegovo kraljestvo vedno poskušata skušati tako, da nam v glavo vstavita misli. Ko nam najprej pride na misel zla misel, to ni greh. Ali bo postala greh ali ne, je odvisno od tega, kaj storite s to mislijo.

 

Jezus je bil skušan v vseh pogledih, tako kot mi, vendar ni grešil. Vsak demon v peklu je poskušal Jezusa spraviti v zadrego, da bi imel zakonito pravico, da pride v njegovo življenje in ga povzroči, da postane grešen.

 

Hebrejcem 4:15: »15 Nimamo namreč vélikega duhovnika, ki ne bi mogel sočustvovati z našimi slabostmi, marveč takega, ki je kakor mi preizkušan v vsem, vendar brez greha.«

 

Mnogi ljudje mislijo, da so grešili samo zato, ker so bili skušani z zlobno mislijo, ki jim je prišla na misel. Mnogi ljudje padejo zaradi tega nerazumevanja. Pravijo si: »No, lahko kar grem naprej in to storim, saj sem tako ali tako že grešil v svojih mislih.« To je hudičeva past, ki vas zavaja, da mislite, da je skušnjava enaka dejanju. Niste grešili samo zato, ker se vam zdi, da bi to storili. Vem, kaj Sveto pismo pravi o moškem, ki v svojih mislih poželi po ženski:

 

Matej 5:28: »28 Jaz pa vam pravim: Kdor koli gleda žensko, da jo poželi, je v srcu že prešuštvoval z njo.«

 

Sredi vaše skušnjave obstaja priložnost za blagoslov, če se odločite, da se boste podredili Bogu in se uprli hudiču.

 

Obstaja razlika med skušnjavo (ko se vam v mislih prvič pojavi zla misel) in fantazijsko poželenjem (ko se odločite, da o tej misli razmišljate). Po svoji svobodni volji se lahko odločite, ali boste o misli razmišljali ali jo zavrnili. Tukaj morate prepoznati pravi vir teh misli in se zavedati, da niso vaše. Če te misli in domišljijo ujamete v poslušnost Kristusu (2 Korinčanom 10:5), boste greh ustavili. S svojo svobodno voljo lahko zavrnete to misel, ki bo, kot sem pojasnila v prejšnjem poglavju, dobesedno postala vroč zrak in ne bo trajno postala del vašega uma v obliki dolgoročnega spomina.

 

Bog želi, da premagate skušnjavo, kajti tistega dne, ko tega ne storite, postane to vaš greh in dajete hudiču odprta vrata in zakonito pravico, da v vaše življenje prinese bolezen.

 

Poleg tega obstaja tudi priložnost za blagoslov sredi vaše skušnjave, če se odločite, da se boste podredili Bogu in se uprli hudiču. Jakob 4:7: »7 Podvrzite se torej Bogu, hudiču pa se uprite in bo od vas pobegnil.«

 

Jakob 1:12: »12 Blagor človeku, ki stanovitno prenaša preizkušnjo, kajti ko bo postal preizkušen, bo prejel venec življenja, ki ga je Bog obljubil njim, kateri ga ljubijo.«

 

2. Biti zapeljan Če se moški s svojo svobodno voljo odloči, da ne bo zavrnil poželenja do te ženske, ga bo to zapeljalo, da bo začel premišljevati o tej misli in se ukvarjati s to domišljijo. Na tej točki greh v njem začne dobivati ​​obliko in postajati resničnost. Biti zapeljan še vedno ni greh.

 

3. Biti zapeljan in zvabljen zaradi lastne poželenja Moški se strinja z zlim duhom in se z njim združi, ker goji misli, za katere misli, da so njegove. Tukaj hudič poskuša oslabiti vašo voljo, da se mu ne bi več upirali. Pripelje vas do točke, ko ste pripravljeni podrediti svojo voljo skušnjavi, ker želi, da ta greh uresničite. To je proces, s katerim se pripravljate na greh.

 

4. Zasnutek poželenja V našem primeru moški razmišlja o tej misli in domišljiji. Usede se nazaj, pritisne gumb za predvajanje na televizorju svojih misli in uživa v tem, kar opazuje njegovo umsko oko, medtem ko fantazira o ženski. Uživa v občutku te  misli poželenja. Medtem ko meditira o teh mislih, v svojih možganih gradi strupeno trnovo drevo poželenja v obliki dolgoročnega spomina. Tu se duhovno začne manifestirati v fizično. Strinjal si se s tem, kaj skušnjava predstavlja, tvoja volja se ji je vdala in to je postal tvoj greh v tvojem srcu. Na tej točki je zelo težko, da greha ne bi udejanjil.

 

5. Dejanski greh. To je točka, ko moški deluje na podlagi teh misli in zagreši greh prešuštva.

 

6. Posledica greha. Greh, ki se ga ne pokesamo in se z njim ne spopademo, odpira vrata hudiču, ki prinaša prekletstvo psiholoških in bioloških bolezni. V našem primeru spolni greh odpira vrata številnim boleznim, na primer raku na jetrih. Končna posledica neskesanega greha je smrt.

 

Pregovori 7:10, 21–23: »10 In glej, ženska mu pride naproti, napravljena kot vlačuga in osvajalka src. 21 Premoti ga s svojim zavzetim prigovarjanjem, spelje ga s svojimi gladkimi ustnicami. 22 Takoj gre za njo, kakor gre vol v zakol, kakor bedak stopica k privezi. 23 Dokler ji puščica ne razpara jeter, ko ptica prileti na vabo, ne spozna, da gre za njeno življenje.«

 

Zakaj potrebujemo posvečenje po odrešenju Pogovorimo se o tem, zakaj moramo iti skozi proces posvečenja, potem ko se ponovno rodimo.

 

V Novi zavezi se Matejev, Markov, Lukov in Janezov evangelij in Apostolska dela ukvarjajo s širjenjem evangelija in sporočila odrešenja. Nato se pismo Rimljanom do Judovega pisma ukvarja z našim posvečenjem po odrešenju. V 1. pismu Tesaloničanom 5:23 se Pavel obrača na vernike v cerkvi, kjer pravi: »23 Sam Bog miru naj vas posveti, da boste popolni. In vse, kar je vašega, duh, duša in telo, naj bo ohranjeno neoporečno, dokler ne pride naš Gospod Jezus Kristus. (Mesija).«

 

Svetost ustvarja celovitost. Celovitost je dobro zdravje v duhu. Biblija pravi, da smo duh in imamo dušo ter živimo v telesu. Torej smo troedino bitje. Izaija 59:2 pravi, da nas greh ločuje od Boga. Prevod King James: »In sam Bog miru naj vas popolnoma posveti. In vaš duh, duša in telo naj se ohranijo brez madeža do prihoda našega Gospoda Jezusa Kristusa.«

 

Pomen svetosti ali biti svet po izvirni hebrejščini pomeni ločiti se od sveta za Boga. Ko s procesom posvečenja odstranite greh iz svojega življenja, postanete bolj sveti. Svetost rodi celovitost. Celovitost je dobro zdravje v duhu, duši in telesu. Po odrešenju moramo iti skozi proces posvečenja. Naš duh, duša in telo morajo biti posvečeni. Da, tudi vaš duh mora biti še vedno posvečen in to vam lahko pokažem v Besedi:

 

Pavel je v 2. pismu Korinčanom 7:1 učil o posvečenju duha, duše in telesa: »Ker so torej te [velike] obljube naše, ljubljeni, očistimo se vsega, kar oskrunja in skruni telo in duha, in dopolnimo [svojo] posvetitev v [spoštljivem] strahu pred Bogom.« (KJV). »Te obljube torej imamo, predragi. Zato se očistimo vseh madežev mesa in duha in v strahu Božjem dopolnjujmo svetost.« (SSP3).

 

Zakaj bi si želeli le ozdravitve duše in telesa, ne pa posvečenja duha? Zakaj bi si želeli odpraviti popolno manifestacijo ozdravitve fiziološke bolezni? Celoten projekt je duh, duša in telo. To je prava celovitost.

 

Pavel je v 2. pismu Korinčanom 7:1 učil: »Očistimo se vseh madežev mesa in duha.« Kaj je duhovna umazanija? No, vse, čemur služite, kar ni od Boga, je umazano. Vedno razmišljamo o umazaniji kot o spolni umazaniji, toda vse, kar se ne ujema z Božjo naravo, je umazano.

 

Na primer, sovraštvo, zagrenjenost, neodpuščanje, prepir, ljubosumje, zavist, kritiziranje in iskanje napak, obsojanje, jeza, bes, zamera in samo-sovraštvo se ne ujemajo z Božjo naravo in so zato duhovno umazani. Zato je Jezus, ko je izgnal zle duhove, imenoval te duhove nečisti duhovi. To ne pomeni, da so bili spolni duhovi, ampak pomeni, da je vsak duh, ki je padel, nečist po svoji grešni naravi.

 

Kako se očistite vse umazanije duha? No, na primer, prej sem pojasnila, da je visok krvni tlak zadnja faza neposlušnosti enemu odlomku iz Nove zaveze, ki pravi, da ne smemo misliti na jutri.

 

Pisala sem tudi o razločevanju vira svojih misli. Kdo vas skuša z mislimi, da bi vas skrbelo za prihodnost? Duh strahu. Če imate visok krvni tlak, ste postali eno z duhom strahu v duhu, duši in telesu. Če imate duha strahu, to ni čisti duh – to je nečist duh zaradi svoje padle grešne narave. Zato se morate očistiti vse umazanije duha – z drugimi besedami, pokesati se morate, ker ste postali eno z duhom strahu zaradi skrbi za prihodnost, in duha strahu morate odstraniti iz svojega življenja tako, da mu v Jezusovem imenu ukažete, naj odide. To je posvečenje duha.

 

Jezus nam je dal oblast nad hudičem in njegovim kraljestvom.

 

Jezus je rekel v Luku 10:18–20: 18: 18 In rekel jim je: »Gledal sem satana, ki je kakor blisk padel z neba. 19 Glejte, dal sem vam oblast stopati na kače in škorpijone ter na vsakršno sovražnikovo moč. In nič vam ne bo škodovalo. 20 Vendar se ne veselite nad tem, da so vam duhovi pokorni, ampak se veselite, ker so vaša imena zapisana v nebesih.«

 

Marko 16:17: »Tiste pa, ki bodo sprejeli vero, bodo spremljala ta znamenja: v mojem imenu bodo izganjali demone, govorili nove jezike. . . .«

 

Ko v Marku 1:17 piše, da bodo tisti, ki verujejo, »dvigali kače«, to ne pomeni, da lahko dvigate kače – to je identifikacija za satana. Pomeni, da lahko obvladujete njegovo kraljestvo.

 

Izraz »Če bodo kaj strupenega izpili« se nanaša na učinke satanovega kraljestva. Govori o avtoriteti vernika.«

 

Jezus nam je v njegovem imenu dal moč nad vsemi nečistimi duhovi in ​​nad vsemi boleznimi in nad vsemi hudičevimi deli. V njegovem imenu lahko polagamo roke na bolne in vidimo, kako ozdravljajo, in lahko izganjamo demone. Zakaj tega ne počnemo?

 

Razlog je v tem, da nas niso naučili, kako biti verniki, ker cerkev tega sploh ne razume. Po posvetitvi duha mora biti vaša duša posvečena. Ne pozabite, da je vaša duša sestavljena iz vašega uma (ki je vaš intelekt), vaše volje (ki jo uporabljate za sprejemanje odločitev) in vaših čustev. Zakaj mora biti vaša duša po odrešenju posvečena? Ker imate še vedno iste slabe navade in grešne misli, ki ste jih imeli pred tem, preden si se »ponovno rodil« – še vedno imaš greh v svojem življenju. Ko te Jezus odreši greha, tvoja čustva in miselnost niso odrešeni. Še vedno moraš iti skozi proces posvečenja svoje duše (uma, volje in čustev).

 

Kako posvetiš svojo dušo? Z Besedo!

 

Janez 17:17: »Posveti jih [očisti, posveti, loči jih zase, jih naredi svete] z resnico; tvoja beseda je resnica.« (KJV).

 

Pismo Efežanom 5:26: ». . . Da bi jo posvetil, ko jo je očistil s kopeljo vode z besedo.«

 

Posvetitev duše s kopeljo vode besede pomeni, da morate obnoviti svoj um. Obnova uma pomeni spremeniti svoje razmišljanje v Božje razmišljanje.

 

Edini način, da spoznate, kako Bog razmišlja, je, da preučujete Njegovo besedo. Pismo Hebrejcem 4:12–13: »12 Božja beseda je namreč živa in dejavna, ostrejša kakor vsak dvorezen meč in zareže do ločitve duše in duha, sklepov in mozga ter presoja vzgibe in misli srca. 13 Ni je namreč stvari, ki bi bila nevidna pred njim. Pred njegovimi očmi je vse razgaljeno in odkrito. Njemu bomo dajali odgovor.«  

 

V našem primeru visokega krvnega tlaka ste postali eno duhovno, psihološko in fizično z mislijo, ki ni Božji zakon, ampak zakon greha, ki vključuje strah. Božji zakon ne vključuje strahu. Zato pride Božja beseda in vam v 2. Timoteju 1:7 pove: »Bog vam ni dal duha boječnosti, ampak duha moči ljubezni in razumnosti.«

 

Psalm 34:5: » Iskal sem Gospoda, in me je uslišal, vseh mojih strahov me je rešil.« Zdaj je Božja beseda prišla, da loči duha od duše in vam pokaže, da je tisto, kar vam je govorilo; vir misli, duh strahu. Božja beseda vam je pravkar razkrila bitje, ki obstaja in ga ne morete videti s svojimi fizičnimi očmi, a Gospod vam lahko nato obnovi um. Glej v duhovnem področju, opisanem v Pismu Efežanom 6:12. Zato se lahko po Besedi, ki je dvorezen meč, v duši in duhu ločite od strahu, medtem ko ste bili prej eno z duhom strahu v načinu misli. Tega duha strahu se znebite tako, da mu ukažete, naj odide v Jezusovem imenu.

 

To je posvečenje duha, kot sem že pojasnil. Vendar posvetitev duše ni tako enostavna, ker je ta miselna navada skrbi, ki jo imate tako dolgo, postala trajni del vaše biologije v obliki dolgoročnega spomina (strupeno trnovo drevo strahu) v vaših možganih. To strupeno trnovo drevo lahko zdaj sproži visok krvni tlak, tudi če duha strahu ni več.

 

Torej se morate spopasti z dvema dimenzijama zdravljenja: najprej morate odstraniti vir misli, ki je zlobni duh strahu, nato pa se morate spopasti s tem strupenim trnovim drevesom z obnovo svojega uma z razmišljanjem o Božji besedi. Svoj um morate preoblikovati, da razmišlja tako, kot razmišlja Bog, torej da vas ne skrbi za jutrišnji dan.

 

Ko se vaša duša s pomočjo premišljevanja o Besedi združi z Božjim zakonom, začne uspevati.

 

3 Janez 1: 2 pravi, da boste uspevali in bili zdravi, ko bo uspevala vaša duša.

 

Hipotalamus zaznava mir v vašem miselnem življenju, ki prihaja iz vaše nove božanske miselnosti, in prek povezave med umom in telesom bo hipotalamus obnovil ravnovesje med simpatičnim in parasimpatičnim živčnim sistemom. Posledično se krvne žile vrnejo na pravilen premer in nimate več visokega krvnega tlaka.

 

Na tisoče ljudi po vsem svetu nima več visokega krvnega tlaka in zaradi tega nauka ne potrebuje več nobenih zdravil. Število ljudi, ki so ozdravljeni visokega krvnega tlaka, ker so razumeli, kako se njihova telesa prilagajajo bolezni, skozi misli, ki izvirajo iz njihove duhovnosti, presega 90 %. To je statistika, ki je brez primere kjer koli na svetu. Pot do ozdravitve visokega krvnega tlaka, ki sem vam jo pravkar opisal, je ista pot, ki vodi do ozdravitve drugih bolezni. Vaša duša mora biti posvečena s kopeljo Besede, preden bo vaše telo posvečeno. Posvetitev telesa pomeni znebiti se bolezni in vsega, kar jo uničuje. Ko spremenite svoje razmišljanje z obnovo svojega uma z Božjo besedo, se bo vaše telo prilagodilo zdravju in bolezen se ne bo več vrnila. To pomeni biti premagovalec. To je pot do zdravja in premagovanja bolezni. Zato pravim, da se ozdravljenje začne s posvetitvijo srca.

 

Že prej sem pojasnil, da v biblijskem kontekstu beseda »srce« pomeni duha in dušo. Ko sta naš duh in duša posvečena in spremenimo svoje razmišljanje, je naše telo posvečeno z ozdravitvijo; v tem vrstnem redu – posvečenje duha, nato duše in nato telesa.

 

Če se vrnem k odlomku iz Svetega pisma, s katerim sem začel: 1 Tesaloničanom 5:23: »Sam Bog miru naj vas posveti, da boste popolni. In vse, kar je vašega, duh, duša in telo, naj bo ohranjeno neoporečno, dokler ne pride naš Gospod Jezus Kristus.«

 

Končni namen posvetitve

 

V tem poglavju sem že omenil, da verjamem, da prihaja preporod ozdravitve v ta narod in po vsem svetu – vendar preporod ne prihaja na način, kot si morda mislite. To prebujenje bo v obliki posvečenja in očiščenja src Božjega ljudstva. Božje delo na zemlji je danes delo posvečenja. Danes se malo oznanja o posvečenju in zato ne vidimo veliko ljudi, ki bi bili ozdravljeni in osvobojeni. Bog ni odpravil čudežnega ozdravljenja in odrešenja – le Cerkev se mu mora najprej podrediti v svetosti.

 

Vendar pa je namen posvečenja več kot le ozdravljenje našega telesa – končni namen posvečenja je, da nas oblikuje v Jezusovo podobo. Biti oblikovan v Jezusovo podobo pomeni, da Sveti Duh iz vas izloči vaše mesene lastnosti in v vas vdela Kristusov značaj in um – z drugimi besedami, postajate vedno bolj podobni Jezusu!

 

2 Korinčanom 3:16–18: »16 Ko pa se bo kdo spreobrnil h Gospodu, se bo zagrinjalo odgrnilo. 17 Gospod je namreč Duh, kjer pa je Gospodov Duh, tam je svoboda. 18 Vsi mi, ki z odgrnjenim obrazom motrimo Gospodovo veličastvo – kakor bi odsevalo v ogledalu –, se spreminjamo v isto podobo, iz veličastva v veličastvo, prav kakor od Gospoda, Duha.«

 

Upoštevajte, da zgornji odlomek ne pravi, da se morate vedno bolj spreminjati, da bi postali podobni Jezusu. To je nemogoče. Ko boste spoznavali Boga skozi čas, preživet v občestvu z njim in v Njegovi Besedi, bo začel delo v vašem srcu – delo posvečenja. Začel vas bo postopoma spreminjati. Sveti Duh je tisti, ki vas bo oblikoval v Kristusovo podobo. Ne moreš se spremeniti, zato tega ne poskušaj storiti z lastno močjo. Že na začetku ti povem, da če se boš poskušal spremeniti, ne bo delovalo. Na koncu se boš počutil samo frustrirano, razočarano in poraženo. Tvoja naloga je le, da spoznaš Boga in ga ljubiš. Bog je tisti, ki bo v tebi povzročil spremembo.

 

Končni namen

 

Zdaj te želim popeljati do 2. pisma Korinčanom 5:17, toda preden se lahko lotim posvečenja, je, da nas to oblikuje. Moram govoriti o Svetem pismu NIV. Sveto pismo NIV, ki ga uporabljajo mnogi današnji kristjani, predvsem zato, ker je enostavno berljivo, ima 38.000 doktrinarnih sprememb – 30.000 sprememb v Stari zavezi in 8.000 sprememb v Novi zavezi. Če bi ti uspelo dobiti Rimokatoliško Biblijo iz 19. stoletja, bi videl, da je dobesedno to, kar je danes zapisano v Svetem pismu NIV. Sveto pismo NIV je v bistvu ponatisnjeno Rimokatoliško Sveto pismo.

 

Na zvitkih iz Mrtvega morja je zapisana celotna knjiga Izaija in po mnenju hebrejskih učenjakov se Biblija kralja Jakoba z njim popolnoma ujema. Najbližji angleški prevod knjige Izaija, ki ga je mogoče najti na svetu, je prevod kralja Jakoba. V NIV se knjiga Izaija od prevoda kralja Jakoba razlikuje za 50 %. 50 % je bilo spremenjen! V NIV so bile spremenjene besede v Svetem pismu, spremenjeni so bili časi in izrezane fraze. NIV je iz Biblije celo izrezal celotne svetopisemske odlomke.

 

Na primer, popolnoma so izrezali Marko 11:26, ki je ključnega pomena, zlasti glede ozdravitve, ker je to eden od pogojev za prejem (zakaj pojasnjujem na strani 481). Marko 11:26 je bil izvzet iz Biblije NIV, ker so prevajalci NIV dejali, da dvomijo o verodostojnosti tega svetopisemskega odlomka. Če je svetopisemski odlomek tam, je pod okriljem navedeno, da tega svetopisemskega odlomka ni v prejšnjih rokopisnih dokazih, zato je neveljaven. Česar vam ne povedo, je, da ga ni v Samatiku in Vanatiku, ki je prišel do nas v Rimskokatoliški cerkvi v 4. stoletju. Prav tako vam ne povedo, da Samatik in Vanatik predstavljata le 1 % vseh rokopisnih dokazov, ki segajo v 4. stoletje. Vendar pa je ta svetopisemski odlomek v 99 % vseh rokopisnih dokazov na svetu, kar je 6000 kosov papirusa itd., ki segajo v prvo stoletje. Torej je NIV manjšinska Biblija NIV ima 38.000 besedil. Neverjetno pri NIV je, da niso spremenili niti doktrinarnih sprememb – sistema številčenja, kljub temu da so ta odlomek izpustili. Ne samo, da manjka 26.000 sprememb v Stari zavezi, ampak so tudi številko opustili in niso spremenili niti sistema številčenja poglavja, tako da greste od 25. do 27. vrstice. In samo da veste, kako smešno je to, odlomek iz Marka 11:26 se nahaja v Mateju 6:14. Zakaj je veljaven v Mateju 6:14 in ne v Novi zavezi. Marko 11:26? (Nahaja se v Ekumenski izdaji Svetega pisma – naveden pa je v oklepaju: »26 [Če pa vi ne odpustite, vam tudi vaš Oče, ki je v nebesih, ne bo odpustil vaših grehov.«]

 

»Kamor koli se obrnete v NIV, je vedno kakšen odlomek iz Svetega pisma, ki je označen v opombah kot sumljiv, in vedno se nanaša na identifikacijo pekla, božanskost Kristusa in sposobnost vernika, da predstavlja Boga Očeta v Jezusovem imenu. Ustvarili so družbeni evangelij, ki vernika ne smatra več odgovornega za greh. Vedno bolj vam odvzemajo odgovornost kot vernikom, da delujete v darovih Svetega Duha, in vedno bolj odvzemajo prepričanje, da je ozdravljenje namenjeno za danes.

 

Na primer, Izaija 61:1 je bila prerokba o Jezusu, kjer piše, da je prišel ozdravit strte v srcu in osvobodit duhovne in telesne ujetnike.

 

V Luku 4:18 je Jezus v templju in citira Izaija 61:1, da bi rekel, da je prišel izpolnit ta odlomek iz Svetega pisma. V Svetem pismu NIV boste videli, da so iz Luka 4:18 odstranili stavek »Prišel je ozdravit strto srce«. Če torej poskušate pomagati nekomu, ki ima na primer alergije, ki jih povzroča strto srce, in mu želite v Svetem pismu dokazati, da Jezus danes ozdravlja strto srce, in imate Sveto pismo NIV, lahko iščete zaman, tega tam ne boste našli. Stavek, da je Jezus prišel »ozdravit strto srce«, je bil opuščen, ker so ga premaknili v zgodovinski čas pred 2000 leti, ko je po njihovem mnenju z apostoli končalo vse ozdravljenje.

 

Mislite, da duhovniki katolicizma želijo, da ozdravljate bolne? Ne, duhovniki želijo biti edini, ki so za to usposobljeni. Nekateri odlomki iz Svetega pisma, ki so bili spremenjeni v Svetem pismu NIV, odražajo knjigo prostozidarstva.

 

Iz Razodetja 19:13 vidimo, da je Jezus Božja beseda. V Janezu 1:14 piše, da je Beseda postala meso. V Svetem pismu NIV piše, da je Beseda prevzela videz mesa in to piše tudi v knjigi prostozidarstva. Jezus ni prevzel videza mesa, dobesedno je postal človeško bitje. V prostozidarstvu piše, da je Jezus (no, pravzaprav ne uporabljajo imena Jezus – piše Kristus) prevzel videz mesa.

 

Sveto pismo pravi, da je vsak duh, ki ne prizna, da je Jezus Kristus prišel v mesu, duh Antikrista. Tisti, ki imajo Sveto pismo NIV, bi morali o tem resno razmisliti. Zakaj bi sploh želeli brati Sveto pismo, kjer je bila Božja beseda tako močno ogrožena?

 

Ko smo vse to povedali o NIV, pojdimo k 2. Korinčanom 5:17: »Če je torej kdo v Kristusu, je nova stvaritev; staro je minilo; glejte, vse je postalo novo.« (KJV). Pravkar sem vam citiral ta odlomek iz Biblije kralja Jakoba, ki je najnatančnejši prevod, kar jih obstaja danes, saj je najbližje originalnemu hebrejskemu rokopisu.

 

Če imate Biblijo NIV, boste videli, da so bili časi v tem odlomku spremenjeni, kar je huda napaka, ki je povsem spremenilo pomen verza.

 

Biblija NIV pravi: »Če je kdo v Kristusu, je nova stvaritev, staro je minilo in novo je prišlo.« NIV pravi, da je staro (preteklik) minilo.

 

Če je staro minilo, zakaj ima krščanska cerkev še vedno toliko stare grešne narave? Zakaj je cerkev še vedno polna grenkobe, neodpuščanja, sovraštva, ljubosumja, zavisti, prepirov, obrekovanja, prešuštva, nizke samopodobe, ločitve, poželenja itd.? To ni nova narava Boga, ampak stara grešna narava mesa. Zakaj je stara grešna narava mesa še vedno v vas, če ste popolnoma oblikovana nova stvaritev?

 

Kar mnoge sodobne cerkve učijo, je, da je bilo, ko je Kristus umrl za vas, vse končano, staro je (preteklik) minilo in vi ste nova stvaritev. Vendar je krščanska cerkev tako zmedena in razočarana, ker ko pogledate cerkev v praktični realnosti, so ujete v svetu, kjer niso nova stvaritev. Božja beseda je bodisi resnična bodisi ni. Božja beseda je resnična, če je ohranjena.

 

Kralj Jakob pravi, da »stare stvari so minile; glejte, vse stvari so postale nove«. Beseda »so« v grščini, kot jo najdemo v zgodovinskem rokopisu, je progresivni sedanjik– to se nanaša na posvečujoče delo Svetega Duha v verniku po ponovnem rojstvu, ko postopoma iz tebe odstranjuje tvojo staro grešno naravo in v tebi dela novo naravo in značaj Kristusa.

 

Če si novo bitje in so vse stvari minile, kot piše v NIV, potem ne potrebuješ posvečenja, ker si že popoln – v tebi ni več grešne narave. Zakaj potem še vedno oznanjamo in učimo ljudi? Ko se ponovno rodimo, Jezus ne želi biti le naš Odrešenik, ampak želi biti naš Gospod.

 

Navkljub temu, da smo ponovno rojeni verniki, obstajajo področja v našem življenju, kjer Jezus ni Gospod, ker še vedno služimo svoji stari grešni naravi. Zato moramo vernike še vedno učiti, ker so v njihovem življenju stare stvari, ki niso minile, vendar bi morale postopoma miniti. Če je staro že minilo, kaj potem pomeni 2. pismo Korinčanom 3:18, ki sem ga citirala prej, kjer piše: »Iz slave v slavo se spreminjamo v njegovo podobo«? Spreminjamo se. To je sedanjik, progresivni čas. Postopoma postajamo nova stvaritev v Kristusu, kot nenehen proces posvečenja v našem življenju vsak dan.

 

Posvečujoče delo Svetega Duha vključuje odstranjevanje vaših telesnih lastnosti, ter vdelavo Kristusovega značaja in uma v vas.

 

Pavel je v Filipljanom 2:12–13 rekel: »12 Zato, moji ljubljeni, kakor ste bili vedno poslušni, ne le v moji navzočnosti, ampak zdaj veliko bolj v moji odsotnosti, s strahom in trepetom delajte na svojem odrešenju. 13 Kajti Bog je tisti, ki v vas deluje tako, da hočete kot delate po svoji dobri volji.« (KJV).

 

Zakaj bi nam Pavel rekel, naj si sami prizadevamo za odrešitev, če je bilo vse končano na križu? Odgovor je, da moramo še vedno iti skozi proces posvečenja svojega duha, duše in telesa.

 

»Uresničiti si lastno odrešitev« v zgornjem odlomku pomeni, da se poglobimo v Besedo in sodelujemo s Svetim Duhom, ko mu dovolimo, da posveti našega duha, dušo in telo. Kot sem že pojasnila, posvečujoče delo Svetega Duha vključuje, da iz vas izloči vaše mesene lastnosti in v vas vdela Kristusov značaj in um.

 

To lahko primerjamo s tem, ko ženska rodi otroka: rojstvo se zgodi v nekaj trenutkih, vendar traja 18 let, da otroka vzgojimo in ga naučimo dobrih navad. Podobno, ko svoje življenje predamo Gospodu, se v nekaj trenutkih »ponovno rodimo«. Po tem se začne posvečenje, ki je proces postopnega odstranjevanja greha iz naših misli in življenja. Biti kristjan ne pomeni izreči molitev grešnika in to je to. To je šele začetek poti posvečenja srca. Vsak dan morate s strahom in trepetom nadaljevati proces dela na svojem odrešenju. Uporabiti morate Božjo ljubezen, usmiljenje in milost, se povezati z Besedo, preživeti čas v Njegovi navzočnosti in sodelovati s Svetim Duhom pri čiščenju svojega srca od greha. To je bistvo posvečenja. Kako dolgo bo trajal vaš proces posvečenja, je v veliki meri odvisno od vas. Pri posvečenju gre za spremembo, iz slave v slavo se spreminjamo v Njegovo podobo. Vendar pa je edino mesto, kjer ste lahko spremenjeni  v Božji navzočnosti. Moraš ostati v trti (Janez 15:5). Moraš prebivati ​​v skritem prostoru Najvišjega (Psalm 91:1).

 

Če ne preživljaš časa z Bogom in če se ne potrudiš, da bi obnovil svoj um z Besedo, bo tvoj proces posvečenja počasen ali pa se sploh ne bo zgodil. Torej si ponovno rojen kristjan in morda si ponovno rojen kristjan že 10, 20 ali 50 let, a ker si redko v Božji navzočnosti in redko v Besedi, si nespremenjen, neposvečen, poražen, nesrečen, bolan kristjan, ki se ne razlikuje od nevernika.

 

Ko si redko v Božji prisotnosti, zelo zlahka in zelo hitro zdrsneš nazaj v svetne poti, posledice pa so za neposvečeno življenje hujše od bolezni: Jezus je rekel v Razodetju 3:5: »Kdor zmaga, bo oblečen v bela oblačila in njegovega imena ne bom izbrisal iz knjige življenja, ampak ga bom priznal [kot svojega] in njegovo ime bom javno priznal pred svojim Očetom in pred njegovimi angeli.«

 

V Razodetju 3:5 je jasen znak za vernika, ki noče biti zmagovalec in se noče spremeniti, biti posvečen in vzpostaviti Božjega kraljestva v svojem življenju – če zakrkne svoje srce za Božje stvari, obstaja zelo očitna možnost, da bo Jezus sam izbrisal njegovo ime iz knjige življenja in ne bo priznal njegovega imena pred svojim Očetom.

 

V Pismu Galačanom 5:19–21 je Pavel našteval dela mesa – malikovanje, čarovništvo, prepire, ljubosumje, jezo, pijančevanje, prešuštvo itd. Nato je v 21. vrstici rekel: »Tisti, ki te stvari počnejo, ne bodo podedovali Božjega kraljestva.«


Ni komentarjev:

Objavite komentar