Curry Blake
USPOSABLJANJE ZA BOŽANSKO OZDRAVLJENJE
13/17
Sedaj bomo zelo hitro preleteli
nekaj stvari.
Najprej si zapomnite: Mislite
generalno, ne posebno. Prav?
Vprašanje:
Ko
zapovemo, da bolezen izgine in zapovemo ozdravljenje osebi, ki je bolna, ali to
naredi, da nečisti duh zapusti to osebo?
Da, če v to verujete. Vendar
morate verovati in biti konkretni. Uganite, kaj se bo zgodilo? To je zakon, ki
ste ga vi naredili in po njem morate živeti. Vendar vam pravim, da je to izčrpavajoče.
Ne delajte tega. Naj bo vaše verovanje splošno, tako da lahko zapoveste
splošno, in delovalo bo.
Glejte za kaj gre. Zapomnite si
to. Se spomnite kaj sem vam govoril o dr. Sumrall-u? On je rekel, da kar je
dobro za enega, bi moralo biti dobro za vse. Se spomnite tega? To je dobro
pravilo. Zapomnite si to. In to je vse kar delam, in samo na to mislim,
dobesedno, vam pravim. Vznemirjam ljudi, posebno svojo družino. Resno je, ker
govorim o tem. Blagoslovljen sem. Sedimo okoli mize, med večerjo, medtem ko si
podajamo meso, krompir, vsaj jaz to govorim, oni se pogovarjajo druge stvari.
In pravim: »Ali si slišal o obujanju tega mrtvega, ki se je zgodilo v
Kaliforniji včeraj? Nekdo od naših ljudi je obudil mrtvega. Neverjetno. Dodaj
mi pire krompir, itd.« Govorim o ozdravljenjih. Čudovito je to. Blagoslovljen
sem. Toda v istem času ekstremno ozko mislim. Tako sem izbral. To, kar mislim
pod »ozko mislim« - zožen sem v tem, o čemer razmišljam. Discipliniran sem o
tem, o čemer razmišljam. Ne razmišljam o vsemu pod soncem. Ne razmišljam o
nepomembnih stvareh. Vedno analiziram svoje misli. Analiziram kaj si zapisujem,
kaj se učim, kaj poslušam.
Vedno razmišljam, če se lahko
nekaj reče bolje, ali se naredi drugače. Torej če naj bi bilo nekaj pravilno za
nekoga, mora biti dobro za vse.
Trenutno prevladuje v cerkvi
učenje, na primer, da če hočeš biti ozdravljen, se moraš vrniti nazaj in
zlomiti generacijsko prekletstvo, ali še kaj drugega poleg tega. Če to drži,
potem nihče ne more biti ozdravljen, na kateri koli drugi način. Dojemate to? Ker če bi bilo tako prav, potem
mora biti prav za vse ljudi in za vse čase, če bi bilo to Božje pravilo. Če vam
tako ni potrebno delati vsakič, vam ni potrebno to delati nikoli. Dojemate?
Dal vam bom podrobnosti, samo
trenutek. V vašem priročniku je, tako da ga lahko najdete v enem od poslednjih
poglavjih. Dal vam bom en primer. Živel sem v mestecu na severu Teksasa, in
odhajal na bogoslužja v Cerkev Božjega zbora. To je bila čudovita cerkev.
Neverjetno slavljenje, dober pastor. Res je bila dobra. Vsi iz te okolice so
vedli
za to cerkev. To je bila cerkev,
v katero je bilo potrebno iti. Tam se je dogajalo vse duhovno. Toda na žalost, ljudje, ki so živeli v tem predelu,
večina od njih, a mesto je bilo majhno, niso šli nikamor drugam. Tako je bil
cel spekter krščanstva, ki so ga poznali le to, kar je bilo v tej cerkvi.
Mislili so, da vse, kar dela ta cerkev, dela Bog. Vem, da vam zveni čudno, toda
upam, da razumete, kar vam želim povedati. Njim je bilo vse super in nikoli
niso izšli od tam. Nikoli niso videli, da bi se kjerkoli drugje dogajalo, kakor
se pri njih, ali celo drugače. Če pa odidete v svet, spoznate, da to, kar ste
poznali ni tako odlično, kot ste mislili, oziroma da niti ni najboljše, kar
obstaja. Dojemate.
Ljudje so bili čudoviti. Dobri
ljudje so bili. Nič napačnega. Toda v čem je bila stvar. Pogosto, v
ozdravljenju, vi kot oseba, mogoče molite za ljudi, mogoče še vedno ne. Vidite,
ko jaz rečem, da molim za ljudi, in mislim, da sem molil najmanj za okoli 100,
do 200 ljudi ta teden. Ne govorim o takšnem srečanju. Govorim o tem, da sem
doma v svoji hiši. Na takšnem sestanku tukaj, bi lahko molil za 500 ljudi. To
kar želim reči je, da molim za 500 stvari. Z drugimi besedami, ljudje prihajajo
k meni enkrat za to, in spet drugič zaradi nečesa drugega. Torej ne mislim s
tem moliti za 500 ljudi, ampak za 500 stvari, za 500 problemov.
Ko rečete, da molite za ljudi,
pravite: »Molim za ljudi.« To lahko pomeni, da ste molili v tem mesecu za 10
ljudi. Vidite razliko. Torej vaša točka opazovanja se razlikuje od moje.
Vidite, ko jaz mislim na služenje v ozdravljanju, si moram izmisliti načine, kako
v istem času ozdraviti čim več ljudi. Kako lahko to razširimo? Kako lahko
osvobodimo čim več ljudi. Ne gre za to, da bi imeli večja srečanja. Nikoli ne
razmišljam tako. Lahko vprašate kogar koli, ki je z menoj tukaj. Nikoli ne
sprašujem o številu ljudi. To ni moja stvar. To je Božje delo. Kamorkoli grem,
pridigam, delam tam, kar delam, toda ostalo je na Bogu.
Vendar imam tudi srečanja za
malimi skupinami, po hišah. Pridigal sem v hišah in pridigal sem na stadionih.
Ni mi pomembno ali je tako, ali tako, toda ko pridete tja, se razlikuje.
Razlikuje se v tem, ker je drugače sedeti za mizo s petimi ljudmi, ali pa
pridigati ljudem kot tukaj ali na stadionu.
Ljudje odhajajo v Indijo in
pridigajo na odprtih planjavah, kjer bi lahko imeli 50.000 ljudi. Pravkar so mi
pisali iz Indije, in me prosili, če bi prišel tja. In pravijo, da me bodo vsako
noč vodili na druga mesta. Garantirajo mi, da bom imel množico 50.000 ljudi
vsak večer, dokler bom tam. Tega sem se razveselil, ker bi tako dosegel več
ljudi.
Glejte v čem je stvar. Če je
potrebno, da bi bil nekdo ozdravljen, je interesantno, če razmislite o tem, če
verujete. Mogoče zaradi vašega omejenega gledišča. Ne mislim to slabo, ne
poskušam nekaj omalovaževati, samo pravim, če ste bili obkroženi le z ljudmi iz
vašega okraja, in če ste molili le za peščico ljudi, imate po vsej verjetnosti
določeno perspektivo v povezavi z ozdravljanjem. Vidite, mogoče imate čas, da
se lahko usedete z vsakim od njih, in da greste skozi njihovo življenje, skozi
njihovo zgodovino, in da raziščete vsako podrobnost z njegovim dedkom in
babico. Morda si lahko oddvojite čas zanjo in naredite vse to. Da zlomite to
prekletstvo in ono prekletstvo. Mogoče imate čas za to. Jaz ga nimam, posebno
če bom stal v indiji pred 50.000 ljudmi.
Torej če naj bi bilo primerno za
enega, naj bo primerno za vse in vsakogar. Z drugimi besedami, če morate nekoga
osvoboditi, potem bi tudi jaz moral to narediti, da bi nekoga osvobodil. In če
delam tako, potem ne morem imeti masovnih srečanj. Morate se vrniti na nekaj,
kar je podobno svetovanju, tako da se srečam z vami individualno, v sobi in da
preideva skozi vašo zgodovino. Vendar tega ne morete najti v Svetem pismu.
Dojemate? Lahko pa stojim na livadi in govorim besede, ki jih lahko v osnovi
imenujete »molitev«, izgovorite pa tudi ukaz
in da bodo vsi na tej livadi ozdravljeni in osvobojeni. In od teh 50.000 bi jih
bilo verjetno najmanj 42.000, ki bi potrebovali ozdravljenje. Verjemite, v
vsaki skupini je najmanj 90 % ljudi, ki potrebujejo ozdravljenje. Sigurno.
Običajno je tako. In to v cerkvi. V svetu je tega še več, pravzaprav nekako
podobno na obeh mestih. Nebi bilo potrebno, da je tako.
Toda v vsakem primeru, če lahko
stojim na odru in rečem to, in da ljudje ozdravijo, to popolnoma uniči idejo,
da morate preiti skozi celotno zgodovino. Vi pa pravite: »Menda ne misliš, da nikomur ni potrebno,
na tak način služiti? Pavel pravi: »Ne mislim, bratje, da sem to dosegel. Eno
pa: pozabljam, kar je za menoj, in se iztegujem proti temu, kar je pred menoj«. (Filipljanom
3:13).
»Sklenil sem namreč, da med vami ne bom
vedel za nič drugega kakor za Jezusa Kristusa, in sicer križanega.« (1 Kor 2:2).
S tem hoče povedati, da ne gleda
na njihove probleme. Tukaj sem, da vam dam odgovor. Ali ni tako? Toda nisem
proti svetovanju. Pravzaprav, to, kar vi imenujete svetovanje, bi moralo biti
vključeno v učeništvo. To ne pomeni samo sesti, ne da bi vas jaz poznal. Vi vstopate
kakor profesionalec. Dam vam svojo vizitko, usedeva se in se pogovoriva. Dam
vam 45 minut časa. In potem rečem, konec, čas se je iztekel. To ni učeništvo.
To je biznis. Sekularni biznis. In to ni Svetopisemsko.
To ne pomeni, da ne morete
pomagati ljudem, narediti kaj dobrega. Lahko. Vendar vas prosim, ne imenujte
tega za Svetopisemsko, če ni. Če ne morete najti v Svetem pismu, potem ni Svetopisemsko.
V redu?
V petovrstni službi ne vidite
tudi šesto. Ne vidite službe svetovanja. Vnet sem za Božjo silo. Želim, da je
Bog proslavljen, ne pa nekdo, ki ima znanje. Lahko stojim tukaj in vam govorim,
kar vem, in pravzaprav smo tukaj na tem seminarju, zaradi tega, in upam, da
dojemate, da namen moje prisotnosti tukaj ni znanje. In ni samo v tem, da vam
prenesem znanje. Ker znanje bo prešlo. Toda če lahko pri vas razvijem srce za
Boga, srce za bližnje, četudi vaše
znanje odpove, boste nadaljevali z delom samo zaradi tega, ker ljubite ljudi.
In prišli boste do korenine tega, celo če ne delate tega popolnoma pravilno. Še
vedno boste pomagali ljudem. Zato bi imel raje nekoga s srcem, kakor z glavo.
Amen! Ima to smisel? V tej smeri moramo riniti naprej.
Vseeno pa so vam potrebne neke
informacije in nekatere stvari, ki jih moramo uravnati. In naredili boste to in
dobro bo. Želim vam samo reči, če mislite, da se morajo nekatere stvari
narediti, potem se mora to narediti za vse enako, in če se ne more narediti za
vse, potem ni potrebno, da se naredi za kogar koli.
To pa še ne pomeni, da ne
obstajajo posamezniki, s katerimi se moramo usesti in se z njimi pogovoriti.
Vendar to ni to, kakor si ljudje predstavljajo, da moraš razbiti to, pa razbiti
ono.
Razlog zaradi katerega to govorim
je zato, ker smo imeli tukaj vprašanje o tem. Tehnično, čeprav ni to popolnoma
to:
»Katero je vaše stališče o vlogi posrednika
za Kraljestvo v cerkvi?«
Dobro vprašanje. Pravi
posredniki, problem je ker so oni pogosto poklicani, da pomagajo cerkvi. Toda
običajno se preveč vsiljujejo starešinam cerkve in ko starešine ne sprejmejo
njihovega vsiljevanja, se razjezijo. In kar naenkrat začnejo dobivati vizije in
besede o starešinah. Popolnoma sem za to, toda to mora biti tam, kjer mora
biti. Mora prihajati naproti in mora biti podpora in pomoč in ko naletite na
nekaj, in želite to dojeti, bi vam morali posredniki pri tem pomagati in vam
reči: Da, prišli smo s tem. Morali bi direktno pomagati. Posredniki bi morali
to delati v besedi spoznanja in modrosti in tako delovati cerkvi v prid. Kajti
če to ne delajo, potem to ni posredovanje.
In sedaj želim, da odprete svoj
priročnik. Zdi se mi, da ste presenečeni. Gremo na poglavje številka 2. Počasi
gremo čez to, ali ne? Mislim, da je na strani 6.
Vprašanje:
Včeraj
ste govorili o umazaniji, ki lahko prekrije površino tal, tako da ne moremo videti
rast posajenega semena. Kaj je umazanija?«
Običajno je to napačno verovanje,
napačne besede, negativno stališče, negativno stališče glede tega, kar
poskušate dobiti. Če molim za vas, ali če vi molite za nekoga, njim ni potrebno
moliti (istočasno, kot vi). Če jaz molim za vas, vas prosim, da vi ne molite
istočasno. Kajti če vam vaše molitve niso mogle pomagati do sedaj, potem jih ne
uporabljajte sedaj, ko jaz molim za vas. Želim biti samo odkrit z vami. Ker vi
ste tukaj, ker vam vaše molitve niso pomagale do sedaj. Zato bodite tiho,
medtem ko jaz molim za vas. Ustavite se in pustite mene, da delam. Ne morete
vriniti vodo v pipo, iz katere teče voda. Če izteka, ne morete ničesar na silo
vliti vanjo, nazaj.
Ker ko molite, molite delno iz duše, toda
upam, da tudi iz duha. Torej izliva se. Takrat je težko nekaj vstaviti v vas.
Ker vse takoj izhaja ven, ker ste vključeni v govorjenje. Besede izhajajo. Vi
samo sprejemajte. Bodite nevtralni. Pravzaprav vam ni potrebno niti soglašati z
mano. Samo bodite nevtralni. Vi mislite, da soglašate, če molite istočasno z
mano, v resnici pa, čeprav mislite, da soglašate, delate proti, zato ker
izvlačite. Jaz si prizadevam vstaviti nekaj v vas, vi pa to rinete nazaj ven.
Ker to je življenje. Duh, ki je v vas, je isti duh, ki je v meni. Jaz poskušam
vnesti življenje v vas. Isti Duh vstopa in izstopa. Zato samo sprejemajte in
bodite nevtralni. Amen!
Isto naredite tudi, ko vi molite
za druge. Ne dovolite, da istočasno molijo, kot vi. Zaustavite jih in jim
recite: »Ustavite se. Želim da poslušate kaj govorim. Ne da morajo, toda vsaj
nekatere to utiša.
Moram vas oddaljiti od tega podrobno
orientiranega. Pravim vam, če se boste zapletli v malenkosti (podrobnosti), vas
bo sovražnik zadrževal zapletene do konca življenja. Zavezal vas bo v nekaj in
nikoli ne boste mogli nikomur pomagati.
Kako sem se tega naučil?
Bil sem v Ruski cerkvi v Ameriki.
Govoril sem, imel sem prevajalca. Oni so govorili samo rusko. Niso govorili
Angleško. Popolnoma nihče. Mogoče le nekdo iz starešinstva. Pridigal sem nekaj
časa in prevajalec je prevajal, kar sem govoril. In potem smo končali in
prosili so me, če bi lahko molil za bolne. Rekel sem, da lahko. Vsi so prišli
naprej. In komaj sem začel moliti za bolne, so mojega prevajalca zaradi nečesa
poklicali, in molitev sem nadaljeval brez prevajalca. Mislil sem, da se bo prej
ali slej vrnil. Toda ni se več vrnil.
Mislil sem si, ne morem biti
tukaj celo noč in ga čakati. Ti ljudje niso razumeli besed, ki sem jih izrekal,
prav tako jaz nisem razumel nič od tega, kar so oni govorili. Toda vedel sem
to, da Duh v meni pozna njihove probleme. Torej jih meni ni potrebno poznati.
Tako sem to dojel in sem samo nadaljeval molitev za ljudi, vzdolž vrste. Roke
sem držal tako, da sem jih iztegnil proti njim z dlanjo navzgor, da je vsak
lahko položil svojo roko na mojo. Najprej niso razumeli, kaj želim. Vzel sem
jih za roke in jim pokazal. In ko sem jih prijel za roke sem enostavno molil: »V
imenu Jezusa Kristusa te osvobajam. Kličem življenje vate. Bodi ozdravljen od
glave do peta in podobno. In na koncu: »Naj te Bog blagoslovi.« In
nato sem šel do sledečega. In pri njem sem naredil isto. V tej noči sem molil
za preko 100 ljudi. Nato sem odšel domov. Bila je sobota zvečer.
V nedeljo zjutraj sem se vrnil.
Ko sem se vrnil, je bilo prvo, kar je naredil pastor, da dajo ljudje pričevanja
o ozdravljenjih iz predhodnega večera. Jaz nisem vedel niti za eno
ozdravljenje. Zares ne. Jaz fizično nisem videl, da bi se karkoli spremenilo
pri ljudeh, kar bi moralo biti spremenjeno. V osnovi vse kar naj bi se
spremenilo, je bilo očitno notranje.
In ljudje so z dvigom rok
pokazali, da imajo pričevanje o ozdravljenju. In prihajali so na oder:
prevajalec je prevajal, in bilo je neverjetno, ker sem poslušal vsa ta
pričevanja in nekatera so bila dramatična.
Govora je bilo o tumorju. Ena
ženska je imela vneto oko in zaradi tega ni mogla videti. Jaz tega nisem niti
opazil. Nisem se spomnil, da bi jo videl. Toda njeno oko je bilo sedaj
popolnoma čisto. Bilo je res neverjetno. Okoli 80 ljudi je dalo pričevanje o ozdravljenju. Eden za
drugim. V tej noči so bili ozdravljeni, ne da bi za kogar koli vedel, kaj je z
njim narobe na zdravstvenem področju. Toda oni so bili ozdravljeni. To
popolnoma uničuje idejo, da morate nekaj vedeti, da morate kaj zlomiti, ali
narediti karkoli.
Pravim vam, če pridemo do skrivnosti tega,
in ta skrivnost je zelo enostavna; to je samo Življenje. To je to, to je to
Božansko življenje, ki je v nas. Na karkoli krene, odnese nemoč in bolezen. In
več kot mislite, da morate poznati podrobnosti, delujete z manj sile.
Bolj kot omejujemo Svetega Duha,
pomislite. . . . Pridigamo, toda pridigamo nekaj, kar se z Besedami ne da
izraziti. Ali ni tako? Kdo sploh lahko zvesto, resnično in popolno govori o
Bogu, v katerem koli aspektu in se popolnoma popolno izraziti v celoti. Nihče.
Vseeno pa je imel Dr. Sumrall
običaj reči: »Sveto pismo, Bog, vse v krščanskem življenju, je kot diamant z 52
površinami. In lahko ga opazujete glede na vsako površino, ker je to
znotraj. Bog je tako veličasten in vse,
kar je v Božji besedi je tako veličastno, zato nikoli ne moremo s sigurnostjo
reči, da smo nekaj res popolno predočili.
Pa vseeno se lahko čudimo nad
vsem tem, kar je narejeno, ker imamo to blago v lončenih posodah, telesnih
posodah. Bog se je odločil, da živi v človeku. In če se je On tako odločil,
potem On sigurno ve, kaj dela. In če živi v človeku, bo živel tudi skozi
človeka. Naša naloga je samo ta, da se mu umaknemo s poti. Vendar to ne pomeni
nič delati, ali nič govoriti, češ, vse bom prepustil Bogu Svetemu Duhu, da se
premika kot ve in zna. To ne pomeni to. Ni praznine v duhu.
Poskušajte izprazniti um in dobili boste demona. Enostavno tako.
Nikoli vam ni bilo rečeno, da izpraznite
um. Rečeno vam je, da obnovite um. Zato medtem ko obnavljate svoj um, pomeni
to, da se vi umikate s poti, ker obnavljate svoj um za Njega in On živi skozi
vaš um in lahko bolj teče skozi vas. V krščanskem svetu se vse vrti okoli
obnavljanja uma. Vse. Tukaj se odvijajo bitke, tu se odvija vse.
DUHOVNE BITKE SE ODVIJAJO V TELESNEM DELU
NAŠEGA UMA, KI JE OSTAL NEOBNOVLJEN.
To želim reči zato, ker v
poglavju 2. govorimo starozaveznem načinu razmišljanja, proti novozaveznem
načinu razmišljanja. Na hitro bom nekaj povedal o tem. Kako lahko rečete, da imate starozavezni
um? Vedno mislite, da nimate dovolj. Da vam je potrebno še nekaj drugega.
Starozavezni um razmišljanja in vedno
pravi: »Kaj dela Bog? Vprašajmo preroka o tem, ali kogarkoli.« Vi enostavno
mislite, da nimate direktne povezave z Bogom. In o tem boste govorili ljudem.
Zanimivo je, ko imamo takšno dihotomijo, in rekli bomo: »Krščanstvo je edinost z Bogom, to je odnos
z Bogom Očetom, to je, ko Bog hoče imeti intimnost z nami.« Po drugi strani pa pravite, kako morate najti
preroka, da boste slišali, kaj nam ima Bog povedati. Pri nas v Teksasu pravimo,
da govorimo na obe strani ust. Rečemo nekaj, a niti ne dojamemo kaj smo rekli.
Za Staro zavezo rečemo: »Vedno je
tam nekje.« Vedno je bodočnost, zgodilo se bo, ali rečemo, to kar bo Bog . . .
. . Zato
je v Stari zavezi tako veliko preroštev. Zakaj? Zato ker je to vse bodočnost. Vidite kaj
morate doumeti? Bral sem Sveto pismo in pravi: »Resnično, povem vam: Med rojenimi od žená
ni bil obujen večji od Janeza Krstnika, vendar je najmanjši v nebeškem
kraljestvu večji od njega.« (Matej
11:11).
To je rekel Jezus. Ko sem to
bral, sem mislil: »Tega ne razumem.« Janez Krstnik ni delal čudežev, ni
ozdravljal, nič takšnega. Kako je potem lahko največji prerok? Imamo Mojzesa,
ki je razdelil Rdeče morje, imate Elijo, Elizeja in vse te ljudi, ki so
priklicali ogenj, imate čudeže. Kako je torej lahko Janez Krstnik največji
prerok?
In kadar pridem v takšno
situacijo, se vedno ustavim in vprašam Gospoda: »Kako je s tem, Gospod?« Nisem
želel samo iti mimo in naprej. Pomembno je, da to kar berete, razumete. Toda če
ne razumete, potem je pomembno, da se odločite verjeti v to, čeprav ne razumete,
in potem o tem vprašati Boga in On vam bo to odkril. Toda najprej se morate
odločiti, da boste verjeli.
Rekel sem: »Bog, vem, da je to
rekel Jezus, zato vem, da je to resnica, vendar ne razumem tega. O čem tukaj
govori? Kako je to lahko res?«
In odgovoril je: »Ali je to
nekdo, ki ima sporočilo od Boga?« Torej najboljši prerok ne pomeni to, da ima
največje čudeže, temveč da ima najboljše sporočilo.
In pomislil sem, dobro, katero
sporočilo je imel Janez Krstnik, ki je bilo drugačno od vseh drugih? Torej če
je bil Janez Krstnik največji prerok, je moral imeti drugačno sporočilo, kot
drugi. In potem sem se spomnil. Vsi stari preroki so govorili isto. Vsak od njih je
govoril isto: »On prihaja. On prihaja. On prihaja.« Janez Krstnik je bil prvi,
ki je lahko pogledal in rekel: »On je tukaj.« To ga dela za največjega preroka.
Zakaj? Ker je imel največje sporočilo.
In potem sem bral naprej in
sledeči del stiha je: »Vendar je najmanjši v nebeškem kraljestvu večji od
njega.« Ko sem to prebral me je še bolj zmedlo. Ni mi bilo težko
verovati, da je Janez Krstnik največji prerok, toda tukaj pravi, da je
najmanjši v Božjem Kraljestvu, večji od Janeza Krstnika. Torej to bi lahko bil
tudi jaz, ti. Torej pravi, da smo mi večji od Janeza Krstnika.
Vidite, tega nisem mogel dojeti.
Mislil sem si: »Kako je to mogoče?« In vprašal sem Boga: »Kako je to mogoče?«
In Bog je odgovoril: Vsi drugi
preroki so rekli, da Jezus prihaja. Janez Krstnik pa, da je On tukaj. In rekel
je: »Glejte Božje Jagnje, ki odjemlje grehe sveta.« Najmanjši v Božjem Kraljestvu nikoli ne
more reči: »On prihaja.« Zakaj? Zato, ker On prebiva v nas. Nikoli nas ne bo zapustil ali zavrgel. To nas
dela za večje od Janez Krstnika.
JANEZ KRSTNIK JE BIL VEČJI OD PREROKOV IZ
STARE ZAVEZE, MI PA SMO VEČJI OD JANEZ KRSTNIKA. ZATO, KER SO ONI GOVORILI, DA
JEZUS PRIHAJA, JANEZ KRSTNIK, DA JE ON TUKAJ, MI PA LAHKO REČEMO, DA JE JEZUS V
NAS.
On prebiva v nas in nikoli nas ne
bo zapustil. To nas dela za večje od katerega koli preroka, a mi vseeno tekamo
od enega do drugega preroka, da bi izvedeli kako naj živimo življenje v Novi
zavezi, oni pa niso bili niti v Novi zavezi. Oni so lahko samo od daleč gledali
v to, kar bomo imeli mi in v čem hodimo. Oni brez nas niso mogli biti popolni.
Jezus je rekel: »Abraham je
hrepenel videti moj dan.«
Vidite, v tem je stvar. Mi imamo boljšo
situacijo kakor ljudje, ki so živeli v Jezusovem času. Zakaj? Zato ker je bilo
najboljše, kar so večinoma zmogli, da vidijo stvari. Zato je Jezus rekel, da
smo bolj blagoslovljeni, ko verujemo, čeprav ne vidimo.
Oni so ga videli. Lahko so se ga
dotaknili. Človek je bil slep, in potem je spregledal. Oseba je bila mrtva in
Jezus jo je obudil. Res, to je Jezus. Želim mu slediti. In vi danes ga sledite,
čeprav ga nikoli niste videli, da bi karkoli delal. Dojemate to? Govorim o
stvareh, ki so se takrat zgodile. Torej imate vi večjo vero, da pridete sem, in da verujete
Vanj, kakor so jo imeli oni. Ker vi verujete, ne da bi videli. Amen! Vi ste že v prednosti v odnosu na ljudi, ki
so hodili za Njim.
Mi pa vseeno pravimo: »Če bi le
lahko hodil za Jezusom, da bi le mogel
biti takrat in tam.« Ne to je večji čas. Pa pravite: »Kako je to
mogoče?« Zato, ker lahko delamo večje stvari. Jaz sem naredil »večje stvari«
kakor Jezus v času Svojega življenja na zemlji.
Ali veste kako? Enkrat sem bil v
Ameriki in sem dobil klic iz Avstralije. Neka ženska je bila na telefonu.
Prosila me je, če lahko molim zanjo. Molil sem zanjo. Zapovedal sem ozdravljenje.
In na koncu sem ji rekel, naj se začne gibati, kakor se pred tem ni mogla. In
potem sem jo vprašal: »Kako je?« In odgovorila je: »Ozdravljena sem.« Jezus ni
nikoli osvobodil nekoga iz drugega kontinenta. Ali ni tako? Ali ni to večje
delo. Ni to, kar ste pričakovali. To so veliki dnevi za živeti.
Nedavno sem rekel ženi: »John
Lake bi bil vesel, če bi lahko živel v teh časih, naših časih, s tehnologijo,
ki jo imamo danes in z vsem tem. Dobro je, da so naredili vse to, kar so oni
naredili, ob pomanjkanju tehnologije.
Kaj pa mi delamo? Morali bi tako
prehiteti vse, kar so delali oni, in še mnogo, mnogo več. Ta svet bi morali
zavzeti kakor nevihta. Namesto tega pa imamo učenje: »Morate sedeti, morate
čakati, morate dobiti maziljenje, ne morete zavezati vladarstev brez posebne
besede od Boga. Itd.«
Ali ne pravi Sveto pismo, da imamo oblast
nad vsemi demoni. To vključuje vse oblasti in sile teme, ali karkoli drugega.
Amen! Morate dojeti, kadarkoli vstopite v zgradbo, če ste vi edini kristjan
tam, ste vi najvišje duhovno bitje v tej zgradbi. Me nič ne briga, če je polna
demonov, ali vladarstev ali oblasti teme. Ni večje duhovne sile od vas tam.
Dojemate to?
Želim biti še bolj precizen. Edina oseba,
ki je večja od vas je Bog. On sam. Govorim o Bogu Očetu. Vi pa pravite: »Kaj pa
Jezus?« Ne, ne, ne, ne. Vi in Jezus ste eno. Dojemate to? Vem, da v to ne
verujete, toda to je resnica. Dokazal
vam bom to v nekaj minutah, ko pridemo do tja. Obljubljam vam, da bomo prišli
do tja, četudi bi moral ostati tukaj še naslednji teden.
Poglejmo sedaj stran 6. v vašem
priročniku. Tu vidimo starozavezni in novozavezni način razmišljanja. Torej
starozavezni način razmišljanja vedno nekaj išče. Novozavezni način razmišljanja je: »Imaš
kar ti je potrebno. Kristus živi v tebi.«
Če imate Kristusa, imate Kraljestvo, imate
vse, kar vam je potrebno. Ne potrebujete nobenega dodatka. Ne potrebujete
dodatnega maziljenja. Ne potrebujete dodatnega prenašanja maziljenega
blagoslova, od drugih.
Poslušajte, delal sem to že
davno. Nimam tega s seboj. Mogoče lahko najdete na internetu. Izdali bomo
enkrat. Naredil sem tri sporočila, pravzaprav dve. Potrebni so bili trije
CD-ji, sporočili pa sta bili dve. Prvo
se je imenovalo: »Premikanja od prenosa, do utelešenja.« Prenehajte razmišljati
o tem, da potrebujete prenos. Morate začeti dojemati, da potrebujete utelesiti
živo Besedo. Da se premaknete naprej od tega, da nekdo položi roke na vas, da
pustite to, kar je v vas, da se vidi izven vas. Vi bi dobesedno morali postati utelešena
Beseda. Morate se odmakniti od prenašanja na utelešenje.
Nato pa sem jih povedel še en
korak naprej. Rekel sem: »Morate se premakniti od obiskanja v vselitev. Nikjer
v Novi zavezi se ne govori o obiskanju. Edinkrat, ko se govori o tem, je to v
času prvega izliva Svetega Duha v Joelu in v Apostolskih delih o tem obiskanju.
Pravite:
»Potrebno nam je Božje obiskovanje.« Ne, ni vam potrebno. Vi ste že naseljeni z
Bogom po Svetem Duhu.
NI POTREBNO DA VAS BOG OBISKUJE. VI STE ŽE
POSELJENI Z NJIM.
Bogu ni potrebno, da vas
obiskuje. On je prišel, da živi v vas. Dojemate to? Vi mislite, da On prihaja in odhaja in da
se z Njim srečujete v cerkvi. Vi mislite, da ko pride na vas, da je to Njegovo
obiskovanje. Ne, On živi v vas. Ko mislite, da je prišel na vas, je to takrat,
ko ste dovolj pogumni, da se iztegnete v smeri tega, da On deluje tudi izven
vas.
Danes se bomo pogovarjali o
maziljenju, ker je to zelo pomembno. Želim, da to dojamete. Maziljenje ne
prihaja in odhaja. Maziljenje naseljuje. Niti se ne povečuje, niti se ne
zmanjšuje. Dojemate? Niti se ne povečuje, niti se ne zmanjšuje. Dokazal vam bom to iz Svetega pisma.
Razlog zaradi katerega to govorim je, in
način na katerega morate to dojeti je, da je maziljenje oseba. To je Sveti Duh. Če bi Sveti Duh stal tukaj na odru, bi bil tukaj
vsak Njegov del. Nebi bil nikjer drugje. Bil bi tukaj. Ali bi se lahko
povečeval ali zmanjševal? Ne. On je dokončna sila. Amen! On je to, kar je. Ne
bo se povečeval ali pomanjševal. Ko govorimo o povečanju ali zmanjševanju,
pravimo na primer: »Maziljenje se bo povečalo.« Potem ne gre o Njemu, ki se
povečuje ali zmanjšuje. Če želite priti do tega, kaj je to, je to zelo
enostavno. Da
bi se On povečal, se moramo mi zmanjšati. Ne gre za to, da se On povečuje,
ampak da se mi zmanjšamo in da se mu umaknemo s poti. Dojemate? Z
drugimi besedami, podobno je mesecu. Ko se mesec zmrači, ni on nič manjši.
Prikrit je. Sveti Duh v vas, maziljenje v vas, ne postaja manjše, ali večje.
Prikrito je. Na žalost mi to prikrivamo. Mi se moramo naučiti. Naučiti se
moramo kako tega ne prikrivati. In ko to naredite, pravijo ljudje: »O, povečalo
se ti je maziljenje.« Ne, vi ste se umaknili Svetemu Duhu s poti, tako da se
lahko bolj vidi. Dojemate?
To je kot čebula. Vzamete čebulo.
Lahko jo vzamete, povohate, nič ne bo, zares. Če boste vzeli čebulo in jo
postavili na mizo, se ne bo dogajalo nič. Če pa boste vzeli čebulo in jo začeli
lupiti sloj, za slojem, sloj za slojem, in boste šli vse do konca, boste prišli
do sredine, do srca čebule. Medtem ko boste to delali, jo lupili, bo njena
aroma povsod, ali ne?
Ne vem, ali je aroma – vonj
najboljša primerjava za to, toda ali ni tako?
Medtem, ko je čebula tam stala, se ni dogajalo nič. Niste občutili njene
arome. Niti najmanj. Toda ko ste jo začneli luščiti, sloj za slojem in ste
prišli do srčike čebule, se je ta aroma bogato osvobaja vse naokrog. Ali se zaradi tega povečuje njena aroma? Ne, samo izločilo
se je, kar je že bilo v njej. Bolj kot ste jo lupili, bolj ste jo občutili.
Zakaj? Zato, ker ni bila več prikrita. Osvobodil se je bližje površini.
To kar ljudje imenujejo »povečanje
maziljenja«, ni povečanje maziljenja. To je samo približevanje površini, zato
ker vi umirate in luščite svoje sloje. To je vse, kar ste. Ne gre za povečanje.
To si zapomnite. Vsakič, ko rečete: »Potrebna nam je poživitev, molite za to,
da Bog to pošlje, je vse, kar govorite: »Bog je ni poslal in zato ni oživitve,
ker je Bog ni poslal. In Bog postane glavni krivec za to. Ali ni tako?
V osnovi, kaj vi delate? Krivite
Boga za vaše pomanjkanje oživitve. Izzval vas bom. Koliki od vas imate doma
konkordanco? Imate jo doma? Prav, pojdite domov in poiščite besedo »oživitev«.
Prvo in prvo, ne boste je našli. In drugo, našli boste samo besedo »oživljen«
in to enkrat ali dvakrat. Toda poiščite besedo
»oživljen« in »oživljenje«, v Novi zavezi. Ne boste ju našli, posebno ne v
smislu, kakor mi o tem govorimo.
Oživitev je starozavezni koncept.
Da bi bili oživljeni, morate biti mrtvi. Nihče v cerkvi Jezusa Kristusa ni mrtev. Bili ste mrtvi,
preden ste prišli h Kristusu. Toda postali ste živi. Dojemate? Torej če ste
sedaj kot »kristjani« ponovno mrtvi, potem niste v Kristusu ampak izven Njega. Niste
ponovno rojeni. Enostavno je tako. In
sedaj to, kar vidim v Svetem pismu.
V Novi zavezi ne govorimo o poživitvi. To,
kar pravi Nova zaveza, je »prebujenje« za pravičnost. Ne pravi: »Bog, prebudi
nas.« Pravi: »Vi se prebudite za pravičnost.« Dojemate? Kristjanom ni potrebna
poživitev. Mrtvim je potrebna oživitev. Mi to imenujemo Evangelizacija. Tako bi
moralo biti. To, kar mi potrebujemo je, da se prebudimo za pravičnost, da
spoznamo kdo smo v Kristusu in ko to naredimo, ne moremo, da nebi bili goreči.
Spoznajte kdo ste v Kristusu,
najdite kaj je narejeno za vas, spoznajte, da se vaša preteklost ne bo več
uporabila proti vam, prebudili se boste za pravičnost in vzpodbujeni boste.
Zato je to tako čudno in spet, gremo sedaj na to, pravzaprav neprestano to
govorim: «O, Bog, lačen sem, žejen sem, lačen in žejen sem Tebe.« To ni
svetopisemsko. To je pravzaprav odrekanje od Kristusove sile. Dojemate?
Vem na kaj mislite. To je
napačno. Dojemate? Tukaj je v priročniku. Prišli bomo do tega v sekundi. Razlog zaradi
česar vam to pravim je, da to, kar vi imenujete lakota in žeja, vi mislite, da
je duhovno biti lačen in žejen. A ni. Vi s tem dejansko zanikate, da ste
na-novo rojeni. Vsakič, ko rečete, da ste lačni in žejni, pravite: »Nisem
ponovno rojen. To rečete.
Dojemate? Dokazal vam bom. Vem,
da me gledate čudno, toda dokazal vam bom. Glejte, v tem je stvar. Vi mislite,
da bi morali stradati in biti žejni, toda vam to ni potrebno. Problem je v tem,
kaj zares imate. Vi imate nekaj, a ne veste kaj imate. To, kar imate je gorečnost. To,
kar vi mislite, da je lakota in žeja, je gorečnost. Toda vi ste naučeni, da
gladujete in da ste žejni, tako da vzamete gorečnost za Boga, in to obrnete
tako, da nekaj iščete. Pavel temu
pravi gorečnost brez znanja. To je tisto, kjer je cerkev na splošno.
Imamo gorečnost za Boga, toda neprestano se
nam govori, da imamo lakoto in žejo, tako da našo gorečnost pretvorimo v
lakoto. In to lakoto obrnemo proti Bogu, toda našo gorečnost za Boga bi
morali usmeriti na svet.
Ko svojo gorečnost obrnete k svetu,
gorečnost za Boga, da jo obrnete k svetu, začnete pridobivati izgubljene duše,
začnete ozdravljati bolne, in začenjate dosegati ljudi za Kraljestvo.
Toda dokler govorimo: »Žejen sem, lačen
sem, gledate v sebe, kar je sebično, in gledate v Boga: »Izpolni me, izpolni me
(do maksimuma). Bog pa nam pravi: »Pojdi v svet. Pojdi v svet. In končamo tako,
da se zapletemo v vse to. In celotno krščanstvo se konča tako, da postane
sebično, kar je popolno nasprotje temu, kar bi krščanstvo moralo biti.
ZAČETEK KRŠČANSTVA JE TAKRAT, KO
PRENEHATE BITI SEBIČNI, IN DOKLER STE SEBIČNI, S KRŠČANSTVOM NISTE NITI ZAČELI.
Dojemate to?
In vseeno v nekaterih cerkvah
učijo da smo sebični in da rečemo: »Moram biti lačen, moram biti žejen, moram
privleči to, moram to doseči. Ne, ni vam potrebno to. To že imate. To pravijo
ljudje: »To, kar imam ti dajem.« To je gorečnost. Dojemate? Imeti gorečnost, ki
jo je usmerite k svetu.
Ne potrebujemo premik oživljanja. Moramo se
prebuditi za pravičnost in da dojamemo, kar že imamo; ta zaklad v zemeljski
posodi, da ga odnesemo svetu, da govorimo kot Jezus, da se obnašamo kot Jezus,
ker On želi živeti skozi nas.
Vi pa pravite: »Jaz že nisem
takšen.« Toda vi spet hodite v tem. Odstranite svoj um iz sebe. Pravite; nisem
pripravljen, nisem še pripravljen. Odstranite svoj um iz sebe. Pojdite, in se
obnašajte kot Jezus. Obnašajte se, kot da je resnica to, kar je rekel v svoji
Besedi. In ko to delate, ne razmišljajte o tem: »Ne vem, ali imam dovolj vere?«
NE RAZMIŠLJAJTE O SEBI. POJDITE IN
PRINESITE ŽIVLJENJE LJUDEM.
Amen!
Za to gre. In sedaj pazite.
Premikamo se zelo hitro. To lahko naredim v naslednjih petih minutah.
Torej, videli smo razliko tukaj.
Na prvi strani. Govoril sem o Hebrejcem 1:1-2. To razlaga samo za sebe. Toda
to, kamor vas želim odvesti je tukaj. Upam, da berete ta priročnik. Veliko je v
njem. Upam, da ga boste vzeli in ga brali. Morate dojeti, da obstaja Nova
zaveza.
V Hebrejcem 8:6 piše: »Dobil je torej
toliko odličnejšo službo, kolikor je tudi srednik boljše zaveze, take, ki je
vzpostavljena na boljših obljubah.«
Ali dojemate, da imamo boljšo
zavezo? Zavezo, ki je vzpostavljena »na boljših
obljubah.«
Ali veste, kaj to pomeni? To
pomeni, da se vam ni potrebno vračati na Staro zavezo, da bi našli boljšo
obljubo. Zaveza, ki jo imate in v katerem ste, ima boljše obljube. Amen!
In sedaj glejte, pojdite na stran
9. Na vrhu strani 9 piše: Cerkev v
Korintu ni bila popolna cerkev. Pravzaprav je bila ena od najbolj problematičnih
cerkva v Svetem pismu. V tej cerkvi so bili grehi za katere je Pavel rekel, da
jih ne delajo niti pogani. In če cerkev greši huje, kakor grešijo pogani,
obstaja problem. Ko imamo to na umu, se lahko spomnimo, da je Pavel prav tako
pisal kristjanom v Korintu, ko je šlo za darove in delovanju skozi njih. To dokazuje,
da je lahko v cerkvi greh, a bodo darovi še naprej delovali.
To pomeni, da je lahko v cerkvi tudi
nevera, toda darovi še vedno delujejo. To pomeni, da so lahko v cerkvi
problemi, a darovi Svetega duha, bodo v njej še vedno delovali.
Pa pravijo nekateri: »Oni niso
bili ozdravljeni, ker je preveč nevere v cerkvi.« To je laž. Jezus je
ozdravljal na trgu, kjer je bilo vse naokrog polno nevere. Zato se prenehajte
izgovarjati in prenehajte s poskusi, da je Bog bolj šibak kot satan. Bog je
večji od satana. Vera bo vedno premagala nevero. Amen! Vaša nevera ne more zaustaviti
moje vere. Amen!
1 Korinčanom 2:1: »Bratje, tudi
ko sem jaz prišel k vam, nisem prišel zato, da bi vam z vzvišenostjo besede ali
modrosti oznanjal Božjo skrivnost.« Pavel
to piše cerkvi v Korintu. On jim je
rekel »bratje«. Torej vemo, da so bili bratje. Ali ni tako?
In nato nadaljuje v 2 stihu: »Sklenil sem
namreč, da med vami ne bom vedel za nič drugega kakor za Jezusa Kristusa, in
sicer križanega.«
Pavel je bil moder človek. In
nadaljuje s 3, 4 in 5 stihom: »Pred vami sem bil slaboten, v strahu in velikem trepetu.
Moja beseda in moje oznanilo nista bila v prepričevalnih besedah modrosti,
temveč sta se izkazala Duh in moč, zato da vaša vera ne bi temeljila na
človeški modrosti, ampak na Božji moči.«
Naša vera nebi smela biti utemeljena na
modrosti, na človeških besedah. Naša vera bi morala stati na demonstraciji Duha
in Božji moči. Krščanstvo bi moralo biti
nadnaravno, od začetka do konca.
In še 6 stih: »Pa vendar
oznanjamo modrost, in sicer med popolnimi! Toda ne modrosti tega sveta, tudi ne
modrosti voditeljev tega sveta. Ti minevajo.«
Z drugimi besedami, modrost o
kateri govorimo, ni modrost tega sveta. To ni niti modrost voditeljev tega
sveta, ki minevajo.
In nadaljuje v 7 stihu: »Mi oznanjamo
Božjo modrost v skrivnosti, tisto prikrito, ki jo je Bog pred veki vnaprej
določil za naše veličastvo.«
Torej pravi tu apostol Pavel, naj
oznanjamo Božjo modrost, tisto prikrito, ki jo je Bog pred veki vnaprej določil
za naše veličastvo. Tu je skrivnost, »Božja modrost v skrivnosti, tista prikrita«.
Sedaj bodite pozorni. To skrito
Božjo modrost je določil Bog že pred nastankom sveta, zaradi naše slave. Ste
slišali to?
»O, ne dotikaj se Božje slave.«
Ni mi potrebno narediti tega. On nam je dal Njegovo. Imamo našo lastno slavo.
Bog je skril modrost, in to pred stvarjenjem sveta, sedaj pa se odkriva nam.
Zato imamo mi neko slavo, ki nam je bila razkrita.
Ali veste za trditev iz Svetega
pisma: »Iz slave v slavo.« Ko slišite to, pomislite: »Iz slave v slavo, iz
slave v slavo, iz slave v slavo.« Fenomenalno. To ni res. Ko se reče; gremo iz
slave v slavo, kar lahko preberete v Hebrejcih, to ne pomeni, kar mi mislimo,
da pomeni. Tam piše, da je slava prve zaveze bila čudovita, toda slava druge
zaveze je še bolj čudovita in ko je slava prve zaveze prešla, slava druge
zaveze še vedno traja, in to dela slavo druge zaveze za večjo. Ne greste iz
slave v slavo, kakor po nivojih. Greste iz slave Stare zaveze, ki je prešla, v
slavo Nove zaveze, ki ne bo nikoli minila, ker večno traja. Tu ni govora o
stopnjah slave. Tu gre za prehod iz Stare zaveze v Novo zavezo; iz ene v
drugo. Nista isti in nikoli ne bosta
delali skupaj.
Koliko vas ima računalnik? Koliki
od vas imate na njem Windows 3,1. Zakaj ne? Zato, ker je zastarel. Kajti če bi
ga poskusili ponovno naložiti nanj, nekateri programi sploh nebi delovali, oziroma
se nebi odprli. Zakaj? Ker ne bodo delovali
pravilno, ker ta operacijski sistem ni primeren za ta računalnik.
Stara zaveza ni pravi operacijski
sistem za mašino Nove zaveze. Ne more delovati po tem sistemu. Poskušajte
vključiti Staro zavezo v Novo zavezo. Ne bo delovalo pravilno. Ne boste imeli
rezultate, ki jih je imel Jezus. Morate uporabiti »operacijski sistem« Nove
zaveze. To je operacijski sistem Nove zaveze, ki je zaveza milosti. To ni
zaveza del, ali Zakona. To je zaveza ljubezni in moči. To ni zaveza »moraš ali
ne smeš«. Amen! Morate preiti iz ene zaveze na drugo. Ne morete jih pomešati
eno z drugo. Zato so ljudje tako zmedeni. Poskušajo kombinirati Staro in Novo
zavezo, da bi delovali skupaj.
Stari sistem je prešel. Zastarel
je. Ostarel je. Hebrejci so govorili, da beseda »ostarelo« v Hebrejskem,
oziroma v Grškem jeziku, pomeni »zastarel.« Prenehajte s poskusi, da ga
uporabljate. Amen! Veste kaj se zgodi, če poskušate uporabljati zastarel
sistem? Uporabljate ves svoj čas, da se trudite najti dele, da ga uredite. Ali
ni tako?
To je tako, kot neki stari, stari
oldtimer avtomobil. Večino svojega časa
uporabite v prizadevanju, da najdete dele zanj. Kaj mislite, da dela
krščanstvo? Moramo najti dele, ki manjkajo, da popravimo to, kar manjka. Zakaj?
Ker poskušate uporabiti zastareli sistem v novem sistemu.
Ko greste v Novo zavezo, le-ta
funkcionira. Nič ji ne manjka. Vse je tam. Popolnoma je novo. Vse deluje
popolno. Amen!
In tukaj pravi v stihu 8: »Te ni spoznal
noben mogočnik tega sveta. Kajti ko bi jo spoznali, Gospoda veličastva pač ne
bi križali.« Če pogledamo v SWAT,
boste videli, da to, kar pravi tukaj, pomeni: »Knezi tega sveta niso vedeli kaj
so delali, ko so ubili Jezusa, ker če bi vedeli, tega nebi naredili. Jezus je
napadel sovražnika iz zasede. Potegnil jih je notri. Naredil je, da so mislili,
da je šibak. Dovolil je, da ga ubijejo.
Oni so mislili, da so v
prednosti, v resnici pa je bila to zanka, katero jim je postavil On sam, ker je
vedel, da enkrat, ko ga bodo ubili, zmotno govoreč, bo dobil moč nad njimi.
Tako da to je bila zaseda.
Če se vrnete k starem filmu:
»Zvezdne steze« kjer vam bom dal en primer. Se spomnite, ko se je enkrat
Obi-Van Kenobi boril proti Dartu Vajderju? Se spomnite kaj je naredil? Kupoval
je čas. Se spomnite, ko so bili vsi tam? In pogledali so nazaj. On se je boril.
Precej dobro se je boril proti njemu. In v enem trenutku jih je videl vse varne
tam. In kaj je naredil? Dvignil je meč
in Dart Vejder je zgrabil svojo priložnost za horizontalni udarec, da bi ga
uničil s prečnimi udarci. Obi Kenobi pa mu je rekel: »Če me uničiš, bom postal
močnejši, kakor si lahko zamisliš. To na nek način opisuje krščanstvo.
Čudovito je, ne pravim, da so
»Zvezdne steze« teološki učbenik, toda zanimivo je, ker moremo to dojeti, da ko
nas premagajo, ko smo pripravljeni da položimo svoje življenje, postanemo
močnejši kakor si kdorkoli lahko zamisli.
Upam si trditi, da ni nikogar v
tem prostoru, ki je resnično proniknil v to, kar je Bog naredil v vas, preko
Jezusa Kristusa. Ne pravim niti, da sem jaz. Učim se in rastem v tem, toda
pravim to, nimamo
predstave o tem, kaj nam je odstopil. Ne zanima me, če vidite Božjega človeka,
ki dela čudovite stvari, na primer preroke v Stari zavezi, ko so se razdelile
vode, in vsi mnogi čudeži, ki so se dogajali, vendar je to nič v primerjavi s
tem, kar lahko naredi Božji Duh, skozi človeško bitje, ki je totalno in
popolnoma mrtvo za sebe in živi za Boga.
Pravim vam, nismo še nič videli.
Amen! Toda sigurno prihaja čas. Glejte, čas je pravi: »Kajti ko bi jo spoznali, Gospoda
veličastva pač ne bi križali.« In
sedaj pazite, tukaj pravi: »Kakor je pisano: Česar oko ni videlo in uho ni slišalo
in kar v človekovo srce ni prišlo, kar je Bog pripravil tistim, ki ga ljubijo.« (1 Korinčanom 2:9).
Veste, da ste ta stih že večkrat
slišali: »Česar oko ni videlo in uho ni slišalo.« Vedno so gledali v oddaljeno
bodočnost. In to vedno zveni kakor da oni vedo nekaj vedo, kar vi ne veste. In
zares lahko rečete, ko vstopite v to, ko se začnejo orgle, in začnejo peti:
»Nisem videl . . . hmmm.« To je čista religija. Amen!
In začeli bodo mahati z robčki in
se gibati v ritmu pesmi. Nekdo bo vstal in začel skakati v krogu. In naenkrat se vsi predajajo temu. Poskuša
zveneti duhovno.
Kaj pomeni: »Česar oko ni videlo
in kar v uho ni prišlo, kar je Bog pripravil tistim, ki ga ljubijo.« Bog nam je
to razkril. To je pretekli čas. Ali ni tako? Toda Bog nam je odkril. Kaj nam je
odkril? To, kar oko ni videlo in uho ni slišalo. Človek, ne ve, kaj je Bog
pripravil tistim, ki ga ljubijo, toda Bog je nam je to odkril.
Stih 10: »To nam je Bog razodel po Duhu. Duh namreč
preiskuje vse, celo Božje globine.«
To nam ni bilo odkrito po našem telesnem
vidu. To nam je bilo razodeto po Njegovem Duhu. Ni odkril našemu umu, odkril je
našemu Duhu.
Stih 11: »Kdo izmed ljudi pa ve, kaj je v človeku?
Mar tega ne ve le človekov duh, ki je v njem? Tako tudi to, kar je v Bogu,
pozna samo Božji Duh.«
KARKOLI STE SE NAUČILI O BOGU, STE SE
NAUČILI PO BOŽJEM DUHU.
Vi tega niste mogli doumeti s
svojo človeško pametjo. Ali ni tako? Vaši možgani, vaš telesni um, ne more
dojeti to, kar je od Boga. Ne more tega dojeti. Ne more niti vsebovati stvari
od Boga. Zato
nas je Bog moral ponovno roditi, da nas ustvari in da nas naredi takšne, da
bomo lahko dojeli to, kar je od Boga in potem nam pravi: Obnavljajte um, in ko
enkrat obnovite um, lahko Božji Duh teče v vaš um in potem imate to, kar se
imenuje Kristusov um. Telesni um tega ne more doumeti.
Zato telesni ljudje, dokler niso na-novo
rojeni, ne morejo obnoviti niti svojega uma. Morate se na novo roditi, potem pa
obnoviti svoj um. Zakaj? Zato ker ne morete ničesar razumeti o Duhu, če nimate
Svetega Duha. Ker nam Sveti Duh vse razkriva. Amen!
V stihu 12 pravi: »Mi nismo prejeli
duha sveta, temveč Duha, ki je iz Boga, da bi mogli spoznati to, kar nam je Bog
milostno podaril.«
Zakaj imate Duha? Da lahko
govorite v drugih jezikih, da lahko plešete in imate dobre cerkvene službe?«
Ne, ampak da bi mogli spoznati to, kar nam je Bog milostno podaril, to, kar nam
je brezplačno podaril. Brezplačno. Ne ob godrnjanju. Če bi Bog hotel sebe
prikriti, bi bilo vse, kar bi moral narediti, da se ne razodene. Ali ni tako?
No, dajte no, da se Bog skriva, vi pa ga morate najti.
Vem, to je Starozavezni tekst. To
je resnica. Zakaj? Zato, ker tega ljudje niso mogli. Toda čudovito je, ker imam
sedaj Knjige, mi pa vseeno razmišljamo: »Bog se skriva v tem. Moramo ga najti,
in podobno. Bog ničesar ne skriva. Knjiga, okoli katere obstaja največ
nerazumevanja v Svetem pismu, je Knjiga Razodetja Jezusa Kristusa.
Pa pravijo ljudje: »O, ne moreš
brati te Knjige. Ne moreš je razumeti. To je skrivnost. Skrivnostna knjiga.«
Naslov te knjige ni: »Skrivanje Jezusa Kristusa.« To je Razodetje Jezusa
Kristusa.« Vseeno pa si satan prizadeva, da bi vse zadržal v strahu pred to
Knjigo, češ, tega pa že ne moreš brati. Ker je ne moreš razumeti.
Samo berite in verujte. Zares je
zelo enostavno. Ali ni čudovito. To je Knjiga Razodetja, ne knjiga zakrivanja.
Knjiga Razodetja ne poskuša skriti Jezusa, temveč ga poskuša razkriti. Ljudje
pa še kar naprej: »Tega pa ne moremo razumeti. Ne moremo razumeti tega, in ne
moremo razumeti onega.«
Toda če to pogledate iz stališča: »Jaz imam
Božjega Duha in lahko razumem vse, kar mi je darovano od Boga, potem jo lahko
berem, Božji Duh pa me bo učil. Amen!
Mislim, da niste še prepričani. Videli bomo.
Stih 13: »To tudi govorimo, pa ne z besedami,
kakršne uči človeška modrost, ampak kakršne uči Duh, tako da duhovne stvari
presojamo z duhovnimi.«
»Duševni človek ne sprejema tega, kar
prihaja iz Božjega Duha. Zanj je to norost in tega ne more spoznati, ker se to
presoja duhovno.« (1 Korinčanom 2:14).
Ali sedaj razumete, da vaši
sorodniki, vaši izgubljeni bližnji, ne razumejo jezikov, ne razumejo ozdravljanja.
Zakaj? Ne morejo dojeti tega. Ne razlagajte jim. Demonstrirajte jim. Ko jim
boste demonstrirali, bodo želeli, in ko
bodo prejeli, bodo razumeli. Vi pa jim poskušate razložiti. Ljudje, ki jih
je najtežje spreobrniti, so ljudje, ki so preveč analitični in ki razmišljajo
preveč linearno, ker želijo, da se jim vse razloži, preden skočijo v nekaj. Ne
more se to. Morate najprej skočiti, potem vam bo razodeto.
To je kakor ko rečete: »Bog, povej mi svojo
voljo, jaz pa ti bom povedal, ali jo bom izvršil.« On pa pravi: »Ne, ti se
podredi moji volji, jaz pa ti bom po tem povedal, kaj to je.« Jaz vam bom
rekel: "Božja volja je dobra, ni slaba, toda vsi se bojijo dati mu
kontrolo nad svojim življenjem.
»Zanj je to norost in tega ne more
spoznati, ker se to presoja duhovno.«
In 15: »Duhovni človek pa presoja vse, medtem ko
njega ne presoja nihče.«
Tu ni govora o presojanju,
oziroma sodbi. Ne pravi tako. Odvisno je od tega, kaj razumete pod soditi. Sveto
pismo pravi: »Mar
ne veste, da bomo sodili angelom, pa ne bi vsakdanjim rečem?« (1
Korinčanom 6:3). Misli, da če boste sodili angelom, potem lahko sodite tudi
glede stvari v cerkvi.
Ko govori o tem, da se ne sodi,
pomeni to, da se ne uperi prst v nekoga in reče: »Ti greš v pekel.« Zakaj? Ker
si pravkar izgovoril nad njimi sodbo, kakor da zanje ni upanja. In ko to
storite, se mnogo ljudi odreče upanju.
Verjemite, dokler se diha,
obstaja upanje. Ne sodite tega. Lahko sodite po njihovih sadovih in rečete: »Če
boš tako nadaljeval boš končal v peklu. Greš v tej smeri. To, kar delaš ni
dobro.« To lahko naredite. Lahko presojate njihove plodove. Ne obsojajte
njihovega srca. In lahko jih spreobrnete.
In sedaj še stih 16: »Kdo je namreč
spoznal Gospodov um, da bi njega učil? Mi pa imamo Kristusov um.«
Ljudje pravijo: »Kdo ve, kaj bo
Bog naredil. Njegove poti so skrivnostne. » Ne, če ga poznate. Njegove poti so
skrivnostne samo tistim, ki ga ne poznajo.
Pa pravijo: »No, Njegove poti so nad našimi
potmi.« Kako ste lahko odrešeni, a da Njegove poti niso tudi vaše poti.
Razmislite o tem.
Toda, pravijo, On je tam, mi pa
nikoli ne vemo, kaj bo On naredil sledeče. Da, vemo. Naredil bo sledeče (pokaže
na Sveto pismo). Bog je najbolj predvidljiv individualist v Vesolju. Veste zakaj je predvidljiv? Ker ga nihče ne
more zaustaviti. Amen!
Ko sem še treniral borilne
veščine, sem šel enkrat v Memfis, da bi videl Billa Valassa. Bil je svetovni
šampion v ful kontakt karateju srednje kategorije. Imel je najhitrejši udarec
na svetu. Njegova leva noga je lahko udarila 112 km na uro. Dobesedno. Enkrat
so ga intervjuvali in ga vprašali, ker je imel nesrečo pri džudu, kjer si je
poškodoval svoje desno koleno, tako, da s to nogo ni mogel udariti. Lahko je udaril samo z levo nogo. Imenovali
so ga »super stopalo.« Nepotrebno je reči, zakaj. »super stopalo.« On je
vsakega premagal s svojo levo nogo. In potem so ga intervjuvali in vprašali:
»Vi lahko udarite samo z levo nogo?« Rekel je: »Tako je.« In potem so rekli:
»Ali se vam ne zdi, da je to malo omejeno, ker vsi vedo, da boste udarili z
levo nogo.« Rekel je: »O, seveda vedo, da jo bom uporabil, toda okoli tega ne
morem narediti nič.«
Takšen je tudi Bog. Rekel je: »Ne
moti me, ker vam bom rekel kaj bom naredil.« Veste, kdaj je Bog prenehal
skrivati skrivnosti? Ko je bil Jezus križan. Do takrat pa je moral vse držati
pod skrivnost, da bi lahko postavil zanko. Ko pa je bila enkrat zanka
postavljena, je vse na široko odprl. Naš ključ je, ker bomo rekli vsem vse. Naše
delo je, da bomo vsem povedali vse skrivnosti. Sedaj je vse narejeno. Vse je
razkrito. Zmagali smo. To je to. Ali ni to čudovito? Ni nobenih skrivnosti.
Glejte, dokazal vam bom. V 1
Korinčanom 3:1: »Bratje,
nisem vam mogel govoriti kot duhovnim, ampak kot zgolj mesenim bitjem, kot
nedoraslim v Kristusu.« Kaj pravi
tukaj? Pavel se ni mogel pogovarjati s Korinčani kakor z duhovnimi ljudmi,
temveč kakor s telesnimi. Ali ni tako?
1 Korinčanom 3:2-3: »Mleka sem vam
dal piti, ne jedi, saj je še niste zmogli. Pa tudi zdaj je še ne zmorete. Še
ste namreč meseni. Mar niste še vedno meseni in zgolj ljudje, dokler sta med
vami nevoščljivost in prepir?«
Pavel tu pravi, da pomeni biti
telesen, biti dojenček v Kristusu; biti telesen. Torej dokler ste dojenček v
Kristusu, ste telesnega uma. To pomeni, da nad vami še vedno vladajo čustva, da
ste osredotočeni na čustva, itd. In to pomeni, da niste duhovni.
Torej, obstaja razlika med tem,
da ste telesni ali duhovni. Torej, sedaj, če boste telesni, boste dojenčki v
Kristusu, ali duhovni dojenčki, če pomeni telesno, biti dojenček v Kristusu.
Kaj je duhovno? Zrel, odrastel. Torej imate dojenčke v Kristusu, in imate zrele
v Kristusu, telesne in duhovne. Ali ni tako?
Napeljal vas bom, da razmislite o
tem, ker vas moram prepričati v to. Ne smemo zdrsniti skozi to in se narediti,
da to ni pomembno. In pravi da jih je hranil z mlekom, in ne z mesom, ker tega
niste mogli, ker ste še meseni in zgolj ljudje. Niso prenašali mesa, močne
duhovne hrane. In pravi, tudi sedaj ga še ne morete.
Kaj pravi tukaj? Da jim mora še naprej
dajati samo mleko. To je šele tretje poglavje. Še veliko poglavij je, o katerih
bomo govorili. Na samem začetku pravi, da so oni ljudje, ki so telesni in ne
duhovni. To pomeni, da v 1 Korinčanom ni »mesa«. To pomeni, če je rekel, da jim
ga niti sedaj ne more dati, pomeni, da ga tam ni pustil. In če ga tam ni
pustil, potem ga tudi vi ne morete izkopati, če ga tam ni. Vem, da to ni
zabavno, toda to je resnica. Ker vem, da želite biti globoki. Ne, ne, ni vam
potrebno biti globoki. Samo bodite enostavni.
Bodite direktni. Amen!
On pravi: »Še ste telesni.« Z drugimi besedami, še vedno ste telesni. On to
piše v Svetem pismu. Dojemate to? Ko je končal to Pismo, so bili oni še vedno
telesni. Niso napredovali, medtem ko je pisal. On je to napisal, potem pa so
morali to prebrati. Potem pa so rastli, medtem, ko so to brali. Toda vse v 1
Pismu Korinčanom je telesno in je za telesne ljudi. Za duhovne dojenčke ni meso
ampak samo mleko. Ali ni tako?
Torej pravi: »Še vedno ste telesni«, kar pomeni, da še vedno niso bili sposobni
prejeti močne duhovne hrane. Še vedno so bili telesni. »Mar niste še vedno meseni in zgolj ljudje, dokler sta
med vami nevoščljivost in prepir?«
Rekel jim je: »Obnašate se kakor
vsi ostali ljudje.«
Mar ne ravnate zgolj po človeško, če kdo
pravi: »Jaz sem Pavlov,« drugi pa: »Jaz sem Apolov«? (1 Korinčanom 3:4).
Razlagal jim je, zakaj so
telesni. In pravi, oni so samo služabniki, skozi katere ste vzverovali, kakor je
vsakomur dal Gospod.
To je v 3 poglavju. Kaj pa nekaj
poglavij kasneje, devet poglavij kasneje? 1 Korinčanom 12. O čem govori? O Duhovnih
darovih. Pravi, ne morem vam dati mesa, lahko vam dam samo mleko, vi ste
telesni, niste duhovni, potem pa jim natančno govori o duhovnih darovih. Kako
naj delajo z njimi, kako naj pravilno delajo z njimi, kako naj ne delajo z
njimi. Ali ni tako?
To pomeni, da so z darovi lahko delali tudi
telesni kristjani, ne samo duhovni. To tudi dokazuje, da zaradi tega, ker je to
rekel, darovi niso meso. Ker je rekel: Ne morem vam še dati mesa. Vseeno pa jim
je podrobno opisal Darove Svetega Duha. Torej darovi niso meso. Po tem, kar on
pravi, so darovi mleko. Ali ne
pravi tako?
Video ima podnapise v Srbskem jeziku:
Ni komentarjev:
Objavite komentar