Bona Fleming
Krst v Svetem Duhu
Posveti jih v resnici; tvoja beseda je resnica. . . . Naj svet spozna, da si me ti poslal. (Jn
17;17,23).
Odkar je Kristus umrl, nikoli v
zgodovini sveta ni bilo napisano toliko knjig za in proti Kristusu, kakor
danes. Danes bolj kakor kdajkoli pišejo ljudje proti njemu in za njega.
Ali ste kdajkoli
doumeli, da v svoji velikoduhovniški molitvi Jezus ni rekel: »Oče, ko bodo
veliki ljudje pisali v mojo korist, bo svet veroval, da si me ti poslal.« Niti
ni rekel: »Ko bodo veliki ljudje in državniki kakor William Jennings Brayana
(ki se je boril za Sveto pismo – Biblijo in Kristusa dokler ni umrl in katerega
ime je vstopilo v zgodovino, kot ime mučenika) pisali v mojo korist, bo svet
veroval, da si me ti poslal.« Kristus v svoji velikoduhovniški molitvi ni
rekel, da bo svet veroval vanj, zaradi velikih ljudi. In ni rekel, »Oče, ko se
bodo zgradile velike cerkve, dvorane in hrami, bo svet veroval, da si me ti
poslal.« Niti ni rekel, »da ko bodo veliki pridigarji prinašali velike pridige,
da bo svet veroval, da si me ti poslal.« In ni rekel: » Oče, ko bodo bolni
ozdravljeni, bo svet veroval, da si me ti poslal.« In ni rekel: »Ko se bodo
slepim odprle oči in gluhim ušesa, ko bodo gobavci očiščeni in bodo mrtvi
vstali, bo svet veroval, da si me ti poslal.« Vse to so oni (farizeji in
pismouki) videli; videli so da oživlja mrtve in očiščuje gobave; videli so, da
ozdravlja in da slepim vrača vid, toda rekli so: »On ni Božji Sin.« Jezus ni
rekel niti, da bo svet veroval, če se vsi enako oblečemo. Ne razumite me napak,
nimam nič proti uniformi Vojske odrešenja.
Veste,
prijatelji moji, presenečeni bomo, če vzamemo svoja Sveta pisma! Tolikokrat
slišim: »Če bomo zavrgli to in naredili to, bodo ljudje verovali.« Toda Jezus
je rekel: »Oče, posveti jih v resnici;
tvoja beseda je resnica. . . . da svet spozna, da
si me ti poslal.« To je Božansko
delo.
Slovarji nam
dajejo boljši pomen posvečenja od večine pridigarjev. Poglejmo v nekatere od
njih.
Webstrov
slovar pravi za posvetiti: Osvoboditi
se od greha, ali očistiti se od moralne pokvarjenosti in umazanije; očistiti.
Posvetiti (Jn 17,17): Delo Božje milosti, s katero so nagnjenja ljudi prečiščena,
da so oddaljeni od greha in sveta in povzdignjeni do vrhovne, Božje ljubezni.
Enciklopedijski
slovar pravi za posvetiti: V
teološkem smislu je to delo Božje milosti, po katerem so človeška nagnjenja
prečiščena, duša pa očiščena od greha ter posvečena Bogu.
Standardni slovar pravi za posvetiti: Milostno delo Svetega Duha, s katerim je vernik osvobojen od greha in povzdignjen do svetosti srca in življenja.
Dva od teh
slovarjev pravita, da je posvetitev Božje delo. To je trenutno delo. Vsi
pravijo, da je posvetitev očiščenje ali osvobojenje od greha. Eden od slovarjev
pravi, da je to milostno delo Svetega Duha, ko je vernik (ne grešnik) očiščen
od greha. To je potem drugo delo, izza preporoda (novega rojstva od zgoraj),
kakor uči Sveto pismo( Jn 1,13). Vsi učijo, da to dela Bog, torej, ne gre za
človeško rast ali trud, in ni ustvarjeno z izobrazbo, kulturo, samodisciplino,
smrtjo ali vicami. V tem primeru, se lahko posvetitev definira kot očiščenje
srca vernika od prirojenega greha in pokvarjenosti, dosežen s trenutnim krstom
s Svetim Duhom in ognjem, z izpolnitvijo srca s popolno ljubeznijo. Jaz vas krščujem v vodi za spreobrnjenje;
toda on, ki pride za menoj, je močnejši od mene in jaz nisem vreden, da bi mu
nosil sandale. On vas bo krstil v
Svetem Duhu in ognju (Mt 3,11).
Bog, ki pozna srca, je to izpričal tako, da jim je dal Svetega Duha prav tako
kakor nam. Nobene razlike ni naredil med nami in njimi, saj je z vero
očistil njihova srca (Apd 15,8-9).
Mnogi
od nas verujete, da je Jezus v Janezu 17,9 molil za svoje ljudstvo: »Jaz prosim zanje. Ne prosim za svet,
temveč za tiste, ki si mi jih dal, ker so tvoji (Jn 17,9). Nato 10 vrstica: in
vse moje je tvoje, in kar je tvoje, je moje in poveličan sem v njih. Ne, on
je molil za skupino ljudi, ki so ga poznali, da Bog v njihovih srcih opravi
božansko delo »naj svet spozna, da si me
ti poslal.«
Če svet nikoli ni
prebral niti ene knjige o Kristusovem božanstvu, lahko ve, da je Kristus
božanski, ko pride v dotik s posvečenim možem ali ženo. Dokaz njegovega božanstva
je prihod v dotik z možem ali ženo, dečkom ali deklico, s starcem ali
mladeničem, z bogatim ali siromašnim, s črnim ali belim, ki je posvečen. To je
dokaz tega! Lahko govorimo o teoriji tega, toda Gospod pravi; »Daj jim to
izkustvo, da bi svet lahko vedel, da si me ti poslal, da lahko ve, da jaz nisem
Jožefov sin, temveč Božji Sin.«
Kaj je to v
zvezi s posvečenim možem ali ženo, kar lahko dotakne svet, da veruje v
Kristusa? Kaj bo dotaknilo svet, da bi vedel, da je Bog poslal Jezusa Kristusa
iz neba in da nima zemeljskega očeta? Kaj bo dotaknilo svet, da bo vedel, da je
on Božji Sin?
Pridigajoč
nekoč v Ohiu, sem rekel: »Barva ki jo nosite ne kaže stanja vašega srca.«
Sledečega dne sem dobil pismo, izpisano na velikih, sedmih straneh. Glasilo se
je: »Brat Fleming, želimo, da se danes opravičiš za to kar si rekel preteklega
večera.« Seveda, pismo ni bilo podpisano. Mnoga takšna pisma prejemam. Ko se
nekdo ne želi podpisati, se spomnim besed Pisma: »V ljubezni ni strahu« (1 Jn 4,18a). Hoteli so, da se opravičim.
Rekli so, da svet ne bo nikoli prepričan, da je Jezus božanski, dokler se
ljudje ne odenejo v črno. Tako možje kakor žene se morajo oblačiti v črno. Na
srečo sem imel črno obleko. V svoji sobi sem to pismo nekajkrat prebral, nato
pa mi je prišla misel: Kako to, da je Bog ustvaril mavrico in vanjo vstavil
toliko barv, samo črne ne? Gospod bi lahko ustvaril črna jabolka, prav tako
kakor rdeča in rumena; vsako leto ustvarja na milijone rdečih jabolk in milijone
rdečih, roza in belih rož; nikoli ni ustvaril niti ene črne. Ko postanejo
jabolka črna so gnila. Zatem sem bral v Izaiji 63,1-2, da bodo Kristusova
oblačila rdeča. To me je povedlo v razmišljanje. Jaz nisem imel na sebi nikoli
ničesar rdečega, niti moja žena. Mislim, da je ta mladenka pred menoj z rdečo
jakno enako dobra kakor tista, ki sedi v
moji bližini v beli. Pravim vam, lahko se odenemo v črno, toda to ne bo
spremenilo srca. Nikoli nisem bil obtožen da branim svet, vsaj ne kakor mi je
znano; nihče nikoli ni rekel, da zagovarjam svetnost, toda lahko rečem to: O
tem ni Kristus niti enkrat govoril. Pravite: »Če imajo izkustvo bodo tako
delali.« Jaz ne verjamem, da se bodo morali oblačiti v črno, da bi bili
popolnoma posvečeni. Ljudje se lahko oblačijo tudi v belo, da bi bila njihova
srca čista.
Na
tistem srečanju sem vprašal, ali je oseba, ki mi je napisala pismo v cerkvi, in
ali bi se hotela dvigniti in povedati, zakaj je Bog ustvaril toliko barv, zakaj
ni vse ustvaril črno. »Oblaki ciklona, tornado, dim, peklenska jama, umazanija
in nečistoča so črne«, sem rekel. »A tudi Beseda govori o večni têmi.
Kristus
je v svoji velikoduhovniški molitvi molil, da Bog posveti svoje otroke, da bi
grešniki sveta mogli vedeti, da ga je Bog poslal iz nebes. Kaj je potem
posvečen človek? Posvečen človek je z Duhom izpolnjen človek. Pavel ni rekel, da
moramo vse vedeti o zvezdah, a je v Rimljanih 6,6 rekel: »Vemo, da je bil naš stari človek križan z njim vred, da bi bilo telo
greha uničeno in da bi mi več ne hlapčevali grehu.«
Sorazmerno
težko je razumeti z duhom »ubitega« človeka. Po njem lahko »hodite«, celo
»obrišete« si lahko noge ob njega; medtem ko brišete noge obenj, se bo dvignil
in vpil, da je zmagal. Ne morete razumeti človeka, ki je mrtev temu svetu in
svoji okolici, ker je tu nekaj, kar je bilo ubito. Tolikokrat slišimo pesem:
»Pridi in izpolni me, Gospod!«
Ni
vam potrebno moliti da Gospod pride in vas izpolni; ko Gospod pride in vas
»ubije«, vas bo tudi izpolnil. Mnogi bi želeli biti izpolnjeni z Duhom, da bi se
bahali; ni nam potrebno moliti, da bi bili izpolnjeni, temveč »ubiti«.
Nekega človeka
sem slišal kako pravi, da je Sveti Duh kakor klavir, ki prihaja v hišo; on
prihaja zaradi nas, da se naučimo kako ga uporabljati. To mi je zvenelo zelo
pohujšljivo. Sveti Duh prihaja, da nas uporabi; ne prihaja, da bi se ponašali.
Mnogi molijo za moč za služenje, ne želijo pa govoriti o sili, da »ubije«. . .
Jezus Kristus je rekel, da bi bili posvečeni, da bi bili očiščeni. Če se
očistimo in prečistimo, smo lahko prepričani, da bomo prejeli izpolnitev. Slava
njegovemu imenu za vedno! On nima jezika, a želi uporabiti našega; on nima oči,
a želi gledati skozi naše; on nima ušes, a želi poslušati skozi naše in moje;
on nima nog, a želi uporabljati naše in moje; naše telo je njegov tempelj,
tempelj Svetega Duha prav v nas.
V
dosegu mojega glasu je mnogo ljudi, ki bi hoteli narediti določene stvari za
Gospoda, ne da jih Sveti Duh »ubije«, a ne morejo. Vi ste kakor mlado dekle, ki
se je poročila s starcem; ima sedemnajst let, njemu pa devetinsedemdeset. Seveda se ni poročila s tem starcem iz
ljubezni. In kmalu za tem se zaljubi v mladega zdravnika. Ona vanj in on vanjo.
In on ji reče: Če me ljubiš, boš zapustila tega starca in prišla k meni.« Ona
pa reče: »Ne morem, skrbim zanj.« Obstajajo takšni ljudje. Oni želijo nekaj
narediti, toda »stari človek« jim to preprečuje. Mladi zdravnik pravi:
»Poslušaj, če me ljubiš in mi tega starca predaš, bom jaz skrbel zanj.« Ona
malo okleva in nato pristane. Po tem, ko je starca predala in ga zapustila, kaj
mislite, kaj bo naredil zdravnik? Ali mislite, da ga bo nadišavil in mu dati
injekcijo, da se opomore in dvigne? Mislite?
Če
ljubite Gospoda in če predate »starega človeka (staro naravo)« Velikemu
zdravniku neba, mu on ne bo dal injekcijo; on bo dal krst v Svetem Duhu in ognju, ki ga bo »ubilo« in
vrglo iz uporabe. To je to, kar nam je potrebno. Vaše veliko delo je,
da pristanete na predajo »starega človeka« Velikemu zdravniku. Ta bo na vas
spustil ogenj; naj bo blagoslovljen Gospod!
Pavel
je rekel: »In ne opijanjajte se z vinom,
v čemer je razbrzdanost, temveč naj vas napolnjuje Duh« (Ef 5,18). Ljudje
se ne opijajo z vinom od enega ali dveh požirkov. Med alkoholikom, ki se je
napil vina in človekom izpolnjenim z Duhom, obstaja podobnost. Na Binkoštni dan,
so bili tisti, ki so bili v zgornji izbi obtoženi, da so pijani. Tedaj je vstal
Peter z enajsterimi, povzdignil glas in jih nagovoril: »Judje in vsi, ki
prebivate v Jeruzalemu! To védite in prisluhnite mojim besedam! Ti ljudje niso pijani, kakor vi
mislite, saj je šele tretja dnevna ura, temveč
izpolnjuje se, kar je bilo napovedano po preroku Joélu: In zgodilo se bo v poslednjih dneh, govori Bog: razlil bom od svojega Duha čez vse meso, in prerokovali bodo vaši sinovi in vaše hčere in vaši mladeniči bodo gledali videnja
in vaši starci bodo sanjali v sanjah.
Tudi čez svoje služabnike in čez svoje
dekle bom v tistih dneh izlil
od svojega Duha in bodo prerokovali. (Apd 2,14-18).
Njihovo
obnašanje je bilo podobno obnašanju opitih ljudi. Ko so ljudje izpolnjeni z
Duhom, se vidi razlika. Oni ne poskušajo oponašati drugih; če bi oponašali
druge, nebi bili v Duhu. Mogoče niste bili nikoli v bližini ljudi, ki so bili
opiti z vinom. Nekateri so srečni, da bolj srečni nebi mogli biti; samo smejijo
se in nasmihajo; nekateri vzklikajo, nekateri pa samo hodijo. Toda ena stvar je
skupna vsem, ki so opiti z vino: niso obremenjeni. Svobodni so. Tako je tudi s
tistimi, ki so izpolnjeni s Svetim Duhom – svobodni so. Nikoli niste videli
ubogega, z Duhom izpolnjenega kristjana.
Preden
sva bila midva, mladeniča odrešena, sva imela posel z različnimi vrstami
ljudmi, in med njimi so bili tudi takšni, ki so radi pili viski. Tam je bil nek
človek, ki je živel kakšnih pet kilometrov od nas. Šel bi v Cerkve,
prisostvoval Gospodovi večerji; jemal kruh in vino, nato pa odšel k nama, da od
naju, mladeničev, vzame požirek nečesa močnejšega. Vedno je prijahal na konju
in ga puščal v našem hlevu. Vsi so ga klicali Stric.
Utrudila
sva se od tega, da mu vsak pot, ko pride v mesto dajeva požirek pijače. V žepu
je nosil kavo, da bi izničil vonj alkohola v svojem dihu. Rekel je, da ne ve
zakaj ljudje dvigujejo vik in krik, ko pijejo. Rekel je: »Jaz pijem leta in
leta in nihče ne ve (pozabil je na Boga, ki vse ve in vidi): celo pridigar ne.
Nihče. Nikoli niso posumili da pijem. Ne vem zakaj nebi mogel biti pristojen in
enostavno uživati v tem, kolikor dolgo morem«. Utrudila sva se od tega starca
in natakanja viskija njemu.
Nekega
dne je spet prijahal na svojem čudovito osedlanemu konju in vprašal, če imava
kaj pijače. Popeljala sva ga v hlev. Jaz sem ga zgrabil in mu odprl usta, John
pa mu je zamašil nos in mu izpraznil steklenico v usta. Napolnil ga je. To ni
bil samo požirek; napolnila sva ga. Nekaj trenutkov sva ga držala, da viski
začne delovati, po tem pa je bil najsrečnejši človek, ki sem ga kdajkoli videl.
Ta starec se je smejal, jokal, govoril, vzklikal, plesal. Bil je tako poln, da
se ni mogel kontrolirati. Ni mu bilo pomembno kdo ga bo videl, ali kaj bo kdo mislil
o njem. Hotela sva ga čim prej odposlati iz našega posestva, zato sva mu
osedlala konja in mu pomagala povzpeti se nanj. Njegov konj je poskočil in
znašel se je na cesti. Koža na obrazu se mu je pri tem odrgnila in iz lica mu
je tekla kri. Tudi njegove roke so bile krvave. Ni se razbesnel, ne, niti malo,
bil je preveč poln, da bi se razjezil. Z rokavom si je obrisal kri iz obraza.
Ponovno sva mu pomagala, da se je povzpel na konja. Kakšnih petdeset do
šestdeset metrov je jahal po glavni ulici, nato pa je konj šel v eno smer, on
pa v drugo. Ljudem, ki so šli po tej poti je vpil: »Zdravo brat!« Nekdo ga je
vprašal: »Kaj se ti je zgodilo brat?« »O, nič«, je rekel. »Ali si ranjen?«
»Ne!« je odgovoril in šel naprej po ulici. Po ulici je šel smejoč se in
pogovarjajoč se z ljudmi. Zakaj? Bil je poln! Vedno je govoril, da se ne bo
obnašal drugače, če bo popil malo. Ni pa vedel kako se bo obnašal, ker nikoli
ni bil poln. In
kako veste, da se boste obnašali vi, če nikoli niste bili polni Svetega Duha?
Videl
sem neke mlade ljudi, ki so hoteli oponašati nekoga, ki so ga oboževali. Prosim
vas, ne poskušajte oponašati kogarkoli. Izpolnite se z Duhom in bodite to, kar
ste. Svet ne more razumeti te raznolikosti. Pogosto sem rekel, da bi želel
imeti skupino nevernikov in skeptikov na odru, da bi videli množico na enem od
kamp –srečanj, da bi videli to raznolikost, da bi videli žar na obrazih, da bi
videli ene, ki se smejijo, kakor da so na poroki in druge, takoj ob njih, kako
jočejo, kakor da so na pogrebu. Vsak človek zdravega razuma bi vedel, da se
nekaj dogaja, ko bi videl to raznolikost, ko ni ničesar čemu bi se smejali in
ničesar zaradi česa bi jokali, ko eni dvigujejo roke, nekateri hodijo po
prehodu, tretji pa mirno sedé. Ko vidite človeka, ki se smeje kakor da je na poroki,
v istem trenutku pa joče, kakor da je na pogrebu, se ustavite, kajti z njimi se
dogaja nekaj nadnaravnega.
Svet
oponaša mnoge stvari, toda eno veva, da nikakršna predstava v tem mestu ne more
oponašati delovanja Svetega Duha. Svet ne more zbrati tisoče, da bi se eni
smejali kakor da so na poroki, a druge v izvirnem joku, kakor da so na pogrebu
in da bi se dogajala sto in ena različna stvar brez kakršnekoli zmede. Ena od
stvari, ki bo prepričala svet, da je Kristus božanski je, ko vidi posvečene
ljudi, ki niso samo z Duhom »ubiti«, ampak tudi z Duhom izpolnjeni in z Duhom
vodeni. Duh nas bo vodili v vso resnico.
Poznam
pridigarja, dobrega človeka, molivca, ki je nekega večera imel srečanje v
Severni Karolini, in bi moral naslednje jutro ob štirih odpotovati. Oblekel se
je, odšel na postajo ter vstopil na vlak za Washington, DC. Vozil se je okoli
sto petdeset kilometrov, ko je bila najavljena neka postaja. Duh mu je rekel:
»Tukaj izstopi.« On pa je rekel: »Gospod, kaj to pomeni? Kupil sem karto za to
potovanje, in poleg tega je tudi moj kovček v vagonu za prtljago.«
Toda Duh je
rekel: »Izstopi.« Vzel je torbo in izstopil iz vlaka. Nekateri ljudje so
vstopili v vlak in vlak je krenil. Vstopil je v zgradbo, a stari hudič mu je
rekel: »To je resnično lepo; izredno lep način, da potrošiš denar!« Rekel je:
»Gospod, pomagaj mi, ti si me snel iz vlaka, a ne vem zakaj?« Prišel je do
pulta in ponovno kupil karto za Washington D.C. V sebi je vodil borbo. Potem pa
je od nekod prišel šef postaje, bled kakor mrlič. Pridigar je bil edini človek
na tistem mestu.
Šef je rekel:
»Poglejte kaj sem pravkar prejel.« Pridigar je prebral sporočilo, ki mu je bilo
izročeno in rekel: »Hvala Bogu!« Šef je rekel; »Hvala Bogu za kaj? Kaj mislite?
Zahvaljujete se Bogu za železniško nesrečo, v kateri so nekateri celo umrli,
mnogi pa so ranjeni!« Pridigar je rekel: »Ne zahvaljujem se Bogu za nesrečo,
ampak za to, ker mi je govoril in me odvedel iz tega vlaka.« »Kdo vam je
govoril?« je vprašal šef postaje. »Jaz sem ateist in ne verujem v karkoli.« »To
je vaša stvar, toda govorim vam dejstva« mu je odgovoril pridigar. »Kaj hočete
reči? Kdo ste vi?« je vprašal. Videl je, da je človek fin in uglajen, a ne nek
brezumnež.
Pridigar je
rekel: »Zapustil sem Južno Karolino ob štirih zjutraj; sprevodnik na tem vlaku
ima mojo karto, a tudi moja prtljaga je tam. Toda Sveti Duh mi je rekel, naj
izstopim iz tega vlaka. Pravkar sem vstopil v železniško zgradbo in kupil drugo
karto za Washington, D.C.« Šef je rekel: »Jaz sem nevernik, toda zanetili ste
mojo radovednost. Pridite sem.« Pridigar je vstopil v prostor in sedel.
Izpovedal mu je svojo zgodbo, šef pa je rekel: »Želim več vedeti o tem.« On pa
mu je potem povedal, kako je srečal Gospoda Jezusa Kristusa v koruzniku in kako
ga je Gospod odrešil od greha, nekaj mesecev za tem pa krstil v Svetem Duhu in
ognju, ter povsem posvetil. Povedal mu je, da Sveti Duh živi v njem in da ga
usmerja v vso resnico in v stvari, ki so poštene.
Solze so
stekle po licih mladega šefa postaje, ko je rekel: »Ali mislite, da bi tudi jaz lahko našel vašega
Kristusa?« »Definitivno lahko. Moliva!« Mladenič je pokleknil in
klical Gospoda in tri, štiri minute kasneje, ga je Gospod čudovito odrešil.
Gospod je imel v tem dvojno namero. Vedel je, da je ta človek nevernik, da nebi
vstopil v nikakršno cerkev in vedel je, da noben pridigar nebi imel priložnosti
srečati se z njim, zato ga je Gospod hotel postaviti v dotik s posvečenim
človekom, ki ga je Duh »ubil«, izpolnil in vodil. Mladenič je rekel: »Medtem ko
sem vas poslušal, sem pogosto pomislil, kako je moja stara mati molila zame.
Daleč preden je odšla v nebesa, je molila, da Bog odreši njenega sina, pod
kakršnokoli ceno.« To je pridigarja stalo dvojne cene karte, toda Gospodu ni
bilo pomembno, da pridigar plača dvojno ceno potovanja, samo da bi ta mladenič
slišal Evangelij in bil odrešen.
O, prijatelji
moji, če imate danes Svetega Duha, hodite v Duhu, hodite s Svetim Duhom; z
Duhom »ubiti«, z Duhom izpolnjeni, z Duhom vodeni in z Duhom vzdrževani, in on
vas bo pripeljal do pravega mesta in vas naredil za blagoslov. On vas bo
obvaroval tudi pod pritiskom! On vas bo obvaroval tudi pred napadi pekla, in
kadar vas bodo preklinjali ljudje.
Pred nekaj
leti, je nek mladi pridigar iz Ohia prišel sem, kjer je živela moja mati in
rekel: »Bona Fleming, Gospod me je poslal sem, da me odvedeš v Cerkev in me
seznaniš z ljudmi.« Moral bi prevzeti cerkev kakor pastor. Prosil me je, dokler
nisem popustil. V tem večeru sva do te vasi hodila deset kilometrov, čez gore
in doline. V tem večeru je pridigal, nato v nedeljo zjutraj in v nedeljo
zvečer. Ko je v nedeljo zvečer prenehal, je sedel in me prosil, da zaključim
srečanje. Prešel sem skozi popis grehov, ki jih noben gospod (gentleman) nebi
smel delati: nebi smel pretepati svoje žene in še mnoge stvari. Omenil sem tudi
nek greh, ki je zelo vznemiril nekatere ljudi v skupnosti. Nek človek je rekel:
»Pojdimo domov!« Odšli so iz cerkve, toda takoj za tem se je eden od njih vrnil
in skozi prehod prišel do mene. Nameraval me je zgrabiti. Ženske so začele vpiti
in jokati. Rekel sem jim naj utihnejo in da če želi Gospod imeti mučenika, sem
pripravljen. Ko sem to rekel se je človek ustavil točno pred menoj, preklel vse
na kar je lahko položil svoj jezik in me imenoval z vsakim mogočim imenom, ki
se ga je lahko spomnil. Nihče nikoli ni tega govoril niti psu. Stal sem tam in
prosil Boga, da ga blagoslovi s prepričanostjo. Rekel sem: »J.«, nič nimam
proti tebi, še vedno te ljubim in te sploh ne preganjam.« Obrnil se je in odšel
iz cerkve.
Ta človek je
živel kakšne tri kilometre od tam, kjer smo bili. Naslednjega jutra, sva
krenila v nasprotni smeri od mesta, kjer živiva. Šla sva kakšen kilometer in
pol do male vzpetine, in če je Gospod kdajkoli, komerkoli na zemlji
spregovoril, mi je takrat rekel: »Pojdi v gozd!« To mi je zvenelo čudno, ker
skozi gozd ni bilo niti ceste, niti poti, toda rekel sem pridigarju, da moram
iti skozi gozd. Sledil mi je in preskakovala sva skale, grebene in grmovje.
Nisva vedela zakaj sva moral iti skozi gozd; zvedela sva šele tri tedne kasneje.
Ta človek je
bil obtožen za vznemirjanje cerkvenega bogoslužja, zato mi je bil kakor priči,
izdan poziv. Moral sem na sodišče, da pričam proti njemu. Moj brat John je šel
z menoj. Tam sem povedal kako se je človek obnašal, toda, da ne želim, da bi
človek zaradi tega plačal kazen. Rekel sem: »Ta človek me pozna odkar sem se
rodil.« Porota je šla ven in ga v nekaj minutah osvobodila. Prišel je do vlaka
in me tam zgrabil in stresal vse do takrat, dokler nas ni sprevodnik pozval, da
vstopimo v vlak. Takrat me je izpustil in vstopili smo v vlak.
V vlaku me je
spet pritisnil ob okno in tresel z vso močjo, ki jo je imel. Nisem mogel
ničesar videti, toda ostal sem pri zavesti. Vsakič ko me je potresel, sem
prosil Boga, da ga blagoslovi. Nisem vedel kaj dela, toda vedel sem, da me Bog
varuje s popolno ljubeznijo v mojem srcu. Lahko bi rekel: »J.«, imam brata, ki
ni odrešen, predal te bom njemu«, toda nisem.
Pustil me je
in opotekajoč sem odšel po hodniku do mesta, kjer je sedel moj brat. Vprašal me
je če sem poškodovan. Rekel sem: »Da, mislim da sem. Toda nisi videl niti
polovico!« Potem pa je tisti ogromni človek ponovno prihajal po vlaku proti
meni in ženske so vpile: »Ujemite ga! Ujemite ga!« Dokler me v vlaku ni začel
tresti, nisem vedel, zakaj sem moral takrat iti skozi gozd. Medtem ko me je
stresal je rekel: »Bona Fleming, dobro je, da si šel skozi gozd. Dvignil sem se
pred zoro, ter odjahal mimo cerkve, kilometer in pol ob vzpetini, do stare
kovačnice. Tam sem te hotel ubiti s kolom.« S kolom bi me tolkel, dokler me
nebi umrl, toda blagoslovljeni Sveti Duh je rekel: »Pojdi skozi gozd!« Če želite živite
brez Svetega Duha, toda jaz tega ne želim.
Ta človek je
prišel do mene že tretjič, odkar smo bili v vlaku in padel na kolena, ob meni,
ter rekel: »Bona, oprosti mi! Zadel si me, ko si prosil Boga, da me blagoslovi.
Ali mi boš odpustil?«
Rekel sem: »Poslušaj
sedaj, sekira je za vedno zakopana. Želim da me obiščeš, da bova imela skupno
kosilo.« Rekel sem: »Ob prvi priložnosti.«
Naslednjič,
ko sem videl tega človeka, je bilo na enem od kamp srečanj. Potreboval bi
veliko časa, da bi vam lahko povedal vse, kar je ta človek pred svojo smrtjo
naredil zame! Verujem, da je v nebesih, toda ni bil pridobljen s pridiganjem,
temveč s tem, ker me je Bog zadržal, medtem, ko me je stresal. Rekel mi je, da
nikoli ni imel rad mojega pridiganja, toda prepričal sem ga, da tisto kar
pridigam tudi živim.
Gospod želi,
da vas posveti in da vzame iz vas vse, kar je hudič kdajkoli odložil tja, ter
da vas naredi popolnoma za svojo last, vse dokler svet ne spozna, da je Jezus
Kristus Božji Sin, a ne Jožefov sin. Nič ne boste pomenili Bogu, dokler ne
umrete in ne dobite Svetega Duha v svojega duha, ne glede na to, kaj vam
pridigar ali kdorkoli drugi pravi. Naj vas Bog blagoslovi!
Ali ste
prepričani, da je njegovo delo v vas končano? Vas je posvetil? Ali je prišel
Sveti Duh, da se nastani v vas?
Ni komentarjev:
Objavite komentar