Curry Blake
Usposabljanje za Božansko ozdravljenje
3/17
Vprašanje:
Ali
pred kratkim nekdo ni bil ozdravljen, ko si molil zanj? Če ni, zakaj? In zakaj
John G. Lake ni ozdravil vseh?
Največji uspeh, ki ga je imel
John G. Lake pri ozdravljanju, je bil 76% Pri nekaterih boleznih 100%. Pri
nekaterih drugih je bilo drugače. Prišli bomo do tega, ko bomo šli naprej. In še enkrat zgornje vprašanje.
Najprej, jaz osebno ne vem niti
za en takšen primer. Za nobenega ne vem, ki ni bil ozdravljen. Če bi vedel, bi
vam moral odgovoriti na drugačen način, ker to, kar rečem, se tudi zgodi.
Dojemate?
Kar Sveto pismo pravi, na tem
temelji in poslušajte sedaj. Vzgojen sem, da razmišljam po določenem obrazcu, kakor
koli to imenujete.
Če moliš za nekoga, a ni trenutno
ozdravljen, mora on še naprej stati v veri za svoje ozdravljenje. To pa ne
pomeni, da moraš stati v veri za ozdravljenje 20 let. To ni Sveto pismo.
Najbližji primer tega je Abraham,
vendar je to popolnoma druga situacija. Vera uspeva. Če verujete, ona uspeva.
Sedaj smo si morali izmisliti popolnoma novo terminologijo, samo da nebi
ogrozili to, v kar verujemo. Govorimo nekako tako: »Verujem, da sem ozdravljen,
toda čakam, da se to pokaže navzven.« To je isto, kakor če bi rekli, da niste
ozdravljeni. Vem, kaj poskušate narediti, toda iskreno, v določenem trenutku moramo verovati, da
smo ozdravljeni, ne glede na občutke in simptome.
Če vero imamo, imamo tudi uspešno
ozdravljenje. Nepravilno je, da ne morete nič govoriti o svoji bolezni, da vas
nebi ostali bratje in sestre kritizirali, vendar jaz ne grem po tej poti. Ali
govorim o bolezni, nemoči in porazu? Ne govorim o bolezni, nemoči in porazu.
Nemogoče je položiti roke na
nekoga, a da se ne zgodi nič. Sveto pismo pravi, da bomo polagali roke na bolnike
in bodo ozdraveli. V osnovi je to, to. To
vam mora biti bolj realno kakor to, kar vidite (človekovo bolezen). Potem bo
to, v kar verujete, (pokaže Sveto pismo), vidno pred vašimi očmi. Dojemate?
Ključna stvar je zelo enostavna. Bolj moraš
verovati Svetemu pismu, kot temu kar vidiš v ali na človeku, ki je bolan (lahko
si to ti sam). Ko bolj verujete Božji Besedi kakor temu, kar vidite, ali
čutite, potem je to, kar verujete resnica, in če govorite resnico – ne lažete.
Lažete samo takrat, kadar ne verujete v to, kar govorite (iz Svetega pisma).
Ker Božja Beseda je resnica.
Ne poskušam oditi v neko posebno,
čudno malo sematično gimnastiko. Ne verujem v to. Verujem, da polagate roke na
bolnike. Sveto pismo je temeljna resnica vsakega ozdravljenja.
Ko polagamo roke na bolnika,
pride Božja moč vanje in morali bi biti ozdravljeni. Lahko bi vam dal nekaj
primerov. Nimam ravno veliko časa na razpolago, zato vam bom dal samo nekaj
osnovnega.
Znova in znova, Sveto pismo in
Jezus, o tem govori v Janezovem evangeliju, tudi v 1 Janezovem pismu, se govori o Božji Besedi, da je kot seme. Ko
smo se na novo rodili, smo se rodili iz nepropadljivega semena Božje besede. (1
Petrovo pismo 1:23).
Pogosto samo preidemo preko tega
in rečemo: nepropadljivo seme – Božja Beseda. Dejstvo, da je seme – Božja
Beseda nepropadljiva pomeni, da enkrat, ko je seme posajeno, ne more zatajiti,
ne da proizvede sad. Bogu ni nič nemogoče. Dobesedno govori:
»Takó bo z mojo besedo, ki prihaja iz mojih
ust: ne vrne se k meni brez uspeha, temveč bo storila, kar sem hotel, in uspela
v tem, za kar sem jo poslal.« (Izaija
55:11).
Vse Sveto pismo ni nič drugega
kakor knjiga semen. Če ga posadite, bo zrastlo. Toda, če ostane zaprto, ne bo
prineslo ničesar dobrega.
Nekateri pravijo: »Imam vso vero
sveta.« Jaz pa mu pravim: »Spustite jo še malo naprej.« Kar zadržuješ se ne
more razmnoževati. Ne more delovati zate. Ne more prinesti nič dobrega.
Kadar polagate roke na bolnike,
ali jim govorite, (načini za služenje so različni), jim lahko služite s
POLAGANJEM ROK NANJE, (če ste bolj šibki v Božji moči). To je najbolj direkten
način in oni od vas tako dobijo največ.
Višji nivo je SAMO IZGOVORITE, izrečete besede in to
kar izrečete, se zgodi. Izgovarjate njihovo ozdravljenje. Izgovarjate seme. To
je višji nivo. Karkoli dela, naj dela.
V Marku 16 Bog pove: »Na bolnike
bodo polagali roke in ti bodo ozdraveli.« (Marko 16:18).
Ljudje pravijo: »Zakaj bi Jezus
rekel, da se dela v najnižji obliki?« Zato, ker polaganje rok kaže bolni osebi,
ko polagamo roke nanjo, jim damo vedeti v katerem imenu to delamo. To je za
njih znamenje. Marko 16 govori o znamenju.
Ozdravljenje ni nagrada.
Ozdravljenje je znamenje. Problem v cerkvi je, ker smo obrnili ozdravljenje od
znamenja v nagrado. Ozdravljenje ni nagrada. Ne mislite o njem kakor o tem:
»Živim pravilno, če delam pravilno, če naredim dovolj dobrega in dam
prostovoljni prispevek, me bo Bog ozdravil.« Ni tako. To nas celo oddaljuje od
tega.
Predenj postavljate svojo lastno
pravičnost, bolj kakor da se zanašate na pravičnost Jezusa Kristusa, ker
poskušate vzpostaviti svoje ozdravljenje po svoji lastni pravičnosti, raje
kakor na osnovi pravičnosti Jezusa Kristusa.
V ozdravljenju služimo po milosti in
prejemamo ga po milosti. Jaz si ne zaslužim, da me Bog uporablja, niti da me
ozdravi, vendar sem poslušen Njegovi Besedi in temu, kar mi naroča,
da delam, da polagamo roke na bolnike in oni bodo ozdravljeni.
Božja beseda pravi naj
polagamo roke na bolnike, in ko to storimo v poslušnosti besedi, so oni po
milosti ozdravljeni. Kdor je ozdravljen, je ozdravljen po milosti.
Ozdravljeni smo po milosti, ne glede na to
ali služimo v ozdravljanju, ali smo prejemniki ozdravljenja. Nikoli ni po naših
delih.
Za to se ne moremo dovolj
postiti, dovolj moliti, narediti dovolj dobrega, dajati dovolj prostovoljnega
prispevka, ali karkoli drugega. Dojemate? Opazili bomo dve stvari.
Ne vem kako gre okoli denarja
tukaj. Ne spremljam teh stvari. Ne vem. Vem, da dajete prispevke, tako je tudi
v ZDA.
Poanta je v tem. V soboto zvečer,
ko imamo službo ozdravljanja; govorim to tehnično, brez podrobnosti, ne
pobiramo prostovoljnega prispevka, da nebi kdo mislil, da se ozdravljenje lahko
kupi. To se dogaja predvsem zadnja štiri leta, ko je običajno največ ljudi.
Zakaj tako? Zato, ker so ljudje tako dolgo povezovali, denar z ozdravljenjem.
Ljudje
mislijo, da z denarjem posejejo za svoje ozdravljenje. Pravijo: Morate posejati
za svoje ozdravljenje, in če boste posejali, vas bo Bog ozdravil. Zato smo
prenehali s pobiranjem prispevkov v času, ko molimo za ozdravljenje.
OD BOGA NE MORETE NIČ KUPITI.
Ljudje so mi rekli: »To je noro.
Nebi smel tega delati takrat, ko je ljudi največ in bi bil izkupiček največji. Prav
zato ljudje mislijo, da jim bomo takrat vzeli denar iz žepa. Toda če jim
rečete, veste kaj: »Današnji račun je pokril Jezus,« ne morejo za svoje
ozdravljenje prispevati ničesar.
Če brat Curry prejme od nekoga
ček z navedbo: »Za ozdravljenje«, ga strga. Ozdravljenja se ne more plačati. Ne
želim biti del tega, da vi mislite, da nekaj posejete za svoje ozdravljenje. Ne
morete posejati denarja za ozdravljenje.
V 1 Mojzesovi knjigi piše, da vsako seme proizvede svojo vrsto. Če
posejete denar, je to denar. Z denarjem ne morete sejati v svoje ozdravljenje.
ČE SEJEŠ OZDRAVLJENJE, LAHKO PREJMEŠ
OZDRAVLJENJE. POJDI IN NA NEKOGA POLOŽI ROKE, DA BO OZDRAVLJEN. TO JE DUHOVNI
ZAKON.
Tako lahko imenujete tudi Corso.
Poskušam se spomniti avtomobila. Corso lahko imenujete Renault, toda še vedno
bo Corsa. Samo zato, ker jo vi tako imenujete, še ne pomeni, da bo to postala.
Imenuje se tako, kakor se imenuje. Isto je z denarjem. Torej z denarjem ne
morete sejati v ozdravljenje. Prvi garantirani način, da ste ozdravljeni je, da
sejete ozdravljenje. (Da vi polagate roke na bolne). Kako boste to naredili? Pojdite in molite za
nekoga. To je zakon setve in žetve. V tem vam je zagotovljeno ozdravljenje. To
je zemeljski zakon.
Vi pa pravite: »Kako lahko to
rečeš?« Zato, ker ne živim po zemeljskem zakonu. Če bi živel po zemeljskem
zakonu, potem bi bil odvisen od vas in od tega, koliko denarja bom dobil od
vas. Toda jaz nisem odvisen od vas. Zato vam lahko rečem kaj pravi resnica, ne
pa kaj bi vi želeli slišati. Ker mi je vseeno, ali dajete ali ne.
Pravi brat Curry, vseeno mi je
ali boste kaj dali ali ne (v prostovoljni prispevek), kajti niste me pripeljali
vi ampak Bog. On skrbi zame. To je naraven zakon in on deluje. Toda to lahko
naredi vsak, popolnoma vsak.
Otroci Kraljestva bi morali živeti po
zakonih Kraljestva. Zakon Kraljestva ni setev in žetev ampak to kar je Njegovo,
je tudi moje.
Brat Curry daje 40% od svojega
prihodka kot prispevek. Včasih je naporno delal, da je lahko dal 10% Mi Boga ne
moremo preseči v dajanju. Vem pa, če jaz dajem, daje On še več meni.
Grem kamor hočem in delam kar
hočem, denar me pri tem ne ovira. Če izbiram da ne jem, je to zato, ker sem
izbral da ne jem, ne zato, ker nimam denarja. Nisem na prisilnem postu.
Naučil sem se, da Bog skrbi za nas. On to vedno naredi.
Tolikokrat gledamo v svoje
prihranke, ne zavedamo pa se, da je Bog tisti, ki skrbi za nas. Nič nimam
shranjenega denarja. Prosperiteta ni v tem, koliko imate na banki, ampak v tem,
do česa lahko pristopate. V vsem, kar potrebujem, obvestim svojega Očeta. Nebeški
Oče želi, da obvestimo Njega in ne ljudi. On skrbi za nas. In ko to naredimo,
ko pride odgovor, vemo, da je Bog poskrbel za nas, ne pa zato, ker
sem si nadel obraz: »O, ubogi jaz, in rekli vsem, kako težko je živeti po veri.«
Vera ni težka. Če želite vedeti
kako težko je živeti brez vere, poskusite živeti brez nje.
Ko sadite seme, gre seme notri.
Ko polagate roke; morate dojeti, da vse, kar delate, je sejanje.
Na primer, v Svetem pismu ni
izrecno omenjena služba ozdravljanja ali služba evangelizacije, ali služba
osvobajanja. To boste našli samo v cerkvi.
Sveto pismo nam daje samo eno službo –
službo sprave. Vsak kristjan je služitelj sprave. Vsaka oseba je služitelj,
vsak kristjan je služitelj sprave.
Mi včasih molimo: »Gospod, pošlji
na zemljo moč osvobajanja, moč ozdravljanja, moč odrešenja.« On tega ne bo
storil. On nima moč ozdravljanja, moč odrešenja, ali moč osvobajanja. On ima
Življenje. On sam je Življenje.
In ko polagate svoje roke na
bolnike, se vanje manifestira ta sila Življenja. In oni ozdravijo, ker ste v
njihova telesa prinesli Božjo spravo. Takrat se njihovo telo uskladi z Božjo
besedo, in so ozdravljeni. Pravimo: »Bodi ozdravljen.« Ko naredite to, pomeni da
njihovo telo usklajujete, uskladite z Božjo Besedo. Ali ni tako? To je kakor če
pripeljete skupaj dvojico ljudi, ki sta bila sovražnika, da se spravita. To je
eno.
To je kakor takrat, ko vzamete
bančni izpisek in čekovno knjižico in ju usklajujete. Preverite, ali sta oba
usklajena. Tako da, če imamo mi službo sprave, je naše delo, da vnesemo
življenje Boga v telo neke osebe, TAKO DA NJIHOVO TELO PRAVI ISTO, KAKOR PRAVI
BOG, v Svoji Besedi. Torej, če uskladim njihovo telo, če vstavim vanje
življenje, usklajujem njihovo telo.
Če pa vstavim Jezusovo življenje
v njihovo dušo, je to osvobojenje. Kaj delam? Njihova duša se uskladi z Božjo
besedo. Naredim, da reče njihova duša isto, kakor pravi Sveto pismo. Z drugimi
besedami, naredim, da njihova duša, ko jo gledam, ko vstavim življenje vanjo,
da je njihova duša videti, kakor Sveto pismo pravi o tem, da bi morala
izgledati. Kar je pravilno.
Kadarkoli vstavim Božje življenje
v njihov duh, je to odrešenje; se to imenuje odrešenje. To je vse življenje.
Ali ni tako? Vidite, priključimo se na elektriko, mogoče zaradi kaloriferja in
kaj dobimo? Toploto. Ko vključim laptop, kaj dobivam? Ali dobivam toploto? Ne,
dobim moč, da mi deluje laptop. Za oboje uporabljam elektriko, vendar se
različno izkazuje. Gre za to, s kakšnim namenom sem kaj vključil, ne od izvora.
Ko imate Jezusa Kristusa, imate
življenje. To je naš izvor. Ni rekel, da imate ozdravljenje. Ni rekel, da imate
odrešenje. Rekel je, da imate Življenje.
Ko je v vas življenje, na primer,
ko govorimo, da je Jezus prišel, da nam da življenje v obilju; ne, ni, to je
laž. On ni prišel, da nam da obilno življenje. Dojemate to? Rekel je: »Jaz sem
prišel, da bi imeli življenje (Njega samega), in ga imeli v obilju.« (Janez 10:10b). Življenje v obilju so hiša,
avtomobili, denar. To je življenje v izobilju.
Jezus ni prišel, da nam da življenje v obilju.
On je prišel, da nam da življenje in da ga imate v obilju. On sam je življenje
v nas, ki daje to obilje.
Vidite, diler droge lahko ima
življenje v izobilju. Dojemate? Vidite, jaz imam življenje v izobilju. Veste
kaj to pomeni? To pomeni, da ga je dovolj, da mi je dobro. Imam ga tako veliko,
da ga lahko dam tudi vam. To je življenje v izobilju. In ko jaz iz izobilja
svojega življenja vstavim življenje v vaše telo – ste vi ozdravljeni. Prav
tako, ko ga vstavljam v vašo dušo in ste osvobojeni, ko vstavim življenje v vaš
duh in ste odrešeni.
Prenehajte neprestano grabiti po
darovih. Po tem daru, po onem daru, temveč samo imejte Življenje. In ko to
naredite, postane vse lahko. Ker skozi Jezusovo Življenje imamo vedno vse, kar
nekdo drugi potrebuje; ali odrešenje, ali ozdravljenje, ali osvobojenje. Moramo
biti podobni Njemu. Moramo duhovno zrasti, da bomo podobni Njemu. On je pomagal
vsem. On ni nikogar pošiljal kamorkoli. Amen! On je samo dajal to, kar je imel
– Življenje.
Ko položite roke na nekoga, in ko
življenje vstopa vanje, vi lahko daste samo to, kar imate, to kar ste prejeli.
Dali ste življenje, ki ste ga vi že prejeli.
Gremo sedaj hitro k Efežanom, da
se na kratko dotaknemo tega. Poskušam paziti na čas.
Ena od največjih napak mnogih
kristjanov je, da vzamejo iz stiha samo polovico. Mnogo doktrinarnih napak je
nastalo iz tega. Vedno preberite celoten stih, še bolje, celotno poglavje.
Efežanom 3:20-21: »Njemu pa, ki
more po
môči, katera deluje v nas, v vsem
napraviti neznansko več od tega, kar prosimo ali mislimo, njemu slava v Cerkvi
in v Kristusu Jezusu skozi vse rodove, na veke vekov. Amen.«
Kolikokrat ste to slišali? In
potem se tu ustavimo. Torej prvi del stiha nam pove, da to neznansko več, lahko
Jezus naredi PO MOČI, KATERA DELUJE V NAS. On to naredi po sili, ki deluje v
nas. Vi imate to silo, da bi bili plodonosni. »Naredimo sodelovanje v naši veri
plodonosno.« (Filemon 6).
Jezus to dela po sili, ki je v
nas. Mi imamo moč v sebi, ta moč pa mora delovati v nas.
Mora biti plodonosna. Vaša vera
je sila, sila, ki postane plodonosna v vas.
Iz njega pa ste vi v Kristusu Jezusu, ki je
za nas postal modrost od Boga, pravičnost, posvečenje in odkupitev, da bi se –
kakor je pisano – tisti, ki se ponaša, ponašal v Gospodu. (1 Korinčanom 1:30-31).
Nekateri ljudje živijo v Stari
zavezi ali v Evangelijih, toda to ni bilo namenjeno vam.
Jezus je vpričo svojih učencev storil še
veliko drugih znamenj, ki niso zapisana v tej knjigi; ta pa so zapisana, da bi vi verovali, da je
Jezus Mesija, Božji Sin, in da bi s tem, da verujete, imeli življenje v
njegovem imenu. (Janez 20:30-31).
To je bil namen Janezovega
evangelija. Ali je med nami kdo, ki ne ve, da je Jezus, Kristus? Potem
evangeliji niso za vas. Pisma so za vas.
Če greste v Evangelije; Matej,
Marko, Luka, je navedenih veliko ozdravljenj. In recimo, če ste bolni, ali
čutite, da se nekaj dogaja v vašem telesu, in berete o krvotočni ženi, kako je
rekla sama sebi: »Če se le dotaknem roba Njegovega oblačila, bom ozdravela.«
In vi to berete in si mislite: »V
redu, bolan sem.«
Opazite, da kadarkoli se v neki
zgodbi govori o ozdravljenju, imate običajno tri ali štiri vrste ljudi, ki so
vpleteni. Imate učence, Jezusa, farizeje, ki se vmešavajo zraven in bolnika. Ko
to berete se boste vedno identificirali z enim od njih. Če ste bolni, se boste
po vsej verjetnosti identificirali z bolnim. Če ste duhovno bolj napredni, se
ne boste identificirali z bolnikom, ampak mogoče z učenci. Upam, da ne s
farizeji.
Farizeji so bili na nek način
najbolj podobni današnjim karizmatičnim kristjanom. Raje bi videli, da oseba
ostane ne-ozdravljena, neodrešena, itd, kakor da se zruši to, v kar so verovali.
Verovali so v vstajenje, v duhove, demone, angele, v vse te stvari. Verovali so
v dobesedno interpretacijo Biblije. To jih je naredilo za dobre binkoštne
kristjane. Problem je bil v tem, ker so bili tako okovani s tem, v kar so
verovali, da bi raje videli, da ostanejo ljudje v ujetništvu, kakor da so
ozdravljeni, da oni nebi prekršili to, v kar so verovali. To velja tudi za
mnoge današnje binkoštnike.
Kličejo nas na mnoga mesta, toda
okoreli binkoštniki pogosto rečejo: »Mi tega ne potrebujemo. Mi vemo kako
ozdravljati.« Ko pa jih vprašaš koliko ljudi je bilo ozdravljenih, pravijo: »Ni
pomembno. Pomembno je da verujemo v to.« Toda če veste, potem bi to za vas
morala biti resničnost.
Identificirate se z nekaterimi od
teh ljudi, toda, če berete Evangelije, bi morala biti edina oseba, s katero bi se morali
poistovetiti, Jezus. Ne bolnik, ne učenci, ne farizeji, ampak Jezus. Zakaj? ZATO,
KER NISO BILI PONOVNO ROJENI. To jih odvaja od nas.
Učenci še niso bili ponovno
rojeni. To se jim je zgodilo šele po Jezusovi smrti na križu, ko so prejeli
Svetega Duha. Farizeji prav tako ne. Edina oseba v Evangelijih, ki ima to, kar
imamo na-novo rojeni Božji otroci danes, je Jezus. Edina oseba, ki je v
Evangelijih imela Svetega Duha v sebi, je
bil Jezus.
Če boste brali evangelije, jih ne
morete brati iz stališča bolnika, niti iz perspektive učenca, ampak iz stališča Jezusa. Ker to je edina oseba, ki je
bila in je, kakor mi.
Eno boste slišali, da izgovarjam
znova in znova: Ne delite, kar je Jezus združil, saj se mnogokrat primerjate
glede na Jezusa, kakor da je oddvojen od vas. Dojemate? Vi niste oddvojeni od
Njega. Tisti, v katerem je Božji Duh, je
eno z Gospodom. In naša vera ni naša, ampak Kristusova vera. On je v nas. Naše
življenje je skrito v Kristusu. Naše življenje ni oddvojeno od Jezusa Kristusa.
Ne moremo reči moja vera, moja nadarjenost,
moje maziljenje, moja služba. Nič ni našega. Mi smo v Jezusovi službi in ta
služba je služba sprave. Ni naša. Darovi, ki jih uporabljamo, so Njegovi
darovi. Njegov Duh, Njegove besede, njegovo ime.
Naš uspeh ne temelji na tem
koliko molimo, koliko se postimo, koliko beremo Sveto pismo, koliko dobrega
naredimo. Ko položim roke na bolnika, ali bi moral mogoče reči: »V imenu Curry
Blake-a, bodi ozdravljen?« Vendar tega ne delam, ker je moje delo zasnovano na
Jezusu Kristusu. Zato rečem, ko položim roke na bolnika: »V imenu Jezusa
Kristusa,« ker ozdravljenje temelji na njegovi sili. Na Njegovi moči, in ne na
moji lastni moči.
Jaz nimam niti oblasti, prav tako
ne vi. Jezus je rekel: Jezus je pristopil in jim spregovoril: »Dana mi je vsa
oblast v nebesih in na zemlji.« (Matej
28:18). Zato gremo ozdravljati v Njegovem imenu. V Njegovem imenu je ta oblast.
Vem, da vam ta del ni všeč. Morate
vzeti vse, ali nič, ker oblast v kateri
delujete ni vaša. Vi imate to ime. In v tem imenu je vsa oblast.
Vi pa pravite. »Ko bom močnejši,
ko bom imel več vere, me bo Bog še bolj uporabljal.« Ne, ampak moramo biti kot
Janez Krstnik, ki je rekel, da se mora on manjšati, da se bo Jezus večal v
njegovem življenju.
Tu ne gre za super duhovnost.
Zmanjšati se, ne pomeni, da se ponižate in rečete: »Ne, jaz sem nič.« Dejansko
se morate zavedati svoje veličine v Kristusu. Preberite Pisma. O sebi bi si
morali misliti precej visoko.
Slavljen Bog in Oče našega Gospoda Jezusa
Kristusa, ki nas je v nebesih v Kristusu blagoslovil z vsakršnim duhovnim
blagoslovom. (Efežanom 1:3). Bog nas je blagoslovil z blagoslovi. Ko
Bog nekaj reče, se zgodi.
V originalni Grščini pomeni to, BOG VAS JE BLAGOSLOVIL Z VSAKRŠNIM DUHOVNIM BLAGOSLOVOM. To ne pomeni materialno bogastvo. Ne, rekel je vsako dobro stvar v vas, ki jo lahko govorite. Dobra stvar je, ko Bog nekaj reče. To se dogaja, ko pravi: »Po Njegovih ranah ste ozdravljeni«. Uganite; ozdravljeni ste.
Ko reče: »Po njegovih ranah ste
ozdravljeni«, pomeni to natanko to: »Ozdravljen si.«
Zakaj se torej ne počutimo dobro?
Ker hudič ne sodeluje z nami, ampak deluje proti nam.
Predstavljaj si prst. Z drugo
roko stisneš svoj prst. Stisneš ga zelo močno. V čem je problem? Ali je problem
v mojem prstu? Ne, problem je ta, ki prst drži, (satan). Torej, ko jaz prst
spustim, je le-ta popolnoma v redu.
Če je prst sedaj ozdravljen, a je
ta roka, ki ga je stiskala še vedno tu, v bližini, je prst še vedno zdrav. Ko ga druga
roka zgrabi in stisne, je še vedno zdrav. Prst je samo napaden od zlobne roke.
Dejansko ta druga roka ne spremeni ničesar glede prsta. On je to kar je, le da se ne počuti, kakor bi se
moral počutiti, ker se mu dogaja nekaj, kar se mu nebi smelo dogajati. Napaden
je iz strani hudobne roke. Dojemate? Ta
roka ne spremeni nič v povezavi s tem prstom. On je to, kar je. Toda ne počuti
se tako, kakor bi se moral počutiti, če te roke nebi bilo.
Zato je delo tistega, ki moli, da
odstrani to roko, ozdravljeni prst spozna, da je ozdravljen. Po Njegovih ranah
ste ozdravljeni. Vi pa pravite: »Zakaj pa se potem ne počutim ozdravljen?« Ker
imate še vedno to hudobno roko, ki vas drži in naše delo je, da jo odstranimo
in ozdravljenje se zgodi in svobodni ste. Ali ni to enostavno? To je lahko, ali
ne?
Video ima podnapise v Srbskem jeziku:
Ni komentarjev:
Objavite komentar