Curry Blake
USPOSABLJANJE ZA BOŽANSKO OZDRAVLJENJE
14/17
Vsako trditev, ki jo je Jezus dal
o sebi, je dal tudi vam. Rekel je, da On ni od tega sveta. Tudi vi niste od tega
sveta. Vsako trditev, ki jo je dal o Sebi, je dal dobesedno, tudi o vas.
Potrebno je, da gledamo nase kakor On trdi za Sebe.
Rekel je: »Oče in Jaz sva eno.« Rekel je tudi, da smo mi in On eno, da smo skupaj z Njim
eno. Morate to prepoznati. Če to prepoznavate, in če prepoznate svojo
edinost z Bogom, ne razmišljate več o, prepoznavanju razlikovanja, pozabljati idejo
gašenja Duha, preklinjanja Duha. Ne mislite na to, ker ste eno z Njim. To je
kot bi rekli: »Nebi
gasil sebe. Nebi preklinjal sebe. Zato nebi gasil niti Svetega Duha, niti ga
preklinjal. Dojemate to.
Morate prepoznavati svojo zavezo z Bogom in
skupnost z Njim, tako da ste vi v Njem in On je v vas in Jezus je v Očetu, Oče
je v vas, Jezus je v vas. Vse je tu in ne morete reči, kdo je kdo. Vse je eno.
Bolj kot obnavljate svoj um, skozi Božjo besedo, bolj postajate to in bolj
prepoznavate dejstvo, da je Bog dober in da je Njegovo sporočilo svetloba in
življenje, ljubezen in da ste to tudi vi.
Ali bo to imelo vpliv na vašo
vero? Da. Toda iskreno; če preklinjate Duha, vas sploh ne skrbi, ali delujete v
veri, ali ne. Očitno ima to vezo s tem, da greste v nasprotni smeri – da živite,
kakor želite; da gasite Duha.
Obstajajo razne stopnje gašenja Svetega
Duha. Lahko gasite Duha na nekaj načinov, toda že s tem, da ne delate to, kar
pravi Sveto pismo – ga vi že gasite. Gasite ga s tem, da ne delate to, kar vam
On pravi. Vi ga gasite. Obstajajo stopnje tega. Obstajajo večje in manjše
stopnje tega. Ne osredotočate se na to, kakor se osredotočate na ljudi in na
njihove potrebe. Vi ljubite Boga, ljubite ljudi. Ne mislite veliko nase. In ko
ne razmišljate o sebi, potem običajno ne gasite Svetega Duha.
Na splošno. To na kar mislite je:
»Oče, tej osebi je potrebno ozdravljenje.« Razmišljate o tem, kako povečati
pretok Svetega Duha, ne pa, da ga gasite.
Odmaknite se od ideje; kako naj
rečem; sebe smatram za raziskovalca. Gledam Besede in vstopam v globje
razumevanje le-teh. Sem oseba, ki je usmerjena v podrobnosti, toda zanimivo je
za to, ker vi bežite od podrobnosti. Kakor v vojski. Tam vam bodo rekli:
»Načrtovanje je vse.« Načrti ne pomenijo nič. Načrtovanje je vse. Načrtujete,
načrtujete, načrtujete. Naredite načrt za nepredvidene situacije, naredite to,
če sovražnik naredi tisto. In tako delate načrt za načrtom.
VEDNO SI MORATE ZAPOMNITI; VEČINA NAČRTOV
NIKOLI NE PREŽIVI PRVEGA UDARCA OZIROMA INTERAKCIJO S SOVRAŽNIKOM.
Zato delate vse te načrte,
sovražnik nekaj naredi in vaši načrti padejo skozi okno. Vi pa ste načrtovali, načrtovali
in načrtovali. Kadar koli pridete v neko situacijo, se vam ni potrebno ustaviti
in razmisliti o njej. Sebe ste izurili, da reagirate na določen način. To se
imenuje disciplina. To morate narediti. Sebe morate disciplinirati. Berem,
proučujem . . . Moramo si zapomniti,
imamo dve nasprotni strani. Dve strani kovanca.
Mi imamo odnos z Bogom. On je naš
Prijatelj. On je naš Oče, On je z nami. On se pogovarja z nami. Z Njim imamo
skupnost. Skupaj z Njim živimo to življenje. To je Življenje. To je dobro
življenje. To pomeni, če karkoli skrene na slabo, je On tu, da nam pomaga. Ni
nam potrebno skrbeti. Uredilo se bo. Vse bo v redu. Zakaj? Zato, ker je Bog z
nami. Kako lahko pomislimo, da se stvari ne bodo uredile, če je Bog z nami.
Prerinili se boste skozi. Vse bo v redu.
Ne zapletajte se. Ne skrbite. Pa
pravite: »O, tega nisem naredil dobro. Tega nisem naredil in onega ne.« To ni
kot biznis. Če pogledamo iz te strani, to ni kot stroj, pri katerem mora vse
delovati popolno in usklajeno. To je odnos. To je Bog. On je za nas. On je z
nami.
Toda iz druge strani, je Božja sila
absolutno mehanična. Zato lahko z njo delate kakor s strojem. Toda to je
najnižji nivo. Mogoče mora biti za nek določen čas to nivo, na katerem morate
delovati. Takoj ko je mogoče, pojdite preko tega. Pojdite v odnos. Dojemate? Ne
upiramo prst v ljudi, ne sodimo ljudem. Pomagamo ljudem, dvigujem jih. Če
moramo karkoli obsojati, potem obsojamo sovražnika. Način na katerega sodimo
sovražniku je ta, da mu zapovedujte, da pusti ljudi na miru. Dojemate?
Enostavno ljubite ljudi, delajte z njimi. Enostavno, to je življenje.
Sedaj se vračamo na to, zelo hitro.
Pojdimo na 11. stran. Se spomnite kje smo bili? Meso, mleko, telesni, duhovni,
dojenčki v Kristusu, zreli. Korinčani so bili telesni, dojenčki v Kristusu, a
so delovali v Darovih Svetega Duha. Torej vse to vemo. Tu smo se ustavili.
V Hebrejcem 5:11, če imate
priročnik, pojdite tja na strani 11. In tukaj pravi: »O tem bi lahko veliko govoril, pa bi
težkó razložil, ker se vam ne ljubi poslušati.«
Govorili so o Melkizedeku. Pavel
je pisal Hebrejcem in govoril o Melkizedekovem duhovništvu in kako je Jezusovo
duhovništvo kot Melkizedekovo duhovništvo. To ni bilo levitsko duhovništvo.
Pavel tukaj piše, da bi to kar
govori, težko razložil. Zakaj? Ker se jim ni ljubilo poslušati, kar je govoril.
Njemu nebi bilo težko povedati jim to, toda zaradi tega, ker se jim ni dalo
poslušati, jim tega ni povedal. In tudi če bi poslušali, tega nebi dojeli.
In potem nadaljuje: »Čeprav bi
namreč morali biti po tem času že učitelji, ponovno potrebujete koga, da bi vas
naučil začetne prvine Božjih izrekov. Postali ste potrebni mleka, ne močne
hrane.« (Hebrejcem 5:12).
Beseda »učitelji« je v množini.
Vsak kristjan bi moral nekoga učiti. Dojemate? Kajti to je v Svetem pismu. To
bi moralo biti Sveto pismo. On pravi: »Če ste dolgo v cerkvi, bi morali nekoga
učiti.« Ali ni tako?
Z drugimi besedami; vi ste v
cerkvi že dovolj dolgo, in bi morali že učiti druge, toda vi potrebujete
nekoga, da vas ponovno uči osnov Božje besede. To jim je rekel Apostol Pavel.
In poglejte sedaj, poglejte stih
11: »Ker se
vam ne ljubi poslušati.« V stihu
12 pa: »Postali
ste potrebni mleka in ne močne hrane.« To
pomeni, da niso bili vedno taki. Postali so takšni. Lahko bi skoraj rekli, da
so ponovno padli v greh. Dejansko so bili pred tem na poti k močni hrani, sedaj
pa več ne prenašajo »mesa«. In vrniti se morajo na mleko. In sedaj opisuje: »Kdor se namreč
hrani z mlekom, nima izkušnje z besedo pravičnosti, saj je še otrok.« (Hebrejcem
5:13). Pravi, da kdorkoli se hrani z mlekom. . . . . je še otrok.
Hranjenje z mlekom ni nič
slabega. Pravzaprav, nikjer vam ni rečeno, da hrepenite po mesu. Nikjer v
Svetem pismu se vam ne govori, da bi si morali želeti meso. Govorim o Novi
zavezi.
Če pravim Sveto pismo, govorim o
Novi zavezi, razen če se posebno ne vračam na Staro zavezo. Toda pravi, bodite
pozorni na to. Rečeno vam je, da si
iskreno želite mleko Besede, da bi lahko zrastli po njem. Torej na čemu
odraščate? Na mleku, ne na mesu. Torej odraščamo na mleku, ne na mesu. Nič ni slabega
glede mleka, toda v istem stihu pravi: » . . .Nima izkušnje z besedo pravičnosti, ker je še
otrok.«
Torej kdor se hrani z mlekom, je še duhovni
dojenček, in dokler se hranite z mlekom, ste še vedno telesni. Ali ne pravi tako v 1 Korinčanom? Kdor pa je
telesen, ne more prejeti duhovnega mesa – duhovno močne hrane. Lahko vam damo
samo mleko.
Torej če se hranite z mlekom,
vemo, da ste dojenčki v Kristusu. Prav tako vemo, da če se hranite z mlekom, da
nimate izkušnje z besedo pravičnosti. Tu ni govora samo o Božji besedi, ampak o
Besedi pravičnosti. Zakaj?
Osnova celotne Božje besede,
posebno pa Nove zaveze, je dejstvo, da smo mi Božja pravičnost v Gospodu, Božja
pravičnost Boga v Kristusu. Če ne razumete svojega mesta pravičnosti, boste
vedno dojenčki. Nikoli ne boste zavzeli svoje pozicije, nikoli se ne boste
dvignili. Nikoli ne boste hodili v čemerkoli. Dojemate to?
Bodite pozorni na stih 14: »Močna hrana je
za odrasle, za take, ki imajo zaradi svoje trajne drže izurjena čutila, da
razlikujejo med dobrim in zlim.« Kdo
so ti, odrasli? Kako se imenujejo? Zreli kristjani. To so tisti, ki imajo
zaradi svoje trajne drže izurjena čutila, da razlikujejo med dobrim in zlim. Dokler ste
otrok v Kristusu, ne razumete; ne razlikujete med dobrim in zlim. Svojih
občutkov niste izurili z uporabo. Uporaba pomeni, nekaj delati. To pomeni,
da ima odraščanje neko vezo s tem, da se nekaj dela. Ste doumeli? Ne, da se
sedi in uči.
Torej je močna hrana za odrasle.
To pomeni, da dokler ne boste nekaj delali, uporabili Besedo, dokler ne boste
razvili svoje občutke, do tega nivoja, da boste lahko rekli kaj je dobro in kaj
ne, po Božji besedi, ne boste začeli duhovno rasti. Nikoli ne boste vedeli, kaj je prav in kaj
narobe, dokler bo to za vas samo teorija. Torej v nekem trenutku morate začeti
delati.
Sedaj gremo na poglavje 6:1: »Pustimo torej
začetni govor o Kristusu in se povzpnimo k popolnosti. Ne začenjajmo znova
polagati temelja, namreč spreobrnjenja od mrtvih del in vere v Boga.«
Tu pravi, naj pustimo začetni
govor o Kristusu. Ali ne zveni to čudno? Ker samo to poslušate. Potrebna vam je
vera v Boga. V
nekem trenutku bi morali prenehati govoriti o tem in začeli delati. Dojemate?
Jezus je rekel: »Toda
ali bo Sin človekov, ko pride, našel vero na zemlji?« (Luka 18:8).
Vedno pravim, ne vem, če bo našel
vero na zemlji, vendar bo našel veliko knjig in posnetkov o tem. Mi bi raje
brali o tem, proučevali o tem, kakor hodili v tem.
»Ko je torej Jezus izvedel, da so farizeji
slišali, kako pridobiva in krščuje več učencev kot Janez – čeprav Jezus sam ni
krščeval, ampak njegovi učenci –, je zapustil Judejo in spet odšel v Galilejo.
Moral je iti skozi Samarijo. Prišel je torej v samarijsko mesto, imenovano
Sihár, blizu posesti, ki jo je Jakob dal svojemu sinu Jožefu. Tam je bil
Jakobov studenec. Jezus je bil utrujen od poti in je kar sédel k studencu. Bilo
je okrog šeste ure.
Tedaj je prišla neka žena iz Samarije, da
bi zajela vode. Jezus ji je rekel: »Daj mi piti!« Njegovi učenci so namreč
odšli v mesto, da bi nakupili hrano. Samarijanka mu je torej rekla: »Kako
vendar ti, ki si Jud, prosiš mene, Samarijanko, naj ti dam piti?« (Judje namreč nočejo imeti stika s Samarijani.) (Janez
4:1-9).
Žena Samarijanka se je čudila nad
tem, da se je Jezus pogovarjal z njo. In ona ga je vprašala: »Kako vendar
ti, ki si Jud, prosiš mene, Samarijanko, naj ti dam piti?«
Toda Jezus, kot vedno, ne
odgovarja na vprašanja, ampak odgovori na vprašanjem, z vprašanjem. In ji je
rekel: Jezus ji je odgovoril in rekel: »Če bi poznala Božji dar in če bi vedela, kdo je, ki ti
pravi: ›Daj mi piti,‹ bi ga ti prosila in dal bi ti žive vode.« (Janez 4:10).
Ona pa mu odgovori: Žena mu je
rekla: »Gospod, nimaš s čim zajeti in vodnjak je globok. Od kod imaš torej živo
vodo? Si mar ti večji kot naš oče Jakob, ki nam je dal ta vodnjak in je iz
njega pil on sam, njegovi sinovi in njegova živina?« (Janez 4:11-12).
In sedaj poglejte? Ona ga ni
vprašala kaj je živa voda. Mislila je, da ve kaj je živa voda. Hebrejci so pod
živo vodo razumeli vodo, ki se premika. Vedela je, da On tam nima žive vode,
ker je bil poleg vodnjaka in poskušala je dojeti, s čim bo zajel vodo, ko nima ničesar,
s čimer bi to storil – zajel vodo iz vodnjaka.
Ko berete o Janezu Krstniku, ko
je on krščeval, je krščeval na reki Jordan, ker je bilo tam mnogo vode. To se
je imenovalo »živa voda«. Vidite, Hebrejci nebi nikoli krščevali, kakor
krščujemo mi, v krstilnici, ker je to zanje mrtva voda. Ne teče. Ne premika se.
Čudno je, ko pomislite na to,
toda zamisel je bila, kakor imamo mi kad, krstilnica je takšna, voda v njej
miruje. In kaj se dogaja – vi vstopite notri, s svojimi grehi, potopite se pod
vodo, greh bi izšel in plaval po vodi. Vem, da to zveni čudno, toda oni so
imeli takšno mentaliteto in so na to tako gledali. Torej, če voda ni tekoča, to
plava tam, v kadi za krst v vodi, in ko bi vstali, bi bilo spet vse na vas.
Zato jim je bila potrebna tekoča voda. Torej ko se potopite pod vodo, to odplava
naprej in ko vstanete, ste čisti.
Mi mogoče mislimo, da je to čudno, toda to ima
smisel, če razmislite o tem. To je presenetljivo, ko oni rečejo živa voda,
mislijo na vodo, ki se premika. Mi pa vemo, da je Jezus, ko je rekel »živa
voda«, prav tako mislil na vodo, ki teče. Toda On ni govoril o fizični vodi. O
čem je govoril? O Duhu. Kaj nam to govori? Sveti Duh se vedno premika. Nam ni
potrebno čakati, da se On premakne. On se vedno premika. Ne čakate vi na Duha,
On čaka na vas. Duh se vedno premika. Kristjani so ti, ki se ne premikajo.
In sedaj pravi v 12 stihu: »Si mar ti
večji kot naš oče Jakob, ki nam je dal ta vodnjak in je iz njega pil on sam,
njegovi sinovi in njegova živina?«
In Jezus ji odgovori v 13 stihu: Jezus je
odvrnil in ji rekel: »Vsak, kdor pije od te vode, bo spet žejen. Kdor pa bo pil
od vode, ki mu jo bom jaz dal, ne bo nikoli žejen, ampak bo voda, katero mu bom
dal, postala v njem izvir vode, ki teče v večno življenje.«
Jezus je odvrnil in ji rekel: »Vsak, kdor
pije od te vode, bo spet žejen. Kdor pa bo pil od vode, ki mu jo bom jaz dal,
ne bo nikoli žejen, ampak bo voda, katero mu bom dal, postala v njem izvir
vode, ki teče v večno življenje.« Žena mu je rekla: »Gospod, daj mi te vode, da
ne bom žejna in ne bom hodila sem zajemat.«
(Janez 4:13-15).
Jezus ni rekel: »Seveda sem. Jaz
sem to. Jaz sem ta. Dojela si.« On ni imel ega. Bolj ga je zanimala Samarijanka
kakor njegova lastna pozicija. Ni razglašal kdo On je. Pravi še:
Jezus je odvrnil in ji rekel: »Vsak, kdor
pije od te vode, (iz vodnjaka), bo spet žejen. Kdor pa bo pil od vode, ki mu jo
bom jaz dal, ne bo nikoli žejen, ampak bo voda, katero mu bom dal, postala v
njem izvir vode, ki teče v večno življenje.« (Janez 4:13-14).
O kateri vodi je govoril. O Duhu.
Ali ni tako? Torej rekel je: »Če boste pili od Svetega Duha, ne boste nikoli
več žejni. A vseeno imamo širom sveta cerkve, kjer vsako nedeljo verniki
govorijo: »O, Gospod, tako smo žejni. O, Gospod, kakor jelen koprni po potokih
voda, tako naša duša koprni po Tebi.«
Veste kaj vi govorite? Nikoli
nisem pil od vode, ki mi jo je On dal. Nikoli nisem pil od Duha. Nimam Duha.
Sedaj bodite pozorni. Gre se še celo dlje od tega. »Kdor pa bo pil od vode, ki mu jo bom jaz
dal, ne bo nikoli žejen, ampak bo voda, katero mu bom dal, postala v njem izvir
vode, ki teče v večno življenje.« (Janez
4:14).
O čem govori Jezus tukaj? O novem rojstvu v
Duhu. Torej, če pravite, da ste žejni, dejansko pravite, da niste ponovno
rojeni. Ker Jezus je rekel, da ko
prejmete to živo vodo, ne boste nikoli več žejni. In ta voda bo postala v nas
izvir vode, ki teče v večno življenje.
TOREJ ŠE ENKRAT; ČE PRAVITE, DA STE ŠE
VEDNO ŽEJNI, VI PRAVZAPRAV GOVORITE, DA NISTE PONOVNO ROJENI.
Če rečete, da nimate žive vode,
ki jo daje Sveti Duh, da nimate Duha, vi zanikate Božjo besedo in Božjo moč.
Sedaj vam v oblasti imena Jezus Kristus pravim: »Nikoli več ne recite tega.«
Ali dojemate? Ali se lahko glede
tega opravičite? Jaz vam enostavno pravim, ne delajte tega. Če takšno pesem
pojete v vaši cerkvi, vi samo enostavno začnite peti v jezikih, ali pa imejte
usta zaprta, vendar ne govorite tega, ker s tem zanikate, da ste bili na novo
rojeni in da v vas prebiva Sveti Duh.
Dal vam bom citat iz Svetega
pisma o tem. Če vi to delate, potem trdite: »Držali se bodo zunanje oblike pobožnosti,
zanikali pa njeno moč. Tudi teh se izogiblji.« (2 Timotej 3:5).
Torej, če to delate, potem se
držite zunanje oblike pobožnosti, zanikate pa njeno moč. Ne želite tega delati,
ali ne? Zato tega ne delajte več. In če bo dovolj ljudi prenehalo peti te
neumne pesmi, jih bodo prenehali igrati.
In potem mu pravi Samarijanka: Žena mu je
rekla: »Gospod, daj mi te vode, da ne bom žejna in ne bom hodila sem zajemat.«
On pa ji je odgovoril: Rekel ji je:
»Pojdi in pokliči svojega moža in pridi sem!«
Žena je odgovorila in mu rekla: »Nimam
moža.« Jezus ji je rekel: »Dobro si rekla: ›Nimam moža‹; kajti pet mož si imela
in ta, ki ga imaš zdaj, ni tvoj mož. To si prav povedala.« (Janez 4:17).
Prav tukaj ji je Jezus odkril, da
je prešuštnica, kajti moški, ki ga je imela, ni bil njen mož ampak njen
PARTNER. Odkril ji je, da živi v grehu.
In ona mu odgovori: Žena mu je
dejala: »Gospod, vidim, da si prerok.« (Janez
4:19).
In tukaj ne piše, da se je ta
žena potem takoj spokorila. Ne piše to. Torej ni se spokorila, a vseeno je
rekla: »Vidim, da si prerok.« In to za to, ker ji je odkril njen greh. Ona ni govorila
o grehu. Ona je šla direktno na religiozno, »vroče« vprašanje: Kje bi morali
častiti Boga.
In ona pravi: »Naši očetje so
častili Boga na tej gori, (govori o Hebrejcih), vi pa pravite, da je kraj, kjer
ga je treba častiti, v Jeruzalemu.« (Janez
4:20).
In nato ji odgovori Jezus: »Jezus ji je
rekel: »Veruj mi, žena, da pride ura, ko ne boste častili Očeta ne na tej gori
ne v Jeruzalemu. Vi častite, česar ne poznate, mi pa častimo, kar poznamo,
kajti odrešenje je od Judov.« (Janez
4:21-22).
Odrešenje prihaja od Judov, ker
Jezus izhaja iz tega rodu.
In potem nadaljuje: »Pride pa ura
in je že zdaj, ko bodo pravi častilci častili Očeta v duhu in resnici. Prav
takih častilcev si namreč želi Oče. Bog je duh, in kateri ga častijo, ga morajo
častiti v duhu in resnici.« (Janez
4:23-24).
Ali opazite nekaj tukaj? Ne gre za
čaščenje Boga na nekem svetem mestu (kjerkoli na zemlji). Ni svetega mesta. Vi
(na novo rojeni kristjani, ste to sveto mesto). Kajti Bog je Duh in tisti
kateri ga častijo, ga morajo častiti v duhu in resnici. To je seveda nemogoče,
če v tebi ni Svetega Duha, in če ne poznaš Boga skozi Božjo besedo in Boga te
Besede.
Tu ne pravi, da je Bog en Duh.
Pravi, da je Bog Duh. Če verjamete, da je Bog en duh, potem ste vi okultist in
ste v okultizmu, ker oni verujejo, da je vse duh. Namreč obstajajo še mnogi
duhovi. Vse, kar ljudje imenujejo duh, ni Bog in ni od Boga. Obstajajo namreč
človeški duh, demonski duh, angelski duhovi. Torej obstajajo različne vrste
duhov.
Bog je duh. On je ena vrsta duha.
On je najvišji duh, toda On je oseba. Pravi: »Bog je duh, in kateri ga častijo, ga
morajo častiti v duhu in resnici.«
Sedaj bodite pozorni; v stihu 25
mu reče Samarijanka: Žena mu je dejala: »Vem, da pride Mesija (kar pomeni
Maziljenec). Ko pride, nam bo vse oznanil.« (Janez 4:25).
In potem ji odgovori Jezus: Jezus ji je
rekel: »Jaz sem, ki govorim s teboj.«
Težko je, da bi to kdorkoli
naredil. Pravkar ji je odkril, da je on Kristus in to ženski, Samarijanki,
grešnici.
Zakaj njej? Zato ker je vedel, da
to ne bo povedala Judom, ker se Judje niso družili s Samarijani. Zato mu ni
bilo potrebno skrbeti glede tega.
In potem se vrnejo Njegovi
učenci.
Medtem so prišli njegovi učenci in se
čudili, da je govoril z žensko, vendar mu nobeden ni rekel: »Kaj bi rad od nje?« ali »Zakaj
govoriš z njo?« (Janez 4:27).
Z drugimi besedami, čudili so se,
toda nihče ni rekel ničesar.
In sedaj gremo naprej. »Tedaj je žena
odložila vrč, odšla v mesto in pripovedovala ljudem: »Pridite in poglejte
človeka, ki mi je povedal vse, kar sem storila. Kaj, če je on Mesija?« Odšli so
iz mesta in se napotili k njemu. Medtem so ga učenci prosili in govorili:
»Rabi, jej!« On pa jim je rekel: »Jaz imam za jed hrano, ki je vi ne poznate.«
(Janez 4:28-32).
Jezus tukaj ponovno govori o
jedi. Pavel govori o mesu, govori o mleku, o tem kaj pomeni biti telesen in kaj
duhoven. Ali je Pavel govoril o duhovni ali telesni hrani? O duhovni hrani. In
ko so rekli Jezusovi učenci, Jezusu: »Učitelj, jej.« Ali
so govorili o fizični, ali duhovni jedi? Kajti: »Jezus jim je rekel: »Moja hrana je, da
uresničim voljo tistega, ki me je poslal, in dokončam njegovo delo.« (Janez
4:34).
Je tukaj govoril o duhovni ali
fizični hrani? O duhovni, ali ne? Sedaj poglejte, Jezus je govoril o isti jedi,
kakor tudi Pavel.
Učenci so tedaj govorili med seboj: »Mar mu
je kdo prinesel jesti?« (Janez 4:33). Vidite, oni še vedno niso
dojeli, Še vedno so mislili, da je govoril o fizični hrani. Torej lahko rečemo,
da niso bili ravno bistrega uma. Torej obstaja upanje za nas. Amen!
Jezus pa jim pravi: »Moja jed. . .« Dal nam bo definicijo, kaj je jed. On pravi: »Moja hrana je,
da uresničim voljo tistega, ki me je poslal, in dokončam njegovo delo.« (Janez
4:34).
Torej Jezus je rekel, da je
njegova jed, da uresniči voljo tistega, ki ga je poslal, in da dokonča Njegovo
delo. Se spomnite Hebrejcem 5? Torej katera je definicija jedi? Uresničiti voljo. Ali ni
tako? Uresničiti voljo. Izvršiti voljo Boga je jed (meso). To je eden od
razlogov, zaradi katerega jim Pavel ni mogel dati mesa. Lahko jim je dal samo
mleko, ker učenje o darovih Svetega Duha, je samo mleko. Toda dokler ne
delate v darovih, oni ne postanejo meso.
Torej, vse, kar poslušate je
mleko. Nikoli ne boste slišali »meso«. Če boste šli v trgovino, boste tam našli
posneto mleko, mleko z 2% maščobe, ali celo 1% maščobe, masleno mleko, najmanj
pet vrst mleka. Nekatera od njih so tako gosta, da so lahko že skoraj jed, toda
še vedno se imenuje mleko.
V cerkvi nikoli ne morete dobiti
mesa. Vse, kar lahko dobite je mleko Besede. Lahko vas učijo o različnih
nivojih mleka, toda ko vi rečete, pojdimo sedaj v meso, to ni meso, ampak da
vstopate globlje v mleko. Toda meso nikoli ne more biti mleko. Meso je delati
mleko. Dojemate?
MLEKO JE SLIŠATI BESEDO
MESO JE, DELATI PO BESEDI.
Vi se morate odločiti. Vidite, to
kar smo mi naredili je: »Oh, Bog, daj nam meso!« Ne, meso je za odrasle, za duhovne
ljudi v odrasli dobi.
Ključ tega je, da dokler delate
mleko . . . vidite, naš problem je, ker pravimo: »Želimo meso in želimo, da nam
Bog da meso.« To pomeni, da je to na Bogu in če nimamo mesa, je to zato, ker
nam ga Bog ni dal. Na ta način krivdo, da nismo duhovno dozoreli, zvalimo na
Boga. Dojemate? Vse človeške tradicije se usmerjajo na to, da uperijo v
Boga prst. Veste zakaj? Ker je to storil tudi Adam.
»Človek je rekel: »Žena, ki si mi jo dal,
mi je dala z drevesa in sem jedel.« (1 Mojzesova knjiga 3:12). Vedno
se zgodi tako, da se uperi prst v Boga. Adam ni
uprl prst v svojo ženo Evo, ampak v Boga, ki mu je to ženo dal. Ni pa
niti pomislil, da bi prst uperil vase. Vsaka človeška tradicija vedno uperi prst v Boga.
Pravijo: Potrebujemo oživitev –
prebujenje. Gospod, pošlji oživitev. Nimamo oživitve, o Bog.« Zakaj? Ker jo
Gospod ni poslal? Ne moremo biti poživljeni, ker jo Gospod ni poslal?
Nikoli vam ni bilo rečeno, da
sedite in čakate na POŽIVITEV. Zato, ker
so morali biti vsake toliko časa vzpodbujeni, zato, ker Sveti Duh ni bil
naseljen v njih, ker oni niso bili živi. Ali niso bili na novo rojeni? Dojemate
to?
Torej oni mislijo, da bi morali
biti vzpodbujeni. Oni so mislili, da bi morali biti kakor ogenj, ki, če se ga
redno ne nalaga, ugasne. Morate dodajati polena, da bi ponovno zagorelo. To nismo mi.
Amen! Mi gorimo, zato ker smo zaneteni. Bog Svoje služabnike vzdržuje v ognju.
On ni rekel; nagrmadite denar. On
nas dela goreče. Mi smo Božji plameni. Amen! Ali ste razumeli? Torej, kar
poslušate, je mleko.
Lepota vsega tega je v tem, ker je Bog
poslovodja, ki daje vsakomur enake priložnosti. On daje vsem enako mleko. Vi
ste tisti, ki odločate, kdaj pride meso, ko se odločite, da delate, kakor vam
je zapovedal. Ko pa v tem času služenja izurite svoja čutila, da razločite,
kaj je dobro in kaj zlo, prejmete meso. Tu
ne gre za maziljenje ali prenašanje blagoslova.
GRE ZA TO, DA DELUJETE V TEM, KAR VAM JE
GOSPOD NAROČIL V SVOJI BESEDI. NORMALEN KRISTJAN SE ODLOČA DA DELA TO, KAR JE
SLIŠAL.
»In se vedno učijo, pa ne morejo nikoli
priti do spoznanja resnice.« (2
Timotej 3:7).
Zakaj? Ker se vedno lahko usedete
in učite. Ko pa pridete do spoznanja resnice; s tem pa ne pravim, da se vam ni
potrebno še naprej učiti, toda sedaj boste začeli delali, kar ste se naučili.
Ste doumeli?
Sedaj pazite, grem zelo hitro.
Lahko to storim v naslednjih dveh minutah.
In sedaj stih 35: »Ali ne pravite
vi: ›Še štiri mesece in žetev bo tu.‹ Glejte, jaz pa vam pravim: Povzdignite
oči in poglejte polja, da so bela za žetev.«
To je vprašanje. On jim pravi:
»Ali ne pravite vi, še štiri mesece in žetev bo tu?« Tako govorijo kmetje.
»Hej, čez štiri mesece bomo imeli žetev.« S tem je hotel povedati, da tako
govorijo oni; kmetje.
In pravi naprej: »Povzdignite oči
in poglejte polja, da so bela za žetev.« Pripravljeno je že. Žetev je že zrela.
Sedaj je zrela.
Žanjec prejema plačilo in spravlja pridelek
za večno življenje, da se bosta skupaj veselila sejalec in žanjec. V tem je
namreč resničen izrek, da ›eden seje, drugi žanje‹. Poslal sem vas, da boste
poželi, za kar se niste trudili. Drugi so se trudili, vi pa ste vstopili v
njihov trud.« (Janez 4:36-38).
To pomeni oditi na polje, kjer je žetev že
zrela, zaradi večnega življenja. Slišite to? Ne pravim, da to pomeni, da boste
odrešeni zaradi del. Dojemate to? Mi ne
delamo, da bi bili odrešeni. Mi delamo zato, ker smo odrešeni. Mi dobivamo
priložnost, da delamo, zato, ker smo odrešeni. To ni z delom, ampak z vero.
Toda če . . . kakor je rekel
Jakob? »Vendar
bo kdo rekel: »Ti imaš vero, jaz imam pa dela. Pokaži mi svojo vero brez del in
jaz ti bom pokazal vero iz svojih del.« (Jakob
2:18).
Zakaj? Zato, ker je vera brez del mrtva. To, kar poskušam, da dojamete je sledeče. Enkrat,
ko dojamete, celoten namen, in to je to, kar me preseneča. Tukaj Jezus govori o
življenju Duha, ki izhaja iz tistih, ki delajo; o hrani Božje Besede. Tako je
tudi Jezus rekel, da je Njegova jed, da izvrši Božjo voljo. Vse kar se govori
tukaj je akcija. Delo, pomoč. In potem pravi: »Glejte, vi ljudje pravite, da
imate še štiri mesece časa, časa do žetve.« Toda Jezus pravi, ne, žetev je že
pripravljena. In če boste odšli ven in delali, potem boste želi in boste
prejeli plačilo. Ali ni to presenetljivo dobro?
Cerkev vedno postavlja poudarek na
pripravljenost delavca. Jezus pa je postavil
poudarek samo na pripravljenost žetve. Zakaj? Zato, ker je vedel, da
lahko delavca opremi. Dojemate?
In sedaj, če ste opazili, ne vem,
ali je to neka velika kmečka skupnost, ali kaj drugega; to, od koder ste
prišli, toda v Teksasu, od koder prihajam jaz, obstaja velika kmečka skupnost.
Ljudi lahko vidite kako sejejo. Včasih kmetje sami sejejo seme. Lahko jih
vidite, kako delajo sami. Toda ko pride čas žetve, in ko je vsa žetev
pripravljena da se jo požanje, odidejo v mesto in vzeli bodo kogarkoli, vse, ki
nimajo drugega dela, jih najamejo in pravijo: »Pridi k meni in delaj.« Ljudje
pa si izmišljujejo, češ, ne vem kako to delati. On pa jim pravi: »Ne potrebuješ
znati to delati, samo pridi, da skupaj opravimo to delo žetve. Naj vas ne
skrbi, če tega ne obvladate. Potrebujem samo vašo pomoč in sigurnost, da mi
boste pomagali.«
In potem pravi: »Imamo tolikšno
in tolikšno količino časa za to žetev. Če se ta žetev ne pobere iz njive do
tega datuma, bomo izgubili žetev. Umrla bo na njivi. Ali ni tako? In potem jih
začnete opazovati. Čudovito je, ko začnejo z žetvijo. Delajo od ranega jutra,
pa vse do sončnega zahoda. In najema vse, ki
jih je mogoče najeti, ne glede na to, kdo je, kaj je, le to je pomembno,
da gredo na delo. Zakaj? Ker je potrebno žetev pobrati iz njive. Amen!
To je Jezus poskušal reči. Rekel
jim je: »Ne govorite mi, da imate še štiri mesece časa do žetve. Žetev je že
pripravljena. Če boste čakali še štiri mesece, bo del žetve umrlo, preden boste
vi prišli do tja. Pojdite na delo.«
Ljudje pa pravijo: »Ne, ne, jaz
nisem pripravljen, nisem pripravljen, nisem pripravljen.« Ne skrbite okoli tega. Sveti Duh vas bo
opremil. On vas bo opremil. Pojdite, naj vas to ne skrbi. »Toda jaz ne vem kaj naj delam?« Ne skrbite okoli tega. On
ve. Vi samo pojdite in izkazujte ljubezen ljudem. On bo delal skozi vas, da
dosežete to, kar je potrebno narediti. Amen! Ste dojeli to?
Gremo še na eno mesto. Končali
bomo v eni minuti. Zelo hitro bomo šli skozi.
Vzemite svoja Sveta pisma. Ni v
priročniku. Bili smo v Janezu 4. Gremo sedaj do Janez 6. Kdaj imate kosilo?
Koliko časa boste imeli za kosilo? Mogoče vas držim proč od greha požrešnosti,
s tem, ko vas zadržujem tukaj.
»Jezus jim je odgovoril in rekel:
»Resnično, resnično, povem vam: Ne iščete me zato, ker ste videli znamenja,
ampak ker ste jedli kruh in se nasitili. Ne delajte za jed, ki mine, temveč za
jed, ki ostane za večno življenje in vam jo bo dal Sin človekov; nanj je namreč
vtisnil pečat Oče, Bog.« (Janez
6:26-27).
Ali ni to tisto, zaradi česar smo tukaj?
Želite vedeti, kako delati Božja dela? Ali ni tako? Prav, povedal vam bom, kako
naj jih delate. Takoj. Odgovori
jim Jezus; to nisem jaz, to ni moje mišljenje. To je Jezus. Spomnite se, jaz
nimam mišljenja, jaz imam stališče.
In pravijo: Tedaj so mu rekli: »Kaj naj storimo, da
bomo delali Božja dela?« Jezus je odgovoril in jim dejal: »Božje delo je to, da
verujete v tistega, ki ga je on poslal.«
(Janez 6:28-29).
Želite delati dela? Učenci so
vprašali Jezusa, kaj bi morali narediti, da bi delali Božja dela? Jezus pa je
rekel: Ne, to je Božje delo. Ali opazite razliko med množino in ednino? Oni so rekli:
»Želimo delati dela.«
Oni so vprašali: Kako naj
ozdravljamo bolne? Kako naj obujamo mrtve?« Jezus pa je rekel: »To je Božje
delo, da verujete v tistega, ki ga je poslal.« Ednina.
Enkrat, ko verujete Njemu, vi več ne delate
DELA. Dojemate? Vi ne delate dela. Vi ne opravljate posle. Poslednje delo, ki
ste ga naredili je bilo, da ste verovali Njemu. In ko ste enkrat to naredili,
je bilo to Božje delo. In od takrat naprej je vse, kar vi delate, Božje delo,
ki dela skozi vas, tako da niste vi tisti, ki delate. On je ta, ki dela, zakaj
potem vi skrbite, kako ste opremljeni, ali ne.
Vi pa pravite: »Joj, nisem nadarjen, nimam
tega, nimam onega.« Pa kaj potem? Ne recite mi, da niste nadarjeni. Če imate
dar Svetega Duha, je to najboljši dar, ki ga kdaj koli lahko imate. »Joj, ampak
jaz nimam daru kot ga ima ta in ta.« Ni res. Imate dar kakor ta in ta. Oba sta
začela z istim darom, ki se imenuje Dar Svetega Duha. Amen! Zakaj bi želeli
biti kakor ta in ta? Ne bodite kopija nekoga. Bodite original. Amen! Pojdite in
bodite vi. Bodite tisti, katerega je Jezus naredil, da bi bil to, kar je On
hotel, da ste. Ali ni tako?
In sedaj pazite: Rekli so mu:
»Kakšno znamenje torej delaš, da bomo videli in ti verjeli? Kaj počneš?«
Naši očetje so jedli mano v puščavi, kakor
je pisano: Kruh iz nebes jim je dal jesti.« In potem jim je rekel Jezus: Jezus
jim je dejal: »Resnično, resnično, (sigurno, definitivno, brez dvoma), povem
vam: Ni vam Mojzes dal kruha iz nebes, ampak moj Oče vam daje resnični kruh iz
nebes. Božji kruh je namreč tisti, ki prihaja iz nebes in daje svetu
življenje.« (Janez 6:30-33).
Torej dobili ste mano, niste pa
dobili kruh z nebes. Zakaj? Zato, ker je On sam kruh iz nebes. Bodite pozorni
na to. »Ampak
moj Oče vam daje resnični kruh iz nebes. Božji kruh je namreč tisti, ki prihaja
iz nebes in daje svetu življenje.« (Janez 6:32-33). Ustavimo se tukaj.
Kaj je Božji kruh? Jezus.
Se spomnite, kaj je rekla žena
Kanaanka? : »In
glej, prišla je kánaanska žena iz tistih krajev in vpila: »Gospod, Davidov sin,
usmili se me! Mojo hčer zelo mučijo demoni.« Vendar ji ni odgovoril niti
besede. Tedaj so pristopili njegovi učenci in ga prosili: »Odpravi jo, ker
vpije za nami.« Odgovoril je in dejal: »Poslan sem le k izgubljenim ovcam
Izraelove hiše.« Prišla je, padla predenj in rekla: »Gospod, pomagaj mi!« Odgovoril
ji je in dejal: »Ni lepo jemati kruh otrokom in ga metati psom.« Ona pa je
rekla: »Tako je, Gospod, pa vendar tudi psi jedo od drobtinic, ki padajo z mize
njihovih gospodarjev.« Tedaj je Jezus odgovoril. Rekel ji je: »O žena, velika
je tvoja vera! Zgodi naj se ti, kakor želiš!« In njena hči je ozdravela tisto
uro. (Matej 15:22-28).
Jezus ji je govoril, da ji ne
more dati kruh, ki pripada otrokom. Vemo, da je kruh Jezus. Kdo so otroci? Mi
smo otroci. Torej Jezus je naš kruh. Toda On je govoril o ozdravljenju. Ko je
rekel ženski . . . je ona rekla, da hoče svojo hčerko osvobojeno. On pa ji je
odgovoril, da ni prav, da da kruh otrok psom.
Torej govorila sta o osvobajanju,
tukaj pa je Jezus rekel: »Jaz sem ta kruh.«
Torej ozdravljenje ni metoda. To je
oseba. Dojemate? Če nam je dal Jezusa.
In pravi spet drugje: »
»On ni prizanesel lastnemu Sinu, temveč ga
je dal za nas vse. Kako nam torej ne bo z njim tudi vsega podaril?« (Rimljanom 8:32).
VIDITE, OZDRAVLJENI STE BILI, KO STE
SPREJELI JEZUSA (BILI NA NOVO ROJENI).
Zato je to pretekli čas. Dojemate? Vi ste
že ozdravljeni. Če vi sedaj pravite: »Waw, nisem vedel tega, lahko
sedaj rečete: »Prav,
verujem to.« Lahko ste ozdravljeni sedaj, tu, kjer sedite. Vidite, želim dati vse od
sebe, da bi bili ozdravljeni, še preden položim svoje roke na vas.
Kajti, če moram položiti roke na
vas, boste odšli in rekli: »O, moram oditi na srečanje Curry-a Blake-a, naslednjič, ko pride. Toda če vam
lahko prinesem Jezusa, če vas lahko pripeljem do tega, da se povežete z Njim,
in da ste ozdravljeni tukaj, kjer sedaj sedite, boste odšli od tukaj in boste
govorili o Jezusu, ne pa o Curry-ju Blake-u. Amen!
TO JE KLJUČ. Jaz nisem vaš
posrednik. Dojemate? Jezus je vaš posrednik. Jezus je to, in vi ga imate. Zato
želim, da vas Jezus dotakne tu, kjer ste, ker če se vas lahko dotakne Jezus,
potem boste vedeli kako ga dati drugim ljudem. Če pa se vas moram dotakniti
jaz, potem boste vi poskušali, da ljudi povežete z menoj. Amen!
Rekel sem vam; »Nisem prišel
sem, da bi bil človek«. Naredil
bom to. Toda jaz poskušam, da vi zrastete, tako da boste vi lahko bili »človek«
za nekoga drugega. Amen!
In tukaj pravi; do tu vas želim
privesti. »Božji
kruh je namreč tisti, ki prihaja iz nebes in daje svetu življenje.« In potem mu odgovorijo njegovi učenci: Tedaj
so mu rekli: »Gospod, vselej nam daj tega kruha!« Jezus jim je dejal: »Jaz sem
kruh življenja. Kdor pride k meni, gotovo ne bo lačen, in kdor vame veruje,
gotovo nikoli ne bo žejen. Toda rekel sem vam, da ste me celo videli, in vendar
ne verujete.« (Janez 6:33-36).
Ali nismo o tem govorili malo
prej? Rekel je: Če boste pili od te vode . . . . ne boste nikoli lačni in
žejni.
Torej dal sem vam dva odlomka, na
izjavah dveh ali treh prič, naj stoji. (5 Mojzesova knjiga 19:15). Dal sem vam
dva enostavna odlomka, kjer je sam Jezus rekel: Nikoli ne boste žejni in nikoli ne boste
lačni, ko boste enkrat pili od Božjega Duha, kar pomeni, ko boste ponovno
rojeni in boste prejeli Njegovega duha.
Torej, če ste na novo rojeni in
imate Svetega Duha, vam ni potrebno nikoli več reči, da ste lačni ali žejni,
zato ker to govori: »Jaz sem tvoj otrok, ti pa me nisi izpolnil.« Ljudje
pravijo: »Seveda, ampak pri Mateju pravi, da je potrebno da smo lačni in žejni
po Njegovi pravičnosti. Da, to morate delati. Bodite lačni in žejni, da bi bili
izpolnjeni. Toda ko ste enkrat izpolnjeni, niste več lačni in žejni.
Ne morete biti lačni in žejni, po tem, ko
ste izpolnjeni. Ko ste izpolnjeni, če ste še vedno lačni in žejni pravičnosti,
pridite h Kristusu. Ko enkrat to naredite, postanete Kristusova pravičnost.
Pravičnost Boga v Kristusu. Izpolnjeni ste. V tem trenutku več niste lačni in
si več ne prizadevate prejeti pravičnost. Vi jo že imate, ker ste ponovno
rojeni. Niste več žejni in lačni. Prenehajte govoriti to. Lakoto in žejo
obrnite v gorečnost.
Imate gorečnost za Boga, gorite
za Bogom in pravite: »Hočem več Boga.« Ne, ne želite. Želite manj sebe. Verujte
mi. Vsi to želijo. Vsi želijo isto. Vsi želijo manj vas.
Torej ključ je, umreti. Ne gre za
to: »O, Bog, daj mi več tega in tistega. Bog, dotakni me.« Ne, ne, ne, Gre za
to: »O, Bog, pokaži mi, kje bi moral umreti sebi. Pokaži mi, kje bi moral
umreti. Če mi pokažeš, kje moram umreti, bom umrl temu in potem boš lahko Ti
bolje živel skozi mene,« namesto, da imamo gorečnost za Boga, namesto da
prosjačimo pred Bogom in govorimo tako, da zveni, kakor da nam ni še nič dal.
Amen! Vidite to?
Torej ni vam potrebno prosjačiti za mesom. Če
želite meso, je to zelo enostavno; POJDITE IN IZVRŠUJTE – DELUJTE SKOZI BESEDO.
Amen!
Video ima podnapise v Srbskem jeziku:
Ni komentarjev:
Objavite komentar