PRIČEVANJA

25. mar. 2022

Curry Blake - USPOSABLJANJE ZA BOŽANSKO OZDRAVLJENJE - 17/17

 


Curry Blake

 

Usposabljanje za Božansko ozdravljenje


17/17




 

 

Upam, da ste uživali v teh poslednjih treh dneh. Jaz sigurno sem. Lepo je bilo podeliti Besedo z vami. Bili ste zelo dojemljivi. Zares smo uživali. Hvala vam. Veselim se ponovnemu prihodu, kakor sem vam rekel že na začetku seminarja. Verujem, da je to šele začetek premika Boga v južni Avstraliji in po celotni Avstraliji. Toda resnica je, Bog se lahko premika le, če se ljudje premikajo. Zato, če želite premik Boga, morate biti vi premik Boga. Amen!

 

Zato morate nadaljevati v tem, morate nadaljevati in iti naprej. Vprašali so nas, ali se želimo povezati z vami, ali ne. Vprašal vas bom zelo na hitro. Ali ste izpolnili papirje z vašimi kontaktnimi podatki, da želite biti povezani, vključeni v to, vendar še niste predali obrazcev. Če jih imate pri sebi, jih izpolnite in nam jih na koncu seminarja predajte. V kontaktu bomo z vami. In še nekaj vas želim vprašati, preden začnemo.

 

Omenjali smo te male skupine, to, kar mi imenujemo »skupine za življenje«, kar so skupine ljudi, ki so poučeni, da služijo in učijo Božjo Besedo, da služijo ljudem v tem mestu. To je običajno kakor neka majhna celica, takšen tip skupine. Običajno okoli 6, 8, do 10 ljudi v svojih hišah. Koliki od vas mislite, da bi bili lahko vključeni, ali da obiskujejo takšno srečanje na tedenski bazi, ali da ste zainteresirani, da ste gostitelj takšnega srečanja, da prihajate na takšno srečanje, ali da ste gostitelj?

 

Dvignite svoje roke. Prav. Vidim vas. Enco, vidiš to? Vsi poznate Enca. Ali ni tako? Tam je v vogalu. Če ste dvignili roko in se odločili, da bi bili vključeni, vas prosim, da se v tem večeru, preden odidete, javite Encu, mu povejte, da ste dvignili roko in da se želite vključiti in mi vas bomo zabeležili in vključili v to. V redu? To je zelo pomembna odločitev. Ne morem dovolj naglasiti tega. Zato, če želite biti v »skupini za življenje«, ali želite biti gostitelj, v obeh primerih se zglasite pri bratu Encu.

 

Mi vas bomo vključili in z vami podelili še več podrobnosti. Sedaj samo to. Želim imeti okvirno predstavo o tem, kaj bomo tukaj imeli. Običajno, ko vidite to, lahko približno vidite s kom boste delali, kaj se bo dogajalo, in kako bo šlo naprej. Samo to sem želel vedeti. V redu. Hvala.

 

Če imate Sveta pisma, jih pripravite in če imate priročnik ga odprite na poglavju 3. Pogledali bomo Božansko ozdravljenje v Jezusovi odkupitvi. Božansko ozdravljenje je v Jezusovi odkupitvi.

 

Tukaj se nahajata dve vrsti ljudi; tisti, ki jim je dobro in tisti, ki so bolni. Če ste bili na poučevanju, potem bomo nadaljevali s poučevanjem še naprej. Ne bomo vztrajali do pozne ure, toda želim to podeliti z vami, ker je od vsega, kar smo se že učili in učili smo se o mnogih podrobnostih, o mnogih delih, mnogih stvareh, vendar morate dojeti, da če vam ne morem dokazati, da je ozdravljenje v Jezusovi odkupitvi, če vam ne morem dokazati, da je On plačal za ozdravljenje vsake osebe, potem nikoli ne boste mogli moliti molitev vere, za svoje ozdravljenje, ali za ozdravljenje nekoga drugega. Vedno boste ugibali in se spraševali, ali je Božja volja, da ste ozdravljeni, ali ne.

 

Če pa vam lahko dokažem, da je Jezus plačal za vaše ozdravljenje, in za ozdravljenje vsake osebe, potem se vprašanje, ali je, ali ni Božja volja da ste ozdravljen, ne postavlja več. Potem ostaja samo še vprašanje vaše vztrajnosti, da se to konča, da se ozdravljenje udejanji, materializira. Amen!

 

Če niste bili na poučevanjih, temveč ste danes prišli zaradi ozdravljenja, je tudi to v redu. Vsekakor ste dobrodošli, da slišite, kaj bom nocoj govoril, toda ne naslanjamo se na vas, da bi imeli obvezno vero za ozdravljenje. Učili smo in proučevali Božjo Besedo, in smo prišli do spoznanja, da imamo lahko mi vero za vas. Zato danes, če vam je potrebno ozdravljenje, bomo imeli vero za vas.

 

ČE IMATE VERO, JE TO ČUDOVITO. NE ODRECITE SE JI.  DRŽITE SE JE.

TODA ČE JE NIMATE ZASE, JO BOMO MI IMELI ZA VAS.

 

Obstaja neka izjava. Danes smo govorili o maziljenju. Govorili smo o tem, da je Božja sila nad vami. Govorili smo o tem, da se občuti ali ne občuti, ali je Duh nad vami, ali ne. Pokazal sem vam, kako Samson ni mogel občutiti kdaj ga je Gospodov Duh zapustil, ker ni bilo občutka, povezanega s silo.

 

In tukaj nekdo razmišlja, ker je postavil vprašanje, dobro vprašanje, ker smo izjavili, da ni obvezno, da kar koli občutite.

 

On je napisal:

Toda Jezus je občutil moč, ko se je žena, ki je krvavela, dotaknila roba njegovega oblačila, in je občutil, kako gre moč iz Njega.

 

To je dobro vprašanje. Toda razlika je v tem, ker ta žena, ki se ga je dotaknila, medtem, ko je šel mimo nje, On ni vedel, kdo ona je. Nič ni vedel o njej. Ni vedel da bo ona prišla do njega, ali karkoli drugega. In ona je potegnila to moč iz njega.

 

Vidite, ko služite, delajte, obrnite se k temu in lahko boste občutili ali ne. Toda če gre nekdo mimo vas in zgrabi rob vašega oblačila, in si prizadeva izvleče Božjo moč iz vas, boste to verjetno občutili, ker to, kar se bo dogajalo se takrat ne dogaja z vami. Dojemate? V tem je razlika. Toda ko služite je to, to, kar delate.

 

TOREJ VI SLUŽITE PO VERI IN NE PO OBČUTKU.

 

Dojemate to? Zato je to tako. Pravzaprav od vseh ozdravljenj, ki jih je naredil Jezus, se za nekatera govori, da je ozdravil množice ljudi, in da jih je vse ozdravil: »Da je ozdravil VSE, KI SO BILI POTREBNI OZDRAVLJENJA. (Luka 9:11).

 

To je bila precej velika množica ljudi. In od vseh teh ozdravljenj je to edinkrat, da se govori o tem, da je On karkoli občutil. Ali ni tako? Ne moremo graditi doktrine na osnovi nečesa, kar se je zgodilo samo enkrat. Dojemate. Vse mora biti potrjeno z izjavami dveh ali treh prič. (dveh ali treh stihov iz Božje Besede.) Amen!

 

Želel sem to samo poudariti.

 

Upam, da ste našli poglavje 3 v priročniku, Če nimate priročnika, in če želite sami spremljati to, bomo šli na dva ali na tri mesta; Na Psalm 103 in na Izaija 53 in verjetno bomo odšli še do Mateja 8. To sem vam povedal v naprej, da boste lahko poiskali, oziroma si zabeležili to.

 

Toda najprej bom citiral 1 Petrovo pismo 2:24. Ni vam potrebno obvezno iti tja.

»Sam je na svojem telesu ponesel naše grehe na les, da bi mi grehom odmrli in živeli za pravičnost. Po njegovih ranah ste bili ozdravljeni.« (1 Petrovo pismo 2:24).

 

Dajem vam samo nekatere ideje kam bomo odšli, in če dobim priložnost, vam bom povedal, kako sem izvedel za dejstvo, da ne občutite maziljenja – to, kar včasih poimenujemo maziljenje.

 

Najprej, obstajajo tri stvari, ki so jih osebe, ki so bile kdaj koli uporabljene, predvsem na področju ozdravljenja, razumele in poznale. Na splošno:

 

1. vedele so za oblast. Imele so neko predstavo o Jezusovi oblasti in da morajo delovati v tej oblasti.

 

2. da je odvisno tudi od Svetega Duha, zavedajoč se, da je Sveti Duh ta, ki pravzaprav izvrši ozdravljenje.

 

3. razumele so, da ozdravljenje leži v Jezusovi odkupitvi in da je za ozdravljenje vsake osebe že plačano. Zelo malo ljudi močno deluje v ozdravljenju, brez razumevanja, da ozdravljenje leži v Jezusovi odkupitvi.

 

Tukaj želimo pogledati nekaj stvari.

 

Prebral vam bom iz skripte, toda želim vam prebrati tudi iz Svetega pisma. Pravzaprav, najprej vam bom prebral to mesto v poglavju 3, toda vrnite se na 83 stran svojega priročnika. Zapomnite si to mesto v poglavju 3 v priročniku. Vrnili se bomo tja. Prebral vam jih bom, da boste videli neke dokaze.

 

Na tej 83 strani priročnika je osebni spomin, ki ga je zapisal Gordon Lindsay. Tukaj John G. Lake nima povezave s tem. On nima nobene povezave z vašim ozdravljenjem na sploh. John G. Lake ni umrl za vaše ozdravljenje. On je bil človek, toda razumel je ozdravljenje in od tu smo se skozi njegovo učenje veliko naučili o ozdravljenju.

 

Vse, kar je naredil je bilo, da je rekel, da je Sveto pismo resnica in pokazal na nekatere stvari iz Svetega pisma. Torej to ni bila neka čudna in neobičajna stvar.

 

In tukaj na strani 83 beremo to, kar je rekel Gordon Lindsay o Dr Lake-u: »Bilo bi podcenjujoče reči, da je bila služba Johna G. Lake-a običajna. Imel je posebno sposobnost, da ustvari vero v svojih poslušalcih. Njegovi so-služabniki, ki so delovali pod njegovim vodstvom, so kmalu spoznali, da so imeli službo vere, ki je izhajala iz ozdravljenj presenetljive vrste.« To je zelo dobro, ko lahko sedite in poslušate nekoga in dobite vero za to, in potem začenjate videti izjemne manifestacije Božjega Duha v svoji službi. To je dobra stvar.

 

Rekel je: »Kadar je bilo nemogoče Dr. Lake-u, da osebno služi velikemu številu ljudi, ki so iskali njegove usluge, je imel običajno majhno skupino Božjih sodelavcev – laikov, in delavcev, ki so se imenovali »tehniki Božanskega ozdravljenja«, ki so bili poučeni v tem, kar vi veste sedaj, ker to je to, kar sem učil ta teden. Oni so delali z njim, da so se odzvali pozivom, da bi dosegli to, kar on ni mogel doseči.

 

Eden od prvih spominov tega pisca, je bila ženska, ki je bila v trenutku ozdravljena, kot rezultat molitev enega od Božjih delavcev, dr. Lake-a. Torej ne dr. Lake, ampak človek, ki je delal pod njegovim vodstvom.

 

Ta ženska je bila gospa Wots. Bila je soproga pomembnega uslužbenca lokalne cerkve. Ta ženska je bila resno bolna in zdravniki so se odločali, da je njeno edino upanje, hitra operacija. In stroški te operacije bi bili daleč iznad tedanjih družinskih, finančnih  zmožnosti.

 

Toda v obupu, je mož šel v lokalno banko in se dogovoril za posojilo, da bi plačal stroške operacije za svojo ženo. Medtem je mati Gordonna Lindsay-a, ki je imela veliko vero v Božansko ozdravljenje, začutila potrebo, da moli za to družino.

 

Odšla je k bolni ženski in jo opogumila, da veruje Bogu za njeno ozdravljenje. Toda cerkev te žene je učila proti Božanskemu ozdravljenju, in pravzaprav, tudi sama ženska ni imela nikakršnega interesa za to učenje. Toda kakor se pogosto zgodi, ko se nekdo sooči s težko boleznijo, ali smrtjo, je naklonjen temu, da spremeni svoje poglede. Ženska je smatrala, da mora ponuditi molitev za njeno ozdravljenje.

 

Mati Gordona Lindsay-a se je usedla na sledeči vlak za Portland, v upanju, da bi prepričala dr. Lake-a, da pride, in da moli za to bolno žensko. Toda ko je prišla tja, on ni mogel oditi z njo, in ker je bila potreba nujna, je mati zahtevala, da odide nekdo drugi od Božjih sodelavcev.

 

In sedaj prisluhnite opisu tega človeka, ker zares, ko sem začel to brati, sem dojel, kako mi je všeč ta človek. »Dober brat, ki je odšel z materjo Gordona Lindsay-a, ni imel toliko znanja o obnašanju v družbi. Pravzaprav je bil precej grob pridigar, in težko bi se lahko reklo, da je bil uglajen služitelj.«

 

Ko sem to prebral, mi je postal ta človek simpatičen. Lahko rečem, da mi je všeč.

 

»Toda njegova vera v Boga je bila močna, čeprav je uporabljal precej oster, neceremonialen način ukvarjanja z bolniki in ustvarjal rezultate, čeprav je njegov manirizem včasih užalil ljudi posebnega okusa.«

 

Verjetno dobivate predstavo, kakšen je moral biti ta človek. »Ko sta mati in pridigar prišla k bolnici in ko je on dobil priložnost, da pogleda njeno kritično stanje, ni izgubljal časa s tem, da bi ji ne povedal, da je bila bolezen delo satana.«

 

Lahko si predstavljate, da to ni naletelo na dobro reakcijo. In ta ženska je bila soproga pomembnega služabnika v cerkvi, in verjetno družbeno na dobrem mestu, da so jo ljubili, da so si mislili o njej dobro, ona pa je bila bolna. In ta pridigar pride, jo pogleda in reče: » O, ti imaš hudiča.«

 

Bodite prepričani, da to ni bilo dobro sprejeto. »Potem, ko je dal ženski neka navodila, je začel preklinjati bolezen z močnim in prodornim glasom, ki se je prenašal po celotni hiši. Potem pa je precej grobo rekel ženski, da je bila ozdravljena, in da naj vstane iz postelje.«

 

Očitno je, da ona po občutkih ni vedela, da je bila  že ozdravljena. Toda on je rekel, da je ozdravljena. Ženska je najprej oklevala, da naredi to, kar ji je rekel, da naredi, da vstane iz postelje, vseeno pa se je bala, da bi bila neposlušna. Očitno je imel človek, ki je molil zanjo nek vpliv nanjo (mogoče, ker je bil precej grob). Očitno je ona mislila, da bi bilo bolj nevarno ne poslušati njega, kakor ne poslušati bolezen ali satana.

 

»Na kratko, bala se je ne poslušati, zato je naredila, kar ji je bilo rečeno, vstala je iz postelje, in na svoje veliko veselje odkrila, da je ozdravljena.« Veste, ni občutila, da je ozdravela.« Ni občutila, da je ozdravljena. Bila je ozdravljena, ne da bi vedela, da je ozdravljena. In njena radost je bila velika.

 

Pastor lokalne cerkve, je v tem času zelo nasprotoval tej službi ozdravljanja. Toda ta čudež je bil prvi korak k temu, da se prepriča v njegovo resničnost. Na koncu, koncev se je prepričal v  Svetopisemske osnove ozdravljenja, in tudi on sam je prejel pomembno ozdravljenje zase.« Nekaj piše o tem tudi tukaj.

 

Bankir, ki je možu te ženske dal posojilo za operacijo njegove žene, je bil zelo presenečen, ko je nekaj dni kasneje videl moža, ki je prišel na banko, da mu  vrne denar. To je bilo zanj tako veliko pričevanje, in to pričevanje je povzročilo, da so se mnogi v skupnosti začudili nad tem.

 

Metoda, ki je bila uporabljena in doseženi rezultati, so dali službi Johna G. Lake-a ugled, ki ga je dosegel tudi preko tega čudeža.  To ni bil niti sam John G. Lake, ampak nekdo drugi. Pravzaprav je bil tako običajen človek, da si niso zabeležili niti njegovega imena, imena Božjega služabnika-laika, ki je to naredil. Tako bi tudi moralo biti.

 

Na naslednji strani je pismo, ki ga je napisal dr. Lake leta 1911 iz Južne Afrike. Torej to je bilo leto 1911. Mi pa smo sedaj skoraj leta 2011, kar je 100 let kasneje. Pazite na to, kaj pravi tukaj. Ne bom vse bral, toda želim prebrati del tega. To je na spodnji polovici prve strani.

 

Tu pravi: »Slavimo Boga, ki se premika, močno, stabilno, in jasno. Spomnil sem se, da vam napišem to pričevanje gospa Anderson, ki se pojavlja v 'Triumfu vere'. To je bilten. Nimam kopije pisma, ki sem ga nedavno napisal misijonarju, pod imenom Huwer, v Walparize-ju, Chile, na temo Božanskega ozdravljenja, kar uteleša to, kar smatram, za skrivnost agresivne službe ozdravljenja, ki jo Binkoštni premik Južne Afrike, prikazuje.«

 

Torej on je napisal pismo, v katerem se govori o skrivnosti tega, kar so delali. Ko sem to prebral, sem pomislil; »Kje je pismo?« Želim to pismo. Želim vedeti katera je ta skrivnost. In odkril sem da je on napisal skrivnost v tem pismu, ker pravi: »Ne vem, ali ti bom lahko poslal kopijo tega pisma v tem času, toda pripravil sem kopijo, da bi ti jo poslal.«

 

Pravi: »Čutim, sestra, da gre ta služba korak naprej v odnosu na tisto v čemer na splošno, binkoštno gibanje dela. Z drugimi besedami, vidim več sile, kakor jo ima povprečna binkoštna cerkev. In Bog mi je globoko položil na dušo, da predstavim to posebno fazo prakticiranja oblasti Jezusa Kristusa.«

 

Ste slišali to? Torej govori nam skrivnost. Glejte. »In da je skrivnost našega uspeha, tukaj, v tej službi.« In povedal je kaj je to. »Ker je učenje naših delavcev, da prakticirajo oblast Boga skozi Svetega Duha in da je On že postavljen v njihove duše, ko jih je krstil v Duhu.« Ste dojeli to? »Skrivnost je v tem, da učim svoje sodelavce, da Ga že imajo.«

 

Ali ni to, to, kar ste poslušali v tem tednu? In pravi dalje: »Medtem ostale veje tega dela še vedno sledijo staro smer posredovanja za bolnega.« Z drugimi besedami, še vedno prosijo Boga, da pride in naredi, kar je že naredil. In on pravi: »Mi to več ne delamo.«

 

In pravi naprej: »Mi molimo, da Bog pride in ozdravi, kot v starih časih,  medtem ko gledamo v Njegovo obličje, verujoč, da nas je krstil v Svetem Duhu, in da smo skozi ta krst prejeli Božjo moč, da lahko zapovedujemo v imenu Jezusa Kristusa, da satan in njegova dela odidejo.« Ali ni to, to, kar ste poslušali ta teden?

 

»Toda vseeno, draga sestra, obstajajo primeri, ko Bog daje duha posredovanja, celo za bolne, po nas.« Rekel sem vam, ko nismo tam in jih ne moremo videti v živo,  molimo in gremo preko življenja.

 

Spomnite se? Iznad življenja. (Zastopate tako dolgo, da gresta s tem preko potrebe, ki jo ima človek. Iznad njegove potrebe).

 

»Prepričan sem, da je skrivnost boljšega posredovanja za bolne, v prakticiranju Božje oblasti nad hudičem in njegovimi boleznimi.«

 

»Kako vstopiti v binkoštno gibanje, ki bo službo ozdravljanja odvedlo milje daleč, v odnosu na to, kjer je delala do sedaj.«

 

To je napisal brat Lake pred 100 leti. Toda cerkev to nikoli ni dojela in nikoli ni odšla milje naprej v odnosu na to, kar je bilo takrat. Pravzaprav, cerkev je precej na istem nivoju, ali še na nižjem, kakor je opisano v tem pismu pred 100 leti. Cerkev še naprej dela to, kar je on rekel, da naj ne delajo. Torej je cerkev nazadovala. Torej cerkev ni napredovala, temveč nazadovala glede na to, kar je bilo takrat, pred 100 leti.

 

»Njegovo ime; skozi vero v Njegovo ime, je naredil tega človeka močnega.« Citira en odlomek, ki sem ga bral v tem tednu.  In pravi naprej: »Skozi ozdravljenje nekega mladeniča iz Detroita, Michigan, v vašem »Domu vere«, Bufallo, sem se prvič zainteresiral za to službo. Toda mnogo let kasneje, skozi učenje Johna Aleksandra Dowie-ja, sem to zares dojel, tako, da mi je znanje te službe postalo resnično.«

 

»Toda šele po tem, ko sem prejel krst v Svetem Duhu, ko je Božja oblast vstopila v mojo dušo, me je to prisililo, da zapovedujem boleznim in satanu, da odidejo, še preden posredujem pri Gospodu, da jih odnese, kakor sem to delal prej.«

 

Spet lahko rečem; ali ni to tisto, kar ste poslušali ves ta teden?

 

Torej, povedal je celotno skrivnost, vse, kar je delal, in razkril razlog, zaradi katerega je imel ves ta uspeh v ozdravljenju in o tem, o čemer tukaj govori, ste bili vi poučeni v tem tednu. Zato ni nobenega razloga zakaj to ne bi delovalo tudi za vas.

 

In še poslednje, na sledeči strani, o čemer John G. Lake govori. Pokazal vam bom iz Izaija 53. To je najpomembnejše.:

 

KAKO VSTOPITI V BOŽJO VOLJO?

 

Obstajata dve stopnji vstopanja v Božjo voljo.

 

a.     Prva faza je predajanje vaše volje, da bi izvrševali Božjo voljo.«  To se imenuje

»ponovno se roditi.« To pomeni biti na novo rojen. To je predajanje vaše volje, da bi izvrševali Božjo voljo.

 

»Predstava mnogih ljudi o tem, da se izvršuje Božja volja je, da se postane ne-entiteta.« (NIHČE). Z drugimi besedam, to ne pomeni, da vi samo izpraznite sebe in dopustite, da Bog dela karkoli želi. To ni svetopisemsko. »Božji ideal ni, da bo upravljal z vami kakor s strojem, in da bi se premikali kakor nek mehanizem.

 

b.      Druga faza je prepoznavanje sebe kot Božjega sina (hčer) in

slušabnika ljudem. Mislim, da je najčudovitejši prikaz te resnice, ki nam jo Bog lahko da, v dejstvu, da nam je dal Svetega Duha, da bi Ga (mi) koristili za Boga.

 

To je nasprotno temu, kakor to večina ljudi vidi.

 

Večina ljudi pravi: »Daje nam Svetega Duha, da bi bili lahko koriščeni, (uporabljeni za Boga.« On pa pravi: »Ne, On vam daje Svetega Duham da lahko uporabljate Svetega Duha za Boga.« Bodite pozorni: »Na primer, Gospod pravi, da bomo polagali roke na bolne in oni si bodo opomogli, (bodo ozdraveli). Toda če ne polagamo rok, na nikogar, oni ne bodo ozdraveli. Če imate vero, če verujete, da imate Svetega Duha, da bi bili lahko uporabljeni od Njega in za Njega,  bodo vaše roke in vaše srce  pripravljeni storiti to.«

 

Zelo žalostno je, da mora Bog oditi na specialno misijo, da ulovi duše tistih, ki že imajo v sebi Svetega Duha, da se bojuje z njimi, da bi jih 'prisilil', da nekaj naredijo Zanj. To je zelo žalostno.  

 

Obstaja Biblijska šola v Ohio-u kjer so čakali na neprenehnih molitvenih srečanjih, devet mesecev, da bi prejeli darove Svetega Duha. Rekel sem jim, da je to je slišati kakor redni sestanki oživitve, o katerih poslušamo danes, ko se srečamo, pademo na svoje obličje in kličemo Boga devet mesecev, ali leto dni, ali kolikor pač.

 

Rekel sem jim: »Zdi se mi, če boste ostali tako deset let, in devet mesecev, boste izpustili darove Svetega Duha, toda če boste vzeli plašč in odšli ven, na ulico, ter uporabili to, kar vam je Bog že dal, da blagoslovite druge, vam bo dal več.«

 

Ali ni to to, kar smo poslušali ta teden? To, kar vam želim tukaj pokazati je, da to, kar dobivate, je prava stvar. Amen!

Želim vam nekaj razložiti. Če imate Sveto pismo, pojdite do Marka 16; hitro. Ne skrbite. Prišli bomo do tam, kamor smo namenjeni. Ni mi potrebno mnogo, da vam povem, da je ozdravljenje v Jezusovi odkupitvi. Želim vam samo nekaj pokazati nekaj stvari, da vam to dokažem. Marko 16 je zelo pomemben.

 

Poslušajte sedaj. V glavnem govorim ljudem, ki so prešli poučevanje. Tistim kateri ste bolni in katerim je nocoj potrebno ozdravljenje, vam niti ne govorim, v tem trenutku. Dobrodošli ste da poslušate, toda to ni tisto, kar bi vi morali vedeti. To je tisto, kar morajo vedeti tisti, ki vam bodo služili. Prepričan sem, da želite, da bodo popolnoma poučeni glede tega. Amen!

 

Marko 16:20: »Oni pa so šli in povsod oznanjali in Gospod je z njimi sodeloval ter besedo potrjeval z znamenji, ki so jih spremljala.«

 

Omenili smo to pred nekaj dnevi, vendar nismo vstopali v to. O tem govori, ali ne? Ali pravi tudi vaše Sveto pismo, da je tako?

 

Sedaj bodite pozorni. Rekel je, da bodo verniki polagali roke na bolne in bolni bodo ozdraveli.

 

In sedaj pazite. Ko položite roko na bolnega, imate vi že Svetega Duha v sebi, Božjo moč v vas, če ste Božji sinovi in hčere. Ko položite roke na bolnega, lahko Sveti Duh dela skozi vas. Dojemate to?  Sveti Duh ne bo delal brez vas in ne bo šel pred vami. Sveti Duh čaka, da vi položite roke na bolnega, ker ko položite roke in se bolni okrepi – ozdravi, kdo je obnovil bolnega? Sveti Duh. On je opravil delo. Ali ni tako.

 

VI NE MORETE OZDRAVLJATI. SVETI DUH OZDRAVLJA.

TODA SVETI DUH ČAKA, DA VI POLOŽITE ROKE.

VI MORATE PRVI POLOŽITI ROKE IN POTEM

JIH LAHKO SVETI DUH DOTAKNE.

 

Je tako prav? In s tem On dela znamenja konkretnega ozdravljenja. Torej prvi korak – kaj naredimo najprej?

 

1). Položite roke na bolnika. (MI)

 

2).  Oni so ozdravljeni. (SVETI DUH)

 

Kako bodo ozdravljeni? Po Svetem Duhu. Torej vi ste prvi korak. Sveti Duh je drugi korak. Ali ni tako? Sveti Duh ni prvi korak. Sveti Duh čaka na vas, da vi naredite prvi korak.

 

In sedaj poslušajte to. Bodite pozorni. »Pridigali so povsod in Gospod je delal z njimi. Svojo Besedo je potrjeval z znamenji in čudeži, ki so sledili.« Kaj delajo ZNAMENJA? Sledijo. To pomeni, da ne odhajajo. Ne spremljate vi znamenj, ampak ZNAMENJA spremljajo vas.

 

KDO DELA ZNAMENJA? KDO DELA, DA SE DOGAJAJO ZNAMENJA?

SVETI DUH. SVETI DUHA DELA, DA SE DOGAJAJO ZNAMENJA IN DELA,

DA SE ZGODIJO OZDRAVLJENJA.

 

Če Sveti Duh dela, da se zgodijo znamenja in da vas spremljajo, in če je Sveti Duh tisti, ki dela, da se zgodijo znamenja. . . . . Vem, da se ponavljam in to delam namerno. Ne mislite, da sem izgubil tok misli.

 

Torej vi polagate roke, znamenja vas spremljajo, Svet Duh dela znamenja, Sveti Duh vas spremlja, ko polagate roke. Ali je to pravilno?

 

Zato je prvi korak, VI POLAGATE ROKE.

In drugi korak, SVETI DUH OZDRAVLJA.

 

To pomeni, če vas spremljajo znamenja in če Sveti Duh dela ta znamenja, in vas spremljajo znamenja, potem kdo spremlja vas? Sveti Duh. Ne spremljate vi v Svetega Duha, On spremlja vas.  Ali ni tako?

 

Vi pa pravite: »Mi bomo samo spremljali Svetega Duha.« Ne bo tako. Pridigali boste Evangelij, polagali boste roke na bolne in Sveti Duh čaka na vas, da to delate. On vas spremlja zato, ker On dela, da se zgodijo znamenja in da znamenja spremljajo vas in pridiganje Besede.

 

Do sedaj imate v osnovi, PRIDIGANJE, imate POLAGANJE ROK, in potem SE POJAVLJA SVETI DUH. Amen!

 

TOREJ NE SPREMLJATE VI SVETEGA DUHA. ON SPREMLJA VAS. ZAKAJ? ZATO KER JE ON DAN VAM.

 

»Toda prejeli boste moč, ko bo Sveti Duh prišel nad vas, in boste moje priče v Jeruzalemu in po vsej Judeji in Samariji ter do skrajnih mej sveta.« (Apostolska dela 1:8). Amen!

 

Poskušam vam pokazati v kakšni edinosti ste z Njim. Vi se naslanjate na Njega, toda On čaka na vas. Dojemate? Vi se naslanjate na Njega, in On čaka na vas. Ne čakate vi Nanj. Ne sledite vi Njemu. Vi ste vodeni z Duhom, kar pomeni, da ste vodeni z Njegovo naravo in karakterjem, da On dela, kar vi delate.

 

To vas vodi do tega, da delate, kar delate. Toda On vas pravzaprav spremlja, zato, ker On mora delati znamenja, o katerih vi pridigate.  Ste to dojeli?

 

Naj vam dam primer.

 

Enkrat sem pridigal v South Bendu, Indiana. Tam je bila tovarna avtomobilov. Vstopili smo v to ogromno tovarno. Morali smo se vzpenjati po stopnicah, da smo lahko prišli do male sobe na vrhu. In ko smo vstopili tja, je tam sedel samo en človek. V sobi je imel klimatsko napravo. Vse je bilo lepo urejeno. Človeku je bilo lepo. Ni se znojil, ni naporno delal, ni se mu bilo potrebno mnogo naprezati, samo sedel je tam in malo premikal roke.

 

Vstopili smo in on je rekel: »Hej, kako ste?« Imel je nekaj stvari tam. Videti so bile kakor naprava za igranje igric. To stvar je imel v roki. Bil je v tej mali sobici, vse naokrog, pod njim,  pa je bil ogromen prostor. Tam so bile karoserije, avtomobili, povsod po celotni hali.

 

Sedel ja tam in samo premikal to ročko, sem ter tja. In ta velika roka je bila izpod te ročke, kot neki žerjav. Premaknil bi ga, ga spustil do avtomobila, premaknil ročko, da ga je zgrabila in ga premaknila drugam. In tako je vse usmerjal in delal s to malo ročko.

 

Roka žerjava, ki jo je usmerjal z ročko, je bila ogromna. Zgrabila bi avto, in premaknil bi ročko, da bi dvignil 1360 kilogramov. Nato ga je premaknil drugam in počasi spustil na drugo mesto. Nič se ni znojil ob tem delu. Delal je z lahkoto in z majhnimi premiki. Premikal je 1300 kilogramov, samo z dvema prstoma. Ste dojeli to?

 

Če bi šel v dvorano in hotel premakniti ta avto, mi nebi uspelo. Torej človek tega nikakor nebi mogel narediti s svojo lastno pomočjo, kar je naredil s pomočnikom; strojem. Stroj ni nič naredil sam. Žerjav se ni premikal sam. Vse, kar je ta žerjav delal, dojemite to; je bilo, da je okrepil namere operaterja. To je za nas Sveti Duh. To On dela. Bog želi, da se telesa ljudi uredijo. On ve, da mi to ne moremo narediti sami. Zato nam daje Pomočnika. In to kar dela Pomočnik je, da okrepi naše namere.

 

Pa pravite: »Mislil sem, da so to Božje namere.« Saj so.

 

Božja namera je, da bi bili vsi ozdravljeni. Toda On okrepi naše konkretne namere, ko polagamo roke na posamezne ljudi. Ste dojeli to? To je vam Sveti Duh. On je vaš pomočnik. Problem je, ker vi ne želite Pomočnika. Vi želite, da On sam to dela. Nikoli in nikjer ne boste našli, da je On delavec.

 

»Postanite uresničevalci besede in ne le poslušalci, ki sami sebe varajo.« (Jakob 1:22),

 

 Bodite uresničevalci besede in On vam bo dal Pomočnika. Ne pravi, da vam bo dal delavca, in da je vaše delo, da pomagate delavcu. Ni tako. Vidite, zato se ne dogajajo stvari v cerkvi. Zamenjali smo mesta.

 

MI SMO DELAVCI. SVETI DUH JE POMOČNIK. Toda namesto tega mi poskušamo, pomagati Bogu in Njega narediti za delavca mi pa samo poskušamo pomagati Njemu. Pomočnik nam ne more pomagati, če mi ne delamo. Posel Pomočnika je, da pomaga nam. Vaše delo je, da delate. Medtem, ko vi delate, vam Pomočnik pomaga.

 

ČE VI NE BOSTE PRIPRAVLJENI DELATI,

NITI VAM NITI BOLNEMU, POMOČNIK (SVETI DUH),

NE MORE POMAGATI.

 

Naš problem je, da želimo Bogu pomagati. Želimo, da je vse pravilno, vse popolno, da bi bilo Bogu lažje. Elija ni delal tako. (1 Kraljev 18). Elija je imel opravka z Baalovimi preroki, ki so vsi skakali in vpili okoli njega, in poskušali priklicati ogenj, na oltar, in poskušali vse mogoče, da bi pomagali svojemu bogu.

 

Elija jih je opazoval, in se je začel norčevati iz njih. »Zakaj ne vpijete bolj na glas, mogoče je odšel vaš bog na počitek.« Preberite to. »Mogoče je šel vaš bog na toaleto.« Ni bil ravno duhoven s temi besedami. Ni bil vljuden. Ne, on se je tem ljudem smejal in rekel: »Zakaj ne vpijete glasneje?« Norčuje se iz njih. In na koncu so odnehali in on jim je rekel: »Poglejte kaj bomo naredili.«

 

»Ali vidite ta oltar, oltar preko katerega so oni poskusili priklicati ogenj. Pojdite in prinesite vodo. Polijte jo po drveh. Pojdite jo še enkrat iskat. Prinesite je še več, še več, ponovno in ponovno. Naj se drva dobro razmočijo z vodo.« Naredil je vse, kar je bilo mogoče, da bi naredil stvar za Boga še težje, da bi še težje zanetil ogenj, na teh razmočenih drveh. Še več, vode je bilo toliko, da je bil ves jarek okoli oltarja poln vode.

 

Ni prižgal šibice in rekel: »Bog, glej, jaz sem prižgal šibico, Ti pa zapihaj in ogenj se bo razplamtel.« Ni tega naredil. Ne, rekel je, prinesite še več vode. Bogu je otežil Njegovo delo. Pokazal vam bom to.

 

Vidite, vi poskušate pomagati Bogu, toda Elija je rekel: »Otežimo Bogu. Bolj kot mu bomo otežili delo, večjo slavo bo dobil, ko se bo to zgodilo.

 

Mi pa delamo ravno nasprotno, olajšujemo mu delo. Zakaj? Zato, ker mislimo, da je Njegova roka prekratka, in mislimo, da mu je potrebna pomoč. To pa razkriva, da nimamo resnične vere Vanj.

 

Resnica je, da Bogu ni potrebna vaša pomoč. Njemu je potrebno, da ste POSLUŠNI, da naredite kar je potrebno narediti, in ko boste to delali, bo On poslal Pomočnika, da bo vam pomagal. Zato prenehajte pomagati Bogu. Delajte, kar bi morali delati in potem vam bo Pomočnik pomagal v tem, kar vi ne morete narediti. Amen!

 

Mi vemo, da je delo Pomočnika večje, kakor naše delo. Naš del je zelo majhen. Mi smo samo poslušni in delamo, kar nam je On rekel, da delamo. Pomočnik pa je tisti, ki naredi, da se stvari zgodijo.

 

Vidite? Ali ni enostavno? To bomo danes delali.

 

Pojdite do priročnika – poglavje 3, stran 21. Želim, da se samo na hitro dotaknemo nekaterih stvari. Psalm 103:2: »Slávi, moja duša, Gospoda, ne pozabi nobenega dejanja njega.« To je zapoved.

 

Ali ste opazili, David se je vedno pogovarjal s svojo dušo. Govoril je: »Slavi moja duša Gospoda.« Mi to pojemo kakor pesem in to je resnično lepa pesem. In to je bil Davidov Psalm. David je to uporabljal, da se je pogovarjal s samim seboj o Bogu. In rekel ji je: »Duša moja, ti boš blagoslavljala Gospoda, duša moja, blagoslovi ga.« Vidite, on ni samo pel neko lepo pesem. Imel je razlog za to, da jo je pel.

Toda on je rekel: »Slávi, moja duša, Gospoda, ne pozabi nobenega dejanja njega.«  Ne pozabi nobenega dejanja Njega.

 

Bodite pozorni sedaj. In potem našteva Njegova dejanja:

ki odpušča vso tvojo krivdo,

ki ozdravlja vse tvoje bolezni,

ki iz jame rešuje tvoje življenje,

ki te krona z dobroto in usmiljenjem,

ki tvoja leta nasičuje z dobrinami;

kakor orlu se obnavlja tvoja mladost.

(Psalm 103:3-5).

 

Koliko krivde? »Vso«. Pomeni to res vso, ali samo nekatera? Ali obstajajo katera krivda, ki ni odpuščena? Prav. To je bilo slabo. (Slab odziv poslušalcev).

 

»Ki ozdravlja VSE tvoje bolezni.« Koliko bolezni? »VseAli obstajajo bolezni, ki jih Bog ne more, ali noče ozdraviti? »Ne.«

 

Sedaj morate dojeti. V ZDA imam knjigo, leta 1863 smo bili sredi državljanske vojne. Ne bom vstopal v mnoge podrobnosti, toda dosti tega, kar ste slišali o tej državljanski vojni, celo to, kar ste slišali v ZDA, če ste bili tam – ni resnica. Veste, zmagovalci pišejo knjige o zgodovini. Jaz sem iz Juga. Imamo malo različen pogled na to. Najprej, lahko rečete, da so lagali, ko so pisali o tem, ker ni bilo ničesar, kar bi se lahko imenovalo »civilna vojna.« Ali ni tako? V vojni ni ničesar civilnega. To vam lahko samo pove, da nekdo od vsega začetka laže. V tem času je Sever izgubil večino od svojih bitk,  Jug pa jih je večino odbijal. Potrebno jim je bilo mnogo novih ljudi. In tako se je Abraham Linkoln odločil, da vstane in napiše odlok; to kar se imenuje »Proklamacija emancipacije«, in v njej je navedel, da se osvobaja vse sužnje južno od tega kar so imenovali Mayson – Dixon linija. Rekel je, osvobajamo vse sužnje uporniških držav.

 

Morate si zapomniti, da so bile vse uporniške države, južnjaške države. Razglasile so svojo lastno državo. In tako on vstaja in pravi: »Vsak suženj teh drugih držav, nad katerimi nimamo nikakršne oblasti, vsakega sužnja iz teh južnjaških držav, danes vas osvobajano. To je bilo nekaj zelo velikega iz njegove strani. Ni osvobodil sužnjev iz Severnih držav, ampak samo sužnje iz Južnih držav. Kasneje so to ratificirali, kar je povzročilo, da nihče ni več mogel posedovati sužnjev, in da so vsi ljudje v osnovi ustvarjeni enaki.

 

Ko je to rekel, od tistega trenutka, ko je to rekel, je postalo ilegalno, da ostane ali postane katera koli oseba,  suženj. Ali ni tako? Za to je šlo v Proklamaciji o emancipaciji, da proglasi za ilegalno, posedovanje sužnjev.

 

Takrat je to vstopilo v knjige, v pravne knjige, postalo je zakon v ZDA, da so vsi ljudje ustvarjeni enaki. Zanimiva stvar je bila, da ljudje niso zares postali enaki do leta 1963. Ali ni tako?  Čeprav je bil to od takrat zakon, ki ga je dal zapisati Abraham Linkoln, 1863 leta. 100 let je obstajal zakon, da so vsi ljudje svobodni in enaki, toda niso dojeli svoje enakosti do leta 1963, ko je en človek vstal in rekel: »Imam sanje.« In začeli so marširati, skozi miren odpor. In šele po tem, ko so začeli to, kar se je imenovalo »Premik za državljanske pravice«, se je to začelo dejansko udejanjati. Zakaj so morali to delati. Ali niso bili svobodni? Bili so, toda niso dojeli svobode.

 

Toda kar se je tikalo zakona, in kar se je tikalo oblasti, so bili tehnično, po zakonu svobodni.  Toda tega niso dojeli 100 let. Sto let so bili svobodni, toda nihče ni živel te svobode. Šele po 100 letih je ljudem presedlo vse skupaj, da ne živijo po zakonu, in po ugodnostih zakona, ki jim je bil dan, pred 100 leti.

 

In sedaj poglejmo to iz duhovnega stališča. Pred 2000 leti (glede na leta, ko je Curry pridigal to pridigo – danes bi rekli pred 2021 leti), je bil Jezus povzdignjen na križ,  razširil roke in rekel: »Dokončano je.« V tem trenutku je bila to Njegova Proklamacija o emancipaciji, izrečena za vse ljudi. V tem trenutku, v tem času, za vse naše grehe.

 

Toda pred tem je bil bičan. Bodite pozorni, vi niste ozdravljeni zaradi Jezusovega križanja. Odrešeni ste in grehi so vam odpuščeni zaradi križanja, toda ozdravljeni ste po Njegovih ranah, ki jih je sprejel nase v času bičanja. Pred križanjem so mu bile na tem podstavku za bičanje, nanesene rane, ob bičanja.

 

In sedaj vam želim povedati to, ker vam poskušam nekaj pokazati. Vem, da mi vedno povezujemo to dvoje: »Ki odpušča vso tvojo krivdo, ki ozdravlja vse tvoje bolezni.« Res je napisano eden za drugim, toda želim vam pokazati – obstajata pravzaprav dve ločeni stvari.

 

Ko je odšel Jezus k Pilatu prvič, ko so ga odvedli k Pilatu, je: Pilat je rekel vélikim duhovnikom in množici: »Nobene krivde ne najdem na tem človeku.« (Luka 23:4). Toda farizeji se z njegovo odločitvijo niso strinjali. In potem se je Pilat odločil, da ga bičajo, kaznujejo. Če ste videli film »Pasijon«, ste dobili dobro predstavo o tem, kakšno je videti takšno bičanje. Bilo je strašno, in iskreno vam povem, skozi ta film niste videli pravo mero tega grozodejstva in trpljenja.

 

V Svetem pismu piše, da smo »po Njegovih ranah ozdravljeni.« Beseda »rane« v KJV Bibliji je v množini. Toda če pogledate originalno Grščino, in tudi v hebrejščini stihe iz Izaije 53, je beseda »rane« v ednini. Rana. »Po Njegovi rani ste ozdravljeni.«

 

Mi vemo, da je prejel več kakor eno rano, toda po hebrejski tradiciji, če je oseba bila bičana in če je bilo na njegovem hrbtu več kot 1 inča (25,4 mm), neprizadetega mesta, ste to morali imenovati »rane.« V množini. Če pa je bilo ne-ranjenega mesa na hrbtu manj kakor 1 inča, kjerkoli na telesu, kjer so bile te rane, potem se je smatralo, da je to bila  »rana.«

 

Zato dejstvo, da se reče »rana«, v ednini, pomeni, da ni bilo na Jezusovem hrbtu niti 1 inče (manj kot 25,4 mm), ki ni bilo ranjeno z bičem, potrgano, krvaveče, presekano, za naše ozdravljenje. Tako zelo je bil poškodovan. Saj pravi v Svetem pismu:

 

»Pognal je kakor mladika pred njim, kakor korenika iz suhe zemlje. Ni imel podobe ne lepote, da bi ga hoteli videti, ne zunanjosti, da bi si ga želeli.« (Izaija 53:2).

 

Njegovo telo je bilo tako iznakaženo, da je bila celotna njegova podoba iznakažena, tako da niste mogli reči, da je to kar vidite, človek. Po Njegovi RANI smo bili ozdravljeni. B I L I – pretekli čas. Jezus je naredil nekaj, kar je določilo vaše ozdravljenje, čeprav ste se rodili daleč po tem dogodku.

 

Dojemite to, ker zato vam to prinašam. Ko je Jezus nosil te rane, ko je bil bičan, tako, kot je bil, in to, kar je to naredilo v tistem trenutku, je bila »Proklamacija za emancipacijo,« za nas. In ko je to prevzel nase, ko je bil ranjen zaradi naših prestopkov, strt zaradi naših krivd in smo bili po njegovih ranah ozdravljeni, želim, da to dojamete. Ko je to naredil in naredil je to enkrat za vselej, za vsakega človeka, ki se je rodil po tem dejanju bičanja in križanja, je priskrbel za nas vse, da bi nam bilo dobro.

 

Uporabljene so besede KULA, nemoč in MOLOP, kar dobesedno pomeni NEMOČI IN BOLEZNI. Pokazal vam bom to. Ali je to naredil samo za tiste, ki so umrli in kateri so živeli na zemlji v Njegovem času, ali pred tem? Ali je odnesel grehe in bolezni tudi vseh tistih, ki so se rodili kasneje, ali danes?

 

To pomeni, da ni nosil teh ran samo za ljudi, ki so bili bolni v času Njegovega življenja, temveč za vse tiste, ki bodo prišli kasneje, po Njegovi smrti na križu. Amen!

 

Torej, če je ponesel naše grehe (VSE NAŠE GREHE), in če je ponesel VSE NAŠE BOLEZNI, preko svojih ran, potem uganite, kaj to pomeni?

 

ČE VAM NI POTREBNO ŽIVETI V GREHIH, KER JIH JE JEZUS ODNESEL NA KRIŽ, IN ČE JE NAPAČNO ŽIVETI V GREHIH, POTEM JE PRAV TAKO NAPAČNO ŽIVETI V BOLEZNIH. KER TO, KAR JE JEZUS NAREDIL Z ENIM, JE NAREDIL TUDI Z DRUGIM.

 

In če sprejmete to, se morate odločiti, da je to resnica, ki deluje tudi za vas.

 

Binkoštniki mnogokrat; pravim binkoštniki, karizmatiki, kakor koli jih želite imenovati, verjeli smo v ozdravljenje, toda delali smo z ljudmi in so nam govorili, da ozdravljenje ni tako pomembno. Govorijo, da je odrešenje veliko bolj pomembno; najpomembnejše. To je v bistvu res, razen če niste bolni in zaradi tega ne umrete. Ko ste bolni in umirate, je precej pomembno da bi bili ozdravljeni, posebno, če še niste odrešeni. Želite, da bi bili odrešeni, da bi dlje živeli, in da bi lahko delali z njimi.

 

Ljudje pa pravijo: »Kaj je pomembnejše? Izberite eno od teh. Ali je to odrešenje ali ozdravljenje?« Toda kdo pravi, da morate izbrati eno od obeh? Oboje vam enako pripada. Vidite, satan je edini, ki bi vas rad prisilili, da izberete samo eno opcijo, čeprav vam pripada oboje; odrešenje in ozdravljenje. In mnoge je prepričal v to.

 

Vedno smo govorili: »V redu, to ni velika stvar, ne bomo se prepirali okoli tega, če oni ne verujejo v ozdravljenje. Toda stvar je v tem, če pogledate Izaija 53,4:

 

»V resnici je nosil naše bolezni, naložil si je naše bolečine, mi pa smo ga imeli za zadetega, udarjenega od Boga in ponižanega.«

 

In vi pravite: »Jaz sem mislil, da je Jezus ponesel samo naše nemoči in bolezni, ne pa tudi naše bolečine in žalost. Bolečine in žalost pomeni dobesedno nemoč in bolezen. Dokazal vam bom to čez nekaj trenutkov.

 

Tu je uporabljena je beseda »poneo« in Hebrejska beseda za »poneo« je »nasa« in ko se reče da je ponesel naše žalosti, je hebrejska beseda za »nositi« »sabal«. To so različne besede, ampak so pravzaprav sinonimi. In če poiščete definicije je to zelo enostavno. Obe besedi pomenita popolnoma isto. In to pomeni to: »Ponesti kot kazen za drugega, tako da drugi ne mora sam tega prenašati.«

 

Ali ni to, to, kar je Jezus naredil z našimi grehi? Nosil je naše grehe kot kazen tako da jih nam ni potrebno nositi. Ali ni tako? Ali ni to osnova Evangelija in osnova odrešenja?

 

Nesmiselno je, da bi vseeno malo pogrešili, da bi Jezus prenašal več greha, vas bi pa to naredilo za boljšo osebo zato, ker vi nosite nekaj od greha, ki ga je Jezus nosil za vas. Ne delajte tega. To bi zvenelo prav smešno. Lahko storite bolje od tega. Toda grešiti bi bilo neumno.

Z boleznijo je ista stvar, ker kar je naredil z grehom, je naredil z boleznijo. Tukaj je dokaz. Torej tu se govori o žalosti in žalovanju, kar so nemoči in bolezni. Pri Mateju 8 se prav o tem govori. Toda če greste do 11 in 12 stiha, se na koncu stiha 11 pravi:

 

»Za muko svoje duše bo videl luč, se sitil, s svojim spoznanjem bo moj pravični služabnik opravičil številne, njihove krivde bo naložil nase. Zato mu bom številne dal v delež, mogočne bo delil kot plen, ker je dal svoje življenje v smrt in bil prištet med prestopnike, nosil pa je grehe številnih in prosil za prestopnike.« (Izaija 53:11-12)

 

Beseda »odnesti« je tam »sabal«, ista beseda, za »nositi«. Uporablja se ista beseda.

 

Torej če se v stihu Izaija 53:4 govori o »nositi« in »odnesti«, »nasa« in »sabal«, naše krivde, »sabal«, pomeni to, da karkoli je naredil z našimi krivdami, je naredil tudi z našimi boleznimi. Ali ni tako?

 

Poglejmo še enkrat Izaija 53:12: »Zato mu bom številne dal v delež, mogočne bo delil kot plen, ker je dal svoje življenje v smrt in bil prištet med prestopnike, nosil pa je grehe številnih in prosil za prestopnike.«

 

Tudi tukaj imamo obe besedi, »nasa« in »sabal.« Nosil pa je grehe številnih, kot kazen. Iste besede so uporabljene tudi v stihu 4 za naše nemoči in bolezni.

 

TOREJ, ALI JE NAREDIL OBOJE, ALI PA NI NAREDIL NIČ OD TEGA.

 

Vi pa pravite: »Verujem, da je odnesel moje grehe, ne verujem pa, da je odnesel moje bolezni.« Ne vem kakšno pravico imate to reči? Ker vi spreminjate pismo. Pismo pravi, da karkoli je naredil z našimi grehi in krivdami, je naredil tudi z našimi nemočmi in boleznimi. Torej, morate izbrati. Ali verujete, da je odnesel naše grehe in naše bolezni, ali verujete; poslušajte sedaj pazljivo, ker če ne verujete da je odnesel naše nemoči, ste še vedno v svojih grehih. (Neodrešeni). Ker če ni nosil vaše nemoči, potem ni nosil niti vaših grehov. Dojemate?

 

V preteklih časih smo bili vedno fini: »No, ja, v redu je, tudi če se ne veruje.« Ne, ni v redu. Pismo je zelo jasno. Človek, ki se je imenoval T. J. Mekrosen, ki je bil briljanten poznavalec Grškega in Hebrejskega jezika, je rekel to, o Božanskem ozdravljenju in odkupitvi. Rekel je: »Za vsako osebo, za vsakega poznavalca Besede, ki pravi, da fizično ozdravljenje ni vključeno v Jezusovi odkupitvi, to dokazuje, da on, ali ni poznavalec Besede, ker ne ve o čem govori, in laže namerno.«

 

Zato vam danes to govorim, po Pismu iz Izaije 53. In če želite še en dokaz, pojdimo še do Matej 8. In jaz sem popolnoma prepričan in pričakujem, da bodo ljudje ozdravljeni že medtem, ko to govorim, ker medtem, ko pridigam, ni nobenega razloga, da nebi bili ozdravljeni, medtem, ko poslušate Besedo, ki se oznanja.

 

Ozdravljanje je življenje in zdravje vašemu telesu, vašim kostem. Beseda, ki izhaja, ki se izgovarja, ozdravlja. Ni vam potrebno čakati, da spustim svoje roke na vas, ali kdorkoli drugi. Samo bodite svobodni. Samo dojemite, da je to resnica. »On je nosil moje nemoči« in samo bodite svobodni. V tistem trenutku, ko v to začnete verovati, boste svobodni. Amen! Nič vam ni potrebno narediti. Samo verujte in ste svobodni.

 

In sedaj gremo k Matej 8: »Ko se je zvečerilo, so privedli k njemu veliko obsedenih. Z besedo je izgnal duhove in ozdravil  V S E  bolnike. Tako se je izpolnilo, kar je bilo rečeno po preroku Izaiju: On je odvzel naše slabosti in odnesel naše bolezni.« (Matej 8:16-17).

 

Z besedo je izgnal duhove in ozdravil vse bolnike. Zakaj? Ker se je tako izpolnilo, kar je bilo rečeno po preroku Izaiju: »On je odnesel naše slabosti in odnesel vse naše bolezni.«

 

Ko je Matej to citiral, je citiral Izaija 53:4. Dojemate to? Ko je Matej to citiral, je to citiral po Božanski inspiraciji in daje nam Božji komentar na Izaijo 53. On pravi, da to, kar je rekel Izaija je, da je nosil naše nemoči in bolezni. Torej karkoli je naredil z našimi grehi, je naredil tudi z našimi boleznimi, ker se prav to dokazuje, da je to imelo veze s fizičnimi boleznimi in je izpolnilo Besedo iz Izaije 53:4.

 

Ali veste zakaj je izpolnilo Izaijo? ZATO, KER JIH JE OZDRAVIL VSE. Torej, da bi bil Izaija 53 izpolnjen, jih je moral ozdraviti vse.

 

V 1 Petrovem pismu 2:24 piše: »Sam je na svojem telesu ponesel naše grehe na les, da bi mi grehom odmrli in živeli za pravičnost. Po njegovih ranah ste bili ozdravljeni.«

 

PO RANAH KOGA, STE BILI OZDRAVLJENI? TOREJ, ČE STE OZDRAVLJENI PO JEZUSOVIH RANAH, KDAJ JE PONESEL VAŠE BOLEZNI? PRED 2000 LETI. KDAJ STE BILI TOREJ TEHNIČNO OZDRAVLJENI? PRED 2000 LETI. ZAKAJ? KAR SE TIČE BOGA JE BIL ZAKON PRINESEN IN RAZGLAŠEN ŽE NA KRIŽU. KAR SE TIČE BOGA, JE BILA TO ŽE NAREJENA STVAR. TAKRAT SO BILI ŽE VSI RAZGLAŠENI ZA SVOBODNE IN OZDRAVLJENE. ZAKAJ? ZATO, KER JE JEZUS PONESEL NJIHOVE NEMOČI NA SVOJIH RANAH.

 

To je tako kakor s Proklamacijo o emancipaciji – vsi so bili razglašeni za svobodne od suženjstva, toda 100 let je bilo potrebno, da se je to udejanjilo v resnični realnosti.

 

In sedaj vas bom vprašal: »Koliko časa boste potrebovali za to vi?  Kdaj vam bo dosti vsega? Kdaj boste vstali in rekli, Imam sanje.«

 

Veste kaj ni v redu? Premik za »civilne pravice, se je začel, ko so neki ljudje vstopili v avtobus in rekli neki ženici, črnki naj vstane, ker se je en belec hotel usesti na njeno mesto. Ona pa je rekla: »Ne, ne bom se premaknila. Enako sem vredna kakor vsi drugi. Imam pravico sedeti tukaj, kakor kateri koli drugi.«  In iz tega se je to začelo: »Premik za državljanske pravice.« Zaradi ene male ženičke, zaradi tega, kar je izgovorila.

 

Razmislite o tem. Tukaj ne gre za to, kdo ste vi, ali kaj ste vi naredili ali kar koli drugega. Tukaj gre za to, da se vi odločite, da je zakon prinesen in razglašen. Ali ni tako? Morate se odločiti, da je to zakon, ki že velja. Božji zakon je, da ste po Njegovih ranah ozdravljeni. Amen!

 

Torej kdaj se boste vi odločili, da je to ŽE narejeno, tudi za vas.

 

Pridigal sem v Keniji, stal sem in pridigal tej mali cerkvi. Človek je stal poleg mene s kasetofonom in z mikrofonom v drugi roki. In on me je zaustavil in pritisnil na stop, obrnil kaseto in pritisnil record in jaz ga gledam in poskušam ugotoviti kaj dela. In potem opazim, da so tam  neke koze, ki so pravkar stekle preko prostora. Pritekle so skozi ena vrata in odšle skozi druga.  Gledam jih, nikoli še nisem videl kaj takšnega.  In kmalu za tem vstopijo otroci, ki so preganjali koze. In si mislim, kako naj obdržim pozornost.

 

In po tem razmišljam, kje sem se ustavil, kaj sem govoril in takoj, ko sem se vrnil na misel, se otroci vrnejo in koze so preganjale njih. Ne šalim se. Pravim vam, če me boste poskušali zmesti, vam bo to težko, ker sem vse to že preživel. Zelo malo stvari mi lahko odvleče pozornost. Zakaj? Zato ker je to najpomembnejša stvar, ki jo lahko delam. Ne more se mnogo tega zgoditi, kar bi mi odvrnilo pozornost. Iskreno mislim. Če bi tukaj nastal požar, bi večina od vas tekla ven, jaz pa bi nadaljeval s pridiganjem, dokler nebi odšla poslednja oseba. Zakaj? Zato, ker je to sporočilo tako zelo pomembno. Amen!

 

Pravzaprav, mogoče bi pred tem še ozdravil nekatere od vas, če bi nastal požar, ker bi mogoče vstali iz vozičkov in stekli ven. Mogoče bi takrat prvič dojeli, da to potrebujejo.
»Naj bo blagoslovljen Bog. Ozdravljen sem!«

 

Pripravljen sem iti naprej. Ali dojemate, da bi Jezus izpolnil Izaijo 53, jih  je moral ozdraviti vse.

 

Ko jemljete Gospodovo večerjo imate kaj? Sok, vino, vodo, kruh. Hvala Bogu, najprej jem kruh, ker si lahko zamislite, če pijete najprej sok, potem pa kruh, bi kašljali kruh do konca bogoslužja. Pojeste kruh in potem popijete vino (sok), ker morate imeti nekaj, da bi to spralo. Ali ni tako?

 

Toda če ne verujete, da ozdravljenje leži v odkupitvi, če ne verujete, da ste po Njegovih ranah ozdravljeni, zakaj potem zaužijete kruh? Ker veste, da sok predstavlja odpuščanje od grehov, skozi Njegovo žrtev na križu. Kaj pa predstavlja kruh? Vidite, tu pravi: »In vzel je kruh, se zahvalil, ga razlomil, jim ga dal in rekel: »To je moje telo, ki se daje za vas. To delajte v moj spomin.« (Luka 22:19).

 

In ljudje pravijo: »O, tu gre za Cerkev.« (Misleč s tem cerkev, Njegovo Telo).

 

Za vas imam novost. Cerkev ni bila nikoli zlomljena za vas. Ali ni tako? Cerkev ni bila zlomljena za vas. Jezusovo fizično telo je bilo zlomljeno za vaše fizično ozdravljenje, po Njegovih ranah.

 

Bili smo v Ki Monarhu, Virginija. Neka ženska je imela na vratu ogromno, res ogromno golšo. Tako veliko, da je nebi mogli zaobjeti z roko. Ogromna. Imeli smo Gospodovo večerjo. Podajal sem jim kruh (kreker), in vino, blagoslovil in jim rekel: Držite ga. In sedaj recite to z menoj: »Po Njegovih ranah sem bil ozdravljen. In prav sedaj, v imenu Jezusa Kristusa, prejemam svoje ozdravljenje. Njegovo telo je bilo zlomljeno zame, zato sprejemam svoje ozdravljenje, v Jezusovem imenu.« In rekel sem jim: »Sedaj zaužijte ta kruh.«

 

Ta ženska je dala ta kreker v usta, prav tako vsi ostali. Bila je tiho. Služba Gospodove večerje je vedno tiha.  Mogoče slišite grizljanje. Tiho, polno strahospoštovanja. In naenkrat ta žena vzklikne, pravzaprav zavpije, da nam je kri zledenela v žilah, ker to ni bilo normalno. Težko da kdaj slišite, da kdo vpije v času Gospodove večerje. Kajti vsi smo bili v tišini in v tihi molitvi, osredotočeni na uživanje krekerja in pitje vina.  Ona pa začne vpiti.

 

Gledamo od kod prihaja vpitje in jo vidimo nagnjeno h klopi, Poskušala je dihati. Poskušala je držati vrat in govorila: »Ne morem dihati. Ne morem dihati. Nekaj me duši.« In mi se sedaj pripravljamo, da izženemo to stvar iz nje. Mislimo si: »Ženska ima demona. Izgnali ga bomo.« In odidemo do nje, ona pa naenkrat dvigne glavo in reče: »Golša je odšla. Odšla je.« In videlo se je, da je imela višek kože kjer je bila prej golša, toda to je odšlo. In začela je dihati in vsi naenkrat so rekli: »Kaj se dogaja?«

 

In ona reče: »Ko sem vzela ta kruh, ta kreker in ko sem ga pojedla, se je pojavil Jezus. Iztegnil je roko, zgrabil to golšo in jo stisnil, dokler ni eksplodirala.«

 

Vsi so se začeli pogovarjati, gledali so jo. To ni bila povprečna Gospodova večerja. Mi še vedno držimo v rokah kozarce, in stojimo in jaz rečem: »Slava Gospodu!« Tedaj so vsi dojeli, da je to resnično.

 

Rekel sem, to je za opravičenje od greha. (Kelih). Ojoj, morali bi jih videti. Križali so se, sklapljali roke v položaj molitve, se postavili v položaj pobožnosti, zares so poskrbeli, da tega nebi jemali kar tako. Čutilo se je, da so se zavedali resničnosti Jezusa. Vseeno so bili kar nervozni.

 

Lahko bi vam povedal o mnogih pričevanjih, toda tukaj sem, da vam rečem, da je najpomembnejše okoli tega to. ČE OZDRAVLJENJE NI V ODKUPITVI, POTEM NIMAMO RESNIČNE OSNOVE ZA VERO. LAHKO SAMO UPAMO.

 

EDINI NAČIN, DA IMATE LAHKO RESNIČNO VERO V OZDRAVLJENJE JE, DA VERUJETE, DA JEZUS GOVORI RESNICO.

 

Veste kaj je čudovito? Ne bom mnogo govoril okoli tega, toda želim vam dati to.

 

Prvo ozdravljenje v Svetem pismu je v 1 Mojzesovi knjigi 17, ko je Abraham molil za Abiméleha, ki je bil poganski kralj, brezbožni kralj, in on je bil ozdravljen.

 

In potem gremo naprej. Zadnje ozdravljenje, preden je bil Jezus križan, se spomnite kaj je to bilo? Bilo je v Getsemanskem vrtu. To je bilo, ko so prišli po Jezusa, ko ga je Juda Iškarijot izdal s poljubom in je Peter odsekal uho enemu od teh ljudi, Malhu. Jezus pa je položil roko nanj in mu ozdravil uho. Pravzaprav mu je obnovil odsekan uhelj.

 

In sedaj se bom malo ustavil in vas vprašal:

 

»NA KATERI OSNOVI SMO MI OZDRAVLJENI? ALI PO VERI, ALI PO NJEGOVIH RANAH?«

 

»Po Njegovih ranah.«

 

Da, to je prava osnova. Vera je metoda, odnosno sredstvo, da mi sodelujemo pri tem. Toda prava osnova našega ozdravljenja je, PO NJEGOVIH RANAH.

 

To je naša prava osnova. Amen! In sedaj, ČE SO NJEGOVE RANE TE, KI DAJEJO OSNOVO ZA OZDRAVLJENJE, KAKO SO SE ODVIJALA VSA TA OZDRAVLJENJA, OD  ABIMÉLEHA DO MALHA? KER ON DO TAKRAT ŠE NI NASE PREVZEL NAŠIH BOLEZNI IN ZADOBIL RAN OD BIČANJA.

 

Kaj je to, ko dobite nekaj, kar plačate kasneje. Kako se to imenuje? Posojilo. Veste kako so v starih časih imenovali kredit? Dobra vera. Dal ti bom ta kredit. Dal ti ga bom v dobri veri. Kaj to pomeni? Dal ti bom sedaj in verujem ti, da boš sigurno plačal kasneje.

 

Zakaj mislite, da se vera tolikokrat omenja v evangelijih? V Evangelijih se mnogokrat poimenuje beseda vera, in prav tako v Apostolskih delih. Vidite, samo enkrat in še takrat je napačno uporabljeno, se to omenja drugje. Toda zares ne vidite, da se kjerkoli drugje, po Evangelijih, omenja vera. Toda v evangelijih je Jezus rekel: »Po tvoji veri. Naj ti bo po tvoji veri.« To je vera. Vedno je omenjal vero, toda kasneje tega ne vidite.

 

V PISMIH TEGA NE VIDITE. PAVEL NI NIKJER NIKOMUR REKEL: »IMEJ VERO.« ZAKAJ? ZATO, KER JE GOVORIL  VERNIKOM. TO POMENI, DA SE PREDPOSTAVLJA, DA  VERNIKI ŽE VERUJEJO BOGU. 

 

Nikoli niste bili opogumljani, da bi imeli vero. Domneva se, da že verujete Bogu.

 

Toda razmislite o tem. Če je vse ozdravljenje osnovano na ranah, vsa ta ozdravljenja pa so bila pred ranami, ki jih je Jezus prevzel nase ob bičanju, potem so bila vsa ta ozdravljenja na posojilo – kredit. Ali ni tako?

 

In sedaj. Posojilo vam je potrebno samo preden plačate nekaj. Ali ni tako?

 

Na primer, če odidem in nakažem denar na vaš bančni račun, koliko vere je potem potrebno, da izpišete ček zanj? Niti malo. Ali ni tako? Ne šele po tem, ko vam dam potrdilo in rečem: »Glej, to je denar, ki sem ga nakazal na tvoj bančni račun.«

 

In vi pogledate in rečete: »Res je, to je m0ja banka in moj račun. Ali boste imeli težave, če napišete ček, zanj? Ne, ker ste dobili potrdilo ki potrjuje, da je denar tam, in za to, da je denar tam, vam ni potrebna vera. Zakaj? Zato ker je dejstvo, da je denar že tam. Za to ni potrebna vera. Dejstvo je, da je denar na vašem računu. Za to, da verujete v dejstvo, ni potrebna vera. Ali ni tako? Ali je potrebna vera, da se veruje v dejstvo?  Ne, ker je to dejstvo.

 

Naj vas vprašam nekaj. Ali je Jezus nosil rane? »Da.« Potem je to dejstvo. Ali je to dejstvo? Publika »Da.« Potem, zakaj vas skrbi, ali imate vero, ali ne, za dejstvo, če je to že dejstvo.«

 

Naj vas vprašam, prav sedaj pomislite na svoje ime. Katero je vaše ime? Ni vam treba povedati imena. Vi ga poznate. In sedaj, ali je vaše ime dejstvo? Kako lahko to dokažem? Če vprašam: »Katero je tvoje ime?« Kako naj to dokažem? Mogoče da pogledam rojstni list, vozniško dovoljenje, osebno izkaznico, nekaj takšnega. Z drugimi besedami, da bi veroval v to, ni dovolj, da mi samo poveste, razen če vas res dobro poznam. Potem bi vam lahko verjel na besedo.

 

Toda če to res želim vedeti in to prepričljivo, moram to videti nekje napisano. Ker če vas ne poznam dobro, bi se mi lahko zlagali. Toda če je napisano, nekaj takšnega, na primer, posebno če je to osebni dokument, bi to verjel. Ali ni tako?

 

IN SVETO PISMO, ALI JE LAHKO KAJ BOLJ VERODOSTOJNEGA KAKOR JE BESEDA BOGA? NAPISANO JE. ZATO, ČE MI REČETE, JAZ NISEM OZDRAVLJEN, TE BOM POGLEDAL IN REKEL: »PROSIM TE, PRENEHAJ SE ŠALITI Z MANO. TUKAJ PIŠE, DA SI. DA SI PO NJEGOVIH RANAH OZDRAVLJEN. NE MOREŠ REČI, DA NISI OZDRAVLJEN. TUKAJ PIŠE, DA SI.«

 

Dojemate to?  Največja izjava dvoma in ne-verovanja ki jo boste kdaj koli slišali je: »Bog me bo ozdravil.« Zato ker v Svetem pismu ni »ČE, ampak, da že »JE.« Razglašeno je že. Svobodni ste, ozdravljeni ste.

 

ZAKAJ? ZATO, KER NI ČE AMPAK ŽE JE.

 

Svobodni ste. Razumete to? To je vaša Proklamacija o emancipaciji. Prav tukaj, v Svetem pismu. Morali bi ga pogledati in reči: »Ho, ho!«

 

I potem rečete: »Glej satan; demon raka, tebi govorim, demon raka, glej, tukaj piše, da sem ozdravljen in ti mi ne moreš nič več lagati. Zato oprosti, toda moral se boš izseliti. Moraš se spakirati in izseliti. Amen!

 

Ali dojemate kako lahko je to? Vi pa pravite: »Verjemite mi, razumem, toda lahko je tebi, ki si dobrega zdravja.«

 

Vem, najhuje je biti sredi tega, ko imate bolečine in probleme. Da, očitno. Zato vam poskušam to dati, preden zbolite. Ko se bo to izgradilo v vas, ne boste ponovno obolevali in lahko je ostati dobro. Dejstvo je, da bi morali vedno biti dobro.

 

Jezus je umrl, da bi vam bilo dobro. Pa pravite: »Ne mislim, da je Jezus toliko vključen v moje fizično ozdravljenje. Kaj potem delate tukaj? Ali ste prepričani, da ste zainteresirani za to? Potrošili ste veliko denarja, ko ste poskušali ozdraveti. Potrošili ste veliko časa, da to uredite.

 

TOREJ KLJUČ TUKAJ JE, DA MORATE DOJETI, KDO STE IN KAJ JE V VAS, KAJ JE NAREJENO ZA VAS. AMEN!

 

 

In sedaj vas želim vprašati, koliko vas je bilo na poučevanju? Poglejte kaj bomo sedaj delali. Dobra številka. Koliko vas v tem tednu ni bilo na poučevanju? Da vidim roke.

 

Koliki od vas ne boste več dvigovali roke ne glede na to, kaj vas vprašam? Glejte ga. Vedno obstaja nekdo. Nič ne bom delal, sigurno. Samo sprašujem se, ker želim vedeti koliko ljudi je, kakšno je stanje glede ljudi. Gre za to, da vem, za katere ljudi je potrebno moliti, katerim je potrebna molitev.

 

In sedaj, če ste bili na poučevanju in vam je potrebno ozdravljenje, je tudi to v redu. Ker najboljši način, da bi bili ozdravljeni je, da služite nekom drugemu za njegovo ozdravljenje. Ker Sveto pismo pravi, da naj molimo eni za druge, da bi bili ozdravljeni. To je dober način, da se to naredi.

 

»Zato izpovedujte grehe drug drugemu in molíte drug za drugega, da boste ozdravljeni. Veliko moč ima dejavna molitev pravičnega.« (Jakob 5:16).

 

Če ste bili na poučevanju in vam ozdravljenje ni potrebno, je to čudovito. Lahko boste samo služili.

 

Glejte kaj bomo naredili. Razni načini obstajajo na katere lahko molimo. In medtem, ko boste odhajali ven in to delali pogosteje, boste našli različne načine, kako moliti, in to bo delovalo za vas. Zato vam ne poskušam reči: »Delajte na ta in ta način.« Jaz to samo rečem, v tem večeru. To je zato, da bi začeli. Ni definitivno, da mora biti vedno tako. To je samo za začetek. Zelo je enostavno.

 

Vse, kar želim, da naredite je, da bomo medtem ko bomo delali šli; ljudje, ki bodo služili, ki bodo molili, in jaz se bom tudi pridružil in molil za ljudi. Če ste prišli in želite, da položim roke na vas, bom to naredil. S tem nimam problema.

 

Toda, tudi drugi ljudje bodo polagali roke na vas, ker sem jih učil in poučeval in oni želijo trenirati na vas. Prav? Zato gremo sedaj na prakso. Upam, da vas ne moti, če zdravnik trenira na vas? Poskusimo to.

 

Poglejte kaj bomo naredili.  Vi, kateri boste služili, prerazporedili vas bomo v vrsto in poskušali bomo narediti tako, da bodo moški molili za moške in ženske za ženske. Ni potrebno, da je vedno tako, vendar je tako najbolje narediti. Zato bomo v tem večeru tako delali.

 

Zato, ko boste vstali, vas bomo razvrstili in ko se boste soočili z ljudmi, za katere boste molili, potem tehnično, vi ne boste molili za njih. Vi boste govorili njihovemu telesu, govorili tej bolezni, kar koli imajo, in boste zapovedali, da odide.

 

In sedaj si zapomnite dve stvari. Poslušajte, cepidlačil bom okoli tega, ker če ne bom, boste tukaj vso noč. Zato bom natančen in zahteven okoli tega.

 

1). To ni čas za druženje. To ni čas da vstopate v diskusijo, zgodbo, pogovor, nič od tega. Tukaj ste samo z enim namenom – da opravite delo za Kraljestvo. V redu?

 

Ne pogovarjajte se, ne diskutirajte, in podobno. Delajte svoje delo, bodite močni, bodite direktni, opravite svoje delo.

 

Odšli boste k osebi, bodite spoštljivi. Rokujte se, na kratko se pogovorite in rekli boste: »Pozdravljen. Moje ime je . . .« In vi boste prav tako povedali svoje ime, in potem, ko boste izvedeli za njegovo ime, to ne bo z namenom, da ga boste lahko ozdravili, temveč da bi bili spoštljivi. Vedno imate čas biti spoštljivi. Amen! Torej spoštljivi boste in potem boste rekli: »S čim se bomo ukvarjali tukaj? Katera je vaša situacija oziroma problem, vaša bolezen.«

 

Dajemo vam nekaj različnih načinov, kako to reči. Želim, da izveste, kaj ni v redu.

 

In, ko vas oni vprašajo, kaj ni v redu pri vas, naj tisti, ki želijo da se za njih moli, to povedo na kratko. Dojemate?  Ne briga me, če so tisti, ki molijo za vas tudi zdravniki. Danes zvečer niso. Danes, v tem večeru smo tehniki Božanskega ozdravljenja. Smo verniki, ki služimo bolnim. Zato nas ne zanima vaša medicinska zgodovina, ker bi to trajalo predolgo. In kaj bi se zgodilo? Zavleklo bi se.

 

Ne govorite tako: »Začelo se je, ko sem imel dve leti . . . .« In potem boste šli skozi to in ko boste končali, boste prešli iz sočutja v sočustvovanje, in to nas bo odpeljalo, od vere, ker bomo slišali vse vaše probleme in bomo končali govoreč: »Joj, to je pa res slabo, človek ubogi. Verjamem, da ti je zelo težko.« In ne boste naredili ničesar.

 

Zato se držimo tega, recite, kar je pomembno reči, in najdite izvor problema. In ko utrdite v čem je problem, potem recite: »To je problem.«

 

In sedaj, ko vam to povedo, je to kar želimo sledeče.

 

a)    Ime, če je diagnosticirano. (Ime bolezni)

Samo povejte ime. Ne gre za to, da nam to nekaj pomeni, ker verjetno ne bomo niti vedeli, kaj to je. Samo želimo ime, da imamo nekaj, na kar se usmerimo. In če ne poznate imena - diagnoze, če ni diagnosticirano, in vi ne veste ime, potem nam dajte neke od simptomov; dva, tri štiri simptome, nekaj takšnega.

 

In če vi rečete: »Ne razumete, imam ducat stvari, ki pri meni ne delujejo, kot je prav. Če so dve ali tri stvari, jim samo recite, da je to kup stvari. Torej dve, tri, štiri stvari. Ko to naredite, če vam to povedo, da imajo dve, tri štiri ali več stvari, potem vam to pove sledeče: »To je duh nemoči. Brez kančka dvoma. To je to.« Zato, če oni rečejo: »To je to, in to, in to, in to, vam ni potrebno imenovati vsega tega.«

 

Lahko rečete temu: »Duh nemoči.«

 

Sedaj poslušajte, da boste videli razliko. Ko jim govorite, vi ne govorite osebi. Vi govorite bolezni. Ona vas bo poslušala. Mogoče mi boste rekli: »To je nekaj najbolj norega, kar sem kdaj koli slišal – govoriti bolezni. Zakaj bi moral govoriti bolezni?

 

Verjemite, niti blizu ni tako noro, kakor ko vam je rečeno da govorite gori in ona se bo premaknila in se vrgla v morje. Torej, Jezus je rekel, da bomo to delali in mi to delamo. Amen! Torej, to se bo zgodilo. (Mt 21:21; Mr 11:23).

 

Govorili boste tej stvari. Rekli boste nekaj kot: »V imenu Jezusa«, ali boste končali tako, da boste rekli »v Jezusovem imenu.«

 

Če rečejo, da imajo fibromialgijo; generalno gledano je, fibromialgija prav tako duh nemoči. Zato lahko rečete: »Duh nemoči, v imenu Jezusa Kristusa, zapovedujem ti SEDAJ!  Zapusti to osebo, ZDAJ!«

 

Razumete to? Sedaj vam nekako vse orisujem. Toda želim, da rečete kratko, jedrnato, direktno in odločno.

 

Lahko rečete na primer: »Duh nemoči, (fibromialgija), zapovedujem ti, v Jezusovem imenu (pazite, sedaj govorim precej normalno), toda ko pridete do dela, ko želite izreči, kaj želite, da naredi, želite, da je dovolj nasilno, da ga-jo prepričate, da vas mora poslušati. (Na tem delu je dobro poslušati video posnetek). To je najboljši način na katerega to lahko opišem.

 

Rekli boste: »Fibromialgija, (ali duh nemoči), zapovedujem ti ZDAJ, v imenu Jezusa Kristusa, da zapustiš to osebo. ZDAJ!«

 

Ste slišali to? Greste iz tega, da govorite normalno – do tega, da jo udarite s svojimi besedami. Ste dojeli to? Morate govoriti iz trebuha. Zakaj? Ker je tukaj Božji Duh. To je iz trebuha (osrčja) bodo tekle reke žive vode. Torej govorili boste iz tukaj (pokaze na trebuh). Zato boste zveneli nasilno.

 

Ne govorite iz tukaj (pokaže na usta). Ne govorite iz ust, niti iz grla, niti iz pljučnega dela. Govorite iz trebušnega dela. Amen! Vam je to smiselno?

 

Ne rečete: Zapovedujem ti, odidi! Ste slišali to? To je od tukaj. (Iz ust). Morate udariti iz tukaj (iz trebuha). Rečete: »Zapovedujem ti, ODIDI!« Ali vidite razliko? To je udarjanje z vašimi besedami.

 

Kar izgovorimo iz ust, je samo pripovedovanje, celo če zelo vpijete, je še naprej samo pripovedovanje. UDARJAJTE S SVOJIMI BESEDAMI IZ PREDELA TREBUHA, UDARITE TO STVAR. ZAPOVEJTE, DA ODIDE.

 

In sedaj, čim to rečete, boste rekli osebi: »Sedaj naredi nekaj, kar do sedaj nisi mogel narediti.« Če nečesa zaradi bolezni niso mogli narediti, naj to sedaj naredijo. Amen!

 

Vam je to dovolj enostavno? Za to nam nebi bilo potrebno več kot ena minuta in pol časa. Ne govorimo, ne diskutiramo, ne razpravljamo. Govorimo problemu. Zapovemo mu, da odide in potem jim rečemo, da naredijo nekaj, kar prej niso mogli narediti.

 

Vaše delo, kot bolne osebe, ki ji je potrebna pomoč je, da poslušate. Ko oni molijo, ne molite tudi vi. Bodite tiho, nič ne govorite, nič ne delajte. Poslušajte. Sprejemajte. In ko vam rečejo, da naredite kar niste mogli do sedaj narediti, naredite to. To je vse, kar morate narediti. Je dovolj enostavno?

 

Lahko govorite kateri koli bolezni. Vse kar vi naredite je, da govorite telesu, nemoči, bolezni, kar koli pač je in da naredi, kar želite, da naredi, in to je, da odide. Samo recite, naj odide v Jezusovem imenu.

 

Lahko rečete, da odide, potem pa lahko rečete: »Bodi ozdravljen! To je tudi zelo učinkovito.

 

V tem trenutku, pravzaprav dajte, da to praktično prikažem. Dajte mi enega mladega človeka, moškega. Pridite hitro. Nek prostovoljec. Primeren boš.

 

Obrnila se bova tako, da boste videli. Sedaj poslušajte. Običajno ne polagam roke na glave. Verjetno veste zakaj tega ne delam. Zato, ker sem majhne rasti. Torej na splošno ne polagam roke na glavo ljudi, ker tega v trgovini, na primer, ne morete delati. Iztegnete roko proti obrazu nekoga, on pa se ustraši. Ljudem to ni všeč.

 

Lahko pa osebo pozdravite. In že s tem, ko ljudem damo roko, je to že način polaganja rok. To je to. Ni mi potrebno narediti nič drugega razen tega.

 

Tukaj lahko delamo to, toda če želimo kontakt kolikor je le mogoče, bomo naredili to. Prime mladeniča še za drugo roko, tako da jo drži od spodaj navzgor. Sedaj imamo dve roki. Amen!

 

Opazili boste to, poglejte kaj ne delam. Običajno, ko jim rečem: »Dajte, da vidim vaše roke, naredijo ljudje tako. (Obrnejo spodnji del dlani navzgor, ker so navajeni dvigovati roke na tak način. Mi to ne želimo narediti. Razlog zaradi katerega ne želimo tega je, ker če to naredite, se bodo »zaklenili« na vas, padli in vi boste šli za njimi. Vprašajte me, kako to vem. Ne šalim se.

 

Druga stvar je; ne delajte niti tega, da osebo primete od spodaj in se spet zahakljate za njihove prste. Isto kot prej. Božja sila udari, oni padejo in vi greste spet z njimi. Tega me ni nihče učil. To se nisem naučil iz knjig. To je vse iz prakse.  To sem se naučil skozi izkušnje, ker sem večkrat končal z njimi vred na tleh. Tudi na ženskah. In ko sva padala, je stisnila roke, toda čim je bila na tleh, je prijem popustil, tako da sem se lahko ujel na roke. Toda pristal sem na njej v položaju sklece. In ljudem okoli sebe sem moral reči, da mi pomagajo ustati. Ker se nisem mogel premakniti. Če bi se premaknil, bi jih dotikal in tako sem čakal, da me nekdo dvigne.

 

Vedel sem, da bo nekdo pritekel s kamero in lahko sem se že videl v časopisih. Te noči sem imel razodetje. Ne vem od kje je prišlo, toda bilo je tu. Razodetje pa je bilo to. Jaz ga imenujem hitro spuščanje.

 

To, kar jaz delam, ko vzamem roki človeka v svoji roki, vidite to, ne premikam nič. (Roki drži samo iz zunanje strani – zadnje tri prste roke človeka, torej ne cele roke. Prime v pregibu prstov. Prst k prstom od zunanje strani proti notri – ne prsti na dlan. To vas lahko ujame. Torej prsti na prste – Curry drži za njegove prste iz zunanje strani njegovih rok in samo tri prste). To je zato, da se roka človeka za katerega molimo ne zatakne za naše prste. In potem človek pade če želi, jaz pa še vedno stojim.

 

Zato se ta prijem imenuje HITRO SPUŠČANJE. Ste dojeli to?

 

Sedaj bomo naredili sledeče. Začeli bomo moliti.  Rekli boste: »Kakšen problem imate? On pove ime tega. In vi boste rekli: »V imenu Jezusa, imenovali boste to. In rečete: »Zapovedujem ti, da odideš, v Jezusovem imenu ODIDI! Ko rečete ODIDI, želim, da naredite to, primete roki tako, kot je zgoraj opisano.  (torej, pred tem jih ne držite).

 

Torej, ko rečete: »ODIDI!«, takrat primete obe roki.

 

Naredite takole: »V imenu Jezusa Kristusa ti zapovedujem, ODIDI! 2,3,4,5 . . In spustite roki.  Je to dovolj enostavno?

 

In sedaj vam želim povedati, zakaj delate tako? Ko jih primete, ko govorite, bo Božja moč vstopila vanje. To je odpustitev. Dojemate? Nato še nekaj časa držite, da se sprosti moč, in spustite.

 

Ne držite predolgo, ker to, kar bodo naredili, če niso pozorni, ker nekateri niso pozorni, bodo šli noter, in sila bo kakor voda v banji za kopanje. Vrnila se bo nazaj. Zato jih držite do pet, potem pa spustite in se umaknite naprej po vrsti. Enostavno.

 

In potem rečete, naj naredi, kar prej ni mogel. In če se ni zgodilo nič, če ni bolje, molite ponovno. Nič slabega ni v tem. Toda ne v tem večeru moliti 15x za eno osebo.

 

Bodite odločni, udarite, recite naj naredi kar prej ni mogel in stvar je končana. Dve minuti. Amen! Ali je Bog, ali ni. To, da stojite 45 minut, ne bo naredilo nič več Božjega delovanja, kakor v dveh minutah. Držimo se Boga. (Zahvali se človeku, ki mu je pomagal narediti prikaz tega).

 

Zato, če ste pripravljeni, da služite, in če ste bili na DHT, vstanite in se tukaj razvrstite. (Bilo jih je kar veliko). Poslušajte, ne govorite veliko, ne razpravljajte.

 

Ko bomo enkrat začeli, bomo začeli služiti. In glejte v čem je stvar. Ko vam bo služeno, ste svobodni, (prosti), da po tem odidete domov.

 

Verjetno ste opazili, da nismo jemali prostovoljnih prispevkov. Ne bomo pobirali prispevkov. Zakaj? Zato, ker ozdravljenja ne morete kupiti. Nič ne morete kupiti. Ne želim niti da pomislite na to, da je tukaj, za vaše ozdravljenje, vključen denar, ali karkoli drugega. Dojemate? Ves večer je na Jezusov račun. Amen! On je za vse poskrbel.

 

ZA SVOJE OZDRAVLJENJE VAM NI POTREBNO SEJATI Z DENARNIMI PRISPEVKI. JEZUS JE VSE TO ŽE PLAČAL.

 

Tukaj smo samo zato, da vnesemo življenje v vas, in da vam pomagamo. Zato, ko bomo končali, ko vam bodo že služili, ste prosti, da greste in odidete.

 

Rekel vam bom, kdaj začnite. Rekel vam bom, kdaj začnite.

 

Hvala vam, ker ste prišli. Hvala vsem, ki so prihajali v tem tednu na seminar. Užival sem in upam, da ste tudi vi. Radujem se našem ponovnem snidenju. Toda najpomembnejše je, prosim vas, da se to ne bo zaključilo tukaj. To je šele začetek. To ni konec. To je bilo diplomiranje. To je da se premaknete in greste in da delate.

 

Iz ozdravljenja ne delajte dogodek. Naredite ga za življenjski stil. In ko boste to naredili, se bom jaz vrnil. Dogovarjali smo se že o datumu, ko bi se vrnil. Videti je, da se bom vrnil v novembru. Torej načrtujemo, da se vrnemo v novembru, in da naredimo še nekaj takšnih srečanj.

 

Nameravamo vas organizirati v skupine, in da začnemo odhajati v bolnišnice, da začnemo odhajati v domove ostarelih, da gremo po vašem mestu.

 

In tekom sledečih nekajkratnih obiskih, ko bom prihajal, se bomo začeli sestajati v manjših skupinah in začeli odhajati v mesto, da to delamo na ulicah, v trgovskih centrih, začeli bomo udarjati na to, da vam pokažemo, kako služiti na različnih mestih in podobno. Zato to ni konec. To je šele začetek.

 

Če želite ostati v kontaktu, upam, da imate informacije. Lahko odidete na našo internetno stran, se naročite na naš bilten, lahko mi pišete na e-mail CurryBlake@gmail.com.  Več načinov je, kako lahko stopite v kontakt z nami. Zato bodite v kontaktu.

 

Če želite biti vključeni, se vključite. V redu? Vse je na vas. Jaz vas ne poznam, tako da je na vas, jaz vas ne morem kontaktirati. Vi morate kontaktirati mene, razen če že imam vaše informacije.  Samo to sem želel reči, preden začnemo.

 

Spomnite se, ko sem rekel; moški bodo služili moškim in ženske ženskam.

 

Koliko vas je, ki vam je potrebno ozdravljenje? Naj vidim roke. Morali bi biti skoraj vsi. Prav.

 

Glejte kaj bomo naredili. Vsi, ki stojite tukaj spredaj, da bi služili ljudem za ozdravljenje, se začnite pomikati k tem, ki imajo dvignjene roke. Če je več teh, ki bi molili, kakor teh, ki so potrebni molitve, potem pojdite k njim po dva in dva. To ni nekaj običajnega za cerkev. Običajno je prav obratno. Torej več bolnih, kakor tistih, ki bi molili za bolne. Običajno smo preobremenjeni.

 

Tako da, lahko greste po dva in dva k tistim, ki so dvignili roko. Lahko greste tudi dvojica moški in ženska, k ženski ali moškemu, ki potrebuje molitev. Pomembno je, da je vsaj eden istega spola kakor tisti, za katerega se moli.

 

Še enkrat, dvignite roke vsi, ki potrebujete molitev in vi, ki ste tukaj spredaj v vrsti, da molite za njih, se začnite premikati k njim.

 

Toda preden začnemo, želim moliti. In sedaj bom molil. Poslušajte pazljivo. Eden od razlogov, zakaj bo to delovalo za vas je zato, ker delate to, kar vam rečem, da delate in zato, ker v tem večeru mi upravljamo s tem srečanjem.

 

Zato bom molil. Še vedno držite roke gor (kateri potrebujete molitev), in vi greste do njih. Naj ima vsak nekoga, za katerega bo molil in vsak tistega, ki bo molil zanj. Prepričajte se, da je tako, da ima vsak nekoga.

 

Sedaj bom molil na splošno, zelo hitro. O, nekaj jih imamo še zadaj. Pridite bližje. Če je še kaj ljudi iz DHT, pojdite do njih. Še enkrat, če potrebujete molitev in ni še nikogar pri vas, dvignite roke.

 

Potrebujemo še nekaj ljudi iz DHT, v sobi za srečanja. Tudi tam je nekaj ljudi. Zato naj jih nekaj odide tudi tja. Pojdite. Molil bom zelo hitro. Tam je še nekaj rok.

 

Sedaj v imenu Jezusa, takoj ZDAJ prevzemam oblast nad vsakim duhom nemoči, nad vsako boleznijo. Podredili se boste glasu Božje Besede in naredili boste to SEDAJ! V Jezusovem imenu, jih boste zapustili SEDAJ! TAKOJ ZDAJ, V Jezusovem imenu!

 

Video posnetek se še nekaj časa odvija, tonskega zapisa ni več. 

 

Video posnetek se še nekaj časa odvija, tonskega zapisa ni več.


Video posnetek je podnaslovljen v Srbskem jeziku:





Ni komentarjev:

Objavite komentar