Curry Blake
Usposabljanje za Božansko ozdravljenje
17/17
Upam, da ste uživali v teh
poslednjih treh dneh. Jaz sigurno sem. Lepo je bilo podeliti Besedo z vami.
Bili ste zelo dojemljivi. Zares smo uživali. Hvala vam. Veselim se ponovnemu
prihodu, kakor sem vam rekel že na začetku seminarja. Verujem, da je to šele
začetek premika Boga v južni Avstraliji in po celotni Avstraliji. Toda resnica
je, Bog se lahko premika le, če se ljudje premikajo. Zato, če želite premik
Boga, morate biti vi premik Boga. Amen!
Zato morate nadaljevati v tem,
morate nadaljevati in iti naprej. Vprašali so nas, ali se želimo povezati z
vami, ali ne. Vprašal vas bom zelo na hitro. Ali ste izpolnili papirje z vašimi
kontaktnimi podatki, da želite biti povezani, vključeni v to, vendar še niste
predali obrazcev. Če jih imate pri sebi, jih izpolnite in nam jih na koncu
seminarja predajte. V kontaktu bomo z vami. In še nekaj vas želim vprašati,
preden začnemo.
Omenjali smo te male skupine, to,
kar mi imenujemo »skupine za življenje«, kar so skupine ljudi, ki so poučeni,
da služijo in učijo Božjo Besedo, da služijo ljudem v tem mestu. To je običajno
kakor neka majhna celica, takšen tip skupine. Običajno okoli 6, 8, do 10 ljudi
v svojih hišah. Koliki od vas mislite, da bi bili lahko vključeni, ali da
obiskujejo takšno srečanje na tedenski bazi, ali da ste zainteresirani, da ste gostitelj
takšnega srečanja, da prihajate na takšno srečanje, ali da ste gostitelj?
Dvignite svoje roke. Prav. Vidim
vas. Enco, vidiš to? Vsi poznate Enca. Ali ni tako? Tam je v vogalu. Če ste
dvignili roko in se odločili, da bi bili vključeni, vas prosim, da se v tem
večeru, preden odidete, javite Encu, mu povejte, da ste dvignili roko in da se
želite vključiti in mi vas bomo zabeležili in vključili v to. V redu? To je
zelo pomembna odločitev. Ne morem dovolj naglasiti tega. Zato, če želite biti v
»skupini za življenje«, ali želite biti gostitelj, v obeh primerih se zglasite
pri bratu Encu.
Mi vas bomo vključili in z vami
podelili še več podrobnosti. Sedaj samo to. Želim imeti okvirno predstavo o
tem, kaj bomo tukaj imeli. Običajno, ko vidite to, lahko približno vidite s kom
boste delali, kaj se bo dogajalo, in kako bo šlo naprej. Samo to sem želel
vedeti. V redu. Hvala.
Če imate Sveta pisma, jih
pripravite in če imate priročnik ga odprite na poglavju 3. Pogledali bomo
Božansko ozdravljenje v Jezusovi odkupitvi. Božansko ozdravljenje je v Jezusovi
odkupitvi.
Tukaj se nahajata dve vrsti
ljudi; tisti, ki jim je dobro in tisti, ki so bolni. Če ste bili na poučevanju,
potem bomo nadaljevali s poučevanjem še naprej. Ne bomo vztrajali do pozne ure,
toda želim to podeliti z vami, ker je od vsega, kar smo se že učili in učili
smo se o mnogih podrobnostih, o mnogih delih, mnogih stvareh, vendar morate
dojeti, da če vam ne morem dokazati, da je ozdravljenje v Jezusovi odkupitvi, če
vam ne morem dokazati, da je On plačal za ozdravljenje vsake osebe, potem nikoli
ne boste mogli moliti molitev vere, za svoje ozdravljenje, ali za ozdravljenje
nekoga drugega. Vedno boste ugibali in se spraševali, ali je Božja volja, da
ste ozdravljeni, ali ne.
Če pa
vam lahko dokažem, da je Jezus plačal za vaše ozdravljenje, in za ozdravljenje
vsake osebe, potem se vprašanje, ali je, ali ni Božja volja da ste ozdravljen,
ne postavlja več. Potem ostaja samo še vprašanje vaše vztrajnosti, da se to
konča, da se ozdravljenje udejanji, materializira. Amen!
Če niste bili na poučevanjih,
temveč ste danes prišli zaradi ozdravljenja, je tudi to v redu. Vsekakor ste
dobrodošli, da slišite, kaj bom nocoj govoril, toda
ne naslanjamo se na vas, da bi imeli obvezno vero za ozdravljenje. Učili smo in
proučevali Božjo Besedo, in smo prišli do spoznanja, da imamo lahko mi vero za
vas. Zato danes, če vam je potrebno ozdravljenje, bomo imeli vero za vas.
ČE IMATE VERO, JE TO ČUDOVITO. NE ODRECITE SE JI. DRŽITE SE JE.
TODA ČE JE NIMATE ZASE, JO BOMO MI IMELI ZA VAS.
Obstaja neka izjava. Danes smo
govorili o maziljenju. Govorili smo o tem, da je Božja sila nad vami. Govorili
smo o tem, da se občuti ali ne občuti, ali je Duh nad vami, ali ne. Pokazal sem
vam, kako Samson ni mogel občutiti kdaj ga je Gospodov Duh zapustil, ker ni
bilo občutka, povezanega s silo.
In tukaj nekdo razmišlja, ker je
postavil vprašanje, dobro vprašanje, ker smo izjavili, da ni obvezno, da kar
koli občutite.
On je napisal:
Toda
Jezus je občutil moč, ko se je žena, ki je krvavela, dotaknila roba njegovega
oblačila, in je občutil, kako gre moč iz Njega.
To je dobro vprašanje. Toda
razlika je v tem, ker ta žena, ki se ga je dotaknila, medtem, ko je šel mimo
nje, On ni vedel, kdo ona je. Nič ni vedel o njej. Ni vedel da bo ona prišla do
njega, ali karkoli drugega. In ona je potegnila to moč iz njega.
Vidite, ko služite, delajte,
obrnite se k temu in lahko boste občutili ali ne. Toda
če gre nekdo mimo vas in zgrabi rob vašega oblačila, in si prizadeva izvleče
Božjo moč iz vas, boste to verjetno občutili, ker to, kar se bo dogajalo se
takrat ne dogaja z vami. Dojemate? V tem je razlika. Toda ko služite je
to, to, kar delate.
TOREJ
VI SLUŽITE PO VERI IN NE PO OBČUTKU.
Dojemate to? Zato je to tako. Pravzaprav
od vseh ozdravljenj, ki jih je naredil Jezus, se za nekatera govori, da je
ozdravil množice ljudi, in da jih je vse ozdravil: »Da je ozdravil VSE, KI SO
BILI POTREBNI OZDRAVLJENJA. (Luka 9:11).
To je bila precej velika množica
ljudi. In od vseh teh ozdravljenj je to edinkrat, da se govori o tem, da je On
karkoli občutil. Ali ni tako? Ne moremo graditi
doktrine na osnovi nečesa, kar se je zgodilo samo enkrat. Dojemate. Vse mora
biti potrjeno z izjavami dveh ali treh prič. (dveh ali treh stihov iz Božje
Besede.) Amen!
Želel sem to samo poudariti.
Upam, da ste našli poglavje 3 v
priročniku, Če nimate priročnika, in če želite sami spremljati to, bomo šli na
dva ali na tri mesta; Na Psalm 103 in na Izaija 53 in verjetno bomo odšli še do
Mateja 8. To sem vam povedal v naprej, da boste lahko poiskali, oziroma si
zabeležili to.
Toda najprej bom citiral 1
Petrovo pismo 2:24. Ni vam potrebno obvezno iti tja.
»Sam
je na svojem telesu ponesel naše grehe na les, da bi mi grehom odmrli in živeli
za pravičnost. Po njegovih ranah ste bili ozdravljeni.« (1 Petrovo pismo
2:24).
Dajem vam samo nekatere ideje kam
bomo odšli, in če dobim priložnost, vam bom povedal, kako sem izvedel za dejstvo,
da ne občutite maziljenja – to, kar včasih poimenujemo maziljenje.
Najprej,
obstajajo tri stvari, ki so jih osebe, ki so bile kdaj koli uporabljene,
predvsem na področju ozdravljenja, razumele in poznale. Na splošno:
1. vedele so za oblast. Imele so neko predstavo o Jezusovi
oblasti in da morajo delovati v tej oblasti.
2. da je odvisno tudi od Svetega Duha, zavedajoč se, da je
Sveti Duh ta, ki pravzaprav izvrši ozdravljenje.
3. razumele so, da ozdravljenje leži v
Jezusovi odkupitvi in da je za ozdravljenje vsake osebe že plačano. Zelo malo
ljudi močno deluje v ozdravljenju, brez razumevanja, da ozdravljenje leži v
Jezusovi odkupitvi.
Tukaj želimo pogledati nekaj
stvari.
Prebral vam bom iz skripte, toda
želim vam prebrati tudi iz Svetega pisma. Pravzaprav, najprej vam bom prebral
to mesto v poglavju 3, toda vrnite se na 83 stran svojega priročnika. Zapomnite
si to mesto v poglavju 3 v priročniku. Vrnili se bomo tja. Prebral vam jih bom,
da boste videli neke dokaze.
Na
tej 83 strani priročnika je osebni spomin, ki ga je zapisal Gordon Lindsay. Tukaj
John G. Lake nima povezave s tem. On nima nobene povezave z vašim ozdravljenjem
na sploh. John G. Lake ni umrl za vaše ozdravljenje. On je bil človek, toda
razumel je ozdravljenje in od tu smo se skozi njegovo učenje veliko naučili o
ozdravljenju.
Vse, kar je naredil je bilo, da
je rekel, da je Sveto pismo resnica in pokazal na nekatere stvari iz Svetega
pisma. Torej to ni bila neka čudna in neobičajna stvar.
In tukaj na strani 83 beremo to,
kar je rekel Gordon Lindsay o Dr Lake-u: »Bilo bi
podcenjujoče reči, da je bila služba Johna G. Lake-a običajna. Imel je posebno
sposobnost, da ustvari vero v svojih poslušalcih. Njegovi so-služabniki,
ki so delovali pod njegovim vodstvom, so kmalu spoznali, da so imeli službo
vere, ki je izhajala iz ozdravljenj presenetljive vrste.« To je zelo dobro, ko lahko sedite in poslušate nekoga in dobite vero za to,
in potem začenjate videti izjemne manifestacije Božjega Duha v svoji službi. To
je dobra stvar.
Rekel je: »Kadar je bilo nemogoče
Dr. Lake-u, da osebno služi velikemu številu ljudi, ki so iskali njegove
usluge, je imel običajno majhno skupino Božjih sodelavcev – laikov, in delavcev,
ki so se imenovali »tehniki Božanskega
ozdravljenja«, ki so bili poučeni v tem, kar vi veste sedaj, ker to je
to, kar sem učil ta teden. Oni so delali z njim, da
so se odzvali pozivom, da bi dosegli to, kar on ni mogel doseči.
Eden
od prvih spominov tega pisca, je bila ženska, ki je bila v trenutku
ozdravljena, kot rezultat molitev enega od Božjih delavcev, dr. Lake-a. Torej
ne dr. Lake, ampak človek, ki je delal pod njegovim vodstvom.
Ta
ženska je bila gospa Wots. Bila je soproga pomembnega uslužbenca lokalne
cerkve. Ta ženska je bila resno bolna in zdravniki so se odločali, da je njeno
edino upanje, hitra operacija. In stroški te operacije bi bili daleč iznad
tedanjih družinskih, finančnih zmožnosti.
Toda v obupu, je mož šel v
lokalno banko in se dogovoril za posojilo, da bi plačal stroške operacije za
svojo ženo. Medtem je mati Gordonna Lindsay-a, ki je imela veliko vero v
Božansko ozdravljenje, začutila potrebo, da moli za to družino.
Odšla je k bolni ženski in jo
opogumila, da veruje Bogu za njeno ozdravljenje. Toda
cerkev te žene je učila proti Božanskemu ozdravljenju, in pravzaprav, tudi sama
ženska ni imela nikakršnega interesa za to učenje. Toda kakor se pogosto
zgodi, ko se nekdo sooči s težko boleznijo, ali smrtjo, je naklonjen temu, da
spremeni svoje poglede. Ženska je smatrala, da mora ponuditi molitev za njeno
ozdravljenje.
Mati Gordona Lindsay-a se je
usedla na sledeči vlak za Portland, v upanju, da bi prepričala dr. Lake-a, da
pride, in da moli za to bolno žensko. Toda ko je prišla tja, on ni mogel oditi
z njo, in ker je bila potreba nujna, je mati zahtevala, da odide nekdo drugi od
Božjih sodelavcev.
In sedaj prisluhnite opisu tega
človeka, ker zares, ko sem začel to brati, sem dojel, kako mi je všeč ta
človek. »Dober brat, ki je odšel z materjo Gordona
Lindsay-a, ni imel toliko znanja o obnašanju v družbi. Pravzaprav je bil precej
grob pridigar, in težko bi se lahko reklo, da je bil uglajen služitelj.«
Ko sem to prebral, mi je postal
ta človek simpatičen. Lahko rečem, da mi je všeč.
»Toda
njegova vera v Boga je bila močna, čeprav je uporabljal precej oster, neceremonialen
način ukvarjanja z bolniki in ustvarjal rezultate, čeprav je njegov manirizem
včasih užalil ljudi posebnega okusa.«
Verjetno dobivate predstavo,
kakšen je moral biti ta človek. »Ko sta mati in pridigar prišla k bolnici in ko
je on dobil priložnost, da pogleda njeno kritično stanje, ni izgubljal časa s
tem, da bi ji ne povedal, da je bila bolezen delo satana.«
Lahko si predstavljate, da to ni
naletelo na dobro reakcijo. In ta ženska je bila soproga pomembnega služabnika
v cerkvi, in verjetno družbeno na dobrem mestu, da so jo ljubili, da so si mislili
o njej dobro, ona pa je bila bolna. In ta pridigar pride, jo pogleda in reče: » O, ti imaš hudiča.«
Bodite prepričani, da to ni bilo
dobro sprejeto. »Potem, ko je dal ženski neka
navodila, je začel preklinjati bolezen z močnim in prodornim glasom, ki se je
prenašal po celotni hiši. Potem pa je precej grobo rekel ženski, da je bila
ozdravljena, in da naj vstane iz postelje.«
Očitno je, da ona po občutkih ni
vedela, da je bila že ozdravljena. Toda
on je rekel, da je ozdravljena. Ženska je najprej oklevala, da naredi to, kar
ji je rekel, da naredi, da vstane iz postelje, vseeno pa se je bala, da bi bila
neposlušna. Očitno je imel človek, ki je molil zanjo nek vpliv nanjo (mogoče, ker
je bil precej grob). Očitno je ona mislila, da bi bilo bolj nevarno ne
poslušati njega, kakor ne poslušati bolezen ali satana.
»Na
kratko, bala se je ne poslušati, zato je naredila, kar ji je bilo rečeno,
vstala je iz postelje, in na svoje veliko veselje odkrila, da je ozdravljena.«
Veste, ni občutila, da je ozdravela.« Ni občutila, da je ozdravljena. Bila je
ozdravljena, ne da bi vedela, da je ozdravljena. In njena radost je bila
velika.
Pastor lokalne cerkve, je v tem
času zelo nasprotoval tej službi ozdravljanja. Toda ta čudež je bil prvi korak
k temu, da se prepriča v njegovo resničnost. Na koncu, koncev se je prepričal v
Svetopisemske osnove ozdravljenja, in
tudi on sam je prejel pomembno ozdravljenje zase.« Nekaj piše o tem tudi tukaj.
Bankir, ki je možu te ženske dal
posojilo za operacijo njegove žene, je bil zelo presenečen, ko je nekaj dni
kasneje videl moža, ki je prišel na banko, da mu vrne denar. To je bilo zanj tako veliko
pričevanje, in to pričevanje je povzročilo, da so se mnogi v skupnosti začudili
nad tem.
Metoda,
ki je bila uporabljena in doseženi rezultati, so dali službi Johna G. Lake-a
ugled, ki ga je dosegel tudi preko tega čudeža.
To ni bil niti sam John G. Lake, ampak nekdo drugi. Pravzaprav je bil
tako običajen človek, da si niso zabeležili niti njegovega imena, imena Božjega
služabnika-laika, ki je to naredil. Tako bi tudi moralo biti.
Na naslednji strani je pismo, ki
ga je napisal dr. Lake leta 1911 iz Južne Afrike. Torej to je bilo leto 1911.
Mi pa smo sedaj skoraj leta 2011, kar je 100 let kasneje. Pazite na to, kaj
pravi tukaj. Ne bom vse bral, toda želim prebrati del tega. To je na spodnji
polovici prve strani.
Tu pravi: »Slavimo Boga, ki se premika, močno, stabilno, in jasno. Spomnil sem
se, da vam napišem to pričevanje gospa Anderson, ki se pojavlja v 'Triumfu
vere'. To je bilten. Nimam kopije pisma, ki sem ga nedavno napisal misijonarju,
pod imenom Huwer, v Walparize-ju, Chile, na temo Božanskega ozdravljenja, kar
uteleša to, kar smatram, za skrivnost agresivne službe ozdravljenja, ki jo
Binkoštni premik Južne Afrike, prikazuje.«
Torej on je napisal pismo, v
katerem se govori o skrivnosti tega, kar so delali. Ko sem to prebral, sem
pomislil; »Kje je pismo?« Želim to pismo. Želim vedeti katera je ta skrivnost.
In odkril sem da je on napisal skrivnost v tem pismu, ker pravi: »Ne vem, ali
ti bom lahko poslal kopijo tega pisma v tem času, toda pripravil sem kopijo, da
bi ti jo poslal.«
Pravi: »Čutim,
sestra, da gre ta služba korak naprej v odnosu na tisto v čemer na splošno,
binkoštno gibanje dela. Z drugimi besedami, vidim več sile, kakor jo ima
povprečna binkoštna cerkev. In Bog mi je globoko položil na dušo, da predstavim
to posebno fazo prakticiranja oblasti Jezusa Kristusa.«
Ste slišali to? Torej govori nam
skrivnost. Glejte. »In da je skrivnost našega
uspeha, tukaj, v tej službi.« In povedal je kaj je to. »Ker je učenje naših
delavcev, da prakticirajo oblast Boga skozi Svetega Duha in da je On že
postavljen v njihove duše, ko jih je krstil v Duhu.« Ste dojeli to? »Skrivnost
je v tem, da učim svoje sodelavce, da Ga že imajo.«
Ali ni to, to, kar ste poslušali
v tem tednu? In pravi dalje: »Medtem ostale veje tega dela še vedno sledijo
staro smer posredovanja za bolnega.« Z
drugimi besedami, še vedno prosijo Boga, da
pride in naredi, kar je že naredil. In
on pravi: »Mi to več ne delamo.«
In pravi naprej: »Mi molimo, da Bog pride in ozdravi, kot v starih
časih, medtem ko gledamo v Njegovo
obličje, verujoč, da nas je krstil v Svetem Duhu, in da smo skozi ta krst
prejeli Božjo moč, da lahko zapovedujemo v imenu Jezusa Kristusa, da satan in
njegova dela odidejo.« Ali ni to,
to, kar ste poslušali ta teden?
»Toda vseeno, draga sestra,
obstajajo primeri, ko Bog daje duha posredovanja, celo za bolne, po nas.« Rekel
sem vam, ko nismo tam in jih ne moremo videti v živo, molimo in gremo preko življenja.
Spomnite se? Iznad življenja.
(Zastopate tako dolgo, da gresta s tem preko potrebe, ki jo ima človek. Iznad
njegove potrebe).
»Prepričan
sem, da je skrivnost boljšega posredovanja za bolne, v prakticiranju Božje
oblasti nad hudičem in njegovimi boleznimi.«
»Kako
vstopiti v binkoštno gibanje, ki bo službo ozdravljanja odvedlo milje daleč, v
odnosu na to, kjer je delala do sedaj.«
To je napisal brat Lake pred 100
leti. Toda cerkev to nikoli ni dojela in nikoli ni odšla milje naprej v odnosu
na to, kar je bilo takrat. Pravzaprav, cerkev je precej na istem nivoju, ali še
na nižjem, kakor je opisano v tem pismu pred 100 leti. Cerkev še naprej dela
to, kar je on rekel, da naj ne delajo. Torej je cerkev nazadovala. Torej cerkev
ni napredovala, temveč nazadovala glede na to, kar je bilo takrat, pred 100
leti.
»Njegovo ime; skozi vero v
Njegovo ime, je naredil tega človeka močnega.« Citira en odlomek, ki sem ga
bral v tem tednu. In pravi naprej: »Skozi ozdravljenje nekega mladeniča iz Detroita,
Michigan, v vašem »Domu vere«, Bufallo, sem se prvič zainteresiral za to
službo. Toda mnogo let kasneje, skozi učenje Johna Aleksandra Dowie-ja, sem to
zares dojel, tako, da mi je znanje te službe postalo resnično.«
»Toda
šele po tem, ko sem prejel krst v Svetem Duhu, ko je Božja oblast vstopila v
mojo dušo, me je to prisililo, da zapovedujem boleznim in satanu, da odidejo, še
preden posredujem pri Gospodu, da jih odnese, kakor sem to delal prej.«
Spet lahko rečem; ali ni to
tisto, kar ste poslušali ves ta teden?
Torej,
povedal je celotno skrivnost, vse, kar je delal, in razkril razlog, zaradi
katerega je imel ves ta uspeh v ozdravljenju in o tem, o čemer tukaj govori,
ste bili vi poučeni v tem tednu. Zato ni nobenega razloga zakaj to ne bi
delovalo tudi za vas.
In še poslednje, na sledeči
strani, o čemer John G. Lake govori. Pokazal vam bom iz Izaija 53. To je
najpomembnejše.:
KAKO VSTOPITI V BOŽJO VOLJO?
Obstajata dve stopnji vstopanja v Božjo voljo.
a.
Prva faza je
predajanje vaše volje, da bi izvrševali Božjo voljo.« To se imenuje
»ponovno se roditi.« To pomeni biti na novo rojen. To je predajanje
vaše volje, da bi izvrševali Božjo voljo.
»Predstava mnogih ljudi o tem, da
se izvršuje Božja volja je, da se postane ne-entiteta.« (NIHČE). Z drugimi
besedam, to ne pomeni, da vi samo izpraznite sebe in dopustite, da Bog dela
karkoli želi. To ni svetopisemsko. »Božji ideal
ni, da bo upravljal z vami kakor s strojem, in da bi se premikali kakor nek
mehanizem.
b. Druga faza
je prepoznavanje sebe kot Božjega sina (hčer) in
slušabnika ljudem. Mislim, da je najčudovitejši prikaz te resnice,
ki nam jo Bog lahko da, v dejstvu, da nam je dal Svetega Duha, da bi Ga (mi)
koristili za Boga.
To je nasprotno temu, kakor to
večina ljudi vidi.
Večina ljudi pravi: »Daje nam Svetega
Duha, da bi bili lahko koriščeni, (uporabljeni za Boga.« On pa pravi: »Ne, On vam daje Svetega Duham da lahko uporabljate
Svetega Duha za Boga.« Bodite
pozorni: »Na
primer, Gospod pravi, da bomo polagali roke na bolne in oni si bodo opomogli,
(bodo ozdraveli). Toda če ne polagamo rok, na nikogar, oni ne bodo ozdraveli. Če
imate vero, če verujete, da imate Svetega Duha, da bi bili lahko uporabljeni od
Njega in za Njega, bodo vaše roke in vaše
srce pripravljeni storiti to.«
Zelo žalostno je, da mora Bog oditi na specialno misijo, da ulovi duše
tistih, ki že imajo v sebi Svetega Duha, da se bojuje z njimi, da bi jih
'prisilil', da nekaj naredijo Zanj. To je zelo žalostno.
Obstaja Biblijska šola v Ohio-u
kjer so čakali na neprenehnih molitvenih srečanjih, devet mesecev, da bi
prejeli darove Svetega Duha. Rekel sem jim, da je to je slišati kakor redni
sestanki oživitve, o katerih poslušamo danes, ko se srečamo, pademo na svoje
obličje in kličemo Boga devet mesecev, ali leto dni, ali kolikor pač.
Rekel sem jim: »Zdi se mi, če
boste ostali tako deset let, in devet mesecev, boste izpustili darove Svetega
Duha, toda če boste vzeli plašč in odšli ven, na
ulico, ter uporabili to, kar vam je Bog že dal, da blagoslovite druge, vam bo
dal več.«
Ali ni to to, kar smo poslušali
ta teden? To, kar vam želim tukaj pokazati je, da to, kar dobivate, je prava
stvar. Amen!
Želim vam nekaj razložiti. Če
imate Sveto pismo, pojdite do Marka 16; hitro. Ne skrbite. Prišli bomo do tam,
kamor smo namenjeni. Ni mi potrebno mnogo, da vam povem, da je ozdravljenje v
Jezusovi odkupitvi. Želim vam samo nekaj pokazati nekaj stvari, da vam to
dokažem. Marko 16 je zelo pomemben.
Poslušajte sedaj. V glavnem
govorim ljudem, ki so prešli poučevanje. Tistim kateri ste bolni in katerim je nocoj
potrebno ozdravljenje, vam niti ne govorim, v tem trenutku. Dobrodošli ste da
poslušate, toda to ni tisto, kar bi vi morali vedeti.
To je tisto, kar morajo vedeti tisti, ki vam bodo služili. Prepričan sem, da
želite, da bodo popolnoma poučeni glede tega. Amen!
Marko 16:20: »Oni pa so šli in povsod oznanjali in Gospod je z njimi
sodeloval ter besedo potrjeval z znamenji, ki so jih spremljala.«
Omenili smo to pred nekaj dnevi,
vendar nismo vstopali v to. O tem govori, ali ne? Ali pravi tudi vaše Sveto
pismo, da je tako?
Sedaj bodite pozorni. Rekel je,
da bodo verniki polagali roke na bolne in bolni bodo ozdraveli.
In sedaj pazite. Ko položite roko na bolnega, imate vi že Svetega Duha v sebi,
Božjo moč v vas, če ste Božji sinovi in hčere. Ko položite roke na bolnega,
lahko Sveti Duh dela skozi vas. Dojemate to?
Sveti Duh ne bo delal brez vas in ne bo šel pred vami. Sveti Duh čaka,
da vi položite roke na bolnega, ker ko položite roke in se bolni okrepi –
ozdravi, kdo je obnovil bolnega? Sveti Duh. On je opravil delo. Ali ni tako.
VI NE MORETE
OZDRAVLJATI. SVETI DUH OZDRAVLJA.
TODA SVETI DUH ČAKA,
DA VI POLOŽITE ROKE.
VI MORATE PRVI
POLOŽITI ROKE IN POTEM
JIH LAHKO SVETI DUH
DOTAKNE.
Je tako prav? In s tem On dela
znamenja konkretnega ozdravljenja. Torej prvi korak – kaj naredimo najprej?
1). Položite roke na bolnika. (MI)
2).
Oni so ozdravljeni. (SVETI DUH)
Kako
bodo ozdravljeni? Po Svetem Duhu. Torej vi ste prvi korak. Sveti Duh je drugi
korak. Ali ni tako? Sveti Duh ni prvi korak. Sveti Duh čaka na vas, da vi naredite
prvi korak.
In sedaj poslušajte to. Bodite
pozorni. »Pridigali so povsod in Gospod je delal z
njimi. Svojo Besedo je potrjeval z znamenji in čudeži, ki so sledili.« Kaj
delajo ZNAMENJA? Sledijo. To pomeni, da ne odhajajo. Ne spremljate vi znamenj,
ampak ZNAMENJA spremljajo vas.
KDO DELA ZNAMENJA?
KDO DELA, DA SE DOGAJAJO ZNAMENJA?
SVETI DUH. SVETI DUHA
DELA, DA SE DOGAJAJO ZNAMENJA IN DELA,
DA SE ZGODIJO
OZDRAVLJENJA.
Če Sveti Duh dela, da se zgodijo
znamenja in da vas spremljajo, in če je Sveti Duh tisti, ki dela, da se zgodijo
znamenja. . . . . Vem, da se ponavljam in to delam namerno. Ne mislite, da sem
izgubil tok misli.
Torej
vi polagate roke, znamenja vas spremljajo, Svet Duh dela znamenja, Sveti Duh
vas spremlja, ko polagate roke. Ali
je to pravilno?
Zato je prvi korak, VI POLAGATE ROKE.
In drugi korak, SVETI DUH OZDRAVLJA.
To pomeni, če vas spremljajo
znamenja in če Sveti Duh dela ta znamenja, in vas spremljajo znamenja, potem kdo spremlja vas? Sveti Duh. Ne spremljate vi v Svetega
Duha, On spremlja vas. Ali ni
tako?
Vi pa pravite: »Mi bomo samo
spremljali Svetega Duha.« Ne bo tako. Pridigali
boste Evangelij, polagali boste roke na bolne in Sveti Duh čaka na vas, da to
delate. On vas spremlja zato, ker On dela, da se zgodijo znamenja in da
znamenja spremljajo vas in pridiganje Besede.
Do sedaj imate v osnovi, PRIDIGANJE, imate POLAGANJE ROK, in potem SE
POJAVLJA SVETI DUH. Amen!
TOREJ NE SPREMLJATE VI SVETEGA DUHA. ON
SPREMLJA VAS. ZAKAJ? ZATO KER JE ON DAN VAM.
»Toda
prejeli boste moč, ko bo Sveti Duh prišel nad vas, in boste moje priče v
Jeruzalemu in po vsej Judeji in Samariji ter do skrajnih mej sveta.« (Apostolska
dela 1:8). Amen!
Poskušam
vam pokazati v kakšni edinosti ste z Njim. Vi se naslanjate na Njega, toda On
čaka na vas. Dojemate? Vi se naslanjate na Njega, in On čaka na vas. Ne čakate
vi Nanj. Ne sledite vi Njemu. Vi ste vodeni z Duhom, kar pomeni, da ste vodeni
z Njegovo naravo in karakterjem, da On dela, kar vi delate.
To vas vodi do tega, da delate,
kar delate. Toda On vas pravzaprav spremlja, zato, ker On mora delati znamenja,
o katerih vi pridigate. Ste to dojeli?
Naj vam dam primer.
Enkrat sem pridigal v South Bendu,
Indiana. Tam je bila tovarna avtomobilov. Vstopili smo v to ogromno tovarno.
Morali smo se vzpenjati po stopnicah, da smo lahko prišli do male sobe na vrhu.
In ko smo vstopili tja, je tam sedel samo en človek. V sobi je imel klimatsko
napravo. Vse je bilo lepo urejeno. Človeku je bilo lepo. Ni se znojil, ni
naporno delal, ni se mu bilo potrebno mnogo naprezati, samo sedel je tam in
malo premikal roke.
Vstopili smo in on je rekel:
»Hej, kako ste?« Imel je nekaj stvari tam. Videti so bile kakor naprava za
igranje igric. To stvar je imel v roki. Bil je v tej mali sobici, vse naokrog,
pod njim, pa je bil ogromen prostor. Tam
so bile karoserije, avtomobili, povsod po celotni hali.
Sedel ja tam in samo premikal to
ročko, sem ter tja. In ta velika roka je bila izpod te ročke, kot neki žerjav.
Premaknil bi ga, ga spustil do avtomobila, premaknil ročko, da ga je zgrabila
in ga premaknila drugam. In tako je vse usmerjal in delal s to malo ročko.
Roka žerjava, ki jo je usmerjal z
ročko, je bila ogromna. Zgrabila bi avto, in premaknil bi ročko, da bi dvignil
1360 kilogramov. Nato ga je premaknil drugam in počasi spustil na drugo mesto.
Nič se ni znojil ob tem delu. Delal je z lahkoto in z majhnimi premiki. Premikal
je 1300 kilogramov, samo z dvema prstoma. Ste dojeli to?
Če bi šel v dvorano in hotel
premakniti ta avto, mi nebi uspelo. Torej človek tega nikakor nebi mogel
narediti s svojo lastno pomočjo, kar je naredil s pomočnikom; strojem. Stroj ni
nič naredil sam. Žerjav se ni premikal sam. Vse,
kar je ta žerjav delal, dojemite to; je bilo, da je okrepil namere operaterja.
To je za nas Sveti Duh. To On dela. Bog želi, da se telesa ljudi uredijo. On
ve, da mi to ne moremo narediti sami. Zato nam daje Pomočnika. In to kar dela
Pomočnik je, da okrepi naše namere.
Pa pravite: »Mislil sem, da so to
Božje namere.« Saj so.
Božja namera je, da bi bili vsi
ozdravljeni. Toda On okrepi naše konkretne namere, ko polagamo roke na
posamezne ljudi. Ste dojeli to? To je vam Sveti Duh. On je vaš pomočnik.
Problem je, ker vi ne želite Pomočnika. Vi želite, da On sam to dela. Nikoli in
nikjer ne boste našli, da je On delavec.
»Postanite
uresničevalci besede in ne le poslušalci, ki sami sebe varajo.« (Jakob
1:22),
Bodite uresničevalci besede
in On vam bo dal Pomočnika. Ne pravi, da vam bo dal delavca, in da je vaše
delo, da pomagate delavcu. Ni tako. Vidite, zato se ne dogajajo
stvari v cerkvi. Zamenjali smo mesta.
MI
SMO DELAVCI. SVETI DUH JE POMOČNIK. Toda namesto tega mi poskušamo, pomagati
Bogu in Njega narediti za delavca mi pa samo poskušamo pomagati Njemu. Pomočnik
nam ne more pomagati, če mi ne delamo. Posel Pomočnika je, da pomaga nam. Vaše
delo je, da delate. Medtem, ko vi delate, vam Pomočnik pomaga.
ČE VI NE BOSTE PRIPRAVLJENI DELATI,
NITI VAM NITI BOLNEMU, POMOČNIK (SVETI
DUH),
NE MORE POMAGATI.
Naš problem je, da želimo Bogu
pomagati. Želimo, da je vse pravilno, vse popolno, da bi bilo Bogu lažje. Elija
ni delal tako. (1 Kraljev 18). Elija je imel opravka z Baalovimi preroki, ki so
vsi skakali in vpili okoli njega, in poskušali priklicati ogenj, na oltar, in
poskušali vse mogoče, da bi pomagali svojemu bogu.
Elija jih je opazoval, in se je
začel norčevati iz njih. »Zakaj ne vpijete bolj na glas, mogoče je odšel vaš
bog na počitek.« Preberite to. »Mogoče je šel vaš bog na toaleto.« Ni bil ravno
duhoven s temi besedami. Ni bil vljuden. Ne, on se je tem ljudem smejal in
rekel: »Zakaj ne vpijete glasneje?« Norčuje se iz njih. In na koncu so odnehali
in on jim je rekel: »Poglejte kaj bomo naredili.«
»Ali vidite ta oltar, oltar preko
katerega so oni poskusili priklicati ogenj. Pojdite in prinesite vodo. Polijte
jo po drveh. Pojdite jo še enkrat iskat. Prinesite je še več, še več, ponovno
in ponovno. Naj se drva dobro razmočijo z vodo.« Naredil
je vse, kar je bilo mogoče, da bi naredil stvar za Boga še težje, da bi še
težje zanetil ogenj, na teh razmočenih drveh. Še več, vode je bilo toliko, da
je bil ves jarek okoli oltarja poln vode.
Ni prižgal šibice in rekel: »Bog,
glej, jaz sem prižgal šibico, Ti pa zapihaj in ogenj se bo razplamtel.« Ni tega
naredil. Ne, rekel je, prinesite še več vode. Bogu je otežil Njegovo delo.
Pokazal vam bom to.
Vidite,
vi poskušate pomagati Bogu, toda Elija je rekel: »Otežimo Bogu. Bolj kot mu
bomo otežili delo, večjo slavo bo dobil, ko se bo to zgodilo.
Mi pa delamo ravno nasprotno,
olajšujemo mu delo. Zakaj? Zato, ker mislimo, da je Njegova roka prekratka, in
mislimo, da mu je potrebna pomoč. To pa razkriva,
da nimamo resnične vere Vanj.
Resnica
je, da Bogu ni potrebna vaša pomoč. Njemu je potrebno, da ste POSLUŠNI, da naredite kar je potrebno
narediti, in ko boste to delali, bo On poslal Pomočnika, da bo vam pomagal. Zato prenehajte
pomagati Bogu. Delajte, kar bi morali
delati in potem vam bo Pomočnik pomagal v tem, kar vi ne morete narediti. Amen!
Mi vemo, da je delo Pomočnika
večje, kakor naše delo. Naš del je zelo majhen. Mi smo samo poslušni in delamo,
kar nam je On rekel, da delamo. Pomočnik pa je tisti, ki naredi, da se stvari
zgodijo.
Vidite? Ali ni enostavno? To bomo
danes delali.
Pojdite do priročnika – poglavje
3, stran 21. Želim, da se samo na hitro dotaknemo nekaterih stvari. Psalm
103:2: »Slávi, moja duša, Gospoda, ne pozabi
nobenega dejanja njega.« To je zapoved.
Ali ste opazili, David se je
vedno pogovarjal s svojo dušo. Govoril je: »Slavi moja duša Gospoda.« Mi to
pojemo kakor pesem in to je resnično lepa pesem. In to je bil Davidov Psalm.
David je to uporabljal, da se je pogovarjal s samim seboj o Bogu. In rekel ji
je: »Duša moja, ti boš blagoslavljala Gospoda, duša moja, blagoslovi ga.«
Vidite, on ni samo pel neko lepo pesem. Imel je razlog za to, da jo je pel.
Toda on je rekel: »Slávi, moja duša, Gospoda, ne pozabi nobenega dejanja
njega.« Ne pozabi nobenega
dejanja Njega.
Bodite pozorni sedaj. In potem
našteva Njegova dejanja:
ki odpušča vso tvojo krivdo,
ki ozdravlja vse tvoje bolezni,
ki iz jame rešuje tvoje življenje,
ki te krona z dobroto in usmiljenjem,
ki tvoja leta nasičuje z dobrinami;
kakor orlu se obnavlja tvoja mladost.
(Psalm 103:3-5).
Koliko krivde? »Vso«. Pomeni to
res vso, ali samo nekatera? Ali obstajajo katera krivda, ki ni odpuščena? Prav.
To je bilo slabo. (Slab odziv poslušalcev).
»Ki ozdravlja VSE tvoje bolezni.« Koliko bolezni? »Vse.« Ali obstajajo bolezni, ki jih Bog ne
more, ali noče ozdraviti? »Ne.«
Sedaj morate dojeti. V ZDA imam
knjigo, leta 1863 smo bili sredi državljanske vojne. Ne bom vstopal v mnoge
podrobnosti, toda dosti tega, kar ste slišali o tej državljanski vojni, celo
to, kar ste slišali v ZDA, če ste bili tam – ni resnica. Veste, zmagovalci
pišejo knjige o zgodovini. Jaz sem iz Juga. Imamo malo različen pogled na to.
Najprej, lahko rečete, da so lagali, ko so pisali o tem, ker ni bilo ničesar,
kar bi se lahko imenovalo »civilna vojna.« Ali ni tako? V vojni ni ničesar
civilnega. To vam lahko samo pove, da nekdo od vsega začetka laže. V tem času
je Sever izgubil večino od svojih bitk,
Jug pa jih je večino odbijal. Potrebno jim je bilo mnogo novih ljudi. In
tako se je Abraham Linkoln odločil, da vstane in napiše odlok; to kar se
imenuje »Proklamacija
emancipacije«, in v njej je navedel, da se osvobaja vse sužnje južno
od tega kar so imenovali Mayson – Dixon linija. Rekel je, osvobajamo vse sužnje
uporniških držav.
Morate si zapomniti, da so bile
vse uporniške države, južnjaške države. Razglasile so svojo lastno državo. In
tako on vstaja in pravi: »Vsak suženj teh drugih držav, nad katerimi nimamo
nikakršne oblasti, vsakega sužnja iz teh južnjaških držav, danes vas
osvobajano. To je bilo nekaj zelo velikega iz njegove strani. Ni osvobodil
sužnjev iz Severnih držav, ampak samo sužnje iz Južnih držav. Kasneje so to
ratificirali, kar je povzročilo, da nihče ni več mogel posedovati sužnjev, in da
so vsi ljudje v osnovi ustvarjeni enaki.
Ko je to rekel, od tistega
trenutka, ko je to rekel, je postalo ilegalno, da ostane ali postane katera
koli oseba, suženj. Ali ni tako? Za to
je šlo v Proklamaciji o emancipaciji, da proglasi za ilegalno, posedovanje
sužnjev.
Takrat je to vstopilo v knjige, v
pravne knjige, postalo je zakon v ZDA, da so vsi ljudje ustvarjeni enaki.
Zanimiva stvar je bila, da ljudje niso zares postali enaki do leta 1963. Ali ni
tako? Čeprav je bil to od takrat zakon,
ki ga je dal zapisati Abraham Linkoln, 1863 leta. 100 let je obstajal zakon, da
so vsi ljudje svobodni in enaki, toda niso dojeli svoje enakosti do leta 1963,
ko je en človek vstal in rekel: »Imam sanje.« In začeli so marširati, skozi
miren odpor. In šele po tem, ko so začeli to, kar se je imenovalo »Premik za
državljanske pravice«, se je to začelo dejansko udejanjati. Zakaj so morali to
delati. Ali
niso bili svobodni? Bili so, toda niso dojeli svobode.
Toda kar se je tikalo zakona, in
kar se je tikalo oblasti, so bili tehnično, po zakonu svobodni. Toda tega niso dojeli 100 let. Sto let so
bili svobodni, toda nihče ni živel te svobode. Šele po 100 letih je ljudem
presedlo vse skupaj, da ne živijo po zakonu, in po ugodnostih zakona, ki jim je
bil dan, pred 100 leti.
In sedaj poglejmo to iz duhovnega
stališča. Pred 2000 leti (glede na leta, ko je Curry pridigal to pridigo –
danes bi rekli pred 2021 leti), je bil Jezus povzdignjen na križ, razširil roke in rekel: »Dokončano je.« V tem trenutku je bila to Njegova Proklamacija o
emancipaciji, izrečena za vse ljudi. V tem trenutku, v tem času, za vse naše
grehe.
Toda pred tem je bil bičan. Bodite pozorni,
vi niste ozdravljeni zaradi Jezusovega križanja. Odrešeni ste in grehi so vam
odpuščeni zaradi križanja, toda ozdravljeni ste po Njegovih ranah, ki jih je
sprejel nase v času bičanja. Pred križanjem so mu bile na tem podstavku za
bičanje, nanesene rane, ob bičanja.
In sedaj vam želim povedati to,
ker vam poskušam nekaj pokazati. Vem, da mi vedno povezujemo to dvoje: »Ki odpušča vso tvojo krivdo, ki ozdravlja
vse tvoje bolezni.« Res je napisano eden za drugim, toda želim vam pokazati
– obstajata pravzaprav dve ločeni stvari.
Ko je odšel Jezus k Pilatu prvič,
ko so ga odvedli k Pilatu, je: Pilat je
rekel vélikim duhovnikom in množici: »Nobene krivde
ne najdem na tem človeku.« (Luka
23:4). Toda farizeji se z njegovo odločitvijo niso strinjali. In potem se je
Pilat odločil, da ga bičajo, kaznujejo. Če ste videli film »Pasijon«, ste
dobili dobro predstavo o tem, kakšno je videti takšno bičanje. Bilo je strašno,
in iskreno vam povem, skozi ta film niste videli pravo mero tega grozodejstva
in trpljenja.
V Svetem pismu piše, da smo »po Njegovih
ranah ozdravljeni.« Beseda »rane«
v KJV Bibliji je v množini. Toda če pogledate originalno Grščino, in tudi v
hebrejščini stihe iz Izaije 53, je beseda »rane« v ednini. Rana. »Po Njegovi
rani ste ozdravljeni.«
Mi vemo, da je prejel več kakor eno rano, toda po hebrejski tradiciji,
če je oseba bila bičana in če je bilo na njegovem hrbtu več kot 1 inča (25,4
mm), neprizadetega mesta, ste to morali imenovati »rane.« V množini. Če pa je
bilo ne-ranjenega mesa na hrbtu manj kakor 1 inča, kjerkoli na telesu, kjer so
bile te rane, potem se je smatralo, da je to bila »rana.«
Zato dejstvo, da se reče »rana«,
v ednini, pomeni, da ni bilo na Jezusovem hrbtu niti 1 inče (manj kot 25,4 mm),
ki ni bilo ranjeno z bičem, potrgano, krvaveče, presekano, za naše
ozdravljenje. Tako zelo je bil poškodovan. Saj pravi v Svetem pismu:
»Pognal je kakor mladika pred njim, kakor
korenika iz suhe zemlje. Ni imel podobe ne lepote, da bi ga hoteli videti, ne
zunanjosti, da bi si ga želeli.« (Izaija
53:2).
Njegovo telo je bilo tako iznakaženo, da je bila celotna njegova podoba
iznakažena, tako da niste mogli reči, da je to kar vidite, človek. Po Njegovi RANI smo bili ozdravljeni. B I L I – pretekli
čas. Jezus je naredil nekaj, kar je določilo vaše ozdravljenje, čeprav ste se
rodili daleč po tem dogodku.
Dojemite to, ker zato vam to
prinašam. Ko je Jezus nosil te rane, ko je bil
bičan, tako, kot je bil, in to, kar je to naredilo v tistem trenutku, je bila
»Proklamacija za emancipacijo,« za nas. In ko je to prevzel nase, ko je bil
ranjen zaradi naših prestopkov, strt zaradi naših krivd in smo bili po njegovih
ranah ozdravljeni, želim, da to dojamete. Ko je to naredil in naredil je to
enkrat za vselej, za vsakega človeka, ki se je rodil po tem dejanju bičanja in
križanja, je priskrbel za nas vse, da bi nam bilo dobro.
Uporabljene so besede KULA, nemoč
in MOLOP, kar dobesedno pomeni NEMOČI IN BOLEZNI. Pokazal vam bom to. Ali je to
naredil samo za tiste, ki so umrli in kateri so živeli na zemlji v Njegovem
času, ali pred tem? Ali je odnesel grehe in bolezni tudi vseh tistih, ki so se
rodili kasneje, ali danes?
To pomeni, da ni nosil teh ran samo za ljudi, ki so bili bolni v času
Njegovega življenja, temveč za vse tiste, ki bodo prišli kasneje, po Njegovi
smrti na križu. Amen!
Torej, če je ponesel naše grehe
(VSE NAŠE GREHE), in če je ponesel VSE NAŠE BOLEZNI, preko svojih ran, potem
uganite, kaj to pomeni?
ČE VAM NI POTREBNO ŽIVETI V GREHIH, KER JIH
JE JEZUS ODNESEL NA KRIŽ, IN ČE JE NAPAČNO ŽIVETI V GREHIH, POTEM JE PRAV TAKO
NAPAČNO ŽIVETI V BOLEZNIH. KER TO, KAR JE JEZUS NAREDIL Z ENIM, JE NAREDIL TUDI
Z DRUGIM.
In če sprejmete to, se morate odločiti, da je to resnica, ki deluje
tudi za vas.
Binkoštniki mnogokrat; pravim
binkoštniki, karizmatiki, kakor koli jih želite imenovati, verjeli smo v
ozdravljenje, toda delali smo z ljudmi in so nam govorili, da ozdravljenje ni
tako pomembno. Govorijo,
da je odrešenje veliko bolj pomembno; najpomembnejše. To je v bistvu res, razen
če niste bolni in zaradi tega ne umrete. Ko ste bolni in umirate, je precej
pomembno da bi bili ozdravljeni, posebno, če še niste odrešeni. Želite,
da bi bili odrešeni, da bi dlje živeli, in da bi lahko delali z njimi.
Ljudje pa pravijo: »Kaj je pomembnejše? Izberite eno od teh. Ali je to
odrešenje ali ozdravljenje?« Toda kdo pravi, da morate izbrati eno od obeh?
Oboje vam enako pripada. Vidite, satan je edini, ki bi vas rad prisilili, da
izberete samo eno opcijo, čeprav vam pripada oboje; odrešenje in ozdravljenje.
In mnoge je prepričal v to.
Vedno smo govorili: »V redu, to
ni velika stvar, ne bomo se prepirali okoli tega, če oni ne verujejo v
ozdravljenje. Toda stvar je v tem, če pogledate Izaija 53,4:
»V resnici je nosil naše bolezni, naložil
si je naše bolečine, mi pa smo ga imeli za zadetega, udarjenega od Boga in
ponižanega.«
In vi pravite: »Jaz sem mislil,
da je Jezus ponesel samo naše nemoči in bolezni, ne pa tudi naše bolečine in
žalost. Bolečine in žalost pomeni dobesedno nemoč in bolezen. Dokazal vam bom
to čez nekaj trenutkov.
Tu je uporabljena je beseda
»poneo« in Hebrejska beseda za »poneo« je »nasa« in ko se reče da je ponesel
naše žalosti, je hebrejska beseda za »nositi« »sabal«. To so različne besede,
ampak so pravzaprav sinonimi. In če poiščete definicije je to zelo enostavno.
Obe besedi pomenita popolnoma isto. In to pomeni to: »Ponesti kot kazen za drugega, tako da
drugi ne mora sam tega prenašati.«
Ali
ni to, to, kar je Jezus naredil z našimi grehi? Nosil je naše grehe kot kazen
tako da jih nam ni potrebno nositi. Ali ni tako? Ali ni to osnova Evangelija in
osnova odrešenja?
Nesmiselno je, da bi vseeno malo
pogrešili, da bi Jezus prenašal več greha, vas bi pa to naredilo za boljšo
osebo zato, ker vi nosite nekaj od greha, ki ga je Jezus nosil za vas. Ne
delajte tega. To bi zvenelo prav smešno. Lahko storite bolje od tega. Toda
grešiti bi bilo neumno.
Z boleznijo je ista stvar, ker
kar je naredil z grehom, je naredil z boleznijo. Tukaj je dokaz. Torej tu se govori o žalosti in žalovanju, kar so nemoči
in bolezni. Pri Mateju 8 se prav
o tem govori. Toda če greste do 11 in 12 stiha, se na koncu stiha 11 pravi:
»Za muko svoje duše bo videl luč, se sitil,
s svojim spoznanjem bo moj pravični služabnik opravičil številne, njihove krivde bo
naložil nase. Zato mu bom številne dal v delež, mogočne bo delil kot plen, ker
je dal svoje življenje v smrt in bil prištet med prestopnike, nosil pa je grehe
številnih in prosil za prestopnike.« (Izaija 53:11-12)
Beseda »odnesti« je tam »sabal«,
ista beseda, za »nositi«. Uporablja se ista beseda.
Torej
če se v stihu Izaija 53:4 govori o »nositi« in »odnesti«, »nasa« in »sabal«,
naše krivde, »sabal«, pomeni to, da karkoli je naredil z našimi krivdami, je
naredil tudi z našimi boleznimi. Ali ni tako?
Poglejmo še enkrat Izaija 53:12: »Zato mu bom
številne dal v delež, mogočne bo delil kot plen, ker je dal svoje življenje v
smrt in bil prištet med prestopnike, nosil pa je grehe številnih in prosil za
prestopnike.«
Tudi
tukaj imamo obe besedi, »nasa« in »sabal.« Nosil pa je grehe številnih, kot
kazen. Iste besede so uporabljene tudi v stihu 4 za naše nemoči in bolezni.
TOREJ, ALI JE NAREDIL OBOJE, ALI PA NI NAREDIL NIČ OD TEGA.
Vi pa pravite: »Verujem, da je
odnesel moje grehe, ne verujem pa, da je odnesel moje bolezni.« Ne vem kakšno
pravico imate to reči? Ker vi spreminjate pismo. Pismo pravi, da karkoli je naredil z
našimi grehi in krivdami, je naredil tudi z našimi nemočmi in boleznimi. Torej,
morate izbrati. Ali verujete, da je odnesel naše grehe in naše bolezni, ali
verujete; poslušajte sedaj pazljivo, ker če ne verujete da je odnesel naše nemoči, ste še vedno v
svojih grehih. (Neodrešeni). Ker
če ni nosil vaše nemoči, potem ni nosil niti vaših grehov. Dojemate?
V preteklih časih smo bili vedno
fini: »No, ja, v redu je, tudi če se ne veruje.« Ne, ni v redu. Pismo je zelo
jasno. Človek, ki se je imenoval T. J. Mekrosen, ki je bil briljanten
poznavalec Grškega in Hebrejskega jezika, je rekel to, o Božanskem ozdravljenju
in odkupitvi. Rekel je: »Za vsako osebo, za vsakega
poznavalca Besede, ki pravi, da fizično ozdravljenje ni vključeno v Jezusovi
odkupitvi, to dokazuje, da on, ali ni poznavalec Besede, ker ne ve o čem govori,
in laže namerno.«
Zato vam danes to govorim, po
Pismu iz Izaije 53. In če želite še en dokaz, pojdimo še do Matej 8. In jaz sem popolnoma prepričan in pričakujem, da bodo
ljudje ozdravljeni že medtem, ko to govorim, ker medtem, ko pridigam, ni nobenega
razloga, da nebi bili ozdravljeni, medtem, ko poslušate Besedo, ki se oznanja.
Ozdravljanje je življenje in
zdravje vašemu telesu, vašim kostem. Beseda, ki izhaja, ki se izgovarja,
ozdravlja. Ni vam potrebno čakati, da spustim svoje roke na vas, ali kdorkoli
drugi. Samo bodite svobodni. Samo dojemite, da je to resnica. »On je nosil
moje nemoči« in samo bodite svobodni. V tistem trenutku, ko v to
začnete verovati, boste svobodni. Amen! Nič vam ni potrebno narediti. Samo
verujte in ste svobodni.
In sedaj gremo k Matej 8: »Ko se je
zvečerilo, so privedli k njemu veliko obsedenih. Z besedo je izgnal duhove in
ozdravil V S E bolnike. Tako se je izpolnilo, kar je bilo
rečeno po preroku Izaiju: On je odvzel naše slabosti in odnesel naše bolezni.«
(Matej 8:16-17).
Z besedo je izgnal duhove in
ozdravil vse bolnike. Zakaj? Ker se je tako izpolnilo, kar je bilo rečeno po
preroku Izaiju: »On je odnesel naše slabosti in odnesel vse naše bolezni.«
Ko je Matej to citiral, je
citiral Izaija 53:4. Dojemate to? Ko je Matej to
citiral, je to citiral po Božanski inspiraciji in daje nam Božji komentar na
Izaijo 53. On pravi, da to, kar je rekel Izaija je, da je nosil naše nemoči in
bolezni. Torej karkoli je naredil z našimi grehi, je naredil tudi z našimi
boleznimi, ker se prav to dokazuje, da je to imelo veze s fizičnimi boleznimi
in je izpolnilo Besedo iz Izaije 53:4.
Ali veste zakaj je izpolnilo
Izaijo? ZATO,
KER JIH JE OZDRAVIL VSE. Torej, da bi bil Izaija 53 izpolnjen, jih je moral
ozdraviti vse.
V 1 Petrovem pismu 2:24 piše: »Sam je na
svojem telesu ponesel naše grehe na les, da bi mi grehom odmrli in živeli za
pravičnost. Po njegovih ranah ste bili ozdravljeni.«
PO
RANAH KOGA, STE BILI OZDRAVLJENI? TOREJ, ČE STE OZDRAVLJENI PO JEZUSOVIH RANAH,
KDAJ JE PONESEL VAŠE BOLEZNI? PRED 2000 LETI. KDAJ STE BILI TOREJ TEHNIČNO
OZDRAVLJENI? PRED 2000 LETI. ZAKAJ? KAR SE TIČE BOGA JE BIL ZAKON PRINESEN IN
RAZGLAŠEN ŽE NA KRIŽU. KAR SE TIČE BOGA, JE BILA TO ŽE NAREJENA STVAR. TAKRAT
SO BILI ŽE VSI RAZGLAŠENI ZA SVOBODNE IN OZDRAVLJENE. ZAKAJ? ZATO, KER JE JEZUS
PONESEL NJIHOVE NEMOČI NA SVOJIH RANAH.
To je tako kakor s Proklamacijo o
emancipaciji – vsi so bili razglašeni za svobodne od suženjstva, toda 100 let
je bilo potrebno, da se je to udejanjilo v resnični realnosti.
In sedaj vas bom vprašal: »Koliko časa
boste potrebovali za to vi? Kdaj vam bo
dosti vsega? Kdaj boste vstali in rekli, Imam sanje.«
Veste kaj ni v redu? Premik za
»civilne pravice, se je začel, ko so neki ljudje vstopili v avtobus in rekli
neki ženici, črnki naj vstane, ker se je en belec hotel usesti na njeno mesto.
Ona pa je rekla: »Ne, ne bom se premaknila. Enako sem vredna kakor vsi drugi. Imam
pravico sedeti tukaj, kakor kateri koli drugi.« In iz tega
se je to začelo: »Premik za državljanske pravice.« Zaradi ene male ženičke, zaradi tega,
kar je izgovorila.
Razmislite
o tem. Tukaj ne gre za to, kdo ste vi, ali kaj ste vi naredili ali kar koli
drugega. Tukaj gre za to, da se vi odločite, da je zakon prinesen in razglašen.
Ali ni tako? Morate se odločiti, da je to zakon, ki že velja. Božji zakon je,
da ste po Njegovih ranah ozdravljeni. Amen!
Torej kdaj se boste vi odločili,
da je to ŽE narejeno, tudi za vas.
Pridigal sem v Keniji, stal sem
in pridigal tej mali cerkvi. Človek je stal poleg mene s kasetofonom in z
mikrofonom v drugi roki. In on me je zaustavil in pritisnil na stop, obrnil
kaseto in pritisnil record in jaz ga gledam in poskušam ugotoviti kaj dela. In potem
opazim, da so tam neke koze, ki so pravkar
stekle preko prostora. Pritekle so skozi ena vrata in odšle skozi druga. Gledam jih, nikoli še nisem videl kaj
takšnega. In kmalu za tem vstopijo
otroci, ki so preganjali koze. In si mislim, kako naj obdržim pozornost.
In po tem razmišljam, kje sem se
ustavil, kaj sem govoril in takoj, ko sem se vrnil na misel, se otroci vrnejo
in koze so preganjale njih. Ne šalim se. Pravim vam, če me boste poskušali
zmesti, vam bo to težko, ker sem vse to že preživel. Zelo malo stvari mi lahko
odvleče pozornost. Zakaj? Zato ker je to najpomembnejša stvar, ki jo lahko
delam. Ne more se mnogo tega zgoditi, kar bi mi odvrnilo pozornost. Iskreno
mislim. Če bi tukaj nastal požar, bi večina od
vas tekla ven, jaz pa bi nadaljeval s pridiganjem, dokler nebi odšla poslednja
oseba. Zakaj? Zato, ker je to sporočilo tako zelo pomembno. Amen!
Pravzaprav, mogoče bi pred tem še
ozdravil nekatere od vas, če bi nastal požar, ker bi mogoče vstali iz vozičkov
in stekli ven. Mogoče bi takrat prvič dojeli, da to potrebujejo.
»Naj bo blagoslovljen Bog. Ozdravljen sem!«
Pripravljen sem iti naprej. Ali
dojemate, da
bi Jezus izpolnil Izaijo 53, jih je
moral ozdraviti vse.
Ko jemljete Gospodovo večerjo
imate kaj? Sok, vino, vodo, kruh. Hvala Bogu, najprej jem kruh, ker si lahko
zamislite, če pijete najprej sok, potem pa kruh, bi kašljali kruh do konca
bogoslužja. Pojeste kruh in potem popijete vino (sok), ker morate imeti nekaj,
da bi to spralo. Ali ni tako?
Toda
če ne verujete, da ozdravljenje leži v odkupitvi, če ne verujete, da ste po
Njegovih ranah ozdravljeni, zakaj potem zaužijete kruh? Ker veste,
da sok predstavlja odpuščanje od grehov, skozi Njegovo žrtev na križu. Kaj pa predstavlja kruh? Vidite, tu pravi: »In vzel je kruh, se zahvalil, ga razlomil,
jim ga dal in rekel: »To je moje telo, ki se daje za vas. To delajte v moj
spomin.« (Luka 22:19).
In ljudje pravijo: »O, tu gre za
Cerkev.« (Misleč s tem cerkev, Njegovo Telo).
Za vas imam novost. Cerkev ni
bila nikoli zlomljena za vas. Ali ni tako? Cerkev ni bila zlomljena za vas. Jezusovo
fizično telo je bilo zlomljeno za vaše fizično ozdravljenje, po Njegovih ranah.
Bili smo v Ki Monarhu, Virginija.
Neka ženska je imela na vratu ogromno, res ogromno golšo. Tako veliko, da je
nebi mogli zaobjeti z roko. Ogromna. Imeli smo Gospodovo večerjo. Podajal sem
jim kruh (kreker), in vino, blagoslovil in jim rekel: Držite ga. In sedaj
recite to z menoj: »Po Njegovih ranah sem bil
ozdravljen. In prav sedaj, v imenu Jezusa Kristusa, prejemam svoje
ozdravljenje. Njegovo telo je bilo zlomljeno zame, zato sprejemam svoje
ozdravljenje, v Jezusovem imenu.« In rekel sem jim: »Sedaj zaužijte ta kruh.«
Ta ženska je dala ta kreker v
usta, prav tako vsi ostali. Bila je tiho. Služba Gospodove večerje je vedno
tiha. Mogoče slišite grizljanje. Tiho,
polno strahospoštovanja. In naenkrat ta žena vzklikne, pravzaprav zavpije, da
nam je kri zledenela v žilah, ker to ni bilo normalno. Težko da kdaj slišite,
da kdo vpije v času Gospodove večerje. Kajti vsi smo bili v tišini in v tihi
molitvi, osredotočeni na uživanje krekerja in pitje vina. Ona pa začne vpiti.
Gledamo od kod prihaja vpitje in
jo vidimo nagnjeno h klopi, Poskušala je dihati. Poskušala je držati vrat in
govorila: »Ne morem dihati. Ne morem dihati. Nekaj me duši.« In mi se sedaj
pripravljamo, da izženemo to stvar iz nje. Mislimo si: »Ženska ima demona.
Izgnali ga bomo.« In odidemo do nje, ona pa naenkrat dvigne glavo in reče: »Golša je odšla. Odšla je.« In videlo
se je, da je imela višek kože kjer je bila prej golša, toda to je odšlo. In
začela je dihati in vsi naenkrat so rekli: »Kaj se dogaja?«
In ona reče: »Ko sem vzela ta kruh, ta kreker in ko sem
ga pojedla, se je pojavil Jezus. Iztegnil je roko, zgrabil to golšo in jo
stisnil, dokler ni eksplodirala.«
Vsi so se začeli pogovarjati,
gledali so jo. To ni bila povprečna Gospodova večerja. Mi še vedno držimo v
rokah kozarce, in stojimo in jaz rečem: »Slava Gospodu!« Tedaj so vsi dojeli,
da je to resnično.
Rekel sem, to je za opravičenje
od greha. (Kelih). Ojoj, morali bi jih videti. Križali so se, sklapljali roke v
položaj molitve, se postavili v položaj pobožnosti, zares so poskrbeli, da tega
nebi jemali kar tako. Čutilo se je, da so se zavedali resničnosti Jezusa.
Vseeno so bili kar nervozni.
Lahko bi vam povedal o mnogih
pričevanjih, toda tukaj sem, da vam rečem, da je najpomembnejše okoli tega to. ČE
OZDRAVLJENJE NI V ODKUPITVI, POTEM NIMAMO RESNIČNE OSNOVE ZA VERO. LAHKO SAMO
UPAMO.
EDINI
NAČIN, DA IMATE LAHKO RESNIČNO VERO V OZDRAVLJENJE JE, DA VERUJETE, DA JEZUS
GOVORI RESNICO.
Veste kaj je čudovito? Ne bom
mnogo govoril okoli tega, toda želim vam dati to.
Prvo ozdravljenje v Svetem pismu
je v 1 Mojzesovi knjigi 17, ko je Abraham molil
za Abiméleha, ki je bil poganski kralj, brezbožni kralj, in on je bil
ozdravljen.
In potem gremo naprej. Zadnje ozdravljenje, preden je bil Jezus križan, se spomnite kaj je to bilo? Bilo je v Getsemanskem vrtu.
To je bilo, ko so prišli po Jezusa, ko ga je Juda Iškarijot izdal s poljubom in
je Peter odsekal uho enemu od teh ljudi, Malhu. Jezus pa je položil roko nanj
in mu ozdravil uho. Pravzaprav mu je obnovil odsekan uhelj.
In sedaj se bom malo ustavil in
vas vprašal:
»NA KATERI OSNOVI SMO MI OZDRAVLJENI? ALI PO VERI, ALI PO NJEGOVIH
RANAH?«
»Po Njegovih ranah.«
Da, to je prava osnova. Vera je
metoda, odnosno sredstvo, da mi sodelujemo pri tem. Toda
prava osnova našega ozdravljenja je, PO NJEGOVIH RANAH.
To je naša prava osnova. Amen! In
sedaj, ČE SO NJEGOVE RANE TE, KI DAJEJO
OSNOVO ZA OZDRAVLJENJE, KAKO SO SE ODVIJALA VSA TA OZDRAVLJENJA, OD ABIMÉLEHA DO MALHA? KER ON DO TAKRAT ŠE NI
NASE PREVZEL NAŠIH BOLEZNI IN ZADOBIL RAN OD BIČANJA.
Kaj je to, ko dobite nekaj, kar
plačate kasneje. Kako se to imenuje? Posojilo. Veste kako so v starih časih imenovali kredit? Dobra vera. Dal ti bom
ta kredit. Dal ti ga bom v dobri veri. Kaj to pomeni? Dal ti bom sedaj in
verujem ti, da boš sigurno plačal kasneje.
Zakaj mislite, da se vera
tolikokrat omenja v evangelijih? V Evangelijih se mnogokrat poimenuje beseda
vera, in prav tako v Apostolskih delih. Vidite, samo enkrat in še takrat je
napačno uporabljeno, se to omenja drugje. Toda zares ne vidite, da se kjerkoli drugje,
po Evangelijih, omenja vera. Toda v evangelijih je Jezus rekel: »Po tvoji veri. Naj ti bo po tvoji veri.« To je vera.
Vedno je omenjal vero, toda kasneje tega ne vidite.
V PISMIH TEGA NE VIDITE. PAVEL NI NIKJER NIKOMUR REKEL: »IMEJ VERO.«
ZAKAJ? ZATO, KER JE GOVORIL VERNIKOM. TO POMENI, DA SE PREDPOSTAVLJA, DA VERNIKI ŽE VERUJEJO BOGU.
Nikoli niste bili opogumljani, da
bi imeli vero. Domneva se, da že verujete Bogu.
Toda razmislite o tem. Če je vse ozdravljenje osnovano na ranah, vsa ta
ozdravljenja pa so bila pred ranami, ki jih je Jezus prevzel nase ob bičanju, potem
so bila vsa ta ozdravljenja na posojilo – kredit. Ali ni tako?
In sedaj. Posojilo vam je potrebno samo preden plačate nekaj. Ali ni
tako?
Na primer, če odidem in nakažem
denar na vaš bančni račun, koliko vere je potem potrebno, da izpišete ček zanj?
Niti malo. Ali ni tako? Ne šele po tem, ko vam dam potrdilo in rečem: »Glej, to
je denar, ki sem ga nakazal na tvoj bančni račun.«
In vi pogledate in rečete: »Res
je, to je m0ja banka in moj račun. Ali boste imeli težave, če napišete ček, zanj?
Ne, ker ste dobili potrdilo ki
potrjuje, da je denar tam, in za to, da je denar tam, vam ni potrebna vera.
Zakaj? Zato ker je dejstvo, da je denar že tam. Za to ni potrebna vera. Dejstvo
je, da je denar na vašem računu. Za to,
da verujete v dejstvo, ni potrebna vera. Ali ni tako? Ali je potrebna vera,
da se veruje v dejstvo? Ne, ker je to
dejstvo.
Naj vas vprašam nekaj. Ali je Jezus
nosil rane? »Da.« Potem je to dejstvo.
Ali je to dejstvo? Publika »Da.« Potem,
zakaj vas skrbi, ali imate vero, ali ne, za dejstvo, če je to že dejstvo.«
Naj vas vprašam, prav sedaj
pomislite na svoje ime. Katero je vaše ime? Ni vam treba povedati imena. Vi ga
poznate. In sedaj, ali je vaše ime dejstvo? Kako lahko to dokažem? Če vprašam:
»Katero je tvoje ime?« Kako naj to dokažem? Mogoče da pogledam rojstni list,
vozniško dovoljenje, osebno izkaznico, nekaj takšnega. Z drugimi besedami, da
bi veroval v to, ni dovolj, da mi samo poveste, razen če vas res dobro poznam.
Potem bi vam lahko verjel na besedo.
Toda če to res želim vedeti in to
prepričljivo, moram to videti nekje napisano. Ker če vas ne poznam dobro, bi se
mi lahko zlagali. Toda če je napisano, nekaj takšnega, na primer, posebno če je
to osebni dokument, bi to verjel. Ali ni tako?
IN SVETO PISMO, ALI JE LAHKO KAJ BOLJ VERODOSTOJNEGA
KAKOR JE BESEDA BOGA? NAPISANO JE. ZATO, ČE MI REČETE, JAZ NISEM OZDRAVLJEN, TE
BOM POGLEDAL IN REKEL: »PROSIM TE, PRENEHAJ SE ŠALITI Z MANO. TUKAJ PIŠE, DA
SI. DA SI PO NJEGOVIH RANAH OZDRAVLJEN. NE MOREŠ REČI, DA NISI OZDRAVLJEN.
TUKAJ PIŠE, DA SI.«
Dojemate to? Največja izjava
dvoma in ne-verovanja ki jo boste kdaj koli slišali je: »Bog me bo ozdravil.«
Zato ker v Svetem pismu ni »ČE, ampak, da že »JE.« Razglašeno je že. Svobodni
ste, ozdravljeni ste.
ZAKAJ? ZATO, KER NI ČE AMPAK ŽE JE.
Svobodni ste. Razumete to? To je
vaša Proklamacija o emancipaciji. Prav tukaj, v Svetem pismu. Morali bi ga
pogledati in reči: »Ho, ho!«
I potem rečete: »Glej satan; demon raka, tebi govorim, demon raka,
glej, tukaj piše, da sem ozdravljen in ti mi ne moreš nič več lagati. Zato
oprosti, toda moral se boš izseliti. Moraš se spakirati in izseliti. Amen!
Ali dojemate kako lahko je to? Vi
pa pravite: »Verjemite mi, razumem, toda lahko je tebi, ki si dobrega zdravja.«
Vem, najhuje je biti sredi tega,
ko imate bolečine in probleme. Da, očitno. Zato vam poskušam to dati, preden
zbolite. Ko se bo to izgradilo v vas, ne boste ponovno obolevali in lahko je
ostati dobro. Dejstvo je, da bi morali vedno biti dobro.
Jezus je umrl, da bi vam bilo
dobro. Pa pravite: »Ne mislim, da je Jezus toliko vključen v moje fizično
ozdravljenje. Kaj potem delate tukaj? Ali ste prepričani, da ste zainteresirani
za to? Potrošili ste veliko denarja, ko ste poskušali ozdraveti. Potrošili ste
veliko časa, da to uredite.
TOREJ KLJUČ TUKAJ JE, DA MORATE DOJETI, KDO
STE IN KAJ JE V VAS, KAJ JE NAREJENO ZA VAS. AMEN!
In sedaj vas želim vprašati,
koliko vas je bilo na poučevanju? Poglejte kaj bomo sedaj delali. Dobra
številka. Koliko vas v tem tednu ni bilo na poučevanju? Da vidim roke.
Koliki od vas ne boste več
dvigovali roke ne glede na to, kaj vas vprašam? Glejte ga. Vedno obstaja nekdo.
Nič ne bom delal, sigurno. Samo sprašujem se, ker želim vedeti koliko ljudi je,
kakšno je stanje glede ljudi. Gre za to, da vem, za katere ljudi je potrebno
moliti, katerim je potrebna molitev.
In sedaj, če ste bili na
poučevanju in vam je potrebno ozdravljenje, je tudi to v redu. Ker najboljši
način, da bi bili ozdravljeni je, da služite nekom drugemu za njegovo
ozdravljenje. Ker Sveto pismo
pravi, da naj molimo eni za druge, da bi bili ozdravljeni. To je dober način,
da se to naredi.
»Zato izpovedujte grehe drug drugemu in
molíte drug za drugega, da boste ozdravljeni. Veliko moč ima dejavna molitev
pravičnega.« (Jakob 5:16).
Če ste bili na poučevanju in vam
ozdravljenje ni potrebno, je to čudovito. Lahko boste samo služili.
Glejte kaj bomo naredili. Razni
načini obstajajo na katere lahko molimo. In medtem, ko boste odhajali ven in to
delali pogosteje, boste našli različne načine, kako moliti, in to bo delovalo
za vas. Zato vam ne poskušam reči: »Delajte na ta in ta način.« Jaz to samo
rečem, v tem večeru. To je zato, da bi začeli. Ni definitivno, da mora biti
vedno tako. To je samo za začetek. Zelo je enostavno.
Vse, kar želim, da naredite je,
da bomo medtem ko bomo delali šli; ljudje, ki bodo služili, ki bodo molili, in
jaz se bom tudi pridružil in molil za ljudi. Če ste prišli in želite, da
položim roke na vas, bom to naredil. S tem nimam problema.
Toda, tudi drugi ljudje bodo
polagali roke na vas, ker sem jih učil in poučeval in oni želijo trenirati na
vas. Prav? Zato gremo sedaj na prakso. Upam, da vas ne moti, če zdravnik trenira
na vas? Poskusimo to.
Poglejte kaj bomo naredili. Vi, kateri boste služili, prerazporedili vas
bomo v vrsto in poskušali bomo narediti tako, da bodo moški molili za moške in
ženske za ženske. Ni potrebno, da je vedno tako, vendar je tako najbolje narediti.
Zato bomo v tem večeru tako delali.
Zato, ko boste vstali, vas bomo
razvrstili in ko se boste soočili z ljudmi, za
katere boste molili, potem tehnično, vi ne boste molili za njih. Vi boste
govorili njihovemu telesu, govorili tej bolezni, kar koli imajo, in boste
zapovedali, da odide.
In sedaj si zapomnite dve stvari.
Poslušajte, cepidlačil bom okoli tega, ker če ne bom, boste tukaj vso noč. Zato
bom natančen in zahteven okoli tega.
1). To ni čas za druženje. To ni čas da vstopate v diskusijo, zgodbo,
pogovor, nič od tega. Tukaj ste samo z enim
namenom – da opravite delo za Kraljestvo. V redu?
Ne pogovarjajte se, ne
diskutirajte, in podobno. Delajte svoje delo, bodite močni, bodite direktni,
opravite svoje delo.
Odšli
boste k osebi, bodite spoštljivi. Rokujte se, na kratko se pogovorite in rekli
boste: »Pozdravljen. Moje ime je . . .« In vi boste prav tako povedali svoje
ime, in potem, ko boste izvedeli za njegovo ime, to ne bo z namenom, da ga
boste lahko ozdravili, temveč da bi bili spoštljivi. Vedno imate čas biti
spoštljivi. Amen! Torej spoštljivi boste in potem boste rekli: »S čim se
bomo ukvarjali tukaj? Katera je vaša situacija oziroma problem, vaša bolezen.«
Dajemo vam nekaj različnih
načinov, kako to reči. Želim, da izveste, kaj ni v redu.
In, ko vas oni vprašajo, kaj ni v
redu pri vas, naj tisti, ki želijo da se za njih moli, to povedo na kratko.
Dojemate? Ne briga me, če so tisti, ki
molijo za vas tudi zdravniki. Danes zvečer niso. Danes, v tem večeru smo tehniki Božanskega
ozdravljenja. Smo verniki, ki služimo bolnim. Zato nas ne zanima
vaša medicinska zgodovina, ker bi to trajalo predolgo. In kaj bi se zgodilo?
Zavleklo bi se.
Ne govorite tako: »Začelo se je,
ko sem imel dve leti . . . .« In potem boste šli skozi to in ko boste končali,
boste prešli iz sočutja v sočustvovanje, in to nas bo odpeljalo, od vere, ker
bomo slišali vse vaše probleme in bomo končali govoreč: »Joj, to je pa res
slabo, človek ubogi. Verjamem, da ti je zelo težko.« In ne boste naredili ničesar.
Zato se držimo tega, recite, kar je pomembno reči, in najdite izvor
problema. In ko utrdite v čem je problem, potem recite: »To je problem.«
In sedaj, ko vam to povedo, je to
kar želimo sledeče.
a)
Ime,
če je diagnosticirano. (Ime bolezni)
Samo povejte ime. Ne gre za to,
da nam to nekaj pomeni, ker verjetno ne bomo niti vedeli, kaj to je. Samo želimo
ime, da imamo nekaj, na kar se usmerimo. In če ne poznate imena - diagnoze, če
ni diagnosticirano, in vi ne veste ime, potem
nam dajte neke od simptomov; dva, tri štiri simptome, nekaj takšnega.
In če vi rečete: »Ne razumete,
imam ducat stvari, ki pri meni ne delujejo, kot je prav. Če so dve ali tri
stvari, jim samo recite, da je to kup stvari. Torej dve, tri, štiri stvari. Ko
to naredite, če vam to povedo, da imajo dve, tri
štiri ali več stvari, potem vam to pove sledeče: »To je duh nemoči. Brez kančka
dvoma. To je to.« Zato, če oni
rečejo: »To je to, in to, in to, in to, vam ni potrebno imenovati vsega tega.«
Lahko
rečete temu: »Duh nemoči.«
Sedaj poslušajte, da boste videli
razliko. Ko jim govorite, vi ne
govorite osebi. Vi govorite bolezni. Ona vas bo poslušala. Mogoče mi
boste rekli: »To je nekaj najbolj norega, kar sem kdaj koli slišal – govoriti
bolezni. Zakaj bi moral govoriti bolezni?
Verjemite,
niti blizu ni tako noro, kakor ko vam je rečeno da govorite gori in ona se bo
premaknila in se vrgla v morje. Torej, Jezus je rekel, da bomo to delali in mi
to delamo. Amen! Torej, to se bo zgodilo.
(Mt 21:21; Mr 11:23).
Govorili boste tej stvari. Rekli
boste nekaj kot: »V imenu Jezusa«, ali boste končali tako, da boste rekli »v Jezusovem
imenu.«
Če rečejo, da imajo fibromialgijo;
generalno gledano je, fibromialgija prav tako duh nemoči. Zato lahko rečete: »Duh nemoči, v
imenu Jezusa Kristusa, zapovedujem ti SEDAJ!
Zapusti to osebo, ZDAJ!«
Razumete to? Sedaj vam nekako vse
orisujem. Toda
želim, da rečete kratko, jedrnato, direktno in odločno.
Lahko rečete na primer: »Duh nemoči,
(fibromialgija), zapovedujem ti, v Jezusovem imenu (pazite, sedaj
govorim precej normalno), toda ko pridete do dela, ko želite izreči, kaj želite, da
naredi, želite, da je dovolj nasilno, da ga-jo prepričate, da vas mora
poslušati. (Na tem delu je dobro poslušati video posnetek). To je
najboljši način na katerega to lahko opišem.
Rekli boste: »Fibromialgija, (ali duh nemoči),
zapovedujem ti ZDAJ, v imenu Jezusa Kristusa, da zapustiš to osebo. ZDAJ!«
Ste slišali to? Greste iz tega, da govorite normalno – do
tega, da jo udarite s svojimi besedami. Ste dojeli to? Morate govoriti iz trebuha. Zakaj? Ker je tukaj Božji Duh. To je iz trebuha
(osrčja) bodo tekle reke žive vode. Torej
govorili boste iz tukaj (pokaze na trebuh). Zato boste zveneli nasilno.
Ne
govorite iz tukaj (pokaže na usta). Ne govorite iz ust, niti iz grla, niti iz
pljučnega dela. Govorite iz trebušnega dela.
Amen! Vam je to smiselno?
Ne rečete: Zapovedujem ti, odidi! Ste slišali to? To je od tukaj. (Iz ust). Morate udariti iz tukaj (iz trebuha). Rečete:
»Zapovedujem ti, ODIDI!« Ali vidite
razliko? To je udarjanje z vašimi besedami.
Kar izgovorimo iz ust, je samo
pripovedovanje, celo če zelo vpijete, je še naprej samo pripovedovanje. UDARJAJTE
S SVOJIMI BESEDAMI IZ PREDELA TREBUHA, UDARITE TO STVAR. ZAPOVEJTE, DA ODIDE.
In sedaj, čim to rečete, boste
rekli osebi: »Sedaj
naredi nekaj, kar do sedaj nisi mogel narediti.« Če nečesa zaradi
bolezni niso mogli narediti, naj to sedaj naredijo. Amen!
Vam je to dovolj enostavno? Za to nam nebi bilo potrebno več kot ena minuta in pol
časa. Ne govorimo, ne diskutiramo, ne razpravljamo. Govorimo problemu. Zapovemo
mu, da odide in potem jim rečemo, da naredijo nekaj, kar prej niso mogli
narediti.
Vaše delo, kot bolne osebe, ki ji je
potrebna pomoč je, da poslušate. Ko oni molijo, ne molite tudi vi. Bodite tiho,
nič ne govorite, nič ne delajte. Poslušajte. Sprejemajte. In ko vam rečejo, da
naredite kar niste mogli do sedaj narediti, naredite to. To je vse, kar morate
narediti. Je dovolj enostavno?
Lahko govorite kateri koli bolezni. Vse
kar vi naredite je, da govorite telesu, nemoči, bolezni, kar koli pač je in da
naredi, kar želite, da naredi, in to je, da odide. Samo recite, naj odide v
Jezusovem imenu.
Lahko rečete, da odide, potem pa lahko
rečete: »Bodi ozdravljen! To je
tudi zelo učinkovito.
V tem trenutku, pravzaprav dajte,
da to praktično prikažem. Dajte mi enega mladega človeka, moškega. Pridite hitro.
Nek prostovoljec. Primeren boš.
Obrnila se bova tako, da boste
videli. Sedaj poslušajte. Običajno ne polagam roke na glave. Verjetno veste
zakaj tega ne delam. Zato, ker sem majhne rasti. Torej na splošno ne polagam
roke na glavo ljudi, ker tega v trgovini, na primer, ne morete delati.
Iztegnete roko proti obrazu nekoga, on pa se ustraši. Ljudem to ni všeč.
Lahko pa osebo pozdravite. In že s tem, ko ljudem damo roko, je to že način polaganja
rok.
To je to. Ni mi potrebno narediti nič drugega razen tega.
Tukaj lahko delamo to, toda če želimo kontakt kolikor je le mogoče, bomo
naredili to. Prime mladeniča še za drugo roko, tako da jo drži od spodaj
navzgor. Sedaj imamo dve roki. Amen!
Opazili boste to, poglejte kaj ne
delam. Običajno, ko jim rečem: »Dajte, da vidim vaše roke, naredijo ljudje
tako. (Obrnejo spodnji del dlani navzgor, ker so navajeni dvigovati roke na tak
način. Mi to ne želimo narediti. Razlog zaradi
katerega ne želimo tega je, ker če to naredite, se bodo »zaklenili« na vas,
padli in vi boste šli za njimi. Vprašajte me, kako to vem. Ne šalim se.
Druga stvar je; ne delajte niti
tega, da osebo primete od spodaj in se spet zahakljate za njihove prste. Isto
kot prej. Božja sila udari, oni padejo in vi greste spet z njimi. Tega me ni
nihče učil. To se nisem naučil iz knjig. To je vse iz prakse. To sem se naučil skozi izkušnje, ker sem
večkrat končal z njimi vred na tleh. Tudi na ženskah. In ko sva padala, je
stisnila roke, toda čim je bila na tleh, je prijem popustil, tako da sem se
lahko ujel na roke. Toda pristal sem na njej v položaju sklece. In ljudem okoli
sebe sem moral reči, da mi pomagajo ustati. Ker se nisem mogel premakniti. Če
bi se premaknil, bi jih dotikal in tako sem čakal, da me nekdo dvigne.
Vedel sem, da bo nekdo pritekel s
kamero in lahko sem se že videl v časopisih. Te noči sem imel razodetje. Ne vem
od kje je prišlo, toda bilo je tu. Razodetje pa je bilo to. Jaz ga imenujem hitro
spuščanje.
To, kar jaz delam, ko vzamem roki
človeka v svoji roki, vidite to, ne premikam nič. (Roki drži samo iz zunanje
strani – zadnje tri prste roke človeka, torej ne cele roke. Prime v pregibu
prstov. Prst k prstom od zunanje strani proti notri – ne prsti na dlan. To vas
lahko ujame. Torej prsti na prste – Curry drži za njegove prste iz zunanje
strani njegovih rok in samo tri prste). To je zato, da se roka človeka za
katerega molimo ne zatakne za naše prste. In
potem človek pade če želi, jaz pa še vedno stojim.
Zato se ta prijem imenuje HITRO SPUŠČANJE. Ste dojeli to?
Sedaj bomo naredili sledeče.
Začeli bomo moliti. Rekli boste: »Kakšen problem imate? On pove ime tega. In
vi boste rekli: »V imenu Jezusa, imenovali boste to. In rečete: »Zapovedujem
ti, da odideš, v Jezusovem imenu ODIDI!
Ko rečete ODIDI, želim, da naredite
to, primete roki tako, kot je zgoraj opisano.
(torej, pred tem jih ne držite).
Torej, ko rečete: »ODIDI!«, takrat
primete obe roki.
Naredite takole: »V imenu Jezusa
Kristusa ti zapovedujem, ODIDI! 2,3,4,5 . .
In spustite roki. Je to dovolj
enostavno?
In sedaj vam želim povedati,
zakaj delate tako? Ko jih primete, ko govorite, bo
Božja moč vstopila vanje. To je odpustitev. Dojemate? Nato še nekaj časa
držite, da se sprosti moč, in spustite.
Ne
držite predolgo, ker to, kar bodo naredili, če niso pozorni, ker nekateri niso
pozorni, bodo šli noter, in sila bo kakor voda v banji za kopanje. Vrnila se bo
nazaj. Zato jih držite do pet, potem pa spustite in se umaknite naprej po vrsti.
Enostavno.
In
potem rečete, naj naredi, kar prej ni mogel. In če se ni zgodilo nič, če ni
bolje, molite ponovno. Nič slabega ni v tem.
Toda ne v tem večeru moliti 15x za eno osebo.
Bodite odločni, udarite, recite naj naredi
kar prej ni mogel in stvar je končana. Dve minuti. Amen! Ali je Bog, ali ni.
To, da stojite 45 minut, ne bo naredilo nič več Božjega delovanja, kakor v dveh
minutah. Držimo se Boga. (Zahvali se človeku, ki mu je pomagal
narediti prikaz tega).
Zato, če ste pripravljeni, da služite,
in če ste bili na DHT, vstanite in se tukaj razvrstite. (Bilo jih je kar
veliko). Poslušajte, ne govorite veliko, ne razpravljajte.
Ko bomo enkrat začeli, bomo
začeli služiti. In glejte v čem je stvar. Ko vam bo služeno, ste svobodni,
(prosti), da po tem odidete domov.
Verjetno
ste opazili, da nismo jemali prostovoljnih prispevkov. Ne bomo pobirali
prispevkov. Zakaj? Zato, ker ozdravljenja ne morete kupiti. Nič ne morete
kupiti. Ne želim niti da pomislite na to, da je tukaj, za vaše ozdravljenje, vključen
denar, ali karkoli drugega. Dojemate? Ves večer je na Jezusov račun. Amen! On
je za vse poskrbel.
ZA SVOJE OZDRAVLJENJE VAM NI
POTREBNO SEJATI Z DENARNIMI PRISPEVKI. JEZUS JE VSE TO ŽE PLAČAL.
Tukaj smo samo zato, da vnesemo
življenje v vas, in da vam pomagamo. Zato, ko bomo končali, ko vam bodo že
služili, ste prosti, da greste in odidete.
Rekel vam bom, kdaj začnite.
Rekel vam bom, kdaj začnite.
Hvala vam, ker ste prišli. Hvala
vsem, ki so prihajali v tem tednu na seminar. Užival sem in upam, da ste tudi
vi. Radujem se našem ponovnem snidenju. Toda najpomembnejše je, prosim vas, da
se to ne bo zaključilo tukaj. To je šele začetek. To ni konec. To je bilo
diplomiranje. To je da se premaknete in greste in da delate.
Iz
ozdravljenja ne delajte dogodek. Naredite ga za življenjski stil. In
ko boste to naredili, se bom jaz vrnil. Dogovarjali smo se že o datumu, ko bi
se vrnil. Videti je, da se bom vrnil v novembru. Torej načrtujemo, da se vrnemo
v novembru, in da naredimo še nekaj takšnih srečanj.
Nameravamo vas organizirati v
skupine, in da začnemo odhajati v bolnišnice, da začnemo odhajati v domove
ostarelih, da gremo po vašem mestu.
In tekom sledečih nekajkratnih
obiskih, ko bom prihajal, se bomo začeli sestajati v manjših skupinah in začeli
odhajati v mesto, da to delamo na ulicah, v trgovskih centrih, začeli bomo
udarjati na to, da vam pokažemo, kako služiti na različnih mestih in podobno.
Zato to ni konec. To je šele začetek.
Če želite ostati v kontaktu,
upam, da imate informacije. Lahko odidete na našo internetno stran, se naročite
na naš bilten, lahko mi pišete na e-mail CurryBlake@gmail.com. Več načinov je, kako lahko stopite v kontakt
z nami. Zato bodite v kontaktu.
Če želite biti vključeni, se
vključite. V redu? Vse je na vas. Jaz vas ne poznam, tako da je na vas, jaz vas
ne morem kontaktirati. Vi morate kontaktirati mene, razen če že imam vaše
informacije. Samo to sem želel reči,
preden začnemo.
Spomnite se, ko sem rekel; moški
bodo služili moškim in ženske ženskam.
Koliko vas je, ki vam je potrebno
ozdravljenje? Naj vidim roke. Morali bi biti skoraj vsi. Prav.
Glejte kaj bomo naredili. Vsi, ki
stojite tukaj spredaj, da bi služili ljudem za ozdravljenje, se začnite
pomikati k tem, ki imajo dvignjene roke. Če je več teh, ki bi molili, kakor
teh, ki so potrebni molitve, potem pojdite k njim po dva in dva. To ni nekaj
običajnega za cerkev. Običajno je prav obratno. Torej več bolnih, kakor tistih,
ki bi molili za bolne. Običajno smo preobremenjeni.
Tako da, lahko greste po dva in
dva k tistim, ki so dvignili roko. Lahko greste tudi dvojica moški in ženska, k
ženski ali moškemu, ki potrebuje molitev. Pomembno je, da je vsaj eden istega
spola kakor tisti, za katerega se moli.
Še enkrat, dvignite roke vsi, ki
potrebujete molitev in vi, ki ste tukaj spredaj v vrsti, da molite za njih, se
začnite premikati k njim.
Toda preden začnemo, želim
moliti. In sedaj bom molil. Poslušajte pazljivo. Eden od razlogov, zakaj bo to
delovalo za vas je zato, ker delate to, kar vam rečem, da delate in zato, ker v
tem večeru mi upravljamo s tem srečanjem.
Zato bom molil. Še vedno držite
roke gor (kateri potrebujete molitev), in vi greste do njih. Naj ima vsak
nekoga, za katerega bo molil in vsak tistega, ki bo molil zanj. Prepričajte se,
da je tako, da ima vsak nekoga.
Sedaj bom molil na splošno, zelo
hitro. O, nekaj jih imamo še zadaj. Pridite bližje. Če je še kaj ljudi iz DHT,
pojdite do njih. Še enkrat, če potrebujete molitev in ni še nikogar pri vas,
dvignite roke.
Potrebujemo še nekaj ljudi iz
DHT, v sobi za srečanja. Tudi tam je nekaj ljudi. Zato naj jih nekaj odide tudi
tja. Pojdite. Molil bom zelo hitro. Tam je še nekaj rok.
Sedaj v imenu Jezusa, takoj ZDAJ prevzemam
oblast nad vsakim duhom nemoči, nad vsako boleznijo. Podredili se boste glasu
Božje Besede in naredili boste to SEDAJ! V Jezusovem imenu, jih boste zapustili
SEDAJ! TAKOJ ZDAJ, V Jezusovem imenu!
Video posnetek se še nekaj časa
odvija, tonskega zapisa ni več.
Video posnetek se še nekaj časa odvija, tonskega zapisa ni več.
Video posnetek je podnaslovljen v Srbskem jeziku:
Ni komentarjev:
Objavite komentar