Curry Blake
Usposabljanje za Božansko ozdravljenje
12/17
Vprašanje:
»Ob katerih priložnostih, bolnika
pomazilite z oljem?«
Če nekdo to od mene zahteva, in s
seboj prinese olje. Jaz ga ne nosim s seboj, čeprav je biblijsko maziliti z
oljem. Lahko bi se smatral za starešino v Kristusovem telesu, in kakor veste,
to nima nikakršne veze s starostjo vernika ampak z njegovo duhovno zrelostjo.
Torej, če me boste za to prosili, bom to naredil, toda prinesite olje. Kajti če
prinesete olje, je olje vaše in če vam namasti vaše lase, oblačilo, me za to ne
morete tožiti.
Če verjamete ali ne, ljudje bodo
poskušali prisiliti vas, da plačate njihove račune, za kemijsko čiščenje, ker
ste nanje polili olje. Malo se čudno sliši, a se dogaja.
Vprašanje:
Vem, da ni potrebna formula za molitev,
toda mislim, da bi bilo dobro za nas, da bi lahko slišali, kako vi molite za
ljudi, da se prepričamo, kako enostavno je to.
V resnici formula ne obstaja. Ko
boste delali, se boste znašli v situaciji, ko boste stvari delali na določene
načine. Zelo enostavno je. Na kaj napeljuje to? Naredili bomo to, posebno danes
zvečer, ko bomo začeli služiti. Popeljal vas bom skozi nekaj različnih načinov,
na katere lahko molite za ljudi, da boste vedeli kaj delati in kako. Poskušal
bom biti natančen, vendar vas prosim, da ne jemljete tega kakor formulo in
misliti, da morate natančno izgovarjati besedo za besedo, in da mora biti
vsakič tako.
V bistvu gre za sledeče. RECITE DUHU,
BOLEZNI, ALI TELESU, KAJ ŽELITE, DA DELA. To je to. Kako naj vem, če
je duh ali bolezen, ali kaj podobnega.
Običajno je tako, to sem jaz
našel. Ko poskušate biti preveč določeni, in če tu naredite napako, vas
sovražnik sploh ne bo poslušal. Zato na splošno, razen če vas Bog na nekaj ne
usmeri, ne vstopam v karkoli konkretnega. Zelo sem splošen. GOVORIM TEMU. Naučil sem se tega. Govorim konkretno. To bom imenoval tako, ono bom imenoval tako. Od
časa do časa delam tako, toda na splošno poskušam samo vnesti življenje. Običajno rečem
ljudem: »Bodi ozdravljen!« To je to.
TO, KAR PRIČAKUJETE JE TISTO, KAR SE BO
ZGODILO.
Včasih nek problem ni problem,
ampak simptom nekega drugega problema. In če udarite na enega, mogoče niste
udarili na pravi vzrok, in če udarite to, lahko ta stvar izgine, toda oseba bo lahko
umrla zaradi nečesa drugega.
Veliko lažje je reči: »Bodi ozdravljen.« To pa pomeni,
ozdravljen od glave do pete. To je popolno ozdravljenje. To je to.
Dojemate? Zato vam pravim, bodite čim bolj konkretni, da bi dobili rezultate,
ob manjši sili. Razmislite o tem.
Snajperisti so izurjeni ljudje.
Če hočejo biti uspešni morajo biti zelo, zelo precizni. Osebi s prstom na gumbu
nuklearnega orožja ni potrebno biti niti malo tako precizen. Tu je, nekje v
bližini in poskrbel bo za ves problem.
Želimo, da dela Jezus iz
nuklearne perspektive. To želimo tudi mi delati. Naš Bog je večji od katerega
koli individualnega problema. Ljudje mi
običajno govorijo samo o enem problemu, čeprav jih mučijo tudi druge stvari, ki
niso v redu. Vem, da to nima nobenega smisla, toda to je to, kar ljudje delajo.
Zato je najbolje udariti na vse. Amen!
Vprašanje:
»Ali se lahko moli za osebo preko njenega
posrednika in videti rezultate, kakor na primer starš za otroka.«
Da, lahko. Osnovni primer je Iz
Mateja 8, kjer je govora o Rimskem stotniku. In zato, seveda, se lahko moli
preko posrednika.
Zapomnite si, oddaljenost v duhu
ne obstaja. V duhovnem svetu oddaljenost ne pomeni nič. Tako bom rekel, najprej
želim ubiti sveto kravo. Ljudje pravijo: »Vera deluje skozi ljubezen.« Ne, ne
dela. Sveto pismo tega ne pravi. To, kar ljudje pravijo, ni v skladu z Biblijo.
Pavel govori in pravi: Malo bom parafriziral. »Vera, ki vam prinaša zasluge,
ker ste nekaj naredili, ni prava vera.«
»In ko bi imel dar preroštva in ko bi
poznal vse skrivnosti in imel vse spoznanje in ko bi imel vso vero, da bi gore
prestavljal, ljubezni pa bi ne imel, nisem nič.« (1 Korinčanom
13:2).
Ne pravi: »Če nimam ljubezni, nimam
vere, da bi premikali gore.« Lahko imate vero da premikate gore, ne boste pa
imeli ljubezni, in nič vam ne bo koristilo. Lahko koristite tistemu, ki mu pomagate,
ne boste pa dobili zasluge za to. Torej, ne želite tega.
Morali bi ljubiti ljudi, vendar
imamo mi to predstavo. Če vas vprašam, če ljubite ljudi, bi vi rekli, da
poskušate ljubiti ljudi. Vi pa ste naučeni, da vera deluje skozi ljubezen in
zato mislite, da vaša vera ne bo uspevala, ker dovolj ne ljubite ljudi. Vaša vera bo delovala
tudi če ne ljubite ljudi, vendar vem, da vi ne želite biti tu. Prav, če vam
rečem, zakaj mislite, da je tako težko ozdraviti svojo družino.
Odgovor ni to, kar mislite.
Vprašanje:
Kakšen smisel ima polagati roke na samega
sebe, zaradi ozdravljenja?
Lahko delate to, ker gre tu za
kontakt. Lahko to naredite. V Rimljanih 8:11 je napisano: »In če prebiva v vas Duh njega, ki je obudil od mrtvih
Jezusa, bo on, ki je obudil Kristusa od mrtvih, po svojem Duhu, ki prebiva v
vas, priklical v življenje tudi vaša umrljiva telesa.«
Torej ne gre za to, da Duh izide
skozi vašo roko in ozdravlja, temveč da pride iz vašega notranjega duha, in vas
ozdravi. Vaš duh je tudi v vaši roki. Kamorkoli položite roko, tam je tudi vaš duh. Svojo roko
polagate, da življenje lahko teče iz vašega duha. Isto življenje, ki se izteka
iz vašega duha skozi vašo roko, v neko osebo in jo ozdravlja, prav tako teče
tudi skozi vaše telo in ozdravlja vas.
Zadnji čas, ko sem bil tukaj v
Melbourn-u , kjer smo bili, sem učil,
kako naj se sprosti duh iz vašega telesa, skozi vaše telo, v vaše telo. To je
bilo prvič, da sem to učil tako javno. Osnovno je, da je vse, kar potrebujete v
vašem duhu. Vse kar je potrebno je, da se naučite kako odpustiti Duh življenja
iz vašega duha, v vaše telo, da boste lahko hodili v Božanskem zdravju. To je
to, na kar se to napeljuje.
Torej, dejansko vam ni potrebno polagati
roke na sebe, ker je Sveti Duh povsod v vas. Vse, kar vam je potrebno narediti
je, da ugotovite kje je problem, in da rečete: »Prav«, in da nato življenje
steče iz duha v vas, iz Božjega duha v vas,
na mesto težave. Če gre na
primer za ramo, da gre v ta del.
Ni vam potrebno z drugo roko se dotakniti
rame, da bi bili ozdravljeni. Iz vašega duha bo šlo direktno v vašo ramo. Dojemate?
Eden od razlogov, zaradi katerih
vam je težko ozdraviti sorodnike je; in to ljudi preseneča, ker bi pomislili;
ljubim jih, in zato bi moja vera morala delovati zanje. Toda problem je, ker je
to druga vrsta ljubezni.
LJUBEZEN SKOZI KATERO DELUJE BOŽJI DUH
NI DUŠEVNA LJUBEZEN, AMPAK AGAPE LJUBEZEN.
Vidite, svoje bližnje ljubite iz
svoje duše in ne iz svojega duha. Vaš duh ne ljubi nikogar posebno. To, kar
mislim pod tem je, da vaš duh ni pristranski, on ljubi nepristransko. Vse ljubi
enako.
Znotraj vi ljubite vse enako. To,
kjer ne ljubite vse enako je tukaj. (Pokaže na um). Zakaj? Zato, ker jih
poznate od tukaj. In to blokira to vrsto ljubezni – Božjo ljubezen.
Zaradi tega izbirate, ali boste
nekoga ljubili ali ne, ali vam bodo všeč ali ne. Ko ljubite ljudi iz duše,
ljubite svoje sorodnike. In vi jih ljubite in želite, da bi bili ozdravljeni,
toda problem je v tem, da je razlog, da bi bili ozdravljeni zato, ker jih
ljubite iz glave. Toda to ni razlog za ozdravljenje.
PRAVA OSNOVA ZA OZDRAVLJENJE JE V TEM, KER
NE ŽELITE, DA SO BOLNI, KER JE JEZUS ODNESEL NJIHOVE BOLEZNI. VIDITE, DUŠEVNA
LJUBEZEN NE OZDRAVLJA. DUHOVNA LJUBEZEN OZDRAVLJA.
Dojemate kaj vam želim povedati?
Ko ljubite nekoga, ki vam je
blizu, ga poskušate ljubiti iz duše, ker ga ljubite in želite, da je
ozdravljen, ker ne želite, da trpite in pravite: »To je ljubezen in morala bi delovati.« Toda to je duševna ljubezen, človeška ljubezen. Človeška
ljubezen ni Božja ljubezen. Agape ljubezen je Božja ljubezen. Agape ljubezen
ljubi vse enako.
Če lahko molite za svoje; vem da
to zveni čudno, vendar verjetno veste, da je Sveto pismo polno paradoksov. Če
želite biti povzdignjeni, se ponižajte. Če želite živeti, morate umreti. Ali ni
tako? Problem je, ker je cerkev odšla po naravnih linijah, po človeškem
sklepanju, tako da, če zares želimo biti v skladu z Duhom, moramo delati
nasprotno, kakor dela svet in avtomatično ste bolj usklajeni z Duhom. Ko nekoga
ljubite, če ga ljubite iz duše, ne boste dobili rezultatov, ker je to duševno,
človeško, a tu ni moči. Moč prihaja iz Duha. Pri vaših ljubljenih se
morate tega naučiti, če dosti služite, boste izkusili to, ker mnogo tega
prihaja iz izkustev.
Obstajajo stvari, ki vam jih
lahko povem, vendar jih ne boste znali uporabiti, dokler ne boste začeli hoditi
v tem. In ko boste to delali, boste to izkusili. Ko nekoga ljubite, greste k
njemu v njegov dom ali v bolnišnico, toda če nekoga ne poznate, zakaj greste k
njemu? Verjetno, ker vas je nekdo prosil za to, ali ste prejeli zahtevo, da pridete.
Upam, da razumete, če pa ne razumete, boste razumeli danes do konca dneva, da
se ozdravljenje nahaja v Jezusovi odkupni daritvi na križu, in je pripravljeno
za vse ljudi in da ni v redu, da katera koli oseba nosi, kar je Jezus že
prevzel nase.
Naloga zaradi katere greste je legalna,
zaradi dejstva, da ni legalno, da človek nosi, kar je Jezus že vzel nase. Torej kakršnakoli
bolezen, slabost, ali kaj podobnega, nima pravice biti tam, zato, ker je Jezus
to že prevzel nase. Zato vstopate
v to situacijo in zaradi tega ne boste emotivni. Ne odhajate tja iz emotivne
točke gledišča, oziroma niste emotivni, dokler ne odidete tja in ne vidite teh
ljudi.
Greste na osnovi resnice,
dejstva. Dejstvo, da greste tja dokazuje, da ljubite nepristransko, ker greste
in niti ne pomislite, da jih ljubite. Toda že to da greste, dokazuje, da jih
ljubite, zato ker polagate življenje, čas in trud, vse, kar bi lahko delali v
tem času – da bi šli k njim.
To je predajanje svojega življenja za druge
in to je največja ljubezen, ki jo lahko imate. Bolj kot predajate svoje
življenje za druge, večja je ta ljubezen. Torej, ko greste v bolnico ljubite
nepristransko. To je zato, ker vaša vera dela skozi to in dobivate zasluge od Boga,
ker ljubite nepristransko. Ne ljubite kot človeško bitje. Ljubite, kot ljubi
Bog. Ste dojeli to?
Čisto nekaj drugega pa je, ko
molite za svojega otroka, ali za nekoga, ki ga ljubite. To je drugače, ker je
emotivno in greste iz duha v um. In naenkrat se popolnoma vključite in začnete
riniti v smeri, da bi na vsak način pomagali tej ljubljeni osebi. »Bog, želim,
da se to konča. Bog moj, to mora biti narejeno. Bog moj, zakaj?« In naenkrat se
premestite na: »Ni v redu, da je ta oseba bolna.« In namesto, da bi delali kot
policaj, iz stališča zakonske pravice, delate to popolnoma emotivno, vključite
se v situacijo in se prestavite v sočutje, ne pa v usmiljenje.
Zato se morate naučiti in ni tako
težko, kakor mislite. Morate se samo naučiti, da vse ljubite enako, kar pomeni,
da lahko molite za otroke svojih sosedov isto, kakor za svoje otroke. Mogoče je
celo bolje, da rečem nasprotno: »Da molite za svoje lastne otroke kakor za
otroke sosedov.« Kajti če boste molili za otroke svojih sosedov, kakor za
lastne otroke, boste pogosto emotivni, kakor ste pri svojih otrocih. Torej, če
ne boste emotivni niti pri svojih, niti pri otrocih sosedov, bodo oni
ozdravljeni, ker delate kar je prav. Delate iz vere. Delate iz Duha. To pomeni, da morate
moliti za svoje otroke ali bližnje, kakor da to niso (da izključite
emocije).
Dogajalo se je, da se ustavim, in
rečem svojemu otroku: »Jaz nisem tukaj kakor tvoj oče. Tukaj sem kot Božji
človek.« Celo s svojimi starši sem enkrat tako delal. Moj oče je prehajal skozi
nekaj in moral sem oditi k njemu in mu reči tako, ker sem jaz njegov sin in je
to naravni red. Toda moral sem oditi k njemu in mu reči: »Oče, veš, da te imam
rad, toda tukaj nisem kot tvoj sin. Tukaj sem kot Božji človek in predstavljam
Boga, in potem sem šel nad to stvar, ki jo je imel. Drugače je. Dojemate? In
bil je ozdravljen«.
Morate se naučiti kaj je prava ljubezen.
Prava ljubezen je nepristranska. Zato je včasih težje ozdraviti sorodnike,
kakor ostale ljudi. Zakaj? Zato ker postanete emotivni in greste iz duha v
dušo. Zato ostanite v duhu. Toda problem je, ko ostanete v duhu, vas bodo
ljudje obtožili, da ste nesočutni, da ne ljubite, da vam je vseeno, itd. Rekli bodo: »Nimam občutka, da je kakšna ljubezen
v tebi.« Večkrat sem to slišal.
Jaz pa sem jim rekel: »Čudno je
to, kar govorite. Toda nisem vas videl v bolniški sobi izza sebe, ko sem molil
za ljudi. Vidim, da ste doma, gledate TV, karkoli pač delate, a vseeno mislite,
da imate ljubezen zanje, jaz pa, da je nimam. Jaz pa sem predal svoje življenje
zanje, a ne vi.
Prešel sem to z enim mladim
človekom. Bil je v zakonskem stanu. Želel je potovati z menoj. Bil je dober
mladenič. Imel je odličen potencial. Odšla sva na kosilo in se pogovarjala o
tem, ali bi potoval z menoj, ali ne.
Njegova žena je na to gledala striktno, kakor na nek poslovni predlog.
Želela je vedeti, kdaj bo imel proste dni, kdaj bo doma, koliko denarja bo
zaslužil in podobno. Sedeli smo tako jaz in moja žena, ter on in njegova žena.
In rekla je: »Veste, družina je
pomembna. Mora biti doma za Veliko noč, za Božič. . . .« Iskreno, ne govorim
mnogo na Veliko noč, ali Božič. Ljudje načrtujejo neke druge stvari, tako da v
tem času ne načrtujemo seminarjev ozdravljanja.
Rekel sem: »Problem ni v tem,
ampak v tem, in on je bil v tem času čisto tiho in to je bil prvi problem. Ona
je govorila namesto njega. Na koncu sem mu rekel: »Odgovoril bom na vprašanje,
toda po tem ne bom več govoril z njo. Pogovarjal se bom s teboj, ker boš ti
potoval z menoj. Ni mi potrebno slišati, kaj ona pravi. Potrebujem slišati, kaj
ti praviš.« Bil sem malo grob proti tej ženski, v nekem trenutku. Rekel sem mu
celo: »Če bom želel mišljenje tvoje »matere«, jo bom vprašal. Ne vmešavajte se.
Ne prenašam tega. Pravim vam, ne bom tako delal. Veste zakaj? Če bi samo
pridigal, bi delal z njim, toda pri meni ni samo pridiganja. Gre za življenje
in smrt. In če ne boste resni, bodo ljudje umirali, medtem, ko se boste vi
igrali igrice«.
Rekel sem ji: »Ti želiš, biti
soproga služabnika. Želiš fino hišico, z belo ograjo. Želiš pomembnost, da se o
tebi lepo misli, da greš v trgovino in k frizerju in da rečeš, da je tvoj mož
služitelj, tako da te bodo vsi gledali, kakor da si nekaj. Resničnost pa je
takšna. Hotela je igrati klavir v cerkvi. Nič posebnega. Ni mi bilo do tega.
Toda rekel sem ji:
»Želiš izvesti svojo malo Božično
kantato, kar je v redu, in želiš biti sigurna, da bo tvoj mož doma za Božič,
ker si želiš počitek od Boga na vsak Božič in na vsako Veliko noč, da imate
vaše majhne predstave, ki ne prinašajo ničesar in boste samo capljali na mestu
in s časom, in medtem, ko si boste vi jemali počitek od Boga, bo ta rak razjedal
življenje nekoga«.
Rekel sem ji: »Želiš vzeti teden
dopusta in želiš oditi da se igraš Božič-a v tem času pa ljudje še naprej
umirajo. Prvo in prvo, nisi resna niti okoli Boga, kaj šele okoli nečesa
drugega.« In začela se je izmikati in izgovarjati. Moja žena in jaz sva sedela
eden poleg drugega in moja žena me je začela suvati v bok. Na koncu sem se
moral umakniti od nje. Na koncu je samo še odkimavala z glavo.
Ženska, ki je sedela na drugi
strani mize, je začela: »Curry«; ker jaz sem se razjezil na to žensko. Ljudje
ne vedo kaj se dogaja. Prejšnjo noč, ko sem se vrnil v motel, sem odšel na
internet, in začel brati e-maile, in večina njih so bile prošnje za molitev.
Dobivam tudi slike otrok in nekateri primeri so res zelo težki. In to ni pridiganje.
Me razumete. Uživam v tem, kar delam, to mi ni v breme, uživam v življenju. Čas
lepo preživljam, toda to je zelo resna stvar.
In tako je sedela tam in naredila
nekaj, kar ji ni bilo potrebno narediti, ker že do takrat nisem bil preveč
navdušen nad njo. Rekla je: »Ne, Curry, vem kako se počutiš, vem, kako se
počutiš.« Jaz pa sem ji rekel: »Napačen odgovor. »Bolje, da nisi rekla, kako se
jaz počutim.« In rekel sem ji: »Jaz tebe ne vidim v tej bolnici, poleg teh
ljudi, ki umirajo da te gledajo in te prosijo, da kaj narediš zanje. Ne vidim
te tam. Ne vidim, da ob dveh zjutraj odgovarjaš na telefonske klice.
To kar slišim od tebe je, da
želiš svojega moža doma takrat in takrat, in da bo imel dovolj denarja, da
boste dobro živeli. Vse o čemer govoriš je pomembnost. Če bo tvoj mož delal za
mene, in ko bo na poti, ga boš ves čas klicala in spraševala, kdaj bo prišel
domov. Zaradi tebe bo njegov um razdeljen in bo popolnoma nekoristen in delal
bo probleme in ljudje bodo umirali zato, ker ga ti hočeš doma, da paradiraš z
njim naokoli in govoriš: »To je moj mož na povodcu.«
Po tem se je potegnila nazaj, a
moja soproga, ker sem bil kar glasen, a v restavraciji smo bili, je rekla:
»Curry, Curry, Curry, v redu je.«
Ne, ni v redu. In namesto da vam
dam svojo številko telefona, bi bilo mogoče dobro, da dam tvojo številko na
svojo elektronsko stran, da te bodo klicali, namesto mene, sredi noči in me
zanima, kako se boš znašla v teh situacijah. Ker to ni čas za igro in za
igranje cerkve. Tu gre za življenje in smrt.
Postala je zelo tiha. Nimam
potrebe, da rečem, da ta mladenič ni delal z menoj. Jaz mislim, da je lahko z
menoj, toda jaz vseeno uživam v življenju. Ne vem kako naj to razložim, toda to
je resnično. To ni igra. Ne gre niti za to, da se nekaj ve. Gre za to, kaj delate
s tistim, kar veste. Dojemate?
Ne gre samo za to, da odidete in
sedite na seminarju in rečete: »Bil sem na seminarju«. Naslednjo nedeljo bomo
imeli seminar o preroštvu. Ali hočete to delati? V redu. To ste vi. Jaz tega ne
morem. Mene ljudje kličejo in moram biti pripravljen, da jim dam odgovore.
Moram biti v pripravljenosti, da dotaknem njihova življenje in da se prepričam,
da bodo živeli. Ker če ne bodo ozdravljeni, bodo umrli.
Vidite, če nimate nekje grob,
mogoče niti ne veste o čem govorim. Toda jaz imam grob v McKinney-u, Teksas in
ne želim, da bi imel kdor koli grob, kakor ga imam jaz. Od takrat je minilo 30
let, malo več od tega. Od takrat nisem izgubil niti enega otroka več. Bili smo
blizu, kakor sem vam rekel včeraj, z mojo drugo hčerko in težke situacije,
marsikaj se je dogajalo, vendar je živa. Ne vem vsega. Želel bi vedeti vse.
Veliko stvari je, ki jih še ne poznam, toda vse kar vem je, da vem veliko
stvari, ki delujejo zelo dobro. Mogoče je še bolje, da nekaterih stvari ne vem.
Blagoslovljen sem, ker ne vem vsega.
Ne gledam krščanske televizije,
iskreno povedano. Običajno, kadar gledam, me to vznemiri. Vznemiri me gledanje
teh stvari. Razjezi me, ko vidim, kako posiljujejo Božje ljudi. Dobesedno.
Šarlatani in ljudje, ki delajo show. Vedno prihajajo s tem: »Daj mi.« Izvlekli
bodo denar od vas. Dojemate? Potujem po svetu, avionske karte niso poceni.
Stanejo, da greste nekam in da najamete objekt. Odlično je tukaj, ker nam niso
zaračunali, vsaj ne da bi vedel. Toda večinoma se najem prostora zaračuna.
V Afriki zaračunajo seminarje
obiskovalcem, če pridejo nanj. Mi to ne delamo, ker ne verjamem v to, da se
Evangelij plačuje. Ljudje pa pravijo: »Zakaj pa potem zaračunaš CD-je in
ostalo?« Pravkar ste rekli. Res je, prodajam jih. Ko jih bom dobil brezplačno,
jih bom tudi dajal brezplačno. Razumete kaj mislim. To je CD. Ne zaračunam
Evangelija, To je CD, ki ga je potrebno razmnožiti. Imamo ljudi, ki delajo na
tem in morajo biti plačani. Tudi v svoji hiši ne živim brezplačno. Moram
plačati elektriko, in težko je najti prostovoljce, ki bi delali brezplačno.
KRŠČANSTVO NE ZAHTEVA DENAR.
ŽIVLJENJE ZAHTEVA DENAR.
POTOVANJE ZAHTEVA DENAR.
Dojemate to? Krščanstvo samo po
sebi nima nobene povezave z denarjem, razen prostovoljnega prispevka. Običajno
ni honorarja. Če bi vam jaz želel zaračunati ta seminar, si tega nebi mogli
privoščiti. Zakaj? Ker so te informacije preveč vredne. Na primer, koliko bi bile vredne informacije,
ki bi zaustavile raka? Vidite, vi tega ne morete plačati. Dojemate kaj govorim? In zato je brezplačno,
saj Bog ve, da si tega nebi mogli privoščiti, zato nam je dal to brezplačno.
Amen! Zato to delamo. Potreben je denar za potovanje, toda iskreno, ne dajem
velik pomen denarju. Ne boste me slišali veliko govoriti o denarju. Iskreno,
pozabim nanj. To ne pomeni, da smo ga nagrmadili, ker ga nismo. Toda kar potrebujemo
je tukaj, ko delamo, za Boga.
Ljudje so mi govorili, da moram
narediti to in da moram narediti ono, ali tako in tako, vendar jaz delam to,
kar je najboljše, da to ne postane biznis. Če bi hotel postati biznis man, bi
moral samo nadaljevati z borilnimi veščinami. Bil sem biznis man. Veliko
denarja sem zaslužil, ko sem ljudi učil borilnih veščin. Vendar sem našel
Resnico, ki rešuje življenja. Dojel sem, da je pomembno slišati to in zato to
delam. Zato ne želim, da mi to postane vir zaslužka. Toda če želite imeti
cerkev, se morate registrirati pri oblasti in naenkrat to postane biznis. Avtomatično.
Hvala Bogu za ljudi, ki delajo ta
dela, administrativna dela, ker jaz nebi. Če bi jaz moral to delati, potem nebi
tega delal. Nebi delal nekaj drugega, ampak administrativna dela ne, posebno ne
tako, kakor mi oni rečejo. Mnogokrat
prej sem rekel: »Lahko se vrnem in molim za ljudi v Walmartu, v njihovih
prodajalnah, toda tako naredim več dobrega. Ne gre za to, biti govornik, ali
nekaj drugega. Gre za to, koliko življenj se lahko dotakne.
Pridigal sem po hišah s po deset
ljudi. Ko sem prvič odšel na Novo Zelandijo, nas je bilo pet ljudi. Šel sem na
Novo Zelandijo iz Teksasa. Najeli so halo. Nič niso oglaševali, nič. Sedeli smo
v tej veliki dvorani, s petero ljudi pred mano. In predaval sem DHT. Zakaj?
Zato, ker sem bil tam. Naredil sem to. Oni so s tem nekaj naredili. Toda leteti
okoli sveta, da sedite s petimi ljudmi? Želite, toda to ni najboljše, kar si
želite. Z več ljudmi govorite, večja je možnost, da bo nekdo s tem nekaj
naredil. Želite vreči čim večjo mrežo, po možnosti, da bi izvlekli čim več rib.
Ne gre za številke, dogodke, o govorjenju na stadionih, in govoriti: »Imam
stadione polne ljudi.« Ni stvar v tem.
Če bi mi ti ljudje rekli: »Nič ne
bomo naredili s tem,« bi se takoj poslovil od njih. Nebi izgubljal časa z
njimi. Toda če petorica reče: »Mi bomo to delali,« potem bom odšel k njim in
delal z njimi; s petorico. Amen! Jezus je vse svoje življenje ulil v 12 moških.
Ali ni tako? Učil je tudi množico, toda sebe in svoje znanje je vlil v 12
moških. Eden od njih celo ni končal dobro. Imamo samo štiri Evangelije, ne
dvanajst. Od teh štirih sta bila samo Matej in Janez Njegova učenca. Druga dva
tehnično nista bila Njegova učenca; Marko in Luka. Kaj se je zgodilo z ostalo
deseterico? Zakaj oni niso napisali Evangelije. Obstajajo tudi evangeliji, za
katere se govori, da so jih napisali apostoli, vendar niso za vse mogli
dokazati, da so verodostojni, ker niso usklajeni s Svetim pismom kot celoto.
Zato je Pavel rekel Timoteju. »Kar si slišal
od mene pred mnogimi pričami, izrôči zanesljivim ljudem, takim, ki bodo zmožni
tudi druge poučiti. (2 Timotej
2:2).
Zato vam jaz pravim: »Vzemite ta
material, pojdite domov, naredite skupino, in učite ljudi na pravi način, ne
tako, kakor ste bili naučeni do sedaj.
Poskušajte se držati priročnika in obdržite sporočilo čisto (V skladu z
Besedo). Ker če ne boste naredili tako, potem ni prav da uporabljate naziv DHT,
ali JGLM, oziroma, da je to naše sporočilo, če ne bo tako. Dojemate? Ker ljudje
bodo prihajali k vam, da bi slišali nekaj, vi pa jim dajete nekaj čisto
drugega. Toda če hočete, vzemite in učite. Ohranite čisto sporočilo. Ne
dodajajte ničesar. Naj bo tako, kakršnega ste dobili.
Bolj originalno sporočilo boste
podelili, lažje bo ljudem sprejeti ga in delati po njem in manj verjetno je, da
ga vi pokvarite.
V vsaki tehniki borilnih veščin,
več kot je premikov, več možnosti je, da vas sovražnik prekine, ker ne
izvršujete vse tehnike pravilno. Zares, najboljša tehnika je, kakor sem vam
rekel včeraj, ko sem se ukvarjal z borilnimi veščinami pod trenerjem Wiliemom
Čangom, iz Melbourne-a, Ving Čun kung fu, in imam certifikat pooblaščenega
instruktorja Bruce Lee Či kung dao, ko so me trenirali njegovi trije originalni
učenci.
Vedno sem se iztezal k najboljšemu.
Vedno sem se želel učiti od najboljših. Dobil sem certifikat od najboljših.
Vedno sem delal tako. Zato sem kasneje, ko sem postal kristjan, šel v smeri
Johna Lake-a. Bil je najboljši v tem, kar je delal.
Bruce Lee je govoril o bitki, glede
tega, katera je najboljša tehnika? Rekel je: »Najboljša tehnika je tista, s
katero zmagate v bitki, da se potrudite da nasprotnika knockautirate. Lahko
znate 1000 tehnik, toda če poznate eno, ki vedno uspeva, je to dovolj.
Tudi jaz poznam tehniko, ki je
uspešna vsakič. Imenuje se Jezus. Dojemate? Lahko gremo v maziljenje, v darove,
toda vse se na koncu napelje na ime Jezus. Zakaj skrbeti za vse druge stvari,
ko veste za eno stvar, ki bo uspešna vedno in vsakič.
Da se v Jezusovem imenu pripogne vsako
koleno bitij v nebesih, na zemlji in pod zemljo. (Filipljanom 2:10).
Zato se osredotočite na ime
Jezus. Ne na vaše ime. Ne na to, kar ste vi naredili. Ne mislite na to, ali morate postiti, moliti,
itd. Ne, ne, nič od tega. Ime Jezus in to, kar je On naredil. In to je v imenu
Jezus, ne v vašem imenu. Imejte vero v Jezusa Kristusa, kakor takrat, ko ste se
ponovno rodili. Imejte vero, da osvobodite druge. Amen! Delovalo je za vas,
delovalo bo tudi zanje. Amen!
Vi pa pravite: »Toda tu je šlo za
odrešenje.« Kaj pa mislite, da je ozdravljenje? Ozdravljenje je odrešenje
telesa. To in nič drugega. Potrebno vam je le uporabiti Božjo silo v situaciji,
kjer gre za fizične stvari. Ste
dojeli to? To vam dajem najenostavnejše kot je mogoče. Vem, da želite
podrobnosti. Toda če dobite podrobnosti, si mislite, da se nečesa učite.
Vprašanje:
Ali ste kdaj molili preko zastopnika,
bolnik pa je bil na drugem mestu?
Da, sem.
»Kako to izvajate?«
Na isti način. Nekaj vam bom
omenil kasneje. Ko sem Vilfrejda Rajta (Ne vem kako se pravilno napiše), vprašal
glede tega, mi je dal takšen odgovor: »Kadar je kdo pred vami – govorite, zapovedujte, rečete,
kaj mora narediti. Ko je človek oddaljen (v drugem mestu, državi), delate isto,
čeprav se lahko zgodi, da boste lahko delali dlje časa in bolj naporno, da bi
vzpodbudili sebe. Predvsem zato, ker jih ne vidite. To nima nič z
oddaljenostjo, ampak s tem, da ste šibkejši. Gre za to, ker jih ne vidite,
predvsem pa ne veste, kdaj je končano, tako da greste v smeri, da to bolezen
uničite, da ste sigurni, da je mrtva.
V našem primeru bi to bilo, da
jim daste življenje iznad meje. Več, kot bi jim bilo sicer potrebno, če bi bili
pred vami.
Vprašanje:
Ali se lahko prosim dotaknete Jobovih
nesreč?
Da, bile so poslane od satana. Niso
bile poslane od Boga. Poslane so bile od satana. Jobova knjiga se smatra za
najstarejšo knjigo Svetega pisma, Stare zaveze. Nikjer ni napisano o tem, ali
je imel Job zavezo z Bogom, ali da je imel kakršne koli garancije, da bi ga Bog
ozdravil, ali kaj podobnega. Neznano je kakšno povezavo je imel Job z Bogom.
Vem, da je Job smatral Boga za svojega odkupitelja. Enkrat je to omenjeno,
vendar ne vemo za kakršno koli zavezo med Jobom in Bogom. Nobene podrobnosti
nam niso poznane. In če ne vemo, bi bilo kakršno koli domnevanje samo
špekulacija. Vi lahko rečete eno, jaz
lahko rečem nekaj popolnoma nasprotnega. Lahko bi imela oba prav ali pa narobe,
ker bi oba ugibala. Dojemate? To kar je resnica je, da je ves ta čas Jobovih
nesreč trajal devet mesecev. Ni trajal leta in leta. Ni trajal vse njegovo
življenje. Ne glede na vse te druge stvari, je prva, da je satan mučil Joba in
da so te nesreče prišle od satana. Prav tako vemo da se na koncu tega reče, da
je Bog obrnil Jobovo usodo: »In Gospod je obrnil Jobovo usodo, ko je prosil za svoje
prijatelje. In Gospod je dvakratno povrnil Jobu vse, kar je imel prej.«
(Job 42:10).
To pomeni, da vse, kar se je
dogajalo je Bog smatral, da je bil Job v ujetništvu satana. Torej satan mu je
prinesel ujetništvo, Bog pa je prekinil njegovo ujetništvo, in ga osvobodil. In
ko je obrnil njegovo ujetništvo, mu je povrnil
vse, kar je izgubil in še dvakrat več. Tu vidimo slabega satana in dobrega
Boga. Enostavno tako.
Ljudje pa pravijo: »Jaz mislim,
da sem kakor Job.« Ne, niste. Ne morete biti kakor Job, ker on ni bil na-novo
rojen. V sebi ni imel Božjega Duha. Ni bil nova stvaritev. Ni imel zaveze. Nič.
Zato ne mislite, da ste kakor Job, razen če niste na novo rojeni. Potem bi bili mogoče podobni Jobu. Čeprav on
je vsaj nekaj vedel o Bogu.
Enkrat je Bog rekel Jobu: »Potem ko je
Gospod tako govoril Jobu, je Gospod rekel Elifázu Temáncu: »Moj srd se je vnel
proti tebi in proti tvojima dvema prijateljema, saj o meni niste govorili prav
kakor moj služabnik Job.« (Job
42,7). Celo žena mu je rekla, naj prekolne Boga in umre, a je bila ona tista,
ki je umrla.
Pazite kaj govorite. Ko berete vse to, je zelo zanimivo, zato ker
morate dojeti. Bog jim je rekel: »Vsi ti tvoji tolažniki okoli tebe so napačno
govorili o meni. Vse.« In potem pravi: On pa ji je rekel: »Govoriš, kakor govori brezbožna
ženska! Tudi dobro smo prejemali od Boga, zakaj bi hudega ne sprejeli?« Pri
vsem tem Job ni grešil s svojimi ustnicami.«
(Job 2:10). Job pa je rekel: »Gospod je dal,
Gospod je vzel, naj bo hvaljeno ime Gospodovo!« (Job 1:21b).
Bog razume, da ste vi ljudje.
Razume, da ste sredi bitke in da boste včasih rekli neke stvari, ki niso vedno
točne. Vendar jih ne smatra za greh. On razume. Razume iz česa smo sestavljeni.
Razume, da smo v mnogih primerih le telesni. (Psalm 103:14). In zato ni zameril
Jobu, ker je tako rekel. Zato, kadar ljudje sprašujejo, kaj je z Jobom, ali govorijo o Pavlovem trnu, kakor: »Zdi se,
da imam tudi jaz trn kot Pavel.« Toda Pavlu je bil trn dan zaradi njegovih velikih
razodetij. (2 Kor 12:7).
Ta njegov trn je bil satanov sel.
Ni bil poslan od Boga. Ljudje pa pravijo: »Dobil ga je zaradi mnogih
razodetij.« Ne, ker mu je Bog dal razodetja. Satan mu je dal trn. Zakaj?
Pravijo ljudje: »Da se nebi preveč prevzel.« Mu je ta trn preprečeval, da se
nebi povzdigoval? Bog ni proti temu, da bi se povzpeli. Bog samo ne želi, da mi
same sebe povzdigujemo. On želi, da se ponižamo. Pavel se ni povzdigoval. Satan
ga je hotel zadržati proč od vpliva, katerega je imel in od sporočila, ki ga je
prinašal, ker to, kar jaz pridigam je to, kar je pridigal Pavel. Gre za Boga,
ki je dober in za satana, ki je hudoben. Zato ne moremo reči, da se je to
dogajalo zaradi njegovih mnogo številnih razodetij. Zato ne mislite, da ste kakor Pavel in da
imate Pavlov trn. Vprašajte se kje so vaša mnogoštevilna razodetja, ker on je
trn dobil zaradi njih.
Pavel je napisal okrog 2/3 Nove
zaveze. Kaj ste vi napisali?
In spet drugi pravijo, da je bil
Pavlov trn bolezen. Vendar tega ne morete najti v Svetem pismu. Pravzaprav
zakon prve reference, ki je Svetopisemski princip, pravi: »Če vidite nek
primer, se morate vrniti nazaj, da vidite kje je bil najprej uporabljen, in
potem ugotoviti za kaj se je le-ta tam uporabljal, se nanašal, in od takrat ta
primer pomeni to, kar pomeni.
Na primer, če pogledamo primer:
»trn v telesu,« ne boste našli tehnično točno tega primera. Vsakič, ko se
omenja to, se to nanaša na ljudi.
Bog je rekel za Kanaance, če jih
ne ubijete, je rekel Izraelcem, vas bodo mučili za vedno. To so vedno bili ljudje. Če pogledamo
Pavlovo življenje, je imel neprestano probleme z ljudmi. Ali ni tako? Kamorkoli
je šel, je imel kakšne probleme z ljudmi. Kamor koli je šel.
Toda, zanimivo, ti problemi, ki
jih je imel z ljudmi; razmislite o tem. S kom je imel Jezus probleme? Z ljudmi.
S kakšnimi ljudmi? Z religioznimi ljudmi. S Farizeji. S kom je Pavel imel
probleme? Prav tako z religioznimi ljudmi. In kamorkoli je odšel, je pridigal
Evangelij milosti, Evangelij Jezusa Kristusa, Evangelij Kraljestva. Vznemiril
je religiozne Jude, sakič, ko je pridigal in spotikali so se obenj. Poskušali
so vse, da bi ga zaustavili v njegovem oznanjevanju. Hoteli so ga ubiti,
prebičali so ga večkrat, kamenjali, ga pretepli, ga vrgli v temnico.
In ko Pavel kasneje govori o
svojih kvalifikacijah za apostola, pravi: »So Kristusovi služabniki? Brez pameti govorim: jaz še
bolj! Večkrat v hudih naporih, večkrat v ječah, neprimerno bolj pod udarci, večkrat
v smrtni nevarnosti. Od Judov sem jih petkrat dobil po eno manj kot štirideset.
Trikrat so me bičali, enkrat kamnali, trikrat sem doživel brodolom in eno noč
in dan preživel na globokem morju. Pogosto sem bil na potovanjih, v nevarnostih
na rekah, v nevarnostih pred razbojniki, v nevarnostih pred rojaki, v
nevarnostih pred pogani, v nevarnostih v mestu, v nevarnostih v puščavi, v
nevarnostih na morju, v nevarnostih med lažnivimi brati. V trudu in mukah, v
pogostem bedenju, v lakoti in žeji, v pogostih postih, v mrazu in goloti.« (2 Korinčanom 11:23-27).
Toda v vsem tem ni niti enkrat
rekel: »Da ne omenjam te neumne bolezni očes, za katero vsi mislijo, da jo
imam.« Nikoli ni omenil, da je bolan. Torej, je bilo vse to, kar ga je mučilo
in zaradi česar je trpel, samo preganjanje zaradi Evangelija, trn v telesu,
satanov sel, zaradi njegovih številnih razodetij. In ta trn v telesu ni bila
bolezen. Toda če bi to bila bolezen, potem bi bilo to, to, kar je prenašal
zaradi evangelija. To bi moralo biti na vrhu seznama. Toda on bolezni ni nikoli
omenjal, ker ni bil bolan. Dojemate to?
Niti enkrat v Svetem pismu ni
omenjeno, da je bil Pavel bolan. Niti enkrat.
Ljudje pa poskušajo koristiti
razne besede, da bi rekli, da je bil telesno nemočen. Telesna nemoč ne pomeni
vedno bolezen. Lahko pomeni krhkost, lomljivost, slabost. Lahko pomeni
utrujenost. In ko pravi, da je pustil bolnega Trofima v Miletu, pomeni
dejansko, da je bil utrujen do smrti. Pavel je imel dva do tri sodelavce, ki so
bili prekomerno obremenjeni z Božjim delom, tako da so skoraj umrli od
utrujenosti. Njihova slabost ni bila bolezen. Rekel je: »Erást je ostal v Korintu, Trofima pa sem
bolnega pustil v Miletu.« (Timotej 4:20).
Beseda bolezen ne pomeni vedno
bolezen, ampak predvsem nemoč, fizična utrujenost. To ne pomeni niti bolezen,
niti določeno bolezen. Bili so utrujeni, saj so veliko potovali; Pavel in
njegova skupina. Vsak se utrudi in obnemore, če dela več, kakor njegovo telo to
prenese.
Bil sem z Lester Sumrallom in on
je bil pri 70 letih, ko sem ga spoznal. Ta človek je resnično povzročil
obnemoglost vsakemu mlademu človeku, ki je sodeloval z njim. Na primer, s seboj
je vzel mladeniča 21-tih let, in običajno se je vrnil nazaj ko sta prepotovala
polovico poti. Bil je izčrpan, Lester pa je nadaljeval, čeprav je imel 70 let.
Zakaj? Zato ker je poznal skrivnost neprenehnega dotoka Božje moči.
Ko sem bil z njim, sem to
neprestano videval. Delali smo v njegovi skupini za molitev v molitveni vrsti.
Bil sem redar v njegovi cerkvi. Odšel sem v Svetopisemsko šolo, vendar on ni
bil pogosto tam, tako da tudi meni ni bilo pomembno, da grem tja, ker mi ni
bilo toliko pomembno, kaj drugi pravijo. Izvedel sem kaj on dela in se javil
kot prostovoljec za njegovo vrsto za molitev.
In ugotovil sem, da je prihajal
vsako jutro ob 4 uri zjutraj, v cerkev, da moli. Zato sem se javil za nočno
izmeno. Kadarkoli je prišel; moja žena je delala v vrsti za molitev, jaz pa sem
se izmuznil, da bi ga lahko opazoval kako moli. On je prihajal v svetišče. Tam
je bil velik zemljevid sveta, in bil je osvetljen. Ostali del cerkve je bil v
mraku. Bila sva v enem vogalu.
Vstopil je, v cerkvi so bili
stebri, in začel je hoditi. Osvetlitev, ki je bila usmerjena na zemljevid
sveta, se je nakazovala tudi na tleh, pod določenim kotom in puščala na tleh
velike kroge. Hodil je in korakal naokrog. Srečal sem nekatere od največjih
ljudi na svetu, toda nikoli nisem srečal človeka, kakor je bil Lester Sumrall.
Bil je največji Božji človek, kar sem jih poznal. Daleč največji. Toda srečal
sem nekatere velike ljudi, ki sem jih globoko spoštoval. Vseeno pa ni bil nihče
niti blizu njemu.
Bruce Lee je bil klasa za sebe v
borilnih veščinah. Nikogar ni bilo kakor on, toliko je bil iznad drugih, da
kadar govorite o borcih, se njega niti ne vključuje, ker sicer bi govorili samo
o njemu, tako dober je bil. In to je med Božjimi ljudmi Lester Sumrall. Nikogar
ni bilo, ki bi mu bil kos. Resnično.
Vstopal je ob štirih zjutraj v
svetišče. Vedno je bil prvi tam. Vedno je bil brezhibno oblečen. Vsakič. In ko
je vstopil, je začel hoditi. Hodil je po poti te križne svetlobe in gledal v to
veliko mapo. In je samo rekel: »Prebujenje bo v Kongu, tako bo in nič drugače,
v Jezusovem imenu. To uporništvo v Burundiji bo prenehalo, v Jezusovem imenu.
Ta človek pada. Stoji sedaj, vendar je vržen, v Jezusovem imenu. Božji človek
naj pride na njegovo mesto.«
Videti je bilo, kakor da se igra
šah z narodi . . Nikoli nisem videl kaj podobnega. Samo hodil je in govoril.
Pogovarjal se je z Bogom, mu postavljal vprašanja in Bog bi mu odgovarjal.
Pogovarjala sta se.
Jaz sem se skrival izza stebra in
ga opazoval. Resno govorim to. Skrival sem se v mraku in ga poslušal. Mnogo se
lahko naučite od nekoga, če ga poslušate. Veliko lahko izveste na tak način.
Samo hodil je. Vsako jutro sem prihajal, da bi ga poslušal. Običajno je bil tam
kakšno uro ali uro in pol. Potem pa je odšel v svojo pisarno, pisati knjige.
Običajno je napisal knjigo v enem dnevu. V času dveh, treh ur je napisal
knjigo. Ko je umrl je zapustil 250 knjig, ki še niso bile objavljene.
Nekega jutra, ko sem se tako
skrival izza stebra, medtem, ko je molil, je rekel: »Ali boš izstopil iz sence
in molil, ali se boš še naprej skrival tam?« Želel sem oditi, vendar sem vedel,
da ve, da sem tam. Izšel sem izza stebra, ker sem vedel, da če nekdo moli, si ne
želi, da ga poslušate, ker je lahko to na nek način moteče. Moti fokus molivca.
On je šel po eni poti in se obrnil, jaz pa sem se obračal po drugi poti. Nisem
želel naleteti nanj. In potem sem šel naokoli.
Jaz molim in ga poskušam slišati,
medtem, ko molim. Molil sem zelo tiho. In pravim: »Oče, v Jezusovem imenu . . .«
in istočasno poslušam. On pa pravi: »Če želiš moliti, potem moli!«
In potem sem začel: »Oče, v
Jezusovem imenu, Gospod . . .«
Prvič, ko sem prerokoval v
cerkvi, je bilo to v njegovi cerkvi. Zanimivo pri njem je bilo to, da ko ste
dobili besedo od Boga, ste se usedli v prvo vrsto, ne da vstanete in samo
poveste, kar vam je Gospod govoril. Njegovi sinovi so sedeli tam. In vprašali
so me: »Kaj se dogaja?« Rekel sem, da verujem, da imam besedo od Gospoda. In
oni bi mi rekli, da naj počakam tam. Lester Sumrall je verjel, da če je
resnično od Boga, morate to dati v duh in počakati. Potrebno se je zadržati. In
ko vam da on dovoljenje ob svojem času, naredite to.
Nadaljeval je z govorjenjem in
nato pogledal, če sedi kdo na tistem mestu, kamor so se običajno usedli tisti,
ki so imeli besedo od Boga, in potem bi njegov sin pokimal z glavo, da ga
obvesti, da je nekdo tukaj.
In nadaljeval je s pridigo, na
koncu pa je rekel: »En mlad brat ima Besedo od Gospoda.«
Poslušal sem ga. Prvič sem to
naredil. Tresel sem se. Stopim poleg njega, in poda mi mikrofon. Dobesedno,
strah me je bilo stati zraven njega. Zaprem oči in odprem usta in besede so
samo prihajale ven iz mojih ust. Prerokoval sem. In takoj ko sem končal sem
rekel: »Tako govori Gospod. Amen!« In nato utihnem in ga pogledam. Morali ste
stati tam, medtem ko oni ocenjujejo preroštvo. Niste samo odšli in se usedli
nazaj na sedež. Preroštvo so ocenjevali. On je to delal.
Večkrat sem slišal, ko je
prerokoval nekdo drugi: »To je iz telesa.« To je iz telesa. To Gospod ne pravi.
To je povzročilo, da ljudje niso kar tako skakali naprej, da bi podelili
preroštvo.
In ko sem jaz končal, stojim tam
in čakam na presojo. Skrbelo me je. Bal sem se, da bo rekel: »To je bilo
neumno«. Bal sem se, da me bo udaril.
Toda on je rekel: »To je bilo od Gospoda. Bilo nam je potrebno to slišati.
Hvala ti, Gospod.« Jaz pa sem bil ves srečen in sem se začel zahvaljevati Bogu:
»Hvala Ti, Bog, hvala Ti!«
Vrnil sem se na sedež, vendar sem
se ves tresel. Rekel sem nekomu: »Rad bi bil vsaj pol tega, kar je bil Lester
Sumrall.« On me pogleda in reče: »Ti tudi si pol od njega. »Veliko modrosti sem
se naučil od njega.
Video je podnaslovljen v Srbskem jeziku:
Ni komentarjev:
Objavite komentar