Metode zdravljenja
E. W. KENYON
Obstaja pet načinov, s katerimi lahko dosežemo ozdravitev
skozi Besedo.
Prva metoda je preprosta uporaba ozdravljenja tudi kot
sredstvo oglaševanja evangelija
kot blagoslov ljudem. Janez 14:13–14 je lahko uporabljen
v tej zvezi.
»Kar koli boste prosili v
mojem imenu, bom storil, da bo Oče poveličan v Sinu. Če me boste kaj prosili v
mojem imenu, bom jaz to storil.«
Če pride do bolečine, rečete: »V
imenu Jezusa Kristus, bolečina, zapusti moje telo. Potem mora bolečina izginiti. Vi ste gospodar
svojega telesa. V imenu Jezusa Kristusa vi vladate nad svojim telesom. Vi imate
pravico do osvoboditve od bolečine ali bolezni. Torej v Jezusovem imenu, lahko
ukažeš bolezni, da odide. Tega ne zahtevate od Očeta, ker je Oče to že storil
preko Sina Jezusa Kristusa na križu. Oče vam je dal oblast nad temi demonskimi silami.
Glejte, dal sem vam oblast
stopati na kače in škorpijone ter na vsakršno sovražnikovo moč. In nič vam ne
bo škodovalo. (Luka 10:19).
Poleg tega lahko uporabite ime Jezus za prekinitev moč
nasprotnika nad neodrešenimi, da lažje sprejmejo Kristusa. V tem imenu »Tiste pa, ki bodo sprejeli vero, bodo spremljala ta
znamenja: v mojem imenu bodo izganjali demone, govorili nove jezike, 18 z rokami dvigali kače,
in če bodo kaj strupenega izpili, jim ne bo škodovalo. Na bolnike bodo polagali roke in ti bodo ozdraveli.«
(Marko 16:7–18).
Vsak vernik bi moral jasno razumeti, da ima vso pravico
do popolne rešitve iz rok svojega sovražnika v imenu Jezus.
Drugo metodo najdemo v istem verzu: »V mojem imenu . . .
. polagali bodo roke na bolnike in ti bodo ozdraveli« (Marko 16:17–18).
V vsakem verniku je narava in življenja Boga. V njem
prebiva Sveti Duh. To je tista moč v njem, ki deluje prekop njegovih rok in
ozdravlja bolne v imenu Jezus. Včasih ga lahko spremljajo manifestacije.
Človek čuti Božje življenje, ki teče skozi njegovo telo. Manifestacije
se ne dogajajo vedno. Ni razlike med tem, ali se čuti kaj ali ne, ali obstaja
ali ne čutna priča.
Ista moč, ki je v verniku se lahko izvaja v Jezusovem
imenu za bolnega v oddaljenem kraju. Zgodi se v trenutku, ko vernik moli zanj-o
v imenu Jezus. Božja zdravilna moč doseže to osebo in on-a je ozdravljen-a.
Tretja metoda je za mesenega vernika, to je za vernika,
ki ga vodijo čuti in ne Božja beseda. Sveto pismo ga imenuje dojenček Kristus
ne glede na to kako dolgo je že odrešen. (Glej 1 Korinčanom 3:1.)
Jakob pravi: »Če je kdo
med vami bolan, naj pokliče starešine Cerkve in naj nad njim molijo ter ga v
Gospodovem imenu pomazilijo z oljem. In molitev vere bo rešila bolnika in
Gospod ga bo okrepil; če je storil grehe, mu bodo odpuščeni.« (Jakob
5:14–15)
Ta svetopisemski stih ni namenjen polnoletnim vernikom,
ampak tistim, ki nikoli niso razvili svojega duhovnega življenja tako da
zavzamejo svoje mesto v Kristusu. Je za tiste je ki morajo biti odvisni od
drugih, da molijo zanje.
Četrto metodo zdravljenja najdemo v Knjigi apostola
Janeza.
»In tisti dan me ne boste
ničesar spraševali. Resnično, resnično, povem vam: Če boste kaj prosili Očeta v
mojem imenu, vam bo dal. Do zdaj niste ničesar prosili v mojem imenu. Prosíte
in boste prejeli, da bo vaše veselje dopolnjeno.« (Janez 16:23–24)
Vsak vernik ima pravico prositi Očeta za ozdravitev ali za
kakršen koli drugi blagoslov; in če to prosi v Jezusovem imenu, ima absolutno
garancijo, da je Oče njegovo prošnjo slišal in bo nanjo odgovoril.
Peto metodo ozdravljenja najdemo v Mateju 18:19–20.
»Resnično, povem vam tudi:
Če sta dva izmed vas na zemlji soglasna v kateri koli prošnji, ju bo uslišal
moj Oče, ki je v nebesih. 20 Kjer sta namreč dva ali so trije zbrani v mojem
imenu, tam sem sredi med njimi.«
Ko sta dva združena v molitvi v Jezusovem imenu, in izpovedujeta
ozdravljenje za ljubljene, bodo zagotovo prejeli odgovor. Bog pazi na svojo
Besedo, da jo uresniči.
Takó bo z mojo besedo, ki prihaja iz mojih ust: ne vrne
se k meni brez uspeha, temveč bo storila, kar sem hotel, in uspela v tem, za
kar sem jo poslal. (Izaija 55:11).
Obstaja še ena metoda ozdravljenja, za katero verjamem,
da je najboljša. Sveto pismo pravi: »V resnici je nosil naše bolezni, naložil si je naše
bolečine, mi pa smo ga imeli za
zadetega, udarjenega od Boga in ponižanega. On pa je bil ranjen zaradi naših
prestopkov, strt zaradi naših krivd. Kazen za naš mir je padla nanj,
po njegovih ranah smo bili
ozdravljeni. (Izaija 53:4–5)
Tukaj je absolutna izjava dejstva, da smo po Njegovih
ranah ozdravljeni: »Sam je na svojem telesu
ponesel naše grehe na les, da bi mi grehom odmrli in živeli za pravičnost. Po
njegovih ranah ste bili ozdravljeni.« (1 Petrovo pismo 2:24)
Tako se je izpolnilo, kar
je bilo rečeno po preroku Izaiju: On je odvzel naše slabosti in odnesel naše
bolezni. (Matej 8:17)
Ti odlomki iz Svetega pisma dokazujejo, da je ozdravljenje
naše. Mi moramo preprosto vedeti in verjeti, da smo po njegovih ranah
ozdravljeni. Mi se zahvaljujemo Očetu za našo popolno odrešitev. Ni potrebno, da
posebej prosimo Očeta, da nas ozdravi, ker vemo, da je rekel V Božji Besedi: »Po njegovih ranah
S T E bili ozdravljeni« (Izaija 53:5 – Pred več kot 2023 leti, ko je
Jezus odnesel naše bolezni, grehe itd, na križ). V S E, tegobe našega telesa so
bile položene na Jezusa. Zato jih nam ni potrebno nositi.
Vse kar moramo storiti je, da to prepoznamo in sprejmemo kot
dejstvo. Nočemo dovoliti bolezni v naših telesih, ker smo bili ozdravljeni.
Vsak vernik bi moral temeljito razumel, da je bilo njegovo lastno ozdravljenje že
dovršeno v Kristusu. To bi pomenilo konec kroničnih težav v telesu vernika!
Ni komentarjev:
Objavite komentar