Ozdravljenje je v
odrešitvi
E. W. KENYON
Videli smo ozdravljenje za svet, v imenu Jezus. Zdaj pa poglejmo ozdravljenje za človeka, ki uživa polnost svojih prednosti v Kristusu.
Izaija 53 je predogled Jezusovega javnega delovanja in Njegove nadomestne žrtve. To je zastrta prerokba, vendar se zdaj razodeva skozi Pavlovo razodetje kot nam pripada.
Bil je zaničevan in zapuščen od ljudi, mož bolečin in znanec bolezni, kakor tisti, pred katerim si zakrivajo obraz, je bil zaničevan in nismo ga cenili. (Izaija 53:3).
Bil je korenina iz suhe zemlje. Ampak On je bil dragocen za Očeta, čeprav ga je obsodil svetu.
V resnici je nosil naše bolezni, naložil si je naše bolečine, mi pa smo ga imeli za zadetega, udarjenega od Boga in ponižanega. (Izaija 53:4).
Kakor so se številni zgražali nad njim, ker je bil njegov obraz tako nečloveško iznakažen in njegova postava ni bila več podobna človeški. (Izaija 52:14).
Na robu The Cross-Reference Bible piše:
»[Moški] so bili osupli nad njim, saj je bil deformiran njegov videz, da ne bi bil moški, in njegova postava da ne bi bil človek.” Nadaljuje se: »Tako bodo mnogi presenečeni nad Njim. Njegov obraz je bil tako pokvarjen za razliko od človeka in njegova oblika za razliko od sinov moški…[Njegov obraz je bil] zato, da ne bi bil moški, in njegova postava ni bila več podobna človeku.« Bil je narejen za greh z našim grehom in je bil pod Satanovo oblastjo. To je opis Jezusovega Duha, ne njegovega telesa. Ko so te bolezni prišle nanj, ni bil več podoben človeku.
Srce tega ne more sprejeti. Razum je nem v prisotnosti takšnih izjav. »Bil je prizadet, udarjen od Boga in ponižan« (Iz 53:4).
Bog Oče je bil tisti, ki je naše bolezni položil nanj. To se je zgodilo zaradi pravičnosti, ki je zahtevala povračilo za naše prestopke.
»On pa je bil ranjen zaradi naših prestopkov, strt zaradi
naših krivd. Kazen za naš mir je padla nanj, po njegovih ranah smo bili
ozdravljeni.« (Izaija 53:5).
BOLEZEN JE DUHOVNA
Zdaj lahko vidite, da je bila bolezen ozdravljena duhovno. Bog se z boleznijo ni ukvarjal fizično.
Danes je bolezen duhovna. To sem ugotovil, ko sem lahko prek Besede dokazal, da so bile naše bolezni položene na Jezusa in ko bolni človek sprejme to dejstvo, je takoj ozdravljen.
Dokler mislimo, da je bolezen zgolj fizična, ne bomo dobili odrešitve - ozdravitve.
Ko vemo da je duhovno in da mora biti ozdravljeno z Božjo Besedo – kajti rekel je: »Poslal je svojo besedo, in jih ozdravil« (Psalm 107:20) – nato ozdravitev postane resničnost.
»Ranjen je bil zaradi naših prestopkov,«—to je bilo duhovno. »Bil je ranjen zaradi naših krivd«—to je bila duhovna poškodba.
Rane, ki so mu jih naredili vojaki, niso odvzele stran greh, kajti če bi ga, bi bil greh fizičen, stvar čutnega znanja. Človeška pravičnost se ukvarja samo s čutnimi dokazi - ne s tem, kar si človek misli ampak kaj reče ali naredi.
Toda Jezus je zdržal trpljenje, ki ga čutila ne morejo razumeti. Stal je nem in nemočen pred temi velikimi duhovniki, pred tragedijo, ki se je zgodila na Kalvariji. To niso bile samo fizične rane, ki jih je naredil bič. Bili so udarci, ki jih je pravica nanesla na njegovega duha.
Mi vsi smo tavali kakor ovce, obrnili smo se vsak na svojo pot, Gospod pa je naložil nanj krivdo nas vseh. (Izaija 53:6)
Bogu očetu je bilo po volji, da ga je strl. Ljubezen je lahko videla človeštvo odrešeno. Vera je videla novo stvaritev. Bog je Kristusa zbolel z našimi boleznimi.
Ni treba, da smo bolni. Samo naša ignoranca pravice ali zavračanje ravnanja po Besedi nas lahko vodijo v bolezni.
Ni nam treba ostati v grehu. On je postal greh, da bi mi lahko postali pravični. Šel je v pekel, da bi mi šli v nebesa. On je oslabel, da bi mi postali močni. On je prevzel naše mesto, izpolnil vse potrebe, izpolnili vsako zahtevo pravičnosti in nas osvobodil.
Če je temu tako, bolezen na strani vernika nima kaj
iskati, tako kot slabost in vsaka druga stvar, ki jo je satan prinesel nad
človeka, je napačna, ker Kristus je že trpel, da bi to odstranil.
NEKAJ DEJSTEV O NADNARAVNEM ŽIVLJENJU
V mislih Očeta smo nadljudje. Mi smo zmagovalci in naše življenje bi moralo biti zmagovito. kajti vse, kar je rojeno iz Boga, premaga svet. In zmaga, ki premaga svet, je naša vera. Kdo premaga svet, če ne tisti, ki veruje, da je Jezus Božji Sin? (1 Janezovo 5:4–5)
Vera nas je pripeljala v družino osvajalcev Verujemo, da je Jezus Božji Sin, da je umrl za naše grehe po Svetem pismu in da je ponovno vstal za naše opravičenje. Verjamemo da v trenutku, ko ga sprejmemo za svojega Odrešenika in ga priznavamo kot našega Gospoda, nas Bog vzame za svoje otroke in nam daje večno življenje.
To nas uvršča v kraljestvo osvajalcev. Mi smo super moški in super ženske. Ozdravljenje in zmaga sta od tistega trenutka naša. Brez kakršnega koli vprašanja ali dvoma, so naši. Vse, kar potrebujemo je preprosto vedeti to in ga hvaliti za to.
Trdno se torej držimo veroizpovedi, ker imamo veličastnega vélikega duhovnika, ki je šel skozi nebesa, Jezusa, Božjega Sina. (Hebrejcem 4:14)
King James Version se glasi »poklic«. Mi naj se trdno držimo našega priznanja. Kaj je naša izpoved? Smo nova stvaritev, greh je bil odstranjen in mi smo pravičnost v Bogu skozi Njega. Priznavamo: »V resnici je nosil naše bolezni, naložil si je naše bolečine.« (Izaija 53:4.)
Naše priznanje je, da je bil prizadet, od Boga udarjen z našimi boleznimi in slabostmi, IN SEDAJ SMO PO NJEGOVIH RANAH POPOLNOMA OZDRAVLJENI. Greh in bolezen so bili odpravljeni in v imenu Jezus, imamo oblast nad Satanom in njegovimi deli.
V njegovem imenu izganjamo demone. V njegovem imenu, mi polagaj roke na bolnike in ti bodo ozdraveli. Če lahko izganjamo demone, lahko demonu bolezni tudi ukažemo: »Bolezen v imenu Jezus, zapusti naše telo!« Kajti bolezen je bila prinesena preko demona in se razvija preko demona.
Pravimo: »V Jezusovem imenu, bolezen, zapusti to telo.” Tega
demona zavežem v imenu
Jezusa.« Mora nas ubogati in oditi.
Ko je Jezus vstal od mrtvih, je vstal, ker je On (in mi!) premagal Satana. »Razorožil je vladarstva in oblasti ter jih javno izpostavil, ko je v njem slavil zmago nad njimi.« (Kološanom 2:15).
Jezusovo zmagoslavje je naše zmagoslavje. Jezusova zmaga je naša zmaga. Zase ni naredil ničesar; vse je bilo za nas.
Danes smo po njem več kot zmagovalci, ki nas je vzljubil. »Hvala Bógu, ki nas v Kristusu kar naprej venča z zmagoslavjem in ki po nas razširja po vseh krajih blag vonj njegovega spoznanja.« (2 Korinčanom 2:14).
Nikoli ne smemo govoriti o svojih boleznih. Ko smo povemo svoje težave ljudem, dobimo svoje sočutje. Toda vedeti bi morali, da so te težave so prišle od nasprotnika. Ko povemo o svojih težavah, dajemo svoje pričevanje o satanovi sposobnosti, da nas spravi v težave.
Ko govorimo o svojih boleznih, poveličujemo nasprotnika, ki je imel možnost postaviti to bolezen nad nami. Ko izpovemo svojo nemoč oz nesposobnost, priznamo, da nas je satan tako zaslepil, da ne moremo uživati svojih pravic in privilegijev.
Molitev nevere nikoli ne daje vere. Ko ti moliš za vero, priznaš svojo nevero. To povečuje vaše dvome, kajti takšna molitev ni nikoli uslišana.
Dvomljivec pogosto moli za stvari, ki so že njegova last. Bog ga je blagoslovil z vsemi duhovnimi blagoslov, in ureja vsako duhovno potrebo.
Odrešitev mu nikoli ni bila realnost. To je teorija, vera, doktrina. Pričakuje eksperimentalni dokazi o tem.
Satan izkorišča našo nevednost glede odrešitve in nam nalaga bolezen, ter nas zadržuje v suženjstvu. Poraženca drži njegov »gospodar«, v suženjstvu.
Gospod je moja luč in moja rešitev, koga bi se moral bati? Gospod je trdnjava mojega življenja, pred kom bi moral trepetati? (Psalm 27:1)
Bog je Kristusa naredil za našo modrost. Naredil ga je za naše odrešenje. Če je to res, potem satan nima popolnoma nobene pravice, kraljevati nad nami z boleznijo, bolečino, šibkostjo ali neuspehom.
Toda vsakič, ko govorimo o svojih težavah, jih poveličujemo in s tem tudi tistega, ki nam jih povzroča. Naše priznanje naj bi bilo, da je Bog danes naša Moč, naša Modrost, naša popolna odrešitev, naša Posvetitev in naša pravičnost. Mi smo Božja pravičnost v Njem. Vse zmorem v njem, ki mi daje moč. (Filipljanom 4:13).
Danes lahko Jezusovo ime na naših ustnicah premaga bolezen,
slabost in bolečino. To ime lahko prinese pogum in zmago poražencem in bičanim.
Ni komentarjev:
Objavite komentar