Odstranitev demonskega zatiranja
KARL PAYNE
Koraki za osvoboditev tistih, ki so pod nezaželenim vplivom.
Kaj pravite moškemu, ki se nenehno bori proti občutkom manjvrednosti, mislimi o samomoru ali običajno sliši glasove, ki mu govorijo, da je zguba, ki se nikoli ne bo nikoli mogel primerjati z moškim, očetom, sinom ali božjim otrokom?
Povedal vam je, da je molil, se postil, si zapomnil Sveto pismo in preučeval svojo Biblijo, vendar ideje, obtožbe in glasovi nikoli ne spustijo njihovega paralizirajočega prijema, vsaj ne za dolgo.
Mu poveš, da potrebuje le počitek? Je to kemično neravnovesje? Mislite, da je shizofren, ker pravi, da so v glavi glasovi? Ali pa je morda ta bitka nekaj več kot fiziološka ali psihološka?
"Karl, misliš, da je to lahko demonsko?" To vprašanje sem slišal že tolikokrat, da ne predvidevam več, da je govornik nevrotičen ali šibke volje. Temu začetnemu vprašanju pogosto sledijo "Zdaj nočem, da misliš, da sem nor" ali "Bojim se, da mi ne boš verjel, ampak ..." ali "Nikoli nisem o tem povedal nikomur, vendar vam zagotavljam, da si tega ne izmišljam. " To sem slišal od kristjanov in nekristjanov, od tistih v klopi in tistih, ki so izven cerkve.
Kaj bi na primer rekli duhovniku, ki prileti v vaše mesto, da bi razpravljal o demonizaciji, a kaže, da so njegove misli prežete z mislimi in podobami njegove žene, ki ima spolne odnose z drugimi moškimi? To ni res in on to ve. Toda nenehne miselne igre zanj niso samo čustveno in fizično izčrpavajoče, temveč uničujejo njegov zakon, družino in službo.
Ali mu poveš, naj bere Sveto pismo? No, preučuje Biblijo in si zapomni Sveto pismo, napisal pa je več teoloških knjig, kot jih je prebrala večina kristjanov. Ali mu rečete, da mora biti le bolj discipliniran pri razmišljanju?
Ali pa je bil demoniziran?
V zadnjih 30 letih sem delal s stotinami kristjanov iz različnih denominacijskih in nekonfesionalnih skupin, ki jih mučijo duhovi, ki jih sami niso mogli odstraniti.
Polaganje temeljev
Ko se lotevamo te teme, je treba upoštevati nekaj temeljnih resnic.
Prvič, pomoč tistim, ki so ujeti v demonsko suženjstvo, ni odvisna od posebne vrste nadarjenosti. Nekatera darila lahko nekaterim olajšajo tovrstno službo bolj, kot drugim. Toda avtoriteta, zmaga, zaščita in položaj, potrebni za uspešno odganjanje demonov, so nekaj prosto dostopnega vsakemu kristjanu pod oblastjo Jezusa Kristusa.
Drugič, vaš odnos do demonov je pomemben. Niso tisti, ki bi se jih morali bati ali jih ne jemati resno. Niso kolegi, ki bi jih morali spoštovati. Demoni niso vaš duhovni enakovreden partner. Položajno so bili postavljeni pod noge vsem vernikom pod pooblastilom Kralja kraljev in Gospoda gospodov.
Ko se demonu odzovete kot enakovreden, ga opogumite, da se upira in se bori, ne pa da se podredi oblasti Gospoda Jezusa Kristusa, ki je bila na vas prenesena ( Luka 10: 18-20 ; 2. Kor. 10:3-5 ; Efež. 1:15-23 ).
In rekel jim je: »Gledal sem satana, ki je kakor blisk padel z neba. Glejte, dal sem vam oblast stopati na kače in škorpijone ter na vsakršno sovražnikovo moč. In nič vam ne bo škodovalo. Vendar se ne veselite nad tem, da so vam duhovi pokorni, ampak se veselite, ker so vaša imena zapisana v nebesih.« (Luka 10:18-20).
Res živimo v mesu, a se ne bojujemo v skladu z mesom. Orožje našega bojevanja ni meseno, ampak ima v Bogu moč, da podira trdnjave. Podiramo razmisleke in vsakršno visokost, ki se dviga proti spoznanju Boga, in vsako misel podvržemo poslušnosti Kristusu. (2 Korinčanom 10:3-5).
Slišal sem o vaši veri v Gospoda Jezusa in ljubezni do vseh svetih. Zaradi tega se ne neham zahvaljevati za vas in se vas spominjati v svojih molitvah, da bi vam Bog našega Gospoda Jezusa Kristusa, Oče veličastva, dal duha modrosti in razodetja, v spoznanju njega, in razsvetljene oči srca, da bi vedeli, v kakšno upanje vas je poklical, kako bogato je veličastvo njegove dediščine v svetih, kakšna je čezmerna veličina njegove zmožnosti do nas, ki verujemo po dejavnosti njegove silne moči, ki jo je udejanjil v Kristusu, ko ga je obudil od mrtvih in ga posadil na svojo desnico v nebesih, nad vsakršno vladarstvo in oblast, nad vsakršno silo in gospostvo ter nad vsakršno ime, ki se ne imenuje samo na tem svetu, temveč tudi v prihodnjem. In vse je položil pod njegove noge, njega pa postavil čez vse kot glavo Cerkvi, ki je njegovo telo, polnost njega, ki v vsem vse izpolnjuje. (Efežanom 1:15-23).
Tretjič, vaša osebna vključenost v proces ni tako pomembna kot odnos osebe, ki išče rešitev. Molitev je močna, če pa se demonizirana oseba noče upreti demonom ali priznati in se odpovedati grehom, ki so jim dali podlago za vstop ( Ef. 4:27 . . . in ne dajajte prostora hudiču.), ti demoni ne bodo odšli. Z nekom se lahko zoperstavite silam teme, ne morete pa se postaviti proti nekomu zoper moč teme. (Verujoči starš, ki stoji za demoniziranega otroka, je lahko izjema.)
Vera Sirofeničanke
Vstal je in od tam šel v pokrajino Tira. Stopil je v neko hišo in je želel, da bi tega nihče ne izvedel, vendar ni mogel ostati skrit. Takoj je slišala o njem žena, katere hčerka je imela nečistega duha, in je prišla ter mu padla pred noge. Žena je bila Grkinja, po rodu Sirofeničanka. Prosila ga je, naj izžene demona iz njene hčere. Govoril ji je: »Pústi, da se najprej nasitijo otroci. Ni lepo jemati kruh otrokom in ga metati psom.« Ona pa je odvrnila z besedami: »Gospod, tudi psi pod mizo jedo drobtinice, ki padajo od otrok.« Rekel ji je: »Zaradi te besede pojdi, demon je šel iz tvoje hčere.« Odšla je domov in našla deklico, ki je ležala v postelji; in demon je šel iz nje. (Marko 7:24-30: Matej 15:21-28).
Demoni odidejo, ker je demoniziran posameznik pripravljen priznati grehe, ki so zagotovili oporo-vstop ( topos ), in prositi Boga, naj prekliče podlago ali dovoljenje, predano demonom.
Pridobitev dejstev
Ko se prvič srečam z zatirano ali demonizirano osebo, jih pozorno poslušam, ko delijo svojo zgodbo. Nadaljujem z vprašanji, da ugotovim odnos osebe s Kristusom. Nato na kratko opišem bistvene razlike med bitko s svetom, mesom in hudičem (glej vrstice spodaj, na koncu teksta). Nato razložim pomen človekove volje v zvezi s "podrejanjem Bogu" in "upiranju hudiču", preden "pobegne pred vami" ( Jakob 4: 7 ).
Podvrzite se torej Bogu, hudiču pa se uprite in bo od vas pobegnil. (Jakob 4:7).
Pristojnost, zmaga, zaščita in položaj, potrebni za izgon demonov, so na voljo vsakemu kristjanu pod Kristusovo oblastjo. (Ki je na novo rojen po Duhu).
Pojasnjujem, kako postopek odstranjevanja demonskih skvoterjev vključuje
a). priznanje greha,
b). razveljavitev tal, predanih satanu, in
c). ukaz odstranitve zlih duhov v imenu Gospoda Jezusa.
Če oba verjameva, da je demonizacija v tem konkretnem primeru resnična možnost, in če želiva oba nadaljevati, dam osebi domačo nalogo:
d). branje Marka 7: 21-23 , Galačanom 5: 19-21 in Kološanom 3: 5-8 in
e). priprava seznama možnih področij greha in demonizacije.
Od znotraj namreč, iz človekovega srca, prihajajo hudobne misli, nečistovanja, tatvine, umori, prešuštva, pohlepi, hudobije, zvijača, razuzdanost, nevoščljivost, bogokletje, napuh, nespamet. Vse te hudobije prihajajo od znotraj in omadežujejo človeka.« (Marko 7:21-23).
Sicer pa so dela mesa očitna. To so: nečistovanje, nečistost, razuzdanost, malikovanje, čaranje, sovraštva, prepirljivost, ljubosumnost, jeze, častihlepnosti, razprtije, strankarstva, nevoščljivosti, pijančevanja, žretja in kar je še takega. Glede tega vas vnaprej opozarjam, kakor sem vas že opozoril: tisti, ki počenjajo takšne stvari, ne bodo podedovali Božjega kraljestva. (Galačanom 5:19-21).
Zato omrtvite v sebi to, kar teži k zemlji: nečistovanje, nečistost, strastnost, hudobno poželenje in slo po čim večjem imetju, ki je toliko kot malikovanje. Zaradi tega prihaja Božja jeza na sinove nepokorščine, med katerimi ste bili nekoč tudi vi, ko ste tako živeli. Zdaj pa tudi vi odvrzite vse to: jezo, vzkipljivost, hudobnost, obrekovanje, nesramno govorjenje svojih ust. (Kološanom 3:5-8).
Osebo prosim tudi, da navede vsa druga obstojna problematična področja, ki niso navedena v teh odlomkih. Na primer, noben od teh odlomkov ne omenja obsesivnega strahu, samomorilne depresije, motenj hranjenja in nenehnih samo-obsojajočih misli. Toda vsak od teh lahko kaže na potencialno oporo za demonski nadzor.
Če območje ni običajno, prosim osebo, naj ga ne zapiše. Demoni so nepopustljivi. Če so prisotni, so vztrajni. Ne bodo se pojavili le enkrat na mesec ali za praznike. Radi se skrivajo, vendar so agresivni pri poskusih obvladovanja razmišljanja vsakogar, v katerem se držijo.
Temeljna pravila
Ko se srečamo drugič, gremo čez seznam domačih nalog. Postavim vprašanja za pojasnilo, vendar me ne skrbijo podrobnosti. Čeprav so za identifikacijo potrebna posebna področja, niso potrebne vse podrobnosti.
Pregledujem koncepte priznanja in odpovedi greha ter tri nujne stvari, o katerih se ne da pogajati:
biti kristjan,
absolutno poštenost in
se upreti hudiču. Če smo na isti strani, bom
nadaljeval. Če ne, bomo naše srečanje zaključili z molitvijo, vendar se z demoni ne bodo soočili, vsaj ne tisti dan.
Na tej točki sem postavil nekaj osnovnih pravil, tako v korist osebe kot zaradi neposlušnosti vseh prisotnih duhov.
Osnovna pravila so najpomembnejša stvar, ki jih naredim, da bi zagotovila, da bo vsako spopadanje bolj urejeno in ne bo postalo cirkus. Manj ko demonom dovolimo govoriti, bolje je. Demoni razumejo pooblaščeno oblast in sprejemajo dejstvo, da je pooblaščenost kristjana večja od njihove avtoritete.
Izjava "V imenu Gospoda Jezusa Kristusa" je pred vsemi osnovnimi pravili. Gospod Jezus Kristus je naša avtoriteta. Namen ponavljanja Njegovega imena, je vsem demonom jasno povedati, da razumemo, da je Jezus Kristus že zmagal v tej vojni.
Tako na primer rečem: "V imenu Gospoda Jezusa Kristusa bo samo enosmerni promet, od [imena demona] do jame. Ko odidete, boste vzeli vsa svoja dela in učinke in vsi vaši sodelavci ter njihova dela in učinki z vami. Ne boste mogli znova vnesti imena [ime] ali vstopiti v prostor drugih.
"V imenu Gospoda Jezusa Kristusa lahko govorite le tisto, kar se lahko uporabi proti vam, in vaši odgovori morajo stati kot resnica pred belim prestolom Boga.
"V imenu Gospoda Jezusa Kristusa ne bo nobenega prekletstva več.
"V imenu Gospoda Jezusa Kristusa mora imeti (ime osebe) popoln nadzor nad svojim jezikom, umom in telesom. Ne boste smeli nadzorovati njegovega jezika, uma ali telesa. (Amen).
"V imenu Gospoda Jezusa Kristusa, ko bom dal ukaze, boste v mislih (ime) dali jasne, jedrnate in popolne odgovore na vprašanja, ki so bila naslovljena na vas. Ne boste smeli zmesti uma (ime) in boste strogo kaznovani s strani Svetega Duha, če to poskusite storiti. "
Soočanje z duhovi
Ob upoštevanju osnovnih pravil prosim svetovalca, naj iz njegovega lista domačih nalog izbere dve ali tri področja, ki bi jih želel preveriti, začenši s tistimi področji, ki predstavljajo največje težave. Običajno demoni z večjo avtoriteto nadzirajo tista področja, ki predstavljajo večje težave. Če najprej greste na duhove višjega ranga, lahko skrajšate postopek. Ko voditelji odidejo, pogosto s seboj vzamejo vse, ki so jim podrejeni.
Če je na prvem področju strah, bom rekel nekaj takega: "Obravnavali bomo področje strahu, ker ste mi povedali, da je to velik problem. Preden se soočimo z demoni, boste morali priznati vsak greh (iz) na tem področju. "
Posameznik bo nato prosil Boga, naj mu odpusti greh strahu, ki je prevladoval v njegovem življenju. Kajti to predstavlja laž, ki zanika dobroto Boga, ki obljublja, da bo vedno skrbel za svoje otroke.
Potem ko oseba globoko prizna svoj greh, ga prosim, naj moli, da bi Bog preklical vse razloge, ki bi jih imeli demoni proti temu področju. Spokorjenje - kesanje prinaša čiščenje na določeno področje. Preklic zapre vrata opore, ki jo je oseba prepustila zlim duhovom. Z odpuščenim grehom in božansko odstranjenimi tlemi so demoni zdaj nezaželeni vsiljivci, ne pa povabljeni ali gostje, ki smo jih primorani prenašati.
Na tej točki bom ukazal: "Če na področju strahu delujejo demoni, vas vse povežem skupaj z vsemi vašimi deli in učinki ter ukazujem, da se oglasite zdaj. Tisti duh, ki ima najvišjo avtoriteto med vsemi, ki so zvezani na področju strahu, naj nastopi sam. "
Nato postavim nekaj vprašanj. Želim identificirati ime demona, vir zagona, posebno nalogo, navadne laži in podlago, ki jo še drži. Ko se demonizirana oseba nauči prepoznati demonske odgovore, ki so običajno opisani kot glas, besede, misli, vtisi ali "ideje, ki mi pridejo na misel" v neposrednem odgovoru na obravnavana vprašanja, proces poteka veliko hitreje.
Posameznika prosim, naj mi od besede do besede ponovi glasove, misli, besede, vtise, ki jih sliši ali razmišlja kot odgovor na moja vprašanja.
(Običajno se zgodi, da demon sam spregovori o vsem, kar ga vprašamo).
Tu je pet vprašanj, ki jih zastavljam:
1. "V imenu Gospoda Jezusa Kristusa zapovedujem, da duh z najvišjo avtoriteto, ki deluje na področju strahu v [ime osebe], sam stopi naprej. Kako ti je ime?"
Če so prisotni demoni, bodo odgovorili. Včasih je lahko. Oseba bo rekla: "Ime Uničevalec se mi je pravkar porodilo." Ko se bo to zgodilo, bom rekel: "Odzvali ste se na ime Uničevalec. Uničevalec, bodi zvezan v imenu Jezusa Kristusa in ukazujem ti da se odpraviš v jamo, z vsemi tvojimi deli in učinki ter vsemi tvojimi sodelavci in njihovimi deli in učinki. "
Včasih se bo demon poskušal posmehovati Bogu in prevzeti nadzor nad procesom. Ko sem enkrat postavil to vprašanje, je bil odgovor: "Nismo tukaj. Nihče ne dela na tem področju. To ni potrebno." Moral sem se nasmehniti. Moški, s katerim sem delal, se je zasmejal in rekel: "Ta norec mi je pravkar povedal, da ga ni."
2. "Kdo vas je v imenu Gospoda Jezusa Kristusa pooblastil za delo, ki ga opravljate proti [ime]?"
Odgovor je po navadi Satan ali kakšen drug podoben naslov, na primer Lucifer ali Temni gospodar.
3. "V imenu Gospoda Jezusa Kristusa, za kakšno delo ste bili pooblaščeni proti [imenu]?"
Odgovor na to je običajno: "Uničiti ga ali ubiti." Moje nadaljnje vprašanje je: "V imenu Gospoda Jezusa Kristusa, na kakšen način ga nameravate uničiti?"
Odgovori bodo različni, če pa gre res za demona, bo odgovor imel nekaj opraviti z delom, ki ga poskuša opraviti, na primer: "Samomor. Rečemo mu, naj si vzame življenje. Zaradi njega se počutimo ničvredne, zato se bo odrekel "ali" Uničujemo njegovo upanje in njegov zakon tako, da ustvarjamo težave v njegovi družini. "
4. "V imenu Gospoda Jezusa Kristusa, katere laži običajno govorite [ime]?"
Odgovori so pogosto nekaj takega: "Povemo mu, da ga Bog ne bo zaščitil. Mučimo ga s strahom in on nam verjame." Ali: "Povemo mu, da bo zbolel in umrl, in da ga žena v resnici ne ljubi." Ali: "Povemo mu, da je umazan, da ni ljubljen in da Bog nikoli ne bi mogel sprejeti nekoga, kot je on." Ali: "Vedno je sam in vedno bo sam. Nikoli se ne bo spremenilo." Laži se bodo dosledno nanašale na delo, za katerega so bili pooblaščeni.
5. Najpomembnejše vprašanje je: "Ali se v imenu Gospoda Jezusa Kristusa še vedno zagovarjate proti [ime], zaradi česar ga ne bi zapustili na ukaz?"
Običajno je odgovor: "Ne, naših tal ni več." Če je odgovor pritrdilen, takoj vprašam: "Ali bo vaš odgovor, da se še vedno držite, resničen pred velikim belim prestolom Boga?" Odgovor je običajno: "Ne, ne bo."
Z odpuščenim grehom in odstranjevanjem tal so demoni zdaj nezaželeni skvoterji, ne pa povabljeni ali gostje, ki jih moramo prenašati.
Ko je odgovor: "Ne trdimo več" ali kaj podobnega, imate vse, kar potrebujete, da mu ukažete odhod. Ko teritorij izgine, bo demon odšel na ukaz.
Ugotovil sem, da ko demoni dajejo arogantne odgovore, je to običajno zato, ker ne mislijo, da boste odkrili podlago, ki jo imajo proti osebi. Ko na primer obdržijo področje greha prednikov, so prepričani, da ga nikoli ne boste odkrili in jim pustili prosto, da nadaljujejo svoje uničujoče delo.
Zdaj imam osebo, ki za vsak slučaj obravnava vprašanja prednikov z začetno izpovedjo in odpovedjo greha. Prosim jih, naj molijo nekaj takega: "Gospod Jezus, če obstajajo duhovi, ki imajo zaradi greha prednikov kaj opraviti z mano, z mojim telesom, dušo ali duhom, te prosim, da odpustiš te grehe in prekličeš vse razloge, ki so jim dali možnost delovanja v meni, zaradi greha-ov prednikov. "
Zapiranje vrat (Zelo pomembno)
Dve stvari ostajata, da se to prvo področje (strah) zaključi. Demonom morate ukazati, naj odidejo, in prositi Svetega Duha, da zapolni vsa področja, ki so jih demoni izpraznili. Svetovalec mora z mano ponoviti ukaz in ga spomniti, da mi poveljujemo kot zmagovalci, ne pa kot žrtve.
Molimo:
"V imenu Gospoda Jezusa Kristusa vam zapovedujemo, [ime demona], da zapustite [ime osebe] z vsemi vašimi deli in učinki ter vsemi vašimi sodelavci in njihovimi deli in učinki ter pojdite v jamo, takoj zdaj. To zapovedujemo v imenu Gospoda Jezusa Kristusa, ki je Kralj kraljev, Gospodar gospodarjev in naš Odrešenik sveta. Amen. "
Nato v molitvi za osvobojeno osebo povabim Svetega Duha, da zapolni in nadzira pravkar izpraznjena območja.
Matej 12:43-45 (»Kadar nečisti duh odide iz človeka, hodi po suhih krajih in išče pokoja, in ga ne najde. Tedaj pravi: ›Vrnil se bom v svojo hišo, iz katere sem odšel.‹ Ko pride, jo najde prazno, pometeno in urejeno. Tedaj gre in si privzame sedem drugih duhov, hujših od sebe, in gredo vanjo ter tam prebivajo. Nazadnje je s takim človekom huje, kot je bilo na začetku. Tako bo tudi s tem hudobnim rodom.«), označuje, da je treba po izgonu demona sobe (ime osebe), v katerih je delal (sovražnik), napolniti z nekom, ki je močnejši od njega. Ko Svetemu Duhu dovolimo, da nadzoruje vsa področja našega življenja, odpravimo sposobnost demona, da ponovno nadzoruje ta področja.
Ko obravnavamo vsako vprašanje, (demonski vpliv), ponovim isti postopek za vsako preostalo področje, ki nas skrbi. Zadnja stvar, ki jo morate narediti, je, da ukažete, da naj nastopi najvišji duh, razen Svetega Duha. Če so bili kakšni demoni zamujeni, (so se skrili), se z njimi spopadamo na enak način.
Ko je celoten postopek končan, prosim posameznika, naj naredi tri stvari:
(1) Vadite kratke račune o grehu.
(2) Vadi obrambno in žaljivo molitev. Prosi Boga za zaščito in naj se zoperstavi tistim, ki ga poskušajo uničiti.
(3) Vsak dan preučuj Sveto pismo in uporabi naučeno, namesto da bi ga le bral ali si ga zapomnil. Jezus se je na satanove provokacije odzval s Svetim pismom. »Pisano je . . .« ( Mat. 4: 1-11 ). Bodimo modri, in naredimo enako.
Tedaj je Duh odvedel Jezusa v puščavo, da bi ga hudič skušal. Ko se je postil štirideset dni in štirideset noči, je postal naposled lačen. In pristopil je skušnjavec in mu rekel: »Če si Božji Sin, reci, naj ti kamni postanejo kruh.« On pa je odgovoril: »Pisano je:
Človek naj ne živi samo od kruha, ampak od vsake besede, ki prihaja iz Božjih ust.«
Tedaj ga je hudič vzel s seboj v sveto mesto in ga postavil vrh templja ter mu rekel: »Če si Božji Sin, se vrzi dol, kajti pisano je: Svojim angelom bo zate zapovedoval in: Na rokah te bodo nosili, da z nogo ne zadeneš ob kamen.«
Jezus mu je odgovoril: »Pisano je tudi: Ne preizkušaj Gospoda, svojega Boga!« Spet ga je hudič vzel s seboj na zelo visoko goro. Pokazal mu je vsa kraljestva sveta in njihovo slavo ter mu rekel: »Vse to ti bom dal, če padeš predme in me moliš.« Jezus mu je tedaj dejal: »Poberi se, satan, kajti pisano je: Gospoda, svojega Boga, môli in njemu samemu služi!«
Tedaj ga je hudič pustil, in glej, angeli so pristopili in mu stregli. (Matej 4:1-11).
Če želite še globlje, si oglejte naše priporočene vire o duhovnem bojevanju .
Karl Payne je pastor učencev in vodstvenih tečajev v Antiohijski biblijski cerkvi v Seattlu v Washingtonu in kaplan Seattle Seahawksa. Je tudi avtor knjige Duhovno vojskovanje: kristjani, demonizacija in odrešenje (WND, 2011)
Vojna na treh frontah: svet, meso, hudič
Nasprotovanje Bogu prihaja z najmanj treh področij, od katerih vsako zahteva poseben odpor.
Svet: Grška beseda kozmos ima več pomenov, vendar se v tem kontekstu nanaša na sistem upora proti Bogu. Je zunanje narave. 1 Janez 2: 15-17 kaže, da nas skušnjave sveta napadajo po telesni poti - poželenje (namenjene sprožitvi fiziološkega odziva), poželenju očesa (namenjene manipuliranju naše ljubezni do lepote) in hvalisavemu ponosu - življenje (namenjeno spodbujanju sebičnih ambicij). Svetopisemski odziv na takšne napade najdemo v 17. verzu: ovrednotite nagovarjanje in recite da stvarem, ki imajo večno vrednost, ne pa možnostim, ki imajo le začasno vrednost in užitek. Poraba večnega zaklada za začasno smeti je slaba trgovina.
Ne ljubite sveta in tudi ne tistega, kar je v svetu! Če kdo ljubi svet, v njem ni Očetove ljubezni, kajti vse, kar je v svetu – poželenje mesa, poželenje oči in napuh življenja – ni od Očeta, ampak od sveta. Svet in njegovo poželenje mineta; kdor pa izpolnjuje Božjo voljo, ostane vekomaj. (1 Janez 2:15-17).
Meso: Vojna mesa lahko sproži tudi fiziološke odzive v našem telesu in umu. Vir tega napada je notranji, dejanski izdajalec je še vedno v vsakem kristjanu ( Rim. 7:15-25 , Gal. 5:17 ). Svetopisemski odzivi na telesne napade so beg ( 2. Tim. 2:22 ), prenova našega uma ( Ef. 4:22-24 ; Rim. 12:1-2 ) in hoja pod nadzorom Svetega Duha ( Gal. 5:16).
Saj ne razumem niti tega, kar delam: ne delam namreč tega, kar hočem, temveč počenjam to, kar sovražim. Če pa počenjam to, česar nočem, priznavam, da je postava dobra. Potemtakem tega ne počenjam več jaz, ampak greh, ki prebiva v meni. Vem namreč, da v meni, hočem reči v mojem mesu, ni nič dobrega; kajti dobro hoteti je sicer v moji môči, dobro delati pa ni. Ne delam namreč dobrega, ki ga hočem, marveč delam zlo, ki ga nočem. Če pa delam to, česar nočem, tega ne počenjam več jaz, ampak greh, ki prebiva v meni. V sebi torej odkrivam tole postavo: kadar hočem delati dobro, se mi ponuja zlo. Kot notranji človek namreč z veseljem soglašam z Božjo postavo, v svojih udih pa vidim drugo postavo, ki se bojuje proti postavi mojega uma in me usužnjuje postavi greha, ki je v mojih udih. Jaz nesrečnež! Kdo me bo rešil telesa te smrti? Zahvaljen bodi Bog po Jezusu Kristusu, našem Gospodu. Potemtakem z umom služim Božji postavi, z mesom pa postavi greha.
(Rimljanom 7:15-25).
Kajti meso si želi, kar je zoper Duha, Duh pa, kar je zoper meso. Ta dva si namreč nasprotujeta, da ne bi delali tega, kar hočete. (Galačanom 5:17).
Béži pred mladostnimi poželenji. Prizadevaj si za pravičnost, vero, ljubezen in mir s tistimi, ki iz čistega srca kličejo Gospoda. (2 Timotej 2:22).
Treba je, da odložite starega človeka, kakor je živel doslej in ki ga uničujejo blodna poželenja, da se prenovite v duhu svojega uma in oblečete novega človeka, ki je po Bogu ustvarjen v pravičnosti in svetosti resnice. (Efežanom 4:22-24).
Ker je torej Bog tako usmiljen, vas rotim, bratje: darujte svoja telesa v živo, sveto in Bogu všečno žrtev; to je vaše smiselno bogoslužje. In nikar se ne prilagajajte temu svetu, ampak se tako preobražajte z obnovo svojega uma, da boste lahko razpoznavali, kaj hoče Bog, kaj je dobro, njemu všečno in popolno. (Rimljanom 12:1-2).
Pravim torej: žívite v Duhu in nikakor ne boste stregli poželenju mesa. (Galačanom 5:16).
Hudič: Nadnaravni napad hudiča ali njegovih demonov je običajno mentalni ( Apd 5: 3 ; 2 Kor 11: 3 ), čeprav je lahko fizičen ( Luka 13:10-11 ) in je v Svetem pismu predstavljen kot goreče puščice ( Ef. 6:16 ) ali moteče in izčrpavajoče obtožbe ( Raz. 12: 10-11 ). Ti napadi so lahko zunanji ali notranji. Svetopisemski odziv na demonski napad je upor ( Jakob 4: 7-10 ; 1. Petr. 5: 8-10 ). Odpor kristjanov proti demonskim napadom je lahko v obliki žaljive molitve ali odrešitve, odvisno od narave teh napadov.-Karl Payne (Ne razumem kaj s tem misli. Moram še raziskati).
Peter mu je rekel: »Hananija, zakaj je satan napolnil tvoje srce, da si lagal Svetemu Duhu in si pridržal del izkupička od zemljišča? (Apd 5:3).
Bojim pa se, da se ne bi vaše misli skazile in oddaljile od preprostosti, čistosti do Kristusa, kakor je kača s svojo zvijačnostjo preslepila Evo. (2 Korinčanom 11:3).
V soboto je učil v neki shodnici. In glej, tam je bila tudi žena, ki je že osemnajst let imela duha bolezni. Bila je sključena in se sploh ni mogla vzravnati. (Luka 13:10-11).
Predvsem pa vzemite ščit vere; z njim boste mogli pogasiti vse ognjene puščice hudega. (Efežanom 6:16).
Tedaj sem zaslišal v nebesih močen glas, ki je rekel: »Zdaj je prišlo odrešenje, moč
in kraljevanje našega Boga ter oblast njegovega Mesija, zakaj vržen je bil obtoževalec naših bratov, ki jih je dan in noč obtoževal pred našim Bogom.
Toda oni so ga premagali zaradi krvi Jagnjeta in zaradi besede svojega pričevanja, saj niso ljubili svojega življenja vse do smrti. (Razodetje 12:10-11).
Podvrzite se torej Bogu, hudiču pa se uprite in bo od vas pobegnil. Približajte se Bogu in se vam bo približal. Umijte si roke, grešniki, in očistite si srca, vi, ki ste v duši razdvojeni. Začutite svojo nesrečo, žalujte in jokajte; vaš smeh naj se spremeni v žalost in veselje v potrtost. 10 Ponižajte se pred Gospodom in povišal vas bo. (Jakob 4:7-10).
Trezni bodite in budni! Vaš nasprotnik hudič hodi okrog kakor rjoveč lev in išče, koga bi požrl. Uprite se mu, trdni v veri. Saj veste, da prav takšno trpljenje prenašajo vaši bratje, ki so po svetu. Bog vse milosti, ki vas je po Kristusu Jezusu poklical v svojo večno slavo, vas bo po kratkem trpljenju sam izpopolnil, utrdil, okrepil in postavil na temelj. (1 Petrova 5:8-10).
https://www.christianitytoday.com/pastors/2012/spring/removingdemonic.html
Ni komentarjev:
Objavite komentar