5. avg. 2025

Michelle Strydom - BISTVENO OZADJE BOLEZNI IZ BIBLIČNEGA VIDIKA

 

ZDRAVLJENJE SE ZAČNE S POSVETITVIJO SRCA

Michelle Strydom

BISTVENO OZADJE BOLEZNI Z BIBLIČNEGA VIDIKA








Bistveno ozadje bolezni z bibličnega vidika

Potovanje skozi Sveto pismo, da bi raziskali povezavo med grehom in boleznijo

V prejšnjem poglavju sem razložila, da je po Svetem pismu (3 Janezovo pismo 1:2), kakovost tvojega zdravja določena s kakovostjo tvojega mišljenja. Najnovejše napredno medicinsko raziskovanje se s tem strinja, saj so ugotovili, da je 87 % bolezni posledica dogajanja v našem miselnem življenju.

Na primer, zgolj na znanstveni ravni je bilo dokazano, da večino alergij povzroča miselno življenje, v katerem prevladujejo strah, tesnoba in stres.

Pravzaprav je bilo za več kot 100 neozdravljivih bolezni dokazano, da so posledica strahu, tesnobe in stresa in da je vzrok za to v človekovem miselnem življenju.

Za neodpuščanje in grenkobo v človekovem miselnem življenju je bilo dokazano, da sta povezana z rakavimi obolenji.

Nizka samopodoba ter misli sovraštva do samega sebe in krivde povzročajo bolezni, kot so depresija, avtoimunske bolezni in težave s telesno težo.

Drug velik povzročitelj bolezni so jeza, bes in zamera, ki na primer povzročajo anevrizme, hemoroide in krčne žile.

Ljubosumje in zavist lahko vodita v osteoporozo.

Perfekcionizem in priganjanje samega sebe k uspehu, kjer se človek počuti ljubljenega in sprejetega le na podlagi dosežkov, lahko vodita v bolezni, kot sta sindrom kronične utrujenosti in fibromialgija.

Strah, tesnoba, neodpuščanje, grenkoba, sovraštvo do samega sebe, nizka samopodoba, krivda, ljubosumje, zavist, jeza, bes in zamera se zdaj v medicinski stroki imenujejo »toksični vzorci mišljenja«, ker povzročajo bolezni.

Sveto pismo te toksične vzorce mišljenja imenuje greh. Torej je medicinska znanost zdaj le potrdila, da je bolezen večinoma posledica greha – še posebej v našem miselnem življenju.

Vendar pa je Sveto pismo že tisoče let nazaj razložilo, da je bolezen posledica greha. Greh običajno razumemo kot velika dejanja, kot so umor, prešuštvo, kraja, laž in podobno.  Kaj pa bolj »družbeno sprejemljivi« grehi, ki se dogajajo v našem miselnem življenju?

Ali bi štel strah in tesnobo za greh? Bi imel nizko samopodobo in sovraštvo do samega sebe za greh? Kaj pa grenkoba, neodpuščanje, jeza, bes, zamera, ljubosumje, zavist in tekmovalnost z drugimi? Sveto pismo pravi, da so te stvari (četudi samo v našem miselnem življenju) greh, in v medicinski stroki vidimo, da za to drago plačujemo – v obliki bolezni.

Pogosto doživim veliko kritik, ker si drznem učiti, da obstaja povezava med grehom in boleznijo. Ti ljudje že dolgo niso brali Svetega pisma, če sploh so. Pravzaprav ga sploh niso brali, kajti Sveto pismo je polno dokazov o povezavi med grehom in boleznijo. Če boš ostal z menoj, ti bom to pokazala skozi to poglavje.

Pastor Henry Wright uči iste principe ozdravljenja in bolezni, kot jih predstavljam v tej knjigi.

Neki moški je bil primoran s strani družinskega člana, da se udeleži enega izmed seminarjev pastorja Henryja Wrighta. V resnici ni hotel biti tam, ker ni hotel verjeti, da so njegove bolezni posledica greha. A med sedenjem na seminarju je prišel do zaključka: »Če so moja teologija in moje doktrine tako pravilne, zakaj sem potem še vedno tako bolan? Morda bi moral prisluhniti nekomu drugemu, ki mogoče ve nekaj, česar jaz ne vem.«

Nevednost je oblika védenja. Si bil kdaj neveden? Seveda si bil. Tudi jaz sem bila. In ali si vedel, da si bil takrat neveden? Ne, nisi. Pravzaprav so nekateri izmed vas mislili, da ste zelo pametni v svoji nevednosti. Koliko izmed vas je vodilo bitke, da bi obranili svojo nevednost? Sveto pismo pravi: »Marsikatera pot se zdi človeku prava, njen konec pa so poti smrti.« (Pregovori 14:12). Torej je ta pot, ki se človeku zdi prava, miselni vzorec, ki mu sledi – a je nevednost.

Branje te knjige bo podobno, kot bi jedel veliko sočno lubenico. Ko si nazadnje jedel lubenico – kaj si naredil s peškami? Si jih odstranil, kajne? Morda si se najprej z njimi skoraj zadušil, preden si jih izpljunil. Pa si zaradi tega nehal jesti lubenico? Obstaja veliko ljudi, ki – ko se dotaknem ene izmed njihovih »denominacijskih svetih krav« teologije in doktrine – zaprejo svoje misli in srce za to učenje. Najprej razmisli, če bi imela vsaka denominacija vse odgovore, zakaj si potem še vedno tako bolan?

Vidiš, gre za vprašanje življenja in smrti. Ta knjiga obstaja samo zato, da ti da vpogled, razločevanje in modrost, da si lahko vzameš svoje življenje nazaj – ker ti pripada. Zato te prosim, da poslušaš z odprtim umom in učljivim srcem, kajti to učenje je namenjeno temu, da spremeni tvojo smer. Sredi tega bo prišlo ozdravljenje in v tem bodo bolezni preprečene. Torej, če naletiš na kakšno peško, ne zavrzi cele lubenice. In še več – ne vrzi teh pešk prehitro stran – postavi jih na polico. Nikoli ne veš – ko boš prebral celo knjigo in dobil celotno sliko, se lahko te peške spet spremenijo v lubenico.

»Ne strinjajo se vsi z menoj, ker je to učenje revolucionarno in se sooča z obstoječimi tradicionalnimi nauki mnogih cerkvenih denominacij ter tudi s številnimi protokoli medicinske prakse – in ljudi razteguje (izziva, razširja njihove meje razumevanja).« Pravzaprav veliko tega učenja povozi denominacijske svete krave teologije in doktrine. Zato, če se vrneš k svojemu pastorju navdušen zaradi naukov v tej knjigi, bodi pripravljen na razočaranje. Kar delim s teboj, ni nujno nekaj novega, vendar izziva doktrino, ki si jo morda tradicionalno nosil blizu srca. Nič ni narobe s starimi potmi, dokler se ujemajo z Božjo besedo. Veliko denominacijskih svetih krav teologije in doktrine se ne ujema z Božjo besedo.

Sveto pismo v 2. Tesaloničanom 2:10–12 pravi, da bo Bog tistim, ki raje verujejo laži kot resnici, dal, da podležejo večji prevari. Večja prevara te vodi v večjo sužnost, dokler nimaš dovolj sužnosti, religije in tradicije in se ne vrneš domov k svojemu Očetu, ker ugotoviš, da ne gre za religijo, temveč za resničen, živ, dihajoč, oseben, intimen odnos z zelo ljubečim in veličastnim Bogom.

V krščanstvu je toliko napihnjenosti, da je to bolno. Prav tako je toliko religije in tradicije, da je to bolno. Kje je torej Bog sredi vsega tega?

Rada bi te spodbudila, da vzameš svojo Biblijo in jo prebereš sam. Če lahko, si priskrbi angleški prevod King James, ker je najbližji izvirniku v hebrejščini, ter tudi Strongov konkordančni slovar. Preučuj Božjo besedo sam, da ugotoviš, ali je to učenje resnično ali ne.

Kot zdravnik zares verjamem v to učenje. Učila sem se od ljudi, ki so imeli neverjetne rezultate ob uporabi teh načel, ki jih bom delila s teboj. Svet začenja poslušati in mnogi začenjajo na novo premišljevati in analizirati svoje poglede, ker je število ljudi, ki so globalno ozdravljeni od tako imenovanih neozdravljivih bolezni zaradi tega spoznanja in razumevanja, brez primere kjerkoli na svetu. In to je Bog, ki to dela. On spoštuje to učenje, ker je skladno z Njegovo besedo.

Dobro je brati o čudežnih ozdravljenjih, ki jih je naredil Jezus in učenci v knjigah Mateja, Marka, Luke, Janeza in Apostolskih del, vendar vidimo čudežna ozdravljenja, ki se dogajajo danes! Sama sem začela uporabljati ta načela in sem videla ljudi, ki so se popolnoma pozdravili od bolezni, za katere se je menilo, da so neozdravljive, kot so hude alergije, rak, ADHD, zasvojenosti in mnoge druge. Zato je vredno, da bereš to knjigo z odprtim umom in učljivim srcem. To ni teološka razprava – to so spoznanja in razumevanje, ki temeljijo na Božji besedi, dokazani z medicinsko znanostjo in preizkušeni s praktičnimi izkušnjami.

Drug razlog, zakaj ljudem ni všeč, da jim povemo, da je bolezen posledica greha v njihovem življenju, je ponos. Če nismo previdni, nas bo to sporočilo užalilo in nas zaslepilo za resnico v njem. Rekla bi, bodi previden glede ponosa in užaljenosti, ker te lahko stane ozdravljenja (glej zgodbo o kralju Naamanu iz 2 Kraljev 5:1–14, razloženo na strani 581). Užaljenost je past, ki jo hudič uporabi, da te oropa ozdravljenja.

Nekdo mi je nekoč rekel: »Moja sestra je najbolj prijazna in nedolžna oseba, kar jih poznam – kako si lahko tako nesramen in rečeš, da ima astmo, ker greši?« No, medicinske raziskave so dokazale, da miselni vzorci strahu, tesnobe in stresa povzročajo astmo in Sveto pismo imenuje strah in tesnobo za greh, ker je strah pomanjkanje vere. Bog je rekel »Ne boj se« 365-krat v Svetem pismu.

Ko si v strahu, ne ubogaš Božje besede – in to je greh. Tako preprosto je. In bom morala z ljubeznijo obravnavati vprašanje greha – ne zato, da te obsojam, ampak da te pripeljem do kesanja, da bi bil lahko ozdravljen in osvobojen. Zato si bom vzela čas in tvegala, da te užalim, da ti na tej ravni prinesem Resnico. Dotaknila se bom samega bistva tvojega življenja in bom obravnavala vprašanja, kjer si najbolj občutljiv in ranljiv. Prebiti se moram skozi tvoje obrambe, da ti pokažem tvojega sovražnika. Pomagala ti bom prepoznati tista področja, kjer grešiš, da lahko sprožiš procese, ki so potrebni za ozdravljenje in osvoboditev. Upam, da ne boš čutil, da te zatiram, ampak da boš slišal, da te moje srce ljubi.

Še en glavni razlog, zakaj mnogi težko sprejmejo dejstvo, da je večina bolezni posledica greha, je v tem, da imamo sovraštvo do samega sebe. Večina ljudi preprosto ne mara samih sebe. Ne vemo, kdo smo v Kristusu, in v svoji nevednosti smo verjeli hudičevim lažem o svoji vrednosti in pomembnosti. Zato imamo toliko sovraštva do samega sebe in krivde, da preprosto ne prenesemo več konfrontacije o stvareh v našem življenju, zaradi katerih se slabo počutimo sami s seboj. Zato se zapremo za vse. To je zanikanje in blodno mišljenje. To ti ne bo prav nič pomagalo.

Daj, naj se malo pošalim: če bi imel posušen kos smrklja, ki bi visel iz tvojega nosu, bi želel, da ti to povem ali da to ignoriram? Mislim, da bi večina rekla, da bi želeli, da vam to povem, da bi ga lahko obrisali in ne bi ves dan hodil naokoli s tem. A ne smem ti povedati, da imaš posušen smrkelj, ker me je strah, da te bom užalila. Ne, pričakuješ, da ti to povem. Če torej želiš, da ti povem za smrkelj, zakaj ti ne bi smela povedati za duhovne ‘zadeve’, ki povzročajo tvoje biološke in psihološke bolezni? To je del mojega poslanstva in naravnega nagona kot zdravnika – pomagati ljudem ozdraveti. Sem kot bojevnik, oborožen z znanjem, tukaj sem, da se borim za tvoje življenje v imenu velikega Boga, ki te je rešil!

Izaija 61:1–4 pravi, da je Jezus prišel, da ozdravi potrte v srcu in da osvobodi duhovne in telesne ujetnike – in jaz Ga predstavljam. Rada bi vzpostavila načela Božjega kraljestva v tvojem srcu.

V Mateju 5:3 je Jezus rekel: »Blagor ubogim v duhu, kajti njihovo je nebeško kraljestvo.« Izraz »ubogi v duhu« pomeni, da je tvoje srce odprto in da si dovzeten za učenje. Nisi trmast, nisi moder v svojih lastnih očeh in nisi uporniški.

Če ti bom lahko sploh kakorkoli pomagala, moraš biti učljiv. Ne morem ti prinesti Božjega kraljestva, ki je po Rimljanom 14:17 pravičnost, mir in veselje v Svetem Duhu, če nisi učljiv. Si učljiv? Da bi bil učljiv, moraš biti odprt za opominjanje. Svetopisemska definicija opominjanja ni graja, temveč popravljajoče navodilo – Gospod nas opominja zaradi nečesa, kar ne razumemo pravilno. Ko te Gospod opominja, ti da navodila glede tega, kje si zgrešil v svojem mišljenju. Si odprt za opominjanje?

Če želiš biti osvobojen bolezni ali jo preprečiti v svojem življenju, boš morda moral sprejeti določena navodila, ki so opomini. Na primer, za večino rakavih obolenj je v ozadju greh – zagrenjenost in neodpuščanje – bodisi do drugih bodisi do samega sebe. Če ti želim pomagati, ti moram to pokazati. Podati ti moram navodila iz Božje besede in ti razložiti tako z bibličnega kot z medicinskega vidika, zakaj in kako se rak razvije, da boš razumel, kako se z njim soočiti.

V poglavju Obravnavanje določenih bolezni - rak, lahko prebereš pričevanja ljudi, ki so se popolnoma ozdravili končne faze raka, brez zdravil, operacij, kemoterapije ali spremembe prehrane – preprosto so se soočili z grehom, potem, ko so prejeli navodila iz Božje besede.

2 Timoteju 2:24–26: »24 Gospodov služabnik se ne sme prepirati, ampak mora biti do vseh prijazen, spreten v poučevanju, potrpežljiv in strpen, kadar se mu godi krivica. 25 Nasprotnike naj kara z vljudnostjo in krotkostjo, v upanju, da jim bo Bog dal, da se bodo pokesali in spoznali resnico, 26 da se bodo spametovali in rešili hudičeve pasti, ki jih je ujel, da bi izpolnjevali njegovo voljo.«

Celotno gradivo v tej knjigi je pouk o pravičnosti, kjer ti pokažem pot, kako in zakaj se bolezen razvije ter kako iz nje izstopiti, da bi se rešil iz zanke hudiča.

Moram te že vnaprej opozoriti, da to učenje ne bo vedno »božalo tvojih ušes«. Ne bo vedno prijetno sporočilo, ob katerem te oblijejo kurja polt in prevzamejo čustva. Ne boš vedno rekel: »Amen!« Včasih boš lahko le tiho rekel: »Av!« Vmešala se bom v tvoje življenje, te raztegnila in izzvala – vendar prosim, vztrajaj z menoj, ker, ko pride tisti preboj in si ozdravljen ter za vedno osvobojen, se tvoje življenje radikalno spremeni in nikoli več ne bo enako. Takoj, ko pride spoznanje in se ti odprejo oči glede stvari v tvojem življenju, ki te delajo bolnega – ne beži pred tem, temveč steci proti temu in ga premagaj. Odpri svoje srce, kajti Bog je tik ob tebi, da ti pomaga poraziti tvojega sovražnika.

Besedo »ti« uporabljam pogosto in vem, da je to zelo prodorna beseda. Nagovarjam te v prvi osebi, ker te želim osebno nagovoriti, saj te Bog ljubi osebno. Moja pogosta uporaba zaimka »ti« je namenjena prebadanju človeškega srca za spokorjenje, ne za obtožbo. Zato prosim, ne odzivaj se na to učenje z občutkom obsodbe in zavrnitve. Če boš dovolil, da te krivda in samoobtoževanje zatreta, boš šel v zanikanje, ker se nočeš soočiti z vprašanji v svojem življenju, ki ti povzročajo težave.

Ko se noj prestraši, zarine glavo v pesek, ker misli, da če on ne vidi tebe, tudi ti ne vidiš njega. To je napačna miselnost in dobra slika zanikanja. Kar noj ne razume, je to, da njegov puhast rep štrli visoko v zrak in predstavlja fantastično tarčo za sovražnika. Poudarek je v tem: zanikanje te še bolj izpostavi sovražniku, ker si še večja tarča. Si opazil, da v Božji bojni opremi, omenjeni v Efežanom 6. poglavje, ni ničesar, kar bi varovalo tvoj hrbet? To je zato, ker ni bila zasnovana za beg pred sovražnikom. Ko torej obrneš hrbet sovražniku v zanikanju, si tarča za njegove ognjene puščice.

Po besedah iz Ozej 4:6 Božji ljudje umirajo zaradi pomanjkanja znanja, zato sem prišla posejati semena znanja v tvoje srce in odstraniti skrivnost bolezni.

Da bi bolezen izginila iz tvojega življenja, moraš razumeti, kaj jo povzroča. Zato je nujno, da te popeljem na potovanje skozi Sveto pismo in ti razložim, zakaj je bolezen posledica greha. Najprej bom začela s Staro zavezo, nato pa bomo preučevali odlomke iz Nove zaveze. Nekateri boste morda rekli: »Jaz sem pod Novo zavezo, zato Stara zaveza zame ne velja.« Da, pod Novo zavezo smo, vendar Sveto pismo pravi, da Jezus ni prišel razveljaviti Zakona, ampak ga izpolniti. Ko je Jezus prišel, je odpravil nekatere »naredi in ne naredi« stvari, kot so bile prehranske prepovedi. Toda, ko gre za navodila o pravičnosti, se ni nič spremenilo. Na primer, ena izmed desetih Božjih zapovedi v Stari zavezi je, da ne smeš prešuštvovati. Tudi v Novi zavezi je prešuštvo še vedno prepovedano in je greh.

V Marku 7:21 (pred križem) je Jezus govoril proti prešuštvu, prav tako je Pavel govoril proti temu v Galačanom 5:19–20 (po križu). Ali se je torej zaradi spremembe zaveze spremenilo, da ne smemo prešuštvovati? Ne. Pavel pravi v 1 Korinčanom 10:11, da so zgodbe iz Stare zaveze dane kot zgled in opozorilo za nas ter da nas poučujejo za pravično življenje. 2 Timoteju 3:16–17 pravi, da je vsa Svetopisemska Božja beseda navdihnjena in uporabna za poučevanje.

Začnimo s tem

2 Mojzesova knjiga 15:26: »Če boste vestno poslušali glas GOSPODA , svojega Boga, in delali, kar je prav v njegovih očeh, in poslušali njegove zapovedi ter izpolnjevali vse njegove zapovedi in odloke, vam ne bom poslal nobene bolezni, ki sem jih poslal Egipčanom; kajti jaz sem GOSPOD, ki vas ozdravlja.« Ta odlomek pravi, da zdravje pride kot posledica poslušnosti. Če hodiš v poslušnosti, bo Bog odstranil bolezen iz tvojega okolja.

2 Mojzesova knjiga 23:25: »Služi samo GOSPODU, svojemu Bogu. Bog bo blagoslovil tvoj kruh in vodo. Odstranil bom tudi bolezen izmed vas!«

5 Mojzesova knjiga 7:11–12 in 15: »11 Zato se drži zapovedi, postav in sodb, ki ti jih danes zapovedujem. 12 »Če boš poslušal te odloke in jih izpolnjeval, bo GOSPOD, tvoj Bog, ohranil s teboj zavezo in milost, ki jo je prisegel tvojim očetom. 15 GOSPOD bo od tebe odvzel vsako bolezen in te ne bo podvrgel nobeni hudi egiptovski bolezni, ki si jo poznal, ampak jih bo poslal nad vse, ki te sovražijo.«

Ko hodiš v poslušnosti, koliko bolezni bo Gospod odstranil? Vse! Ko hodiš v poslušnosti, koliko bolezni bo prišlo nadte? Nobena! Obstajajo nekateri pastorji, ki poskušajo učiti, da Bog včasih hoče zdraviti, včasih pa ne. Nimajo pa niti enega svetopisemskega odlomka, ki bi to potrjeval. V Izaiju 53:5, kjer piše, da smo po Jezusovih ranah ozdravljeni in postavljeni v celovitost, ni nobenih izjem. Sveto pismo kaže, da Bog želi ozdraviti vse naše bolezni.

Psalm 103:3: ». . . .Ki odpušča vso tvojo krivdo, ki ozdravlja vse tvoje bolezni.«

Vedno je Božja volja, da te ozdravi! Bog ne dela razlik med ljudmi (Apostolska dela 10:34). Toda tvoje ozdravljenje je pogojeno s tvojo poslušnostjo, ki vključuje izvrševanje Božjih zapovedi. Morda rečeš: »Ali ni bilo vse to v Stari zavezi?« V redu, tukaj je odlomek iz Nove zaveze:

Jakob 1:22: »Bodite pa tudi izvajalci besede [aktivno in nenehno ubogajo Božje zapovedi] in ne le poslušalci [tisti, ki slišijo besedo, a ne dojamejo njenega pomena], ki se slepijo [z nezdravim razmišljanjem, ki je v nasprotju z resnico].«

5 Mojzesova knjiga 28 je razdeljen na dva dela: prvih 14 verzov govori o blagoslovih, ki pridejo zaradi poslušnosti, drugi del pa o prekletstvih, ki pridejo zaradi neposlušnosti ali greha.

5 Mojzesova knjiga 28:15 in 59–61: »15 Če pa ne boš poslušal glasu Gospoda, svojega Boga, da bi vestno izpolnjeval vse njegove zapovedi in zakone, ki ti jih danes zapovedujem, bodo prišla nadte in te zadela vsa tale prekletstva. 59 bo Gospod tebe in tvoj zarod udaril z izrednimi nadlogami, z velikimi in dolgotrajnimi nadlogami in s hudimi in dolgotrajnimi boleznimi. 60 Spet bo spravil nadte vse egiptovske kužne bolezni, pred katerimi te je groza, in se te bodo prijele. 61 Tudi vsakovrstne bolezni in nadloge, ki niso zapisane v knjigi te postave, bo Gospod poslal nadte, dokler te ne pokončajo.«

Ta odlomek pravi, da je vsaka bolezen posledica greha in neposlušnosti, kar pomeni neizpolnjevanje Božjih zapovedi ali zanemarjanje Božje Besede.

Obstajajo nekateri ljudje, ki pravijo, da bolezen ni prekletstvo – pravijo, da je bolezen le bolezen. Zato bomo skupaj naredili študijo hebrejske besede nekaterih prekletstev, ki so navedena v 5 Mojzesovi knjigi 28: 15–61. Pokazala vam bom, da so mnoga od teh prekletstev, ki so prišla na Božje ljudstvo v Stari zavezi, ker niso bili izvrševalci Božje Besede, pravzaprav primeri bolezni, ki jih še danes poznamo in ki jih imajo tudi mnogi kristjani v Novi zavezi.

Te definicije prihajajo iz Strongove konkordance:

V 5 Mojzesovi knjigi 28:15 pravi: »15 Če pa ne boš poslušal glasu GOSPODA , svojega Boga, in ne boš skrbno izpolnjeval vseh njegovih zapovedi in postav, ki ti jih danes zapovedujem, bodo prišla nadte in te dohitela vsa ta prekletstva:.«

Poglejmo nekaj teh prekletstev:

· Verz 18: »Preklet bo plod tvojega telesa« – to pomeni neplodnost in splave.

· Verz 21: »Gospod bo storil, da se te bo prijela kuga, dokler te ne iztrebi iz dežele, v katero greš, da jo vzameš v last.« – to se nanaša na uničujočo kugo, ki povzroča bolezen ali smrt, kot so gripa (npr. ptičja ali prašičja gripa), bubonska kuga, tuberkuloza in HIV/AIDS.

· Verz 22: Izčrpavanje – pomeni biti slaboten, brez apetita, shujšan, izčrpan – to vključuje anoreksijo, bulimijo, obsesivno-kompulzivne motnje.

· Mrzlica – visoka temperatura zaradi bakterijskega vnetja, tudi do 39,4 °C (103 ºF).

· Huda vročina – to je visoka vročina (nad 39,4 °C), vse, kar presega to temperaturo, je zelo nevarno.

· Verz 27: Gospod te bo udaril z egiptovskimi tvori, z bulami, s srbečico in z garjami, tako da ne boš mogel ozdraveti. Mimogrede, gnojni izpuščaji so fiziološki izraz upora.

· Hemeroidi – menite, da so hemeroidi blagoslov ali prekletstvo? Verjetno je odvisno od tega, kje sedite.

· Luskavica – praskanje, bolezen dlesni, krvavitve, skorbut.

· Srbenje – praskanje, da se naredi rdečina, vnetje sinusov, kožne izpuščaje, ki vključujejo prekomerno sproščanje histamina v telesu, povezano s tesnobo in strahom, kar povzroča srbenje (npr. alergije kot ekcem).

»Da ne boš mogel ozdraveti« – tukaj vidimo neozdravljivo bolezen. Ni neozdravljive bolezni – to je definicija človeka, ki ne pozna resnice. Med branjem tega poglavja boste razumeli, zakaj je bolezen neozdravljiva in kaj je treba storiti, da postane ozdravljiva.

· Verz 28: Tukaj vidimo, da gre pri grehu ne le za fizične bolezni, temveč tudi za psihološke in psihiatrične težave. Torej ne govorimo samo o telesnem zdravljenju.

· Norost – norišnica, norost, psihoza.

· Slepost – to ne pomeni le izgubo vida, ampak izgubo razumevanja in sposobnosti dojemanja (lahko vključuje Alzheimerjevo bolezen).

· Srce v strahu – vključuje vse vrste motenj zaradi strahu, anksiozne motnje, napade panike in fobije.

· Verz 29: in sredi belega dne boš tipal, kakor slepec tipa v temi; ne boš imel uspeha na svojih poteh; vse dni te bodo stiskali in ropali in nihče ti ne bo pomagal– depresija.

· Verz 35: Bolezni kolen in nog.

· Verz 59: Velike in dolgotrajne kuge in hude bolezni dolgotrajne narave – to so kronične bolezni.

· Kuge tvojih potomcev – to so dedne bolezni.

· Verz 61: »Tudi vsakovrstne bolezni in nadloge, ki niso zapisane v knjigi te postave, bo Gospod poslal nadte, dokler te ne pokončajo.« – To pomeni, da obstaja še več bolezni, kot jih je navedenih tukaj. Za vsako bolezen, ki jo razumemo in za katero razvijemo zdravilo, se zdi, da nastane deset novih bolezni. Medicinski učbeniki postajajo vse debelejši, ker se pojavlja vedno več bolezni. Moji medicinski učbeniki so dvakrat do trikrat debelejši kot moja Biblija – to je izpolnitev 5. Mojzesove 28: 61, zato je čas, da se začnemo resno posvečati tej temi.

· Verz 65: Slabost oči – katarakta, glavkom, degeneracija makule.

· Žalost srca – spet depresija.

Tako vidite, v 5 Mojzesovi knjigi 28:15–65 so navedene vse vrsta bolezni kot del prekletstva, ki pride zaradi enega razloga – nepokorščine in neizpolnjevanja Božje Besede, kar je greh. Bolezen ni samo bolezen – po 5 Mojzesovi knjigi je bolezen prekletstvo. Bolezen ni blagoslov.

Na strani blagoslovov v 5. Mojzesovi 28 ni omenjene niti ene bolezni. Ali menite, da je bolezen blagoslov ali prekletstvo? Jaz menim, da je prekletstvo, ker Bog na seznamu prekletstev navaja prav bolezni. Biblija pravi, da blagoslov pomeni odsotnost bolezni, prekletstvo pa prisotnost vseh vrst bolezni.

Ljudje mislijo, da ko dobijo bolezen, so bili pač na napačnem mestu ob napačnem času in da jih je »nekako zadela«. Mislijo, da bi jih, če bi bili na drugem mestu, bolezen lahko zaobšla. Ne, bolezen ne pride kar tako. Bolezen ne nastane iz nič. Kjer je bolezen, je tudi prekletstvo. Kjer je prekletstvo, zanj obstaja razlog.

Ta vpogled je naveden v Pregovorih 26:2:

»Kakor vrabec na svojem tavanju, kakor lastovka na svojem letu, tako prekletstvo brez vzroka ne pride in ne pristane [na tistem, ki si tega ne zasluži].«

Prekletstvo je torej kot ptica, ki išče kraj za pristajanje, a ga ne najde, če ji tega ne dovolite. Ugotovili boste, da smo sami dali hudiču dovoljenje, da nas prizadene z boleznijo in nas prezgodaj uniči. Čas je, da se zavedate tega, če želite ostati živi in to vam lahko dokažem. Lahko vam to dokažem iz Božje Besede in medicinske znanosti.

»Prekletstvo brez vzroka ne pride« pomeni, da če vidite prekletstvo, na primer bolezen, obstaja razlog. Če vidite bolezen, je to kot da je ptica pristala, ker je imela pravico pristati. Sovražnik nima pravice, da vas prizadene samo zato, ker on tako hoče. Da bi hudič smel prinesti bolezen, morajo biti za to odprta vrata – zaradi nepokorščine in greha, bodisi v vašem osebnem življenju ali dedno v družinski liniji – kjer smo stopili izven meja Božje Besede, Njegovega varstva in zaveze.

Pomembno je razumeti, da ima prekletstvo pravico, da pride zaradi naše nepokorščine, ker mnogi ljudje želijo vedeti, zakaj so bolni. Nekatere bolezni imajo pravico biti v našem življenju, ker smo nekje dovolili vstop. Hudič nima pravice, da nas poljubno prizadene. Če bi to bila resnica, bi bila Cerkev po celem svetu v enem letu popolnoma izbrisana. To pa se ni zgodilo, ker nas obdaja Božja zaščita, če hodimo v pokorščini.

Psalm 91:11 pravi: »Svojim angelom bo zapovedal zate, da te varujejo na vseh tvojih poteh [poslušnosti in služenja].« (»Zakaj svojim angelom bo zate zapovedal, naj te varujejo na vseh tvojih potih.«

Nekateri pravijo, da so, ker so se ponovno rodili, rešeni prekletstva. Če si resnično rešen prekletstva, zakaj je potem bolezen še vedno v tvojem telesu? Prekletstvo ne pride brez razloga. Zato je treba, da bi odstranili bolezen, najprej odstraniti prekletstvo. Z drugimi besedami, treba se je znebiti greha, ki povzroča bolezen.

Ko obstajajo znaki bolezni, grem k Božji besedi in uporabim svoje medicinsko znanje, da ugotovim vzrok. Na primer, medicinski učbeniki navajajo veliko bolezni srca, kot so visok krvni tlak, angina pektoris in nenormalen srčni utrip kot primere bolezni, povezanih s stresom. Medicina priznava, da so strah, tesnoba in stres temelj številnih srčnih težav. Kdo še to pravi? Bog:

Luka 21:26: »V poslednjih dneh bodo ljudem srca odpovedovala zaradi strahu.« (KJV)

Ko se v življenju znebite strahu, tesnobe in stresa, izginejo tudi bolezni srca, kot je visok krvni tlak.

Skrivnost alergij najdemo v Pregovorih 17:22, ki pravi: ». . .potrt duh pa suši kosti.«

Imunski sistem se razvije v kosteh. Ko ima človek strah in tesnobo, so v krvi visoke ravni stresnih hormonov. Eden od teh hormonov je kortizol. V prekomerni količini kortizol uničuje celice imunskega sistema – dobesedno posuši kosti. Ko kortizol poškoduje imunski sistem, ta izgubi nadzor in pride do alergij.

Ko se torej obravnava strto srce (strt duh) ter strah, tesnoba in stres, ki iz njega izvirajo, sem osebno videla, kako alergije izginejo brez zdravil.

Podobno, ko se obravnava sovraštvo do sebe, izginejo avtoimunske bolezni, kot so multipla skleroza, Crohnova bolezen in lupus (SLE).

Ko se razreši nizka samopodoba in krivda, izgine depresija.

Ko se razrešita neodpuščanje in grenkoba, bolezni kot so artritis in določene vrste raka dejansko izginejo. Osebno sem videla, kako je ženski izginila osteoporoza in se ji je hrbet poravnal, ko je priznala zavist in ljubosumnost v svojih mislih.

Rada bi ti pomagala razumeti, zakaj si bolan in kaj je povzročilo tvojo bolezen. Upam, da ti bom pomagala prepoznati odprta vrata, ki so hudiču dala zakonito pravico do tvojega življenja, in ti pokazala, kako se spopasti z duhovnimi koreninami, da se tvoje ozdravljenje lahko začne.

Kaj mislim z »duhovne korenine«? Hudič lahko obrodi slab sad (bolezen) v našem življenju zato, ker je nekoč v nas posadil slabo seme (misel), ki se je zakoreninilo v našem umu, tako da smo razvili brezbožen miselni vzorec. Dovolili smo mu, da nas je naučil razmišljati v duhu tesnobe, strahu, neodpuščanja, grenkobe, ljubosumja, zavisti, nizke samopodobe, krivde, obsodbe, jeze, besa itd. Tako ima vsaka bolezen v ozadju svojo specifično »duhovno korenino« ali specifičen greh.

Tudi medicina ugotavlja, da za specifičnimi boleznimi stojijo toksične miselne navade. Korenina – greh – povzroči slab sad – bolezen. Zakaj bi molili proti sadovom, (posledicam), če jih lahko enkrat za vselej izsekamo pri koreninah?

Učenje prepoznavanja vzroka za tvojo bolezen je prvi korak k ozdravljenju. Ko so razkrita Satanova orožja, strategije in glavni načrt v bitki tvojega uma, boš razumel, kaj potrebuješ za zmago. Naša odgovornost je, da prepoznamo duhovno korenino svoje bolezni in jo odstranimo iz našega življenja.

Želim ti pokazati korenino bolezni skozi pogovor med Gospodom in Salomonom v 2 Kroniški knjigi 6:28–29:

»28 Če bo v deželi nastala lakota, če se pojavijo kuga, snet, rja, kobilica rojivka in glodalka, če bo sovražnik oblegal katero njihovih mest, naj pride kakršna koli nadloga ali bolezen: 29 vsaki molitvi, vsaki prošnji katerega koli človeka ali vsega tvojega ljudstva Izraela, ki bo doživljal stisko in bolečino in razprostrl roke proti tej hiši. . . . .«

Izraelci so v stari zavezi imeli rane in bolezni ter so molili, ker so želeli ozdravljenje in osvoboditev. Enako velja za cerkev danes – molimo, ker smo polni ran in bolezni. Beseda 'rana' se nanaša na biološko bolezen. Beseda 'bolečina' pa odpira dušo (psihično področje) in se nanaša na psihološko bolezen. V vrstici 29 piše, da je pomembno, da razumejo, kaj je povzročilo njihove telesne in duševne bolezni.

Vrstici 30–31: »30 . . . .Prisluhni iz nebes, s kraja, kjer prebivaš, ter odpusti in povrni vsakemu po vseh njegovih delih, ker poznaš njegovo srce – saj edino ti poznaš srca človeških otrok – 31 da se te bodo bali in hodili po tvojih poteh vse dni, dokler bodo živeli v deželi, ki si jo dal našim očetom.«

Salomon je v vrstici 30 rekel Bogu: »Potem prisluhni iz nebes in odpusti. . .«  Odpuščanja ne potrebuješ, če nisi storil ničesar narobe. Tu imamo dve poti – hoja po Božjih poteh in hoja po svojih lastnih poteh. Se naše poti ujemajo z Božjimi? Tam, kjer se ne, so odprta vrata, skozi katera satan pride z boleznijo zaradi naše neposlušnosti.

Povezavo med grehom in boleznijo vidimo tudi v Izaiji 1:4–6:

»4 Gorje, pregrešni narod, ljudstvo, obteženo s krivdo, zarod hudodelcev, izprijeni otroci! Zapustili so Gospoda, zavrgli so Svetega Izraelovega, obrnili so mi hrbet. 5 Kam naj bi bili še udarjeni, ko nadaljujete z odpadom? Glava je vsa razbolela, srce je vse oslabelo. 6 Od podplata na nogi do glave ni nič zdravega na njem: samo rana in podplutba in gnojno vnetje. Niso jih očistili ne obvezali in ne namazali z oljem.«

To ni le slika stare zaveze, ampak tudi današnje cerkve – bolne, grešne cerkve, polne vseh vrst psihičnih in fizičnih bolezni, brez zdravil, ki bi jih ozdravila. Današnja medicina ne more ozdraviti več kot 80 % bolezni.

V vrsticah 7 do 15 iz 1 poglavja Izaije Bog pove, kako gnusne so mu njihove daritve in žgalne daritve, ker so bile tako prežete s krivdo kot Sodoma in Gomora. Danes v Novi zavezi izvajamo svoje verske obrede in pojemo svoje pesmi, a še vedno živimo v grehu – še vedno smo polni prepira, grenkobe, neodpuščanja, sovraštva, jeze, besa, zamer, ljubosumja, zavisti, sovraštva do sebe, strahu itd.

Nato v vrsticah 16 do 20 Bog pravi: »16 Umijte se, očistite se! Odstranite svoja hudobna dejanja izpred mojih oči, nehajte delati húdo. 17 Naučite se delati dobro, skrbite za pravico. Pomagajte zatiranemu, zagovarjajte siroto, branite vdovo. 18 Pridite, pravdajmo se, govori Gospod: Če so vaši grehi rdeči kakor škrlat, bodo beli kakor sneg, če so rdeči kakor bagrenina, bodo beli kakor volna. 19 Če me boste radi poslušali, boste uživali dobrine dežele. 20 Če pa nočete in se upirate, vas meč požre, kajti Gospodova usta so govorila.«

Torej nam Izaija 1. poglavje poda temelj problema in rešitev. Celotno poglavje razodeva povezavo med boleznijo in tem, da nismo izvajalci Božje besede. To je jasna ilustracija povezave med grehom in boleznijo.

Nekateri ljudje težko razumejo, zakaj kristjani zbolevajo. Razlog, zakaj ima cerkev enake biološke in psihološke bolezni kot svet, je, da služimo istim grehom in trpimo iste posledice. Obstajata dve vrsti ljudi, ki grešijo: grešni grešniki in grešni svetniki. To je zelo nepriljubljena tema – da so tudi svetniki lahko grešniki.

Sveto pismo je namenjeno in govori o ljudeh z zavezo. Izraelci v Stari zavezi so bili cerkev Stare zaveze. Mi smo cerkev Nove zaveze. Oni so bili grešni svetniki. Mi smo grešni svetniki.

Veliko kristjanov se sprašuje, zakaj so neverni grešniki, ki sploh ne ljubijo Boga, bolj zdravi od njih. Razlog je v tem, da so ti neverni grešniki bolj pravični kot mnogi ljudje v cerkvi. Tega nočemo slišati, kajne? Kaj pomeni, da so bolj pravični od mene? Na nekaterih področjih živijo po Božjih načelih, četudi niso rešeni. Vidim veliko rešenih ljudi, ki ne živijo po Božjih načelih. Na primer, videla sem neverne moške, ki globoko ljubijo svoje žene, hkrati pa poznam rešene moške v cerkvi, ki pretepajo svoje žene. Neposlušnost ima posledice – ne glede na to, ali si vernik Nove zaveze ali ne.

Ezekiel 18:26–27 in 31–32:

»26 Če se pravični odvrne od svoje pravičnosti, ravna krivično in zato umre, umre zaradi krivice, ki jo je počenjal. 27 Če pa se krivični odvrne od krivičnosti, ki jo je počenjal, in ravna po pravu in pravičnosti, si reši življenje. 31 Vrzite od sebe vse upornosti, s katerimi ste se upirali, in si naredite novo srce in novega duha! Zakaj hočete umreti, Izraelova hiša? 32 Saj nimam veselja nad smrtjo tistega, ki mora umreti, govori Gospod Bog. Spreobrnite se torej in boste živeli!«

Po tej svetopisemski vrstici, če ne želiš prezgodaj umreti zaradi bolezni, se moraš znebiti greha in krivde, ki to povzroča. Ne moreš sovražiti svoje tašče ali samega sebe in pričakovati, da boš ostal zdrav. Ne moreš se nenehno bati prihodnosti in misliti, da boš obvarovan pred visokim krvnim tlakom. Nepravičnost ima svoje posledice – bolezen in smrt. Pravičnost pa ima svoje posledice – zdravje in življenje.

Jezus je prišel, da bi imeli življenje in ga imeli v obilju, medtem ko tat (hudič) prihaja samo zato, da krade, kolje in uničuje. (Janez 10:10). In če nočeš, da tat krade, kolje in uničuje, odstrani nepravičnost iz svojega življenja in sad pravičnosti bo tvoj.

To se nanaša na spremembo – na odstranitev stvari iz tvojega življenja, ki hudiču dajejo moč in pravico, da te prezgodaj uniči. To sporočilo je namenjeno Božjemu ljudstvu – cerkvi – spreobrnite se in živite!

Moraš se ponovno roditi, toda samo to še ne pomeni, da si se spreobrnil.

Lahko si ponovno rojen, pa še vedno poln strahu.

Lahko si ponovno rojen in še vedno zavisten in ljubosumen.

Lahko si ponovno rojen in še vedno jezen.

Lahko si ponovno rojen in še vedno pohoten.

Lahko si ponovno rojen in še vedno sovražiš svojo taščo.

Lahko si ponovno rojen, pa vseeno menjaš cerkve vsakih nekaj let.

Lahko si ponovno rojen in še vedno v sporu in pijančevanju.

Lahko si ponovno rojen in še vedno prešuštvuješ.

 

 

Ponovno rojstvo še ne pomeni, da si se resnično spreobrnil.

Cerkev je v veliki meri doživela intelektualno spreobrnjenje, a ne resnične spremembe srca. Če bi se resnično spreobrnili iz srca, ne bi več hodili po poteh, ki niso Božje poti. Ključno vprašanje je: ali smo res izvajalci Besede?

Večina bolezni je preprosto posledica neposlušnosti – torej tega, da nismo izvajalci Besede. To se je prvič zgodilo že v Rajskem vrtu. Gospod je rekel Adamu:

»17 Le z drevesa spoznanja dobrega in hudega nikar ne jej! Kajti na dan, ko bi jedel z njega, boš gotovo umrl.« (1 Mojzesova knjiga 2:17).

Vrata smrti – najprej duhovna, nato telesna – je odprla neposlušnost Božji besedi. In to se ni nikoli spremenilo.

»Moje ljudstvo propada, ker nima spoznanja. Ker si ti zavrgel spoznanje, bom jaz zavrgel tebe, da ne boš več moj duhovnik. Pozabil si postavo svojega Boga, tudi jaz bom pozabil tvoje otroke.« (Ozej 4:6).

Ozej 4:6 pravi, da Božje ljudstvo propade zaradi pomanjkanja spoznanja in tudi zato, ker so zavrnili spoznanje. Z drugimi besedami: ne živijo po tem, kar vedo.

Na primer, vsak vernik ve, da mora odpustiti vsem, ki so grešili proti njemu – a to še ne pomeni, da to tudi zares storimo. Zato je Bog povedal Ozeju, da bo, ker je njegovo ljudstvo zavrnilo spoznanje, tudi On zavrnil njih – ne v smislu odrešitve, ampak pri uresničevanju blagoslovov, vključno z ozdravljenjem.

Božji blagoslovi, med katere sodi tudi ozdravljenje, so posredovani skozi ključno besedo: Č e. Pomembno je, da v Svetem pismu pozorno spremljamo besedi »če« in »potem«, saj izražata Božje pogoje za njegove obljube. Če ti storiš to, potem bo Bog storil tisto.

». . .Pa se bo moje ljudstvo, ki kliče nase moje ime, ponižalo, molilo in iskalo moje obličje ter se odvrnilo od svojih hudobnih poti, bom prisluhnil iz nebes, jim odpustil greh in ozdravil njihovo deželo.« (2 Kroniška knjiga 7:14).

V tem odlomku Bog pravi, da je pogoj za ozdravitev naše dežele (našega telesa, družinskih odnosov, naše psihe – moj dodatek) ta, da se odvrnemo od svojih zlih poti.

Ozdravljenje ni samodejno, ampak je pogojeno. In ne le to – tudi bolezen je pogojena.

»Če pa ne boš poslušal glasu Gospoda, svojega Boga, da bi vestno izpolnjeval vse njegove zapovedi in zakone, ki ti jih danes zapovedujem, bodo prišla nadte in te zadela vsa tale prekletstva. . . .« (5 Mojzesova knjiga 28:15).

»1 Če pa boš natančno poslušal glas Gospoda, svojega Boga, in vestno izpolnjeval vse njegove zapovedi, ki ti jih danes dajem. . . . .2 In nadte bodo prišli vsi ti blagoslovi in te dosegli, če boš poslušal glas Gospoda, svojega Boga.« (5 Mojzesova knjiga 28:1–2).

Božji blagoslovi zahtevajo našo dejavnost – potrebna je naša udeležba. Bog dela ozdravljenje v nas, a pričakuje, da sodelujemo z Njim.

2 Korinčanom 1:20 pravi:

»Vse Božje obljube imajo v njem svoj »da«. Zato se po njem prek nas dviga k Bogu v slavo tudi »amen«. Toda te obljube moramo uresničevati tako, da izpolnimo Njegove pogoje.

Če hodiš v poslušnosti in živiš po Božjih poteh, ti ni treba loviti blagoslovov – obljube iz 5 Mojzesove 28:1–14 te bodo samo po sebi umevno dosegale! Ne boš se jih niti zavedal, enostavno boš živel v Božjem zdravju.

Prva polovica 28 poglavja v 5 Mojzesovi knjigi opisuje blagoslove, ki prihajajo s poslušnostjo, druga polovica pa opozarja na prekletstva, ki sledijo neposlušnosti. Izbira je tvoja.

5 Mojzesova 30:19–20:

»19 Danes kličem nebo in zemljo za priči proti vam, da sem vam predložil življenje in smrt, blagoslov in prekletstvo. Zato si izberite življenje, da boste živeli vi in ​​vaši potomci, 20 tako, da boste ljubili GOSPODA , svojega Boga, poslušali njegov glas in se ga oklepali, kajti On je je tvoje življenje [tvoje dobro življenje, tvoje obilno življenje, tvoja izpolnitev] in dolgost tvojih dni . . .« V tem odlomku Bog pravi svojemu ljudstvu: »V tvoji poslušnosti meni in mojim zapovedim, ki so zate najboljše, so blagoslovi takojšnji in blizu.«

A Bog tudi pravi: »Če si neposlušen, bodo prekletstva iz 5 Mojzesove knjige 28:15–68 zagotovo prišla.«

Kakovost tvojega zdravja temelji na tvojih odločitvah – ne moreš kriviti Boga za bolezen, prav tako ne moreš kriviti hudiča. Odgovornost je tvoja.

5 Mojzesova knjiga 11:26–28:

»26 Glej, danes vam polagam blagoslov in prekletstvo: 27 blagoslov, če boste poslušali in ubogali zapovedi GOSPODA, svojega Boga, ki vam jih danes zapovedujem, 28 in prekletstvo, če ne boste poslušali in ubogali zapovedi GOSPODA, svojega Boga. . .«

Vrstica 27 pravi, da boš prejel blagoslov, če boš poslušal Božje zapovedi – to pomeni, da si izvajalec Besede. Prekletstvo pride, če ne poslušaš zapovedi – to pomeni, da nisi izvajalec Besede.

Po besedni študiji Henryja Wrighta imata hebrejski besedi za »če« v vrsticah 5 Mojzesova 11:27–28 različen pomen. Beseda »če« v vrstici 27 je hebrejska »asher«, ki po Strongovi konkordanci #834 pomeni, da blagoslov pride hitro. Beseda »če« v vrstici 28 pa je hebrejska »im«, ki po Strongovi konkordanci #518 pomeni, da prekletstvo ne pride hitro, a bo zagotovo prišlo.

Z drugimi besedami, če povzamemo 5 Mojzesovo 11:26–28 po izvirni hebrejščini:

»26 Dal sem vam izbiro med blagoslovom in prekletstvom. 27 Če boste poslušali zapovedi Gospoda, vašega Boga, bodo blagoslovi prišli in hitro prišli (asher), 28 če pa ne boste poslušali zapovedi Gospoda, vašega Boga, prekletstvo ne bo prišlo hitro, a bo zagotovo prišlo (im).«

Pomembno je, da razumeš, da prekletstvo, ki vključuje bolezen, ne prihaja od Boga – prihaja od satana. Številne krščanske denominacije učijo, da bolezen prihaja od Boga. Pravijo: »Samo vedeti moraš, da ti je Njegova milost dovolj. . . .Bog ti je dal to bolezen, da se lahko poistovetiš s Kristusovim trpljenjem na križu. To je za Njegovo slavo.« itd.

Kasneje v tem poglavju bom govorila o mnogih napačnih naukih glede ozdravljenja, a naj zaenkrat povem tole: v medicinskem svetu so prepoznali strah, tesnobo in stres kot vzrok za več kot 100 neozdravljivih bolezni (to je podrobneje pojasnjeno v nadaljevanju). V 2 Timoteju 1:7 pravi: »Bog nam ni dal duha boječnosti, temveč duha moči, ljubezni in razumnosti.« Torej strah ne prihaja od Boga, in zato bolezni, ki so posledica strahu, prav tako ne prihajajo od Boga. In tudi nobena druga bolezen ne prihaja od Boga.

5 Mojzesova knjiga 7:15 pravi, da če hodiš v poslušnosti, »Gospod bo odvrnil od tebe vsako bolezen in nobene izmed hudih egiptovskih nadlog, ki jih poznaš, vam ne bo naložil. . .«

Jakob 1:13–17 pravi, da Boga ni mogoče skušati z zlom in da tudi On nikogar ne skuša. Vsak dober dar prihaja od Očeta. Bog torej ni avtor zla, in zato tudi ni avtor bolezni, saj so bolezni zlo, kot pravi 5 Mojzesova 7:15. Kdor trdi, da bolezen prihaja od Boga, dela Boga za avtorja zla in bi moral zapustiti službo v cerkvi, ker njihovo nebiblijsko učenje vnaša v Božje ljudstvo miselnost, ki jih dobesedno stane življenja. Kot zdravnik in Gospodov služabnik, ki se ukvarja z reševanjem življenj, se tega ne bojim jasno povedati.

Z veliko avtoriteto ti želim povedati – Bog te ne poskuša ubiti! Bog je rekel v 3 Janezu 1: 2: »Ljubi, prosim Boga, da bi ti šlo v vsem dobro in bi bil zdrav, kakor gre dobro tvoji duši.«

Jezus je v Janezu 10:10 rekel, da »Tat (hudič) prihaja samo zato, da krade, kolje in uničuje. Jaz (Jezus) sem prišel, da bi imeli življenje in ga imeli v obilju.« Verjamem, da ima Bog zate boljši dan.

Bog je tako v 5 Mojzesovi knjigi 7:15 kot v 2 Mojzesovi 15:26 dejal, da če živiš v poslušnosti, nadte ne bo položil nobene izmed zlih bolezni Egipta.

Resnično me razjezi, ko grem na pogreb kristjana, ki je npr. umrl zaradi srčnega infarkta pri 49 letih in za seboj pustil ženo in štiri otroke, nekdo iz cerkvenega vodstva pa ima drznost reči, da ga je vzel Bog. Bog ga ni vzel. Čudovito je, da je šel v nebesa, vendar je razlog, da je umrl zaradi srčnega infarkta pri 49 letih, povsem enak kot pri nevernem človeku, ki je umrl enako star – oba sta služila istemu grehu, v tem primeru sovraštvu do samega sebe in strahu.

Ne moremo kriviti Boga za bolezen, ker le-ta ne prihaja od Njega. Bog nad nas ne pošilja prekletstva ali bolezni, temveč nam pusti, da se soočimo s posledicami svoje neposlušnosti. Ne naloži nam zla, temveč nas prepusti potem našega lastnega srca, dokler se te poti ne naveličamo.

V Stari zavezi, ko so se Izraelci uprli Bogu, jim je dovolil, da so šli v suženjstvo in v ujetništvo svojih sovražnikov. Prekletstvo je prišlo kot posledica njihove neposlušnosti. Ko so se vrnili k Bogu in klicali k Njemu, je Bog končal njihovo ujetništvo in jih blagoslovil.

Prekletstvo, vključno z boleznijo, prihaja od sovražnika, in edini razlog, da ima sovražnik pravico to prinesti v naše življenje, je ta, da se mi odločimo, da ne bomo izvajalci Besede. Če razumeš, da je bolezen posledica greha, potem je logično, da se moraš znebiti greha, da se znebiš bolezni.

Zgolj z medicinskega vidika moraš odstraniti toksične (grešne) miselne vzorce, ki povzročajo bolezen, da se tvoje telo lahko ozdravi. Biblijsko gledano – kako se znebiš greha? Odgovor je: spokorjenje.

Pogoj za ozdravljenje je spokorjenje

Jakob 5:14–16: »14 Če je kdo med vami bolan, naj pokliče starešine Cerkve in naj nad njim molijo ter ga v Gospodovem imenu pomazilijo z oljem. 15 In molitev vere bo rešila bolnika in Gospod ga bo okrepil; če je storil grehe, mu bodo odpuščeni. 16 Zato izpovedujte grehe drug drugemu in molíte drug za drugega, da boste ozdravljeni. Veliko moč ima dejavna molitev pravičnega.«

V tem odlomku vidimo povezavo med grehom in pomanjkanjem posvečenja v vernikovem življenju ter boleznijo. Morda greš naprej po molitev, starešine cerkve te mazilijo v Gospodovem imenu, nato pa se sprašuješ, zakaj nisi bil ozdravljen. Nedvomno Bog želi, da smo ozdravljeni vseh bolezni. Ozdravljenje je obljuba v Njegovi Besedi. A vsaka Božja obljuba ima pogoj. Ne moreš kar zahtevati Božjih obljub, ne da bi bil pripravljen izpolniti Njegove pogoje.

Ne moreš izvajati samo polovice svetopisemskega verza. Psalm 103:3 res pravi: »On te ozdravlja vseh tvojih bolezni,« vendar najprej pravi: »On ti odpušča vse tvoje krivde.« Če želiš, da te ozdravi vseh tvojih bolezni, moraš najprej prejeti odpuščanje od vseh krivd. Najprej je odpuščanje, potem ozdravljenje.

Cerkev si želi ozdravljenja brez soočenja z grehi, ki povzročajo bolezni.

V Stari zavezi so primeri, kjer Bog ni hotel ozdraviti, ker ni bilo kesanja. Na primer:

· Kralj Salomon je umrl prezgodaj, pri 60 letih, zaradi neposlušnosti Bogu in sledenju bogovom svojih poganskih žena. Bog se mu je dvakrat prikazal zaradi tega, a ni poslušal (1 Kraljev 11:4–11).

• Kralj Savel je umrl prezgodaj zaradi svoje neposlušnosti Bogu in ker se je vdal čaranju (1 kroniška knjiga 10:13–14). Sveti Duh ga je zapustil, prišel pa je duh blaznosti, kar je privedlo do tega, da si je na bojišču vzel življenje. Kralj David je zagrešil celo hujše grehe kot Savel, vendar je bila razlika med njima ta, da se je David pokesal. (Psalm 51:17), Savel pa ni hotel obžalovati svojih dejanj. (1 Samuelova 15:23).

• V 2 kroniški knjigi 16:7–8 in 12–13 beremo o kralju Asi, ki je umrl zaradi bolezni na nogah, ker ni ubogal Boga in se ni hotel pokesati, kljub temu da ga je Bog opozoril po preroku Hananiju.

• V 1 kraljev 14:1–13 piše, da je bil celoten dom kralja Jeroboama, vključno z njegovim sinom, pokončan zaradi bolezni, ker ni hotel ubogati Boga.

• V 2 kroniški knjigi 21:4;6 in 12–20 beremo o kralju Joramu, ki je delal hudo v Božjih očeh in ni poslušal Boga. Posledično je zbolel za boleznijo v črevesju, kjer mu je, kot pravi Sveto pismo, »črevo padlo ven« (kar zveni kot hernija), in je nato zaradi te bolezni umrl.

Kaj pa Job?

Ljudje, ki se ne strinjajo s tovrstnim učenjem, pogosto omenjajo zgodbo o Jobu, zato poglejmo, kaj Sveto pismo res pravi o njem:

Job je bil duhovno in moralno pokončen človek, ki je globoko spoštoval Boga (Job 1:1). Vendar Job ni bil popoln. Ni bil brez greha. Od padca Adama in Eve je bil samo en človek popolnoma brez greha – Jezus Kristus.

Najprej opazimo, da je imel Job strah. V Jobu 3:25 je rekel:  »Strah, ki sem se ga bal, je prišel nadme, kar mi je zbujalo grozo, me je zadelo.« Job se je bal za svoje otroke in ta strah je dal satanu dostop, da jih uniči. Bog ni ubil Jobovih otrok – to je storil satan. In lahko jih je ubil, ker je imel Job greh, ki ga ni prepoznal. Danes vemo, da je strah greh, ker nam Božja beseda 365-krat pravi: »Ne boj se.« Ko živimo v strahu, nimamo opravičila, da ne bi vedeli, da s tem kršimo Sveto pismo. Toda v Jobovem času ni bilo Svetega pisma – Job je živel več kot 400 let pred Mojzesovo postavo. Ni imel Pisem, na katere bi se lahko skliceval, temveč je služil Bogu po svoji vesti. Čeprav je imel Job srce, ki je iskalo Boga, je imel tudi duhovne težave, ki jih ni prepoznal in zaradi katerih je sovražnik dobil dostop do njega.

Poleg strahu vemo tudi iz razlage o leviatanu, da je imel Job ponos. Leviatan pomeni oče otrok ponosa.

Iz razlage o behemotu vemo, da je imel Job tudi verskega duha, ki ga sam ni razumel. Behemot pomeni »glavni med Božjimi potmi«. Job je začel poučevati Boga – govoril mu je, kaj je prav in kaj ne, kar je bil izraz delovanja duha behemota v njem. Ko je Job končal s svojimi besedami proti Bogu, se mu je Gospod prikazal in rekel: »Se bo nasprotovalec še prepiral z Mogočnim? Kdor obtožuje Boga, naj odgovori!« (Job 40:2). In Bog je postavil Joba na pravo mesto.

Takrat se je Job pokesal za svoje predrzne besede proti Bogu (Job 42:6). Imel je tudi grenkobo v srcu, in ozdravljen je bil šele, ko je molil za svoje prijatelje (Job 42:10). Tako vemo, da je bil v njegovem življenju prisoten greh, a ko se je pokesal, mu je Bog povrnil dvojno od vsega, kar je izgubil. Job se je nekaj naučil.

V 2 kroniški knjigi v 29. in 30. poglavju so Ezekija in leviti sklicali zbor, ker so njihovi očetje grešili, delali hudo v Božjih očeh in zapustili Gospoda. Zbrali so se pred Njim, da bi se pokesali svojih grehov in se posvetili. Gospod je slišal Ezekijevo molitev in ozdravil ljudstvo.

2 kroniška knjiga 29:1–6;10;15 in 30:18–20:

»Ezekija je postal kralj, ko je bil star petindvajset let, in v Jeruzalemu je kraljeval devetindvajset let. Delal je, kar je prav v Gospodovih očeh, tako kakor njegov oče David. V prvem letu svojega kraljevanja, v prvem mesecu, je odprl vrata Gospodove hiše, ki jih je bil njegov oče zaprl, in jih obnovil. Sklical je duhovnike in levite na vzhodni trg in jim rekel: ‘Poslušajte me, leviti! Posvetite zdaj sebe in posvetite hišo Gospoda, Boga vaših očetov, in odstranite vso nečistost iz svetega kraja. Kajti naši očetje so grešili in delali, kar je hudo v očeh Gospoda, našega Boga; zapustili so Ga in obrnili obraz stran od Njegovega prebivališča ter mu obrnili hrbet. Zato je v mojem srcu želja, da sklenem zavezo z Gospodom, Bogom Izraela, da bi se od nas odvrnila Njegova silna jeza. Tako so zbrali svoje brate, se posvetili in po kraljevem naročilu, po Gospodovi besedi, vstopili, da očistijo Gospodovo hišo. Čeprav jih je bilo veliko, ki se niso ustrezno posvetili, je Ezekija molil zanje in rekel: »Dobri Gospod naj odpusti 19 vsem, ki s pripravljenim srcem iščejo Boga, Gospoda, Boga svojih očetov, čeprav ne s čistostjo, ki jo zahtevajo svete reči.« 20 Gospod je uslišal Ezekíja in ljudstvu prizanesel.«

V zgornjem svetopisemskem odlomku so se morali Izraelci najprej pokesati, šele nato jih je Bog ozdravil.

V Izaiju, 58 poglavje, so Izraelci molili, se postili in iskali Boga za ozdravljenje, ker so bili bolni in polni bolezni. Postajali so razočarani nad Bogom, ker ni odgovarjal na njihove molitve. Tudi danes je veliko ljudi, ki Bogu postavljajo enaka vprašanja kot nekoč Izraelci: »Bog, poslušaj! Postim se in molim, pa še vedno nisem ozdravljen!«

Ko so Izraelci vprašali Boga, zakaj jih ne sliši, jim je odgovoril, da je njihov post in molitev zgolj mehanski, zunanji obred. Medtem pa so živeli v prepirih, razprtijah, razdeljenosti, obtoževanju, zavisti in ljubosumju. Bog jim je pojasnil, da jih bo slišal in ozdravil šele takrat, ko se bodo pokesali svojih grehov in začeli živeti pravično (Izaija 58:8).

Psalm 90:11 pravi: »Kdo pozna moč tvoje jeze, kako se te je treba bati, tvojo besnost?« Vidimo torej, da obstaja povezava med ozdravljenjem in kesanjem – priznanjem svojih napak in odpravo napačnih poti. To se popolnoma ujema z Jezusovimi besedami, potem ko je ozdravil nekega moža: »Pojdi in ne greši več, da se ti ne zgodi še kaj hujšega.« (Janez 5:14)

Zakaj je to rekel? Ker je Jezus sam neposredno povezal greh in pomanjkanje posvečenja z boleznijo. Ko je šel ozdravit hromega človeka, mu je rekel: »Bodi pogumen, otrok, odpuščeni so ti grehi!« (Matej 9:2) Preden je ta mož lahko prejel ozdravljenje, so mu morali biti najprej odpuščeni grehi.

Zdaj bodo nekateri navedli odlomek iz Janeza 9:1–3, da bi trdili, da bolezen ni vedno posledica greha – in to drži. Obstajajo izjeme. Bolezen ni vedno posledica greha, k temu se bomo vrnili kasneje v poglavju z naslovom: »Ne mečem vseh ljudi v isti koš.«

Apostolska dela 3:19 pravijo: »19 Spreobrnite se torej in pokesajte, da se vam izbrišejo grehi.«

Kesanje je pogoj za ozdravljenje.

Po svetopisemskem razumevanju kesanje ni zgolj izrekanje »oprosti« z besedami – grška beseda za kesanje pomeni spremembo mišljenja. To pa je zelo zanimivo, če se spomnimo, da sem že omenila, kako je medicina odkrila, da je 87 % bolezni posledica dogajanja v človekovih mislih. Znanost pravi, da moraš spremeniti svoj način razmišljanja, če želiš ozdraveti ali si opomoči od bolezni. Svetopisemska definicija »spremembe mišljenja« pa je prav »kesanje«. Torej tudi znanost potrjuje, da moraš za ozdravljenje spreobrniti svoje mišljenje – torej se pokesati.

Na primer: če imaš težave s srcem, kot sta visok krvni tlak ali angina pektoris, te Bog ne bo ozdravil, dokler se ne pokesaš – dokler ne spremeniš svojega razmišljanja in ne odstraniš strahu, tesnobe in stresa iz svojih misli, saj so ti vzroki za tvoje težave.

Ni smiselno, da bi te Bog ozdravil, če bi ti še naprej ohranjal strupeno razmišljanje (strah, tesnobo in stres), ker bi se težave s srcem hitro vrnile. Pravzaprav bi se bolezen znova začela razvijati že nekaj minut po tem, ko bi spet začel misliti stresne in tesnobne misli. Kaj koristi, če te Bog na primer ozdravi visokega krvnega tlaka, ti pa še naprej gojiš duha strahu in tesnobe, ki povzroča krčenje žil in posledično visok krvni tlak? Bog ve, da greh in napačno mišljenje – kot sta strah in stres – povzročata bolezni v telesu. Zato najprej zahteva kesanje, šele nato pride ozdravljenje. To je povsem logično. Če bi ti dovolil, da obdržiš greh in te kljub temu ozdravil, bi svoje ozdravljenje kmalu izgubil, ker temeljni vzrok ne bi bil odpravljen. Bolezen bi znova vzklila – in kdo bi bil okrivljen za izgubo ozdravljenja? Bog.

Želimo biti ozdravljeni, nočemo pa se spremeniti, da bi lahko bili in ostali ozdravljeni. Mislim, da moramo priti do točke, kjer si bolj kot ozdravljenja želimo Božjega značaja v svojem življenju. Bog želi, da se spremeniš, še preden te ozdravi, ker ve, da če se pokesaš in hodiš v poslušnosti, ti ozdravljenje samodejno pripada. (5 Mojzesova knjiga 28:1–2).

Bog ne bo popuščal glede spreobrnjenja našega srca zaradi želje po blagoslovih. Bil bi nezvest Oče, če bi nam dovolil vztrajati v grehu in nas kljub temu blagoslavljal. V resnici Ga potem ne bi častili in bi mu služili le mlačno in površno, ker bi s tem odobraval greh v naših življenjih. Ni res, da Bog ne more ali noče ozdraviti – On to želi. A ne bo zanikal svoje svetosti in nam podaril razvodenelega evangelija, ki bi nam dovoljeval ohraniti greh in hkrati prejeti Njegove obljube in blagoslove. Bog je svet Bog.

2 Korinčanom 7:1: »Te obljube torej imamo, predragi. Zato se očistimo vseh madežev mesa in duha in v strahu Božjem dopolnjujmo svetost.«

Kaj je duhovna nečistost? Vse, čemur služiš, kar ni od Boga, je nečisto. Pogosto mislimo, da je nečistost nekaj spolnega. Vse, kar se ne ujema z Božjo naravo, je nečisto.

Na primer: sovraštvo, grenkoba, nezmožnost odpuščanja, prepiri, ljubosumnost, zavist, kritiziranje in iskanje napak, obsojanje, jeza, bes, zamera in sovraštvo do samega sebe – vse to ni v skladu z Božjo naravo in je zato duhovno nečisto. Cerkev je polna duhovne nečistosti.

Zato je v 2 Korinčanom 7:1 Pavel rekel cerkvi (ni se obračal na neverne, ampak k cerkvi): »Te obljube torej imamo, predragi. Zato se očistimo vseh madežev mesa in duha.« Danes imamo v cerkvah veliko poučevanja o Božjih obljubah, a zelo malo o posledicah greha.

V krščanstvu se danes veliko razpravlja o tem, ali lahko prekletstvo vpliva na kristjana. Ljudje pogosto rečejo: »Mislil sem, da je Jezus na križu plačal kazen za naš greh in da je torej prekletstvo greha preklicano. Jezus je rekel: »Izpolnjeno je.« (Janez 19:30). Mnoga stališča pastorjev in učiteljev pravijo, da ker si rojen znova, si prost prekletstva. Če je to res, zakaj potem imamo v cerkvi bolezni? Kajti po 5 Mojzesovi knjigi, v poglavju 28, je bolezen prekletstvo.

Če je bilo »izpolnjeno na križu« in je prekletstvo preklicano, in če se imenuješ za prerojenega kristjana – a imaš bolezen – potem bi po lastni teologiji pomenilo, da sploh nisi  na novo rojen. Če je prekletstvo preklicano na križu, potem po tvoji logiki kot znova rojeni nikoli ne bi smel zboleti, saj je bolezen prekletstvo, ti pa naj ne bi bil več pod vplivom prekletstva. Toda jaz ne poznam niti enega na novo rojenega kristjana, ki ne bi imel kdaj v življenju neke bolezni. Če je bilo »izpolnjeno«, zakaj potem kristjani še vedno zbolevajo? Odgovor je v ključni besedi: »prilaščanje-prisvojitev«.

Jezus je umrl za vse ljudi in enkrat za vselej plačal ceno za naše grehe. Ali to pomeni, da so vsi ljudje na svetu rešeni? Ne. Če je bilo »izpolnjeno«, zakaj potem niso vsi rešeni? Ker si moramo po veri prilastiti, kar je Jezus storil na križu. Enako velja za ozdravljenje.

Po Izaiju 53:5 smo po njegovih ranah ozdravljeni in ozdravljeni v celoti. Ali so torej vsi ozdravljeni? Ne. Zakaj ne? Ker si to moramo prilastiti z našo poslušnostjo. Nekateri v cerkvi skušajo sprejeti, kar je Jezus naredil na križu, a vztrajajo v neposlušnosti Božji Besedi, zato to ne deluje. Samo zato, ker je Jezus nosil prekletstvo, to ne pomeni, da lahko ohranimo greh in še vedno pričakujemo ozdravljenje.

V cerkvi je danes veliko naukov, da kot vernik nimaš več prekletstva, ker je Jezus plačal ceno na križu in te torej prekletstvo ne more več doseči. Ta teologija je popolnoma nebiblijska.

Ko je Jezus umrl na križu in rekel: »Izpolnjeno je,« je bilo izpolnjeno v njegovi poslušnosti. Cerkev skuša prisvojiti to dovršeno delo v neposlušnosti – in zato je ozdravljenih le 2 do 5 % ljudi, za katere molijo. Cerkev si želi ozdravitve, ne da bi opustila greh, ki je bolezen povzročil – in potem se sprašujejo, zakaj so nebesa zaprta za njihove molitve.

Lahko ti jasno povem: ne boš prejel, kar je Jezus zate že plačal na križu, če živiš v neposlušnosti. Ozdravljenje ima pogoje.

Slišimo, da se glede ozdravljenja uči, kot da nas je Bog dolžan ozdraviti, ker je nekdo rekel: »V Jezusovem imenu.« Ime Jezus smo spremenili v znanstveno formulo. Vem, da je Jezus rekel, da kar koli bomo prosili v njegovem imenu, bo to storil. (Janez 14:13). Ampak – si že kdaj uporabil Jezusovo ime in ni delovalo? Si se kdaj vprašal zakaj?

Naj ti jasno povem: obstaja nekaj večjega od Jezusovega imena – in to je Božja Beseda.

Psalm 138:2 pravi: . . . .Ker si nadvse poveličal svoje ime in svojo obljubo.«

Krščanska cerkev je tako zelo zaposlena z uporabo Jezusovega imena, a je neposlušna Besedi. Če hočeš, da Jezusovo ime deluje, bodi poslušen Besedi – in potem bo njegovo ime učinkovito zate. Bog ni dolžan počastiti Jezusovega imena, če si neposlušen Besedi.

Lahko rečem: »V Jezusovem imenu bodi ozdravljen raka,« ampak bi lahko prav tako govoril zidu, saj se ne bo nič zgodilo, dokler ne odločiš, da boš postal izpolnjevalec Besede – tako da odpustiš in opustiš grenkobo in neodpuščanje, ki sta povzročila raka. Ko boš odpustil, bom rekel: »V Jezusovem imenu bodi ozdravljen raka« – in prepričan sem, da boš ozdravljen.

Skušamo prisiliti Boga, da bi počastil križ v naši neposlušnosti. V resnici je Pavel v pismih vernikom rekel, da če po spoznanju resnice namerno grešimo, ponovno križamo Kristusa – kajti v naši neposlušnosti in uporu kot verujoči zavržemo to, kar je Kristus dosegel s svojo poslušnostjo. Dokler ne pokleknemo in se ne pokesamo Bogu za služenje grehu kot verniki, odpremo vrata, da se vse, za kar je On plačal, znova vrne nad nas.

Na žalost je cerkev prišla do točke, kjer so milost in usmiljenje tako zlorabljeni, da lahkotno pravijo: »Ker si v zavezi, lahko grešiš kot hudič in ni posledic.« To je strašna zmota glede milosti in usmiljenja. Če pogledaš besedo »milost« v izvirni grščini v Strongovi konkordanci, je en majhen del definicije »nezaslužena naklonjenost«. Ljudje so potem ta izraz »nezaslužena naklonjenost« spremenili v dovoljenje za greh. To pa ni svetopisemsko. Pavel je v Rimljanom 6:15 rekel: »Kaj torej? Naj mar grešimo, ker nismo pod postavo, temveč pod milostjo? Nikakor!«

Torej milost ni dovoljenje za greh. Del milosti pomeni nezaslužena naklonjenost, ampak če pogledaš preostali del definicije besede milost, pomeni dobesedno: »Bog nas uči svojih načel.« Milost je, da nas Bog uči, kar moramo vedeti. Ali si zaslužimo, da nas uči? Ne – to je Božja nezaslužena naklonjenost.

Pravzaprav je ta knjiga, v kateri ti kažem Božja načela iz Njegove Besede – milost, ki te uči. Usmiljenje pa je časovno obdobje, ki ti je dano, da dojameš, kar je On rekel, in to uporabiš v svojem življenju.

Milost in usmiljenje nista dovoljenje za greh, temveč uporaba resnice. Po milosti, ki je Božje učenje Njegovih načel, ti je pokazano, kje si služil grehu, in to ti daje priložnost, da se pokesaš Očetu, in potem ti bo odpuščeno. Torej milost ne pokriva greha tako, da potem ni več pomemben – milost nam daje možnost, da se pokesamo greha, kot je učil Pavel v Rimljanom 6. poglavje. Zato praznujemo obhajilo – kri je bila prelita tako za grešne grešnike kot za grešne svetnike.

V nekaterih cerkvah se uči, da se po ponovnem rojstvu ni več potrebno kesati, ker naj bi to izničilo milost in usmiljenje. No, lahko te popeljem k zapisom Kristusa petim izmed sedmih cerkva Nove zaveze v Razodetju, poglavji 2 in 3, kjer je Jezus rekel ravno nasprotno – poklical jih je k kesanju. Mi smo še vedno v istem obdobju cerkve.

Naj te popeljem k Rimljanom 8:1, da razbijem nekaj slabe teologije, ki prihaja od nekorektnih prevajalcev Svetega pisma. Nekateri ljudje so prosili za pomoč, ker imajo biološke in psihološke težave. In ko jim začneš razlagati, da imajo zdravstvene težave zato, ker so dali satanu zakonsko pravico, da prinese prekletstvo skozi neposlušnost, rečejo: »Zdaj me želiš ponovno spraviti pod postavo. Jaz nisem več pod postavo – jaz sem svoboden človek. Poskušaš me spraviti nazaj pod obsodbo kot kristjana. Ali nisi bral Rimljanom 8:1, kjer piše, da ni več nobene obsodbe za tiste, ki so v Kristusu Jezusu?« No, zakaj ne bi prebral preostanka Rimljanom 8:1?

»Zdaj ni torej zdaj nobene obsodbe za tiste, ki so v Kristusu Jezusu, ki ne živijo po mesu, ampak po Duhu.« (Rim 8:1 KJV).

Če imaš SSP Sveto pismo, se ne trudi – drugi del Rimljanom 8:1 manjka. (Dalmatinova verzija ga ima). Kasneje v tem poglavju bom razložila, kako so prevajalci SSP spremenili in kompromitirali Božjo besedo. To je bilo odstranjeno iz SSP, da bi verniku odvzeli odgovornost, da se pokesa. Poglejmo celoten Rimljanom 8:1 v kontekstu:

Rimljanom 8:1: »Zato torej zdaj ni nobene obsodbe (nobenega razglašanja za krivega) za tiste, ki so v Kristusu Jezusu, ki ne živijo po mesu, temveč po Duhu.« (Biblija Kralja Jakoba).

Torej, če hodiš po Duhu, potem da, ni več obsodbe za tebe v Kristusu. Vendar pa je v Rimljanom 8:1 jasno nakazano, da če kot vernik hodiš po mesu, se sam zopet spraviš pod postavo in s tem pod obsodbo, dokler ne storiš tistega, kar je Jezus rekel v Razodetju; poglavji 2 in 3 – da se pokesaš. Pavel je rekel, da če seješ v meso, torej v meseno, grešno naravo, boš žel kar je iz mesa, in če seješ v duha, boš žel, kar je iz duha.

Galačanom 6:8: »Kajti kdor seje v svoje meso (nižjo naravo, čutnost), bo iz mesa žel propad in uničenje; kdor pa seje v duha, bo iz duha žel večno življenje.«

Povem ti odločno: greh ima posledice, ne glede na to, ali si ponovno rojen kristjan ali ne. Tistim, ki pravijo, da ker si del ljudstva, ki je pod zavezo, lahko sodeluješ z grehom brez posledic, in da kot ponovno rojeni verniki nismo več pod prekletstvom, jim lahko pokažem prekletstva iz 5 Mojzesove knjige 28:15–61, kjer je vse od depresije, alergij, luskavice, ekcema, razjed, ognojkov, bakterijskih vnetij, fobij, psihoz, paničnih napadov, vse do neplodnosti, splavov, hemoroidov, kroničnih bolezni, ločitev in dolgov – in kristjani imajo vse to. Očitno ima Satan popolnoma zakonito pravico do tvojega življenja, ker si mu jo dal skozi svojo neposlušnost. Dobil si socialni evangelij in naučili so te lažne varnosti.

Žalostinke 2:14: »Tvoji preroki so ti prerokovali laži in neumnosti; niso razkrili tvoje krivde, da bi ti s tem odvrnili ujetost [s tem, da bi te pripeljali do kesanja]. Prerokovali so ti prevare in slepila, ničvredne in zavajajoče napovedi.«

Žalostinke 2:14 so izjava o Božjih voditeljih v cerkvi, ki bi ti morali pokazati tvoj greh, da bi se lahko kesal in se izognil ujetosti. To učenje, ki ga delim s teboj iz Božje besede, je namenjeno temu, da ti pokaže razlog za tvojo ujetost in da te osvobodi suženjstva bolezni.

Vrnimo se k 2. Timoteju 2:24–26: »24 Gospodov služabnik se ne sme prepirati, ampak mora biti do vseh prijazen, spreten v poučevanju, potrpežljiv in strpen, kadar se mu godi krivica. 25 Nasprotnike naj kara z vljudnostjo in krotkostjo, v upanju, da jim bo Bog dal, da se bodo pokesali in spoznali resnico, 26 da se bodo spametovali in rešili hudičeve pasti, ki jih je ujel, da bi izpolnjevali njegovo voljo..« (Tu ne gre samo za pastorja, gre za vsakega vernika).

Kaj naj bi resnica naredila zate? Pripeljala naj bi te do kesanja, da se rešiš iz zanke hudiča. 2 Timotej 2:24–26 je pomemben odlomek, ki ga moraš imeti pri roki, če želiš pomagati ljudem, kajti v krščanstvu obstajajo cele cerkvene denominacije, ki učijo, da ko si ponovno rojen, si imun za hudiča – da te ne more imeti v ujetništvu. Pavel tega ni učil. V 2. Timotej 2:24–26 nam je pokazal, da lahko vernik postane ujetnik hudiča po hudičevi volji. In obstaja nekaj, kar se imenuje greh v našem življenju, o čemer moramo biti poučeni, da ga prepoznamo in se pokesamo, da se potem sami lahko rešimo iz zanke hudiča.

Nekateri bodo zdaj rekli, da sem preveč osredotočena na greh in da ti želim dati zavest o grehu. Ne, dajem ti razločevanje greha, da boš po Hebrejcem 5:14 lahko razločil med dobrim in zlim. Ne moreš razločiti dobrega in zla, če te nihče ne nauči, kako izgledata in od kod prihajata. Zato sem napisala to knjigo – da poučim grešne svetnike, zakaj imajo bolezen, in jih naredim za učence, da jih pripeljem do razumevanja, prepoznavanja in prevzemanja odgovornosti za greh, za bolezen, da se lahko pokesajo Bogu. Zakaj? Da si bodo sami opomogli iz zanke hudiča.

Vsi čakajo, da bo Bog naredil vse. On je že naredil vse na križu. Zdaj pa boš po veri in poslušnosti prevzel to, za kar je On že plačal zate?

Bolezen ni zgolj bolezen – je prekletstvo, ki je tam z razlogom.

Prej sem ti pokazala Pregovore 26:2, kjer piše, da prekletstvo brez vzroka ne pride. Kdo torej dovoli hudiču, da prinese prekletstvo? Mi sami – s svojo neposlušnostjo.

Če se odločiš slediti zakonu greha, boš požel njegove posledice.

Tako preprosto je. Krščanska cerkev je povsem zmedena, ker ve, da je polna psiholoških in telesnih težav, a zaradi današnjega nauka »poimenuj, zahtevaj, izpovej in veruj« nihče noče tega priznati. No, jaz se s teboj strinjam.

Cerkev je prepojena z grehom in boleznijo in nihče tega sploh ne prepoznava. Cerkev, ali veš, zakaj imaš enake bolezni kot svet? Ker služiš enakemu grehu – in z enakimi posledicami.

Začnimo torej tukaj in uporabimo načela Kraljestva, da začne v tebi znova delovati to, kar je Jezus naredil zate na križu. Začeti moraš tako, da se v kesanju ponižaš pred Bogom zaradi služenja grehu – takrat bo Kristusova kri in njegovo prebodeno telo spet delovalo zate in imel boš Božji blagoslov, ki vključuje tudi ozdravljenje.

Toda Božjega blagoslova ne boš prejel v neposlušnosti – to se ne dogaja in se nikoli ne bo, zato prenehaj verjeti lažem.

Ponovno se vrnimo k Apostolskim delom 3:19: »Spreobrnite se (spremenite svoj um in namen), obrnite se in se vrnite [k Bogu], da bodo vaši grehi izbrisani (zradirani, odstranjeni), da pridejo časi osvežitve (okrevanja po vročini, osvežitve s svežim zrakom) iz Božje prisotnosti.«

Kaj preprečuje, da bi ti časi osvežitve in ozdravljenje prišli iz Gospodove prisotnosti?

Nismo se pokesali svojih grehov. Zato ne deluje, ko te starešine mazilijo z oljem. Molijo zate, ne da bi sploh razmislili, da je morda greh tisti, ki pri tebi povzroča bolezen.

Dejstvo, da se ne ukvarjamo z grehom, ki je v ozadju naših bolezni, je razlog, da ima cerkev kar 95 do 98 % neuspešnost pri ozdravljenju po molitvi. Cerkev si želi ozdraveti brez poslušnosti.

V tej knjigi ti bom podala spoznanje in razumevanje različnih bolezni in njihovih vzrokov, kajti moliti za nekoga in mu služiti, ne da bi se ukvarjali z duhovno korenino težave, je zapravljanje časa.

Šele, ko prepoznamo greh v svojem življenju, preko pranja možganov s kopeljo Božje besede in prepričanjem Svetega Duha, in se pokesamo, bomo osvobojeni vezi bolezni. Kesanje in poslušnost Božjim zapovedim, kar pomeni biti uresničevalec Besede, je manjkajoči člen do zdravja in ozdravljenja. Zato ne dobivamo rezultatov, ki bi jih želeli, ker ne razumemo povezave med grehom in boleznijo.

Bog mi je osebno razodel, da prihaja preporod ozdravljenja nad to deželo in po vsem svetu, vendar ne na način, kot si morda predstavljaš. Ne bo šlo za to, da ljudje padajo po tleh ali vidijo angele in strele z neba. Ta preporod bo v obliki posvečenja in očiščenja src Božjega ljudstva. Posvečenje pomeni odstranitev greha. Zato se ta knjiga imenuje »Ozdravljenje se začne s posvečenjem srca.« Edini način, da ta preporod pride, je s pridiganjem Božje besede o posledicah greha na področju bolezni.

Pastorji in zdravniki, ki delate iz ljubezni in za Božjo slavo – to je vaše poslanstvo.

Prepričanje ali obsodba

Prej v tem poglavju sem pojasnila, da bom uporabila »trdo ljubezen« in se lotila področij greha v tvojem življenju, ker si želim, da bi bil ozdravljen in osvobojen. Dotaknila se bom samega tkiva tvojega življenja in govorila o stvareh, kjer si najbolj občutljiv in ranljiv. Verjamem, da bo, ko boš bral in spoznaval svojo bolezen, prišlo prepričanje Svetega Duha.

Če občutiš prepričanje – to je dobro! To je Sveti Duh, ne ignoriraj ga! To je Bog, ki trka na vrata tvojega srca in ti govori – in to je razburljivo, saj pomeni, da je pripravljen nekaj narediti v tvojem življenju. Ko začutiš prepričanje, veš, da si zelo blizu zmage, saj si tik pred tem, da premagaš svojo bolezen ali preprečiš razvoj bolezni, ki se je že bližala.

Če pa ne občutiš prepričanja, si v težavah – to pomeni, da se je Sveti Duh umaknil od tebe. V svoji molitvi kesanja v Psalmu 51 je kralj David rekel: »Ne odvzemi mi svojega Svetega Duha!« Zakaj je to rekel? Ker je videl, kaj se je zgodilo njegovemu predhodniku, kralju Savlu. Savel je zakrknil svoje srce proti prepričanju Svetega Duha in se ni hotel pokesati. Posledično se je Sveti Duh umaknil od njega. Ko je Božji Duh zapustil Savla, je prišel duh blaznosti – in Savel je znorel.

Sveti Duh prinaša prepričanje, ker te Bog ljubi in želi, da si osvobojen greha, da bi lahko užival obilno življenje, ki vključuje božansko zdravje – za kar je Jezus plačal zelo visoko ceno.

Hebrejcem 12:5–6 in 10–11 pravi: »5 Pozabili ste na spodbudo, ki vam govori kakor sinovom: Moj sin, ne zaničuj Gospodove vzgoje in ne omaguj, kadar te kara. 6 Kogar namreč Gospod ljubi, tega vzgaja, in tepe vsakega sina, ki ga sprejema. 10 Oni so namreč vzgajali le za nekaj dni, in sicer po lastni presoji, ta pa v našo korist, da bi postali deležni njegove svetosti. 11 Nobeno vzgajanje pa v tistem trenutku ni prijetno, ampak bridko. Pozneje pa daje tistim, ki jih je izurilo, miren sad pravičnosti.«

Ko je Božja beseda oznanjena, Sveti Duh prinese prepričanje – pokaže ti, da moraš nekaj v svojem življenju ali razmišljanju spremeniti. Toda hudič rad izkoristi to prepričanje, ki je bilo namenjeno v tvojo korist, in ga spremeni v obsodbo. Sveto pismo pravi, da je hudič obtoževalec bratov.

Razodetje 12:10b: »Zakaj vržen je bil obtoževalec naših bratov, ki jih je dan in noč obtoževal pred našim Bogom!«

Ko boš bral to knjigo, se lahko zgodi, da boš spoznal grehe v svojem življenju – vendar prosim, ne odzivaj se na to s čutenjem obsodbe ali občutkom, da si zavržen. Obsodba prihaja od hudiča.

Pomembno je razumeti razliko med prepričanjem in obsodbo.

Bog prinese prepričanje po Svetem Duhu in to zveni nekako takole: »Hči ali sin, želim ti nekaj pokazati v tvojem življenju.« In ko pogledaš, rečeš: »O! Vidim! Razumem, pomagaj mi!« Medtem ko obsodba zveni takole: »Poglej, kaj delaš! Grešnik! Ogabnež! Mislil sem, da si kristjan! Bolje, da to takoj popraviš!«

Obsodba prinese občutke ničvrednosti in neuspeha ter nas sili, da bi obupali. Obsodba nas žene stran od Boga, saj se počutimo nevredne.

Prepričanje pa potrdi našo vrednost v Božjih očeh in nas privede do želje, da se poravnamo z Bogom. Prepričanje v nas prebudi hrepenenje po bližini z Njim.

Eno moraš razumeti o Svetem pismu: postavlja merilo, proti kateremu naj bi rasli – vendar ne obsodi samega sebe zaradi tega merila. Pomagati ti želim razumeti, da ni nič povsem črno-belo – vse je sivo. Jaz sem siva in ti si siv. Belo pomeni popolnost v Božjih očeh. Črno pomeni vse, kar je negativno ali zlo v hudičevih očeh. Ljudje se ujamejo v to »črno ali belo« razmišljanje in se počutijo slabo, ker niso popolnoma beli, zato obsodijo sami sebe zaradi svoje »črnine«.

Ko si bil rešen, si bil temen odtenek sive – imel si nekaj belega v sebi, a veliko črnega. Če dodajaš belo barvo črni, postaja vse bolj siva – in prav to je posvečenje. Belo, kar predstavlja Božjo naravo in značaj, se dodaja tvojim temnim področjem, ki jih Sveti Duh odstranjuje – dokler sodeluješ z Njim.

Če v svojem življenju najdeš še kako »črnino« ali si trenutno temen odtenek sive, ne bodi strog do sebe in se ne počuti krivega. To je hudič, ki te obtožuje in kaže nate s prstom – on te spominja, da je tam, nato pa te še obtoži zaradi tega.

Prav je, da vidiš svoj seznam grehov, vendar ga nato zvij nazaj in ga daj Bogu ter reci: »Oče, ko boš pripravljen, sem tudi jaz pripravljen sodelovati s Teboj, da to izrineš iz mojega življenja.«

Toda sovražnik bo rekel: »Danes moraš vse to rešiti – in to takoj, sicer si propadel!« To ni Bog. To je sovražnik, ki te poizkuša poriniti tja, kamor te Sveti Duh ne vodi.

Glas Svetega Duha je nežen, ker je on Gospod. On nas vodi in usmerja, medtem ko nas hudič priganja. Če danes čutiš pritisk, da se moraš na silo rešiti greha, to ni Bog. Če pa čutiš tihi klic, navdušenje in upanje, potem veš, da Bog dela v tvojem življenju. To upanje v tvojem srcu sproži vero, ki bo izrinila greh iz tvojega življenja.


Ni komentarjev:

Objavite komentar