ZDRAVLJENJE SE ZAČNE S POSVETITVIJO SRCA
Michelle Strydom
BISTVENO OZADJE BOLEZNI Z BIBLIČNEGA VIDIKA
Bistveno ozadje bolezni z bibličnega vidika
Potovanje skozi Sveto pismo, da bi raziskali povezavo med
grehom in boleznijo
V prejšnjem poglavju sem razložila, da je po Svetem pismu (3
Janezovo pismo 1:2), kakovost tvojega zdravja določena s kakovostjo tvojega
mišljenja. Najnovejše napredno medicinsko raziskovanje se s tem strinja, saj so
ugotovili, da je 87 % bolezni posledica dogajanja v našem miselnem življenju.
Na primer, zgolj na znanstveni ravni je bilo dokazano, da
večino alergij povzroča miselno življenje, v katerem prevladujejo strah,
tesnoba in stres.
Pravzaprav je bilo za več kot 100 neozdravljivih bolezni
dokazano, da so posledica strahu, tesnobe in stresa in da je vzrok za to v
človekovem miselnem življenju.
Za neodpuščanje in grenkobo v človekovem miselnem življenju
je bilo dokazano, da sta povezana z rakavimi obolenji.
Nizka samopodoba ter misli sovraštva do samega sebe in
krivde povzročajo bolezni, kot so depresija, avtoimunske bolezni in težave s
telesno težo.
Drug velik povzročitelj bolezni so jeza, bes in zamera, ki
na primer povzročajo anevrizme, hemoroide in krčne žile.
Ljubosumje in zavist lahko vodita v osteoporozo.
Perfekcionizem in priganjanje samega sebe k uspehu, kjer se
človek počuti ljubljenega in sprejetega le na podlagi dosežkov, lahko vodita v
bolezni, kot sta sindrom kronične utrujenosti in fibromialgija.
Strah, tesnoba, neodpuščanje, grenkoba, sovraštvo do samega
sebe, nizka samopodoba, krivda, ljubosumje, zavist, jeza, bes in zamera se zdaj
v medicinski stroki imenujejo »toksični vzorci mišljenja«, ker povzročajo
bolezni.
Sveto pismo te toksične vzorce mišljenja imenuje greh. Torej
je medicinska znanost zdaj le potrdila, da je bolezen večinoma posledica greha
– še posebej v našem miselnem življenju.
Vendar pa je Sveto pismo že tisoče let nazaj razložilo, da
je bolezen posledica greha. Greh običajno razumemo kot velika dejanja, kot so
umor, prešuštvo, kraja, laž in podobno.
Kaj pa bolj »družbeno sprejemljivi« grehi, ki se dogajajo v našem
miselnem življenju?
Ali bi štel strah in tesnobo za greh? Bi imel nizko
samopodobo in sovraštvo do samega sebe za greh? Kaj pa grenkoba, neodpuščanje,
jeza, bes, zamera, ljubosumje, zavist in tekmovalnost z drugimi? Sveto pismo
pravi, da so te stvari (četudi samo v našem miselnem življenju) greh, in v
medicinski stroki vidimo, da za to drago plačujemo – v obliki bolezni.
Pogosto doživim veliko kritik, ker si drznem učiti, da
obstaja povezava med grehom in boleznijo. Ti ljudje že dolgo niso brali Svetega
pisma, če sploh so. Pravzaprav ga sploh niso brali, kajti Sveto pismo je polno
dokazov o povezavi med grehom in boleznijo. Če boš ostal z menoj, ti bom to
pokazala skozi to poglavje.
Pastor Henry Wright uči iste principe ozdravljenja in
bolezni, kot jih predstavljam v tej knjigi.
Neki moški je bil primoran s strani družinskega člana, da se
udeleži enega izmed seminarjev pastorja Henryja Wrighta. V resnici ni hotel
biti tam, ker ni hotel verjeti, da so njegove bolezni posledica greha. A med
sedenjem na seminarju je prišel do zaključka: »Če so moja teologija in moje
doktrine tako pravilne, zakaj sem potem še vedno tako bolan? Morda bi moral
prisluhniti nekomu drugemu, ki mogoče ve nekaj, česar jaz ne vem.«
Nevednost je oblika védenja. Si bil kdaj neveden? Seveda si
bil. Tudi jaz sem bila. In ali si vedel, da si bil takrat neveden? Ne, nisi.
Pravzaprav so nekateri izmed vas mislili, da ste zelo pametni v svoji
nevednosti. Koliko izmed vas je vodilo bitke, da bi obranili svojo nevednost?
Sveto pismo pravi: »Marsikatera pot se zdi človeku prava, njen konec pa so poti
smrti.« (Pregovori 14:12). Torej je ta pot, ki se človeku zdi prava, miselni
vzorec, ki mu sledi – a je nevednost.
Branje te knjige bo podobno, kot bi jedel veliko sočno
lubenico. Ko si nazadnje jedel lubenico – kaj si naredil s peškami? Si jih
odstranil, kajne? Morda si se najprej z njimi skoraj zadušil, preden si jih
izpljunil. Pa si zaradi tega nehal jesti lubenico? Obstaja veliko ljudi, ki –
ko se dotaknem ene izmed njihovih »denominacijskih svetih krav« teologije in
doktrine – zaprejo svoje misli in srce za to učenje. Najprej razmisli, če bi
imela vsaka denominacija vse odgovore, zakaj si potem še vedno tako bolan?
Vidiš, gre za vprašanje življenja in smrti. Ta knjiga
obstaja samo zato, da ti da vpogled, razločevanje in modrost, da si lahko
vzameš svoje življenje nazaj – ker ti pripada. Zato te prosim, da poslušaš z
odprtim umom in učljivim srcem, kajti to učenje je namenjeno temu, da spremeni
tvojo smer. Sredi tega bo prišlo ozdravljenje in v tem bodo bolezni preprečene.
Torej, če naletiš na kakšno peško, ne zavrzi cele lubenice. In še več – ne vrzi
teh pešk prehitro stran – postavi jih na polico. Nikoli ne veš – ko boš prebral
celo knjigo in dobil celotno sliko, se lahko te peške spet spremenijo v
lubenico.
»Ne strinjajo se vsi z menoj, ker je to učenje
revolucionarno in se sooča z obstoječimi tradicionalnimi nauki mnogih cerkvenih
denominacij ter tudi s številnimi protokoli medicinske prakse – in ljudi
razteguje (izziva, razširja njihove meje razumevanja).« Pravzaprav veliko tega
učenja povozi denominacijske svete krave teologije in doktrine. Zato, če se
vrneš k svojemu pastorju navdušen zaradi naukov v tej knjigi, bodi pripravljen
na razočaranje. Kar delim s teboj, ni nujno nekaj novega, vendar izziva doktrino,
ki si jo morda tradicionalno nosil blizu srca. Nič ni narobe s starimi potmi,
dokler se ujemajo z Božjo besedo. Veliko denominacijskih svetih krav teologije
in doktrine se ne ujema z Božjo besedo.
Sveto pismo v 2. Tesaloničanom 2:10–12 pravi, da bo Bog
tistim, ki raje verujejo laži kot resnici, dal, da podležejo večji prevari.
Večja prevara te vodi v večjo sužnost, dokler nimaš dovolj sužnosti, religije
in tradicije in se ne vrneš domov k svojemu Očetu, ker ugotoviš, da ne gre za
religijo, temveč za resničen, živ, dihajoč, oseben, intimen odnos z zelo
ljubečim in veličastnim Bogom.
V krščanstvu je toliko napihnjenosti, da je to bolno. Prav
tako je toliko religije in tradicije, da je to bolno. Kje je torej Bog sredi
vsega tega?
Rada bi te spodbudila, da vzameš svojo Biblijo in jo
prebereš sam. Če lahko, si priskrbi angleški prevod King James, ker je
najbližji izvirniku v hebrejščini, ter tudi Strongov konkordančni slovar.
Preučuj Božjo besedo sam, da ugotoviš, ali je to učenje resnično ali ne.
Kot zdravnik zares verjamem v to učenje. Učila sem se od
ljudi, ki so imeli neverjetne rezultate ob uporabi teh načel, ki jih bom delila
s teboj. Svet začenja poslušati in mnogi začenjajo na novo premišljevati in
analizirati svoje poglede, ker je število ljudi, ki so globalno ozdravljeni od
tako imenovanih neozdravljivih bolezni zaradi tega spoznanja in razumevanja,
brez primere kjerkoli na svetu. In to je Bog, ki to dela. On spoštuje to
učenje, ker je skladno z Njegovo besedo.
Dobro je brati o čudežnih ozdravljenjih, ki jih je naredil
Jezus in učenci v knjigah Mateja, Marka, Luke, Janeza in Apostolskih del,
vendar vidimo čudežna ozdravljenja, ki se dogajajo danes! Sama sem začela
uporabljati ta načela in sem videla ljudi, ki so se popolnoma pozdravili od
bolezni, za katere se je menilo, da so neozdravljive, kot so hude alergije,
rak, ADHD, zasvojenosti in mnoge druge. Zato je vredno, da bereš to knjigo z
odprtim umom in učljivim srcem. To ni teološka razprava – to so spoznanja in
razumevanje, ki temeljijo na Božji besedi, dokazani z medicinsko znanostjo in
preizkušeni s praktičnimi izkušnjami.
Drug razlog, zakaj ljudem ni všeč, da jim povemo, da je
bolezen posledica greha v njihovem življenju, je ponos. Če nismo
previdni, nas bo to sporočilo užalilo in nas zaslepilo za resnico v njem. Rekla
bi, bodi previden glede ponosa in užaljenosti, ker te lahko stane ozdravljenja
(glej zgodbo o kralju Naamanu iz 2 Kraljev 5:1–14, razloženo na strani 581).
Užaljenost je past, ki jo hudič uporabi, da te oropa ozdravljenja.
Nekdo mi je nekoč rekel: »Moja sestra je najbolj prijazna in
nedolžna oseba, kar jih poznam – kako si lahko tako nesramen in rečeš, da ima
astmo, ker greši?« No, medicinske raziskave so dokazale, da miselni vzorci
strahu, tesnobe in stresa povzročajo astmo in Sveto pismo imenuje strah in
tesnobo za greh, ker je strah pomanjkanje vere. Bog je rekel »Ne boj se«
365-krat v Svetem pismu.
Ko si v strahu, ne ubogaš Božje besede – in to je greh. Tako
preprosto je. In bom morala z ljubeznijo obravnavati vprašanje greha – ne zato,
da te obsojam, ampak da te pripeljem do kesanja, da bi bil lahko ozdravljen in
osvobojen. Zato si bom vzela čas in tvegala, da te užalim, da ti na tej ravni
prinesem Resnico. Dotaknila se bom samega bistva tvojega življenja in bom
obravnavala vprašanja, kjer si najbolj občutljiv in ranljiv. Prebiti se moram
skozi tvoje obrambe, da ti pokažem tvojega sovražnika. Pomagala ti bom
prepoznati tista področja, kjer grešiš, da lahko sprožiš procese, ki so
potrebni za ozdravljenje in osvoboditev. Upam, da ne boš čutil, da te zatiram,
ampak da boš slišal, da te moje srce ljubi.
Še en glavni razlog, zakaj mnogi težko sprejmejo dejstvo, da
je večina bolezni posledica greha, je v tem, da imamo sovraštvo do samega sebe.
Večina ljudi preprosto ne mara samih sebe. Ne vemo, kdo smo v Kristusu, in v
svoji nevednosti smo verjeli hudičevim lažem o svoji vrednosti in pomembnosti.
Zato imamo toliko sovraštva do samega sebe in krivde, da preprosto ne prenesemo
več konfrontacije o stvareh v našem življenju, zaradi katerih se slabo počutimo
sami s seboj. Zato se zapremo za vse. To je zanikanje in blodno mišljenje. To
ti ne bo prav nič pomagalo.
Daj, naj se malo pošalim: če bi imel posušen kos smrklja, ki
bi visel iz tvojega nosu, bi želel, da ti to povem ali da to ignoriram? Mislim,
da bi večina rekla, da bi želeli, da vam to povem, da bi ga lahko obrisali in
ne bi ves dan hodil naokoli s tem. A ne smem ti povedati, da imaš posušen
smrkelj, ker me je strah, da te bom užalila. Ne, pričakuješ, da ti to povem. Če
torej želiš, da ti povem za smrkelj, zakaj ti ne bi smela povedati za duhovne
‘zadeve’, ki povzročajo tvoje biološke in psihološke bolezni? To je del mojega
poslanstva in naravnega nagona kot zdravnika – pomagati ljudem ozdraveti. Sem
kot bojevnik, oborožen z znanjem, tukaj sem, da se borim za tvoje življenje v
imenu velikega Boga, ki te je rešil!
Izaija 61:1–4 pravi, da je Jezus prišel, da ozdravi potrte v
srcu in da osvobodi duhovne in telesne ujetnike – in jaz Ga predstavljam. Rada
bi vzpostavila načela Božjega kraljestva v tvojem srcu.
V Mateju 5:3 je Jezus rekel: »Blagor ubogim v duhu, kajti
njihovo je nebeško kraljestvo.« Izraz »ubogi v duhu« pomeni, da je tvoje srce
odprto in da si dovzeten za učenje. Nisi trmast, nisi moder v svojih lastnih
očeh in nisi uporniški.
Če ti bom lahko sploh kakorkoli pomagala, moraš biti učljiv.
Ne morem ti prinesti Božjega kraljestva, ki je po Rimljanom 14:17 pravičnost,
mir in veselje v Svetem Duhu, če nisi učljiv. Si učljiv? Da bi bil učljiv,
moraš biti odprt za opominjanje. Svetopisemska definicija opominjanja ni graja,
temveč popravljajoče navodilo – Gospod nas opominja zaradi nečesa, kar ne
razumemo pravilno. Ko te Gospod opominja, ti da navodila glede tega, kje si
zgrešil v svojem mišljenju. Si odprt za opominjanje?
Če želiš biti osvobojen bolezni ali jo preprečiti v svojem
življenju, boš morda moral sprejeti določena navodila, ki so opomini. Na
primer, za večino rakavih obolenj je v ozadju greh – zagrenjenost in
neodpuščanje – bodisi do drugih bodisi do samega sebe. Če ti želim pomagati, ti
moram to pokazati. Podati ti moram navodila iz Božje besede in ti razložiti
tako z bibličnega kot z medicinskega vidika, zakaj in kako se rak razvije, da
boš razumel, kako se z njim soočiti.
V poglavju Obravnavanje določenih bolezni - rak, lahko prebereš pričevanja ljudi, ki
so se popolnoma ozdravili končne faze raka, brez zdravil, operacij,
kemoterapije ali spremembe prehrane – preprosto so se soočili z grehom, potem,
ko so prejeli navodila iz Božje besede.
2 Timoteju 2:24–26: »24 Gospodov služabnik se ne sme
prepirati, ampak mora biti do vseh prijazen, spreten v poučevanju, potrpežljiv
in strpen, kadar se mu godi krivica. 25 Nasprotnike naj kara z vljudnostjo in
krotkostjo, v upanju, da jim bo Bog dal, da se bodo pokesali in spoznali
resnico, 26 da se bodo spametovali in rešili hudičeve pasti, ki jih je ujel, da
bi izpolnjevali njegovo voljo.«
Celotno gradivo v tej knjigi je pouk o pravičnosti, kjer ti
pokažem pot, kako in zakaj se bolezen razvije ter kako iz nje izstopiti, da bi
se rešil iz zanke hudiča.
Moram te že vnaprej opozoriti, da to učenje ne bo vedno
»božalo tvojih ušes«. Ne bo vedno prijetno sporočilo, ob katerem te oblijejo
kurja polt in prevzamejo čustva. Ne boš vedno rekel: »Amen!« Včasih boš lahko
le tiho rekel: »Av!« Vmešala se bom v tvoje življenje, te raztegnila in izzvala
– vendar prosim, vztrajaj z menoj, ker, ko pride tisti preboj in si ozdravljen
ter za vedno osvobojen, se tvoje življenje radikalno spremeni in nikoli več ne
bo enako. Takoj, ko pride spoznanje in se ti odprejo oči glede stvari v tvojem
življenju, ki te delajo bolnega – ne beži pred tem, temveč steci proti temu in
ga premagaj. Odpri svoje srce, kajti Bog je tik ob tebi, da ti pomaga poraziti
tvojega sovražnika.
Besedo »ti« uporabljam pogosto in vem, da je to zelo
prodorna beseda. Nagovarjam te v prvi osebi, ker te želim osebno nagovoriti,
saj te Bog ljubi osebno. Moja pogosta uporaba zaimka »ti« je namenjena
prebadanju človeškega srca za spokorjenje, ne za obtožbo. Zato prosim, ne
odzivaj se na to učenje z občutkom obsodbe in zavrnitve. Če boš dovolil, da te
krivda in samoobtoževanje zatreta, boš šel v zanikanje, ker se nočeš soočiti z
vprašanji v svojem življenju, ki ti povzročajo težave.
Ko se noj prestraši, zarine glavo v pesek, ker misli, da če
on ne vidi tebe, tudi ti ne vidiš njega. To je napačna miselnost in dobra slika
zanikanja. Kar noj ne razume, je to, da njegov puhast rep štrli visoko v zrak
in predstavlja fantastično tarčo za sovražnika. Poudarek je v tem: zanikanje te
še bolj izpostavi sovražniku, ker si še večja tarča. Si opazil, da v Božji
bojni opremi, omenjeni v Efežanom 6. poglavje, ni ničesar, kar bi varovalo tvoj
hrbet? To je zato, ker ni bila zasnovana za beg pred sovražnikom. Ko torej
obrneš hrbet sovražniku v zanikanju, si tarča za njegove ognjene puščice.
Po besedah iz Ozej 4:6 Božji ljudje umirajo zaradi
pomanjkanja znanja, zato sem prišla posejati semena znanja v tvoje srce in
odstraniti skrivnost bolezni.
Da bi bolezen izginila iz tvojega življenja, moraš razumeti,
kaj jo povzroča. Zato je nujno, da te popeljem na potovanje skozi Sveto pismo
in ti razložim, zakaj je bolezen posledica greha. Najprej bom začela s Staro
zavezo, nato pa bomo preučevali odlomke iz Nove zaveze. Nekateri boste morda
rekli: »Jaz sem pod Novo zavezo, zato Stara zaveza zame ne velja.« Da, pod Novo
zavezo smo, vendar Sveto pismo pravi, da Jezus ni prišel razveljaviti Zakona,
ampak ga izpolniti. Ko je Jezus prišel, je odpravil nekatere »naredi in ne
naredi« stvari, kot so bile prehranske prepovedi. Toda, ko gre za navodila o
pravičnosti, se ni nič spremenilo. Na primer, ena izmed desetih Božjih zapovedi
v Stari zavezi je, da ne smeš prešuštvovati. Tudi v Novi zavezi je prešuštvo še
vedno prepovedano in je greh.
V Marku 7:21 (pred križem) je Jezus govoril proti prešuštvu, prav tako je Pavel govoril proti temu v Galačanom 5:19–20 (po križu). Ali se je torej zaradi spremembe zaveze spremenilo, da ne smemo prešuštvovati? Ne. Pavel pravi v 1 Korinčanom 10:11, da so zgodbe iz Stare zaveze dane kot zgled in opozorilo za nas ter da nas poučujejo za pravično življenje. 2 Timoteju 3:16–17 pravi, da je vsa Svetopisemska Božja beseda navdihnjena in uporabna za poučevanje.
Začnimo s tem
2 Mojzesova knjiga 15:26: »Če boste vestno poslušali glas
GOSPODA , svojega Boga, in delali, kar je prav v njegovih očeh, in poslušali
njegove zapovedi ter izpolnjevali vse njegove zapovedi in odloke, vam ne bom
poslal nobene bolezni, ki sem jih poslal Egipčanom; kajti jaz sem GOSPOD, ki
vas ozdravlja.« Ta odlomek pravi, da zdravje pride kot posledica poslušnosti.
Če hodiš v poslušnosti, bo Bog odstranil bolezen iz tvojega okolja.
2 Mojzesova knjiga 23:25: »Služi samo GOSPODU, svojemu Bogu.
Bog bo blagoslovil tvoj kruh in vodo. Odstranil bom tudi bolezen izmed vas!«
5 Mojzesova knjiga 7:11–12 in 15: »11 Zato se drži zapovedi,
postav in sodb, ki ti jih danes zapovedujem. 12 »Če boš poslušal te odloke in
jih izpolnjeval, bo GOSPOD, tvoj Bog, ohranil s teboj zavezo in milost, ki jo
je prisegel tvojim očetom. 15 GOSPOD bo od tebe odvzel vsako bolezen in te ne
bo podvrgel nobeni hudi egiptovski bolezni, ki si jo poznal, ampak jih bo
poslal nad vse, ki te sovražijo.«
Ko hodiš v poslušnosti, koliko bolezni bo Gospod odstranil?
Vse! Ko hodiš v poslušnosti, koliko bolezni bo prišlo nadte? Nobena! Obstajajo
nekateri pastorji, ki poskušajo učiti, da Bog včasih hoče zdraviti, včasih pa
ne. Nimajo pa niti enega svetopisemskega odlomka, ki bi to potrjeval. V Izaiju
53:5, kjer piše, da smo po Jezusovih ranah ozdravljeni in postavljeni v
celovitost, ni nobenih izjem. Sveto pismo kaže, da Bog želi ozdraviti vse naše
bolezni.
Psalm 103:3: ». . . .Ki odpušča vso tvojo krivdo, ki
ozdravlja vse tvoje bolezni.«
Vedno je Božja volja, da te ozdravi! Bog ne dela razlik med
ljudmi (Apostolska dela 10:34). Toda tvoje ozdravljenje je pogojeno s tvojo
poslušnostjo, ki vključuje izvrševanje Božjih zapovedi. Morda rečeš: »Ali ni
bilo vse to v Stari zavezi?« V redu, tukaj je odlomek iz Nove zaveze:
Jakob 1:22: »Bodite pa tudi izvajalci besede [aktivno in
nenehno ubogajo Božje zapovedi] in ne le poslušalci [tisti, ki slišijo besedo,
a ne dojamejo njenega pomena], ki se slepijo [z nezdravim razmišljanjem, ki je
v nasprotju z resnico].«
5 Mojzesova knjiga 28 je razdeljen na dva dela: prvih 14
verzov govori o blagoslovih, ki pridejo zaradi poslušnosti, drugi del pa o
prekletstvih, ki pridejo zaradi neposlušnosti ali greha.
5 Mojzesova knjiga 28:15 in 59–61: »15 Če pa ne boš poslušal
glasu Gospoda, svojega Boga, da bi vestno izpolnjeval vse njegove zapovedi in
zakone, ki ti jih danes zapovedujem, bodo prišla nadte in te zadela vsa tale
prekletstva. 59 bo Gospod tebe in tvoj zarod udaril z izrednimi nadlogami, z
velikimi in dolgotrajnimi nadlogami in s hudimi in dolgotrajnimi boleznimi. 60
Spet bo spravil nadte vse egiptovske kužne bolezni, pred katerimi te je groza,
in se te bodo prijele. 61 Tudi vsakovrstne bolezni in nadloge, ki niso zapisane
v knjigi te postave, bo Gospod poslal nadte, dokler te ne pokončajo.«
Ta odlomek pravi, da je vsaka bolezen posledica greha in
neposlušnosti, kar pomeni neizpolnjevanje Božjih zapovedi ali zanemarjanje
Božje Besede.
Obstajajo nekateri ljudje, ki pravijo, da bolezen ni
prekletstvo – pravijo, da je bolezen le bolezen. Zato bomo skupaj naredili
študijo hebrejske besede nekaterih prekletstev, ki so navedena v 5 Mojzesovi
knjigi 28: 15–61. Pokazala vam bom, da so mnoga od teh prekletstev, ki so
prišla na Božje ljudstvo v Stari zavezi, ker niso bili izvrševalci Božje
Besede, pravzaprav primeri bolezni, ki jih še danes poznamo in ki jih imajo
tudi mnogi kristjani v Novi zavezi.
Te definicije prihajajo iz Strongove konkordance:
V 5 Mojzesovi knjigi 28:15 pravi: »15 Če pa ne boš poslušal
glasu GOSPODA , svojega Boga, in ne boš skrbno izpolnjeval vseh njegovih
zapovedi in postav, ki ti jih danes zapovedujem, bodo prišla nadte in te
dohitela vsa ta prekletstva:.«
Poglejmo nekaj teh prekletstev:
· Verz 18: »Preklet bo plod tvojega telesa« – to pomeni
neplodnost in splave.
· Verz 21: »Gospod bo storil, da se te bo prijela kuga,
dokler te ne iztrebi iz dežele, v katero greš, da jo vzameš v last.« – to se
nanaša na uničujočo kugo, ki povzroča bolezen ali smrt, kot so gripa (npr.
ptičja ali prašičja gripa), bubonska kuga, tuberkuloza in HIV/AIDS.
· Verz 22: Izčrpavanje – pomeni biti slaboten, brez apetita,
shujšan, izčrpan – to vključuje anoreksijo, bulimijo, obsesivno-kompulzivne
motnje.
· Mrzlica – visoka temperatura zaradi bakterijskega vnetja,
tudi do 39,4 °C (103 ºF).
· Huda vročina – to je visoka vročina (nad 39,4 °C), vse,
kar presega to temperaturo, je zelo nevarno.
· Verz 27: Gospod te bo udaril z egiptovskimi tvori, z
bulami, s srbečico in z garjami, tako da ne boš mogel ozdraveti. Mimogrede,
gnojni izpuščaji so fiziološki izraz upora.
· Hemeroidi – menite, da so hemeroidi blagoslov ali
prekletstvo? Verjetno je odvisno od tega, kje sedite.
· Luskavica – praskanje, bolezen dlesni, krvavitve, skorbut.
· Srbenje – praskanje, da se naredi rdečina, vnetje sinusov,
kožne izpuščaje, ki vključujejo prekomerno sproščanje histamina v telesu,
povezano s tesnobo in strahom, kar povzroča srbenje (npr. alergije kot ekcem).
»Da ne boš mogel ozdraveti« – tukaj vidimo neozdravljivo
bolezen. Ni neozdravljive bolezni – to je definicija človeka, ki ne pozna
resnice. Med branjem tega poglavja boste razumeli, zakaj je bolezen
neozdravljiva in kaj je treba storiti, da postane ozdravljiva.
· Verz 28: Tukaj vidimo, da gre pri grehu ne le za fizične
bolezni, temveč tudi za psihološke in psihiatrične težave. Torej ne govorimo
samo o telesnem zdravljenju.
· Norost – norišnica, norost, psihoza.
· Slepost – to ne pomeni le izgubo vida, ampak izgubo
razumevanja in sposobnosti dojemanja (lahko vključuje Alzheimerjevo bolezen).
· Srce v strahu – vključuje vse vrste motenj zaradi strahu,
anksiozne motnje, napade panike in fobije.
· Verz 29: in sredi belega dne boš tipal, kakor slepec tipa
v temi; ne boš imel uspeha na svojih poteh; vse dni te bodo stiskali in ropali
in nihče ti ne bo pomagal– depresija.
· Verz 35: Bolezni kolen in nog.
· Verz 59: Velike in dolgotrajne kuge in hude bolezni
dolgotrajne narave – to so kronične bolezni.
· Kuge tvojih potomcev – to so dedne bolezni.
· Verz 61: »Tudi vsakovrstne bolezni in nadloge, ki niso
zapisane v knjigi te postave, bo Gospod poslal nadte, dokler te ne pokončajo.«
– To pomeni, da obstaja še več bolezni, kot jih je navedenih tukaj. Za vsako
bolezen, ki jo razumemo in za katero razvijemo zdravilo, se zdi, da nastane
deset novih bolezni. Medicinski učbeniki postajajo vse debelejši, ker se
pojavlja vedno več bolezni. Moji medicinski učbeniki so dvakrat do trikrat
debelejši kot moja Biblija – to je izpolnitev 5. Mojzesove 28: 61, zato je čas,
da se začnemo resno posvečati tej temi.
· Verz 65: Slabost oči – katarakta, glavkom, degeneracija
makule.
· Žalost srca – spet depresija.
Tako vidite, v 5 Mojzesovi knjigi 28:15–65 so navedene vse
vrsta bolezni kot del prekletstva, ki pride zaradi enega razloga – nepokorščine
in neizpolnjevanja Božje Besede, kar je greh. Bolezen ni samo bolezen – po 5
Mojzesovi knjigi je bolezen prekletstvo. Bolezen ni blagoslov.
Na strani blagoslovov v 5. Mojzesovi 28 ni omenjene niti ene
bolezni. Ali menite, da je bolezen blagoslov ali prekletstvo? Jaz menim, da je
prekletstvo, ker Bog na seznamu prekletstev navaja prav bolezni. Biblija pravi,
da blagoslov pomeni odsotnost bolezni, prekletstvo pa prisotnost vseh vrst
bolezni.
Ljudje mislijo, da ko dobijo bolezen, so bili pač na
napačnem mestu ob napačnem času in da jih je »nekako zadela«. Mislijo, da bi
jih, če bi bili na drugem mestu, bolezen lahko zaobšla. Ne, bolezen ne pride
kar tako. Bolezen ne nastane iz nič. Kjer je bolezen, je tudi prekletstvo. Kjer
je prekletstvo, zanj obstaja razlog.
Ta vpogled je naveden v Pregovorih 26:2:
»Kakor vrabec na svojem tavanju, kakor lastovka na svojem
letu, tako prekletstvo brez vzroka ne pride in ne pristane [na tistem, ki si
tega ne zasluži].«
Prekletstvo je torej kot ptica, ki išče kraj za pristajanje,
a ga ne najde, če ji tega ne dovolite. Ugotovili boste, da smo sami dali hudiču
dovoljenje, da nas prizadene z boleznijo in nas prezgodaj uniči. Čas je, da se
zavedate tega, če želite ostati živi in to vam lahko dokažem. Lahko vam to
dokažem iz Božje Besede in medicinske znanosti.
»Prekletstvo brez vzroka ne pride« pomeni, da če vidite
prekletstvo, na primer bolezen, obstaja razlog. Če vidite bolezen, je to kot da
je ptica pristala, ker je imela pravico pristati. Sovražnik nima pravice, da
vas prizadene samo zato, ker on tako hoče. Da bi hudič smel prinesti bolezen,
morajo biti za to odprta vrata – zaradi nepokorščine in greha, bodisi v vašem
osebnem življenju ali dedno v družinski liniji – kjer smo stopili izven meja
Božje Besede, Njegovega varstva in zaveze.
Pomembno je razumeti, da ima prekletstvo pravico, da pride
zaradi naše nepokorščine, ker mnogi ljudje želijo vedeti, zakaj so bolni.
Nekatere bolezni imajo pravico biti v našem življenju, ker smo nekje dovolili
vstop. Hudič nima pravice, da nas poljubno prizadene. Če bi to bila resnica, bi
bila Cerkev po celem svetu v enem letu popolnoma izbrisana. To pa se ni
zgodilo, ker nas obdaja Božja zaščita, če hodimo v pokorščini.
Psalm 91:11 pravi: »Svojim angelom bo zapovedal zate, da te
varujejo na vseh tvojih poteh [poslušnosti in služenja].« (»Zakaj svojim
angelom bo zate zapovedal, naj te varujejo na vseh tvojih potih.«
Nekateri pravijo, da so, ker so se ponovno rodili, rešeni
prekletstva. Če si resnično rešen prekletstva, zakaj je potem bolezen še vedno
v tvojem telesu? Prekletstvo ne pride brez razloga. Zato je treba, da bi
odstranili bolezen, najprej odstraniti prekletstvo. Z drugimi besedami, treba
se je znebiti greha, ki povzroča bolezen.
Ko obstajajo znaki bolezni, grem k Božji besedi in uporabim
svoje medicinsko znanje, da ugotovim vzrok. Na primer, medicinski učbeniki
navajajo veliko bolezni srca, kot so visok krvni tlak, angina pektoris in
nenormalen srčni utrip kot primere bolezni, povezanih s stresom. Medicina
priznava, da so strah, tesnoba in stres temelj številnih srčnih težav. Kdo še
to pravi? Bog:
Luka 21:26: »V poslednjih dneh bodo ljudem srca odpovedovala
zaradi strahu.« (KJV)
Ko se v življenju znebite strahu, tesnobe in stresa,
izginejo tudi bolezni srca, kot je visok krvni tlak.
Skrivnost alergij najdemo v Pregovorih 17:22, ki pravi: ». .
.potrt duh pa suši kosti.«
Imunski sistem se razvije v kosteh. Ko ima človek strah in
tesnobo, so v krvi visoke ravni stresnih hormonov. Eden od teh hormonov je
kortizol. V prekomerni količini kortizol uničuje celice imunskega sistema –
dobesedno posuši kosti. Ko kortizol poškoduje imunski sistem, ta izgubi nadzor
in pride do alergij.
Ko se torej obravnava strto srce (strt duh) ter strah,
tesnoba in stres, ki iz njega izvirajo, sem osebno videla, kako alergije
izginejo brez zdravil.
Podobno, ko se obravnava sovraštvo do sebe, izginejo
avtoimunske bolezni, kot so multipla skleroza, Crohnova bolezen in lupus (SLE).
Ko se razreši nizka samopodoba in krivda, izgine depresija.
Ko se razrešita neodpuščanje in grenkoba, bolezni kot so
artritis in določene vrste raka dejansko izginejo. Osebno sem videla, kako je
ženski izginila osteoporoza in se ji je hrbet poravnal, ko je priznala zavist
in ljubosumnost v svojih mislih.
Rada bi ti pomagala razumeti, zakaj si bolan in kaj je
povzročilo tvojo bolezen. Upam, da ti bom pomagala prepoznati odprta vrata, ki
so hudiču dala zakonito pravico do tvojega življenja, in ti pokazala, kako se
spopasti z duhovnimi koreninami, da se tvoje ozdravljenje lahko začne.
Kaj mislim z »duhovne korenine«? Hudič lahko obrodi slab sad
(bolezen) v našem življenju zato, ker je nekoč v nas posadil slabo seme
(misel), ki se je zakoreninilo v našem umu, tako da smo razvili brezbožen
miselni vzorec. Dovolili smo mu, da nas je naučil razmišljati v duhu tesnobe,
strahu, neodpuščanja, grenkobe, ljubosumja, zavisti, nizke samopodobe, krivde,
obsodbe, jeze, besa itd. Tako ima vsaka bolezen v ozadju svojo specifično
»duhovno korenino« ali specifičen greh.
Tudi medicina ugotavlja, da za specifičnimi boleznimi
stojijo toksične miselne navade. Korenina – greh – povzroči slab sad – bolezen.
Zakaj bi molili proti sadovom, (posledicam), če jih lahko enkrat za vselej
izsekamo pri koreninah?
Učenje prepoznavanja vzroka za tvojo bolezen je prvi korak k
ozdravljenju. Ko so razkrita Satanova orožja, strategije in glavni načrt v
bitki tvojega uma, boš razumel, kaj potrebuješ za zmago. Naša odgovornost je,
da prepoznamo duhovno korenino svoje bolezni in jo odstranimo iz našega
življenja.
Želim ti pokazati korenino bolezni skozi pogovor med
Gospodom in Salomonom v 2 Kroniški knjigi 6:28–29:
»28 Če bo v deželi nastala lakota, če se pojavijo kuga,
snet, rja, kobilica rojivka in glodalka, če bo sovražnik oblegal katero
njihovih mest, naj pride kakršna koli nadloga ali bolezen: 29 vsaki molitvi,
vsaki prošnji katerega koli človeka ali vsega tvojega ljudstva Izraela, ki bo
doživljal stisko in bolečino in razprostrl roke proti tej hiši. . . . .«
Izraelci so v stari zavezi imeli rane in bolezni ter so
molili, ker so želeli ozdravljenje in osvoboditev. Enako velja za cerkev danes
– molimo, ker smo polni ran in bolezni. Beseda 'rana' se nanaša na biološko
bolezen. Beseda 'bolečina' pa odpira dušo (psihično področje) in se nanaša na
psihološko bolezen. V vrstici 29 piše, da je pomembno, da razumejo, kaj je
povzročilo njihove telesne in duševne bolezni.
Vrstici 30–31: »30 . . . .Prisluhni iz nebes, s kraja, kjer
prebivaš, ter odpusti in povrni vsakemu po vseh njegovih delih, ker poznaš
njegovo srce – saj edino ti poznaš srca človeških otrok – 31 da se te bodo bali
in hodili po tvojih poteh vse dni, dokler bodo živeli v deželi, ki si jo dal
našim očetom.«
Salomon je v vrstici 30 rekel Bogu: »Potem prisluhni iz
nebes in odpusti. . .« Odpuščanja ne
potrebuješ, če nisi storil ničesar narobe. Tu imamo dve poti – hoja po Božjih
poteh in hoja po svojih lastnih poteh. Se naše poti ujemajo z Božjimi? Tam,
kjer se ne, so odprta vrata, skozi katera satan pride z boleznijo zaradi naše
neposlušnosti.
Povezavo med grehom in boleznijo vidimo tudi v Izaiji 1:4–6:
»4 Gorje, pregrešni narod, ljudstvo, obteženo s krivdo,
zarod hudodelcev, izprijeni otroci! Zapustili so Gospoda, zavrgli so Svetega
Izraelovega, obrnili so mi hrbet. 5 Kam naj bi bili še udarjeni, ko nadaljujete
z odpadom? Glava je vsa razbolela, srce je vse oslabelo. 6 Od podplata na nogi
do glave ni nič zdravega na njem: samo rana in podplutba in gnojno vnetje. Niso
jih očistili ne obvezali in ne namazali z oljem.«
To ni le slika stare zaveze, ampak tudi današnje cerkve –
bolne, grešne cerkve, polne vseh vrst psihičnih in fizičnih bolezni, brez
zdravil, ki bi jih ozdravila. Današnja medicina ne more ozdraviti več kot 80 %
bolezni.
V vrsticah 7 do 15 iz 1 poglavja Izaije Bog pove, kako
gnusne so mu njihove daritve in žgalne daritve, ker so bile tako prežete s
krivdo kot Sodoma in Gomora. Danes v Novi zavezi izvajamo svoje verske obrede
in pojemo svoje pesmi, a še vedno živimo v grehu – še vedno smo polni prepira,
grenkobe, neodpuščanja, sovraštva, jeze, besa, zamer, ljubosumja, zavisti,
sovraštva do sebe, strahu itd.
Nato v vrsticah 16 do 20 Bog pravi: »16 Umijte se, očistite
se! Odstranite svoja hudobna dejanja izpred mojih oči, nehajte delati húdo. 17
Naučite se delati dobro, skrbite za pravico. Pomagajte zatiranemu, zagovarjajte
siroto, branite vdovo. 18 Pridite, pravdajmo se, govori Gospod: Če so vaši
grehi rdeči kakor škrlat, bodo beli kakor sneg, če so rdeči kakor bagrenina,
bodo beli kakor volna. 19 Če me boste radi poslušali, boste uživali dobrine
dežele. 20 Če pa nočete in se upirate, vas meč požre, kajti Gospodova usta so
govorila.«
Torej nam Izaija 1. poglavje poda temelj problema in
rešitev. Celotno poglavje razodeva povezavo med boleznijo in tem, da nismo
izvajalci Božje besede. To je jasna ilustracija povezave med grehom in
boleznijo.
Nekateri ljudje težko razumejo, zakaj kristjani zbolevajo.
Razlog, zakaj ima cerkev enake biološke in psihološke bolezni kot svet, je, da
služimo istim grehom in trpimo iste posledice. Obstajata dve vrsti ljudi, ki
grešijo: grešni grešniki in grešni svetniki. To je zelo nepriljubljena tema –
da so tudi svetniki lahko grešniki.
Sveto pismo je namenjeno in govori o ljudeh z zavezo.
Izraelci v Stari zavezi so bili cerkev Stare zaveze. Mi smo cerkev Nove zaveze.
Oni so bili grešni svetniki. Mi smo grešni svetniki.
Veliko kristjanov se sprašuje, zakaj so neverni grešniki, ki
sploh ne ljubijo Boga, bolj zdravi od njih. Razlog je v tem, da so ti neverni
grešniki bolj pravični kot mnogi ljudje v cerkvi. Tega nočemo slišati, kajne?
Kaj pomeni, da so bolj pravični od mene? Na nekaterih področjih živijo po
Božjih načelih, četudi niso rešeni. Vidim veliko rešenih ljudi, ki ne živijo po
Božjih načelih. Na primer, videla sem neverne moške, ki globoko ljubijo svoje
žene, hkrati pa poznam rešene moške v cerkvi, ki pretepajo svoje žene.
Neposlušnost ima posledice – ne glede na to, ali si vernik Nove zaveze ali ne.
Ezekiel 18:26–27 in 31–32:
»26 Če se pravični odvrne od svoje pravičnosti, ravna
krivično in zato umre, umre zaradi krivice, ki jo je počenjal. 27 Če pa se
krivični odvrne od krivičnosti, ki jo je počenjal, in ravna po pravu in
pravičnosti, si reši življenje. 31 Vrzite od sebe vse upornosti, s katerimi ste
se upirali, in si naredite novo srce in novega duha! Zakaj hočete umreti,
Izraelova hiša? 32 Saj nimam veselja nad smrtjo tistega, ki mora umreti, govori
Gospod Bog. Spreobrnite se torej in boste živeli!«
Po tej svetopisemski vrstici, če ne želiš prezgodaj umreti
zaradi bolezni, se moraš znebiti greha in krivde, ki to povzroča. Ne moreš
sovražiti svoje tašče ali samega sebe in pričakovati, da boš ostal zdrav. Ne
moreš se nenehno bati prihodnosti in misliti, da boš obvarovan pred visokim
krvnim tlakom. Nepravičnost ima svoje posledice – bolezen in smrt. Pravičnost
pa ima svoje posledice – zdravje in življenje.
Jezus je prišel, da bi imeli življenje in ga imeli v obilju,
medtem ko tat (hudič) prihaja samo zato, da krade, kolje in uničuje. (Janez
10:10). In če nočeš, da tat krade, kolje in uničuje, odstrani nepravičnost iz
svojega življenja in sad pravičnosti bo tvoj.
To se nanaša na spremembo – na
odstranitev stvari iz tvojega življenja, ki hudiču dajejo moč in pravico, da te
prezgodaj uniči. To sporočilo je namenjeno Božjemu ljudstvu – cerkvi –
spreobrnite se in živite!
Moraš se ponovno roditi, toda samo
to še ne pomeni, da si se spreobrnil.
Lahko si ponovno rojen, pa še
vedno poln strahu.
Lahko si ponovno rojen in še vedno
zavisten in ljubosumen.
Lahko si ponovno rojen in še vedno
jezen.
Lahko si ponovno rojen in še vedno
pohoten.
Lahko si ponovno rojen in še vedno
sovražiš svojo taščo.
Lahko si ponovno rojen, pa vseeno
menjaš cerkve vsakih nekaj let.
Lahko si ponovno rojen in še vedno
v sporu in pijančevanju.
Lahko si ponovno rojen in še vedno
prešuštvuješ.
Ponovno rojstvo še ne pomeni, da si se resnično
spreobrnil.
Cerkev je v veliki meri doživela intelektualno
spreobrnjenje, a ne resnične spremembe srca. Če bi se resnično spreobrnili iz
srca, ne bi več hodili po poteh, ki niso Božje poti. Ključno vprašanje je: ali
smo res izvajalci Besede?
Večina bolezni je preprosto posledica neposlušnosti – torej
tega, da nismo izvajalci Besede. To se je prvič zgodilo že v Rajskem vrtu.
Gospod je rekel Adamu:
»17 Le z drevesa spoznanja dobrega in hudega nikar ne jej!
Kajti na dan, ko bi jedel z njega, boš gotovo umrl.« (1 Mojzesova knjiga 2:17).
Vrata smrti – najprej duhovna, nato telesna – je odprla
neposlušnost Božji besedi. In to se ni nikoli spremenilo.
»Moje ljudstvo propada, ker nima spoznanja. Ker si ti
zavrgel spoznanje, bom jaz zavrgel tebe, da ne boš več moj duhovnik. Pozabil si
postavo svojega Boga, tudi jaz bom pozabil tvoje otroke.« (Ozej 4:6).
Ozej 4:6 pravi, da Božje ljudstvo propade zaradi pomanjkanja
spoznanja in tudi zato, ker so zavrnili spoznanje. Z drugimi besedami: ne
živijo po tem, kar vedo.
Na primer, vsak vernik ve, da mora odpustiti vsem, ki so
grešili proti njemu – a to še ne pomeni, da to tudi zares storimo. Zato je Bog
povedal Ozeju, da bo, ker je njegovo ljudstvo zavrnilo spoznanje, tudi On
zavrnil njih – ne v smislu odrešitve, ampak pri uresničevanju blagoslovov,
vključno z ozdravljenjem.
Božji blagoslovi, med katere sodi tudi ozdravljenje, so
posredovani skozi ključno besedo: Č e. Pomembno je, da v Svetem pismu pozorno
spremljamo besedi »če« in »potem«, saj izražata Božje pogoje za njegove
obljube. Če ti storiš to, potem bo Bog storil tisto.
». . .Pa se bo moje ljudstvo, ki kliče nase moje ime,
ponižalo, molilo in iskalo moje obličje ter se odvrnilo od svojih hudobnih
poti, bom prisluhnil iz nebes, jim odpustil greh in ozdravil njihovo deželo.«
(2 Kroniška knjiga 7:14).
V tem odlomku Bog pravi, da je pogoj za ozdravitev naše
dežele (našega telesa, družinskih odnosov, naše psihe – moj dodatek) ta, da se
odvrnemo od svojih zlih poti.
Ozdravljenje ni samodejno, ampak je pogojeno. In ne le to –
tudi bolezen je pogojena.
»Če pa ne boš poslušal glasu Gospoda, svojega Boga, da bi
vestno izpolnjeval vse njegove zapovedi in zakone, ki ti jih danes zapovedujem,
bodo prišla nadte in te zadela vsa tale prekletstva. . . .« (5 Mojzesova knjiga
28:15).
»1 Če pa boš natančno poslušal glas Gospoda, svojega Boga,
in vestno izpolnjeval vse njegove zapovedi, ki ti jih danes dajem. . . . .2 In
nadte bodo prišli vsi ti blagoslovi in te dosegli, če boš poslušal glas
Gospoda, svojega Boga.« (5 Mojzesova knjiga 28:1–2).
Božji blagoslovi zahtevajo našo dejavnost – potrebna je naša
udeležba. Bog dela ozdravljenje v nas, a pričakuje, da sodelujemo z Njim.
2 Korinčanom 1:20 pravi:
»Vse Božje obljube imajo v njem svoj »da«. Zato se po njem
prek nas dviga k Bogu v slavo tudi »amen«. Toda te obljube moramo uresničevati
tako, da izpolnimo Njegove pogoje.
Če hodiš v poslušnosti in živiš po Božjih poteh, ti ni treba
loviti blagoslovov – obljube iz 5 Mojzesove 28:1–14 te bodo samo po sebi umevno
dosegale! Ne boš se jih niti zavedal, enostavno boš živel v Božjem zdravju.
Prva polovica 28 poglavja v 5 Mojzesovi knjigi opisuje
blagoslove, ki prihajajo s poslušnostjo, druga polovica pa opozarja na
prekletstva, ki sledijo neposlušnosti. Izbira je tvoja.
5 Mojzesova 30:19–20:
»19 Danes kličem nebo in zemljo za priči proti vam, da sem
vam predložil življenje in smrt, blagoslov in prekletstvo. Zato si izberite
življenje, da boste živeli vi in vaši potomci, 20 tako, da boste
ljubili GOSPODA , svojega Boga, poslušali
njegov glas in se ga oklepali, kajti On je je tvoje življenje [tvoje dobro življenje,
tvoje obilno življenje, tvoja
izpolnitev] in dolgost tvojih dni . . .« V tem odlomku Bog pravi svojemu ljudstvu:
»V tvoji poslušnosti meni in mojim zapovedim, ki so zate najboljše, so
blagoslovi takojšnji in blizu.«
A Bog tudi pravi: »Če si neposlušen, bodo prekletstva iz 5
Mojzesove knjige 28:15–68 zagotovo prišla.«
Kakovost tvojega zdravja temelji na tvojih odločitvah – ne
moreš kriviti Boga za bolezen, prav tako ne moreš kriviti hudiča. Odgovornost
je tvoja.
5 Mojzesova knjiga 11:26–28:
»26 Glej, danes vam polagam blagoslov in prekletstvo: 27
blagoslov, če boste poslušali in ubogali zapovedi GOSPODA, svojega Boga, ki vam
jih danes zapovedujem, 28 in prekletstvo, če ne boste poslušali in ubogali
zapovedi GOSPODA, svojega Boga. . .«
Vrstica 27 pravi, da boš prejel blagoslov, če boš poslušal
Božje zapovedi – to pomeni, da si izvajalec Besede. Prekletstvo pride, če ne
poslušaš zapovedi – to pomeni, da nisi izvajalec Besede.
Po besedni študiji Henryja Wrighta imata hebrejski besedi za
»če« v vrsticah 5 Mojzesova 11:27–28 različen pomen. Beseda »če« v vrstici 27
je hebrejska »asher«, ki po Strongovi konkordanci #834 pomeni, da blagoslov
pride hitro. Beseda »če« v vrstici 28 pa je hebrejska »im«, ki po Strongovi
konkordanci #518 pomeni, da prekletstvo ne pride hitro, a bo zagotovo prišlo.
Z drugimi besedami, če povzamemo 5 Mojzesovo 11:26–28 po
izvirni hebrejščini:
»26 Dal sem vam izbiro med blagoslovom in prekletstvom. 27
Če boste poslušali zapovedi Gospoda, vašega Boga, bodo blagoslovi prišli in
hitro prišli (asher), 28 če pa ne boste poslušali zapovedi Gospoda, vašega
Boga, prekletstvo ne bo prišlo hitro, a bo zagotovo prišlo (im).«
Pomembno je, da razumeš, da prekletstvo, ki vključuje
bolezen, ne prihaja od Boga – prihaja od satana. Številne krščanske
denominacije učijo, da bolezen prihaja od Boga. Pravijo: »Samo vedeti moraš, da
ti je Njegova milost dovolj. . . .Bog ti je dal to bolezen, da se lahko
poistovetiš s Kristusovim trpljenjem na križu. To je za Njegovo slavo.« itd.
Kasneje v tem poglavju bom govorila o mnogih napačnih naukih
glede ozdravljenja, a naj zaenkrat povem tole: v medicinskem svetu so
prepoznali strah, tesnobo in stres kot vzrok za več kot 100 neozdravljivih
bolezni (to je podrobneje pojasnjeno v nadaljevanju). V 2 Timoteju 1:7 pravi:
»Bog nam ni dal duha boječnosti, temveč duha moči, ljubezni in razumnosti.«
Torej strah ne prihaja od Boga, in zato bolezni, ki so posledica strahu, prav
tako ne prihajajo od Boga. In tudi nobena druga bolezen ne prihaja od Boga.
5 Mojzesova knjiga 7:15 pravi, da če hodiš v poslušnosti,
»Gospod bo odvrnil od tebe vsako bolezen in nobene izmed hudih egiptovskih
nadlog, ki jih poznaš, vam ne bo naložil. . .«
Jakob 1:13–17 pravi, da Boga ni mogoče skušati z zlom in da
tudi On nikogar ne skuša. Vsak dober dar prihaja od Očeta. Bog torej ni avtor
zla, in zato tudi ni avtor bolezni, saj so bolezni zlo, kot pravi 5 Mojzesova
7:15. Kdor trdi, da bolezen prihaja od Boga, dela Boga za avtorja zla in bi
moral zapustiti službo v cerkvi, ker njihovo nebiblijsko učenje vnaša v Božje
ljudstvo miselnost, ki jih dobesedno stane življenja. Kot zdravnik in Gospodov
služabnik, ki se ukvarja z reševanjem življenj, se tega ne bojim jasno
povedati.
Z veliko avtoriteto ti želim povedati – Bog te ne poskuša
ubiti! Bog je rekel v 3 Janezu 1: 2: »Ljubi, prosim Boga, da bi ti šlo v vsem
dobro in bi bil zdrav, kakor gre dobro tvoji duši.«
Jezus je v Janezu 10:10 rekel, da »Tat (hudič) prihaja samo
zato, da krade, kolje in uničuje. Jaz (Jezus) sem prišel, da bi imeli življenje
in ga imeli v obilju.« Verjamem, da ima Bog zate boljši dan.
Bog je tako v 5 Mojzesovi knjigi 7:15 kot v 2 Mojzesovi
15:26 dejal, da če živiš v poslušnosti, nadte ne bo položil nobene izmed zlih
bolezni Egipta.
Resnično me razjezi, ko grem na pogreb kristjana, ki je npr.
umrl zaradi srčnega infarkta pri 49 letih in za seboj pustil ženo in štiri
otroke, nekdo iz cerkvenega vodstva pa ima drznost reči, da ga je vzel Bog. Bog
ga ni vzel. Čudovito je, da je šel v nebesa, vendar je razlog, da je umrl
zaradi srčnega infarkta pri 49 letih, povsem enak kot pri nevernem človeku, ki
je umrl enako star – oba sta služila istemu grehu, v tem primeru sovraštvu do
samega sebe in strahu.
Ne moremo kriviti Boga za bolezen, ker le-ta ne prihaja od
Njega. Bog nad nas ne pošilja prekletstva ali bolezni, temveč nam pusti, da se
soočimo s posledicami svoje neposlušnosti. Ne naloži nam zla, temveč nas
prepusti potem našega lastnega srca, dokler se te poti ne naveličamo.
V Stari zavezi, ko so se Izraelci uprli Bogu, jim je
dovolil, da so šli v suženjstvo in v ujetništvo svojih sovražnikov. Prekletstvo
je prišlo kot posledica njihove neposlušnosti. Ko so se vrnili k Bogu in
klicali k Njemu, je Bog končal njihovo ujetništvo in jih blagoslovil.
Prekletstvo, vključno z boleznijo, prihaja od sovražnika, in
edini razlog, da ima sovražnik pravico to prinesti v naše življenje, je ta, da
se mi odločimo, da ne bomo izvajalci Besede. Če razumeš, da je bolezen
posledica greha, potem je logično, da se moraš znebiti greha, da se znebiš
bolezni.
Zgolj z medicinskega vidika moraš odstraniti toksične
(grešne) miselne vzorce, ki povzročajo bolezen, da se tvoje telo lahko ozdravi.
Biblijsko gledano – kako se znebiš greha? Odgovor je: spokorjenje.
Pogoj za ozdravljenje je spokorjenje
Jakob 5:14–16: »14 Če je kdo med vami bolan, naj pokliče
starešine Cerkve in naj nad njim molijo ter ga v Gospodovem imenu pomazilijo z
oljem. 15 In molitev vere bo rešila bolnika in Gospod ga bo okrepil; če je
storil grehe, mu bodo odpuščeni. 16 Zato izpovedujte grehe drug drugemu in
molíte drug za drugega, da boste ozdravljeni. Veliko moč ima dejavna molitev
pravičnega.«
V tem odlomku vidimo povezavo med grehom in pomanjkanjem
posvečenja v vernikovem življenju ter boleznijo. Morda greš naprej po molitev,
starešine cerkve te mazilijo v Gospodovem imenu, nato pa se sprašuješ, zakaj
nisi bil ozdravljen. Nedvomno Bog želi, da smo ozdravljeni vseh bolezni.
Ozdravljenje je obljuba v Njegovi Besedi. A vsaka Božja obljuba ima pogoj. Ne
moreš kar zahtevati Božjih obljub, ne da bi bil pripravljen izpolniti Njegove
pogoje.
Ne moreš izvajati samo polovice svetopisemskega verza. Psalm
103:3 res pravi: »On te ozdravlja vseh tvojih bolezni,« vendar najprej pravi:
»On ti odpušča vse tvoje krivde.« Če želiš, da te ozdravi vseh tvojih bolezni,
moraš najprej prejeti odpuščanje od vseh krivd. Najprej je odpuščanje, potem
ozdravljenje.
Cerkev si želi ozdravljenja brez soočenja z grehi, ki
povzročajo bolezni.
V Stari zavezi so primeri, kjer Bog ni hotel ozdraviti, ker
ni bilo kesanja. Na primer:
· Kralj Salomon je umrl prezgodaj, pri 60 letih, zaradi
neposlušnosti Bogu in sledenju bogovom svojih poganskih žena. Bog se mu je
dvakrat prikazal zaradi tega, a ni poslušal (1 Kraljev 11:4–11).
• Kralj Savel je umrl prezgodaj zaradi svoje neposlušnosti
Bogu in ker se je vdal čaranju (1 kroniška knjiga 10:13–14). Sveti Duh ga je
zapustil, prišel pa je duh blaznosti, kar je privedlo do tega, da si je na
bojišču vzel življenje. Kralj David je zagrešil celo hujše grehe kot Savel,
vendar je bila razlika med njima ta, da se je David pokesal. (Psalm 51:17),
Savel pa ni hotel obžalovati svojih dejanj. (1 Samuelova 15:23).
• V 2 kroniški knjigi 16:7–8 in 12–13 beremo o kralju Asi,
ki je umrl zaradi bolezni na nogah, ker ni ubogal Boga in se ni hotel pokesati,
kljub temu da ga je Bog opozoril po preroku Hananiju.
• V 1 kraljev 14:1–13 piše, da je bil celoten dom kralja
Jeroboama, vključno z njegovim sinom, pokončan zaradi bolezni, ker ni hotel
ubogati Boga.
• V 2 kroniški knjigi 21:4;6 in 12–20 beremo o kralju
Joramu, ki je delal hudo v Božjih očeh in ni poslušal Boga. Posledično je
zbolel za boleznijo v črevesju, kjer mu je, kot pravi Sveto pismo, »črevo padlo
ven« (kar zveni kot hernija), in je nato zaradi te bolezni umrl.
Kaj pa Job?
Ljudje, ki se ne strinjajo s tovrstnim učenjem, pogosto
omenjajo zgodbo o Jobu, zato poglejmo, kaj Sveto pismo res pravi o njem:
Job je bil duhovno in moralno pokončen človek, ki je globoko
spoštoval Boga (Job 1:1). Vendar Job ni bil popoln. Ni bil brez greha. Od padca
Adama in Eve je bil samo en človek popolnoma brez greha – Jezus Kristus.
Najprej opazimo, da je imel Job strah. V Jobu 3:25 je
rekel: »Strah, ki sem se ga bal, je
prišel nadme, kar mi je zbujalo grozo, me je zadelo.« Job se je bal za svoje
otroke in ta strah je dal satanu dostop, da jih uniči. Bog ni ubil Jobovih
otrok – to je storil satan. In lahko jih je ubil, ker je imel Job greh, ki ga
ni prepoznal. Danes vemo, da je strah greh, ker nam Božja beseda 365-krat
pravi: »Ne boj se.« Ko živimo v strahu, nimamo opravičila, da ne bi vedeli, da
s tem kršimo Sveto pismo. Toda v Jobovem času ni bilo Svetega pisma – Job je
živel več kot 400 let pred Mojzesovo postavo. Ni imel Pisem, na katere bi se
lahko skliceval, temveč je služil Bogu po svoji vesti. Čeprav je imel Job srce,
ki je iskalo Boga, je imel tudi duhovne težave, ki jih ni prepoznal in zaradi
katerih je sovražnik dobil dostop do njega.
Poleg strahu vemo tudi iz razlage o leviatanu, da je imel
Job ponos. Leviatan pomeni oče otrok ponosa.
Iz razlage o behemotu vemo, da je imel Job tudi verskega
duha, ki ga sam ni razumel. Behemot pomeni »glavni med Božjimi potmi«. Job je
začel poučevati Boga – govoril mu je, kaj je prav in kaj ne, kar je bil izraz
delovanja duha behemota v njem. Ko je Job končal s svojimi besedami proti Bogu,
se mu je Gospod prikazal in rekel: »Se bo nasprotovalec še prepiral z Mogočnim?
Kdor obtožuje Boga, naj odgovori!« (Job 40:2). In Bog je postavil Joba na pravo
mesto.
Takrat se je Job pokesal za svoje predrzne besede proti Bogu
(Job 42:6). Imel je tudi grenkobo v srcu, in ozdravljen je bil šele, ko je
molil za svoje prijatelje (Job 42:10). Tako vemo, da je bil v njegovem
življenju prisoten greh, a ko se je pokesal, mu je Bog povrnil dvojno od vsega,
kar je izgubil. Job se je nekaj naučil.
V 2 kroniški knjigi v 29. in 30. poglavju so Ezekija in
leviti sklicali zbor, ker so njihovi očetje grešili, delali hudo v Božjih očeh
in zapustili Gospoda. Zbrali so se pred Njim, da bi se pokesali svojih grehov
in se posvetili. Gospod je slišal Ezekijevo molitev in ozdravil ljudstvo.
2 kroniška knjiga 29:1–6;10;15 in 30:18–20:
»Ezekija je postal kralj, ko je bil star petindvajset let,
in v Jeruzalemu je kraljeval devetindvajset let. Delal je, kar je prav v
Gospodovih očeh, tako kakor njegov oče David. V prvem letu svojega kraljevanja,
v prvem mesecu, je odprl vrata Gospodove hiše, ki jih je bil njegov oče zaprl,
in jih obnovil. Sklical je duhovnike in levite na vzhodni trg in jim rekel:
‘Poslušajte me, leviti! Posvetite zdaj sebe in posvetite hišo Gospoda, Boga
vaših očetov, in odstranite vso nečistost iz svetega kraja. Kajti naši očetje
so grešili in delali, kar je hudo v očeh Gospoda, našega Boga; zapustili so Ga
in obrnili obraz stran od Njegovega prebivališča ter mu obrnili hrbet. Zato je
v mojem srcu želja, da sklenem zavezo z Gospodom, Bogom Izraela, da bi se od
nas odvrnila Njegova silna jeza. Tako so zbrali svoje brate, se posvetili in po
kraljevem naročilu, po Gospodovi besedi, vstopili, da očistijo Gospodovo hišo.
Čeprav jih je bilo veliko, ki se niso ustrezno posvetili, je Ezekija molil
zanje in rekel: »Dobri Gospod naj odpusti 19 vsem, ki s pripravljenim srcem
iščejo Boga, Gospoda, Boga svojih očetov, čeprav ne s čistostjo, ki jo
zahtevajo svete reči.« 20 Gospod je uslišal Ezekíja in ljudstvu prizanesel.«
V zgornjem svetopisemskem odlomku so se morali Izraelci
najprej pokesati, šele nato jih je Bog ozdravil.
V Izaiju, 58 poglavje, so Izraelci molili, se postili in
iskali Boga za ozdravljenje, ker so bili bolni in polni bolezni. Postajali so
razočarani nad Bogom, ker ni odgovarjal na njihove molitve. Tudi danes je
veliko ljudi, ki Bogu postavljajo enaka vprašanja kot nekoč Izraelci: »Bog,
poslušaj! Postim se in molim, pa še vedno nisem ozdravljen!«
Ko so Izraelci vprašali Boga, zakaj jih ne sliši, jim je
odgovoril, da je njihov post in molitev zgolj mehanski, zunanji obred. Medtem
pa so živeli v prepirih, razprtijah, razdeljenosti, obtoževanju, zavisti in
ljubosumju. Bog jim je pojasnil, da jih bo slišal in ozdravil šele takrat, ko
se bodo pokesali svojih grehov in začeli živeti pravično (Izaija 58:8).
Psalm 90:11 pravi: »Kdo pozna moč tvoje jeze, kako se te je
treba bati, tvojo besnost?« Vidimo torej, da obstaja povezava med ozdravljenjem
in kesanjem – priznanjem svojih napak in odpravo napačnih poti. To se popolnoma
ujema z Jezusovimi besedami, potem ko je ozdravil nekega moža: »Pojdi in ne
greši več, da se ti ne zgodi še kaj hujšega.« (Janez 5:14)
Zakaj je to rekel? Ker je Jezus sam neposredno povezal greh
in pomanjkanje posvečenja z boleznijo. Ko je šel ozdravit hromega človeka, mu
je rekel: »Bodi pogumen, otrok, odpuščeni so ti grehi!« (Matej 9:2) Preden je
ta mož lahko prejel ozdravljenje, so mu morali biti najprej odpuščeni grehi.
Zdaj bodo nekateri navedli odlomek iz Janeza 9:1–3, da bi
trdili, da bolezen ni vedno posledica greha – in to drži. Obstajajo izjeme. Bolezen ni vedno posledica greha, k temu se bomo
vrnili kasneje v poglavju z naslovom: »Ne mečem vseh ljudi v isti koš.«
Apostolska dela 3:19 pravijo: »19 Spreobrnite se torej in
pokesajte, da se vam izbrišejo grehi.«
Kesanje je pogoj za ozdravljenje.
Po svetopisemskem razumevanju kesanje ni zgolj izrekanje
»oprosti« z besedami – grška beseda za kesanje pomeni spremembo mišljenja. To
pa je zelo zanimivo, če se spomnimo, da sem že omenila, kako je medicina
odkrila, da je 87 % bolezni posledica dogajanja v človekovih mislih. Znanost
pravi, da moraš spremeniti svoj način razmišljanja, če želiš ozdraveti ali si
opomoči od bolezni. Svetopisemska definicija »spremembe mišljenja« pa je prav
»kesanje«. Torej tudi znanost potrjuje, da moraš za ozdravljenje spreobrniti
svoje mišljenje – torej se pokesati.
Na primer: če imaš težave s srcem, kot sta visok krvni tlak
ali angina pektoris, te Bog ne bo ozdravil, dokler se ne pokesaš – dokler ne
spremeniš svojega razmišljanja in ne odstraniš strahu, tesnobe in stresa iz
svojih misli, saj so ti vzroki za tvoje težave.
Ni smiselno, da bi te Bog ozdravil, če bi ti še naprej
ohranjal strupeno razmišljanje (strah, tesnobo in stres), ker bi se težave s
srcem hitro vrnile. Pravzaprav bi se bolezen znova začela razvijati že nekaj
minut po tem, ko bi spet začel misliti stresne in tesnobne misli. Kaj koristi,
če te Bog na primer ozdravi visokega krvnega tlaka, ti pa še naprej gojiš duha
strahu in tesnobe, ki povzroča krčenje žil in posledično visok krvni tlak? Bog
ve, da greh in napačno mišljenje – kot sta strah in stres – povzročata bolezni
v telesu. Zato najprej zahteva kesanje, šele nato pride ozdravljenje. To je
povsem logično. Če bi ti dovolil, da obdržiš greh in te kljub temu ozdravil, bi
svoje ozdravljenje kmalu izgubil, ker temeljni vzrok ne bi bil odpravljen.
Bolezen bi znova vzklila – in kdo bi bil okrivljen za izgubo ozdravljenja? Bog.
Želimo biti ozdravljeni, nočemo pa se spremeniti, da bi
lahko bili in ostali ozdravljeni. Mislim, da moramo priti do točke, kjer si
bolj kot ozdravljenja želimo Božjega značaja v svojem življenju. Bog želi, da
se spremeniš, še preden te ozdravi, ker ve, da če se pokesaš in hodiš v
poslušnosti, ti ozdravljenje samodejno pripada. (5 Mojzesova knjiga 28:1–2).
Bog ne bo popuščal glede spreobrnjenja našega srca zaradi
želje po blagoslovih. Bil bi nezvest Oče, če bi nam dovolil vztrajati v grehu
in nas kljub temu blagoslavljal. V resnici Ga potem ne bi častili in bi mu
služili le mlačno in površno, ker bi s tem odobraval greh v naših življenjih.
Ni res, da Bog ne more ali noče ozdraviti – On to želi. A ne bo zanikal svoje
svetosti in nam podaril razvodenelega evangelija, ki bi nam dovoljeval ohraniti
greh in hkrati prejeti Njegove obljube in blagoslove. Bog je svet Bog.
2 Korinčanom 7:1: »Te obljube torej imamo, predragi. Zato se
očistimo vseh madežev mesa in duha in v strahu Božjem dopolnjujmo svetost.«
Kaj je duhovna nečistost? Vse, čemur služiš, kar ni od Boga,
je nečisto. Pogosto mislimo, da je nečistost nekaj spolnega. Vse, kar se ne
ujema z Božjo naravo, je nečisto.
Na primer: sovraštvo, grenkoba, nezmožnost odpuščanja,
prepiri, ljubosumnost, zavist, kritiziranje in iskanje napak, obsojanje, jeza,
bes, zamera in sovraštvo do samega sebe – vse to ni v skladu z Božjo naravo in
je zato duhovno nečisto. Cerkev je polna duhovne nečistosti.
Zato je v 2 Korinčanom 7:1 Pavel rekel cerkvi (ni se obračal
na neverne, ampak k cerkvi): »Te obljube torej imamo, predragi. Zato se
očistimo vseh madežev mesa in duha.« Danes imamo v cerkvah veliko poučevanja o
Božjih obljubah, a zelo malo o posledicah greha.
V krščanstvu se danes veliko razpravlja o tem, ali lahko
prekletstvo vpliva na kristjana. Ljudje pogosto rečejo: »Mislil sem, da je
Jezus na križu plačal kazen za naš greh in da je torej prekletstvo greha
preklicano. Jezus je rekel: »Izpolnjeno je.« (Janez 19:30). Mnoga stališča
pastorjev in učiteljev pravijo, da ker si rojen znova, si prost prekletstva. Če
je to res, zakaj potem imamo v cerkvi bolezni? Kajti po 5 Mojzesovi knjigi, v
poglavju 28, je bolezen prekletstvo.
Če je bilo »izpolnjeno na križu« in je prekletstvo
preklicano, in če se imenuješ za prerojenega kristjana – a imaš bolezen – potem
bi po lastni teologiji pomenilo, da sploh nisi
na novo rojen. Če je prekletstvo preklicano na križu, potem po tvoji
logiki kot znova rojeni nikoli ne bi smel zboleti, saj je bolezen prekletstvo,
ti pa naj ne bi bil več pod vplivom prekletstva. Toda jaz ne poznam niti enega
na novo rojenega kristjana, ki ne bi imel kdaj v življenju neke bolezni. Če je
bilo »izpolnjeno«, zakaj potem kristjani še vedno zbolevajo? Odgovor je v
ključni besedi: »prilaščanje-prisvojitev«.
Jezus je umrl za vse ljudi in enkrat za vselej plačal ceno
za naše grehe. Ali to pomeni, da so vsi ljudje na svetu rešeni? Ne. Če je bilo
»izpolnjeno«, zakaj potem niso vsi rešeni? Ker si moramo po veri prilastiti,
kar je Jezus storil na križu. Enako velja za ozdravljenje.
Po Izaiju 53:5 smo po njegovih ranah ozdravljeni in
ozdravljeni v celoti. Ali so torej vsi ozdravljeni? Ne. Zakaj ne? Ker si to
moramo prilastiti z našo poslušnostjo. Nekateri v cerkvi skušajo sprejeti, kar
je Jezus naredil na križu, a vztrajajo v neposlušnosti Božji Besedi, zato to ne
deluje. Samo zato, ker je Jezus nosil prekletstvo, to ne pomeni, da lahko
ohranimo greh in še vedno pričakujemo ozdravljenje.
V cerkvi je danes veliko naukov, da kot vernik nimaš več
prekletstva, ker je Jezus plačal ceno na križu in te torej prekletstvo ne more
več doseči. Ta teologija je popolnoma nebiblijska.
Ko je Jezus umrl na križu in rekel: »Izpolnjeno je,« je bilo
izpolnjeno v njegovi poslušnosti. Cerkev skuša prisvojiti to dovršeno delo v
neposlušnosti – in zato je ozdravljenih le 2 do 5 % ljudi, za katere molijo.
Cerkev si želi ozdravitve, ne da bi opustila greh, ki je bolezen povzročil – in
potem se sprašujejo, zakaj so nebesa zaprta za njihove molitve.
Lahko ti jasno povem: ne boš prejel, kar je Jezus zate že
plačal na križu, če živiš v neposlušnosti. Ozdravljenje ima pogoje.
Slišimo, da se glede ozdravljenja uči, kot da nas je Bog
dolžan ozdraviti, ker je nekdo rekel: »V Jezusovem imenu.« Ime Jezus smo
spremenili v znanstveno formulo. Vem, da je Jezus rekel, da kar koli bomo
prosili v njegovem imenu, bo to storil. (Janez 14:13). Ampak – si že kdaj
uporabil Jezusovo ime in ni delovalo? Si se kdaj vprašal zakaj?
Naj ti jasno povem: obstaja nekaj večjega od Jezusovega
imena – in to je Božja Beseda.
Psalm 138:2 pravi: . . . .Ker si nadvse poveličal svoje ime
in svojo obljubo.«
Krščanska cerkev je tako zelo zaposlena z uporabo Jezusovega
imena, a je neposlušna Besedi. Če hočeš, da Jezusovo ime deluje, bodi poslušen
Besedi – in potem bo njegovo ime učinkovito zate. Bog ni dolžan počastiti
Jezusovega imena, če si neposlušen Besedi.
Lahko rečem: »V Jezusovem imenu bodi ozdravljen raka,« ampak
bi lahko prav tako govoril zidu, saj se ne bo nič zgodilo, dokler ne odločiš,
da boš postal izpolnjevalec Besede – tako da odpustiš in opustiš grenkobo in
neodpuščanje, ki sta povzročila raka. Ko boš odpustil, bom rekel: »V Jezusovem
imenu bodi ozdravljen raka« – in prepričan sem, da boš ozdravljen.
Skušamo prisiliti Boga, da bi počastil križ v naši
neposlušnosti. V resnici je Pavel v pismih vernikom rekel, da če po spoznanju
resnice namerno grešimo, ponovno križamo Kristusa – kajti v naši neposlušnosti
in uporu kot verujoči zavržemo to, kar je Kristus dosegel s svojo poslušnostjo.
Dokler ne pokleknemo in se ne pokesamo Bogu za služenje grehu kot verniki,
odpremo vrata, da se vse, za kar je On plačal, znova vrne nad nas.
Na žalost je cerkev prišla do točke, kjer so milost in
usmiljenje tako zlorabljeni, da lahkotno pravijo: »Ker si v zavezi, lahko
grešiš kot hudič in ni posledic.« To je strašna zmota glede milosti in
usmiljenja. Če pogledaš besedo »milost« v izvirni grščini v Strongovi
konkordanci, je en majhen del definicije »nezaslužena naklonjenost«. Ljudje so
potem ta izraz »nezaslužena naklonjenost« spremenili v dovoljenje za greh. To
pa ni svetopisemsko. Pavel je v Rimljanom 6:15 rekel: »Kaj torej? Naj mar
grešimo, ker nismo pod postavo, temveč pod milostjo? Nikakor!«
Torej milost ni dovoljenje za greh. Del milosti pomeni
nezaslužena naklonjenost, ampak če pogledaš preostali del definicije besede
milost, pomeni dobesedno: »Bog nas uči svojih načel.« Milost je, da nas Bog
uči, kar moramo vedeti. Ali si zaslužimo, da nas uči? Ne – to je Božja
nezaslužena naklonjenost.
Pravzaprav je ta knjiga, v kateri ti kažem Božja načela iz
Njegove Besede – milost, ki te uči. Usmiljenje pa je časovno obdobje, ki ti je
dano, da dojameš, kar je On rekel, in to uporabiš v svojem življenju.
Milost in usmiljenje nista dovoljenje za greh, temveč
uporaba resnice. Po milosti, ki je Božje učenje Njegovih načel, ti je pokazano,
kje si služil grehu, in to ti daje priložnost, da se pokesaš Očetu, in potem ti
bo odpuščeno. Torej milost ne pokriva greha tako, da potem ni več pomemben –
milost nam daje možnost, da se pokesamo greha, kot je učil Pavel v Rimljanom 6.
poglavje. Zato praznujemo obhajilo – kri je bila prelita tako za grešne
grešnike kot za grešne svetnike.
V nekaterih cerkvah se uči, da se po ponovnem rojstvu ni več
potrebno kesati, ker naj bi to izničilo milost in usmiljenje. No, lahko te
popeljem k zapisom Kristusa petim izmed sedmih cerkva Nove zaveze v Razodetju,
poglavji 2 in 3, kjer je Jezus rekel ravno nasprotno – poklical jih je k
kesanju. Mi smo še vedno v istem obdobju cerkve.
Naj te popeljem k Rimljanom 8:1, da razbijem nekaj slabe
teologije, ki prihaja od nekorektnih prevajalcev Svetega pisma. Nekateri ljudje
so prosili za pomoč, ker imajo biološke in psihološke težave. In ko jim začneš
razlagati, da imajo zdravstvene težave zato, ker so dali satanu zakonsko
pravico, da prinese prekletstvo skozi neposlušnost, rečejo: »Zdaj me želiš
ponovno spraviti pod postavo. Jaz nisem več pod postavo – jaz sem svoboden
človek. Poskušaš me spraviti nazaj pod obsodbo kot kristjana. Ali nisi bral
Rimljanom 8:1, kjer piše, da ni več nobene obsodbe za tiste, ki so v Kristusu
Jezusu?« No, zakaj ne bi prebral preostanka Rimljanom 8:1?
»Zdaj ni torej zdaj nobene obsodbe za tiste, ki so v
Kristusu Jezusu, ki ne živijo po mesu, ampak po Duhu.« (Rim 8:1 KJV).
Če imaš SSP Sveto pismo, se ne trudi – drugi del Rimljanom
8:1 manjka. (Dalmatinova verzija ga ima). Kasneje v tem poglavju bom razložila,
kako so prevajalci SSP spremenili in kompromitirali Božjo besedo. To je bilo
odstranjeno iz SSP, da bi verniku odvzeli odgovornost, da se pokesa. Poglejmo
celoten Rimljanom 8:1 v kontekstu:
Rimljanom 8:1: »Zato torej zdaj ni nobene obsodbe (nobenega
razglašanja za krivega) za tiste, ki so v Kristusu Jezusu, ki ne živijo po
mesu, temveč po Duhu.« (Biblija Kralja Jakoba).
Torej, če hodiš po Duhu, potem da, ni več obsodbe za tebe v
Kristusu. Vendar pa je v Rimljanom 8:1 jasno nakazano, da če kot vernik hodiš
po mesu, se sam zopet spraviš pod postavo in s tem pod obsodbo, dokler ne
storiš tistega, kar je Jezus rekel v Razodetju; poglavji 2 in 3 – da se
pokesaš. Pavel je rekel, da če seješ v meso, torej v meseno, grešno naravo, boš
žel kar je iz mesa, in če seješ v duha, boš žel, kar je iz duha.
Galačanom 6:8: »Kajti kdor seje v svoje meso (nižjo naravo,
čutnost), bo iz mesa žel propad in uničenje; kdor pa seje v duha, bo iz duha
žel večno življenje.«
Povem ti odločno: greh ima posledice, ne glede na to, ali si
ponovno rojen kristjan ali ne. Tistim, ki pravijo, da ker si del ljudstva, ki
je pod zavezo, lahko sodeluješ z grehom brez posledic, in da kot ponovno rojeni
verniki nismo več pod prekletstvom, jim lahko pokažem prekletstva iz 5
Mojzesove knjige 28:15–61, kjer je vse od depresije, alergij, luskavice,
ekcema, razjed, ognojkov, bakterijskih vnetij, fobij, psihoz, paničnih napadov,
vse do neplodnosti, splavov, hemoroidov, kroničnih bolezni, ločitev in dolgov –
in kristjani imajo vse to. Očitno ima Satan popolnoma zakonito pravico do
tvojega življenja, ker si mu jo dal skozi svojo neposlušnost. Dobil si socialni
evangelij in naučili so te lažne varnosti.
Žalostinke 2:14: »Tvoji preroki so ti prerokovali laži in
neumnosti; niso razkrili tvoje krivde, da bi ti s tem odvrnili ujetost [s tem,
da bi te pripeljali do kesanja]. Prerokovali so ti prevare in slepila,
ničvredne in zavajajoče napovedi.«
Žalostinke 2:14 so izjava o Božjih voditeljih v cerkvi, ki
bi ti morali pokazati tvoj greh, da bi se lahko kesal in se izognil ujetosti.
To učenje, ki ga delim s teboj iz Božje besede, je namenjeno temu, da ti pokaže
razlog za tvojo ujetost in da te osvobodi suženjstva bolezni.
Vrnimo se k 2. Timoteju 2:24–26: »24 Gospodov služabnik se
ne sme prepirati, ampak mora biti do vseh prijazen, spreten v poučevanju,
potrpežljiv in strpen, kadar se mu godi krivica. 25 Nasprotnike naj kara z
vljudnostjo in krotkostjo, v upanju, da jim bo Bog dal, da se bodo pokesali in
spoznali resnico, 26 da se bodo spametovali in rešili hudičeve pasti, ki jih je
ujel, da bi izpolnjevali njegovo voljo..« (Tu ne gre samo za pastorja, gre za
vsakega vernika).
Kaj naj bi resnica naredila zate? Pripeljala naj bi te do
kesanja, da se rešiš iz zanke hudiča. 2 Timotej 2:24–26 je pomemben odlomek, ki
ga moraš imeti pri roki, če želiš pomagati ljudem, kajti v krščanstvu obstajajo
cele cerkvene denominacije, ki učijo, da ko si ponovno rojen, si imun za hudiča
– da te ne more imeti v ujetništvu. Pavel tega ni učil. V 2. Timotej 2:24–26
nam je pokazal, da lahko vernik postane ujetnik hudiča po hudičevi volji. In
obstaja nekaj, kar se imenuje greh v našem življenju, o čemer moramo biti
poučeni, da ga prepoznamo in se pokesamo, da se potem sami lahko rešimo iz
zanke hudiča.
Nekateri bodo zdaj rekli, da sem preveč osredotočena na greh
in da ti želim dati zavest o grehu. Ne, dajem ti razločevanje greha, da boš po
Hebrejcem 5:14 lahko razločil med dobrim in zlim. Ne moreš razločiti dobrega in
zla, če te nihče ne nauči, kako izgledata in od kod prihajata. Zato sem
napisala to knjigo – da poučim grešne svetnike, zakaj imajo bolezen, in jih
naredim za učence, da jih pripeljem do razumevanja, prepoznavanja in
prevzemanja odgovornosti za greh, za bolezen, da se lahko pokesajo Bogu. Zakaj?
Da si bodo sami opomogli iz zanke hudiča.
Vsi čakajo, da bo Bog naredil vse. On je že naredil vse
na križu. Zdaj pa boš po veri in poslušnosti prevzel to, za kar je On že
plačal zate?
Bolezen ni zgolj bolezen – je prekletstvo, ki je tam z
razlogom.
Prej sem ti pokazala Pregovore 26:2, kjer piše, da
prekletstvo brez vzroka ne pride. Kdo torej dovoli hudiču, da prinese
prekletstvo? Mi sami – s svojo neposlušnostjo.
Če se odločiš slediti zakonu greha, boš požel njegove
posledice.
Tako preprosto je. Krščanska cerkev je povsem zmedena, ker
ve, da je polna psiholoških in telesnih težav, a zaradi današnjega nauka
»poimenuj, zahtevaj, izpovej in veruj« nihče noče tega priznati. No, jaz se s
teboj strinjam.
Cerkev je prepojena z grehom in boleznijo in nihče tega
sploh ne prepoznava. Cerkev, ali veš, zakaj imaš enake bolezni kot svet? Ker
služiš enakemu grehu – in z enakimi posledicami.
Začnimo torej tukaj in uporabimo načela Kraljestva, da začne
v tebi znova delovati to, kar je Jezus naredil zate na križu. Začeti moraš
tako, da se v kesanju ponižaš pred Bogom zaradi služenja grehu – takrat bo
Kristusova kri in njegovo prebodeno telo spet delovalo zate in imel boš Božji
blagoslov, ki vključuje tudi ozdravljenje.
Toda Božjega blagoslova ne boš prejel v neposlušnosti – to
se ne dogaja in se nikoli ne bo, zato prenehaj verjeti lažem.
Ponovno se vrnimo k Apostolskim delom 3:19: »Spreobrnite se
(spremenite svoj um in namen), obrnite se in se vrnite [k Bogu], da bodo vaši
grehi izbrisani (zradirani, odstranjeni), da pridejo časi osvežitve (okrevanja
po vročini, osvežitve s svežim zrakom) iz Božje prisotnosti.«
Kaj preprečuje, da bi ti časi osvežitve in ozdravljenje
prišli iz Gospodove prisotnosti?
Nismo se pokesali svojih grehov. Zato ne deluje, ko te
starešine mazilijo z oljem. Molijo zate, ne da bi sploh razmislili, da je morda
greh tisti, ki pri tebi povzroča bolezen.
Dejstvo, da se ne ukvarjamo z grehom, ki je v ozadju naših
bolezni, je razlog, da ima cerkev kar 95 do 98 % neuspešnost pri ozdravljenju
po molitvi. Cerkev si želi ozdraveti brez poslušnosti.
V tej knjigi ti bom podala spoznanje in razumevanje
različnih bolezni in njihovih vzrokov, kajti moliti za nekoga in mu služiti, ne
da bi se ukvarjali z duhovno korenino težave, je zapravljanje časa.
Šele, ko prepoznamo greh v svojem življenju, preko pranja
možganov s kopeljo Božje besede in prepričanjem Svetega Duha, in se pokesamo,
bomo osvobojeni vezi bolezni. Kesanje in poslušnost Božjim zapovedim, kar
pomeni biti uresničevalec Besede, je manjkajoči člen do zdravja in
ozdravljenja. Zato ne dobivamo rezultatov, ki bi jih želeli, ker ne razumemo
povezave med grehom in boleznijo.
Bog mi je osebno razodel, da prihaja preporod ozdravljenja
nad to deželo in po vsem svetu, vendar ne na način, kot si morda predstavljaš.
Ne bo šlo za to, da ljudje padajo po tleh ali vidijo angele in strele z neba.
Ta preporod bo v obliki posvečenja in očiščenja src Božjega ljudstva.
Posvečenje pomeni odstranitev greha. Zato se ta knjiga imenuje »Ozdravljenje se
začne s posvečenjem srca.« Edini način, da ta preporod pride, je s pridiganjem
Božje besede o posledicah greha na področju bolezni.
Pastorji in zdravniki, ki delate iz ljubezni in za Božjo
slavo – to je vaše poslanstvo.
Prepričanje ali obsodba
Prej v tem poglavju sem pojasnila, da bom uporabila »trdo
ljubezen« in se lotila področij greha v tvojem življenju, ker si želim, da bi
bil ozdravljen in osvobojen. Dotaknila se bom samega tkiva tvojega življenja in
govorila o stvareh, kjer si najbolj občutljiv in ranljiv. Verjamem, da bo, ko
boš bral in spoznaval svojo bolezen, prišlo prepričanje Svetega Duha.
Če občutiš prepričanje – to je dobro! To je Sveti Duh, ne
ignoriraj ga! To je Bog, ki trka na vrata tvojega srca in ti govori – in to je
razburljivo, saj pomeni, da je pripravljen nekaj narediti v tvojem življenju.
Ko začutiš prepričanje, veš, da si zelo blizu zmage, saj si tik pred tem, da
premagaš svojo bolezen ali preprečiš razvoj bolezni, ki se je že bližala.
Če pa ne občutiš prepričanja, si v težavah – to pomeni, da
se je Sveti Duh umaknil od tebe. V svoji molitvi kesanja v Psalmu 51 je kralj
David rekel: »Ne odvzemi mi svojega Svetega Duha!« Zakaj je to rekel? Ker je
videl, kaj se je zgodilo njegovemu predhodniku, kralju Savlu. Savel je zakrknil
svoje srce proti prepričanju Svetega Duha in se ni hotel pokesati. Posledično
se je Sveti Duh umaknil od njega. Ko je Božji Duh zapustil Savla, je prišel duh
blaznosti – in Savel je znorel.
Sveti Duh prinaša prepričanje, ker te Bog ljubi in želi, da
si osvobojen greha, da bi lahko užival obilno življenje, ki vključuje božansko
zdravje – za kar je Jezus plačal zelo visoko ceno.
Hebrejcem 12:5–6 in 10–11 pravi: »5 Pozabili ste na
spodbudo, ki vam govori kakor sinovom: Moj sin, ne zaničuj Gospodove vzgoje in
ne omaguj, kadar te kara. 6 Kogar namreč Gospod ljubi, tega vzgaja, in tepe
vsakega sina, ki ga sprejema. 10 Oni so namreč vzgajali le za nekaj dni, in
sicer po lastni presoji, ta pa v našo korist, da bi postali deležni njegove
svetosti. 11 Nobeno vzgajanje pa v tistem trenutku ni prijetno, ampak bridko.
Pozneje pa daje tistim, ki jih je izurilo, miren sad pravičnosti.«
Ko je Božja beseda oznanjena, Sveti Duh prinese prepričanje
– pokaže ti, da moraš nekaj v svojem življenju ali razmišljanju spremeniti.
Toda hudič rad izkoristi to prepričanje, ki je bilo namenjeno v tvojo korist,
in ga spremeni v obsodbo. Sveto pismo pravi, da je hudič obtoževalec bratov.
Razodetje 12:10b: »Zakaj vržen je bil obtoževalec naših
bratov, ki jih je dan in noč obtoževal pred našim Bogom!«
Ko boš bral to knjigo, se lahko zgodi, da boš spoznal grehe
v svojem življenju – vendar prosim, ne odzivaj se na to s čutenjem obsodbe ali
občutkom, da si zavržen. Obsodba prihaja od hudiča.
Pomembno je razumeti razliko med prepričanjem in obsodbo.
Bog prinese prepričanje po Svetem Duhu in to zveni nekako
takole: »Hči ali sin, želim ti nekaj pokazati v tvojem življenju.« In ko
pogledaš, rečeš: »O! Vidim! Razumem, pomagaj mi!« Medtem ko obsodba zveni
takole: »Poglej, kaj delaš! Grešnik! Ogabnež! Mislil sem, da si kristjan!
Bolje, da to takoj popraviš!«
Obsodba prinese občutke ničvrednosti in neuspeha ter nas
sili, da bi obupali. Obsodba nas žene stran od Boga, saj se počutimo nevredne.
Prepričanje pa potrdi našo vrednost v Božjih očeh in nas
privede do želje, da se poravnamo z Bogom. Prepričanje v nas prebudi hrepenenje
po bližini z Njim.
Eno moraš razumeti o Svetem pismu: postavlja merilo, proti
kateremu naj bi rasli – vendar ne obsodi samega sebe zaradi tega merila.
Pomagati ti želim razumeti, da ni nič povsem črno-belo – vse je sivo. Jaz sem
siva in ti si siv. Belo pomeni popolnost v Božjih očeh. Črno pomeni vse, kar je
negativno ali zlo v hudičevih očeh. Ljudje se ujamejo v to »črno ali belo«
razmišljanje in se počutijo slabo, ker niso popolnoma beli, zato obsodijo sami
sebe zaradi svoje »črnine«.
Ko si bil rešen, si bil temen odtenek sive – imel si nekaj
belega v sebi, a veliko črnega. Če dodajaš belo barvo črni, postaja vse bolj
siva – in prav to je posvečenje. Belo, kar predstavlja Božjo naravo in značaj,
se dodaja tvojim temnim področjem, ki jih Sveti Duh odstranjuje – dokler
sodeluješ z Njim.
Če v svojem življenju najdeš še kako »črnino« ali si
trenutno temen odtenek sive, ne bodi strog do sebe in se ne počuti krivega. To
je hudič, ki te obtožuje in kaže nate s prstom – on te spominja, da je tam,
nato pa te še obtoži zaradi tega.
Prav je, da vidiš svoj seznam grehov, vendar ga nato zvij
nazaj in ga daj Bogu ter reci: »Oče, ko boš pripravljen, sem tudi jaz
pripravljen sodelovati s Teboj, da to izrineš iz mojega življenja.«
Toda sovražnik bo rekel: »Danes moraš vse to rešiti – in to
takoj, sicer si propadel!« To ni Bog. To je sovražnik, ki te poizkuša poriniti
tja, kamor te Sveti Duh ne vodi.
Glas Svetega Duha je nežen, ker je on Gospod. On nas vodi in
usmerja, medtem ko nas hudič priganja. Če danes čutiš pritisk, da se moraš na
silo rešiti greha, to ni Bog. Če pa čutiš tihi klic, navdušenje in upanje,
potem veš, da Bog dela v tvojem življenju. To upanje v tvojem srcu sproži vero,
ki bo izrinila greh iz tvojega življenja.
Ni komentarjev:
Objavite komentar