Curry Blake
Usposabljanje za Božansko ozdravljenje
7/17
Nekaj vprašanj imamo tukaj. Da
vidimo.
Brat Curry, ali mislite, da so lahko deli duše ujeti od strani satana in njegovega cesarstva. Ali je potrebno, da bi bil nekdo visoko naučen glede tega, in da bi videl v duhu in to osebo osvobodil?
Verujem, da ljudje lahko izgubijo
svojo dušo, in da so ujetniki iz strani satana. Ni potrebno, da bi bil nekdo zelo visoko
duhovno izobražen, in ni vam potrebno tega duha videti z duhovnimi očmi, da bi
to osebo osvobodili. Vse kar je potrebno je, da se zavedate, kakšno oblast
imate v Kristusu. In jih lahko osvobodite, seveda. Amen!
In sedaj, če imate dar
(razločevanja duhov) in lahko vidite v duhu – čudovito, nisem proti darovom.
Vendar vam pravim, ne mislite, da ne morete osvoboditi te osebe, če nimate tega
daru. Ker imate dar, Svetega Duha, ki tako ali tako vse dela. Amen!
Morate se zavedati, da so bili
apostoli, ki jih je izbral Jezus, zelo neizobraženi, zelo slabo opremljeni in
niso bili duhovno nadarjeni. In to lahko vidite v Evangelijih in v ostalih
Pismih. Izbral je ljudi, ki jih nihče drugi nebi izbral, jih uporabil, jih učil
in jim dal oblast, da so delali čudeže, da so delali to, kar so delali, pod in
po Njegovi oblasti. Niso bili posebno nadarjeni, ali karkoli drugega. Imam še
nekaj boljšega. Niso bili niti na-novo rojeni. V tem času, ko so bili z Jezusom
niso niti še prejeli krsta v Svetem Duhu. Vse, kar so delali, so delali samo
zaradi tega, ker jim je Jezus dodelil oblast.
Torej
vse, kar vi mislite, da bi morali imeti, preden začnete delati, ni Sveto pismo.
Vse kar potrebujete je srce, da pomagate ljudem. Ne religiozno srce, ki se drži
tradicije, pravil in predpisov, temveč srce, ki želi pomagati ljudem.
Vprašanje:
Dragi brat Curry, opazil sem, da nimate molitve na začetku in na koncu predavanja. Ali obstaja kakšen razlog za to? Prav tako ni slavljenja. Kakšno je vaše mišljenje o pomembnosti slavljenja, in oboževanja pri ozdravljanju?
Torej, vi ste me vprašali. Jaz
sem samo prebral vaše vprašanje.
Glede molitve; včasih ja, včasih
ne, na začetku ali koncu poučevanja. Je potrebno in ni potrebno. Kakor ste
opazili, sem molil za ljudi vso predhodno noč. Vem, da to ni molitev, o kateri
govorite vi. Vem, da gre za molitev na začetku in na koncu, kot otvoritvena in
zaključna molitev. Naj vam rečem iskreno, lahko to naredimo in včasih to
naredim, včasih pa ne. Če naredim to, čudovito, če pa ne naredim, ne moti to
niti mene, niti Boga. Kar se tiče molitvenega življenja se vam bo mogoče zdelo
čudno. Jaz ne preživljam ure in ure, na
kolenih v molitvi. Toda nikoli ne zaključim molitve. Moje življenje je ena sama
molitev. Moje življenje je molitev. Z
Bogom govorim kakor z osebo, ki stoji poleg mene. To je kakor da imate
telefonski pogovor, ko nikoli ne spustite telefonske slušalke. Neprestano
ostajate v kontaktu.
Toda vmes obstajajo v mojem
dnevnem molitvenem življenju posebne, vstavljene molitve, ko molim za nekoga,
ali za nekaj, vendar so to molitve znotraj mojega življenja. Vendar se trudim,
da moj pogovor z Bogom ni prekinjen, tudi če se pogovarjam z nekom. Zavedam se, da
Bog vse posluša. Zato se trudim, da se z njim – njimi pogovarjam,
kakor bi se pogovarjal z Bogom, ali kakor bi se pogovarjal z njim v Božji
prisotnosti, ker sem v Njegovi prisotnosti. On je v meni. Amen! Razumete?
Enkrat, na enem od srečanj, sem
razjezil ljudi na sestanku, ker nisem na začetku molil. In ko je bila čas za
odmor, so odšli k človeku, ki je gostil predavanje, in mu rekli, da jaz že
nisem od Boga, ker nisem otvoril srečanja z molitvijo, niti ga zaključil pred
odmorom, z molitvijo. Odšli so in izgubili smo jih. Rekel sem ostalim;
oprostite, ampak to je verjetno dobro, kajti če jih je to razjezilo, bi jih
stvari, ki sem jih povedal kasneje, še bolj razjezile.
Če ste tako hitro prizadeti,
potem vam lahko rečem, da je mogoče bolje, da odidete, ker ta celotna stvar,
sploh ni bistveno pomembna. Bog me ni izbral zaradi moje taktičnosti, ali
zaradi mojih mnogih manir, s katerimi postopam z ljudmi. Vendar če pogledamo
nazaj, in ne uporabljam tega kot izgovor, večina ljudi, ki jih je Bog
uporabljal, niso bili vedno ravno simpatični. Bolj jih je zanimalo to, da
preživijo čas z Bogom, kakor z ljudmi. Pogosto so gledali na ljudi bolj kot na
motilce v svojem odnosu z Bogom. Podobno
je bilo s Smithom Wigglesworthom.
Dr. Lake je bil malo bolj
drugačen. Od njega sem se pravzaprav naučil, moliti. Zahvaljujoč njemu, in temu, kar je učil, kar se tiče molitve, da
bi moral pred odhodom, kamorkoli je šel, najprej moliti. On pa je rekel, da
njegovo življenje in služba niso bili
primerni, za takšen življenjski stil. Tako mu je Bog pokazal kako naj moli,
medtem, ko je hodil. Če hočem biti iskren, moram tudi jaz tako živeti.
Na primer, če bi moral moliti eno
uro, pred srečanjem, da prejmem maziljenje ali nekaj takšnega, potem nebi
preživljal časa z vami. Toda obstaja čas, ki ga preživim v molitvi, seveda.
Obstaja tudi čas, ko sem sam, ko se lahko sprehajam in molim. Dejansko mi ni
pomembno kje se sprehajam. Res mi ni pomembno. Lahko se sprehajam po gorah;
sedaj živimo v Denverju, tako da občasno odidem v planine, lahko grem na
tržnico, in se tam sprehajam in molim. Včasih grem na sprehod po koncu
srečanja. Rad se sprehajam.
Ja, preživljam čas v molitvi,
toda to ni; ne koristim tega na nek slab način, ali kaj podobnega, toda če bi
mislil, da to delam, bi popolnoma prenehal s tem. Jaz ne uporabljam molitve ali
oboževanja, da bi zmanipuliral Boga, oziroma ga prisilil, da nekaj naredi.
Molitev in oboževanje koristim za to, za kar so namenjeni. Molitev je skupnost
z Bogom, preživljanje časa z Bogom v molitvi, skupnost z Bogom.
Jaz ne želim, da me Bog vidi kako
prihajam k molitvi, in si misli: »Kaj spet hoče od mene?« Jaz ne prihajam k
Bogu, le zaradi tega, da bi nekaj dobil. Jaz imam skupnost z Njim in stremim k
temu, da imam več in več Božje narave, karakterja in Duha, raje, kakor da bi
prihajal pred Njega, da nekaj dobim. Jaz sem že blagoslovljen z vsakršnim
duhovnim blagoslovom. Zares, nič mi ni potrebno iskati od Boga, kar že nimam.
Živim v tej polnosti. Verujem v to. To, kar potrebujem je tukaj, ko potrebujem.
Oboževanje je ista stvar.
Zavračam to, da bi uporabljal oboževanje, da bi prisilil Boga, da se pojavi,
ali da bi On nekaj naredil. Slavljenje, posebno pri ozdravljanju, vem, da je tu
marsikaj. Vem, da so bili ljudje ozdravljeni, medtem ko so igrali inštrument.
Temu se lahko na nek način reče dar. In to je v redu. Tehnično gledano, to ni
Svetopisemski način ozdravljenja. Nisem proti temu, toda našli boste, da
običajni kristjani ozdravljajo na takšen način, ne pa ljudje na ulici.
Marko 16 in v osnovi tega, kar
delamo, DHT in to kar tukaj učimo, je za
ulico in za ljudi, ki niso kristjani.
Prvih 300 let krščanstva ni bilo ničesar, kar bi se
imenovalo služba ozdravljanja v cerkvi. To kar mi sedaj delamo, vrste, ki jih
imamo tukaj, to tehnično ni po Pismu. Bog nam dovoljuje, da to delamo. Prav tako
tudi nedeljska šola ni Svetopisemska. Vendar Bog to uporablja in pušča, da to
delamo, da poučujemo ljudi, itd. Samo zato, ker nekaj ni v Pismu še ne pomeni,
da tega ne smete delati. Če pa bi bilo nasprotno Biblijskem učenju, potem to ne
delajmo.
Zanimivo, sedaj imamo šestero-vrstno
službo, namesto petero-vrstno službo. Razumete? Vodje slavljenja v Svetem pismu
niso službe, V Efežanom je to opisano. Mi pa
pravimo, da če nimamo službe slavljenja, potem ne moremo imeti cerkve.
Jaz nisem proti slavljenju. Toda
mi smo od tega naredili nekaj, kar nikoli nebi smelo biti tako. In sedaj
pravimo: »Ne morete delati tega, kar Biblija pravi da naj se dela, če nimate
nekaj, kar Biblija nikoli ni rekla, naj imamo.«
Mnogo tega, kar sem izvedel, sem
izvedel nekako slučajno, če želite to tako poimenovati. Siguren sem bil, da je
Bog videl, kaj prihaja, toda jaz nisem, zato jih imenujem »naključne.«
Ena od stvari katere sem se
naučil, posebno v povezavi z ozdravljanjem,
ja, da imamo tako veliko tega, za kar mislimo, da moramo imeti, da bi
bili ozdravljeni. In spoznal sem, da nič od tega ni resnica. Jezus ni imel
orkester slavljenja, ki bi šel za njim skozi Galilejo, da naredi atmosfero, da
On lahko dela čudeže. On sam je bil atmosfera.
Jaz na primer bi moral biti podoben
liku Kristusa. Moj lik bi morali biti bolj in bolj podoben Njemu. Ne manj in
manj. In če nekaj ne morem najti v Njegovemu življenju, tega ne želim niti v
svojem življenju. To ne pomeni, da ga ne slavim. Če bi sedaj vstopili v mojo
sobo v motelu, imam CD prenosnik s CD-ji. In verjetno 80 % od tega, so CD-ji s
slavljenjem. Torej poslušam to in slavim v tem smislu, toda slavljenje ni samo
poslušanje slavilne glasbe. To lahko delate tudi brez glasbe. Vaše celotno
življenje bi moralo biti slavljenje, to kar delate vsak dan. Ne to, kar delate
eno uro pred srečanjem, ali samo ob nedeljah. Pravzaprav, če je to edini čas,
ko slavite, potem ne slavite.
Slavljenje ni dogodek. Slavljenje
je življenje. Zato, kar se tiče tega, ali mi je potrebno slavljenje zaradi srečanja
za ozdravljanje? Ne. Zakaj? Zato, ker Jezus tega ni imel, čeprav je imel nekaj zelo
dobrih srečanj za ozdravljanje. Ali ni tako?
In sedaj: »Ali lahko imate
slavljenje?« Seveda. Ali lahko moti?
Lahko. Ali lahko prinese kaj dobrega? Da, lahko. Toda morate se spomniti, da na
ulici ne boste imeli slavljenja. (Vsaj običajno ne). Če vstopite v prodajalno,
ne boste mogli izvleči svojega CD predvajalnika
in reči: »Ali lahko spustite to. Služil bom z ozdravljenjem kakšne tri
ure.« Ne bo šlo.
Vidite, to, kar poskušam
narediti, in veliko tega je, kakor sem rekel, prišlo slučajno, vsaj videti je,
da je slučajno, da sem naletel na nekatere stvari.
Vidite, Winston Churchill je
enkrat rekel: »Ljudje se mnogokrat zataknejo z nogo v Resnico, toda hitro se
poberejo in nadaljujejo pot, kot da se ni nič zgodilo.« Na žalost, je to včasih
res. Kot da se ni nič zgodilo. Na žalost, to je včasih resnica.
Ko sem bil v borilnih veščinah in
razlog, zaradi katerega sem bil, da, ko sem imel devet let sem se boril z
boksarjem, ki je imel zlato rokavico in mi je polomil nos. Rekel sem si, nikoli
več se mi ne bo kaj takega zgodilo in res se mi ni, ker sem prestopil v borilne
veščine. Bolj sem bil vnet za borbo z golimi rokami, toda bolj kot je
napredovalo, sem vstopil v nek trening z orožjem .Ko sem šel v vojsko sem bil
strelec in moral bi iti v šolo za snajperiste, preden se je Bog začel ukvarjati
z menoj, ko sem izšel iz vojske in začel služiti skozi Evangelij.
Bil sem v borilnih veščinah sta
bili moji specialni orožji nož in palica. Vedno sem uporabljal ali eno palico ali
dve, ali en nož ali dva. Kratek nož ali dolgi nož. Ali meč. Takšne stvari. Če
je bilo nabrušeno sem še bolj užival. Zanimivo je, ko sem prišel sem, veste, s
seboj vedno nosim žepni nož. Vedno. Sedaj je ta nož orodje, ni več orožje.
Vedno imam nož, toda ko sem vstopal v avion sem moral svoj nož odložiti na
čekiranju, ne v svojo ročno prtljago. Ko sem odhajal sem nosi svojo osebno
prtljago. Pri izhodu iz doma, se mi je eno od kolesc zlomilo, zato sem se moral
vrniti, ter vso prtljago premestiti v drugi kovček. In ob tem sem pozabil
prenesti svoj nož in ostal je doma v kovčku.
Prišel sem na avion, se spomnil,
poklical ženo, da preveri, in bil je tam. Jaz pa: »Ahh!« To je najbolj dolgo
obdobje, ko sem hodil kjerkoli brez svojega noža v žepu v času 30 let. Zanimivo je, da ko sem prišel sem, sem spoznal,
da so noži tu pri vas ilegalno orožje. Posebno če ga nosite v žepu. Nisem vedel
tega, toda videl sem znak, ki to prepoveduje. Tako da je očitno, da me Bog
varuje, da me nebi ujeli, medtem, ko sem tukaj. Ker če bi ga imel, bi ga nosil
s seboj.
Začel sem proučevati borbo z noži
in palicami, in nato sem začel poučevati borbo z noži in palicami. Dojel sem,
da bi moralo biti orožje samo podaljšek telesa. Toda čez nekaj časa sem dojel,
ko sem vse bolj treniral borbo z noži in palicami, bolj, kakor bitko z golimi
rokami, kaj se bo zgodilo, če se bom kdaj znašel v situaciji, ko vsega tega ne
bom imel ob sebi, ali ko bom razorožen. In potem sem to orožje odstranil iz
načina mojega treniranja, ker sem hotel odstraniti vse, kar bi mi lahko bilo
odvzeto.
Ko me je Bog privedel v službo,
in me začel koristiti in učiti glede službe ozdravljanja in vsemu, kar spada
zraven, sem začel opažati, da kristjani delajo isto; imajo stekleničko z oljem,
imamo molitveno platno, imamo razne vrste stvari, glasbo, slavljenje, molitev,
vse to, kar je pravzaprav dodatek, za katerega mi mislimo, da ga moramo imeti,
da bi služili bolnim.
Vrnil sem se v Sveto pismo in
videl, da Jezus ni imel nič od tega. In tako sem se začel osvobajati vsega
tega. Tako da kar koli se zgodi, mislim, ko pridete do tega, v enem trenutku
vam je lahko vse to vzeto. In če se ozdravljenje lahko zgodi samo po predhodnem
maziljenju z oljem, in če vam odvzamejo olje, ste vi nekoristni v Božjem
Kraljestvu, ko gre za ozdravljanje. Zato sem se odločil, da se ne naslanjam več
na olje. In tako sem ga prenehal uporabljati.
Potem sem videl molitveno platno,
in se otresel tudi tega. Lahko vam dam čudovita pričevanja o molitvenem platnu.
Zanimivi čudeži so se zgodili skozi to. In kakor je z vsem drugim, je tudi s
slavljenjem. Imamo stvari, ki nam lahko prinesejo dodatno pomoč, toda na žalost
jih mi spremenimo v bergle, in mislimo, da brez njih ne moremo biti uspešni.
Tako sem se začel osvobajati
vsega, kar ni bilo absolutno potrebno. Kajti če sovražnik ve, da morate imeti
olje, se bo pobrigal, da ga nekdo pozabi prinesti. Če ve, da je edini način, da
lahko služite, da pridete v Duh, skozi slavljenje, ugotovite, kaj se bo
zgodilo. Povzročil bo, da skupina za slavljenje zamudi na srečanje, ali na
primer, da zmanjka elektrike. To se nam je dogajalo velikokrat. Sovražnik bo
naredil vse, kar je mogoče, in vse, za kar ve, da se vi naslanjate na to, da
vam to vzame. Zato ga vi udarite preden udari on vas. Osvobodite se vsega tega,
in potem vam ne bo mogel ničesar vzeti.
In enkrat, ko lahko delujete
funkcionalno in učinkovito brez česar koli, potem ni več pomembno, kaj on dela,
ker vas ne more zaustaviti. Amen! V
Svetem pismu, posebno v Novi zavezi, ne boste našli nič, posebno v Novi zavezi,
glede povezave slavljenja in ozdravljanja, oziroma da je slavljenje neobhodno
za ozdravljenje. In sedaj, ali ni veliko slavljenja po tem, ko ste ozdravljeni?«
Toda ne pred tem. V najboljšem primeru je bilo to v Stari zavezi, pa tudi
takrat to ni bila normalna metoda ozdravljanja. Videli boste, ko bomo šli
naprej. To je ekstremno enostavno. Ekstremno funkcionira.
Vse kar delam je to, da vam
odvzamem vse vaše izgovore, tako da vam ne preostane nič drugega, kakor da ste
poslušni. Amen!
V Svetem pismu se nič ne govori o
molitvi pred srečanjem. Ni ničesar o tem, da se moli za bolne, ko se pride do
Marka 16. Morate dojeti, da obstaja
molitev v cerkvi, in obstaja molitev za nevernike. V Svetem pismu se le dvakrat
omenja, takšno služenje.
Marko 16 govori o tem, da bodo
verniki polagali roke na nevernike, in da se bodo oni »opomogli.« Ne pravi
»molili« To ste vi vključili notri. To je neka dodatna stvar. Zato pravijo: »Ali moram dobiti dovoljenje,
da za nekoga molim, preden ozdravi?« Ne, ni vam potrebno moliti. Vse, kar je
potrebno je, da ga dotakneš. Veste kako lahko se je nekoga dotakniti?
Rečeš samo: »Pozdravljen, moje
ime je . . . in mu podaš roko.« Kaj bodo storili. Isto stvar. Podali vam bodo
roko. In to je že eden od načinov »polaganja« rok. Vi pa pravite, to pa že ni polaganje rok. To
mora biti tako in tako. Ali res? Vrnite
se v Sveto pismo in ga proučite. Vsakič, ko se govori o tem, da nekdo polaga
roke in kako so to naredili je: »Prime ga za desno roko . . . .« Vsakič.
Ko sta Peter in Janez šla v hram,
brali smo o tem včeraj, je Peter iztegnil svojo roko k hromemu, ga prijel za
roko in ga dvignil. Ali ni tako? To berete znova in znova. Prime ga za roko,
ali kakor je naredil Jezus, dotaknil se je roke. (Petrova tašča). Mi pa smo vse
sprovedli v to, kar sploh ni v Svetem pismu. In potem se sprašujemo, zakaj ne
deluje. To je, kakor da nekomu rečete:
»Polnim svoj rezervoar za bencin, toda avto spet noče vžgati.« S čim ga pa polniš?« »Z vodo!« Ali vidite? In
potem se jezite na proizvajalca avtomobilov. Toda to je zato, ker dodajate
nekaj, kar On ni rekel, da delate.
In potem ne deluje in vi želite
vedeti zakaj. Zelo enostavno je. Vrnite se k preprostosti Evangelija, in
delajte le to, kar je Jezus rekel, da naj delamo. Ali sem jaz proti slavljenje?
Ne. Toda ko smo bili v cerkvi, ko smo imeli cerkev v Dallasu, sem imel najprej
slavljenje, ljudje pa so prihajali na zadnjih 30-40 minut. Naše služenje se je
začelo ob 15 uri. Dali smo možnost ljudem, da nas obiščejo iz drugih cerkva.
Začeli smo ob 15 uri in imeli
slavljenje do 15:30 oziroma do 15:45, toda ljudje so prihajali ob 15:45. Na
koncu smo se utrudili od tega, ker so slavljenje razumeli le kot reklamni pano
v kinu. In odločil sem se, da bom začel s pridigo ob 15 uri.
Naslednjo nedeljo sem začel
pridigati ob 15 uri in poglejte, kaj se je zgodilo. Nekateri so zamudili in se
razjezili, toda rekel sem jim, morali bi priti ob pravem času. Oni pa so rekli:
»Mislili smo, da boste imeli slavljenje, kakor običajno.« »Ne,« sem rekel.
»Rekel sem, da bomo imeli ob 15
uri pridiganje, po tem pa slavljenje. Po tem, ko vam bom govoril o tem, kaj
pravi Božja Beseda za vas, kaj je Bog naredil za vas, potem boste imeli nekaj,
za kar mu boste lahko hvaležni.«
In od takrat naprej smo imeli
slavljenje na koncu bogoslužja in bilo je presenetljivo, ker potem smo začeli
moliti za bolne in imeli slavljenje. Medtem, ko sem molil za bolne, je bilo
slavljenje. Dve stvari istočasno. Takrat smo lahko ostali tam in slavili pet
ur. Ljudje so pač odhajali takrat, kadar so hoteli.
Kar se mene tiče, nima slavljenje
nič s tem, da prejmete ozdravljenje. Celotna zamisel s tem skupnim slavljenjem
je zaradi tega, ker vi verujete, da uspeva. V Svetem pismu ni ničesar, kar bi
govorilo o nujnosti tega, posebno pa ne v Novi zavezi. Zato jaz tega ne delam,
ker tega ni na ulici. In tukaj, v tem poučevanju gre za ulico.
Tako se v Markovem Evangeliju 16,
govori o polaganju rok na bolne nevernike, v Jakobovem evangeliju pa, da
pokličete starešine cerkve in vas pomazilijo z oljem. To je to. STAREŠINA BO
MOLIL MOLITEV VERE, NE BOLNA OSEBA. MOLITEV, KI JO MOLI STAREŠINA, BI VAM
MORALA PRINESTI OZDRAVLJENJE.
Samo na teh dveh mestih se govori
o molitvi, za bolnike, in to je za nevernike, ali za na- novo spreobrnjene
kristjane, in ne za vernike. Vernikom ni potrebna molitev za ozdravljenje. Njim je
potrebno, da jih nekdo dotakne.
Da ponovim, opazili boste, da jaz
verujem Svetemu pismu natanko tako, kakor je napisano. Nič ne dodajam, niti ne
odvzemam.
Vprašanje:
»Toronto
blagoslov (smeh na bogoslužju) Rodneya Howarda Browneya, ali je to od Boga? Če
je, kateri tekst iz Svetega pisma to podpira?
Prvo in prvo Rodney Howard
Brownie ni moj služabnik. Gospodov je. Nimam kaj reči o njemu. To je med njim
in Bogom. Enostavno tako. Če bi bil moj služabnik, bi mogoče imel kaj za reči,
Toda ni. Kar se tiče tega, ali je to od Boga? Ljudem je nudena pomoč, očitno.
Jaz osebno nebi odšel na njegovo srečanje, iskreno rečeno. Drugo je na nek
način povezano s tem. Dojemite, nisem proti njemu. Moj čas mi je zelo pomemben
in lahko se smejem doma, v svojem domu. Resnično, nikoli nisem imel tako
dobrega časa z Gospodom v cerkvi, kakor doma. Zato mi ni potrebno oditi v
cerkev, da bi me nekdo dotaknil, ker sem
že dotaknjen.
Veste, ne preziram ga, vsi mi
imamo različne službe. Nekaj dobrega je izšlo iz vsega tega. Nekaterim ljudem
je bilo potrebno to, drugim to. Problem je le v tem, če gre v neki smeri
predaleč in tam ostanete. Toda če ga Bog vodi tja, potem je to dobro.
Toda mene Bog ni vodil, da grem
na katerega od njegovih srečanj. Nekateri ljudje, ki jih poznam, s katerimi sem
bil dober prijatelj, so se njihova življenja na njegovih srečanjih zelo
spremenila. Obrnila, zares obrnila, in danes so goreči za Boga, ker so bili na
njegovih srečanjih. Torej ni nobenega problema s tem, kar on dela. Toda jaz
nisem takšen. Toda če ste vi takšni, nič hudega, nisem niti za niti proti.
Nekateri pravijo jaz sem »Apolov«, jaz sem »Kefov.« Sami se odločite.
Kar se tiče slavljenja, je
podobno. Uporabljamo to včasih, do neke stopnje, toda včasih bolj moti, kakor
pomaga. Tako da če slavljenje je, čudovito in če ga ni, nič za to. Eden od
razlogov, da nimamo slavljenja na teh srečanjih je ta, ker smo to pripeljali do
stanja nujnosti. Konstantno dobivate informacije, vse tri dni, če bi imeli
slavljenje, bi se to moralo začeti eno uro prej, ali pa da začnemo s
poučevanjem eno uro kasneje, ker moramo s časom, ki ga imamo na razpolago,
pokriti temo poučevanja, ki jo nameravam podeliti z vami. Gre samo za to, in ne
za to, da jaz slavljenja ne želim.
Zavedajte se, da sem tukaj za
kratek čas, tako da lahko imate slavljenje ob času, kadarkoli vi želite. Upam,
da razumete moje srce. Imeli boste ogromno časa za slavljenje, ko bom jaz odšel.
Moram modro izkoristiti čas, medtem, ko sem tukaj, da vam nudim čim več od
tega, kar želim podeliti z vami. Da vam
nudim informacije, ki jih boste lahko odnesli s seboj domov in vam bodo pomagale,
to praktično uporabiti. Upam, da me razumete. Zato tako delam, kot delam.
Dejansko pa nisem proti slavljenju.
Vprašanje:
Ko
ozdravljamo bolne in molimo za ljudi, kako pomembna je podpora v molitvi iz
strani posrednikov?
Aha, spet. Evo problema.
To, kar jaz delam, kar sem se
naučil in kar uspeva – to nisem dobil v cerkvi. Tega nisem dobil zaradi sedenja
v cerkvi. Nisem to dobil zaradi odhajanja v cerkev, vsako nedeljo. Nisem to
dobil na takšen način. Jaz sem šel za tem.
Hčerka mi je umrla. Ona je odšla.
Torej nisem ji pomagal, vendar sem vedel, da njena smrt ni bila Božja volja.
Vedel sem, da Bog tega ni naredil. Vedel sem, da to ni bilo dobro. Vedel sem,
kako boleče je bilo to zame in za mojo ženo. In zato sem sklenil, da bom
poskrbel, da nikogar ne bo bolelo, tako, kot je naju. Zato sem stremel k temu. Po
njeni smrti nisem prenehal proučevati o ozdravljanju. Moje stremljenje k temu
se je še povečalo.
Vedno sem govoril tako: »Če želiš iti za
Bogom, se boš moral v nekem trenutku odločiti da boš moral iti naprej sam. (Tu
ne misli sam brez Boga, ampak sam brez ljudi, ker te ne bodo razumeli). In na
koncu se res zgodi tako.
Cerkev je običajno oblikovana
glede na najmanjši skupni imenovalec. Zato se ljudje v cerkvi ne naučijo
veliko. Ker takoj ko vstopi neodrešena oseba, avtomatično usmerimo službo, da
pridobimo izgubljenega, namesto da dvigujemo in izgrajujemo Kristusovo telo. Ne
pravim pa, da je to pravilno ali nepravilno. To je samo moje razmišljanje. Morali
bi obstajati dve srečanji. Eno za vernike in eno za nevernike, kjer bi se
osredotočali na pridobivanje duš. In prav tu, na srečanju nevernih, bi se morale odvijati in
tudi dogajati demonstracije ozdravljanja. Kajti Božja sila, ki bi se ob tem
izkazovala, bi nevernikom razodevala Božjo moč, da obstaja Bog, ki ga je vredno
slediti. Nebi bilo potrebno, da hranimo znamenja in čudeže za srečanja
vernikov. Vernikom niso potrebna znamenja in čudeži. Verniki bi morali biti
tisti, ki bi delali znamenja in čudeže, skozi delovanje Božjega Duha v njih.
Toda žal se v cerkvah pogosto
dogaja, da se prilagodimo najnižjemu skupnemu imenovalcu. Zato ni prave rasti v
cerkvah. Tako je bilo tudi tam, kjer sem bil jaz. V cerkvi se nisem naučil
ničesar o ozdravljanju. Niti malo se nisem naučil o tem.
Zato sem preživel mnogo časa sam.
V nekem trenutku sem se odločil, pravzaprav prebral sem neko knjigo, ki me je
napeljala na to; in cela knjiga je bila zelo dobra, kjer je pisec dal trditev,
ki je govorila: »Ne bodite duhovni avto-štoparji.« In tega se nisem mogel nikoli otresti. To je
ostalo v meni.
In takrat sem se odločil, karkoli
mi je Bog obljubil, si bom to priskrbel. Dojemate to? To ni bilo zaradi
duhovnega ponosa ali česa podobnega. Bila so obdobja, ko sem šel skozi nekatere
stvari in se boril z njimi, ko so klicali v vrsto za ozdravljanje, jaz pa se na
to nisem odzval. Zakaj. Ker sem se odločil, da to, kar potrebujem, lahko dobim s
svojo lastno vero. Ker če je ne morem dobiti zase, kako jo bom lahko dobil za
druge. Tako sem razmišljal o tem.
To je bilo preden sem dojel zakon setve
in žetve, in odšel moliti za druge bolne ljudi, da če si bolan, da najprej
ozdraviš samega sebe. Takrat tega še nisem popolnoma dojel, a sem se boril
skozi vse to, z vero. Ker sem vedel, da ko bom sposoben to dobiti za sebe;
ozdravljenje, bom to lahko naredil tudi za druge. Zato ne želim biti duhovni
avto-štopar in ne želim, da drugi ljudje bojujejo bitke zame, namesto mene.
Pravim vam, moj pastor, če bi
kdaj koli šli k njemu, posebno k pastorju, pri katerem sem začel, in bi ga
vprašali kolikokrat sem prišel naprej, zaradi molitve, svetovanja, ali česar
koli drugega, bi vam rekel: »Ne morem se spomniti, da je Curry kdaj koli prišel
naprej zaradi molitve ali zaradi svetovanja.« Zakaj? Zato, ker sem se enostavno
potopil v Božjo Besedo in se držal tega, kar pravi. Ne pravim pa, da nisem
delal tudi neke neumne stvari, za katere si ne želim, da bi jih delali tudi vi.
Na dolge steze, v nekaterih primerih, je bolelo, medtem ko sem prehajal skozi
razne stvari, vendar sem dobil rezultate. In prav zaradi tega lahko stojim
tukaj. In jaz vam pravim: »Nikoli ne boste šli čez karkoli, kar ne morete
premagati, če imate Božjega Duha.« Ker Božji Duh je v vas – in On je tisti, ki
to premaguje. Vse,
kar je potrebno Božjemu Duhu je nekdo, ki bo stal dovolj dolgo, da pride
odgovor do njega. Večina ljudi žal odneha, še preden odgovor pride do njih.
Večina ljudi ima toleranco na
bolečino, da bo prenehala prej, preden padejo v nezavest ali odnehajo. Prešel
sem skozi situacije, v katerih dobesedno, če nebi prišlo do olajšanja, bi se
onesvestil. Lahko bi to delal na bolj pravilen način.
Razlog zakaj odgovarjam na ta
vprašanja je to, ker želim nekako, da ta vprašanja odstranim s poti. Dobra
vprašanja so; resna. Dejansko vam ne gre samo za to, da se začnete pričkati.
Nekateri ljudje pišejo vprašanja, ki niso prava vprašanja, ampak želijo samo
izpostaviti svoje stališče. Nekako tako. Če preberem kaj takšnega, ne bom niti
odgovoril. Delal bom z vami, in čas mi glede tega ni pomemben, da boste le
doumeli. Ker glavno je to, da se vam to umakne s poti. Da greste lahko naprej.
Včasih, ne glede na to, kaj se
učite, dokler ne umaknete vprašanja iz poti, ne boste napredovali. Ljudje
običajno ne poslušajo, kar jim govorite. Zato odgovarjam na tako veliko
vprašanj. To sem sprejel od Dr. Sumralla. Tudi on bi vzel vprašanja in nanje
odgovarjal.
Prvič, ko je vzel vprašanje v
roko, je rekel: »Lahko bi ga prebral na glas, in odgovori z Božjim Duhom.«
Rekel sem, Če je on lahko to storil, in če je v meni isti Duh, lahko to storim
tudi jaz. Samo to, da sem odgovoril na vaša vprašanja, še ne pomeni, da sem
vedel odgovor nanj, še preden sem ga prebral. Včasih se zgodi, da medtem, ko ga
berem, me vem odgovora nanj, dokler ne odprem ust, in odgovor ne izide iz
njih. To je Sveto pismo. To delam za
sebe in za vas.
Naslanjam se na Svetega Duha.
Ljudje ne verjamejo v naslanjanje na Svetega Duha. Jaz verujem vanj bolj kakor
vi. Ljudje ne verujejo, da mi verujemo da smo vodeni od Svetega Duha, in to
bolj kakor vi.
Vidite, vi verujete, da ste
občasno vodeni s Svetim Duhom. Jaz verujem, da me On vedno vodi. (Rimljanom
8:14). To je tekst, ki ga mnogi izvlečejo iz konteksta. On pravi: »Kajti vsi, ki
se dajo voditi Božjemu Duhu, so Božji sinovi.« Ljudje mislijo, da se to dogaja v določenih
časih, kadar Bog pride nanje. Toda v Grškem originalu pomeni to: »Kateri so stalno, dosledno vodeni z Duhom,
so Božji sinovi.«
Želim biti zelo iskren. Poglejmo
to na dva načina. Prvič, ti ni periodično vodstvo. (Občasno). To je stalno
vodstvo. Biti vedno voden. To je to, kar verujem. Rimljanom 8:14 ne govori o
tem, da bi morali biti vodeni, da bi nekaj naredili, ampak biti voden, da se
križajo (omrtvijo), dela telesa (mesa).
Ni vam potrebno biti vodeni, da polagate
roke na bolne. Vam je že zapovedano, da to delate. Zapoved pomeni, da delate,
ne da čakate na novo zapoved, da delate. Že sama zapoved v sebi vsebuje
vodstvo. Če ga ne vsebuje, potem ni zapoved ampak le predlog. Če pa pravi:
»Delaj to«, pomeni to, da naj to delamo brez nadaljnjih vprašanj ali potrditev.
Celotno poglavje govori o
morjenju telesni del.
Če namreč živite po mesu, boste umrli, če
pa z Duhom morite dela telesa, boste živeli. (Rimljanom 8:13).
Da ste Božji sin veste po tem,
ker ste umorili telesna dela. Telo samo po sebi nebi delalo proti sebi. To je
delo Svetega Duha v nas. On nas vodi v to. In po tem veste, da ste sin. Za to
gre. Za to gre v Rimljanih 8. Morate prebrati celotno poglavje. Pravzaprav sem
učil o Rimljanih 8. Rimljanom 8:28 pravi: »Sicer pa vemo, da njim, ki ljubijo Boga, vse pripomore k
dobremu, namreč njim, ki so bili poklicani po njegovem načrtu.« Nekateri preberejo samo prvo polovico stavka, in
pravijo: »Sicer pa vemo, da njim, ki ljubijo Boga, vse pripomore k dobremu.«
Sveto pismo ne pravi samo to. Ne za vsakogar, ne za dobre, za vsako osebo.
Dojemate?
Veste, ko ljudje dobijo neko
bolezen in o tem je tukaj govora, ali nam ta tekst dovoljuje da verujemo, da
Bog LAHKO ali DA BO, izkoristil bolezen, za povečanje Svoje slave?«
Obstaja razlika med »MORE«, »BO«,
»DELA«, in podobno.
Božja volja je zelo jasna. Bog želi, da
vam je dobro. Bog želi, da ste zdravi in želi, da ste dober primer, tako da
lahko naredite, da bodo tudi drugi dobro in da bodo zdravi.
Vsak šef si želi, da bi bili
njegovi zaposleni zdravi. In Bog ni neumen. On ve, da zdrav delavec lahko
naredi več, kakor bolan. Amen! Zdrav delavec gre lahko dlje. Nam pa je
zapovedano, da grem po vsem svetu. Ljudje, ki so kakor z lisicami zvezani z
zdravili, ne morejo tega storiti, posebno če jih vnaprej ne naberete in
odnesete s seboj. Dojemate?
Torej, bolezen in nemoč, glede na to, da
se moramo nasloniti na naša lastna zdravila, ne morejo biti Božja volja, ker bi
vam to preprečevalo, da izpolnite Veliki nalog.
V tem tekstu je govora o tem, da
Bog pripomore k dobremu tistemu, ki ga ljubi in ki je poklican soglasno z
namero, ki jo ima Bog z njim. Torej, če Boga ne ljubite, ne bo vse šlo vam v
dobro. Dojemate?
Nekateri ljudje pravijo: »TA
ČLOVEK JE SLAB, in Bog mu je zaradi tega dal raka.
Slišal sem zgodbo o človeku, ki
je rekel: »Veste, bil sem bolan, in umiral sem, in ko me je Bog premagal z
rakom, sem prišel končno k Gospodu.«
Dobro, najprej predpostavljajte,
da vas je Bog postavil sem, da bi prišli k Njemu. In če se je tako zgodilo, ste
bili pred tem res neumni, da niste prišli k Njemu, ker ga niste ljubili, ker mu
niste sledili. To je res neumnost. In zaradi tega in sredi tega, ste zboleli.
Dobili ste raka, ali karkoli. Torej, sredi svoje bolezni ste prišli k pameti in
se obrnili k Bogu. Dobro? To je alarm. Ne skrbite okoli tega.
Zanimivo je, poteka srečanje,
prinašam resnice iz Božje besede in prileti mušica, kar tako, od nikoder. In vi
kar naenkrat gledate to mušico, kakor da še nikoli v življenju niste videli
mušice. Kakor da šele sedaj odkrivate skrivnosti univerzuma. In ljudje sedijo
in gledajo mušico. In potem eden pravi: »Ali vidiš mušico?« Vidim.
Enkrat sem imel srečanje v
dvorani nekega motela. Prišla je nevihta in zmanjkalo je elektrike. Nastala je
popolna tema. Vsi so postali prestrašeni. Večina je hotelo oditi ven in oditi
domov. Jaz pa sem jim rekel: »Menda si ja ne želite v tem vremenu oditi ven?«
Ostanite kjer ste. Čez nekaj minut se bo elektrika vrnila. Edina svetloba v
sobi je bila znak »IZHOD« Samo to. Nič se ni videlo. Šel sem proti temu znaku,
odprl Sveto pismo in nadaljeval z branjem in nadaljeval s pridiganjem, vse
dokler se ni spet prikazala svetloba. Zakaj bi dovolil, da me prekine
pomanjkanje elektrike. Pridigate lahko tudi v mraku. Tudi če nebi mogel brati
iz Biblije, bi lahko pridigal iz Biblije celih 12 ur. Citiral bi Sveto pismo,
pridigal Evangelij. Enostavno.
Ker ne morete, ko pride stiska,
reči: »Da vidimo, kaj pravi Sveto pismo v povezavi s tem?« Takrat bi bili že
premagani. Ko pride stiska, mora biti že vse pripravljeno v Duhu, mora priti iz
vaših ust in mora teči. Tako bi moralo
biti. Vi
morate biti tako polni Besede, da ko odprete usta, da se sama izliva iz vas.
Vam nebi bilo potrebno reči: »Da
vidim, kaj pravi Božja beseda o tem?« Ne. To mora biti del vas. Če bi vas moral
prisiliti, da naredite nekaj, medtem ko sem tukaj, bi bila najboljša stvar, da
se zaljubite v to Knjigo. Če se boste zaljubili v to knjigo, bo ona poskrbela
za vas. Amen!
Ne govorim o črki, kakor
farizeji. Govorim o razumevanju Knjige, o razumevanju tega, kaj je Bog mislil s
to Knjigo. Toda vnesite to Besedo vase, da bo Beseda lahko prihajala iz vas. Če
bi mi kdo vzel mojo Biblijo, nebi mogel narediti, da bi bil zaradi tega tiho.
Razumete? Ker obstajajo države, kjer so Biblije nezakonite. Jaz pa vseeno lahko
odidem tja in jim pridigam Evangelij. To bi nam vsem morala biti resničnost.
Eden od razlogov zaradi katerega
toliko poznam Sveto pismo je, ker je bil moj prvi pastor neobičajna oseba. Bil
je pilot in bivši policaj iz Houstona. Bil je pilot in zaščitnik za »Srečne lovce«.
Razumel je tudi ozdravljanje. Imeli smo majhno cerkev. Celotna cerkev bi
verjetno lahko stala v tem srednjem delu stavbe, v kateri smo sedaj. Prihajal
je ob nedeljah. Včasih ne da bi vedeli od kod. Nič nam ni rekel, vendar je
naenkrat ugasnil luč in nato je v nas uperil baterijsko svetilko, in je rekel:
»Daj mi citat.« In morali smo citirati citat iz Svetega pisma. In vsak je upal,
da bo eden od prvih treh, štirih. Ker vse, kar je bilo preko te številke . . .
Saj veste: Janez 3:16 je bil že izgovorjen, in Jezus je zajokal, je bil že
zavzet (Janez 11:35). On pa samo: »Dajmo, dajmo. . .«
Govoril je, kako je bil na raznih
mestih, kjer niso imeli Svetega pisma, in govoril je o času, ko bodo Biblije
(celo v Ameriki), ilegalne. Rekel sem si: »Pametnejši bom od njih.« Odšel sem
domov in si začel izpisovati stihe iz Svetega pisma. Vso Novo zavezo sem
prepisal v zvezek. In potem sem dal te izpiske na polico, kajti če bi mi vzeli
Biblijo, mi ne bodo vzeli zapisov iz nje. Nisem vedel, da ko sem jo prepisoval,
je to prihajalo vame, do časa, ko sem to dokončal. Lahko sem citiral glavne
dele.
Ko sva učila naše otroke, v našem
domu, sva jima dajala hišno poučevanje, ker smo veliko potovali. Jaz sem jih
učil zgodovino, ker zgodovino ljubim, posebno cerkveno zgodovino. In ena od
stvari, ki smo jo zahtevali od njih je, da so prepisovali Novo zavezo. Ročno so
prepisali celotno Novo zavezo. Najprej so jo tipkali, ker jih je moja žena
učila tipkati, potem pa smo dojeli, da je moj sin odkril način, kako naj kopira
in zalepi in potem smo dojeli, da je bolje, da pišejo na roko. To je bila samo
ena dobra ideja.
Torej ni res, da vam bodo šle vse
stvari na dobro, razen če ne ljubite Boga in če niste poslani soglasno z
Njegovo voljo. V tem primeru bi šlo za to, da se vse ni dogajalo po Božji
volji. To pomeni le, da je Bog nekaj, kar je hotel satan uporabiti za zlo,
obrnil na dobro. To ne pomeni, da je Bog to naredil in ne pomeni, da vam je On
to storil, da bi se obrnili k njemu. Ker spomnite se, kar je dobro za eno
osebo, mora biti dobro za vse. Če bi šel Bog do te skrajnosti za nekatere
ljudi, potem bi moral iti do te skrajnosti za vse ljudi. Če obstaja ena oseba,
ki ni imela raka, in se je obrnila k Bogu, vendar se ni spreobrnila, ni dobila
raka, umrla je in odšla v pekel, bi bila to Božja krivda, ker ni uporabil vseh
sredstev, da bi jo rešil.
To je nekaj, kar sem se naučil od
Dr. Sumralla. Kar
je dobro za enega, mora biti dobro za vsakega. Zato homoseksualnost ne more
biti dobra. Če bi bila dobra za enega, bi morala biti dobra za vse. Vendar
homoseksualnost ne more biti dobra za vse, ker če bi bili vsi homoseksualci, bi
celotna človeška rasa izumrla v času ene generacije. Nebi mogli izpolniti Božje
zapovedi:
»Vi pa bodite rodovitni in se množite,
bodite številni na zemlji in namnožite se na njej!« (1 Mojzesova 9:7).
Zato to ni dobro. Obstajajo še mnogi drugi citati, ki govorijo o tem. Jaz vam
samo govorim, da je osnovni princip tu. Karkoli bo Bog naredil za enega, bo
naredil za vse. Ne
morete reči: »Bog mi je dal tega raka, da me spreobrne.« To je laž.
Resnica je, da je Bog dal raka na
Jezusa, da ga vam ni treba nositi.
Dojemate to? On je nosil vaše bolezni in nemoči, da bi jih vam nebi bilo
potrebno nositi.
Pogledali bomo to čez nekaj
minut.
Vprašanje:
Ali Bog dovoljuje bolezen, da bi nas naučil
nečesa, na primer potrpežljivosti?
Ne. Pravzaprav da in ne. To kar
mislim je, ne dovoljuje tega, da bi vas naučil potrpežljivosti. Ali dovoljuje? Da,
dovoljuje, dokler vi to dovoljujete. Zakaj? Zato, ker je to predal v vaše roke.
Rekel vam je, da vi to delajte. Vi poskrbite za to. Vi ste čuvaji vaših bratov.
Če je vaš brat bolan, to ni Božja krivda, ampak vaša.
Tihi ste.
Vam je rekel, da ozdravljajte bolne. Vam je
rekel, da izganjajte demone.
Ni rekel, da molite k Njemu, da
jih izžene. »O, Bog, izženi tega demona iz te osebe!« ne, nič se ne bo zgodilo.
Zakaj? Ker On ni rekel tega.
Teil Osmond je rekel, naj ne molimo za dve stvari, za katere nam nikoli
ni treba moliti k Bogu, da jih naredi.
NIKOLI NE MOLITE K BOGU, ZA TISTO, KAR
JE REKEL VAM, DA TO NAREDITE.
IN NIKOLI NE PROSITE BOGA, DA NAREDI TO,
KAR JE ŽE NAREDIL.
Zelo enostavno.
Torej, On je to dal v naše roke. Bog bo
dovolil karkoli boste vi dovolili. Zakaj? Ker vas je pravzaprav On postavil nad
deli svojih rok in za vas, da delate Njegova dela za Njega, tu na tej zemlji, z
močjo Svetega Duha. Zato, karkoli se dogaja, je na vas, da za to poskrbite, in ne
na Njemu.
»O, zakaj je Bog dovolil, da se
je to zgodilo?« Zato, ker ste vi dovolili, da se je to zgodilo. Dojemate? Zelo
enostavno.
Glejte, problem je v tem, ker vi
še naprej mislite, da ste samo ljudje. In zaradi tega ste prepričani, da ljudje
ne uspevajo, da ljudje delajo napake. Res je, ljudje delajo vse te stvari in
res je, ljudje so. Ljudje lahko delajo tako. Toda vi niste običajni ljudje.
Nikoli vam ni bilo namenjeno, da boste po novem rojstvu, običajni ljudje, kot
ste bili prej.
Apostol Pavel je napisal, zelo
jasno je rekel, naj ne živimo kot običajni smrtniki. Vi pa sprašujete? »Zakaj
pa nebi?« Zato, ker niste običajni smrtniki. Nikjer vam ni rečeno, da ste
ljudje, prav tako ne ženske, takšni, kakor tisti, ki niso rojeni po Duhu.
Mi smo sedaj Božji sinovi. In pravi, da
moramo biti Božji sinovi, ki nosijo naprej besedo Življenja. Nedolžni,
pravzaprav. Božji sin ni običajno človeško bitje.
Ljudje imajo različno
terminologijo in pravijo nekaj, kot je: »Mi smo samo grešniki, odrešeni po
milosti.« Ne, bili ste grešniki, bili ste odrešeni po milosti, toda sedaj niste
grešniki. Sedaj
ste Božja pravičnost v Jezusu Kristusu.
Dojemate to?
»Ampak jaz še vedno delam greh.«
Prav, če grešite, potem imate zastopnika pri Bogu. Greste k zastopniku, Jezusu
Kristusu, izpoveste mu svoje grehe, se očistite od svoje nepravičnosti, in to
je to. Ali ni to enostavno?
Če pogrešite, vas to ne naredi grešnike.
Ker biti grešnik, pomeni biti grešnik po naravi. Po naravi niste več otrok
satana. Sedaj ste po naravi Božji otrok. Vam bi moralo biti lažje delati dela
pravičnosti, kakor dela greha.
Verjetno se spomnite, kako ste se
počutili, ko ste grešili, preden ste bili odrešeni. Prav tako bi vam moralo
biti sedaj lahko, da živite v pravičnosti. Krščanstvo ni bilo nikoli
zamišljeno, da bi bilo težko. Razlog, zaradi katerega je ljudem krščanstvo
težko, za večino ljudi, mnogo ljudi: KER NISO BILI
NANOVO ROJENI. Cerkev je polna ne-spreobrnjenih grešnikov, že obsojenih
grešnikov. (Prepričani o grehu iz strani Svetega Duha, a nikoli na novo rojeni).
Bili so obsojeni iz strani Svetega
Duha (prepričani o grešnosti), a se nikoli niso spreobrnili. Spreobrnjeni
pomeni; da se nikoli niso obrnili proč OD greha. Vedo, da tega nebi smeli
delati, počutijo se slabo, pridejo v cerkev, da bi se otresli krivde. . . .
PRIHAJANJE V CERKEV JE NAJSLABŠE
MESTO, ČE SE POSKUŠATE OTRESTI KRIVDE GREHA. KER TAM BOSTE DOBILI ŠE VEČJO DOZO
KRIVDE. (Zaradi prisotnosti Svetega Duha).
Ključ je, da se zares rodite na
novo. O razliki tega, bomo govorili kasneje.
To je srčika stvari – zakaj
stvari uspevajo.
Bistvo krščanstva je to.
Obstajali sta dve zavezi; Stara zaveza in Nova zaveza. Če jo imenujemo Nova
zaveza, potem je morala pred tem obstajati Stara zaveza. Če obstaja Nova zaveza,
potem pomeni to, da Stara zaveza ni naredila to, kar bi bilo potrebno narediti,
tako da je morala priti Nova zaveza da je naredila to, kar je bilo potrebno
narediti. Če Nova zaveza ni naredila, kar bi bilo potrebno narediti, potem bi
morala priti še novejša zaveza. Toda glede na to, ker je Nova zaveza zasnovana
na Jezusovi krvi, in ne na krvi bikov in kozlov, kot v Stari zavezi, je Nova
zaveza večna zaveza, kateri nikoli ne bo potrebna revizija. Razumete?
Stara zaveza ni mogla dati
življenja, ni mogla dati pravičnosti. Vse, kar je lahko naredila je bilo, da
pokaže na greh in karakteriziralo ga je: »Ne delaj tega, ne smeš delati onega,
ne boš, ne smeš.«
Nova zaveza ni zaveza »ne boš«.
Nova zaveza je zaveza »hočeš«.
Ta je odgovoril: »Ljubi Gospoda, svojega
Boga, iz vsega srca, z vso dušo, z vso močjo in z vsem mišljenjem, in svojega
bližnjega kakor samega sebe.« (Luka
10:27).
Razumete? Ne, »ne boste«, kajti
če hočete še vedno živeti po pravilih, poskušate živeti po Stari zavezi. Če niste v Novi
zavezi, potem niste na novo rojeni.
Bistvo Nove zaveze je to, Stara zaveza ni
mogla očistiti vašo vest od greha. Karakteristika Nove zaveze je, ker je vaša
zavest očiščena od greha.
Torej, če je to osnova, da smo v
Novi zavezi, potem se lahko reče, da večina ljudi ni v Novi zavezi, ker večina
ljudi ne more pozabiti, kdo so bili. Ali ni tako? Večina ljudi ima preteklost.
Večina ljudi neprestano govori o preteklosti. Vedno pravi: »Tukaj sem, po Božji
milosti.« To je resnica. Toda morate si zapomniti. Tudi to gre prav na
»generacijsko prekletstvo," gre prav na duhovne korenine, družinske
duhovne korenine, vse te stvari. Zelo je enostavno.
Jaz nimam generacijske
preteklosti. Moja generacija gre nazaj za eno generacijo – do Jezusa Kristusa.
Zakaj? Razumete? Ne vračam se, da bi gledal, kaj je delal moj dedek. Meni je
vseeno, kaj je delal. Ne zanimajo me njegovi grehi. To ni pomembno. Zakaj? Zato,
ker nisem več v tej liniji sorodstva. Imam eno linijo. Jaz sem nova stvaritev v
Kristusu Jezusu. Nova vrsta, ki nikoli pred tem ni obstajala.
Kaj to pomeni? To pomeni, da mi
ni potrebno iti do Stare zaveze, da bi izvedel, kako moram živeti. Zakaj? Zato,
ker oni niso bili novo stvarstvo. Zato ne morem gledati nanje. Lahko gledam na
njihovo vero, in lahko imitiram njihovo vero, ne morem pa gledati nanje kot na
primere, kako naj živim v drugih stvareh ki se ne nanašajo na vero. Ali
razumete?
Mnogi od njih so naredili velike
napake. Mnogi, pravzaprav vsi. Mojzes je ubil človeka, ali ni tako? Abram je
lagal o svoji ženi Saraji. Rekel je: »To je moja sestra.« Noe se je napil. Zato
jih ne morem uporabljati kot primere, kako naj živim. Jezus je moj edini primer.
On je edina oseba z Božjim Duhom.
Vidite, če imam jaz Božjega Duha, potem
moram pogledati nazaj, da najdem osebo z Božjim Duhom, ki jo lahko oponašam. In
to je Jezus. On je moj primer. On je moja generacija. Moja generacije gre od
Njega. Moje življenje je skrito v Njem. Zakaj si želim govoriti o Njemu? Novo-zavezna
pisma mi govorijo, kdo sem v Kristusu in kdo je On v meni. Govorijo mi, kaj je
On naredil zame, kaj dela zame in kaj dela skozi mene. Torej bi moral večino
svojega časa preživeti v Pismih. Vendar je zanimivo, da se neprestano vračamo
nazaj v Staro zavezo.
Gledamo v te stvari in začenjamo
dojemati, celo tukaj, ZAKAJ JE TAKO VELIKO VERNIKOV, KI ČAKAJO NA SVOJE
OZDRAVLJENJE, ČEPRAV IMA OSEBA VERO IN OSEBA, KI MOLI ZANJO, VERO?
Predpostavljajte to, predvsem, čakajo na
ozdravljenje, ker na splošno, ker še niso srečali človeka z dovolj sile, da to
naredi. Sami bi morali imeti to silo, toda če je nimajo . . . .
Vidite, obstajata dva načina, da
se pride do ozdravljenja.
1.
Da ga vzamete sami,
2.
Da pridete do nekoga, ki vam ga lahko da.
To je to.
Piše
tukaj: »Oseba, ki je molila je imela vero in oseba, za katero se je molila, je
imela vero.
Vi to govorite, da je ena in
druga oseba imela vero. Toda odgovor je »ne«. Ni je imela niti ena, niti druga
oseba. Ker če bi molila molitev vere, bi bila oseba ozdravljena. Jaz ne morem
temeljiti na tem, kar govorite vi, ampak le na tem, kar govori Beseda. Zato predpostavljam . . .
Nekateri pravijo: »Kristjani ne
morejo imeti demona.«
Pravim možu pred mano: »Kateri je
tvoj problem?«
»Alkoholik sem. Jaz sem . . .« Imate
seznam.
Jaz pravim: »O, imate demona.«
»O, ne, to ni res. Jaz sem
kristjan. Jaz ne morem imeti demona.«
»Dobro, to kar imate je satan. Če
kristjan ne more imeti demonov, potem vi niste kristjan.«
»Ne, ne, jaz sem kristjan.«
»Potem ste kristjan z demonom.«
Dojemate kako ljudje razmišljajo
o tem?
V skrajni liniji – če je greh, je
greh. Če je bil greh preden ste se na novo rodili, je greh tudi po tem, ko ste
rojeni ponovno.
Če ima demone neodrešena oseba, in ima jih,
in če imate vi isti problem kakor oni, je to še vedno demon, čeprav ste na novo
rojeni po Duhu.
Vaš problem je v tem, ker mislite,
oziroma napačno tolmačite duh, dušo in telo.
Satan lahko naseli vaše fizično telo, ne da
bi imel karkoli z vašim duhom. Satan se lahko poigrava za vašim umom, ne da bi
dotaknil vaš duh.
To ni Božja volja. Božja volja
je, da ste brez krivde, sveti in posvečeni. Da bi bila Duh, duša in telo brez
krivde. To želi Bog za nas. On želi, da ste popolnoma oddvojeni pod Bogom, duh,
duša in telo, tako, da vas sovražnik ne more dotakniti, niti v vašem duhu, niti
v vaši duši, niti v vašem telesu. To pomeni, da vas ne more dotakniti z
boleznimi, nemočjo, grehi, revščino, ali čemerkoli. Nič od tega ni od Boga.
Vzel sem si malo več časa, da vam to razložim.
Vprašanje:
Ali
je resnica, da je napisano v Besedi . . . . . . dovolj vere. Ali je stanje v
Besedi vera, čeprav vse v meni vpije – Nevera.
»Da.«
Govorili bomo o tem, ko bomo šli
naprej. Ne bom šel preveč v podrobnosti. Morate dojeti, da je telesni um naš
sovražnik, ker je v vojni z Bogom. Telesni um je smrt. Biti telesnega uma je
smrt. Biti duhovnega uma je življenje in mir. Vam je to jasno?
Janez 10:10
»Tat prihaja samo zato, da krade, kolje in
uničuje. Jaz sem prišel, da bi imeli življenje in ga imeli v obilju.«
Prvi del stiha. Ta stran. Druga
stran, drugi del . . .
Ena stran satan, druga stran
Jezus.
Biti telesnega uma je smrt. Ne
življenje. Biti duhovnega uma je življenje.
Telesni um je na strani smrti.
Lahko ste ponovno rojeni v Duhu, toda vaš
um je lahko še vedno telesen.
Zakaj? Pavel je v 1 Korinčanom
imenoval Korinčane za telesne kristjane, vseeno pa jim je rekel »bratje.«
Torej, bili so ponovno rojeni, a so bili telesni.
To pomeni, da je bil njihov duh ponovno
rojen, njihov um pa ni bil obnovljen. Njihov um je bil še vedno telesen. Zato
jim je moral reči o tem, biti bolan, in
vseh teh stvareh, ki so se jim dogajale, ker vam bom rekel tole, izjavil bom
nekaj in mogoče vam ne bo všeč. Ne morem narediti nič drugače, kakor tako.
Nisem jaz tega napisal. Zelo enostavno je.
Niti eden kristjan duhovnega uma, ni
umrl od bolezni ali nemoči. Če oseba umre od bolezni ali nemoči, je to zato,
ker je telesnega uma.
Zakaj?
Zato, ker je biti telesnega uma smrt. Biti
duhovnega uma pa je življenje in mir. Življenje in mir, ne samo življenje.
Imel sem to vprašanje: »Če
veruješ v Božansko ozdravljenje, če je Božansko življenje, in če je Božansko
ozdravljenje resnično, kako lahko kdaj koli umremo?
Pa dobro . . . Umrli boste. Ali
nimate ničesar o čemer bi skrbeli, razen o tem, kako boste umrli?
Če res želite to narediti, samo
zadržite dih dovolj dolgo, in to bo uredilo to. Pomislite; Božansko
ozdravljenje ni nesmrtnost. Vsi, katere je Jezus ozdravil, so na koncu
umrli. Ali ni tako? Vseeno pa vam ni potrebno umreti bolni. Lahko
se uležete, predate svoj Duh Bogu, predati dušo, in samo odidete. Vendar ne
pozabite najprej poklicati svojo družino, da blagoslovite svoje otroke. Da se
od vseh poslovite in zaspite. In to bi morali narediti, ko se utrudite. Ne pa
da umrete od bolezni. Ne zataknjeni za množico cevk in da stanete svojo družini
goro denarja, tako da bi po vaši smrti odplačevali vaše bolniške račune
naslednjih 20 let.
Samo če pogledamo iz stališča
ekonomije, je ozdravljenje veliko boljše. Pomislite na to.
Vsak kristjan, ne svet, samo
kristjani, kaj če vsi ozdravijo in vzamejo ves denar, ki bi ga potrošili na
zdravila, zdravnike, in ga usmerijo na misije. Pomislite to. Zamislite si, kako
veliko bi lahko naredili naenkrat, in to množično.
Poglejte vse to in spoznajte, da
Bog želi, da ste zdravi, do stopnje do katere je obnovljen vaš um. Dobro,
začenjate od telesnega uma. Začnete z umom grešnika. Potem se na novo rodite v
duhu, Bog menja vaš duh. On to dela. Vi ste mu dali dovoljenje. On vas
spreminja. Postanete nova stvaritev. On ponovno ustvarja vaš duh. Ali ni tako?
On to dela.
Kaj pa je vam rekel da naredite?
Rim 12:1-3 – Da obnavljate svoj um. On bo uredil vaš duh. On je popoln. Zakaj?
Zato ker je On to naredil. In vse kar
naredi Jezus je popolno. Vašemu duhu ni potrebno dodati ničesar. Toda um morate
obnoviti sami. Vi morate obnoviti svoj um, k Božji Besedi. Zakaj?
»In nikar se ne prilagajajte temu svetu,
ampak se tako preobražajte z obnovo svojega uma, da boste lahko razpoznavali, kaj
hoče Bog, kaj je dobro, njemu všečno in popolno.« (Rimljanom 12:2).
Vidite, dokler vaš um ni obnovljen, me morete
preizkušati Božje volje. Skoraj vse, kar rečete, bo verjetno zmedeno. Čeprav je
vaše srce pravilno, vaš duh pravilen, toda vaš um je še vedno telesen. Biti
telesnega uma pomeni, da nad vami vladajo telo in občutki. Ali nad vami vlada
to kar vidite. Dokler ste telesnega uma, ne morete hoditi po veri. Vi hodite po
videnju.
Pa pravite: »Kako naj vem kdaj sem
telesnega uma?«
Ko prenehate hoditi po vidu in začnete hoditi
po veri.
Torej, bolj kot je vaš um
obnovljen . . . Torej imamo 100% in bolj kot je vaš um obnovljen, manj je
telesen. Satan v vas lahko dela samo
skozi telesni del uma. Bolj kot vaš um postane duhoven, obnovljen z Božjo
Besedo, bolj postajate podobni temu, kar pravi Božja Beseda. Božja Beseda je v
vas.
Zunaj niste videti tako. Razlog
je zaradi uma. Od stopnje do katere je vaš um obnovljen, bolj se to vidi v
vašem življenju. In vi morate stremeti k temu, da obnovite svoj um, k Božji
Besedi, tako da vse, kar rečete, delate, in mislite, je to – Božja beseda.
Kadar vas kdo vpraša za mišljenje, ga ne dajete. Ker vi nimate mišljenja. Imate
pozicijo. Dojemate? Jaz nimam mišljenja. Vprašujejo me, ali je homoseksualnost
napačna? Jaz pa odgovorim. »Nimam mišljenja. Lahko vam dam svojo pozicijo«, in
pokažete Besedo. »Moja pozicija je ta«. Dojemate?
Torej, jaz nimam mišljenje. Jaz
imam pozicijo.
To pomeni, do stopnje do katere
je obnovljen moj um. Bolj kot je obnovljen, toliko manj lahko satan dela v
meni. Ker on lahko dela samo skozi telesni del mojega uma.
Zakaj? Zato ker naše orožje ni telesno. Njegova
orožja pa so telesna. Naša orožja so duhovna, njegova pa telesna. Edino, kar
stoji med tem, da se vidi iz vašega življenja, je to. Pokaže, da je Božja
Beseda v nas. In bolj kot je um obnovljen, bolj tega prihaja iz nas; Božje
Besede, in več telesnega uma odhaja.
Torej ključ je, da obnovite svoj
um. In ko je vaš um obnovljen, mislite,
govorite, in soglašate z Božjo Besedo. Vaš um je obnovljen.
Najhitrejši način, da spoznate,
koliko ste obnovljeni je, kako hitro lahko razburite religiozne ljudi. To je
dejstvo. Hitreje kot lahko razjezite religiozne ljudi, bolj imate obnovljen um.
Ker oni se razbesnijo, kadar to delate. Ker vse, kar delate je Sveto pismo. In
to je čudovito, kajti oni bi se pogovarjali le o mišljenjih. »Ta je rekel to,
kaj misliš ti o tem? In ta pravi to. Meni je to všeč, kar pravi.«
Vse kar lahko rečem je, kaj Sveto
pismo pravi o tem. To je to. In če to ne govori nič o tem, ne bom rekel nič o
tem. Jaz nimam mišljenja.
Božji predstavnik lahko reče samo tisto,
kar je rekel On , ki ga predstavlja.
V tistem trenutku, ko rečete
nekaj, kar ni rekel tisti, ki ga predstavljate, ali ne bi rekel – prenehate
biti Njegov predstavnik.
Video ima podnapise v Srbskem jeziku:
Ni komentarjev:
Objavite komentar