ZDRAVJE, OZDRAVLJENJE IN
SVETOST
Če Bog tudi danes ozdravlja
bolne, zakaj je toliko dobrih kristjanov bolnih? Na tisoče bolnih in trpečih
ljudi na svetu bi radi verjeli v to poučevanje božanskega zdravljenja. To bi
zanje pomenilo osvoboditev od velikega trpljenja. Toda na žalosti, si ne upajo dati
svojega primera v Božje roke, in mu zaupati osvoboditev, dokler ne prejmejo odgovora
na to vprašanje.
Tudi tisoče kristjanov, ki že
verujejo v nauk o Božanskem zdravljenju, imajo skoraj isto vprašanje. »Drugi so
ozdravljeni. Vem, da Bog danes zdravi. Zakaj ne prejmem ozdravljenja? Ali gleda Bog na osebo?«
Teh vprašanj ni mogoče prezreti.
Bog jih ni prezrl, saj lahko preberemo odgovor v Svetem pismu. »Kajti Bog ne gleda na
osebo.« (Rimljanom 2:11)
Če
Božje obljube o ozdravitvi veljajo za KOGA, veljajo za VSE.
»Če
je kdo med vami bolan, naj pokliče starešine Cerkve in naj nad njim molijo ter
ga v Gospodovem imenu pomazilijo z oljem. In molitev vere bo rešila bolnika in
Gospod ga bo okrepil; če je storil grehe, mu bodo odpuščeni.« (Jakov
5:14–15).
Prej v teh lekcijah je bilo
pojasnjeno, da ozdravljenje ni zagotovljeno ali obljubljeno za Kristusove
sovražnike niti za tiste, ki vztrajajo v grehu. To je naš namen tukaj, da se
ukvarjamo z razlogi, da nekateri kristjani ne prejmejo ozdravitve.
Če želite biti ozdravljeni in
niste kristjan, morate najprej najti ozdravitev za svojo dušo. Pokesajte se od svojih
grehov in iščite Boga z vsem srcem. Ko se pokesaš od svojih grehov in v svojem
srcu veruješ v Gospoda Jezusa (ne le v nekatere stvari o Njem, temveč verjamete
NJEMU, zaupate Mu, verujete, kar pravi v svoji Besedi). Po tem boš ponovno
rojen po Božjem Duhu, rojen v Božjo družino in upravičen prositi v veri, za
katero koli od njegovih obljub, da vam v dobro.
Sedaj bom govoril na temo »ponovnega
rojstva«, ker jih je veliko pisalo o tem, kako lahko vedo, da so res »na novo
rojeni«. Kako so lahko PREPRIČANI. Nedvomno bo TO zelo dragoceno za krščanske
delavce, ki si želijo več informacij o ravnanju s tistimi, ki jih je treba
ozdraviti, pa še niso »ponovno rojen.« »Ne čudi se,
da sem ti rekel: Morate se roditi od zgoraj.« (Janez 3:7)
Jezus sam je izjavil: Jezus je odgovoril in mu rekel: »Resnično, resnično, povem
ti: Če se kdo ne rodi od zgoraj, ne more videti Božjega kraljestva.«
(Janez 3:3)
Opazovati način življenja
kristjanov, ki so svojo vero v Jezusa Kristusa že izpovedali, in jih poskušati
posnemati, ne bo dovolj. Tudi poskus življenja v skladu z desetimi zapovedmi
ali po moralnem kodeksu Svetega pisma, ne bo deloval. Bogati mladi vladar je
izjavil: »Vse to sem izpolnjeval; kaj mi še
manjka?« (Matej 19:20)
Ponovno rojstvo spremeni naravo
posameznika. Spremeni njegove interese, njegove standarde in njegov pogled.
Ljubi stvari, ki jih je nekoč sovražil, in sovraži stvari, ki jih je nekoč
ljubil.
»Če
je torej kdo v Kristusu, je nova stvaritev. Staro je minilo. Glejte, nastalo je
novo.« (2 Korinčanom 5:17)
S to izkušnjo in samo z njo smo pooblaščeni,
da postanemo Njegovi otroci, dediči vsega, kar ima, v nebesih in na zemlji!
(Glej Rimljanom 8:17; Galačanom 3:29). Kot njegovi otroci ga ljubimo. Želimo mu
ugoditi, pridobiti njegovo naklonjenost in še več, naredimo vse, da bi ga
posnemali, da bi se spremenili v Njegovo podobo, namesto da bi bili v skladu s podobo
sveta. (Rimljanom 12:2)
Nekateri so vam morda rekli, da
nikoli ne morete VEDETI, da ste odrešeni in da ste pripravljeni na nebesa.
Danes so na svetu taki, ki se imenujejo pridigarji evangelija, ki bi vam rekli:
»Živite najbolje, kakor znate, sproti poplačajte vse dolgove. Bodite prijazni
do svojih sosedov. Obiščite cerkev po vaši izbiri. Ni toliko pomembno v kaj
veruješ, samo da si iskren. In ko pridete na drugi konec tega življenja, potem
boste ugotovili, ali ste naredili stvari dovolj dobro ali ne. Nihče do končne
sodbe ne more vedeti, ali mu bo uspelo ali ne!«
Kako neumno! Kako daleč od učenja
Svetega pisma! Kakšna hudičeva prevara, ki bo povzročila, da bodo ljudje
brezskrbno odpluli v pekel! Toda če pogledamo v Sveto pismo, nam da natančne
napotke glede tega, da se lahko prepričamo, že sedaj, ali smo odrešeni, ali ne.
»Mi
vemo, da smo prešli iz smrti v življenje.« (1. Janezovo 3:14a).
»To vam pišem, da boste vedeli, da imate večno življenje, vam, ki
verujete v ime Božjega Sina.« (1. Janezovo 5:13).
To ne pomeni, da lahko upate, da
boste imeli večno življenje, ko pridete na drugi konec življenjske poti! Večno
življenje imate ZDAJ in veste, da ga imate, ker če ne veste, potem ga nimate!
Večno življenje se začne v tebi, ko vzverjuješ v Gospoda Jezusa Kristusa in si
na novo rojen.
»Bog
je namreč svet tako vzljubil, da je dal svojega edinorojenega Sina, da bi se
nihče, kdor vanj veruje, ne pogubil, ampak bi imel večno življenje.« (Janez
3:16).
»Če
se kdo ne rodi od zgoraj, ne more videti Božjega kraljestva.« (Janez 3:3b).
Življenje ne-pokesanega grešnika
– tudi najboljšega med ne-pokesanimi grešniki – je eno življenje; medtem ko je
življenje skesanega, na novo rojenega kristjana povsem drugo življenje.
Apostol Pavel opisuje življenje
dobronamernega, samo-pravičnega, vernega grešnika, v Rimljanom 7:14-15; 18, 24.
»Vemo
namreč, da je postava duhovna, medtem ko sem jaz mesen, prodan grehu. Saj ne
razumem niti tega, kar delam: ne delam namreč tega, kar hočem, temveč počenjam
to, kar sovražim.« (Rim 7:14-15).
»Vem
namreč, da v meni, hočem reči v mojem mesu, ni nič dobrega; kajti dobro hoteti
je sicer v moji môči, dobro delati pa ni.« (Rimljanom 7:18).
»Jaz
nesrečnež! Kdo me bo rešil telesa te smrti?« (Rimljanom 7:24).
»Zahvaljen
bodi Bog po Jezusu Kristusu, našem Gospodu. Potemtakem z umom služim Božji
postavi, z mesom pa postavi greha.« (Rimljanom 7:25)
»Kar
je bilo namreč nemogoče postavi, ker je bila zaradi mesa brez moči, je
uresničil Bog s tem, da je poslal svojega Sina v podobi grešnega mesa; da bi
premagal greh, je obsodil greh v mesu. Zapovedi postave naj bi se tako
izpolnile v nas, ki ne živimo po mesu, ampak po Duhu.« (Rimljanom 8:3-4)
Če te Gospod Jezus Kristus ni
osvobodil, si v ječi. Si v suženjstvu. Vezan si na greh! Ne moreš delati tega,
kar hočeš, ampak to, kar nočeš. Velikokrat te je bilo sram stvari, ki si jih
naredil. Velikokrat ste se želeli ustaviti. »Obrnili ste nov list,« naredili
ste
»Novoletne zaobljube.« Videli ste,
da je novi list zamazan in resolucije zlomljene. Verige greha so premočne.
Lahko krivite svoje »okolje«. Morda čutite da nekega dne, ko boš starejši in ko
se bodo tvoje okoliščine spremenile, se boš odvrnil od svojih hudobnih poti in
naredil stvari bolje.
»Če
vas torej Sin osvobodi, boste resnično svobodni.« (Janez 8:36).
Z lastnimi napori se ne morete
rešiti, tako kot se ne morete dvigniti v nebesa z lastnimi škornji. Pravični in
sveti Bog je bil kaznovan za naš greh. Ta kazen je bila smrt!
»Glejte, vse duše so moje: tako
očetova duša kakor sinova duša, moji sta. Duša, ki
greši, umre. (Ezekiel 18:4)
IN ZDAJ, TUKAJ JE VAŠ DEL:
(1) Zavedati se morate, da ste grešnik in da so vaši grehi vredni smrti.
(Smrt v tem smislu pomeni večno
izgnanstvo od Boga, v pekel, po vaši smrti.)
(2) Morate sovražiti svoj greh, ki vaš uničuje. Morate se pokesati za svoje
grehe in jih v molitvi priznati Jezusu.
»Če
pa svoje grehe priznavamo, nam jih bo odpustil in nas očistil vse krivičnosti,
saj je zvest in pravičen.« (1 Janez 1:9).
Vaših grehov ni treba izpovedati
nikomur razen Jezusu, razen če niste storili krivice drugim; in to je mogoče
popraviti s priznanjem oškodovancu oziroma tako, da temu povrnete stvar, ki ste
jih je pridobil s prevaro.
»Prišel
je v Jeriho in šel skozi mesto. Tam je bil mož, Zahej po imenu. Bil je višji
cestninar in bogat človek. Poskušal je videti, kdo je Jezus, pa ni mogel zaradi
množice, ker je bil majhne postave. Stekel je naprej in splezal na divjo
smokvo, da bi ga videl, kajti moral bi iti tam mimo. Ko je Jezus prišel na
tisti kraj, je pogledal gor in mu rekel: »Zahej, hitro splezaj dol, danes moram
namreč ostati v tvoji hiši.« In takoj je splezal dol in ga z veseljem sprejel.
Ko so to videli, so vsi godrnjali in govorili: »Ustavil se je pri grešnem
človeku!« Zahej pa je vstal in rekel Gospodu: »Gospod, glej, polovico svojega
premoženja dam ubogim, in če sem koga v čem prevaral, mu povrnem četverno.«
(Luka 19:1-8).
Če je povračilo nemogoče, vam bo
Bog to odpustil ob vašem kesanju.
(3) Potem ko ste Jezusu priznali svoje grehe, morate v svojem srcu verjeti,
da je On zvest svoji Besedi in da je opral vaše grehe.
(4) Obstaja še ena stvar: potem ko veruješ, moraš priznati Jezusa kot
svojega Odrešenika.
»Kaj
torej pravi? Blizu tebe je beseda, v tvojih ustih in v tvojem srcu; namreč
beseda vere, ki jo oznanjamo. Kajti če boš s svojimi usti priznal, da je Jezus
Gospod, in boš v svojem srcu veroval, da ga je Bog obudil od mrtvih, boš rešen.
S srcem namreč verujemo, in tako smo deležni pravičnosti, z usti pa
izpovedujemo vero, in tako smo deležni odrešenja.« (Rimljanom 10:8-10).
Zdaj, v tem trenutku, preden vam
Satan lahko ugrabi to priložnost, zavpijte k Bogu da vam odpusti grehe.
Priznajte, da niste vredni, da so vaši grehi vredni smrti in pekla, vendar ga
spomni, da je bila kazen plačana, da je Jezus plačal tvoj greh in umrl namesto
tebe, ZA VAŠE GREHE!
Potem verjemite, da vam je
odpuščeno, in se zahvalite Bogu iskreno in na glas, da so vaši grehi izginili.
Povejte svoji družini in prijateljem TAKOJ, da se je za vas začelo novo
življenje.
»Če
je torej kdo v Kristusu, je nova stvaritev. Staro je minilo. Glejte, nastalo je
novo«. (2 Korinčanom 5:17)
Sprememba je tako popolna, da jo
je Bog v svoji Besedi imenoval NOVO ROJSTVO OD ZGORAJ! (Janez 3:3).
Sveto pismo govori o novem
kristjanu kot o DOJENČKU V KRISTUSU. Tako kot fizični novorojenček, morajo tudi
duhovni dojenčki prejeti ustrezno nego, ustrezno »prehrano« in usposabljanje,
da postanejo odrasli, zato mora novorojeni kristjan upoštevati določena
pravila, da bi odrasel v močnega in zdravega, Božjega otroka v svojem duhovnem
življenju.
Ker me skrbi za vsakega, ki je
začel to novo življenje, sem napisal kratko knjižico za začetek takega vernika.
Ima naslov: »KAKO ŽIVETI KRŠČANSKO ŽIVLJENJE.«
Če ste kristjan in še niste
prejeli svojega ozdravljenja, preučite svoje življenje in svoja stališča, v
luči Božje Besede. Bog ne dela razlik med ljudmi, tudi ne v vašem primeru, ker
je to v nasprotju z njegovo Božansko naravo. Če ste še vedno bolni, obstaja razlog.
Božja Beseda vam ga bo razodela, če boste vztrajno iskali Njegovo obličje. Ko
najdete težavo, jo popravite in Božji zdravilni dotik je vaš. To je Božje jamstvo,
in Bog ne more lagati.
ŠE NEKAJ RAZLOGOV JE, ZAKAJ NEKATERI NE PREJMEJO ZDRAVLJENJA!
(1) Pomanjkanje vere
Lahko rečete: »Ampak jaz verjamem.
Vem, da me Bog lahko ozdravi. Zakaj potem tega ne naredi?"
Ali verjamete, da vas bo ozdravil ZDAJ?
Pravite: »Upam, da bo. Vem, da
Bog danes ozdravlja. Bil sem pri tem in tem Božjemu služabniku, na velikem srečanju
in videl sem na stotine ozdravljenih, a ko je položil svoje roke name, nisem
dobil ozdravljenja.«
Veš zakaj nisi prejel
ozdravljenja? KER NISI IMEL VERE. Imeli ste UPANJE. UPATE, da boste
ozdravljeni. Imate ZNANJE. Veste, da je Bog sposoben ozdraviti in da zdravi.
Verjamete, kar ste videli, a nimate VERE.
Vera je verjeti v tisto, česar še
niste videli, preprosto zato, ker je Bog rekel, da je tako.
»Je
pa vera obstoj resničnosti, v katere upamo, zagotovilo stvari, ki jih ne
vidimo.« (Hebrejcem 11:1) Če bi imel vero, bi bili že ozdravljen.
Z naglušnim ušesom je k nam
prišla draga sestra, ki je bila dolga leta gluha. Rekla je,
»Ne vem, zakaj ne ozdravim. Imam
toliko vere kot kdorkoli. Imam vso vero sveta.«
Takoj smo ji skrbno razložili, da
če ima resnično živo vero, do te mere, ne bi mogla ostati gluha, saj prava vera
deluje. »Vera brez del (vera, ki ne deluje) je
mrtva." (Jakob 2:20) Prava vera bo zagotovo prinesla rezultate,
kajti Bog je zvest svoji obljubi.
Ko je
prepoznala dejstvo, da je imela pomanjkanje vere, je ponižno prosila Boga, naj
ji odpusti, ker je dvomila o Njem, in da naj pomaga njeni neveri. Po tem se ji
je takoj odprlo uho.
To je v takem primeru popolnoma
svetopisemski pristop do Boga. Jezus je nekoč rekel človeku, katerega vera je
bila šibka: »Glede tega ›če moreš‹ pa – vse je
mogoče tistemu, ki veruje.« (Marko 9:23). Dečkov
oče je takoj na ves glas rekel: »Verujem, pomagaj moji neveri!« (Marko
9:24).
Takoj je Jezus prvi pomagal
njegovi neveri. Njegova vera je vzniknila. Prejel je vero da Bog daje in stvar,
ki si jo je želel, je postala ne le možnost, ampak realnost. Satanova moč je
bila zlomljena. Sin tega človeka je bil ozdravljen. Iskreno priznanje dvoma,
skupaj z iskreno željo, da bi se bolje naučili verjeti, je veliko boljše kot glasno
izpovedovanje vere, ki ne deluje. Težko je zavajati samega sebe v tej zadevi in
BOGU NI NI NIČ MOGOČE.
Prava vera ni upanje, da vas bo
Bog ozdravil, niti vedeti, da je sposoben ozdraviti ti. To je veselo
zagotovilo, da je delo tako dobro, ker Bog, KI NE ZNA LAGATI, je obljubil – da
je celo ZAGOTOVLJENO - da VAS ozdravi!
(2) Napačno poučevanje
Mnogi ne dobijo ozdravitve, ker
so bili glede tega napačno poučeni, ker so verjeli, da sta bolezen in fizično
trpljenje Božji način, da iz njih izvabi najboljše ali kot način razvijanja
sadov Duha v njihovem življenju. Verjamejo, da morajo biti potrpežljivi v
stiski in počakati, dokler ne pride Božji čas, da jih ozdravi, da jih morda Bog
vadi v njihovi potrpežljivosti in vztrajnosti, ali pa, da jih morda Bog kaznuje,
za njim neznani greh.
Res je, da greh odpira vrata bolezni,
toda vse, kar Bog zahteva je, da greh priznamo, in nam je odpuščeno. Sveto
pismo v Jakobovem pismu, se nanaša predvsem na to.
»Če
je kdo med vami bolan, naj pokliče starešine Cerkve in naj nad njim molijo ter
ga v Gospodovem imenu pomazilijo z oljem. In molitev vere bo rešila bolnika in
Gospod ga bo okrepil; če je storil grehe, mu bodo odpuščeni. Zato izpovedujte
grehe drug drugemu in molíte drug za drugega, da boste ozdravljeni. Veliko moč
ima dejavna molitev pravičnega. Elija je bil človek, ki je čutil kakor mi, toda
ko je goreče molil, da ne bi deževalo, na zemlji ni deževalo tri leta in šest
mesecev.« (Jakob 5:14-17).
Bog ne reče: »Če je med vami kdo
bolan, naj potrpežljivo čaka, da bo Bog končal s kaznovanjem.« Namesto tega
pravi: »Priznajte svoje napake drug drugemu, (Zdaj, DANES) in molite drug za
drugega, da boste ozdravljeni.« (Jakob 5:16) Obljuba je: »In molitev vere bo rešila bolnika in Gospod ga bo
okrepil; če je storil grehe, mu bodo odpuščeni.« (Jakob 5:15).
Kristjan, ki vztraja v svoji
bolezni, ali v svojih grehih, s tem ne poveličuje Boga. Bog ga hoče od vsega
osvoboditi. »Sad Duha pa je: ljubezen, veselje,
mir, potrpežljivost, blágost, dobrotljivost, zvestoba, krotkost,
samoobvladanje. Zoper te stvari ni postave.« (Galačanom 5:22-23) Tu ne
govori o »sadu bolezni in trpljenja.« Nastanejo neposredno zaradi predanosti
prebivajočega Božjega Duha. Če se pri nekaterih posameznikih zdi, da so bolni,
ker jih je bolezen prignala do tega, da so posvetili več pozornosti svojemu odnosu
z Božjim Duhom, bolj, kot kadar so bili zdravi, so v zmoti. Vsaka oseba, ki
opazuje bolne ljudi, se bo zlahka strinjala, da je v takšnih okoliščinah
posledica bolezni, pogosto manj in ne več potrpljenja.
Če bi Bog (ki se nikoli ne
spreminja) uporabil to metodo učenja potrpežljivosti in trpljenja, bi zagotovo
nekoč v Svoji zemeljski službi nekomu rekel, ki je vpil k njemu za odrešitev:
»Pojdi, ostani bolan, dokler se ne naučiš potrpežljivost. Potem me boš morda
spet iskal in morda te bom po tem, ozdravil.« On nikoli ne daje takšnega
odgovora. Niti enkrat ni ukazal nobeni osebi, ki je bila dobra, da naj zboli,
niti kateremu koli, ki je bil bolan, da tak ostane.
Tako greh, kot bolezen sta
hudičevi deli. Bog tega zagotovo ni določil, da se sad Duha razvija skozi
hudičeva dela. To je delo Duha! Kristus je prišel, da bi uničil hudičeva dela.
Nekateri bodo morda rekli: »Morda
še ni čas za Boga, da me ozdravi. Ostal mu bom zvest v bolezni, in Bog me bo ob
svojem dobrem času, ozdravil, če bi bila njegova volja, da to stori.«
To je isto, kakor, če bi grešnik
rekel: »To morda ni čas za Boga, da me odreši. Jaz mu bom ostal zvest v svojem
grehu in v neposlušnosti, in če sem tisti, ki ga Bog hoče rešiti,
Me bo zagotovo rešil, ob svojem
dobrem času.«
»Gospod
ni počasen glede obljube, kakor nekateri mislijo, da je to počasnost. Ne, le
potrpežljiv je z vami, ker noče, da bi se kdo pogubil, temveč da bi vsi dosegli
spreobrnjenje.« (2 Petrovo 3:9)
Kljub temu se nihče ne bo
izmuznil, razen da se pokesa, kajti Jezus je rekel: »Povem
vam, da ne. A če se ne spreobrnete, boste vsi enako pokončani.« (Luka
13:3) V trenutku, ko se grešnik pokesa, prejme svojo odrešitev. Ni mu treba
čakati in se spraševati, ali ga
bo Bog odrešil, ali ne, kajti Bog
je rekel: »Če pa svoje grehe priznavamo, nam jih bo
odpustil in nas očistil vse krivičnosti, saj je zvest in pravičen.« (1
Janez 1:9)
To je priznano kot zdrav nauk med
vsemi, ki se imenujejo temeljni verniki. Toda mnogi med njimi ne prepoznajo
dejstva, da nam ista Biblija pravi: »Ljubi, prosim
Boga, da bi ti šlo v vsem dobro in bi bil zdrav, kakor gre dobro tvoji duši.« (3
Janezova 1:2).
Zdravje je Božja volja za Njegovo
ljudstvo, pogojeno z blaginjo duše. Vse Božje obljube so pogojne. Odrešenje je
pogojeno s kesanjem. Ozdravljenje je pogojeno z vero in duhovnim zdravjem,
vendar ko so Božji pogoji znani in izpolnjeni, BOG JAMČI ZA ODGOVOR.
Vse
Božje obljube imajo v njem svoj »da«. Zato se po njem prek nas dviga k Bogu v
slavo tudi »amen«. (2 Korinčanom 1:20).
»Oklepajmo
se neomajne izpovedi upanja, ker je on, ki je dal obljubo, zvest.« (Hebrejcem
10:23)
(3) Nejasno izražene molitve
Mnogi ne dobijo ozdravitve, ker
ne prosijo zagotovo za tisto, kar si želijo od Boga. »Želite, a nimate. Ubijate
in zavidate, in vendar ne morete doseči. Prepirate se in bojujete, pa nimate, ker ne prosite.« (Jakov 4:2)
»Množica
ju je pograjala, naj umolkneta, ona dva pa sta še bolj zavpila: »Usmili se
naju, Gospod, Davidov sin!« (Matej 20:31)
Resnično so svojo prošnjo
naslovili na pravo osebo, a ko je njihova molitev analizirano, res ga niso
prosili za NIČ! Jezus je obstal, ju poklical in
rekel: »Kaj hočeta, da vama storim?« (Matej 20:32)
Dejala
sta mu: »Gospod, da bi se nama odprle oči!« (Matej 20:33) Tako je bila
njuna molitev opravljena dokončno in »takoj so njune oči spregledale«. (Matej 20:34)
Ko pridete k Bogu po ozdravitev,
JASNO izrazite svojo potrebo. Božja obljuba je: »Kar
koli boste prosili v mojem imenu, bom storil, da bo Oče poveličan v Sinu.« (Janez
14:13).
Na enem
izmed naših srečanj, je v vrsto za ozdravljenje prišel moški, ki je bil gluh na
eno uho, slep na eno oko in imel revmo v kolenih. Ko je prišel, je prosil za
ozdravljenje ušesa, ki je bilo vrsto let popolnoma gluho. Njegova molitev je
bila uslišana in Satanova moč je bila zlomljena, takoj je prejel ozdravitev
sluha.
To je
tako navdihnilo njegovo vero, da je imel pogum prositi ozdravitev za svoje oko.
Ko je bila tudi ta molitev uslišana, se je njegova vera še okrepila, tako da je
prosil in prejel odrešitev za svoja pohabljena kolena. V človeku ni bilo prave nove
potrebe ali kakšne nove pripravljenost na ozdravljenje iz Božje strani, a ker
je bila vsaka potreba jasno predstavljena, je bil Bog zvest Svoji besedi in
NAPRAVIL TOČNO TO, KAR JE BILO ZAPROŠENO, V JEZUSOVEM IMENU.
Pogosto je neuspeh pri podajanju
dokončne zahteve posledica pomanjkanja vere. Berač pride na vaša zadnja vrata,
in lahko reče: »Gospa, prosim, dajte mi nekaj za jesti.« On
ni prepričan, da bo kaj dobil. Če
bi moral nekaj dobiti, ne ve, kaj naj bi to bilo. Ko pa greš v trgovino z denarjem
v torbici, da kupiš nekaj za jesti, ne rečeš: »Dajte mi nekaj za jesti.«
Trgovcu z živili daš zelo določen seznam stvari, ki jih želiš, in količino
vsakega od njih. Ne dvomite, da boste prejeli stvari, ki jih zahtevate.
Samo oseba, ki pride k Bogu z
vero, da bo to, kar prosi, tudi prejela, bo običajno zagotovo zahtevala stvari,
ki jih želi. Velikokrat, če oseba išče ozdravitev, bo v svojem umu natančno
opredelila, kakšno ozdravljenje resnično potrebuje in pričakuje, da bo dobila,
prepričana, da bo dobila to, kar prosi, in ovira za ozdravitev je takoj
odstranjena.
Mnogi ljudje verjamejo, da je
znak krotkosti ali ponižnosti reči, po tem, ko so to storili,
moliti: »Če je tvoja volja.« To
je lahko sovražnikov trik, da vam prepreči pravo vero, da nebi prejeli
ozdravljenja. Dokler niste prepričani, ali je Božja volja, da vas ozdravi,
lahko ne prosite v veri, kajti nikoli v zgodovini uslišane molitve ni nihče
prepričal Boga, na tak način, da bi naredil karkoli v nasprotju s svojo voljo.
Osrednja skrivnost uslišane molitve je molitev, ko veste zagotovo, da je NJEGOVA
VOLJA, da ste ozdravljeni.
Tisti, ki menijo, da bi morali
reči: »Če je tvoja volja«, navajajo to kot primer Jezusove molitev v
Getsemaniju, ko je v bolečinah duše zavpil: »Oče,
če hočeš, daj, da gre ta kelih mimo mene, toda ne moja volja, ampak tvoja
naj se zgodi.« (Luka 22:42).
Upoštevajte, da ni molil za nekaj,
kar je Bog obljubil. On ni molil z željo, da bi Bog Oče spremenili okoliščine,
in čeprav je bila molitev izmoljena iz samega Božjega Sina, NI PRINESELA
predlagane SPREMEMBE v molitvi. Ta molitev nikoli ni bila mišljena, kot molitev
za spremembo stvari. Bila je
preprosto mučen krik duše, ki se bori.
Poznal je Očetovo voljo. On je
vedel, preden je prišel na zemljo, da On ni prišel samo zato, da bi pil iz tega
keliha. Še pred Getsemanom, ko so učenci prosili za častna mesta, jih je vprašal,
če zmorejo piti kelih, ki ga bo pil On. To je bila molitev za moč in milost
preden je prišel čas, ko je moral to storiti. Prišla je ura in kelih je bil
grenak.
Jezus je nase prevzel človeško
šibkost mesa: »In Beseda je postala meso in se
naselila med nami. Videli smo njeno veličastvo, veličastvo, ki ga ima od Očeta
kot edinorojeni Sin, polna milosti in resnice.« (Janez 1:14).
Torej, ko je bil v vseh pogledih
podoben svojim bratom. (Hebrejcem 2:17), njegovo meso se je seveda uprlo
grozljivemu spoznanju, da bo nekaj ur visel na križu ves razmesarjen, v modricah,
krvaveč, osramočen, zapuščen in bo prevzel nase kazen za vse človeštvo. On je
bil prvi in zadnji, ki je to storil.
On, ki ni poznal greha, je moral
preživeti ta spektakel kot grešnik, ki nosi naše grehe na križ. Vedel je, da je
njegov Oče, ki mu je bil tako blizu, ko
je hodil po prašnih poteh Galileje, ni mogel iti z Njim skozi to. To je bila
ura njegove najhujše preizkušnje. V agoniji duše je iskal drugo možnost, toda
Njegov namen je bil neomajen in le za trenutek se je zjokal. In Bog je poslal
angela, da ga okrepi za tisto temno uro.
Da, tudi v svojem življenju boste
morda večkrat uporabili besede, »Naj se zgodi, ne moja volja, ampak Tvoja.«
Prihranite jih za čas preizkušnje. Prihranite jih za dan, ko vas bodo temne
vode vrgle ob tla, in hudič te bo izzval, da poiščeš lažji izhod! Potem vpijte
kot Jezus. »Oče, če je tvoja volja, če Ti je to v redu, bom ubral lažjo pot,
ampak moja odločitev je zapečatena. Moj obraz je nastavljen. Odločen sem
izpolniti Tvojo voljo za vsako ceno.« »NE MOJA VOLJA, TVOJA VOLJA, NAJ SE
ZGODI,« (Lk 22:42).
V svoji molitvi, se iz dneva v
dan učimo spoznati Božjo voljo in nato moliti s popolnim zaupanjem v tisto, kar
je Njegova volja. Ko molimo za ozdravitev, molimo za tisto, kar je Bog že
razodel, da je Njegova volja. BOŽJA VOLJA JE, DA VAS OZDRAVI! Zakaj bi potem
rekli: »Če je tvoja volja?«
Prav je, da si prizadevamo
spoznati Božjo voljo, da poznamo Božjo voljo, kajti moliti bi morali v skladu z
Njegovo voljo. V Jakobu 4:13-15 beremo: »Poslušajte
torej vi, ki pravite: »Danes ali jutri odpotujemo v to in to mesto; tam bomo
ostali eno leto, trgovali in zaslužili,« a sploh ne veste, kaj bo jutri. Kaj je
vaše življenje? Dim ste namreč, ki se za kratek čas pokaže in nato izgine. Rajši
recite: »Če bo Gospod hotel, bomo živeli in delali to ali ono.«
V tem primeru Bog v tej zadevi ni
obljubil niti razkril svoje volje. Bog je obljubil in razodel svojo voljo v
zvezi z ozdravljenjem svojega ljudstva. Zato nam ni treba reči: »Če je to tvoja
volja.« Raje recimo: Zahvaljujem se Ti, Oče, da si razodel svojo voljo glede te
zadeve v svoji Besed, da vem kako prositi po Tvoji volji.«
»In
to je zaupnost, ki jo imamo z njim: on nas usliši, kadar ga prosimo po njegovi
volji. In če vemo, da nas v vsem posluša, za kar koli ga prosimo, tudi vemo, da
že imamo, kar smo ga prosili.« (1 Janez 5:14-15)
»Če« v mnogih molitvah ne označuje samo dvoma, ampak se
uporablja kot vrzel skozi
katero mnogi upajo, da se bodo
izognili morebitni obtožbi nevere ali nepriznanega greha. Če ozdravljenje ne
pride, se lahko oseba, ki tako moli, vedno opraviči z: »Božja volja preprosto
ni bila, da bi me ozdravil. On zdravi druge, a čeprav sem neoporečen, in Bog ne
gleda na osebo, vendar se je odločil, da me ne bo ozdravil.«
V luči Božje jasne izjave: »Kajti
Bog ne gleda na osebo, (Rimljanom 2:11), bi takšno izjavo lahko označili kot
klevetanje zoper Boga oziroma »neumno obtoževanje Boga.«
(4) Pomanjkanje razumevanja Božjih ravnanj v zvezi z ozdravljenjem
Vzrok za mnoge je pomanjkanje
razumevanja načina, kako Bog obravnava ozdravljenje, zato ostanejo bolni. Oseba,
ki si je postavila vzorec v mislih in čuti, da je edini način, na katerega Bog
lahko ali bo deloval, je v nevarnosti, da izgubi zaupanje.
Ko odgovor
ne prihaja po njegovem miselnem vzorcu, ima lahko tudi občutek, da njegov molitev
ni bila uslišana ali ne bo uslišana. Ker lahko ozdravitev pride le z vero, je
enostavno razumeti pomen razumevanja Božje metode ravnanja, da se vera ne bi
omajala. Mnogi so slišali pripombe, da če Bog zdravi, bo ozdravitev takoj dokončana.
To je zgolj človekova teorija in ni stalni Božji vzorec.
Eden izjemen primer ozdravljenja
iz Stare zaveze, ki se ni zgodilo v trenutku, je primer ozdravitve Naamana.
(Glej 2. Kraljev 5) Elizej je bil Božji prerok in ga je Bog močno mazilil, da
je mogočno deloval v Njegovem imenu. Očitno so ljudje iskali od njega, da jih
ozdravi (z Božjo močjo), ker mu je izraelska služkinja posredovala besedo, da
je lahko ozdravljen od svoje gobavosti, če bi šel k preroku Elizeju.
Naamanov kralj ga je takoj poslal
v Izrael, v deželo preroka Elizeja, z navodilom izraelskemu kralju, naj naredi
vse, da bo ozdravljen. Kako pogosto so naša srca danes vznemirjena in se
sprašujemo, ko vidimo »pogane« (tiste, ki ne trdijo, da so kristjani), kako hitro
sprejmejo in verjamejo, ko jim povedo o Odrešeniku, ki zdravi telo in dušo,
medtem ko mnogi kristjani sedijo v neveri in zavrnejo priznanje ali uživanje
blagoslova.
Izraelski kralj je bil takšen.
Bil je ves razburjen in vznemirjen in se je spraševal, kako mu bo uspelo
ozdraviti vojskovodjo. (2 Kraljev 5:7) Očitno je vedel tako malo o tem, kaj je
Bog delal, da sploh ni vedel, da je v njegovi deželi prerok, ki lahko ozdravi
bolne!
Elizej je slišal za zadevo in
sporočil, da naj Naamana pošljejo k njemu. Naaman je prišel k Elizeju in je bil
precej razočaran, ko je ugotovil, da namesto, da bi ga zdravili kot visokega
predstavnika močne vlade, ni do njega Elizej
niti osebno pristopil. Namesto
tega mu je Elizej poslal svojega služabnika Gehazija s sporočilom. Naaman naj
bi šel do reke Jordan in se sedemkrat umil v njej, in bo ozdravel.
Jordan je bila blatna in
neprivlačna reka. Sirija, Naamanova lastna država je imela dve
reki, ki sta bili veliko bolj
čisti in bolj privlačni. Naaman je bil zaradi tega jezen, vendar je dovolil
svojim služabnikom, da so ga prepričali, naj stori to, kar mu je Elizej zapovedal,
in ozdravel je!
Ali je blatna voda Jordana imela
kakšen zdravilni učinek na Naamana? Seveda ne, vendar je bilo potrebno, da
Naaman izvede dejanje ponižnosti in poslušnosti. Narediti tako, je nakazovalo,
da je imel določeno stopnjo vere. S tem zadeve še ni bilo konec. On
je prišel nazaj k Elizeju, da bi
se mu zahvalil. Elizeju je rekel, da ne bo več častil niti žrtvoval poganskim
malikom svoje dežele. Od tistega dne bo služil samo Izraelovemu Bogu.
Elizeju je ponudil darila, vendar
jih ta ni hotel sprejeti. Božja moč se ne more kupil, in ta poganski kapitan bi
narobe razumel, če bi Elizej darila vzel.
Takojšnje ozdravljenje je zgolj
človekova teorija in ne stalni Božji vzorec. Tudi v Jezusovem življenju, ozdravitve
niso bile vedno takojšnje. Pogosto se je ozdravljenje zgodilo, vendar so bili v
Njegovem služenju očitni tudi drugi vzorci, ki so očitni tudi danes.
Razmislimo o nekaterih od teh,
tako v Kristusovem času, kot v naših dneh: Ozdravitev plemiškega sina: Uradnik pa mu je rekel: »Gospod, stopi dol, preden moj
otrok umre.« Jezus mu je dejal: »Pojdi, tvoj sin živi.« Mož je verjel besedi,
ki mu jo je rekel Jezus, in je odšel. Že med potjo pa so mu prišli naproti
njegovi služabniki in mu sporočili: »Tvoj sin živi.« (Janez 4:49-52).
Upoštevajte, da se je deček
»začel spreminjati«. Zdi se, da čeprav je bil ta fant res ZDRALJEN, ni šlo za
takojšnjo popolno povrnitev prejšnjega zdravja in moči.
Namesto tega je vrtoglavica
izginila in bil je na poti okrevanja. Kljub temu da je danes v mnogih primerih
vzrok bolezni odpravljen, je vendar včasih potrebno, da preteče nekaj časa, preden
normalni procesi rasti ali okrevanja povzročijo stanje popolnega ozdravljenja in
normalnega počutja.
Ozdravljenje sleporojenega
človeka. (Janez 9) Jezus je srečal moža, ki je bil slep od svojega rojstva.
Jezus je naredil glino in mu z glino namazal oči ter mu ukazal: »Pojdi in se umij v vodnjaku Síloa« (kar v prevodu pomeni
Poslani). Odšel je torej in se umil. Ko se je vrnil, je videl.« (Janez
9:7) Slepec je storil točno tako, kot mu je bilo rečeno. On je odšel po svoji
poti, se umil, se vrnil in VIDEL.
KDAJ so se mu odprle oči? Ko je
ubogal Jezusov ukaz in storil kar mu je rekel, naj naredi. Tako izvemo, da se ozdravljenje
lahko zgodi, na poti poslušnosti.
Jezus vas lahko danes ozdravi na
enak način. Pomembno je prepoznati, da je to svetopisemski način ozdravljanja.
Na naših srečanjih je Gospod
obravnaval nekatere posameznike glede poslušnosti in
ko so poslušali Božji glas, so
bili čudežno ozdravljeni. Neumno je, če sploh kaj, če trmasto zavračamo izpolnjevanje
Božjih ukazov, in takrat ne moremo prejeti ozdravitev.
Ozdravitev desetih gobavcev (Luka
17): »Ko je prispel v neko vas, mu je prišlo
naproti deset gobavih mož. Od daleč so se ustavili in na ves glas govorili: »Jezus,
Učenik, usmili se nas!« Ko jih je zagledal, jim je rekel: »Pojdite in pokažite
se duhovnikom!« In med potjo so bili očiščeni.« (Luka 17:12-14).
Jezus jim ni takoj povedal, da so
ozdraveli. Vendar jim je rekel, naj odidejo in se pokažejo duhovnikom, za kar
so vedeli, da za to nebi imeli razloga, razen če so bili ozdravljeni. Odšli so
k duhovnikom v poslušnosti, po veri in delali, kar sicer ne bi mogli storiti,
če niso bili ozdravljeni. Ko so začeli hoditi, ni bilo navzven še nobene manifestacije
njihovega ozdravljenja. Ko jih je zagledal, jim je
rekel: »Pojdite in pokažite se duhovnikom!« In med potjo so bili očiščeni. (Luka
17:14)
To ni bilo takojšnje, vidno
zdravljenje, ampak je bilo pristno ozdravljenje z Božjo močjo. Ti ljudje so
Boga prijeli za njegovo besedo in njegova beseda ni izneverila. Delovali so po svoji
veri, medtem ko ozdravljenja še ni bilo videti. Posledično so v zelo kratkem
času VIDELI, v kar so verovali in
prejeli.
Če boš Z VERO naredil tisto,
česar prej nisi mogel narediti, te bo Bog srečal. Jezus je pogosto rekel
invalidnim: »Vzemi svojo posteljo in hodi.« (Marko
2:9). Ko so ubogali, so bili ozdravljeni. Peter je rekel nemočnemu v nogah: »V imenu Jezusa Kristusa iz Nazareta vstani in hodi« (Apostolska
dela 3:6). In ubogal je in bil ozdravljen. Mnogi danes prejemajo odrešitev na
enak način.
Ozdravljenje mlade dame na berglah: V eno od naših linij za
ozdravljenje, je prišel mladenič in gospa na berglah. Štiri dolga leta je bila
pohabljena. Ko je prišla, je vera sijala na njenem obrazu. Preden ji je
služabnik uspel reči eno besedo, mu je izročila svoje bergle. Vera jo je
popolnoma prepričala, da jih ne bo potrebovala nikoli več. Seveda je odšla peš
brez bergel. Bog nikoli ne zamudi. On nagradi pravo, živo vero.
Ozdravljenje dame na invalidskem vozičku: Še ena je prišla v isto
vrsto za ozdravljenje, na invalidskem vozičku. Po molitvi so ji naročili, naj vstane
in hodi. Ne da bi karkoli poskusila, je rekla: »Veš, da tega ne morem storiti,«
in ni mogla, ker ni verjela! Vendar pa je dve noči pozneje, potem ko je bila
bolj poučena o Božjih obljubah, res vstala iz vozička, hodila, tekla in se povzpela
po stopnicah na ploščad. Zdi se, da je bila ta vrsta za ozdravljenja ena
najvidnejših pri ozdravljenju, in v Jezusovi službi je v veljavi še danes.
Podobno kot smokve so tudi
bolezni lahko preklete in ovenijo! Nekega dne je Jezus preklel figovo drevo,
ker ni obrodilo sadov. (Marko 11:13). Očitno ni bilo nobene spremembe videza
drevesa po tem, ko ga je preklel, toda naslednji dan, ko so On in njegovi učenci
spet šli mimo, se je Peter začudil in rekel Jezusu: »Gospod,
glej, smokva, ki si jo preklel se je posušila.« (21. verz) V tem kratkem
času se je posušila pri koreninah, in naslednji dan, je bila posušena.
Številne
bolezni se ozdravljajo na enak način. "Koren" bolezni je preklet v Jezusovem
imenu. Če je rak, tumor, golša ali kakšna druga rast, mora bodisi preiti iz
telesa ali razpasti v krvnem obtoku in biti odnesena. To je enostavno razumeti,
da bi lahko bila oseba resnično ozdravljena in kljub temu še nekaj časa trpi
neugodje v času, ko postopek poteka. Trpljenje je lahko celo bolj akutno za
kratek čas, kot je bila prej, saj je mrtvo tuje tkivo ločeno in odneseno. ČE NE
RAZUMETE TE RESNICE O POSTOPNEM OZDRAVLJENJU, STA DVE RESNI NEVARNOSTI OČITNI:
1.
Oseba
lahko izgubi zaupanje v Božjo zdravilno moč zaradi
razočaranja, zaradi neuspeha, da bi bila popolnoma ozdravljena, glede
na svoja pričakovanja.
Izguba zaupanja odpira vrata
Satanu, da se vrne in spet prevzame kar
mu je bilo vzeto. (Glej Matej 12:43–45) V tem primeru je tudi to, kar je bilo pridobljeno, izgubljeno.
To je tudi razlog za mnoge, ki pričajo o
tem, da so prejeli »delno
ozdravitev«, nato pa so bili čez nekaj časa celo slabši kot prej. (O tej temi bomo razpravljali v eni od prihodnjih lekcij).
(2) Oseba lahko sprejme delno osvoboditev kot vse, kar Bog lahko ali bo
storil, in zato se morajo še naprej upirati hudiču v veri, dokler ne pride do
dokončne ozdravitve.
Če Satan ne more popolnoma preprečiti
vašega ozdravljenja, vas bo skušal prepričati, da ste prejeli VSE, kar vam je
Bog namenil imeti, čeprav to še ni tisto VSE. BOŽJI NAČRT ZA OZDRAVLJENJE JE
POPOLNO OZDRAVLJENJE, pa naj bo to trenutno ozdravljenje, ali oblika
osvoboditve, ki bo potekala v nekem določenem obdobju.
Če ne prejmete takojšnjega
zdravljenja, ne bodite malodušni, ampak se še naprej obračajte na Boga v veri
in ga hvalite za to, kar je bilo že storjeno, v Njegovem imenu. Naredite ne
samo to, da ga hvalite za izboljšave v vašem stanju, ki jih morda lahko čutite,
temveč za rane, ki jih je zadobil, ko je bil prebičan za vas, v Jeruzalemu, ko
je plačal ceno za VAŠO odrešitev. Nadaljujte se spominjati tega, kar je Jezus
naredil za vas, dokler manifestacija vaše osvoboditve (ozdravitve), ne bo
popolna.
VERA V BOGA JE VEČ KOT VERA V
NJEGOVE OBLJUBE – JE TUDI VERA V NJEGOVE ZAPOVEDI. Ni nujno, da so njegove
zapovedi preprosti preizkusi vere, kot v prejšnjih primerih. Lahko so preizkusi
vaše poslušnosti.
(5) Zavrnitev Božjih zapovedi
Medtem ko je Elizej zavrnil
darila od Naamana, je bil Gehazi, Elizejev služabnik, pohlepen po teh stvareh.
Sledil je Naamanu in mu povedal, da si je Elizej premislil in da bi vseeno sprejel darila. Gospodov Duh je razodel
Elizeju, ko se je to dogajalo. Ko se je Gehazi vrnil, mu je Elizej dal priložnost,
da prizna in se pokesa. Namesto tega je Gehazi povedal še več laži. Tedaj je
Elizej rekel: »Naamánove gobe naj se držijo tebe in
tvojih potomcev na veke!« In odšel je od njega gobav kakor sneg.« (2
Kraljev 5:27).
Poganski kapitan, z malo ali nič
razumevanja Boga in njegove Besede, je bil ozdravljen.
Bodite pozorni na tistega, ki ima
veliko znanja in razumevanja, kot na primer Gehazi, ki je namerno grešil proti
Božjim zapovedim, in prišel pod obsodbo.
Obsodba o Gehaziju to ponazarja.
Ni dvoma, da imamo povsod, kjer
izvajamo ozdravljenja Gehazijevce, ki gredo skozi linijo za ozdravljenje in
obupno iščejo od Boga, kar nikoli ne morejo prejeti. Nekje so se zavestno in namerno
odvrnili od sledenja Bogu in Njegovi volji zanje. Zaničevali so svojo dediščino
in prodali svojo duhovno dediščino. Zdaj
tavajo kot gobavec Gehazi in iščejo blagoslov, katerega nimajo več pravice prejeti.
Zavrnili so Gospodove odredbe.
(6) Trma in upor:
»V
devetintridesetem letu svojega kraljevanja je Asá zbolel na nogah in bolezen je
postajala vedno hujša. A tudi v svoji bolezni ni iskal pomoči pri Gospodu,
temveč pri zdravnikih. Nato je Asá legel k svojim očetom: umrl je v
enainštiridesetem letu svojega kraljevanja.« (2 Kroniška 16:12-13).
Je greh iti k zdravnikom? To je vprašanje, o katerem so
razpravljali naprej in nazaj ljudje, ki trdijo, da verjamejo v Božansko
zdravljenje. Glede tega ne razpravljam z nikomer. Ne vem, kaj bi svet počel
brez njih. Ne vem kako bi mnogi kristjani preživeli brez njih! Ne umrejo vsi
kristjani, ki gredo k zdravnikom. Mnogi ozdravijo, zato bomo morali pogledati nadalje
za pomen tega v Svetem pismu.
Asa je bil človek, ki je zelo
dobro začel služiti Bogu. Bil je judovski kralj, in njegovo prvo dejanje kot
kralja je bilo odstraniti vse malike iz dežele, in prepovedati malikovanje. »Višin pa niso odstranili iz Izraela. Vendar je bilo
Asájevo srce neoporečno vse njegove dni.« (2. Kroniška 15:17).
Po 35 letu njegovega vladanja je
izraelski kralj vdrl v Judo deželo in mu oropal nekaj njegovega ozemlju. Asa je
mislil, da bi jih lahko hitro strmoglavil, če bi se mu pridružil še kateri koli
kralj s svojim kraljestvom, zato je poslal sle h kralju Sirije - poganskemu
kralju, poganskega naroda – in prosil, naj mu priskoči na pomoč. Sirski kralj
je privolil.
Bog je bil zaradi tega
nezadovoljen, da je poslal preroka Hananija, da reče Asi: »Tisti čas je prišel
videc Hananí k Judovemu kralju Asáju in mu rekel: »Ker
si se zanašal na arámskega kralja in se nisi zanesel na Gospoda, svojega Boga,
je vojska arámskega kralja ušla tvoji roki. Mar niso bili Etiopci in Libijci
velikanska vojska s premnogimi vozmi in konjeniki? A ker si se zanesel na
Gospoda, ti jih je dal v roke. Kajti Gospodove oči se sprehajajo po vsej
zemlji, da okrepijo tiste, ki so mu z vsem srcem predani. V tem si ravnal
neumno; odslej se boš namreč moral vojskovati!« (2. Kroniška 16:7-9).
Asa se je tako razjezil na
Hananijo, da ga je dal v zapor, in povedali so, da je zatiral Judovo ljudstvo. Štiri
leta pozneje, je zbolel. Bog mu je dal še eno priložnost, priložnost da se
pokesa, se spet spreobrne k Njemu v ponižnosti, zaupanju in poslušnosti, toda
Asa v svoji trmi in uporniškem srcu, ni hotel iskati Boga za svoje
ozdravljenje. Človek mu ni mogel pomagati, zato je umrl.
Tukaj je lekcija za tiste, ki poznamo
Božjo moč, a se ne obrnejo k Njemu, temveč iščejo človeško pomoč, bodisi za ozdravljenje
ali za katero koli drugo potrebo.
(7) Neposlušnost
Njegovo ljudstvo je v teh dneh
dobro poznalo in priznavalo Božjo moč ozdravljenja v Stari zavezi. Ko je
sklenil svojo zavezo z Izraelovimi sinovi na Sinaju, jim je On rekel: »Če boš res poslušal glas Gospoda, svojega Boga, in
delal, kar je prav v njegovih očeh, in ubogal njegove zapovedi in izpolnjeval
vse njegove zakone, ne bom spravil nadte nobene od bolezni, ki sem jih poslal
nad Egipt; kajti jaz sem Gospod, tvoj zdravnik.« (2 Mojzesova 15:26).
Ko so postali kritični in so godrnjali
proti Bogu in Mojzesu, je Bogu dovolil, da so "strupene kače" prišle
v tabor, in mnoge so pičile in so umrli. (4 Mojzesova 21:4–9) Ljudstvo je
vedelo vzrok za to in so prišli k Mojzesu in rekli: In ljudstvo je prišlo k
Mojzesu in so rekli: »Grešili smo, ko smo govorili
proti Gospodu in proti tebi. Môli h Gospodu, naj odstrani kače od nas!« Mojzes
je torej molil za ljudstvo. (4 Mz 21:7).
Bog je Mojzesu naročil, naj
oblikuje medeninasto kačo in jo postavi na drog, in kdorkoli, ki ga je pičila
kača, je moral samo pogledati bronasto kačo in bi bil ozdravljen. To je bil
seveda podoba Kristusa, ki je bil križan za nas, da bi lahko bili ozdravljeni,
tako naša duša, kot telo.
Mnogo let pozneje je moral kralj Ezekija,
uničiti to isto bronasto kačo. »Odstranil je
višine, razbil stebre in posekal ašero. Razbil
je tudi bronasto kačo, ki jo je bil naredil Mojzes; vse dotlej so ji
namreč Izraelci zažigali kadilo. Dali so ji ime Nehuštán.« (2 Kraljev
18:4).
Nekateri, ki povzdigujejo osebo, ki se uporablja za ozdravljenje
bolnih, so krivi za isto stvar. Povzdigujejo instrument ozdravljenja in ne
Zdravnika. Samo Bog ima moč za ozdravljenje. Človek ni nikoli več, kot samo orodje
v Njegovih rokah.
(8) Govoriti zoper Gospodovega maziljenca (4 Mojzesova 12:1-13).
V zgornjem stihu v Svetem pismu
beremo, da ga je Miriam, Mojzesova sestra, kritizirala. Ona ni odobraval
ženske, s katero se je poročil! Dodala je greh duhovnega ponosa, ko je rekla: »Ali je Gospod govoril samó z Mojzesom? Mar ni govoril
tudi z nama?« (in z Aaronom)
Ta greh je bil v Božjih očeh tako
velik, da jo je udaril z gobavostjo! Samo skozi Mojzesovo prošnjo k Bogu, je
bila ozdravljena. Bog je spomnil Miriam kako je izbral in blagoslovil Mojzesa
nad vsemi drugimi, in Bog ji je rekel: »Odkrito
govorim z njim od ust do ust in ne v ugankah in Gospodovo podobo sme gledati.
Zakaj se nista bala govoriti proti mojemu služabniku Mojzesu?« (4
Mojzesova 12:8). Nekateri ne morejo prejeti ozdravitve, ker so krivi, ker
govorijo proti Gospodovemu maziljencu!
POZORNA študija zgoraj navedenih
RAZLOGOV, skupaj z vsemi drugimi, ki se vam lahko zgodijo, bi morali pomagati
najti razlog vam, ali tistim, za katere ste molili, zakaj ne prejmejo ozdravljenja.
Tako, da odpravite težave in se obrnete k Bogu skozi kesanje, in ozdravljenje
bi morali po tem, sposobni prejeti.
Morda ste
enkrat ali celo večkrat molili za ozdravitev, vendar vam ni uspelo. Verjemite
Bogu za to. Mislite, da bi morda to pomenilo nevero, po katero bi se morali
ponovno vrniti v molitev za isto bolezen. Prosimo, poglejte Marko 8:23.
Prijel
je slepega za roko in ga povedel iz vasi. Nato mu je s slino omočil oči,
položil nanj roke in ga vprašal: »Vidiš kaj?« (Marko 8:23). »Ta se je
ozrl kvišku in rekel: »Vidim ljudi, kakor da bi
okrog hodila drevesa.« (Marko 8:24) Šele potem, ko je Jezus nanj položil
roke drugič, da se mu je vid popolnoma povrnil. »Nato
mu je ponovno položil roke na oči in slepi je spregledal. Ozdravel je in vse
razločno videl.« (Mark 8:25)
Če so molili za vas in niste
prejeli ozdravitve, ne bodite malodušni. Raje, začnite znova in berite Novo
zavezo, kot da bi bila to za vas nova knjiga. Berite in študirajte kot da ne
veste še nič o božanskem zdravljenju. Nekje ste zgrešili točko, vzdolž črte.
Samo pojdite nazaj in začnite na začetku in bodite zelo previdni, da sledite Božjim
navodilom v vsaki točki kajti tudi za vas nebesa ZAGOTAVLJAJO ODGOVOR.
Sveto pismo uči, da bomo uspešni
in zdravi, tako kot uspevajo naše duše. (3 Janez 1:2) Vendar v Božji besedi
nimamo nobene obljube, ki bi skozi božansko ozdravljenje priskrbelo, neomejeno
fizično življenje za vsako osebo, v tej sedanji dobi. Še vedno velja, da: »Kakor je ljudem določeno enkrat umreti, nato pa pride
sodba.« (Hebrejcem 9:27).
Nekateri resni učitelji,
pridigarji in krščanski ljudje, ki v svoji veliki vnemi podpirajo nauk o
zdravljenju, so pustili močan sklep, da če bi imel nekdo zadostno vero, morda
nikoli ne bo umrl fizično.
Božja beseda jasno pove, da smrt
ostaja nepremagan sovražnik. »Kot zadnji sovražnik
bo uničena smrt« (1. Korinčanom 15:26). Natančno preučevanje Svetega
pisma in njegovega konteksta pokažeta, da bo smrt uničena, uničenje se zgodi v
prihodnjem času. »Želo smrti je greh, moč greha pa
je postava.« (1. Korinčanom 15:56). Za osebo, ki je rešena greha, je
smrt izgubila želo, toda sama smrt še ni osvojena. Dokler se Jezus ne vrne, in
ne da vsega pod Sebe, ostane smrt normalen konec vsega človeštva.
Nekateri citirajo Rimljanom
5:12-14 kot dokaz, da je fizično zdravje lahko naše za nedoločen čas, da ne bi
smelo biti fizične smrti. Vendar pa Pavel tu ni mislil do fizično smrt, temveč
do duhovno smrt - duhovno ločitev od Boga. Nekdo je lahko fizično živ, a je
duhovno mrtev. »Tista pa, ki teka za užitki, je
umrla, kljub temu da živi.« (1. Timoteju 5:6). Natančno preučevanje
Rimljanom 5, zlasti verzov 17, 18 in 19, bo razkrilo, da je Pavel govoril o tej
duhovni smrti in ne o fizični smrti.
Kajti pravi: »Kakor so namreč zaradi neposlušnosti enega človeka mnogi
postali grešniki, tako bodo tudi zaradi poslušnosti enega mnogi postali
pravični.« (Rimljanom 5:19).
Res je, da je bilo fizično
zdravje v našem določenem življenjskem času zagotovljeno v odkupitvi. Toda
Beseda ne uči, da ima lahko vsaka oseba tako izjemno vero, da nikoli fizično ne
bo umrla. Izjema so tisti, katerih normalna življenjska doba bo dosegla čas, ko
bo Jezus prišel. »Potem pa bomo mi, ki živimo in
bomo ostali, skupaj z njimi odneseni na oblakih v zrak, naproti Gospodu: tako
bomo zmeraj z Gospodom.« (1. Tesaloničanom 4:17).
»Dni
naših let je sedemdeset let, če smo krepki, osemdeset let, in njihova vihravost
je muka in zlo, hitro mine in mi odletimo.« (Psalm 90:10).
Potem ko je dal to splošno
pravilo v zvezi z normalno dolžino življenja, nam Bog daje ta vzorec molitve: »Tako nam daj spoznati štetje naših dni, da pridemo do
srčne modrosti.« (Psalm 90:12). Glede na ta verz bi moral tudi najbolj
posvečeni kristjan pričakovati, da bo končno prišel do konca svojih dni. To bo
razložilo, zakaj se nekateri v starosti ne dvignejo iz postelje. Morda je
prišel Božji čas, da odidejo.
Toda tudi če bi moral biti za
posameznika konec dni, Božja beseda še vedno velja. To ne pomeni, da je Njegov
načrt, da ta oseba umre v agoniji in bolezni, ampak da bi njegov služabnik v
miru odšel. (Luka 2:29) Bolezen nebi smela prinašati smrt. Božji vzorec smrti
najdemo v Psalmu 104:29. »Skriješ svoje obličje,
prestrašijo se; vzameš jim dih, preminejo, in se v svoj prah povrnejo.«
Tudi ko napoči čas, da nekdo
umre, obstaja svetopisemski zgled za verovanje, da se v primeru nadnaravne vere
lahko doda omejen čas življenja. Ezekija je bil obveščen, da mu je Bog ukazal,
naj uredi svojo hišo, ker bo moral umreti. Toda kot odgovor na njegovo prošnjo,
je Ezekiji bilo podeljeno podaljšanje življenja za petnajst let. (2 Kraljev
20:1–7). Kljub temu je bil Ezekija ozdravljen, in njegovo življenje podaljšano.
Ko je minilo petnajst let, je umrl.
Božansko ozdravljenje ne
razveljavlja zakona smrti. Prava vera lahko temelji na besedi Tistega, ki je zvest.
Lahko imamo vero v ozdravitev, ker je Bog obljubil ozdravitev, Bog pa ni
obljubil, da se bo to fizično življenje nadaljevalo v nedogled.
Ni komentarjev:
Objavite komentar