KDO LAHKO PRIČAKUJE OZDRAVITEV
Kdo lahko pričakuje
ozdravitev 1-2
Zaradi odziva iz zadnje serije se
je zdelo dobro, da bi več govorili o tem, kdaj verjeti v božansko ozdravitev in
kdaj je to odvisno od naše vere. V evangelijih vidimo ozdravitve, ki spadajo v
eno od teh dveh kategorij:
a) bodisi da je bilo njihovo
ozdravljenje suverena Božja poteza
b) ali pa je njihovo ozdravljenje
dosegla njihova vera.
Danes nas zanimajo tisti, za
katere je Jezus priznal, da je bila vpletena njihova vera. Imam serijo z
naslovom »Šola zdravljenja«, (Samo na CD-ju), ki podrobno obravnava njihovo
vero in kako jih je včasih Gospod vodil tako, da se je njihova vera dvignila,
kar je vodilo do njihove ozdravitve. To je lahko zanimivo za nadaljnji
vpogled. Poglejmo jih nekaj:
1) Centurionov služabnik, Matej 8:5-13 in
Luka 7:1-10
Ta človek je razumel avtoriteto,
saj ni želel, da Jezus pride na njegova vrata, ampak mu je rekel, naj samo
govori besedo ozdravljenja 'Kajti tudi jaz sem človek pod oblastjo.' Jezus je
rekel, da do takrat ni našel tako velike vere v Izraelu.
Razumel je avtoriteto in moč
osebne obljube ozdravljenja.
Tisti, ki potrebujejo ozdravitev,
potrebujejo Gospodovo osebno obljubo glede njihove ozdravitve.
Moj predlog je, da to obljubo postavite na
prvo mesto tako, da vložite čas in trud, da ostanete pred njim, dokler vam o
tem ne pove besede.
2) Ženska s krvavitvijo iz Matej 9:20-22,
Marko 5:25-34, Luka 8:43-48
Največ podrobnosti ponuja Markov
evangelij, ki nam pove v 27-28: »Slišala je za Jezusa. Med množico se mu je približala od
zadaj in se dotaknila njegove obleke. Rekla je namreč: »Tudi če se dotaknem le
njegove obleke, bom rešena.«
Ko je slišala, da je Jezus
ozdravljal – je bil to smisel njene vere. Ko je slišala za njegove druge
čudeže, je dobila razodetje, da bo ozdravljena – to razodetje je imela v sebi
in se je nato ravnala po njem. Jezus je rekel: ' Tvoja vera te je rešila .'
3) Dva slepa najdemo samo v Mateju 9: 27-31
Jezusa so imenovali Davidov sin,
kar je bil izraz za Mesija. Kadarkoli vidimo ljudi, ki Jezusa kličejo 'Davidov
sin', se ta ustavi. In prav tako jih vsakič preizkusi, da bi ugotovil, ali
uporabljajo izraz kot splošen izraz ali pa res verjamejo, da je on Davidov sin,
Mesija. Če dokažejo resničnost razodetja, da je On Mesija, jih sreča pri
njihovi veri. Ta dva slepa sta prva od treh primerov, ki si jih bomo ogledali,
ki so ga imenovali 'Davidov sin'.
Ko sta ta dva moža pritegnila
Jezusovo pozornost, ko sta ga imenovala Davidov sin, ju je Jezus preizkusil: »Ali verjameš,
da zmorem to?« Ko sta se odzvala
na to vprašanje z ; »Da. Gospod,« je
bilo to vse, kar je Jezus moral vedeti – imenovala sta ga Gospod. Njegov
odgovor je bil, da prizna njuno vero: »Zgodi se vama po vajini veri.« In takoj sta bila ozdravljena. Njegovo navodilo,
naj o tem nikomur ne povesta, je bilo povezano (se je predvsem nanašalo) na dejstvo, da sta vedela, da je bil On Mesija,
Davidov sin, bolj kot karkoli drugega. Zdi se, da je »po vaši veri« rdeča nit
tudi za nas danes. Osredotočite se na svojo temeljno vero, kot sta se onadva.
Tam vas bo srečal. Ob priznanju njegovega gospostva.
Beri naprej:
Kanaanska žena – V Mateju
15:21-28 in Marku 7:24-30 imamo osebo velike vere, ki tako kot rimski stotnik
ni bila Judinja. Jezusa imenuje 'Davidov sin', ko ga prosi, naj ozdravi njeno
hčer, 'ki jo hudič muči'. Učenci so rekli Jezusu, naj jo odpošlje, toda njeno
trditveno razodetje, da je on judovski Mesija, je pritegnilo Jezusovo
pozornost.
Moral jo je preizkusiti, da je
videl, kakor je storil s slepima; Ali je res dobila razodetje, da je bil On Izraelov
Mesija? Da bi to naredil, ji je spregovoril prispodobo, kot je to pogosto
storil z ljudmi – tisti, ki so imeli razodetje, so prejeli velike resnice,
medtem ko so tisti, ki so mu sledili brez razodetja in s skritimi motivi,
slišali samo zgodbe o semenih in zemlji in podobno.
»Govoril ji je: »Pústi, da se
najprej nasitijo otroci. Ni lepo jemati kruh otrokom in ga metati psom.«
(Marko 7:27). Če je imela razodetje, da je bil On res Mesija, bi lahko
odgovorila v obliki prispodobe, kar je tudi storila: »Ona pa je odvrnila z besedami: »Gospod,
tudi psi pod mizo jedo drobtinice, ki padajo od otrok.« (Marko
7:28).
Imela ga je! Resnično je verjela!
Jezus je odgovoril: Rekel ji je: »Zaradi te besede pojdi, demon je šel iz
tvoje hčere.« In njena hči je bila od tiste ure ozdravljena. To je
bila druga izjava 'po tvoji veri', tako
kot pri dveh slepih.
To nam manjka – želimo, da se nas Bog
dotakne, a resnica je, da najprej potrebujemo razodetje, nato pa pride
ozdravitev.
Zadnji primer Davidovega sina, ki
je ustavil Jezusa na njegovi poti, je
slepi Bartimaj iz Matej 20:29-34, Marko 10:46-52 in Luka 18:35-43, pri čemer
Markov evangelij zagotavlja podrobnosti, ki jih danes iščemo.
Besedilo pravi, da je, ko je
slišal, da gre ravno za Jezusa iz Nazareta, zaklical, da bi vzbudil njegovo
pozornost: »Jezus!
Davidov sin! Usmili se me!« Množica
mu je rekla, naj utihne. Toda zaradi tega je le še glasneje zavpil. Jezus ga je
slišal in v 49–50 stihu nam pove, da je »Jezus obstal«, kar
je bilo vljudno in je slepemu dovolilo, da je prišel do Gospoda. Takoj je
Bartimaj: » . . . Odvrgel je svoj plašč, skočil pokonci in pohitel k Jezusu.«
Preizkus, ki ga je uporabil Jezus,
da bi ugotovil, ali je Bartimaj, ki ga je imenoval Davidov sin, resnično
verjel, da On je Davidov sin ali si je to samo mislil, ker je slišal to od
drugih.: »Kaj
hočeš, da ti storim?« To zveni
kot neumno vprašanje glede na stanje njegovih oči, vendar je bil to test s
katerim ga je Jezus hotel preizkusiti. Ali je želel nekaj telesnega, kot je
denar, ali da bi se Jezus pogovoril z nekom v mestu, da bi mu priskrbel hišo, v
kateri bi živel? Ali je to, kar si želi v življenju, ustrezalo temu, da je Jezusa
imenoval Davidov sin, Mesija?
Ali tudi nam danes, Jezus ne pravi
isto: »Kaj
hočeš, da ti storim?« Naš odziv
včasih izda naše sebično srce. Odgovoril je: »Gospod! Da bi spregledal!« Jezusov odgovor je bil: »Tvoja vera te je rešila.«
Bartimaj je nato takoj sledil Jezusu kot učenec, ker je kratek odgovor na 'Kaj
hočeš, da ti storim?' naj bi bil ozdravljen, a dolg odgovor je bil, da si želi
večnega življenja. Vedel je, res je vedel, da je Jezus Davidov sin in se je
odzval na večje razodetje odrešenja. Tam moramo biti tudi mi!
Vsi ti trije primeri ljudi, ki
Jezusa imenujejo 'Davidov sin', kažejo, da je Jezus preizkusil njihovo
razodetje, da bi ugotovil, ali je resnično. Vsi trije so se morali odzvati na
način, ki je pokazal, da jih je razodetje resnično spodbudilo, da so mu verjeli
za ozdravljenje (ali osvoboditev).
Za nas to pomeni, da se moramo vrniti k
našemu najzgodnejšemu in temeljnemu razodetju, ko smo prvič srečali Jezusa.
Ostaja Življenje v tistem začetnem razodetju, ko ste vedeli, da je Jezus
Gospod, in ste se morali odzvati na to razodetje – to isto razodetje lahko v
vas spodbudi vero v ozdravitev.
Kdo lahko pričakuje Božansko ozdravitev – Kronična stanja 2-2
Prejšnji teden smo v evangelijih pogledali ljudi, ki so pokazali osebno vero za ozdravitev. Vera se oblikuje, ko imate osebno razodetje zase in za svojo situacijo.
Noe je prejel razodetje, da
prihaja potop, njegov odgovor na to razodetje in milost je bila vera. Mojzesu
je bilo rečeno, da je rešitelj Izraela, njegov odgovor na to razodetje in
milost pa je bila vera. Razodetje je na prvem mestu, vera je naš odgovor na razodetje
milosti.
Obisk o kroničnih boleznih
Bil sem član višjega osebja v
mega-cerkvi in kot
tak sem dobil sedeže v prvi vrsti na torkovem večernem bogoslužju med
enotedenskim nizom bogoslužij z novim
gostujočim duhovnikom, vsak večer. Proti koncu bogoslužja,
je gostujoči minister na oder povabil ljudi,
ki so izjavili, da so bili v tisti noči ozdravljeni, da pričujejo o tem.
Opazil sem, da je bilo veliko
pričevanj o ozdravljenju poškodb, in pomislil sem: »Oče, ali je Jezus v
evangelijih ozdravljal poškodbe? Je ozdravitev poškodb tudi v spokorjenju? Ne
morem se spomniti nobene posebne omembe ozdravljenja poškodb v evangelijih.« Na
hitro sem v mislih pregledal spomin na 23 posameznih primerov v Svetem pismu, o
ozdravljenju, da bi ugotovil, ali bi lahko šlo za poškodbo.
Nenadoma skrajno desno, ko sem
stal ob koncu ploščadi, sem zagledal svojega angela. Pogledal je naravnost vame
in rekel: »Veliko
tega, kar so Jezus in drugi ozdravili, so bile poškodbe.« In nato je
izginil. To vprašanje me je osebno zanimalo, ker je imel naš najstarejši sin
Chris ob rojstvu poškodovane možgane zaradi popkovine, dvakrat ovite okoli
vratu, in v preteklih letih sem poskušal vse, da bi ga privedel do ozdravitve,
vendar mi možnost o ozdravljenju poškodb ni bila nekaj, o čemer bi sploh lahko razmišljal.
V soboto zvečer nisem imel
uradnih obveznosti in Barb je ves teden potrebovala odmor zaradi skrbi za
Chrisa, zato sem Chrisa peljal na koncert, ki je bil v soboto zvečer ob koncu
konference. Takrat je bil Chris star 19 let in je bil na invalidskem vozičku,
jaz pa sem ga odpeljal v glavno nadstropje na stran ploščadi in se usedla poleg
njega na zložljiv stol. Da bi malo bolje videl, sem ga malo zavihtel predse na
desno stran.
Ko je pevec pel in spremljajoče
videe predvajal na velikih zaslonih, postavljenih po areni, je moj um opazil,
kar je bilo v mojem duhu – nenadoma sem začutil Jezusovo prisotnost v svojem
duhu. Naj pojasnim: Gospodovo prisotnost čutim v svojem duhu 24 ur na dan, 7
dni v tednu, toda ko je Jezus sam v Duhu v bližini, ga moj duh prepozna in
intenzivnost v duhovnem človeku se takrat poveča in Njegova prisotnost
povzroči, da moj um to opazi. Verjetno ste tudi vi to že doživeli, a morda
niste vedeli, kdo je bil v vaši bližini.
Ko sem to opazil, mi je Oče nenadoma odprl oči v svoje kraljestvo in s široko
odprtimi očmi sem lahko videl naravno kraljestvo in njegovo kraljestvo, kot je
Elizej videl naravno vojsko in angelsko vojsko hkrati v 2. Kraljev 6: 13-17.
Ozrl sem se naokrog in pomislil,
da bi ga lahko morda videl hoditi med tisoči ljudi, ko je koncert prešel iz
'hip hopa' v bolj navpično in resnično hvaljenje in čaščenje. Ampak vse, kar
sem videl, so bili angeli. Rekel sem: »Gospod, vem, da si tukaj, ne vidim te, ampak vem, da si
tukaj.«
Nenadoma sem za seboj začutil njegovo
prisotnost in se obrnil, pogledal čez levo ramo, in ga ugledal, kako hodi proti
meni in se ustavi ob moji levi rami.
Brez pozdrava je Gospod samo
začel govoriti tam, kjer je angel nehal v torek zvečer: »Veliko tega, kar sem ozdravil v
evangelijih, je bila poškodba, vendar bi vas rad naučil nekaj stvari o dolgotrajnih
in kroničnih boleznih.«
»Kaj pa je z ozdravljenjem
poškodb? Potrebujem poglavje in verz o tem Gospod.«
Milostno je vključil sklicevanja
na pohabljene v Matej 15: 30-31, in rekel je, da je bil moški z izsušeno (kar
imenujemo atrofirano) desno roko iz Marka 3: 1-5 in Luka 6:6 v takem stanju
zaradi nesreče ( kar je bilo jasno, na kar je opozoril, ker je roka 'usahnila',
saj je bila prej normalna), in vključil Pavla, ki je v Apostolskih delih 20:9
obudil človeka, ki je pomotoma padel skozi okno, in človeka, ki je bil
pohabljen ob rojstvu, vendar ozdravljen v Apostolskih delih 14:8-10.
Razmišljamo v slikah
Zadovoljen, da sem dobil odgovore
na svoja vprašanja, je prešel na vprašanje, zakaj se mi je prikazal, da bi me
poučil o ljudeh s kroničnimi ali dolgotrajnimi boleznimi. Upoštevajte, da je v
tem času moj sin, privezan na voziček in z možgansko poškodbo, sedel na moji
desni, Jezus pa je stal na moji levi. Da, obupno sem si želel, da bi položil
roko na Chrisa. Vendar je bil v preteklih letih velikokrat pri nas doma in me
je obiskal, da bi me učil, medtem ko je Chris spal na hodniku, vendar tega ni
storil nikoli. Pravzaprav je bila Chrisova vera do danes osredotočena na nekaj,
kar mu je Gospod rekel nekaj mesecev pred tistim večerom.
Nekaj mesecev prej se je Chris plazil po hodniku
(vlekel se je po trebuh z rokami, ker ne more hoditi) – »Oče! oče! Veš, kaj mi je rekel
Jezus?! Jezus je rekel, da bo hodil z menoj po gorah! Ja, to je rekel. Ali ni
to super! Z menoj bo hodil po gorah. Yahoo! (smeh, smeh). Ja, z mano bo hodil
po gorah!«
Na televiziji je videl otroke
teči in rekel: »Ko
bom prišel v nebesa, bom tako tekel« in
še veliko drugih komentarjev, ki so dokazovali, da njegova vera ni bila usmerjena
v ozdravljenje danes, ampak ko bo prišel v nebesa. Zanj, na naše ( za Barb in
mene) veliko razočaranje, je 'hoja skozi gore z menoj' pomenila v prihodnji
dobi ali v nebesih, ne v gorah, dan vožnje stran v Koloradu v tem življenju.
Ampak tam je in tega ne morem preglasiti, ker je odrasel in ima razumevanje na
tem področju, (čeprav sem poskušal).
Toda glede linije oblasti in kako
On deluje v družinah, se je zgodil še en obisk ...
Slike
Gospod je začel: »Ljudje
razmišljajo v slikah.«
Vprašal sem, kaj je s tem mislil,
in odgovoril je: »Če rečem 'mačka', na kaj pomisliš?« Rekel sem: »Mislim in
predstavljam si Clipperja, mačko, ki ga je moj brat rešil kot mucka, pokritega
s katranom, potem ko so ponovno preplastili cesto pred našo hišo.« Rekel je:
»Prav. Drugi pa si morda omislijo in si predstavljajo lastno mačko ali celo
leva ali tigra. Ljudje razmišljajo v slikah.«
»Torej, ko je oseba že dolgo v stanju hendikepiranosti,
ali celo od rojstva, ima malo ali nič spoznanja o tem, kako biti celovit,
zdrav, o tem, kakšno bi bilo življenje, če bi bila ta oseba zdrava. Nimajo
nobene podobe, ki bi se jim naravno porodila v mislih, niti spomina na sebe kot
celovitega.
Ko imate poškodbo ali kaj
podobnega, lahko zlahka prejmete delno ozdravitev, ker veste, kako je biti celovit.
Celovitost je za vas normalna, potreba po ozdravljenju pa je neobičajna. Toda za njih
velja ravno nasprotno: njihovo stanje (hendikepiranost) je normalno in imajo
malo ali nič spomina ali predstave o tem, kaj zdravje in celovitost pomenita.«
»Zato piše, ko je Bartimaj
slišal, da gre mimo 'Jezus iz Nazareta', je zavpil. Ko je slišal o ozdravitvah
in čudežih ter o tem, kaj so ljudje govorili, je v njem začelo delovati
razodetje. Ko se je predajal temu (razodetju in s tem veri, ki se je pojavila
kot posledica razodetja), je najprej spoznal, kdo SEM, nato pa je začel
razmišljati o videnju. Enako je bilo z žensko s krvavitvijo, za katero piše, da
je slišala za Jezusa in tudi za druga ozdravljenja in čudeže. Prejela je
razodetje, da bi tudi ona lahko bila ozdravljena: »V sebi je rekla, če se samo dotaknem roba
njegove obleke, bom ozdravljena.«
Nadaljeval je: »Vera za
ozdravitev na splošno zahteva osebno razodetje.« Prosil sem za druge primere in nadaljeval je:
»Pavla sem že omenil v Apostolskih delih 14 in človek, ki je bil pohabljen ob
rojstvu, in je imel vero, da bo ozdravljen. Pavel ni storil ničesar, ampak v svojem
duhu je zaznal, da ima človek vero. Človekova vera ga je ozdravila.
Razodetje prihaja od Očeta in večina
ljudi, s katerimi ste imeli opravka, si ni ali si ne vzame časa biti pred Očetom,
da bi prejeli razodetje v zvezi s situacijo, ali pa ga prejmejo, vendar ga
ignorirajo in še naprej 'verujejo', kot so, ker kar jim je On razkril, ni bilo
tisto, kar so si želeli.«
Prosil sem za primere in povedal
mi je o ljudeh, ki sem jih poznal. Eden je bil mladenič, ki je dobil diagnozo,
ki bi bila smrtna, če je ne bi zdravili, vendar bi bila ozdravljiva, če bi jo
zdravili. Bil je mlad evangelist z ženo in majhnimi otroki, vendar je
zavračal zdravljenje, ki mu ga je Oče zagotovil, ker je želel 'stati v veri'. Umrl je nekaj mesecev kasneje, zaradi česar so
bili mnogi zmedeni, zakaj ga Bog ni ozdravil, ko je 'stal v veri'. Ni bil
ozdravljen, saj je imel Očetovo razodetje o tem, kako naj ukrepa, vendar ga je
prezrl in zaradi tega trpel posledice. Seveda je v nebesih, vendar bi lahko
živel dlje.
Govoril je o Chrisovem učitelju
posebne vzgoje, ki je bil kristjan in je imel možganski tumor. Z njim sem se
pogovarjal o zdravljenju in veri in mu pustil (kaseto), nič drugega kot branje
svetih spisov o zdravljenju. Preživel je teden dni ob poslušanju teh kaset, ki jih
je poslušal znova, bral primere ozdravitev v evangelijih in na koncu bil takoj
in popolnoma ozdravljen, ko sem kakšen teden pozneje položil roke nanj.
Povedal je o Barb, ki si je ob
grozljivem padcu zdrobila desno stran obraza, vendar je prejela popolno
ozdravitev živcev in mišic obraza – nekaj, kar je rekonstruktivni kirurg rekel,
da se ne more zgoditi zaradi hude poškodbe živcev/pretrganja živcev – toda ker
je preživela ves čas ob poslušanju svetih spisov o zdravljenju in od trenutka,
ko sem položil roke nanjo, častila in se zahvaljevala Očetu, je bila popolnoma ozdravljena.
Vse je temeljilo na razodetju, enotnosti srca ter osredotočenosti na Besedo.
Bilo je še več drugih primerov,
kje so bili ljudje ozdravljeni in kje ne. Kjer so nekateri ugotovili, da je
njihov čas ali čas za njihove ljubljene osebe, da »odidejo«, in kjer so se
ljudje borili proti temu razkritju. In zaključil je tako, da mi je dal več
razumevanja glede Chrisa, Njegove
ljubezni do njega, Njegovega veselja do njega in drugih bolj osebnih stvari. In
potem ga ni bilo več.
In čeprav je tema ozdravljenja in
staranja, vere in upanja obsežna in je bilo na to temo napisanih na tisoče
knjig, moram govoriti po milosti, ki mi je bila dana, čeprav sem morda sprožil
toliko vprašanj, kot sem dal tudi odgovorov. Upam, da sem vam vseeno ponudil hrano
za razmislek.
Ni komentarjev:
Objavite komentar